Jak podam masę na przekaźnik pompa działa Gdy już napompuje, to czy można na chwilę uruchomić silnik?
Wyłącznik zderzeniowy odcina obwód pompy a nie przekaźnika wiec raczej nie to, jeśli bezpieczniki ok, to prześwietl kabel do sterownika, który steruje przekaźnikiem pompy.
Witam szanownych forumowiczów mam problem z Honda Civic 8"ufo" 1.8 problem polega na tym że nie ma zasilania na przekaźnik pompy paliwa od strony zasilania bezpiecznik nr2 w skrzynce bezpieczników jest cały ma ktoś może z was schemat do tego auta był by mi bardzo przydatny w naprawie Ps. Sterowanie cewki przekaźnika pompy paliwa działa prawidłowo nie...
A mają w tej kątowni fachurę z kontrolką, co by sprawdził sterowanie cewek, wtrysków?
Takie efekty może powodować też nieprawidłowy przepływ paliwka do silnika - patrz. zapchany filtr paliwa, uszkodzona pompa paliwa, uszkodzone sterowanie pompą paliwa czy układu podawania paliwka do cylindrów, itd.
To co pokazuje na wskażniku jest z czujnika temperatury jednopinowego . Czujnik temperatury z dwoma pinami podaje informację do sterownika silnika, który w zależności od m.in. jego rezystancji zmieniającej się w zależności od temperatury (NTC) odpowiednio steruje dawką paliwa z pompy wtryskowej.
Nie wiem czy pisałem ale na pompie i na wtryskach nie ma +.. A są sterowane masą.
Igła231 popatrz, immo can sterowane z komórki przez bluetooth. Civic15-21 jest na liście
Generalnie cała elektryka silnika, bo jest zrobiony swap i trochę przeróbek pewnie trzeba będzie. Najbardziej połączenie z autem czyli immo, sterowanie pompą paliwa check itp.
Witam. Potrzebuję zabezpieczyć styki przed wypalaniem w pompie paliwa honda varadero. Znalazłem przepis na zamontowanie przekaźnika co zmniejszy iskrzenie. Ale nadal są tam ruchome części. Znalazłem coś takiego jak przekaźnik ssr. http://www.tme.eu/pl/katalog/przekazniki... Potrzebuję aby sterowanie było w granicy 12 -15v A styki...
mam problem ze swoim samochodzikiem, honda civic 1.4 16v 96r, problem to auto kręci, nie zapala, brak iskry, sterowanie na wtryski nie działa, pompa nie podaje paliwa, aparat zapłonowy jest dobry, immo gaśnie, bezpieczniki, przekaźniki ok. proszę o radę jeżeli ktoś się już z tym spotkał, z góry dziękuję
Poratuje Ktoś schematem sterowania pompy paliwa. (oczywiście zapaliłem silnik ale nie znalazłem przyczyny braku prądu do wyłącznik uderzeniowego) Pozdrawiam.
mam problem ze swoim samochodzikiem, honda civic 1.4 16v 96r, problem to auto kręci, nie zapala, brak iskry, sterowanie na wtryski nie działa, pompa nie podaje paliwa, aparat zapłonowy jest dobry, immo gaśnie, bezpieczniki, przekaźniki ok. proszę o radę jeżeli ktoś się już z tym spotkał, z góry dziękuję
Obwód pompy paliwa - zielony przewód w 2-pinowym, czarnym złączu czujnika inercyjnego Obwód sterowania rozrusznikiem - żółty przewód w 6-pinowym, brązowym złączu stacyjki
Piszesz że wszystko zaczęło się od tego, że silnik przestał odpalać. To nie jest typowa pompa paliwa jak w silniku z wtryskiem paliwa, że jak nie działa to silnik nie ma prawa działać. W takim przypadku należy zalać komorę pływakową gaźnika paliwem z kroplówki i wtedy spróbować odpalić. Jeżeli nadal nie odpala, to możliwe że gaźnik wymaga wyczyszczenia...
Rozrusznik mona sprawdzić na krótko, odłącz sterowanie po stacyjce z rozrusznika kabel do + akumulatora i tam przytykasz tylko nie trzymaj długo bo spalisz rozrusznik jak będziesz miał przekręcana stacyjkę na on to auto powinno odpalić jeśli rozrusznik jest dobry. Jeżeli odpali czy tam będzie kręcił to idziesz kablem od sterowania po wiązce w górę....
