Jeżeli po odpięciu od prostownika,pokaże mniej niż 12v to albo prostownik nie ładuje,albo akumulator nie bierze. Jak odpalisz już,to sprawdź ładowanie.
Prawdopodobnie brakuje zasilania na FR.P
Tam jest zastosowany tzw system pomiaru poboru prądu przez auto-ELD jeśli komputer silnika zadecyduje,że potrzeba więcej prądu to zwiększa wydajność alternatora.Odłączając sygnał sterujący powodujesz,że alternator zaczyna pracować z pełną mocą
Nigdy nie ściągaj klemy na pracującym silniku!!! Bo większość co "włączone" wyleci w powietrze! Alternator także może się uszkodzić (diody)
W miarę ładowania akumulatora, napięcie na nim rośnie, a prąd ładowania maleje. Powinieneś kontrolować napięcie na nim, aby nie przekraczało 14,5V Prosty, cyfrowy woltomierz z zakresem do 20V rozwiąże kontrolę nad ładowaniem aku.
Mam taki problem: gdy podłącze alternator w hondzie civic bez osłony od strony gniazda kontrolka ładowania gaśnie, a gdy z osłoną nie gaśnie???
Widać ten efekt też na gorzej świecących żarówkach? Masz czym zmierzyć prąd ładowania?
jakie jest ładowanie :?: :?: :?:
Sprawdź ładowanie.
znający zasady oscyloskopowego diagnozowania obwodu ładowania na pewno wyjaśni wątpliwości. A od kiedy do pomiaru napięcia ładowania potrzebny jest oscyloskop?
Witam, Postaram się opisać co mi się przytrafiło. Jadąc jakiś 1 msc temu autem zapaliła mi się kontrolka ładowania, zdziwiony dodałem lekko gazu i kontrolka zgasła. Niestety jakiś tydzień temu kontrolka znów się zapaliła. Zauważyłem, że po dodaniu gazu (obroty powyżej 5-6 000 rpm) kontrolka ładowania gaśnie. Odstawiłem auto na parking. Trochę popadało...
Witajcie ponownie, Niestety poprzedni temat zamknąłem bo myślałem , że już wszystko ok. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Niestety. Ładowanie na wolnych obrotach ok, ale podczas zwiększania obrotów rośnie do ~17 V przy 4,5-5 tys obr. Pod obciążeniem jest w miarę ok. Czyli włączone wszystkie odbiorniki. Po odłączeniu kostki z alternatora...
A światła Ci czasami nie rozjaśniają się po dodaniu gazu? Bezpieczniki oryginalne? Sprawdź ładowanie
O ładowaniu nie ja pisałem wiec nie masz zasilania sprawdź dokładnie bezpieczniki lub skrzynkę od bezpieczników.
No to sprawdź to ładowanie, albo woltomierz w gniazdo zapalniczki i w drogę. Wszystko wskazuje na brak ładowania...
Potrzebuję często podładowywać akumulator bo jeżdźę na krótkich odcinkach no i niestety akumulator cały czas jest "na wyczerpaniu". Ceny akumulatorów poszly w gore (w moim przypadku w dwa lata ze 160zl na 300zl) więc byłoby super jakby wytrzymał więcej niż 2 lata :| Samochód to honda civic 98rok. ładowanie 14,2V więc ok. Pobór prądu na postoju to 90mA...
Wykręciłem już świece i zastartowałem rozrusznikiem ale była reakcja na 1/100 sekundy i odłączało prąd. Pisałem o tym wyżej. Włączenie świateł i radia kasowało prąd całkowicie, światła ledwo się żarzyły. Aku się teraz ładuje.
A mierzyłeś ile ci ładuje ? Bo ten błąd to wygłada jak za duże napięcie ładowania..
Trzeba by coś pomierzyć. Z zadanych pytań można wywnioskować że nie masz o tym zielonego pojęcia więc kup używany alternator za stówkę i wymień lub zaprowadź auto do mechanika bo inaczej temat będzie się ciągną tydzień. Możliwe że się szczotki kończą. Kontrolka ładowania jest po kontrolce ciśnienia oleju drugą najważniejszą kontrolką więc nie oczekuj...
