Najlepiej zmierzyć jakie faktyczne jest napięcie na poszczególnych zakresach. W moim zasilaczu o takich samych zakresach, na zakresie 9V jest 15.1V, a na zakresie 12V jest 19V. Więc gdyby były podobne to na zakresie można spokojnie ładować, bez obawy przeładowania, ale ładowanie będzie długie. Można to przyspieszyć ładując pod kontrolą (pomiar stały...
Do Hondy ładuj Staga i wtryski Hana,Barracuda. Reduktor można AC 150.
Alternator wymieniłem na sprawny z drugiego samochodu, kontrolka bez zmian, takie cos ... Czy ten system byłby na tyle sprytny ze w momencie duzego poboru pradu np uszkodzony akumulator zapala kontrolke. Z tym ze silnik odpala normalnie. Najbardziej mnie ciekawi czemu kontrolka gasnie po wyjeciu wtyczki z alternatora, ładowanie na jałowych na poziomie...
Jeżeli po odpięciu od prostownika,pokaże mniej niż 12v to albo prostownik nie ładuje,albo akumulator nie bierze. Jak odpalisz już,to sprawdź ładowanie.
Ew. zły regulator napięcia. I dlatego świeci mimo poprawnego ładowania.
Zobacz czy przewód ładujący akumulator przy alternatorze nie jest poluzowany, i zmierz na alternatorze zasialnie ładowania czyli na śrubce do której jest przykręcony przewód łączocy alternator z plusem akumulatora, może on iśc przez skrzynke z bezpiecznikami pod maską, mają one duże wartości po 20 A lu 30 A . tez miałem taki przypadek okazało się że...
Podjedź do elektryka, niech sprawdzi ładowanie i szczotki w alternatorze. Żeby nie było holowania, albo wzywania lawety w nocy. Pozdrawiam.
Zgadza się. Aby było ładowanie wystarczy podłączyć tylko biały przewód. Ale watro doprowadzić instalację do stanu fabrycznego. Tak jak napisałem. Nie wiadomo czy producent traktorka, lub jakiś fachman, zmodyfikował w jakiś sposób układ względem schematu, który jest zamieszczony w instrukcji Hondy.
Jak ta informacja Ci pomogła to super. Pozdrawiam.
JAk długo nie stoi to nie ma czym.
Jedynym prawdopodobnym wytłumaczeniem jest to że przypadkowo na przewód z alternatora podałeś masę, albo znaczne obciążenie co w czasie pracy silnika doprowadziło do uszkodzenia pomocniczych diod w alternatorze.Ale wtedy kontrolka powinna świecić cały czas. Obawiam się więc że masz uszkodzony w konsekwencji przebicia w diodach, również regulator napięcia....
Wygląda na to, że nie poszukałeś nawet na elektrodzie [url=] http://obrazki.elektroda.pl/5081679400_1... Zielony to masa, układ dwufazowy, biały i żółty na regulator. Wygląda, że stojan jest ok. Prawdopodobnie kłopot z regulatorem. Jakim miernikiem to mierzysz, bo wyniki masz mało powtarzalne.
Inteligentne ładowanie podobnie jak w Honda,Toyota nowszej generacji, dziennie podpinasz pod +15 i wyłączasz przekaźnikiem ,moduły nie działają.
witam problem jest tego typu; chodzi o motocykl marki Honda cx 500 custom mam bardzo słabe ładowanie z alternatora /w który nie ma szczotek/ wychodzą trzy przewody od kilunast małych cewek wzudzanych kołem magnesowym, przewody łączą sie z regulatorem i jak sądzę prostownikiem w jednym urządzeniu;; za regulatorem wychodzi prąd ok24vnapięcia zmiennego...
Mam pewne obiekcje czy można ładować akumulator kwasowy motocykla 12V podpinając do niego akumulator żelowy 12V - czy nie szkodzi to akumulatorowi w motocyklu? Od kilku lat doładowuję zimą akumulator w samochodzie innym akumulatorem, poprzez przetwornicę STEP-UP. Napięcie na wyjściu 14,6V plus ogranicznik prądu ładowania. Podpinając bezpośrednio dwa...
Kiedy się nauczycie że w motocyklu jest zupełnie inny alternator i regulator jak w samochodach. Po pierwsze nie wolno odpalać silnika jeżeli przewody z alternatora sa odłączone, napięcie skacze wtedy do kilkuset volt i przebija izolacje cewek. Regulatory stratne są celowo tak konstruowane że nawet w razie uszkodzenia stanowi on obciążenie. Trzeba pomierzyć...
