Sprzęgło sobie wyreguluj.
Sprawdź cewkę zapłonową, w ojca hondzie też odpalał od kopa ale od pewnego poziomu obrotów i temperatury łapał totalnego muła. Zobacz czy blaszki na cewce nie są tłuste. Tak to wygląda https://www.google.pl/search?q=cewka+zap...
Silnik:HRG465C3PPE
Sprawdź styki w automacie rozrusznika są wymienne i czasami się wypalają. Zanim weźmiesz się za automat pomierz napięcie na akumulatorze w chwili gdy "stuka" jeżeli to styki to nie będzie zauważalnego spadku..
Kontrolka zanieczyszczenia filtra cząstek stałych
Łożyska wału, korbowód, zawory, trzeba to posprawdzać.
Witam. Mam problem z agregatem, jak w temacie. Przy małym obciążeniu, rzędu kilkuset wat, nagle spadają obroty na silniku, po czym gaśnie. Gaźnik i silniczek krokowy, sprawdzony. Co dalej? Jest to agregat inwerterowy o mocy 3kV. https://obrazki.elektroda.pl/7460424300_... Proszę o pomoc
Mam u siebie w mitsu bingo s6 w siliniku 3.0 V6 i jest cacy.Wszelkich poprawek dokonalem sam, bo mialem takie samo zjawisko u siebie. 1 sprawa: dalem wiekszy mikser 2: podwyzszylem cisnienie w parwoniku jednoczesnie modyfikujac parametry pracy actuatora ( przyspieszajac reakcje na wzbogacanie) oraz co najwazniejsze ustawilem tryb pracy na sport. Zuzycie...
witam mam taki problem z hondą d15b2 że przy wciśnięciu gazu w podłogę auto muli się tak jakby traciło moc i tak do 2500obr potem jedzie , przy stopniowym wciskaniu gazu tego nie ma przyspiesza płynnie, podobnie jest w czasie jazdy na 5 biegu przy 140 wciskam gaz w podłogę i auto tylko wyje a nawet jakby moc spadała potem troszkę ożywa i jedzie dalej...
Powodem jest gaźnik, a konkretnie nieszczelny zawór iglicowy lub dziurawy pływak.
to co zaznaczyles w czerwonym koleczku na zdjeciu to jest zawor recylkulacji spalin,za obroty w accordzie i za to ze sie tak bujaja odpowiada silniczek krokowy umieszczony na przepustnicy,jesli ci to pomoze to zamieszczam linka do strony na ktorej sa wszystkie informacje na ten temat i jesli zrobisz jak jest tam opisane to bedzie okej. link: http://www.altech.com.pl/wbt/_poradnik/w...
Sprawdź stan sondy być może jest uszkodzona , a jej wymiana może spowodować większy spadek zużycia niż samo odłączenie uszkodzonej.
Po to samo co elektrycze wspomaganie-- oszczędności nie wiadomo czego.
Prawdopodobnie to Chińska kopia. Ale mimo wszystko powinno działać 400V.
Nie ma problemu z paliwem, leci ciurkiem...
Wyjaśnione, zamykam i przenoszę do początkujących!
Spadek nap. Akumulator, przewody do wymiany itp... Rozrusznik do naprawy.
kolego ja W swoim B15B7 mam to samo. wymiaenuialem juz tyle zeczy i nic:( tylko ja mam lpg. zostala mi tylko sonda lambda. tylko u mnie wszystko ok tylko z przyspieszaniem jest problem. jak wcisne mu gaz wiecej to go zamula i musze dawac stopniowo i w miare wolno zeby sie bujal.
regulacja zaworów była. silnik to 1.4 16v 90km kod:D14A2. Dodano po 1 Sprawdź też czujnik temperatury jaki ten czujnik temp?? powietrza czy cieczy?? Dodano po 3 Dodam jeszcze że w bazie danych komputera nie zapisały sie błędy wiec chyba ze strony elektronicznej jest okey.
ooo! ;D Czegoś takiego mi trzeba ;) ale chwilowo fundusz nie pozwala.
oki sprawdze w sumie bylem u mechanika to stwierdzil mi ze ma nieszczelna uszczelke przy swiecy zaplonu ???? niby cos tam zadzialal i bach znowu .niby swiece tez wymienil ....ale cos kreci widocznie bo na temat pompki nic nie mowil ...mowil za to o podcisnieniach ale nie chcial nic dzialac bo pozno i jutro wolne ma ...
2002 na wtrysku zamówiłem aku zobaczymy .