Bezpieczniki sprawne?
Brak szczotek.P
Dzięki za odpowiedź. To już jakiś trop. Pewnie trzeba będzie drugi kupić alternator, bo sam nie wymienię stojana. Dodam jeszcze, że na chwilę obecną, gdy jest mroźna pogoda, to ładowanie na zimnym silniku jest 14,4 - 14,5 V. Po przejechaniu paru km, silnik się rozgrzeje, to i ładowanie spada do 14 V.
Sprawdź napięcie ładowania!
Posiadam Hondę Civic 2.0TD, silnik Rovera problem jest taki że 2-gi raz w miesiącu rozładował się akumulator(nowy) sprawdziłem ładowanie pod obciążeniem jest ok 14.10V bez obciążenia ok 14.30V. Proszę o pomoc w tej sprawie i co mam dalej robić byłem u kilku elektryków i każdy mówi, że jest dobre ładowanie Dziękuję i pozdrawiam. :cry:
Z tego co wyczytałem Honda posiada wszystkie dane jakby auto było kupione w Polskim salonie a tak nie było tu chyba chodzi i stan licznika czy rzeczywiście jest faktyczny może by coś pomyślał z tym ładowaniem ??
Sprawa chyba wyjaśniona, pytałem znajomego mechanika, powiedział że problemem może być uszkodzony regulator napięcia, może on uszkodzić się w ten sposób że tylko w pewnych momentach napięcie przekracza 14,4V. Usterka trudna do zdiagnozowania ponieważ nie wiadomo dokładnie w jakich okolicznościach występuje (ja podejrzewam że to ma związek z wilgocią,...
dziękuję za odpowiedź ale w takim przypadku nie działałby już alternator natomiast po chwili ruszyłem i pojechałem dalej, zaznaczam, że samochód pali bez problemu i nie świeci się kontrolka od ładowania
A jest jakiś sens ładować na półke te głóśniki sony co mam :?: :?: :?:
Tak jak już zostało napisane są trzy rzeczy do sprawdzenia 1. Pewność połączenia aku-klemy (to możesz chyba zrobić sama) 2. Ładowanie aku 3. Sam akumulator do sprawdzenia
Witam! Chciałbym się was poradzić jaki wzmacniacz i suboofer proponujecie do 600zł Auto to Honda Civic V hb Akumuator 45Ah (nowy, ładowanie w normie) Radio - Pioneer deh-1420ub Głośniki przód - Powerbass S-60c + wygłuszone drzwi Głośniki tył - brak Aktualny wzmacniacz - Shark v14 (jakiś badziew) Subofer - skrzynia robiona pod zabudowę boku + głośnik...
A ja ci mówię, że to normalny objaw, wyraźnie wskazujący na to, że ładowanie jakieś tam jest. Lepiej byś poradził, co z tym piszczącym paskiem i obrotami zrobić. Bo to też nie wina ładowania.
Witam, dokładnie ustal źródło problemu, mam dokładnie taką Hondę i miałem kiedyś uszkodzoną sondę lambda i nigdy nie wiązało się to z problemami z zapłonem i gaszeniem silnika. Problem gaszenia silnika wystąpił raz, gdy miałem uszkodzony alternator i błąd ładowania akumulatora, czyli akumulator permanentnie niedoładowany i w efekcie napięcia sporo poniżej...
odblokowanie sterownika nie ma nic wspólnego z ładowaniem i szybkością. sprawdz zasilania licznika ( jeśli masz możliwość to sprawdż czego brakuje na lamce ładowania , masy z alternatora czy "15").
Czyli nie działa EPS (Electrical Power Steering), zacznij od sprawdzenia ładowania akumulatora, jak jest normalne (ok 14V), to podłącz komputer diagnostyczny i sprawdź eps
Mam problem z ustaleniem przyczyny rozładowywania akumulatora Co już sprawdziłeś ? Wykonałeś jakieś pomiary amperomierzem ? sprawdzałem kilkakrotnie łodowanie (13,86V) Napięcie ładowania jest zbyt niskie.