Prawdopodobnie brakuje zasilania na FR.P
Moc alternatora nie jest krytyczna. I tak większość mocy powinna wydzielać się w uzwojeniach alternatora! Pod warunkiem, że rezystancja przewodów/złączek nie jest zbyt duża i uzwojenia mają identyczne parametry (rezystancja i indukcyjność). Asymetria może prowadzić do przeciążenia jednej fazy. Poza tym regulator też musi być przygotowany do swojej roli...
Akumulator i regulator do wymiany. Zmierz wcześniej ładowanie innym miernikiem.
Ciesze się. Teraz pasuje dać "pomógł" pomocnikom. :D Po czym poznać jaki jest typ regulatora i że wymaga on podania napięcia żeby było ładowanie ? Po niczym... To strzał dużego prawdopodobieństwa wynikający ze znajomości budowy wewnętrznej regulatorów, informacji o cewce ładowania i efektach twoich pomiarów. :D
Migają podczas jazdy. Razmocniej raz słabiej świecą Sprawdź ładowanie.
Witam, w 'dawnych czasach / 45 - 30 lat temu ', do Harley-ow WLA / 'chopperow', itp. montowano 'diode Zenera 7,5 - 8V'/ zamiast regulatorow napiecia, przez co kazde napiecie ponad 7,5V - bylo 'oddawane na mase' i nie niszczylo akumulatora i zarowek. Tutaj tez by mozna bylo tak zrobic, jesli regulator jest uszkodzony wewnetrznie, zeby go nie 'otwierac'...
A post nr3? Skoro nie ma tam regulatora napięcia, to powinno ustalać się ono w dopuszczalnym zakresie około 6 - 8V podczas pracy. Głównym elementem odpowiadającym za balans napięcie będzie tutaj akumulator. Jazda bez niego na pewno doprowadzi do nadmiernego wzrostu napięcia. Napięcie też powinny ograniczać odbiorniki, w tym przypadku żarówki. Dziwią...
To zrób taki myk. Jak podłączysz prostownik do agregatu i spadnie Ci napięcie, to podłącz kondensator kilka - kilkanaście µF równolegle do wyjścia agregatu. Być może masz agregat z prądnicą asynchroniczną, która bardzo lubi obciążenie typowo rezystancyjne (grzałki, żarówki), nie lubi natomiast obciążeń indukcyjnych, co wwynika z zasady pracy takiej...
Sprawdź ładowanie.
jakie jest ładowanie :?: :?: :?:
Generalnie wystarczy mi na samo ładowanie reszta to kij, byle się nie spaliło...
Witam wszystkich pacjent to honda cr-v 2.0i 2000r problem z ładowaniem alternator klient wstawił inny po sprawdzeniu 100% sprawny, do alternatora wchodzi wtyczka 3 piny, z tego co pamiętam w Japończykach powinno iść +12v po zapłonie ,na kontrolkę licznika i chyba ecu. W skrzynce bezpiecznik od alternatora jest ok lecz brak tego zasilania na alternatorze....
Sprawdź akumulator, ładowanie i bezpieczniki. Od tego bym zaczął skoro wszystkie kontrolki nie świecą.
To nie ładowanie. Zmierz kompresję.
Tam jest zastosowany tzw system pomiaru poboru prądu przez auto-ELD jeśli komputer silnika zadecyduje,że potrzeba więcej prądu to zwiększa wydajność alternatora.Odłączając sygnał sterujący powodujesz,że alternator zaczyna pracować z pełną mocą
W miarę ładowania akumulatora, napięcie na nim rośnie, a prąd ładowania maleje. Powinieneś kontrolować napięcie na nim, aby nie przekraczało 14,5V Prosty, cyfrowy woltomierz z zakresem do 20V rozwiąże kontrolę nad ładowaniem aku.
Tak aku jest nowe (kwasówka) gdy jeżdżę moto ma wysokie obroty to ładowanie jest dobre tylko na postoju nie mam ładowania
Zgadza się. Wspomniałem o systemie Twin Spark żeby uświadomić niektórym, że efektywność zapłonu mieszanki jednak ma wpływ dla silnika. System był bardziej popularny gdy silniki nie były budowane przez księgowych jak obecnie ma to miejsce (oszczędzanie na wszystkim). Tylko Alfa Romeo ? To zobaczcie silniki L13 i L15 Hondy. Ładowane do Civica,Fita i...
