Zobacz w Google zbiornik paliwa civic 6. Masz zdjęcia
Górny króciec to paliwo , dolny to podciśnienie
czy regulacje dawki paliwa może zwiększyć vmaxa Zwiększenie dawki w pewnych granicach zwiększa moc ale jest okupione zwiększonym spalaniem. Jeżeli silnik nie ma już odpowiedniego ciśnienia sprężania to żadne "magiczne" sztuczki mu nie pomogą.
W takim razie to wygląda bardziej na usterkę w zegarach. Skoro wskazówka siedzi na sztywno, to trzeba się temu przyjrzeć. Skoro pływak i tak masz na wierzchu, to obejrzyj jeszcze jak wygląda stan styków i płytki.
Przyłóż magnes,aluminium jest niemagnetyczne, blacha stalowa tak.
Opis przywodzi mi na myśl że może to być termistor przez który przepływa prąd z instalacji i wstępnie go podgrzewa . Jeżeli jest zanurzony w paliwie to ma chłodzenie i dzięki temu duży opór , wynurzony zaczyna się nagrzewać i zmniejsza rezystancję .
Jak podam masę na przekaźnik pompa działa Gdy już napompuje, to czy można na chwilę uruchomić silnik?
Gaźnik PB2** - poziom pływaka (float level) 8.6 mm. W praktyce w większości typów gaźników pływak ustawia się równolegle do płaszczyzny łączenia komory pływakowej.
sprawdzałem napięcie żarówką 12V to nie świeciła jasno tylko robiła się czerwona Jeśli tak, to podaj plusa do pompy i zobacz czy pomogło. Jak tak to przekaźnik do sprawdzenia na początek.
No i jeszcze do kompletu regulacja luzów zaworów.
może być przyczyną zawieszony pływak? Tak. Jak dostać się do pływaka w hondzie? Należy go wykręcić ze zbiornika. Sprawdź za tylną kanapą w głębi bagażnika, czy masz tam wziernik do zbiornika. http://smotra.ru/autos/honda/accord/2986...
Kolega z Aberdeen dobrze podpowiada. Tak to czujnik halla. Jakakolwiek kontrolke na 12V , jeden koniec do + aku. , a drugim sprawdzamy kluczowanie (masą) na zespoloną zcewke zapłonową(biały i biało zielony kabelek). Tak samo sprawdzamy kluczowanie wtrysków i przekaźnik pompy paliwa. Jżeli nie ma na żadnym wysćiu , to uszkodzony; ECU lub czujnik Halla...
tutaj walczyłem z elektryką w swojej CRV, wrzuciłem tam serwisówkę i schematy - wszystko tam jest pięknie opisane https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... z tego co kojarzę, to ten przekaźnik pompy paliwa ma plus po stacyjce, a minus załącza komp na dobrą sprawę minus możesz dać do masy i sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk,...
Nie zakreciłeś kranika. Paliwo przelało się przez gaźnik do karteru. A z tamtędy przez odmę do cylindra i tłumika. Spuścić tą mieszaninę zalać świeży olej przepalić pamiętać o zamykaniu kranika po skończonej pracy to nie samochód zbiornik paliwa jest wyżej zasada ta sama co w motocyklach. Starszych motocyklach bo nowsze potrafią mieć podciśnieniowe...
Jak z LPG to zakręcić gaz w butli pojeździć tydzień, jak bez lpg to pompa paliwa kończy żywot.
Uszczelka ma gdy silnik pracuje. lub przechylasz kosiarke. Gdy kosiarka sobie stoi to poziom paliwa nawet nie dochodzi do uszczelki. Odkrec komore plywakowa i wyjmij plywak. Uwazaj. Drobne czesci. Sprawdz czy plywak ma w sobie paliwo. Potrzasnij nim przy uchu. Bedzie slychac. Czasem jest w nim kropla cyny. Latwo odroznic. Jesli ma w sobie paliwo to...