Sprawdź jakie masz ładowanie bez obciążenia potem włącz wszystkie odbiorniki i zobacz jak sprawa wygląda może alternator już nie daje rady.
Robiłem tak. Po tym jeździłem trochę czasu po mieście. Poza tym musiałem wyjąć akumulator na całą noc do ładowania więc ECU na pewno się zresetował.
Jeżeli zmierzysz na nr.3 i 4 bedzie okolo 12 V.Rezstę już rozumiesz. Nie powinno sie ono wachać,chyba,ze slaby akumulator lub fiksuje ładowanie. Na sygnałowym wacha sie od 0,4 do ok 0.8 V. Pozdrawiam
Podepnij się przewodami rozruchowymi do innego sprawnego samochodu. Jak odpalisz to wiesz że to Twoja bateria zakończyła żywot. Jak nie odpali to rozrusznik zakończył żywot. Jak słychać tykniecie to jest szansa że elektromagnes rozrusznika jest ok a jedynie szczotki + tulejki do wymiany (koszt niewielki) Ewentualnie odpal na "pych", podjedź do pobliskiego...
Miałem słaby akumulator, wyciągnąłem do doładowania, już powoli muszę kupić nowy. Po pierwsze , jak masz dodane jakieś akcesoria to kup większy akumulator.!! Po drugie skoro nie palił i musiałeś go ładować to był szmelc i złom. W ogóle po co go wyciągałeś? Po trzecie na pewno spaliło alternator lub jego bezpiecznik i bezpieczniki reszty osprzętu, znajdź...
jest napisane wyzej co nalezy zrobic najpierw....kable i swiece to kolejny etap.... a fakt...mialem juz duzo klopotow z autami i jeszcze nigdy nie odczulem roznicy po wymianie swiec (moze zawsze byly w miare czesto serwisowane) ale po kablach juz byla roznica... tu, jak wspomnialem, skupil bym sie na akumulatorze, ładowaniu a pozniej reszta...
Przedstawiłem ci trzy konkretne argumenty dlaczego warto mieć większą pojemność, nawet tego nie zauważyłeś: 1. większa pojemność to większa powierzchnia płyt a to przekłada się na mniejszą rezystancję wewnętrzną i większy prąd rozruchowy 2. większa pojemność to dłuższy czas podtrzymania zasilania elektroniki w aucie w którym pójdzie coś nie tak, konkretnie...
Sprawdź czy przewody w/n nie są kulawe. Ładowanie dobre? Klemy? Dzieje się tak jak jest rozgrzany czy zimny a może nie ma znaczenia? A akumulator - może jedna cela ma zw.
Jest iskra bardzo mocna,dałem akumulator do ładowania bo trochę dziś piłowałem ją jak za 1 razem :) Za 1 odpaliła za 3 razem teraz nic :/
A nie brałeś pod uwagę Li-Ionów. Pomysł jest niezbyt atrakcyjny, trzeba mnóstwo rzeczy przerobić: BMS, zabezpieczenia, ładowanie, itd. Czy ktoś może zna jakąś dobrą hurtownię Może coś tutaj: https://www.bto.pl/
Witam Panowie. Problem z autem jak w temacie. Podczas jazdy zaświeca się check auto gaśnie, tyka ten przekaźnik główny w schowku pasażera.W poprzednim warsztacie wymienili ten przekaźnik , pompkę paliwa i stacyjkę ale bez zmian. Po zgaśnięciu auta odpala dopiero po jakieś minucie. Ładowanie ok. Proszę o jakiś schemat instalacji, a sterownik przelutowany...
Ja już naprawdę coraz mniej rozumiem. Drogi Autorze tego tematu, po co CI drugi/zapasowy akumulator, skoro nie masz zamiaru ładować tego układu? Dla mnie to tak, jakby za chwilę zapełnić przestrzeń w aucie zapasowymi akumulatorami i przełączać się między nimi, zamiast mieć jeden sprawny pod maską. Chyba nawet tańsza opcja mieć jeden sprawny... Zresztą...
