ECU ma jeszcze zasilanie po zapłonie.
Może kostka stacyjki się psuje i mimo że kluczyka nie ma to czasem zasilanie zostaję. A te cykanie to właśnie może być główne zasilanie po stacyjce.
Czujniki możesz sprawdzić omomierzem, a zasilanie na przekaźnik jest.
Bierzesz kontrolke do reki i szukasz jakiegos "glowniejszego" plusa gdzies pod konsola. Jak go znajdziesz to trzymasz kontrolke caly czas podlaczona i jednoczesnie krecisz rozrusznikiem. Podczas krecenia nie moze kontrolka zgasnac, co najwyzej to przygasnac. Z zegarkie to sprawa wyglada tak ze nie wiem na jakim obwodzie on wisi, byc moze ze na "za malo...
Przejrzyj skrzynkę czy nie ma w niej jakiś zmian, ktoś czegoś nie mostkowal albo inne cuda. Sprawdź też wszystie bezpieczniki w skrzynce. Dalej, radio ma plusa na czerwonym czuli pewnie po stacyjnce i drugie zasilanie po żółtym do pamięci. Bez tego nie zapamięta Ci stacji ani ustawień
Z taką iloscią elektroniki proponuje zrób coś z cewką zasilanie lub sygnał z modułu rozrusznik można dodatkowo.
Witam szanownych forumowiczów mam problem z Honda Civic 8"ufo" 1.8 problem polega na tym że nie ma zasilania na przekaźnik pompy paliwa od strony zasilania bezpiecznik nr2 w skrzynce bezpieczników jest cały ma ktoś może z was schemat do tego auta był by mi bardzo przydatny w naprawie Ps. Sterowanie cewki przekaźnika pompy paliwa działa prawidłowo nie...
W zasilaniu.
Prawdopodobnie brakuje zasilania na FR.P
Poza tym panelem nic więcej nie ma, sprawdziłeś na 100% zasilanie(masę też) bo mało prawdopodobne, że padły wszystkie przyciski naraz?
Honda Civic 2010, "UFO". Zasilanie można też wykorzystać np. do kamery. Co do nawigacji to korzystam z niej "prawie" na co dzień a plątający się kabel przy dźwigni biegów trochę mnie denerwował. Po demontażu nawigacji, kabel bez trudu można schować w podsufitce przy szybie. Jest tam sporo miejsca.
To rób dalej zworki, ja napisałem ci jak sprawdzić sterowanie a nie zasilanie na krótko. Powodzenia
Ewidentnie gdzieś ginie zasilanie, trzeba znaleść skąd jest brane i tam szukać.
O ładowaniu nie ja pisałem wiec nie masz zasilania sprawdź dokładnie bezpieczniki lub skrzynkę od bezpieczników.
Trzeba znaleśc bezpiecznik na zasilaniu lub miejsce podłączenia (+) lub masy centralki i odłączyć.
Tak to zasilanie powrotu nie szukaj bo go nie ma...
Sprawdzić zasilanie. Sprawdzić impulsy z cewki/modułu. Sprawdzić obrotomierz na zewnętrznym generatorze (można zrobić nawet z transformatora - przy 50 Hz daje to 3 tysiące obrotów na minutę).
Bezpiecznik na zasilanie tej centralki sprawny?
jakieś wnioski ?? już 2 tyg. minęły
Jak masz złacze 5 pinowe po stronie pasażera to możesz jeszcze spróbować wymigać błędy. Jak nie będzie reagował na zaczepki, trzeba sprawdzić zasilanie i masy.
Jedynie co się nasuwa, to zablokowanie przekaźnika tak by nie otwierał się na czas jazdy Źle. Sprawdzić sterowanie przekaźników czy nie zanika.Coś nimi steruje- i skądś mają masę lub zasilanie w zależności czym sterowane.Pozapinać diody i obserwować co zanika- szukać- wiązki prześwietlić żarówką min.21W.
Skoro pilot sprawny, i centralka sygnalizuje to poprzez kierunkowskazy należy sprawdzić sterowanie oraz zasilanie siłowników.