Witam. Mam problem z agregatem Honda EM 5500CX. Po wypaleniu paliwa agregat wyłączył się. Po ponownym zalaniu go nie chciał odpalić. Wykręciłem świecę i okazało się, że nie ma iskry. Czytałem gdzieś na forum, że winę może mieć czujnik poziomu oleju. Jak go sprawdzić bądź może ktoś ma jakieś inne pomysły, gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć? Z...
Sprawdź przekazanik pompy paliwa
Witam. Mam problem z Honda frv 2005 1.8 benzyna +lpg. kleil rozrusznik i ale nie on jest problemem (wstawiony nowy). Auto po wjechaniu w na posesję gdzie były luźno ułożone płytki chodnikowe zostało,... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna usterka po takim uderzeniu to przerwany/rozsypany obwód zasilania wysokoprądowego: pęknięty pasek...
Nie dostaje odpowiedniej dawki paliwa prawdopodobnie co może być to zapchany filtr lub dysza, dlatego gdy potrzeba jest więcej paliwa słabnie.
Zobacz za schowkiem
Witam, Przewód od góry gaźnika to jego odpowietrznik. Odnośnie kapiącego paliwa, to dokręć śrubę od spuszczania paliwa z gaźnika to przestanie kapać, zresztą brakuje tam przewodu. Reszta poniżej.
Właśnie w tym rzecz, że nie ma pompy w zbiorniku paliwa, jest tam tylko pływak.
Virago 535 ma pompę paliwa, ale do przetłaczania paliwa do gaźnika, z dodatkowego zbiornika paliwa znajdującego się pod siedzeniem (poniżej gaźników). Kilka motocykli miało tą elektryczną przeponową pompę paliwa, w których poziom paliwa w zbiorniku przy poziomie rezerwy znajdował się poniżej poziomu gaźników. Pompa utrzymuje niskie ciśnienie na wylocie....
a co z bakiem i pompką? trzeba wyjmować bak żeby wymienić pompkę paliwa?
Usterka znaleziona. Troche roboty było, ale zrobione. :D
Opis powyżej.
Niestety nie mam dostępu do tej strony - blokada. Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed wtryskiwaczami. W sumie to nie wiem ile ich jest? Można tez próbować je wyzwolić "ręcznie". Po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza podłączyć się kabelkami do niego. Następnie na ułamek sekundy (!) podać mu napięcie. Powinien wtrysnąć dawkę paliwa.
Może być czujnik bezwładnościowy. Wrzucam schemat.
Kup agregat z opcją automatycznej regulacji obrotów, są takie. Honda ma EU 1000 i , bardzo cichy i bez obaw podłączasz elektronikę.
Było juz xxx razy na ten temat obwody jakie mozesz odciac to; Rozrusznik pompa paliwa wtryski cewke czujnik połozenia wału itd.
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , https://obrazki.elektroda.pl/4837512800_...
Filtr znajduje się w komorze silnika, na grodzi, wystarczy otworzyć maskę.
Jeśli nie ma filtra paliwa na przewodzie do gaźnika, to powinien być w zbiorniku paliwa. Wykręć kranik ze zbiornika, do którego powinna być wciśnięta "perforowana rurka" tj. filtr rurkowy. Sprawdź, czy jest on "zabity" nieczystościami i ewentualnie udrożnij go. Sprawdź także zbiornik paliwa, w którym na dnie też pewnie będą nieczystości. W razie potrzeby...
Wstawienie opornika 2,2k równolegle do termistora rozwiązało problem.
jezdżąc na takich krótkich [2,5 km] odcinkach nigdy nie ośiągniesz spalania poniżej 10 L . W samochodach wyposażonych w komputer podróży,przez pierwsze 2 km [zimny silnik] , wskazania zużycia paliwa wynoszą około 12- 14 L. Sprawź zużycie paliwa po dłuższej trasie,napewno będźie dobże.