Czy ktoś wyjmował i naprawiał ten alternator.Jak go wyjąć z tego samochodu.Jak wymienia się szczotki.Nie mam ładowania. Proszę pilnie o porady. Pozdrawiam
HONDA CIVIC AERODECK 1.4 75KM 5d 1999/2000 gen 6 zaświeciła mi sie kontrolka ładowania - swieci ale słabo po dodaniu gazu gdzieś ponad 3 tys obrotów gaśnie .Wiec pytanie tam altek ma szczotkotrzymacz czy same diody prostownicze z regulatorem???? Jak podładuje akumulator - nadal brak ładowania ale świeci jaśniej ... tak przynajmniej zauważyłem ,jakieś...
przewody wymienione na nowe świece również przeczyściłem też kopułkę jedno mrugnięcie czyli wszystko niby jest ok komputer nie wykrywa żadnego błędu ładowanie ok 14.4 bez obciążenia i z obciążeniem..co do tych świateł montowanych w zderzak widziałem kiedyś na allegro 500zl komplet 2 halogeny kable włącznik
Wczoraj Po odpaleniu na kable i jeździe przez ponad 30 min przygasały światła, kontrolki, radio. Pali na kable, po 30 minutach prądu brakuje - dla mnie jasne, że brak ładowania - niesprawny alternator lub jego połączenia. Miernik w rękę i powinno być wszystko jasne.
Nic poza tym, że skróci to okres eksploatacji baterii. Ogniwa li-ion zwyczajnie nie lubią max napięcia znamionowego.. Kiedy Nissan wypuścił pierwszego Leafa panował taki sam pogląd i w Menu pojazdu znalazła się opcja: Ładuj max do 80%. Osiem lat eksploatacji tych pojazdów wykazało, że nie ma różnicy w trwałości baterii przy ładowaniu do 80 i 100%....
http://obrazki.elektroda.pl/4965423800_1... Cześć, Ponad rok temu popełniłem system multimedialny w oparciu o tablet Nexus 7. Celem było stworzenie interfejsu, który udostępniał by wiele funkcji wcześniej realizowanych prze kilka urządzeń. Założenia: - Obsługa Yanosika na dużym i czytelnym ekranie oraz odgrywanie komunikatów przez fabryczny...
Witam posiadam hondę civic VIII 2006 r 1.4 B sterownik silnika KEIHIN L14A7 Auto zgasło podczas jazdy, brak komunikacji ze sterownikiem silnika sprzęt diagnostyczny nie rozpoznaje vinu samochodu, brak zielonej kontrolki kluczyka podczas włączenia zapłonu Brak kontroli ciśnienia oleju oraz kontrolki ładowania Spradziłem zasilania na sterownik silnika...
Najpierw naładuj akumulator odpal samochód i zobacz czy kontrolka ładowania gaśnie jeżeli nie winna będzie lęzeć po stronie alternatora. Akumulator jeżeli nie będzie miał ładowania rozładowuje się podczas jazdy w parę minut. Nie chcę zgadywać ale mi to wygląda na uszkodzony alternator. A klemy dobrze jest wyczyścić i przesmarować smarem.
Zapłon w wszelkich 50cc a moim 125cc różni się w tym przede wszystkim, że w 50cc jest cewka wysokiego napięcie na statorze, która zasila już moduł itd a w 125cc są jedynie 3 kable, które idą do regulatora a z niego są 2 kable które są od zasilania świateł, ładowania. Jest to mi obojętnie, czy moduł pobiera prąd z akumulatora czy z ładowania bo podłączę...
Witam Honda Civic 95/96 rok sterownik P3Y. Czy ma ktoś rozwiązanie na świecący się check po usunięciu immo A0. Auto pali, jeździ ale świeci się check. Oczywiście interesuje mnie rozwiązanie w sterowniku, a nie podłączenie kontrolki check pod olej, ładowanie, ABS czy układ czasowy.
