Wychodzi na żółty z białym rezystor z 40-50ohm do masy. Pokaże z połowę zbiornika. 10 masz full 90 pusty. Zrób test słabym rezystorkiem.
Do sprawdzenia rezystor dmuchawy.
To rozbierz swój przerywacz i zmien rezystor pomiarowy. Zobacz jaki scalak steruje przerywaczem w srodku.
Mam prośbę o pomoc. Jestem użytkownikiem Hondy Civic rok 1998, hatchback 5-drzwiowy, wersja angielska. O jakiej wartości rezystor jest na pierwszym stopniu przełącznika dmuchawy? Zanim rozgrzebię konsolę, chciałbym go zakupić, żeby to od razu wymienić. Będę wdzięczny za podpowiedź.
Element przedstawiony na zdjęciach to rezystor mocy służący jako sztuczne obciążenie dla oświetlenia oraz regulatora napięcia. Jeśli ten drugi rezystor ulegnie uszkodzeniu, zaczynają się problemy z przepalającymi się żarówkami w oświetleniu głównym i napięciem ładowania akumulatora. W starych Hondach stosowano bardzo kiepskie rozwiązanie regulatora...
Zdecydowanie obrotomierz powinien być tutaj podłączony bezpośrednio z modułem (sygnałem z cewki WN). Na opis od BMW nie patrz, bo widocznie tam jest jakieś nietypowe rozwiązanie w zapłonie.
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Montuj co tam chcesz. Czy zadziała to zależy tylko od Ciebie, czy dasz sobie to wmówić czy nie. Jakieś Chip Boxy za 100-200zł to zazwyczaj tylko rezystor warty kilka groszy, obudowa, przełącznik plus inne przypadkowe elementy dla ściemy. Jak to działa? Fałszuje wskazania temperatury powierza.
Na 99% naprawa jest możliwa. 1. aby mieć dostęp do dmuchawy odkręcasz dwa wkręty mocujące schowek i zdejmujesz go (po stronie pasażera) 2. w górnej części dmuchawy rezystor jest przukręcony dwoma wkrętami ,wykręcasz nie oraz wypinasz kostkę z kablami 3. wyciągasz rezystor 4. jeśli drut oporowy jest przypalony w pobliżu punktu lutowniczego wystarczy...
Po pierwsze to sprawdź czy masz dobry termostat, wskazówka od temperatury stoi ciągle nieco poniżej połowy? nie opada ani nie wzrasta?Dwa odpowietrz układ, co do nadmuchu, jak odkręcisz schowek to masz nagrzewnice, w niej siedzi rezystor odpowiadający za bieguny nadmuchu, sprawdź czy nie masz przepalonych dwóch pierwszych spiralek(nowy 120zł, na szrotach...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Zacznijmy od drugiego problemu. Moim zdaniem, Nie wolno robić takiego układu jaki proponujesz. Pomijam już to jaka dioda wytrzyma długotrwałe prądy w twoim układzie. Pomimo jednopołówkowego prostowania popłyną olbrzymie prądy. Przecież zasilasz instalację napięciem międzyfazowym. Póki akumulator się nie wygotuje będzie trzymał napięcie poniżej 16-18...
Za bardzo kombinujesz. Prąd pobierany to około 200 mA dla tego typu przekaźników, jaki by nie był. Ważniejsze dla układu sterującego byłoby to, czy ma diodę albo rezystor "gaszący".
Widzę że masz założony tuningowy moduł. Skutery Hondy z końca lat '90, zwłaszcza te przeznaczone na rynek niemiecki, miały w niektórych modelach nietypowe blokowane moduły zapłonowe, do których doprowadzone było zasilanie +12V po stacyjce. To samo w niektórych chińskich skuterach z rynku niemieckiego. Gdy założysz zwyczajny moduł zapłonowy, to robi...