Miałem taki przypadek w Toyocie , fabryczny alarm wysiadł. Znajdź bezpiecznik zasilający alarm, po wypieciu alarm nie bedzie aktywny , chyba ,że ma własne zasilanie.
Pewnie uszkodzony sterownik, jest jak pasażer trzyma stopy
Gdybyś chociaż postawił jeden przecinek , to z tego natłoku wiadomości można było coś zrozumieć. Po rozszyfrowaniu Ulissesa , radzę sprawdzić kostkę stacyjki. Przy rozruchu rozłącza zasilanie zapłonu.
Witam Auto jak w tytule. Problem jest taki że nie świeci się kontrolka immo po przekręceniu kluczyka (podejrzewam brak zasilania), no i samochód oczywiście nie pali. W związku z tym mam pytanie na których pinach ECU powinno być zasilanie po stacyjce? Puszki immobilizera nie znalazłem więc pewnie immo zaszyte w ECU
Wez go obejrzyj co i jak wyglada najpierw. I czy masz zasilanie na nim,może bezpiecznik tylko strzelił.
Trzeba sprawdzić czego brakuje sterownikowi STAG 4 gdy gaśnie centralka najprawdopodobniej zanika zasilanie,no i odczytać błąd sterownika PB.
Grzałka to odbiornik , musi mieć zasilanie czyli na jednym plus na drugim minus...
Wygląda na zasilanie wzmacniacza do car audio.
W oryginale na niebieskim pojawia się masa po całkowitym zjechaniu szyby do dołu, lewa szyba jest sterowana impulsowo z modułu w panelu sterującym szybami. Silnik powinien zatrybić po podaniu mu zasilania na oba czerwone, nie działa to śmietnik
Proszę o jakąś podpowiedź Na początek proszę ustalić, czy wina leży po stronie układu zasilania, czy układu zapłonowego?
Witam mam taki sam przypadek czyli na obu pinach wtrysku jest zasilanie . Jaki był finał twojego problemu
kurcze, sprawdzałem już te zasilania i nie widzę tam podejrzanego. czy możliwy jest problem na zasilaniu, którego nie zobaczę na przebiegu napięcia mierzonego oscyloskopem? rejestracja 100kHz, dokładność w setnych Volta, zapis do pliku i można potem na spokojnie wszystko pooglądać. no ale sprawdzę jeszcze raz i spróbuję podłączyć dodatkowe zasilanie.
Zasilanie ,silnik, opornica ,wlącznik. . .Trzeba sprawdzić.
Zobacz po pierwsze czy masz zasilanie na przerywaczu po zapłonie.
Ale zasilania na zegarku nie ma. Więc gdzie jest to "okej"? Zasiliłeś ten zegarek niezależnie na stole? Czy od razu przyjąłeś, że leży? I to jego wina?
Osobny przewód zasilający i dopiero na nim umieszczasz bezpiecznik o wymaganej wartości. Możesz podpiąć się do zasilania kostki stacyjki. Obwód podtrzymania pamięci zostaw na odpowiednim bezpieczniku.
No dobra ok może i nie do końca logiczne. A teraz pytanie. Dlaczego karzeci mu kupić kostkę do stacyjki a nie najpierw sprawdzić zasilanie do rozrusznika czy jest po przekręceniu kluczyka ??? Jeżeli to kostka to nie powinno być tam zasilania
Przede wszystkim sprawdź czy z kostki wychodzi napięcie na zasilanie przyczepy.
Witam. Sonda jest jedno przewodowa, podpięta pod komputer C16 . Lampka kontrolna silnika podpięta z jednej strony do komputera B6 a z drugiej strony do bezpiecznika i dalej pod +15 (zasilanie po stacyjce).
Plus po stacyjce jest sprawdzony, przelutowany ponownie, tak samo zasilanie sprawdzone i nie zaśniedziałe są styki.
samochod to Honda Civic 1996r poj 1.6. podlaczone ma zasilanie z akumulatora bezposrednio, oraz drigie ze stacyjki. Generalnie pamieta wszystkie ustawiebia, wystarczy dotknac przycisk on/off igra dalej.