Na mój gust masz słabe ładowanie. Sprawdź zasilanie bespośrednio na wzmacniaczu, w momencie gdy pisk jest głośny jak i gdy jak to określiłeś jest znośny
Civic 7 1.4l 2004r - po odłączeniu akumulatora na noc (do ładowania) najprawdopodobniej rozkodował się immo, najprawdopodobniej, bo w międzyczasie wymieniałem przewody masowe na nowe i jednego silnik-karoseria zapomniałem podłączyć - na desce po włączeniu zapłonu tylko migał kluczyk, no i olej wiadomo, nie ma ciśnienia, rozrusznik kręci, ale nie odpala....
Witam ,nie wiem z czego szydzisz, przecież nie przeszkadza jak kolega sprawdzi połączenia, jak dołoży dodatkową masę też nie zaszkodzi, a może tylko polepszyć sytuację. Też mam taką hanię i miałem problem z ładowaniem dołożenie dodatkowej masy rozwiązało mój problem więc... . Poza tym nie pisz OT, przecież moderatorowi nie wypada ,tylko spróbujmy pomóc...
Witam. Mianowicie posiadam Hondę Civic 95r mam z nią taki problem w chwili przekręcenia zapłony samochód wogóle nie kręci rozrusznikiem tylko z pod maski wydobywa się tak jak by strzelanie czy coś.Pomyślałem że to wina akumulatora bo był stary więc załatwiłem sobie inny roczny i to samo . Po całonocnym ładowaniu go prostownikiem nić nie pomogło ta sama...
Cześć , Mam problem ze swoją Hondą Civic . Coś rozładowuje mi akumulator. Rano brak prądu . Dzieje się tak co jakiś czas tj 2-3 dni nie ma 2tygodnie jest. Ostatnio było coraz częściej zmierzyłem akumulator napięcie przy rozruchu 11.8v bez zapłonu 11.4 wymiana akumulatora i 3 dni odpalał problem powrócił, ładowanie na poziomie 14.5v multimetr nie pokazuje...
[quote="corporation"]Panowie mnóstwo osób ma ten problem. U mnie też TPS zdaje się być dobry gdy mierzę oporność na wyłączonym lub napięcie na przekręconej stacyjce. Gdy odpalę auto i mierzę napięcie, miernik podaje całkowicie niezgodne wartości, sprawdźcie jak jest u was. Problem z różnicą napięć polega na tym że przy nie pracującym silniku prąd płynie...
Po włączeniu stacyjki świecą kontrolki, ale jak np włącze światła przygasają, tak jakby napięcie słabło, raz jest dobrze a raz źle. to teraz kwestia czy przygasają tak "normalnie" (nie wiem jak to określić) czyli tak lekko czy przygasają mocno? no i co się dzieje po przekręceniu na rozrusznik, kontrolki przygasają w tym momencie? szukałbym słabej masy...
przyczynom (...) wyciognieto (...) zciognol (...) zaczolem ?? Nie ma czegoś takiego jak bezkolizyjny silnik. Bezkolizyjny rozrząd i d15b2 właśnie takowy posiada. Myślę, że kompresja ma tu bardzo mało do rzeczy (ale podaj proszę wartości jakie Ci wyszły). Czy silnik opornie się wkręcał na obroty przed awarią? Czy płyn chłodniczy nie ucieka? Czy uszczelka...
Tak auto, podczas ładowania było na rozruchu, podczas odłączania przewodów rownież, podjechalem tylko pod dom i wyłączyłem silnik. Niestety nei mam dostepu do auta od dwóch dni więc nie mogę sprawdzić. Poporóbuje w tym tygodniu i ewentualnie poprosze o dalsze wskazówki gdyby coś poszło nie tak.
Zgadza się. Wspomniałem o systemie Twin Spark żeby uświadomić niektórym, że efektywność zapłonu mieszanki jednak ma wpływ dla silnika. System był bardziej popularny gdy silniki nie były budowane przez księgowych jak obecnie ma to miejsce (oszczędzanie na wszystkim). Tylko Alfa Romeo ? To zobaczcie silniki L13 i L15 Hondy. Ładowane do Civica,Fita i...