Czemu one się nie palą? Bo pracują na solidnym tyrystorze , a nie tranzystorze. Nie miałby to być stabilizator liniowy, a "przełącznik", który poda napięcie na przetwornicę dopiero po naładowaniu kondensatora C1 do 12 V. Chyba że zastosowałem zły układ? Może i ja go trochę źle odczytałem, ale wobec takiego działania mamy efekt odwrotny, dopiero jak...
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
https://obrazki.elektroda.pl/9141464200_... Siemanko na wstępie przeproszę za jakość zdjęcia ale nie dałem rady lepszego :( jest to wnętrze anteny honda civic mk9 na rezytorze jest widoczne J plama spalona i 36 poziomo proszę o pomoc
Witam, przestał działać mi 1 i 2 bieg nawiewu w hondzie z 97 (anglik) wyciągłem juz płytke z opornikami sprawdzałem juz na allegro ceny takiej plytki sa one w granicach 100 pln dosc sporo! szukam wiec alternatywnego wyjscia i mam pytnie w zwiazku z tym czy mozna to zastapic w jakis sposob?? z drutem oporowym moze byc problem zeby dostac a rezystory...
Witam, trafił mi się do naprawy moduł składania lusterek w Hondzie Civic tzw. UFO. Oczywiście do wymiany bezpieczniki polimerowe. Jeden wydłubałem ładnie ale przy drugim niestety uszkodziłem przekaźnik. Musiałem go całego rozebrać. Ta masa twarda jak cholera, mini szlifierką długo schodziło i kurzyło się strasznie. Pomyślałem, że spróbuję pogrzać hotairem...
A mozesz powiedziec jaki rezystor tam wsadziles?
Dwa przewody. Na czujniku bez ciśnienia oporność zerowa. Jakbym wiedział jaka oporność csujnika powinna być może bym wstawił taki rezystor
ma pytanie dgdzie zanjduje sie ten rezystor poniewaz mam anglika i mam problem z zokalizacja z gory serdecznie dziekuje
Tam gdzie jest wpięta ta kostka są dwie srubki odkrec je i wyciag tą płytke na niej znajduje sie rezystor
dałbyś rade coś z ameryki podesłac ? Po co ? Zweryfikuj ogniwa w swojej starej baterii i zakup odpowiednią ilość ,,pałek" na Ali Express albo na e-bayu. Ta wymiana to naprawdę prosta robota. Zastosowałem do ,,weryfikatora" woltomierz 0-10 VDC i rezystor 0.1 / 100W. Naładowałem cala baterie i sprawdzalem ogniwa pod obciążeniem ~70 A przez 10 sekund.
Witam wszystkich! Honda Civic w VI (96-00) generacji, podobnie jak w generacji poprzedniej (92-95) posiada stały okres załączania wycieraczek na 1. biegu wynoszący ok. 5s. Jest to nieco niedogodne zwłaszcza wiosną i jesienią, gdy z wycieraczek często korzystamy. Dla jednych okres ten jest często za długi, dla innych za krótki. Prostym rozwiązaniem jest...
Witam, stalem sie posiadaczem Hondy Civic i mam mala zagwozdke z nim, otoz nawiew przestal dzialac, nie dmucha wogole na zadnym poziomie, czy to zimnym czy cieplym. Wymienilem dzis rezystor dmuchawy i nawiew znow zaczal dzialac ale po okolo 10 min po ponownym odpaleniu nawiew znow stanal, czy ktos sie spotkal z takim przypadkiem zeby po wymianie rezystora...
Witam, mam problem z ogrzewaniem w swojej Hondzie na żadnym biegu nie działa dmuchawa, sprawdzałem ze znajomym bezpieczniki ale wszystkie wygląda w porządku.. powiedziano mi że to może być rezystor. oczywiście rozebrałem samochód dostałem się do tego rezystora ale jednak to nie jest spirala jak we wcześniejszych modelach .. tylko coś takiego http://obrazki.elektroda.pl/2837776800_1...
na 100% zjarany rezystor (plytka jest nad wentylatorem nawiewu)
witam Styki sprawdzalem są ok Dziekuje za podpowiedz jutro sprawdze. A moze wiecie jak sprawdzic rezystor
https://obrazki.elektroda.pl/6190098600_... 1 do jednego przewodu od starej kontrolki. 3 do drugiego przewodu starej kontrolki. 2 do masy (minusa). Rezystor ma byc 1K.