Skoro to silnik 2T to olej ma mieszany z paliwem, a najpewniej linka od pompki z olejem dozuje ilość tego oleju zależnie od obrotów. A przypadkiem nie masz zbyt ubogiej mieszanki paliwa z powietrzem? Uboga mieszanka spala się w wyższej temperaturze stąd ew przegrzanie.
Moim zdaniem niekoniecznie jest to problem z instalacją zapłonową. Sprawdzenie cewki: Pomiar rezystancji uzwojenia: pierwotna strona od 3-6 Ω, natomiast wtórna 12-22 kΩ - w zależności czy mierzymy z opornikiem (fajką).Można zmierzyć indukcyjność obu uzwojeń mostkiem i porównać z inną dokładnie taką samą i sprawną cewką. Sprawdź opornik fajki,...
Olej do 2T wlewasz do oddzielnego zbiornika lecz możesz także zrobić mieszankę (premix) i wlać normalnie do zbiornika paliwa jeśli takiego (zbiornik na olej 2T) u ciebie nie będzie. Normalny olej silnikowy (10W/40 powinien być dobry) wlewasz do (prawdopodobnie) skrzyni biegów, wlew jest najczęściej po prawej stronie motocykla. W zależności którą wersję...
w kabinie.
tak by błędami nie sypało IGLA 200, IGLA231, SEO CANi lub SEO CANblu Aby blokada CAN była skuteczna w Hondzie, konieczne jest podłączenie dwóch magistral: CAN i LIN. Jeżeli samochód jest w wersji z automatem sterowanym "joystickiem", to można też zamontować blokadę ComfyLock.
Pompy paliwa napisałem w cudzysłowiu. Jest tam podwójny przekaźnik odpowiedzialny za zasilanie osprzętu. W środku są dwa przekaźniki na płytce drukowanej plus trochę drobnicy, często na płytce są zimne luty.
Jestem właścicielem hondy z tym samym silnikiem. ad. 1- Z obrotami na zimnym tak ma być, świadczy to że system podwyższania obrotów na zimnym silniku działa prawidłowo. Co do reszty,skoro te nędzne osiągi w twoim samochodzie oraz zużycie paliwa 6,5 l na 100 km przy spokojnej jeżdzie ci nie odpowiada to niestety musisz poszukać samochodu z większym silnikiem.
Witam No niestety w hondzie uszkodzony był sam wskaźnik w desce rozdzielczej, przewód sygnałowy i sam czujnik z pływakiem jak najbardziej OK..... więc rozebrałem deskę i wyjąłem cały licznik a następnie rozkręciłem go i wyjąłem wskaźnik paliwa i zacząłem go sprawdzać a zbudowany on jest z dwóch rezystorków i dwóch cewek nawiniętych na korpus w którym...
Podobnie jak w Civic. http://honda.automotive-manuals.com/civi...
Filtr paliwa drożny? Kranik odkręcony ( czasami zdarza się że odkręca się go na OFF a czasami jest prawidłowo na ON, taka pomyłka ) więc spróbuj w obu pozycjach.
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
skoro ma iskrę i paliwo ma dobre ciśnienie to zostaje tylko motyw że wtryski stoją..... zobacz czy jest poprawna komunikacja między immo a sterem..... sprawdź też czy pętli immo nie uszkodzono
W samochodach czujniki były mocowane na pręcie (lutowane do niego), który był przymocowany do kosza pompy lub do denka całego wkładu. W motocyklach czujnik był wkręcany od dołu, na krótkim pręciku, np. Honda Africa Twin (XRV 750 z lat '90-tych): http://faq.africatwin.com.pl/index.php/C... Podobny czujnik był stosowany też np. w...
honda ciśnienie paliwa pompa paliwa honda filtr paliwa honda
wyciek benzyna radio scania uszkodzić regulator honda
siewnik poznaniak osuszacz powietrza
Dysk SSD exFAT – filmy znikają po przeniesieniu, Kingston, Samsung, test H2testw, problem z pojemnością Audi A1 2014 1.6 TDI – uszkodzenie tłoczka tylnego zacisku, wgłębienie jak po wiertle