Motocykl posiada elektrostarter i akumulator, czy tylko i wyłącznie kopstarter? To jest oryginalne EC, czy SM, czy może EC przerobione na SM? W zależności od wersji i od tego czy pojazd posiada rozrusznik elektryczny zależy też jaką posiada instalację elektryczną, alternator i regulator napięcia, a czasem także i moduł zapłonowy. Stator wygląda na wersję...
Mam podobny problem z ładowaniem w honda cb500 , co u Ciebie było przyczyną ?
Jaka może być przyczyna palenia się ładowania w traktorku honda 2216
Włącz światła i wtedy sprawdź napięcie ładowania. Hondy z podobnego roku podnoszą napięcie ładowania do 14V gdy włączy się światła czy inny duży odbiornik energii. Napięcie ładowania także u ciebie może być sterowane komputerem silnika.
Widać ten efekt też na gorzej świecących żarówkach? Masz czym zmierzyć prąd ładowania?
Okej jest w porządku, .? A ma coś wspólnego podciśnienie ,lub ubytek oleju z ładowaniem ,? U mnie po prostu nie ma ładowania , i o to zapytałem, , wymieniono cewkę ,nowy regulator napięcia ,i nadal brak ładowania,
Kupuj na 99,9%. Tylko nie rób mu takiej przeprawy jak poprzednikowi. Nigdy nie odłączaj akumulatora ani alternatora na pracującym silniku!
A światła Ci czasami nie rozjaśniają się po dodaniu gazu? Bezpieczniki oryginalne? Sprawdź ładowanie
Mam problem z ładowaniem w hondzie vt 600 1988rok. Na wolnych obrotach ładowanie jedst na poziomie 14,0 - 14,5V ale im obroty wyższe tym ładowanie słabsze, schodzi do do napięcia jakie jest w akumulatorze. wymieniłem, regulator nic się nie zmieniło, no to wymieniłem prądnice, ku mojemu zdziwieniu także nic to nie dało. Wymienione części są fabrycznie...
Racja racja, już poprawiłem. Ładowanie jest cały czas, honda ma voltomierz wbudowany, sprawdziłem też przed chwilą z multimetrem. Ładowanie jest cały czas, coś pożera dużo prądu w czasie jazdy.
Sprawdź jaki masz prąd ładowania .
Raczej wszystko jest ok. Maksymalne napięcie ładowania wynosi 14,4V. W różnych samochodach różnie jest zrealizowanie sterowanie. Np. w starym nissanie po odpaleniu napięcie ładowania miałem 14,4V. W trakcie jazdy powoli spadało aby ustabilizować się na wartości około 13,6V po 20min jazdy. W Hondzie ładowanie jest dwufazowe - jeśli aku pobiera prąd to...
Raczej tam nie będzie czego naprawiać. Regulatory napięcia trójfazowe są wykonywane techniką hybrydową. U chińczyka za 60 zł może się okazać że wewnątrz siedzi trojan a nie regulator... Zalewę trzeba grzać opalarką i skrobać. Czasem jest miękka jak guma i łatwo się rozbiera, w innych przypadkach skrobie się jak gips. Często można spotkać zasypywanie...
Szanowni, zbliża się sezon moto i planuję wyjazd w Europę goldasem. Chciałbym zrobić sobie kontrolkę ładowania, żeby w trasie w porę móc zareagować. Generalnie jest dedykowany zestaw do mojego motocykla, jednak nie wysyłają tego do Europy. Wydaje mi się, że powodem jest koszt wysyłki, który były wyższy niż wartość urządzenia. W tym wątku ktoś sobie...
Rozmawiali my na maila, uszkodzone uzwojenie alternatora
A co to za ładowanie 12,6 V Żadne. A jak radio właczysz to też ładowanie sie uaktywnia?
UPDATE: Usterka wróciła, zmierzyłem napięcie: - na włączonym silniku i niskich obrotach 950rpm (kontrolka ładowania świeci), na akumulatorze jest wtedy 11,5V i spada, - na wyższych obrotach (kontrolka gaśnie) i napięcie rośnie do 14,3V Usterka czasem ustępuje (tylko na rozgrzanym silniku) Usterka czasem nasila się (potrzeba wyższych obrotów aby kontrolka...
