Sprawdź czy są błędy OBD2
Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Na początek: 1. regulacja zaworów 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. a dopiero później zaczynamy szukać.
Honda ma dziwną konstrukcję silnika krokowego - zacina się. Rozbierz przeustnicę i ten silnik krokowy wszystko dokładnie umyj i powinno wrócić do normy.
Z pewnością, wbrew temu co niektórzy sugerują, nie jest to rozrusznik. Prawdopodobnie wariator VTC. Samochód jest na gwarancji, już umówiony w serwisie na przyszły tydzień. Dodano po 1 Nie zostawiać tego bo szybciej zużywa się wieniec zębaty i bendiks. Na początek umyć rozrusznik z pyłu od tarczy i obejrzeć sprężynę powrotną bendiksu, złożyć na sucho...
Olej do 2T wlewasz do oddzielnego zbiornika lecz możesz także zrobić mieszankę (premix) i wlać normalnie do zbiornika paliwa jeśli takiego (zbiornik na olej 2T) u ciebie nie będzie. Normalny olej silnikowy (10W/40 powinien być dobry) wlewasz do (prawdopodobnie) skrzyni biegów, wlew jest najczęściej po prawej stronie motocykla. W zależności którą wersję...
Jeżeli to V-TEC to mogą być zawory do regulacji ale piszesz że to zrobione zatem: - kasowniki luzu zaworowego - wyciągnięty łańcuch rozrządu - wypalony któryś zawór - przysmażony nagar w kanale olejowym smarującym główkę tłoka - wybity sworzeń tłoka - skutki pałowania na starym oleju - niestety panewka... Tutaj masz szerzej opisane jak eliminować w...
Wyjcie z kondensatora połącz z wyjściem z cewki i ma działać. W oryginale miałeś to polutowane razem.
Wygląda na dokłądany immobilizer, dużo obwodów rozłącza jak widać.... W instalacji trzeba namierzyć gdzie oryginalnie wiążka była rozcięta i polutować wszystko tak jak fabryka przewidziała. Dalej twierdzę że schemat byłby pomocny, ale jak już namierzyłeś to spaghetti to możliwe że dojdziesz co i jak ma być podłączone.
Za panelem środkowym(radio, regulacja ogrzewania)jest czujnik uderzeniowy -dostęp po wymontowaniu schowka lub radia (jak masz szczupłą rękę ).
Chodzi o kluczyk do stacyjki. A wyłącznik bezwładnościowy gdzie jest tego w Hondach nie wiem, ale może być w komorze silnika, w kabinie, na lewym lub prawym słupku, taki element na dwa przewody wciskany. No chyba ze jego role pełni sensor poduszek, w którym trzeba skasować crash datę po wypadku, bo nie odpali, ale w hondach to mało prawdopodobne. Potrzeba...
Najpierw zaworki do regulacji.
Jak ta iskra - ile mm??? Czy jest w odpowiednim momencie? Silnik 4T? Zawory do kontroli. Jakie sprężanie ile bar? Silnik 2T - tłumik może być zatkany. Odłącz i sprawdź. EW. simmeringi na wale - lewe powietrze.
Sprawdź akumulator, ładowanie i bezpieczniki. Od tego bym zaczął skoro wszystkie kontrolki nie świecą.
Fakt, nie zwróciłem uwagi na symbol silnika. W tej sytuacji pozostaje tylko przeglądnąć gaźnik (oczyścić wnętrze i dysze udrożnić) a następnie dokładnie go zamontować z "dobrą" uszczelką. Sprawdź filtr powietrza i paliwa.
Jedynie co się nasuwa, to zablokowanie przekaźnika tak by nie otwierał się na czas jazdy Źle. Sprawdzić sterowanie przekaźników czy nie zanika.Coś nimi steruje- i skądś mają masę lub zasilanie w zależności czym sterowane.Pozapinać diody i obserwować co zanika- szukać- wiązki prześwietlić żarówką min.21W.
Miałem kiedyś rovera 600 z tym motorem. Zrobiłem nim jakieś 20k mil (a 180k mil miał jak go kupiłem) i jedyną usterką jaka mnie spotkała, to pęknięta osłona przegubu. Bardzo dobrze wspominam to auto, lecz to, że mój silnik był niezawodny, nie znaczy, że twój też taki będzie.
Więc padła elektronika. Uzwojenia sprawne.
Link << http://www.boats.net/parts/search/Honda/... >>
Najczęściej w takiej sytuacji pada regulator napięcia AVR. Poczytaj [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Oglądasz aparat zapłonowy, naprawiasz/oddajesz do naprawy i cieszysz się sprawnym autem.
Immo zablokowane,a może nie umiejęntna korekta licznika,to są moje sugestję.