Jak się upierasz z tą jazda na rowerze to coś Ci podpowiem. Silnik bez zakucia powinien wytrzymać około do 170KM. Taki home-made z kompresorem to zamontowanie go na stelażu od sprężarki klimatyzacji kompresor od mercedesa bodajże najpopularniejszy M45, jeżeli chodzi o turbinę (D-seria) ładują kolektory wydechowe od d15z1(łatwo dopasować do niego turbo)...
Silnik gdy jest zimny pracuje na ssaniu. To fakt oczywisty. Za dobór odpowiedniego składu mieszanki i wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu odpowiada komputer, który pozyskuje informacje z czujników a w szczególności sondy (sond) LAMBDA. Możliwe, że "gazownik" podczas instalacji przypadkowo ją uszkodził, czego efektem może być właśnie taki rezultat. Jednak...
Ja "na zapas" nie wymieniam. Podejrzewam, że jest w pełni sprawny, bo nie jest narażony na ciężkie warunki pracy. Dodatkowo kondensator ten jest raczej bipolarny, bo układ jest zasilany raz napięciem dodatnim, a raz ujemnym. Wstawienie zwykłego kondensatora (unipolarnego) może zakończyć się fajerwerkiem. Wg mnie układ działa w sposób następujący: https://obrazki.elektroda.pl/4991253200_...
Kostka stacyjki. Sprawdź czy dochodzi napiecie na bezpieczniki. Swiatła działaja poza stacyjka, dlatego uważam ze problem tkwi w stacyjce Dołączam się do tematu. Auto odpalało bez problemów, nagle przestało. Efekt jest taki, że światła normalnie swiecą, zegarek, alarm reaguje, ale nie pojawia sie kontrolka check i ładowanie. Dzisiaj poruszałem (odkręciłem...
Auto głównie do pracy , odcinek około 6km w jedna stronę . Diesel wiecznie nie do grzany, akumulator nie do ładowany. A o awaryjności silnika 1.8 bp jest masa informacji w sieci. Wpierw zapytaj wujka google a później wal z problemami tu. Jesteś zdecydowany na konkretny model civika i tylko dylemat między bp a kle kle. Na te przebiegi raczej bezyna...
Co do falowania obrotów to sprawdź filtr powietrza czy nie jest już stary. Możesz pokusić się o wymianę go na nowy. Następnie sprawdź szczelność przewodów idących od filtra powietrza do przepustnicy. Przyczyną falowania obrotów może być nieszczelność tych przewodów lub przepustnicy przez co łapie lewe powietrze. Na gazie może właśnie być wszystko ok,...
Kolego, ten automat to masz jaki? Jakiś uniwersalny, możesz go jakoś opisać? Witam kolego! na razie jeszcze nie kupowałem bo nie wiem jak to podłączyć. robiłem już coś takiego w golfie3, miałem automat uniwersalny z wyjściami 2xpostój, 1światła mijania i sterowanie podłączyłem do kontrolki ładowania i działa (podpiołem się wtedy prosto pod włącznik...
witam Mam problem z odpaleniem samochodu,w trakcie jazdy zapalila mi sie kontrolka Check Engine.po chwili sie zatrzymalem zgasilem silnik i i juz nie chce odpalic.Zrobilem samodiagnostyke i wyrzucił blad 41 (Grzałka sondy lambda lub jej obwód) włożyłem inna sonde i nic,sprawdzalem iskre na swiecach i nie ma iskry.(przelozylem aparat zaplonowy z 2 silnika...
Coś mi nie ładuje zdjęć. ad 1 zobacz za pomocą miernika. albo poszukaj schematu. ad2 nie ma różnicy, ważne aby był dobrze przymocowany do karoserii i nie narażony na zawilgocenie, zabrudzenie, standardowo pod deska rozdzielczą. ad3 brązowe przewody przez bezpiecznik i jeden do mkier prawej strony a drugi lewej. Najwygodniej przy wył awaryjnych lub kostka...