Witam.Sprawdz dokladnie,a najlepiej odkrec,wyczysc papierem sciernym lub czyms podobnym i przykrec dokladnie mase na akumulatorze,"+" na akumulatorze,mase przy silniku,oraz "+" przy rozruszniku i przy alternatorze.Sprawdz tez poziom naladowania akumulatora.Wczesniej dla 100% pewnosci poodlaczaj calkowicie zasilanie alarmu("+" i "-").
Benzyniak stal doslownie kilka godzin na dworze . silnik 1.5
jeśli to silnik D15B2 to zasilanie jest wspólne z 2-oma wtryskiwaczami a masa kluczowana z pinu A11 sterownika tyczy się to elektrozaworu biegu jałowego rezystancja 10-15ohm zasilanie prostokątne amplituda 12v
Nie słuchaj ich. Niebieski zostaw w spokoju. Masz uwaloną pewnie kostkę stacyjki. Zasilanie podajesz na żółtoczarny i próbujesz zapalić.
Jedź chłopie do jakiegoś warsztatu, bo spalisz to auto i tyle będzie. Ja rozumiem , że początkujący, ale jakiekolwiek podstawy pasuje mieć. Jeśli chcesz to sam założyć to zastosuj schemat 4, załóż siłownik znajdź stały plus na tej skrzynce do zasilania twojego sterownika a masę weź z drzwi.
Immo nie odcina zapłonu tylko układ wtrysku paliwa,m.in zasilanie na przekażnik wtrysku który podaje plus na wtryskiwacze.Autko do elektryka.
Schemat w dłoń i sprawdzasz. Pewnie zasilanie się gdzieś wysypało. To by tłumaczyło błąd sondy.
Potrzebuje wiedzieć gdzie jest +30 i +15. Czyli na których złączach jest stałe zasilanie i zasilanie po kluczyku. Dodano po 6 Rocznik podane przez ciebie to X generacja.
Więc skoro zgasło ci wszystko, to po co grzebiesz w zegarach? Chyba można się domyślić, że problem leży gdzie indziej. Sprawdź sobie, jakiego koloru jest przewód od podświetlenia i szukaj, gdzie się zasilanie na nim traci. Światła pozycyjne działają poprawnie?
Przekaźnik, za niskie napięcie sterowania. Przyczyną słabe zasilanie lub masa - elektryka. Uff, ale się namęczyłem czytając powyższy post.
Przewody dałem 5 mm w środku na zasilanie tak jak stare. Podobno auto wcześniej odpalało bez problemu.
Głównie chodzi mi o zasilanie. Silnik jak jest zimny gaśnie na początku.
to jest jakies niemieckie radio. mysle nad zmostkowaniem bo radio nie pobiera pradu po wylaczeniu go (bylo mierzone) ciekaw jestem tylko czy nie lepiej poprowadzic osobny kabelek do zasilania
Bezwład sprawdzony. Wtyczki mam takie ale w innej osłonce, sprawdzałem błędy ponownie nic nie miga. Sprawdzałem napięcie na wtyczce ecu ale cewki zapłonowej i wytrysków i jest w każdym. A zasilanie ecu to które pin-y?
Czeka mnie montaż w takim trochę nietypowym modelu. co można tam przeciąć oprócz zasilania po stacyjce i rozrusznika, by ładnie unieruchomić auto?
Radio powinno mieć 2 źródła zasilania. 30 - bezpośrednio z akumulatora 15 - zasilanie po stacyjce - i tego pewnie brakuje. Sprawdź dokładnie napięcia w kostce.
BLU/YEL - niebiesko-żółty - sterowanie silnikiem elektrycznej szyby w drzwiach pasażera z przodu BLU/GRN - niebiesko-zielony - sterowanie silnikiem elektrycznej szyby w drzwiach pasażera z przodu BLU/BLK - niebiesko-czarny - zasilanie +12V BLK - czarny - masa
Alarm oryginał, czy dokładany? Tą syrenkę możesz zastąpić każda inną, z własnym zasilaniem, czy też bez.