Silnik gx160 w glebogryzarce falują obroty po dodaniu gazu. Przekładałem że sprawnego agregatu wszytko co możliwe i ciągle ro samo. Silnik mocno faluje i strzela czasem w tłumik Podkładane rzeczy - gaźnik - cewka -Filtr powietrza -Swieca Klin na wale na miejscu. Zawory wyregulowana Macie jakieś pomysły? AI: Jakiego rodzaju paliwa używasz i czy jesteś...
Poniżej masz servisowkę do tego typu gaźnika wszystko jest tam.., opisane i pokazane,tylko pozostaje przetłumaczyć. Pozdrawiam
Kolego weź cały silnik od dowolnego szrota i przełóż cały albo bierze się silniczek od szyby w drzwiach i przekłada całą tarczę ze szczotkami. Używam do różnych celów takie silniki i można wymieniać cały silnik z wirnikiem.
Witam, traktorek Honda, silnik GCV 530. Zapala normalnie, ale po kilku sekundach, gasną kontrolki i silnik gaśnie. Jeśli zdążę wrócić kluczyk i go przekręcę, to kontrolki znowu zaświecają się i nie zgaśnie. Akumulator sprawny i ładowanie jest OK. https://filmy.elektroda.pl/27_1760176069... AI: Czy problem pojawił się nagle, czy narastał stopniowo?...
Funkcje bezpieczeństwa mają chyba wspólny punkt masowy, sprawdź to, w castelgardenach był przy jednej ze śrub dokrecającej silnik do ramy. Jak dobrze sobie przypominam to w jednej z nich chyba dołożyłem dodatkowy przewód pomiedzy minusem na baterii a silnikiem, bo wibracje silnika luzowaly śruby mocujace go do ramy.
Przepraszam za wprowadzenie w błąd - spust oleju w podstawie maja większe silniki (Honda GC160/190 i pochodne oraz kopie). To jest raczej kopia Honda Mini i tam wylewa się olej przez wlew pochylając silnik więc kolega (at)ture11 ma rację Dla Hondy GC160/190 instrukcja strona 5: https://www.mojahonda.pl/download/silnik...
Witam, udało się rozwiązać problem? Mam takie same objawy w bf 50! Dodano po 40 Witam, udało się rozwiązać problem? Mam takie same objawy w bf 50!
W obu silnikach występuje ten sam wałek rozrządu - ten sam numer fabryczny części LGC105230. W/w silnik 105PS był też montowany w Honda Accord 96r. Nr. wałka 14410-P5T-G00.
Bierz silnik emak 196cm3 w Oleo Mac.
Jedz do porzadnego mechanika - jak nie znasz popytaj ludzi - poduszki bardzo łatwo sprawdzisz ...na kanał albo podnosnik auto , porzadny drąg i mechanik juz wie co ma robic .Czy jak auto stoi i jest włączony silnik drga Ci wajha od zmiany biegów ? Jezeli tak i mocno to moze byc zerwana dpoduszka pod skrzynią biegów.
tam za bardzo niema co regulować ;) Honda GXV160 - to pierwowzór wszystkich tych Hondopodobnych silników i od niej większość rzeczy pasuje plug&play, pooglądaj sobie na zdjęciach lub na żywo oba a zobaczysz, że różnią się jedynie gaźnikiem, dźwigienkami od cięgna gazu (pewnie u Ciebie w ogóle niema nawet cięgna i gazu) i obudową filtra powietrza....
czy to iż samochód dobrze zachowuje się na gazie nie wyklucza uszkodzenia świec? Nie tak do końca. Oba paliwa inaczej się spalają. Co nie zmienia faktu, że świece trzeba wymieniać. Chciałem jeszcze dodać, że jak silnik jest na ssaniu to chodzi dobrze problem się pojawia po nagrzaniu silnika. Więc sprawdź (podmień) czujnik temperatury silnika.
Zębatki regulatora nie trzeba ustawiać w jakiś specjalny sposób. Zrób tak jak napisał kolega w poście wyżej. Mijanka, to taki moment gdy tłok jest maksymalnie w górze, a oba zawory są minimalnie uchylone. Silnik 168F ma jeden cylinder, chyba że jestem w błędzie?
Cześć, Szukam osoby lub warsztatu, który podjąłby się wykonania customowej ramy oraz karoserii do quada pod silnik z Hondy VFR 750 (98 KM). Silnik jest kompletny – pochodzi z tego ogłoszenia: https://www.olx.pl/d/oferta/... Zależy mi na: solidnej, przemyślanej konstrukcji ramy (najlepiej stalowej, z...