Witaj. Ja nie jestem mechanikiem..ale sprawdził bym coś wiecej na twoim miejscu wiec dumam i sadze ze powinieneś to sprawdzic: 1. Jak odpalisz nastepnego dnia silnik to czy z rurki nie idzie na początku ciemny dym? 2. Czy sprawdzales ładowanie akumulatora? 3. Czy na starym filtrze paliwa z rurki od strony baku byly jakis osad ,szlam ? 4. Cos mi sie...
Masy posprawdzałem tzn. odkręciłem i przeczyściłem styki. Świece żarowe zapłonowe raczej nie są przyczyną bo po zdjęciu przewodów problem nie zniknął. Co do świec podgrzewających płyn to wpadłem na pomysł żeby wyjmować po kolei wszystkie bezpieczniki ze sporym amperarzem tzn od świec, od wspomagania itp i nadal pulsowanie występowało. Auto to Honda...
Witam ponownie, temat muszę odświeżyć, trochę się doinformowałem, i myślę że zadam bardziej odpowiednie pytania niż ostatnio :) od początku. samochód mazda RX8 ze swapem silnika z hondy civic type R K20z4 w maździe alternator jest typu P - D - wtyczka posiada dwa kable które idą bezpośrednio do ECU, jeden służy do sterowania alternatora i jest sygnałem...
Odpaliłem auto na "popych" i zaraz po tym zgasiłem go i z kluczyka od razu palił z pierwszego. Podjechałem do znajomego mechanika, zmierzył akumulator - jest w porządku. Kazał jutro z rana, jeżeli auto nie odpali odłączyć czujnik temperatury i jeżeli zapali po odłączeniu - będzie do wymiany. Wujek miał podobny problem z hondą civic - kręcił ale nie...
Ja mam Astre 2 w kombi 2.0dt (82KM) i powiem szczerze że zadowolony jestem z niej, stan określam jako dobry jest przejechane 255000km oczywiście ściągnieta z niemiec z książką itp wiec co do przebiegu ciężko powiedzieć no ale przy zakupie warto zwrócić uwagę (co do astry) na wydech u mnie malowany (sprawka handlarzy) i jest do wymiany, i sprawdzić czy...
Witam, Dzieje się tak bo: - 12,5V napięcie na akumulatorze - 11,5V podczas rozruchu napięcie na akumulatorze spada z powodu dużego poboru prądu przez rozrusznik - 14,5V działa alternator, który ładuje akumulator. Pozdrawiam, Przemek
Witam Mam problem z regulacją instalacji gazowej II generacji Landi centralka LCS A1 V05 E. Na biegu jałowym (bez włączonych świateł) daje się wyregulować w miarę poprawnie w pełnym zakresie obrotów, sonda lambda ładnie pracuje w całym zakresie. Problem pojawia się po włączeniu świateł lub innego dużego obciążenia prądowego. Po włączeniu świateł program...
...włączenie świateł oznacza dodatkowe hamowanie samochodu - może nie jeździli nigdy na rowerze, już nie mówiąc o tym, że w szkole chyba się nie uczyli... ja zauważyłem, że dynamo hamuje rower, jak włączę światła, zanim jeszcze przeczytałem o tym w podręczniku fizyki. Kolega powinien zauważyć że dynamo w rowerze daje prąd bezpośrednio na żarówki, a...
U żony w hondzie Civic 1,4 2001 r był akumulator Sznajder z Piastowa 45Ah w technologii "cięto-ciągnionej". Podczas ostatniej i jak dotąd jedynej nocy z temperaturą - 19C honda nie odpaliła. Po zdemontować i ogrzaniu napięcie 12,5V, gęstość elektrolitu 1,25, a w skajnych celach 1,20, poziom w normie, żadnych widocznych oznak zasiarczenia, czyste plyty...