Pomiar rezystancji nic Ci nie pomoże. Tam jest czujnik Halla i musi być zasilany. Do sprawdzeniu przy sprawnym zasilaniu najlepszy oscyloskop ale pewnie jak naprawisz zasilanie i czujnik będzie sprawny wszystko wstanie. pozdr.
przełącznik bezwładnościowy działa tylko na pompke sprawdzałem go jest wciśnięty, czyli zasilanie jest ok gdzie znajduje sie sterownik wtrysków??? może ma ktoś jakiś schemat???
Raczej nie jest to problem alarmu, przepnij zasilanie sterownika zamków centralnych na bezpośrednio z aku. (Oczywiście masa solidnie do karoserii)
Witam! należy sprawdzić czy podczas kręcenia pojawia się iskra na świece i czy pompa podaje paliwo. A dalej to musisz się zająć w szczególności albo zasilaniem paliwa albo zasilaniem wysokiego napięcia
Witam.Proszę sprawdż wszystkie masy i zasilania w instalacji tego samochodu.
bez różnicy .Zdjąć zasilanie,założyć zworkę,podać zasilanie,przyłożyć pastylki(wpisywanie nowych kasuje stare),odłączyć zasilanie wyjać zworkę i gotowe
Nie twierdzę że nie masz racji,przytoczyłem twój post zamiast pierwszego,a konkretnie chodzi mi o przekażnik systemowy zasilający pompę paliwa i układ zapłonowy i wtrysk.W hondzie spotkałem się z tym że przekażnik ten zasilał pompę paliwa,wtryskiwacze i układ zapłonowy.
spróbuj załozyć filtr na zasilanie pieca ewentualnie na kable sygnałowe po niskiej
2cm miedzi malo? tira ma odpalac? Może już darujesz sobie pisanie bez sensu? Co dadzą przewody nawet o przekroju metra? Do autora: podaj jaki sprzęt zasilasz lub ile potrzebujesz mocy.
Nie napisałeś czy posiadasz czy problem jest na LPG cz benzynie, czy na rozgrzanym silniku czy na zimnym. U mnie w VW Golf 3 tak samo się dzieje jak na zimnym silniku, na LPG przejadę krótki dystans i nim silnik się zagrzeje ja go wyłączę to jest problem z ponownym odpaleniem. U mnie wygląda na to jakby zalewał się gazem. Problemu nie ma na ciepłym...
Generalnie wygląda na uszkodzenie elektryczne być może sterownik, ale stawiam ze w gdy nie pali brakuje zasilania na sterownik silnika (stąd zapalają się w/w kontrolki). Często też siadaja tam przekaźniki pod maską - poszukaj tych z oznaczeniem a`la check engine. Możesz podmienić na dowolny przekaźnik mini ze szrotu. Wykluczysz tanim kosztem tą przyczynę.
Poszukuje informacji odnośnie prawidłowego podpięcia parownika w układ wodny.Ja mam wpięty w wąż podgrzewania kolektora i w zasilanie nagrzewnicy(parownik niedogrzany).
To połączenie nie ma prawa sterować silnikiem w obie strony. Dziwne że włącznik wytrzymał ten eksperyment. Silnik dla prawidłowego działania wymaga zasilanie przemiennie . Raz szary + czerwony – i analogicznie – i +. Poza tym chyba nie ten dział.
Więc zobacz całe zasilanie przy module,ewentualnie go rozkręć,sprawdź czy dostaje impulsy sterowania i czy wychodzą impulsy na siłowniki.
Sygnał remote z radia :) Zasilanie + prosto z akumulatora poprzez plastiki pod drzwiami. Masę z karoserii z bagażnika.
Dotyczy Honda Civic 2008 4D sedan 1.8. Mam takie uszkodzenie: nie chowa się jedno lusterko od strony kierowcy. Jest zasilanie z przekaźnika i accu. Jest sprawny: silnik wewnętrzny lusterka odpowiedzialny za obrót lusterka. Jest uszkodzony: moduł sterujący sinikiem obracający lusterkiem. Moduł znajduje się wewnątrz lusterka i udało mi się go wymontować....