Ograniczenie wylotu spalin zawsze wiąże się ze spadkiem mocy, ( w większym czy mniejszym stopniu). Musisz wybrać jakiś kompromis pomiędzy jednym a drugim.
Czy może jest jakaś reguła do ustawiania dawki gazu śrubą na wężu? Tak, jest. Do poprawnej regulacji potrzebna jest ponowna regulacja parownika a tego bez podglądu w sondę lambda lub analizator spalin nie zrobisz. Możesz użyć sondy do pomiaru AFR np LC1 czy LM1 ale to spory koszt.
Honda i Briggs & Stratton, lub odwrotnie.
czyli jednak wina akumulatora - czy coś innego może powodować takie spadki napięcia?
Do sprawdzenia regulatora wystarczy woltomierz:przy w pełni naładowanym akumulatorze napięcie na jego zaciskach podczas pracy silnika powinno mieć wartość 14 do 14,5V niezależnie od obrotów silnika i mocy obciązenia (światła). Możliwy jest spadek napięcia ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach (lekko przygasają).
jakie jest ładowanie :?: :?: :?:
To już było sprawdzone.
Witam,mam problem z mocą w civicu 1,5 tz. jest tak , że podczas jazdy nie dodając gazu samochód zaczyna samoczynnie przyśpieszać,a po chwili znów traci moc, co to może być?
gaźnik ma nowe uszczelki oraz był wyczyszczony ale zauważyłem że lekko skrzywiona jest iglica membrany właśnie od czasu wyszyszczenia odpowietrznika baku zaczęło w nim pukać
Najpierw zerknąłbym na masy.
Witam Czy to normalne ze przez doslownie 8 godzin napiecie z akumulatora spada z 12.62 do 12.40? Sprawdzalem czy nic mi nie ciagne pradu na lewo i na mierniku uniwersalnym pokazuje mi 0.01 gdy jest ustawiony na 20m. Mam nowy akumulator.
Jesli termostat sprawny, ogrzewanie wyłączone, silnik powinien się rozgrzać.
sprawdzal ktos turbine?
Co to za automat?
starym numerem w starych hondkach przy odpalaniu na gorącym silniku był przekaźnik pompy paliwa- trzeba poprawić zimne luty tegoż
sondę widać na wykresie ledwo ledwo. Ma kolor popielaty i znajduje się na wysokości 1 pod linią z ciśnieniem.
Witam rozwiązanie było takie przeczyścić filtr :)
Masz LPG założone?
czyli co może być powodem takiego faktu?
Witam nie da rady musi być w gwiazdę co do żółwia i królika moj silnik jest od kosiarki i na żółwia ma 3000 obr na zająca 3600 Silnik honda kosiarka . przy spadku napięcia podwyższa sie obroty . pozdrawiam
To normalna sprawa , że jest spadek napięcia przy rozruchu silnika.
Wiec tak. 2 pinowe złącze miga kody srs i abs. 3 pin to wtyk diagnostyczny honda, launch bez problemu robi ten ecu. Winny byl akumulator , przy rozruchu byl spadek napuecia i komputer sie resetował i silnik dłuzej krecil. Po wymianie na nowy akku problem znikł.
Dobrze, czekam wiec na odpowiedzi bardziej doswiadczonych uzytkownikow.
Silnik 1.5 benzyna, bez instalacji LPG. Czyli najpierw wykonać diagnostyke komputerową?
Dodatkowy styk był prawdopodobnie do pomijania rezystora cewki zapłonowej. Normalnie cewka jest zasilana przez rezystor a w momencie rozruchu jest pomijany by zrekompensować spadek napięcia w momencie pracy rozrusznika. Na razie zaizoluj ten dodatkowy przewód i zobacz jak auto zapala, raczej nie będzie problemu. Gdyby jednak to trzeba kombinować z przekaźnikiem
Bez analizatora spalin jak i komputera diagnostycznego raczej się nie obejdzie. Do sprawdzenia na pewno rozrząd, kable zapłonowe, sonda lambda, ciśnienie sprężania w poszczególnych cylindrach, kąt wyprzedzenia zapłonu. Jest tego trochę dlatego lepiej jedź do jakiegoś porządnego warsztatu. Pozdrawiam Adam
Moją sprawą jest , że Honda to super marketing Marketing i coś co ja nazywam "spadkiem" po minionych czasach. Honda była jest i pewnie będzie najbardziej rozpoznawaną marką. Niestety jakość silników się pogorszyła. Ludzie mając do wyboru np. Mitsubishi Kohler`a Vanguarda czy choćby RobinSubaru zawsze wybiorą Hondę ;)
Paliwo z etanolem po roku robi się bure smierdzi i rozpuszcza przewody gumowe. Syf jak ch.... Nie jeden posiadacz lpg sie naciał już
Ja montowałem na podszybiu w jakiejś plastikowej skrzynce z bezpiecznikami. I robiłem całą wiązkę do świateł przewodem 1.5 mm^2 zasilanie, a 2.5 mm^2 masy. I nowe kostki na żarówki oczywiście. Aha. Oczywiście wszelkie prace należ poprzedzić pomiarami napięć i spadków.