- bateria laduje przy obciazeniu swiatlami na 14.5v (sprawdzilem tylko podczas 5 minut pracy silnika), - Na 3 zoltych fazach alternatora mam obecnie: 6.7-7v przy 1.400 obrotow bez obciazenia, Takie wyniki będziesz miał mierząc zwykłym miernikiem, przy całkowicie sprawnym ładowaniu. Sprawdź sobie na oscyloskopie jaki kształt sieczki ma napięcie fazowe...
A JUŻ WIDZE :)
Sprawdzę miernikiem :) jutro :) jak tam ładowanie :) będzie wtedy :)
Nie może prądnica pracować w oleju. Dostanie odpowiednią porcję oleju na szczotki i o ładowaniu można tylko pomarzyć. Wszyscy użytkownicy Junaków też mieli problemy z ładowaniem jak simering puścił i do prądnicy dostał się olej. Wymontuj prądnicę, jeśli jest zaolejona, wymyj ją w benzynie ekstrakcyjnej pędzelkiem, po odparowaniu benzyny sprawdź ładowanie...
No to sprawdź to ładowanie, albo woltomierz w gniazdo zapalniczki i w drogę. Wszystko wskazuje na brak ładowania...
Jak się okazuje usterka była błahostką Ułamała się końcówka masy przy przewodzie zaraz przy akumulatorze :D Dzisiaj dopiero się zorientowałem po tym jak mi akumulator padł i musiałem go ładować
Sprawdź napięcie ładowania!
znający zasady oscyloskopowego diagnozowania obwodu ładowania na pewno wyjaśni wątpliwości. A od kiedy do pomiaru napięcia ładowania potrzebny jest oscyloskop?
nie rozumie co z tą kontrolką ładowanie masz ok a kontrolka gaśnie po uruchomieniu silnika czy nie
prawidłowe ładowanie 13.6 - 14.2
Witam, Postaram się opisać co mi się przytrafiło. Jadąc jakiś 1 msc temu autem zapaliła mi się kontrolka ładowania, zdziwiony dodałem lekko gazu i kontrolka zgasła. Niestety jakiś tydzień temu kontrolka znów się zapaliła. Zauważyłem, że po dodaniu gazu (obroty powyżej 5-6 000 rpm) kontrolka ładowania gaśnie. Odstawiłem auto na parking. Trochę popadało...
Odłącz regler i zmierz napięcie na wyjściu 3 faz z alternatora - trzy żółte przewody. Pomiar napięcia robisz miernikiem ustawionym na zakres 200V AC czyli prąd przemienny. Pomiędzy przewodami 1-2, 2-3, 3-1 powinno byc takie samo napiecie ok. 75V przy 5000 obr/min. Jeśli jest niższe lub nie symetryczne to uszkodzone jest uzwojenie alternatora. Tak samo...
Przewody sprawdzałem. W alternatorze wymieniony regulator napięcia, szczotkotrzymacz ze szczotkami.
Mam taki problem: gdy podłącze alternator w hondzie civic bez osłony od strony gniazda kontrolka ładowania gaśnie, a gdy z osłoną nie gaśnie???
Wymieniłem aku ,nawet alternator i bez zmian ładowanie 11v gasnie jak się nagrzeje .
Honda F-RV 2006 2.2 I-CTDI kontrolka ładowania swieci dopóki nie właczy się świateł mijania lub innego odbiornika. Napięcie ładowania również się z tym pokrywa czyli ładowanie tylko pod obciążeniem. Wymieniony mostek prostowniczy z regulatorem - bez zmian.
Witajcie ponownie, Niestety poprzedni temat zamknąłem bo myślałem , że już wszystko ok. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11... Niestety. Ładowanie na wolnych obrotach ok, ale podczas zwiększania obrotów rośnie do ~17 V przy 4,5-5 tys obr. Pod obciążeniem jest w miarę ok. Czyli włączone wszystkie odbiorniki. Po odłączeniu kostki z alternatora...
Ładowanie jest, lecz może być tak że cewka będzie niesprawna w pełni i pobiera zbyt dużo prądu?
Dziękuję wszystkim za pomoc, szczególnie El Tomasso. Alternator wzbudził się, kontrolka zgasła, ładowanie 14,5 V.