Jeżeli z przycisku wewnątrz auta da się sterować zamkiem a kluczykiem nie to pewnie żle wyregulowany jest przełącznik w zamku w drzwiach kierowcy.Jeśli jest to dokładany zamek to stawiam na tę usterkę, a jeśli fabryczny to Honda nie daje siłownika w drzwi kierowcy tylko przełącznik wbudowany w zamek.Jedno jest pewne -zasilanie jest OK skoro jakoś daje...
Sprawdzaj zasilanie czujników wpiętych w obwód. Porównaj z dobrą stroną. By zobaczyć jakiej jakości wysyła (o ile wysyła) sygnał potrzebny jest oscyloskop. No dobra, może i diodą by się dało.
Celowo nie numerowałem pinów aby cię nie zasugerować. http://obrazki.elektroda.net/86_12546485... tu masz schemat dot. silnika D14Z5 Jeżeli kontrolka od immo na desce zachowuje się normalnie. Zasilania i masy na cewkach są to kolejną typową usterką jest awaria czujnika położenia wału. Zaznaczam, że najprościej byłoby zdiagnozować pojazd w warsztacie...
z w/w schematu wynika że pod 86 podłączam przewody od centralki, a pod 30 przewody siłownika. Masę podłączam pod 87 a zasilanie pod 85... Coś pominąłem ? :) pamięć mnie zawodzi, ech...
Więc kolego, zamiana sterowników nic Tobie nie da, faktycznie, nawet na sprawnych, żadne auto nie odpali. Musisz zamienić cały komplet. Sterownik, puszka immo i kluczyk. Do tego musisz zdjąć pętlę immo ze stacyjki, w stacyjce oryginalny klucz a w zdjętą pętlę, wkładasz klucz ze swojego auta. Natomiast faktycznie zwróć uwagę na zasilanie aparatu zapłonowego....
Sprawdź czy lampa podświetlenia wnętrza gaśnie po zamknięciu samochodu (blokadzie zamków pilotem). W samochodzie Renault Scenic, Nissan Micra i Leaf, Honda Civic tak się dzieje. Wideorejestratory mam podłączone pod lampę zasilania. Działa bardzo ładnie. Rejestruje od momentu odblokowania samochodu pilotem do jego powtórnego zablokowania. Jeśli wyłączysz...
Zasilanie sprawdzę swoją drogą, a żarówki w miarę dobre mam, bo kupiłem kiedyś taniej zapas jeszcze do Vectry. Jutro powiem, czy się coś zmieniło (właściwie to dzisiaj).
Działa to w ten sposób, że sterownik zapina masę grzałki poprzez opornik pomiarowy, mierz spadek napięcia na oporniku i wie, czy układ grzałki jest ok, czy nie. Trzeba sprawdzic czy jest zasilanie (plus) na grzałkę, i czy jest ona sprawna, ma miec bodaj 12 om.
No to najwyżej przez pewien czas będę zasilał je z radia a później pomyślę o jakimś wzmacniaczu.
Witam posiadam hondę civic VIII 2006 r 1.4 B sterownik silnika KEIHIN L14A7 Auto zgasło podczas jazdy, brak komunikacji ze sterownikiem silnika sprzęt diagnostyczny nie rozpoznaje vinu samochodu, brak zielonej kontrolki kluczyka podczas włączenia zapłonu Brak kontroli ciśnienia oleju oraz kontrolki ładowania Spradziłem zasilania na sterownik silnika...
A z tego powodu że normalnie przy żarówkach halogenowych wygasają wszystkie po za długimi, musisz tak przerobić instalację by w pozycji długich z tego przewodu zasilić całą lampę z przysłoną, ale z kolei przy zasilaniu mijania napięcie nie może się cofnąć na przysłony długich. Najprawdopodobniej wystarczy wstawić diodę odpowiedniej mocy. Dodano po 40...