bo on ma 2 kw mocy maksymalnej a nie jak zbajerowano na tej podróbce 5,5kw co nawyżej to tyle mocy ma ten chinski silnik
Cieplo z silnika moze wplywac na regulator napiecia, zwlaszcza ze w niskiej temperaturze musi zrekompensowac spadki efektywnosci pracy wgledem oporu wewnetrznego akumulatora
Kompresja może być słaba lub przestawiony zapłon? Sprawdź.
Przy niesprawnym układzie chłodzenia płyn by ci się zagotował. też na początku brałem pod uwagę, że wentylator jest niesprawny i podczas załączenia robi zwarcie w instalacji. Dopiero jak spojrzałem na schemat zauważyłem że układ zapłonowy ma oddzielne zasilanie. Z zasilania jednej cewki jest puszczony sygnał na obrotomierz. Zanik napięcia na tej cewce...
Sprawdz czy nie przeskoczyl Ci pasek rozrzadu!Pozdrawiam!
Np. czujnik położenia wału.
Wyczyść kopułkę od aparatu zapłonowego, palec zapłonowy, sprawdź świece i przewody.
Witam.Proszę sprawdż wszystkie masy i zasilania w instalacji tego samochodu.
Tutaj masz w hondzie i efekty sa. https://youtu.be/nf-j8I6EFsU
A może by tak wypadało naprawić auto by błąd się nie pojawiał i będzie problem rozwiązany.
Wlaśnie nie paliwo jest z Orlenu ten diesel verva...czy juz do tego dolewaja tez swinstwa?
Witam! Odświeżę trochę temat,ponieważ znowu mam problemy z moją hondą,przed wczoraj znowu problem z odpaleniem ,nie równa praca ,szarpanie na wolnych obrotach,spadek obrotów przy włączonych światłach. Pomierzyłem napięcie ładowania wyszło 15,3v po włączeniu świateł 15v,spadek obrotów około 300 i szarpanie silnikiem i nierówna praca. Zdjąłem pasek klinowy...
ja spotkałem się dziś z identycznym przypadkiem i moja honda zawiodła. Czytałeś wyżej? Szczególnie post Pawła? Przecież napisał, że najprawdopodobniej jest problem z połączeniem masowym akumulatora z resztą pojazdu. Zresztą do sprawdzenia główne zasilania. Zmierz, czy nie ma jakiś radykalnych spadków napięcia.
Wzmak to stary magnat crussader. Dostałem go w spadku " po dziadku ". Autko to honda civic hb czyli mały bagażnik.
Autko to Honda Accord 2l silnik F20A3 rocznik 94.
Jak wspomniał kolega sprawdź podłączenia masy oraz zasilania. Wyglada na to że włączeniw jakiegoś odbiornika powoduje duży spadek napięcia na zasilaniu modułu centralnego.
Czy to jest to samo co sinusoida z wcześniejszych oscylogramów, tylko zawarty jest większy przedział czasowy i uchwycony jest moment zmiany obciążenia inwertera agregatu? Dokładnie. Dwie wersje z różnym ściśnięciem. Zamieściłem żeby można było zobaczyć jak duży i jak długo trwa spadek. Na napięcie mierzone przez oscyloskop na tych ściśniętych przebiegach...
sprawdź reduktor, moze już czas zregenerować bo ma za duze spadki
Raczej bez konkretne diagnostyki na drodze pod pełnym obciążeniem się nie obejdzie. Jak wygląda ciśnienie doładowania przy pełnym bucie. Jaki przebieg ? Spadek mocy jest też przy połowie wciśniętego gazu ?
gazownik sprawdził / wymienił filtr gazu ? czy na benzynie spadki mocy są identyczne jak na gazie ?
Od pomiaru napięcia i ustalenia przyczyny spadku napięcia
O ile tylną możesz w ostateczności sobie darować, o tyle pierwszej bym nie wywalał, więcej będzie problemów, niż z jej zamontowaniem. Zbyt luźny wydech w Hondach powoduje spadek momentu obrotowego, sprawdzone.