Witam, Dołączam się do tematu. mam ten sam problem z BF60LRTU
Witam. Pacjent honda Gx260 zapakowany w agregacie prądotwórczym. Problem polega w odpaleniu silnika, a mianowicie nie chce odpalić a ciągle widoczne i słyszalne są strzały w gaźnik. Wymieniony został gaźnik bo przelewał (zawor nie odcinal po zapełnieniu komory) Dotarte zostały zawory oraz wyregulowane ssący 0.15 wydechowy 0.20 w tym wymieniona uszczelka...
Rysunki
Luzy zaworowe sprawdzone? Lekkie podparcie i jak się zagrzeje to może być problem.
Pompa elektryczna w zbiorniku powinna pompować paliwa do komory silnika. Powinno być ją słychać przy przekręceniu kluczyka. zdejmij przewód paliwowy zasilający filtr paliwa i podłącz go do bańki i sprawdź czy się napełni po przekręceniu zapłonu lub po próbie uruchomienia silnika
Wyjmij tę plastikową dyszę, wyczyść i sprawdź oring (dysza jest wciskana). Jeżeli jest uszkodzony, to wymień, tam musi być szczelne połączenie, inaczej silnik nie zapali. http://obrazki.elektroda.pl/8373656200_1...
Motocykle japońskie mają silniki z łańcuchem napędowym po lewej stronie. Wyjątki: Honda CR125, Yamaha YZ (125) oraz Yamaha IT 175/200, wszystkie z początku lat '80. Problem w tym, że są niedostępne w Polsce i brakuje do nich części zamiennych. KTM 125, ale z lat '80. Podobnie trudny do znalezienia w Polsce w dobrym stanie. Silniki z łańcuchem po prawej...
Panie i Panowie. Kupiłem traktorek Honda 2622 z silniky GXV660 który odpalał i pracował, ale tylko gdy kluczyk był w pozycji "trzeciej", czyli prąd na rozrusznik. Do czasu, gdy prąd szedł na rozrusznik i się kręcił razem z kołem, wszystko bylo ok. Gdy kluczyk wraca na pozycję "druga" pracy, silnik gaśnie. Odłączyłem regulator napięcia - silnik odpala...
sprawdź czy pompa się wyłącza jak wyłączysz kluczyk, jak tak, to zostaw tak i będzie to działać i tyle Będzie działać aż do dzwona gdzie uszkodzony zostanie przewód paliwowy. A nawet bez dzwona, wystarczy że pęknie ze starości przewód pod maską. Silnik zgaśnie a pompa będzie dalej radośnie pompowała paliwo. Może na gorący wydech? Po dzwonie nie zawsze...
Witam, mam problem z moją Hondą CBR 125 R 2010 JC39. Motocykl stał na dworze na zimnym, odpalił od strzała, postał chwilę, aby się zagrzał. Po 10 min jazdy przy mniej więcej 100 km/h odczułem, jakby się wcisnął tylny hamulec na max i nagle odpuścił, takie szarpnięcie. Po minucie jazdy zgasł i już nie odpala. Zauważyłem, że jest bardzo mało oleju, iskra...
Też mam podobny problem, tylko nie wiem jak porządnie wyczyścić gaznik Dodano po 3 Czy mógłby ktoś zapodać krok po kroku jak prawidłowo wyczyścić gaźnik w silniku GCV 160?
Witam ponownie ! Przy przezwojeniu na jedną fazę możesz ją wzmocnić do granicy max średnicy drutu - miedzi , która zmieści się w żłobkach. Odpowiednie rozłożenie uzwojenia tj cewki 6 - cio palcowe . Pozostaje tylko silnik , który przy ustawieniach obrotów / 50 Hz / z gaźnikiem pokonywał zmienne obciążenie. Robiłem taką prądnicę dla klienta / 100 mm...
Szukaj do silnika Honda GV100 (bo taki tam jest silnik) pytaj w sklepach, to mało popularny silnik i jest problem z częściami. Numer części 12281ZC0003 http://agroneo.pl/Produkt,87492,Uszczelk... tu rysunki z częściami http://www.cmsnl.com/honda-gv100a113zg1i...
Masz silnik 1.2 I-DSI 78ps-8 świec i 8cewek zapłonowych.
Silnik bryka jak dawniej! Cała przyczyna tkwiła w niedrożnym układzie niskich obrotów. U mnie pewnie coś przytkało iglice od regulacji składu mieszanki. I stąd całkowity brak wolnych obrotów.
honda traktorek silnik silnik traktorka honda honda silnik traktorka
symetryczny przedwzmacniacz mikrofonowy wymiana grzałki gramofon wyciszanie
Skoda Fabia 1 1.4 MPI – brak tylnych hamulców, cylinderki, samoregulacja, diagnostyka Demontaż spychacza z ciągnika Belarus MTZ 82, 820, 1025 – instrukcja krok po kroku