Drodzy forumowicze jak w temacie pacjent Prelude 2.0 silnik F20A4 nie odpala. Iskra jest, aparat naprawiony (wymieniony moduł i cewka) czujniki w aparacie wszystkie trzy sprawne, brak sterowania wtryskiwaczami (brak sterowania masą, zasilanie jest, pompa paliwa pracuje). Autko po naprawie aparatu było odpalone , po czym po 10 minutach pracy zaczęła...
Autko jak w temacie na wtrysku jednopunktowym z dwoma wtryskiwaczami Dual Point. Mianowicie w autku jest lpg na ktorymhonda pracuje elegancko w momencie przełączenia na paliwo od razu gasnie. Po wstepnej diagnozie wynika ze: pompa paliwa nie pracuje,na wtryskiwaczu na jednym z pinów jest 8V. podczas krecenia rozrusznikiem wartosc ta sie nie zmienia,wtryskiwacz...
Witam Mam problem z odpaleniem Hondy CBR 600 F4 i 2002 r. Po przekręceniu kluczyka zegary się palą ale nie załącza się pompa. W motocyklu założony był alarm którego właśnie odłączyłem bo zgubilem do niego kluczyk. Alarm powodował przerwę na sterowaniu przekaźnika pompy paliwa. Od tej pory jak usunąłem alarm , po przełączeniu przełącznika w prawej manetce...
A czy jest w ogóle zasilanie na układ wtryskowy? Na wtryskiwaczu, pompie paliwa, cewce zapłonowej i złączu diagnostycznym powinieneś mieć +12V zasilania. Idzie ono poprzez stacyjkę i wyłącznik na prawej manetce. Biegun ujemny pompy paliwa jest połączony z ECU, steruje on masą. Zwierając zasilanie czujnika przechyłu mogłeś uszkodzić wewnętrzne źródło...
Raczej stosować przekaźnik sterowany włącznikiem, lub jakąś prostą (tanią) blokadkę elektroniczną np. PK-10 (ma stan serwisowy). Z tego co widzę jesteś raczej laikiem w tych sprawach, i dla tego proponuję udać się do kogoś kto ma jakieś pojęcie o samochodowych systemach alarmowych.
musisz włożyć siłownik 2prz.w drzwi kierowcy i podpiać go pod sterownik[2przekazniki] lub pod alarm jeżeli ma mozliwość skrosowania na sterowanie siłownikiem,mozesz mieć problem z przejściem,bo honda ma taką nieprzyjemną a kostkę,pozostałe kable masz wszystkie po deską:kierunki-zielone z kreskami,krańcówki drzwi i bagażnik masz w kostkach pod kolumną...
Tam powinien być przekaźnik podwójny (dwa w jednej obudowie) minimum 7 pinów. Jeden zasila wtryski, drugi pompę. Sam przekaźnik pompy sterowany masą z pinu A4 sterownika. Zasilanie jego cewki podwójne, każde zabezpieczone diodą, z 50- ki(rozrusznik) i z wyjścia przekaźnika zasilającego wtryski. Zasilanie styków przekaźnika pompy z 15- ki, poprzez bezpiecznik...
Sprawdż czujniki temperatury na silniku i sprawdż elementy sterujące pracą układu paliwowego. U mnie w VW passat ,,fachowcy" rok czasu walczyli, wymienili w efekcie parownik, sterownik, przepływomierz, filtry ,pompę paliwa, czytanie błedów i diabli wiedżą co jeszcze . Wiele wizyt mojej Żony w warsztatach pseudo mechanikerów. Sprawdziłem elementy mające...
Faktycznie był zimny lut na cewce przekażnika podającego "+" na pompę paliwa i wtryskiwacze w p. systemowym. Po zlutowaniu jednak ECU nie podawało "-" na tą cewkę. Dopiero reset pomógł. Dziwne, bo przed zlutowaniem działało (3 posty wstecz). W każdym razie jeżdżę, W ECU na wejściu drivera sterującego przek. pompy dodałem LED-a, będzie widać czy komp...