Wykręciłem już świece i zastartowałem rozrusznikiem ale była reakcja na 1/100 sekundy i odłączało prąd. Pisałem o tym wyżej. Włączenie świateł i radia kasowało prąd całkowicie, światła ledwo się żarzyły. Aku się teraz ładuje.
O ładowaniu nie ja pisałem wiec nie masz zasilania sprawdź dokładnie bezpieczniki lub skrzynkę od bezpieczników.
Honda CRV 2005 Diesel Problem z ładowaniem. Podłączę się pod ten temat, gdyż mam podobny problem z ładowaniem. Akumulator "na zimno 12,6 V" Podłączam się też, bo mam *identyczny* problem. CR-V 2005 diesel, przebieg 130 kkm. Na zimno jest wszystko ok (ładowanie 14.3-14.6V mierzone multimetrem), po mocnym rozgrzaniu silnika (trasa 50-100 km) nie ma ładowania...
Dzięki za odpowiedź. To już jakiś trop. Pewnie trzeba będzie drugi kupić alternator, bo sam nie wymienię stojana. Dodam jeszcze, że na chwilę obecną, gdy jest mroźna pogoda, to ładowanie na zimnym silniku jest 14,4 - 14,5 V. Po przejechaniu paru km, silnik się rozgrzeje, to i ładowanie spada do 14 V.
A pamiętasz co to było za cudo? Niestety nie pamiętam, chyba Honda, ale pewien nie jestem.
Witam! Łączenie cewek w których indukuje się napięcie zmienne nie jest sprawą prostą: idealnie, gdy w każdej z nich indukowało się takie samo napięcie i W TEJ SAMEj FAZIE, wówczas można je łączyć równolegle, bez obawy, że cewki będą się "odejmować", lub będą "pracować na zwarcie". Fazy będą przesunięte, jeśli maksimum zmiany strumienia magnetycznego...
A mierzyłeś ile ci ładuje ? Bo ten błąd to wygłada jak za duże napięcie ładowania..
Nawet drl z modulem napiecia głupieją w takim aucie,podobnie vw s&s , honda od 2007r. itp.
Pomiary robiłem na DC. Do autora tematu - jest problem z aku czy to test nowo zakupionymi cęgami ? Generalnie aku ma 3 lata i ostatnio nie odpalił, przy -18. To jest aku OEM Honda. Ale auto jeździ na krótkich dystansach (2-6km), ma 6-10 startów dziennie a do tego Honda ma inteligente ładowanie, czyli w sumie brak pełnego ładowania jeśli nie ma włączonych...
Coś mało tego ładowania.
Witam. Wygląda na to że chyba problem rozwiązałem. wyciąłem wtyczkę i polutowałem konektorki w złączu regulatora oraz wykonałem "po swojemu" podejrzany zacisk umasownia minusowego przewodu biegnącego bezpośrednio z regulatora. Wszystko polutowane złączka masy wykonana z blachy miedzianej. Efekt - napięcie na wolnych obrotach 14.7 V. Ładowanie jest....
Teoretycznie można ale po co? Czy chodzi o sytuację gdy często odpalasz Tecumhesa i rozładowywujesz akumulator a Honda stoi i nie ładuje? Jest ryzyko że przy próbie ładowania z dwóch silników może zostać przekroczony dopuszczalny prąd ładowania.
Witam i pozwolę sobie podłączyć. Czy jest ktoś zajmujący się w ok. Warszawy naprawą agregatów, konkretnie Hondy ECMT 7000 (zapewne podróbka). A może ktoś jest zainteresowany odkupieniem tegoż, silnik sprawny jednak nie ładuje. Pozdrawiam
Z tego co wyczytałem Honda posiada wszystkie dane jakby auto było kupione w Polskim salonie a tak nie było tu chyba chodzi i stan licznika czy rzeczywiście jest faktyczny może by coś pomyślał z tym ładowaniem ??
witam mam problem poniewaz w hondzie mb 50 z silnikiem 80 jest coś nie tak z ładowaniem na niskich obrotach jest wszystko oki ale po dodaniu gazu napięcie się zwiększa na Tyle ze pali żarówki. akumulatory sie gotują itd. Ktoś może doradzić jak sprowadzić ładowanie do normalnego poziomu?
Prądowe zidentyfikowałeś dobrze, to klasyczny stycznik rozrusznika. Biały to najprawdopodobniej albo włącznik rozrusznika albo gaszenie silnika.Brakuje mi jednego przewodu do gaszenia. Silnik nie ma zasilanej elektroniki z akumulatora. Zobacz jak jest rozwiązane ładowanie.