Po zrobieniu zwarcia nie wiem dlaczego wszystkie bespieczniki były całe a przepalił się rezystor po przelutowaniu wszystko wróciło do normy i auto odpaliło
Dołącz równolegle do styków przekaźnika wyłaczającego wtryski (do pracy na LPG) rezystor w granicach 22-33 ohm. Błąd wtrysku pojawia się, bo ECU autka wykrywa przerwę w jego obwodzie. Dołożony rezystor powoduje przepływ małego prądy, który jest wykrywany przez ECU ale wartość tego prądu jest na tule mała, że wtryski się nie otwierają na LPG. "Patent"...
To jest rezystor który pod wpływem zamoczenia z etylinie zwiększa swoją rezystancję. Gdy jest suchy (nie zamoczony w etylinie) ma bardzo małą rezystancję i powoduje świecenie zarówki. Patent stosowany w hondach nie tylko w motocyklach...
Nie działa mi nawiew w Hondzie, działa tylko 3 bieg, wyjąłem rezystor, opornice nawiewu (Model: DENSO 077800-0510) i sprawdziłem omomierzem, i rezystor jest dobry, ale jest jeszcze chyba warystor i to chyba on jest walnięty, oznaczenie: SR 473K 25V - czy to jest faktycznie warystor i jak go sprawdzić?
Jest tylko jeden pin w wiązce przeznaczony do pomiaru paliwa w baku i tak z niego wychodzi od razu 12V. Więc jest to wejście pomiarowe dla zegarów, ale jednoczesnie jest wyjsciem własnie z tego powodu ze daje od razu 12V. Doskonale wiem ze nie da sie konwertowac rezystancji, dlatego chce stworzyc na tym wejściu odpowiednie napięcie, czyli 0,95-6,55V....
Widocznie w stacyjce masz rezystor zabezpieczający przed odpaleniem na krótko, albo inne rozwiązanie styków stacyjki (jak np. skutery Peugeot - przerwanie zasilania do modułu i dodatkowe zwarcie do masy). Pokaż zdjęcia i przeleć miernikiem kombinacje styków. To jest wersja z akumulatorem i homologacją?
A mierzyles jaki opor jest miedzy tym konektorem a masa? Jezeli za niski to zebys czegos nie spalil... Jezeli juz bedziesz tam jakies napiecie podlaczal to proponuje tak jak kolega pisal przez rezystor i przez amperomierz. Pozdrawiam
Przed nią był rezystor 5,1 oma i 2W także chyba dam większa.
Tak w ogóle nie działała. Sprawdziłem ten rezystor no i faktycznie był spalony. Przelutowalem go i dmuchawa nadal nie działała więc jeszcze raz spojrzałem do skrzynki bezpieczników w podszybiu lecz tym razem zerknalem bardziej na te większe bezpieczniki jo i faktycznie jeden był przepalony i jak się okazało było to od dmuchawy. Dzięki za pomoc!
Musisz dać rezystor szeregowo ograniczający prąd diody i dociążyć układ. Twój termistor ma 1kiloom oporności jak jest zalany benzyną, więc dioda będzie świecić cały czas. Z kolei prąd płynący przez diodę nie pozwoli na rozgrzanie termistora i spadek jego oporności. Tak więc jeszcze musisz dać rezystor równolegle do całości o oporności i mocy zbliżonej...
Nie wiem jak to civice wygląda ale ja bym poszukał blisko regulatora predkości. Ten rezystor pewnie to od 1 biegu, a masz je pewnie 3.