Jakiś czas temu w Sceniku ominąłem imo ,gdy padł moduł BSI/UCM Taak? A opisz jak? Bo to pewnie stary diesel był.... Dostałem takie info "We Wrocławiu na Krzywoustego jest gość co odłączył mi immo w takiej Hondzie w ciągu 10 minut" Owszem - zamienia się wsad pamięci w sterowniku na taki, który nie wymaga zewnętrznej stymulacji. W niektórych autach daje...
Witam. Przede wszystkim: nie mam żadnego warsztatu, wszystkie rzeczy robie dla siebie, znajomych itp.. Powiem jeszcze że nie znam się zbytnio na tych testerach/skanerach, nie miałem żadnego takiego sprzętu, tylko ELM327 ale to jest badziew lekko mówiąc. Mam Lagune II 1.9dci z 2001r. i Peugeota 1007 1.4 hdi 2005r. Z Laguną to z pewną biedą, ale zawsze...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Witam kolegów. Posiadam honde civic 1.4 z oznaczeniem silnika d14a3. Moj problem polega na tym ze przy probie odpalenia auta trzeba krecic kluczykiem okolo 2 czasami 4 sekund i nawet dluzej. Doszedlem do wniosku ze problem lezy po stronie sterowania wtryskami. Wydaje mi sie ze odrazu nie dostaje impulsu z komputera. Tutaj pojawia sie pytanie dlaczego?...
zacząłem się przyglądać sygnałom sterującym pracą cewki (sondy do wysokich napięć nie mam więc tylko po stronie sterowania) oraz wtryskiwaczy. zauważyłem, na wtryskiwaczach spore zakłócenia (spadek napięcia, w sytuacji gdy wtryskiwacz nie chodzi, więc powinien mieć >12V, o kilka V) akurat przy wyłączaniu jednej z cewek. pomierzyłem więc sygnał sterujący...
Witam. Problem polega na tym że alarm w aucie przestał działać, nie odpowiada na sygnał z pilota, dioda zamiast mrugać - świeci. Samochodu nie da sie odpalić ponieważ odciety jest dopływ prądu przynajmniej do rozrusznika (chociaz pozostałe lampki po przekręceniu kluczyka na zapłon zachowują sie normalnie, check engine po 2-3 sekundach gaśnie, pompa...
A mnie to się wydaje że to nie jest taka zwyczajna sonda lambda tylko to się nazywa LAF czyli czujnik okreslajacy wartość spółczynnika składu mieszanki. Tak to przynajmniej z tekstu wynika który zamieszczam poniżej: Do napędu Civica 5D przewidziano gamę czterech nowoczesnych, ale już wypróbowanych szesnastozaworowych silników. Trzy z nich przekonstruowano...
Aaa przepraszam... co ma do tego ustawienie rozrządu? najprawdopodobniej rozrząd został przestawiony i dlatego komputer widzi złe ustawienie i rozłącza iskre. Zapewne masz więcej jak jeden czujnik położenia wału więc jak zostawisz tylko ten na dole " położenia wału " a wałków odepniesz wtyczki czyli przy głowicy 1 lub 2 czujniki w zależności ile wałków...
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
PUH OMEGA Bosch VP44 VP30 Serwis ul. Brzozowa 57 27-530 Ożarów woj. świętokrzyskie. tel. 510667029 https://www.puhomega.pl https://www.naprawa-pomp.com https://www.youtube.com/channel/UCsCG-Oc... Regeneracja mechaniczna pomp wtryskowych BOSCH VP44, VP30, naprawa sterowników PSG5, PSG16, sterowników ISUZU 1.7L DELPHI DELCO EDU oraz...
silnik nie palliBrak iskry, brak ciśnienia paliwa. Skaner x-431 - nie czyta danych ze złącza diagnostycznego. Sprawdzenie aparatu zapłonowego. Trzy uzwojenia sensorów pozycji wałka - OK. Wyjście z modułu do ECU - po przyłączeniu próbnika z żarówką przeskok iskry. Sprawdzenie przekaźnika pompy paliwa (sterowany z modułu) - OK Sprawdzenie ECU - Zasilania...
pompy paliwa sterowanie sterowanie pompy paliwa przekaznik pompy paliwa honda
wymiana łożyska oporowego tyrystorowy moduł zapłonowy schemat cabletech pilot
kupię diagnoskop kupię diagnoskop
Drukarka Epson nie rozpoznaje tuszu - co robić? Genesis Mangan 200 - Pad nie wykrywa ruchu