Sprawdź na wszelki wypadek czujnik uderzeniowy który wyłącza zasilanie podczas uderzenia. Nie wiem gdzie dokładnie jest ten czujnik w twoim modelu. Kiedyś robiłem Hondę Accord, czujnik był umiejscowiony na konsoli środkowej pod plastikiem popielniczki. Pozdr Repa
ok zakupie jakis siłownik. moze dla was jest to oczywiste, ale o co chodzi z tymi zasilaniami na różowych kablach?
więc tak , ten przełącznik to jest osobny moduł, który odpowiada za przełączenie przy ustawionych obrotach na gaz. http://obrazki.elektroda.net/70_12423712... Wtedy on podaje 12 V na zawory na gazowe i na reduktor, odcina obwód oryginalnego wtrysku benzyny i podaje zasilanie na wspomniany moduł AL600 ktry odpowiada tylko za częściową regulację...
Są rozdzielacze rca , na wzmaku masz kanały na głośniki (plus i minus) sygnał z rca z radia i zasilanie Czyli jak nie masz w radiu 4 wyjść RCA (na 2 wzmacniacze) to musisz kupić rozdzielacz z 2 na 4
Witam Wszystkich Mama duży problem z uszczelką pod głowicą w CIVIC z 90r. silnikiem D16A6 zasilanie benzyna - gaz. Po raz trzeci wymieniałem uszczelkę pod głowicą. Sinik był kilka razy przegrzany. Przy każdej wymiana uszczelki pod głowicą. Obowiązkowe planowanie głowicy nowe uszczelki pod kolektorach i nowe śruby, termostat wszystko elring. Przy ostatniej...
Cześć Koledzy potrzebuję wycinek schematu instalacji do Hondy Civic VIII UFO 2006 włącznik świateł pod kierownicą , lub lepsze miejsce do podłączenia modułu, każda sugestia mile widziana. Potrzebne jest zasilanie po stacyjce +12V, i przewody za wyłącznikiem do których podłączamy moduł. Może ktoś ma rozpiskę z kolorami przewodów? dzięki za każdą odpowiedż
Jaki rozmiar dysz, jakie ciśnienie, te screeny przydałyby się na pracującym na gazie silniku. Wrzuć jeszcze screena z zakładki Konfiguracja - Zmiana zasilania.
A moze by tak sprawdzic co jest a czego nie ma? Brak zasilania na pompe chyba nie jest tak trudno sprawdzic?
Silnik gdy jest zimny pracuje na ssaniu. To fakt oczywisty. Za dobór odpowiedniego składu mieszanki i wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu odpowiada komputer, który pozyskuje informacje z czujników a w szczególności sondy (sond) LAMBDA. Możliwe, że "gazownik" podczas instalacji przypadkowo ją uszkodził, czego efektem może być właśnie taki rezultat. Jednak...
A czy jak nie działa ani składanie lusterek ani regulacja to czy winny jest również moduł czy szukać w innym miejscu? Dodano po 2 Rozebrałem lusterko i widzę że ktoś grzebał już w nim... Jest jakiś inny moduł założony ale niestety innego typu bo niestety silnik się spalił. Tzn ten moduł działa jakby odwrotnie czyli prąd puszcza cały czas a tylko rozłącza...
Jeśli byłby problem z zasilaniem , instalacją komputer wyrzuci błąd. Jeśli synchronizacja z czujnikiem wałka rozrządu, raczej też. Jeżeli nie było nic robione z rozrządem to raczej wina czujnika najprościej sprawdzić na innym.
Witam. Temat odgrzebany po roku i już dawno nieaktualny. Kupiłem na allegro termistor od deu, zamontowałem i działa aż miło do dzisiaj (to już ponad rok). Swoją drogą dlaczego termistory od deu mialyby padać po kilku miesiącach, przecież zasilanie to samo, a żaróweczka identyczna lub o zbliżonych parametrach. Dzięki tymek21 za odpowiedź. Pozdro
honda civic civic hatchback ogrzewanie honda civic honda civic gaśnie
dobrać tranzystory sterujące triak gorenje wsady eeprom 24c04
sherman migomat falownik solis
Aktualizacja map w nawigacji Modecom MX4 Mała dynamika dźwięku we wzmacniaczu Williamsona: przyczyny