Zmierz napięcie bezpośrednio na akumulatorze i włącz zapłon Jak napięcie spadnie, akku złom, jak nie spadnie szukaj spadków napięć na połączeniach + i -...
Tylko sonda lambda. Wtedy poza dużym spalaniem nie ma żadnych innych objawów takich jak spadek mocy, przerywanie itp. Najpierw sprawdzić sondę lambda ;)
Witam Ja powiem tak - kup kolego ze 3 swiece z odpowiednia dla twego silnika wartoscia cieplna ... i zmieniaj ,SPRAWDZ : SKLAD I POZIOM paliwa ( a zwroc uwage na szczelnosc zaworu iglicowego ... Liczba swiec jest wartoscia krytyczna - to minimum - sie przekonalem po wymianie nowej na nowa > kupilem gaznik i nim przyszedl ( znudzony czekaniem na listonosza...
Jeśli w normie to OK. W innym przypadku należy zapewnić zapas gazu w fazie ciekłej do reduktora, aby wyeliminować drastyczne spadki.
Zanik iskry może być spowodowany słabym stanem akumulatora. Pod obciążeniem rozrusznikiem jest tak duży spadek napięcia w instalacji, że napięcie wtórne cewki HV jest za niskie do przeskoku iskry na świecy. powoduje to znaczne problemy z rozruchem. Inna przyczyna to stan gaźnika (ów). Podstawowe rzeczy to sprawdzenie zaworka iglicowego , poziomu paliwa...
Jedyne możliwości moim zdaniem to: - wadliwe połączenie wyjścia alternatora z akumulatorem (spadek napięcia). Nie znam na pamięć schematu tego motorka ale przy tych objawach to możliwe tylko gdyby ten woltomierz mierzył napięcie bliżej alternatora, przed miejscem spadku. Mierzyłes napięcie bezpośrednio na aku w czasie jazdy ? - wadliwy akumulator
No i to jest przyczyna spadku obrotów. Agregat jest nie równomiernie obciążony na fazach ( jeśli łączysz grzałki w 3 fazy). Moc grzałek jakie podłączasz jest dość spora i przy mocy pow. 60% każdy dodatkowy duży odbiór powoduje nagły spadek mocy agregatu.
Witam. Mam problem ze spadkiem obrotów silnika w kosiarce (traktorku) Honda 2213, tzn. silnik nie reaguje na cięgno gazu, czasem gaśnie. Dolegliwość ta pojawiła się w czasie koszenia. Czy ktoś z Państwa domyśla się jaka może być przyczyna takiej sytuacji? Pozdrawiam.
Od tego wlasnie zaczalem - poczyscilem wszystkie masy i sprawdzilem instalacje - wszystko bylo ok. Podnioslem jej troche obroty i przestala sie trzasc ale dalej czuc wyrazny spadek obrotow po zapaleniu swiatel , dmuchawy itp.
uwaga Silnik to LIFAN 110cc . Rozbierałem to wiem,że cewka niskiego (jedna)i wysokiego dokręcana jest do dekla ( najprostrza prądnica - takie spore dynamo ), do wału dokręcono kolo magnesowe i jak mistrz napisał jest to proste jak konsrtukcja cepa . Kolejne tłumaczenie - jest to replika Hondy Monkey , otrzymana w spadku , otrzymana z odcietą wtyczką...
Właśnie auto przyjedzie do mnie w weekend i stąd moje pytania. Podejrzewam, że odbłyśniki już nie pierwszej świeżości... kostki też się jakoś w hondach chyba topią, bo w kilku już mieniałem. Myślę, że dołożę te przekaźniki i wtedy odpadnie problem ze spadkami napięcia na wyłączniku i przełączniku zespolonym.
Po pierwsze ustaw zawory. Hanki niestety lubią klekotać na wolnych obrotach, zwłaszcza te starsze. Może byż przyczyną działania jak "diesel" to ze pasek rozrządu przestawił sie o jeden ząbek, ale za tym idzie spadek osiągów samochodu i faktycznie głośno zwłaszcza przy przyśpieszaniu by chodził. Jak kończą się panewki to będziesz słyszał stukanie (nie...
Sprawdziłem z tą klimą i faktycznie podczas załączania wentylatora w klimatyzacji występuje chwilowy spadek napięcia i to jet wynikiem mrugnięcia świateł. Chyba nie ma się czym przejmować. Dzięki
Masz tam tylko zasilane dwa elementy ; cewka WN i moduł zapłonu , odepnij jeden z nich i będziesz wiedział co tak obciąża . Gdyby to nic nie dało , zasil bezpośrednio a aku (12V) przewód na którym mierzysz spadek. Co ze sterowaniem z ECU? sprawdzałeś diodą LCD?