Może na te diody do lusterka wychodzi niższe napięcie niż 12v i tu cały powód.Warto sprawdzic i ewentualnie zmienic połączenie diod. no nie, dochodzi 12v bo żarówki sie świecą normalnie a na poprzednich diodach pomaranczowych ktorych byly 3sztuki szeregowe to działało a ja dałem 6szt i inny rezystor i nie działa
Nie. Po pierwsze pinout jest zupełnie inny. Po drugie nie pasuje rozwiązanie oryginalnej instalacji elektrycznej, czyli połączenie z "+ za stacyjką", masa przez rezystor i brak połączenia z wejściem kontroli napięcia oświetlenia.
Witam, moje radio fabryczne nie ma wyjścia remote. Uporałem się z dorobieniem wyjść RCA ale nie mam pojęcia skąd podkraść sygnał remote aby był wystarczająco wydajny prądowo do wzbudzenia wzmacniacza i żeby ewentualne zwarcie do masy na tym kablu nie spaliło czegoś. Próbowałem się podpiąć pod Vcc od układu TDA7386 poprzez rezystor 20K szeregowo i wówczas...
Ok mam kupić rezystor 430Ω ile 1W ? Bo jak wyciągam ten bezpiecznik to normalnie robi się ta cała diagnostyka itp. Poprawiłem treść. Mod.
Sam sobie odpowiem. W pięciopinowym niebieskim złączu pod schowkiem po stronie pasażera mostkujemy pin środkowy ze skrajnym z którego wychodzi kolor brązowy. Włączamy zapłon nie naciskając hamulca. Lampka ABS sygnalizuje mrugnięciami numer błędu. U mnie był błąd 11, czujnik przedni prawy. Zmierzyłem czujnik, był ponad 1MOm czyli przerwa. Na próbę dałem...
Jako czujnik stosowano termistor połączony z żarówką. Podłącz na próbę żaróweczkę i sprawdź zachowanie układu. Tu masz schemat kilku opcji połączenia - rezystor musisz sam dobrać w zależności od użytej diody LED. https://obrazki.elektroda.pl/1445711000_...
Gogolisz, Ja miałem podobny problem z termistorem w moim CIVICu który objawiał się słabą wydolnością klimatyzacji. Po dokładnym zbadaniu problemu, okazało się, że termistor działa (reaguje na zmianę temperatury) tylko ma przesuniętą charakterystykę i za wcześnie wyłącza sprężarkę. Nowy termistor w ASO konszował kilkaset złotych wiec dołożyłem jeden...
Witam mam problem z odpaleniem motocykla XR400 96r. Jest to singiel 4T dwa układy zasilania AC i DC osobno. W motocyklu nie ma rozrusznika i akumulatora jedynie kopniak. Udało mi sie zrobić pomiary i nieco odbiegają od wartości z serwisówki. Wszystko wskazuje ze uszkodzony stator ale nie mam doświadczenia i prosiłbym o interpretację moich pomiarów....
Tam siedzi pamięć BR 9010F (rotate - GND na pin7). Miałem kiedyś przypadek, że po odczycie i ponownym wlutowaniu procesor "nie widział" pamięci i na poprawny kod (z różnych wsadów) radio odpowiadało ERROR. Uratowało doprowadzenie GND do 7-ki BR9010F przez (eksperymentalnie dobrany) rezystor 68R. Do dziś nie wiem z czego wynikła taka sytuacja ? Tłumaczę...
Przecież grzałka to nie problem... rezystor 3,3 ohm o odpowiedniej mocy załatwi sprawę. Po co parametry? Same kody błyskowe mają niewiele wspólnego z diagnostyką silnika. Sporo usterek nie powoduje w ogóle zapalenia lampki MIL. Więc skoro mogę to czemu nie ?
rezystor honda honda civic rezystor rezystor honda civic
podajnik minimag obliczenia toroidalny uniwersalny zasilacz samochodowy
tps506 pb801 peugeot moduł alarm
Usterka Van Hool U0113 - jak naprawić problem z CAN? Lenovo ThinkPad Slim-Tip Charger ADLX45NLC3A Cable Pinout, Wiring, and ID Resistor Details