witam Hondzia ma problem-czy silnik zimny czy ciepły, to nie chce zapalić. Psikam trochę 'plakiem' i odpala i jeżdzi normalnie. Nie kopci,przyspiesza, nie ma błędów . Dziś po odpaleniu z plaka wyskoczył check engine ale odpaliła i jeżdzi. Co zauważyłem, to słabszy akumulator, wolniej kręci,ale to może w wyniku cięższego odpalania. Czy ktoś może mi polecic...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Witam wszytskich ma nastepujacy problem z alternatorem ktory siedzi w hondzie civic IVgen tylko ze jest to zamiennik i alternator widze ze jest toyoty wyciągałem go i podlaczylem krecac wskazuje lądowanie lecz gdy obruce go w reku to przestaje czasami jak dobrze go na ziemi położę to będzie wytwarzał prad typu 11V tak jakby nie zawsze łączyło coś w...
Witam mam problem ze wspomaganiem kierownicy w mojej hondzie 1.6 vtec 2001r. Otóż po odpaleniu silnika wszystko jest ok ale po chwili wyłącza się wspomaganie i zapala się kontrolka wspomagania po zgaszeniu silnika następuje reset i tak za każdym razem z początku mogłem przejechać kilka kilometrów i resetowałem podczas jazdy wymieniłem sterownik teraz...
Szukam ostatnio wzmacniacza i zastanawiam się jaki wzmacniacz pociągnie wszystkie 5 głośników. Bo większość jest 5/6 kanałów co = 4 głośniki i sub. Są oczywiście i 5.1 np. Hifonics Zeus ZX5.1 ale kosztuje 430 euro co jest dość sporym wydatkiem... jak można ugryźć temat 5.1 nie ładując się we wzmacniacz z dekoderem - będzie w radiu JVC KD-avx11 lub 2....
a jeszcze jedno gdy kupiłem hanie .i jak przełączyłem na benzynę, zapalał mi się kontrolka awarie check engine ,a na gazie nic się nie paliło,po prostu gasła . teraz prawdopodobnie po wizycie u tego elektromechanika wyciągnął mi to kontrolkę, bo już sie nie zapala (a raczej powinna przy uruchomianiu silnika sie zapalić i zgasnać , nie wiem czy ma to...
Witam mam problem kilka dni temu ładowalem akumulator w Hondzie. Podłączyłem wszystko ok. odpaliłem i pojechałem. Następnego dnia rano wsiadam przekrecam kluczyk auto kręci ale nie chce zaskoczyć ponownie próbuje i odpalił i odrazuzgasł. Myślałem że wina akumulatora kupiłem nowy to samo przy opalania lekko kręci i gaśnie a kontrolki przygasaja. Tzn...
Witam, znalazłem w sterowniku ładowania uszkodzony jeden MOSFET 5N3003 . czym go zastąpić może ktoś to naprawiał i czy to jest przyczyną? Dziękuję za wszelką pomoc. Tutaj identyczny sterownik. https://www.drive2.ru/b/1725916/
Jutro odslucham je pod dwoma SLA 1500 ,wiec kwestia zasilenia przetwornikow juz nie bedzie sporna. Jak juz to wyjda jedynie roznice w zuzyciu glosnikow. Glosnik jeden bedzie mial kupca jakby co,jesli nie sprzedam,to odsylam go z powrotem. wiec bede szukal kolejnego nowego,w dobrej cenie,czekam na cynk ;) Dodano po 1 Niko,opisz szerzej swoj system....
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam, Mój poblem polega na tym iż od kilku dni próboje odpalić moją honde. Ostatnio były spore mrozy, lecz odpalał bez problemu. Akumulator mam nowy, ładowanie wszystko ok. 5 dzień mrozów chciałem odpalić i nie da rady kręci i kręci i nie może odpalić. Po kilku dniach przy kręceniu przerywa.. Pokreci 2 3 razy i przerywa i znów kręci przerywa i znów...
ładować honda civic honda civic kontrolka ładować ładować civic
zawiesza rozrusznik zafira alternator wirus telefon samsung
pralka samsung ecobubble wyłącznik czasowy schemat
Wentylator nie działa w piecu Vokera 25 - brak napięcia Ustawienia trybu podtrzymywania w kotle SAS 29 kW ze sterownikiem ST-450 PID