Żadne zwarcie tylko brak masy. Przy takim spadku zwarcie już by upaliło pół instalacji. Pomiar amperomierzem nic tu nie da.
Aku w pełni naładowane zakręcilem rozrusznikiem spadek prądu był gdy zakręcilem za drugim razem już nie chce odpalić aku całkowicie rozładowane, wystarczy że przekręce kluczyk to napięcie skacze
Mam autko z tym samym silnikiem, tylko o rok młodsze w chwili gdy załancza się sprzęgło sprężarki na wolnych obrotach następuje gwałtowny spadek obrotów. Zważywszy na parametry naszego silnika należy przyjąć iż jest to zjawisko normalne.
mik 126 i jak juz wiesz co moze byc przyczyna tych spadków mocy i duzego spalania poniewaz mam podobny problem tyle ze w rover 200 1.4
krypel jeżeli masz serwisówke do swojego alarmu to wydłuż czas impulsu zamykania (jeżeli sie da) i masz problem rozwiązany. A odnośnie wykrywania zamknięcia szyby to można sprawdzać napięcie na jakimś baaardzo małym rezystorze połączonym w szereg z silnikem (nawet na kawałku kabla) jeżeli się zwiększy ten spadek to znak że szyba uzyskała krańcowe położenie....
Zobaczysz na oscyloskopie, wyraźny spadek poniżej 7 V. Gdzie mierzysz? Uszkodzenie może być w samym komputerze. Trzeba sobie dolutować przewody do pomiarów, nie mierzyć na kostkach.
Witaj, pracuje w motoryzacji od 6 lat, a dokładniej w sklepie motoryzacyjnym. Co to twojego wyboru. Miedzy trzema autami : Opel ( kolor korozja) Audi (ciężki pociąg towarowy) Honda (lepiej jeździ niż wygląda) Najczęściej kupowane są części do Opla świadczy to o popularności auta tudzież o awaryjności astry, lubi zepsuć się cewka koszt od 400 zł w górę...
Mierzyłem też napięcie przy przekreęcaniu kluczyka pomiedzy masą a zasilaniem radia ACC. Spadło do 7V. Od tego trzeba zacząć. Jakiś mały spadek może być ale nie do 7V. Jeśli schemat poprawny to trzeba lecieć po kolei: złącza, stacyjka, skrzynka bezpieczników.....
Do sprawdzenia spadki napięć na linii rozrusznik-akumulator, zarówno zasilania jak i masy, jeśli są ok to rozrusznik do naprawy.
Kolego - czy częstotliwość w tym agregacie wynika z obrotów? czy jest przetwornica za generatorem? Mam hondę w której siłownik otwierając bardziej przepustnicę utrzymuje obroty przy zwiększonym obciążeniu...
mam problem z moja hondą,poniewaz postoji pare dni i niechce zapalic z rozrusznika,kreci,kreci,akumlator zdechnie a niezapali,a jak ja pchnie(brak kopnika) to po metrze pali.Wymieniłem swiece,lecz zauwazyłem że iskra jest bardzo słaba,jesli motor pochodzi i sie nagrzeje to pali potem bez problemu,najgorzej jak postoji pare dni,choc akumllator jest sprawny...
Podłączyłem się do bezpiecznika #45 analogowym voltomierzem. Okazało się, że zamknięcie elektrycznej tylnej klapy/zgaszenie silnika z włączonymi światłami itd. nie powoduje chwilowego rozłączenie obwodu. Pomiar wykazał jednak spore obciązenie przez te odbiorniki, powodujące znaczne spadki napięcia. Spadki napięcia powodują z kolei wyłączenie trybu parkingowego....
Najprawdopodobniej był zatarty, wydech od GS 500 to głupota, NSR 125 to wyczynowy dwusów, w którym wydech odgrywa kluczową rolę. Wszelkie zamiany powodują spadek mocy. Najlepiej poszukać full oryginału z niekombinowanym silnikiem.
honda spadek obrotów spadek napięcia honda civic spadek napiąć spadek napiec
whirlpool migające makro kolor komórki gniazdka angielskie
ogniwo peltiera erbauer części
Iveco Daily 35s17 2012: Nie odpala na kluczyk Zastosowanie kondensatorów bipolarnych we wzmacniaczach audio