Czujnik nie ma wpływu na ładowanie - przyczyna w wiązce silnika.
Miał by, przynajmniej ABS powinien się zaświecić, ale być może w tym przypadku on i z ładowaniem świecił :D Jakieś 4 miesiące temu pomagałem takiemu kierowcy z odpaleniem auta (stara, bardzo stara honda). Też był zdziwiony, jak go zapytałem, gdzie ma Pan pasek do alternatora? Ale ani kontrolki, ani wskaźnik temperatury i wylewający się płyn chłodniczy...
Brak szczotek.P
Witam wszystkich, mam problem z odpalaniem Honda XL500. Czy jest ktoś na forum, kto by pomógł mi ustalić, jak powinna wyglądać elektryka: cewka, moduł, regulator i akumulator, jak to wszystko można odpowiednio podłączyć i czy można czymś zastąpić starą instalację? Proszę o pomoc, bo jestem zielony z tego tematu, z góry dziękuję. AI: Z którego roku jest...
Podłączałeś multimetr/woltomierz do akumulatora na odpalonym motocyklu, czy po prostu aku się rozładowuje i stąd wiesz, że nie ma ładowania? Ile masz przewodów w złączu do regulatora po stronie instalacji motocykla? Układ ładowania to nie jest jakaś magia, sprawdź kontrolką czy w kostce do regulatora jest +6V z akumulatora (po włączeniu zapłonu) - pewnie...
Witam! Mam problem z ładowaniem. (Alternator obcowzbudny 3-fazowy) Motor kupiłem bez regulatora. Wirnik oddałem do przewinięcia oraz założyłem regulator od malucha + diody prostownicze, dopasowałem i wymieniłem szczotki wraz z kablami, wyczyściłem komutator, oporność na wirniku mierzona przez wtyczkę to 7Ω bez pośrednio na wirniku 5Ω Z mierzonej...
Może to wina wentylatora? Może. Na początek sprawdź napięcie ładowania.
prawdopodobnie padł regulator napięcia
Jesli nie ten dział to prosze o przeniesienie Jezdze sobie Honda VFR 800 a ponieważ w moim moto pobór prądu jest niewiele mniejszy jak w aucie (wtryski , tył 2x5/21 . przod 2 x 60/55 + wentylator jak stoje na czerwonych swiatłach w mieście ) a akumulator jest bardzo malutki bo tylko 10 AH to takie stanie na swiatłach z właczonym wentylatorem moment...
Do sprawdzenia regulatora wystarczy woltomierz:przy w pełni naładowanym akumulatorze napięcie na jego zaciskach podczas pracy silnika powinno mieć wartość 14 do 14,5V niezależnie od obrotów silnika i mocy obciązenia (światła). Możliwy jest spadek napięcia ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach (lekko przygasają).
Dobra problem rozwiązany, Mianowicie zmiana cewek na zwykły zapłon i moduł - wcześniej był bateryjny. jeszcze zmiana koła magnesowego z pegueot ludix ze względu na słabe ładowanie, praktycznie równe 0
Posiadam skuter Honda Vision 110 z roku 2019. Uruchomienie silnika jest możliwe tylko za pomocą rozrusznika elektrycznego. Ten model nie ma dźwigni rozrusznika nożnego. Nie ma łatwego dostępu do akumulatora, ponieważ trzeba ściągać przednią osłonę mocowaną na kołkach. I teraz pytanie. Czy ktoś ma doświadczenie z montażem gniazda zapalniczki lub gniazda...
Witajcie. Tematem jest robot koszący Honda Miimo 500, który nie widzi stacji ładowania. Faktycznie, podjeżdża pod nią, ale nie trafia w gniazdo. Czy możecie poradzić gdzie tkwi problem? Jest to kwestia kabla w ziemi (złe jego położenie czy ścieżka) czy też jakiegoś programowania? Będę wdzięczny za porady Dzięki
Posiadam Hondę Civic 2.0TD, silnik Rovera problem jest taki że 2-gi raz w miesiącu rozładował się akumulator(nowy) sprawdziłem ładowanie pod obciążeniem jest ok 14.10V bez obciążenia ok 14.30V. Proszę o pomoc w tej sprawie i co mam dalej robić byłem u kilku elektryków i każdy mówi, że jest dobre ładowanie Dziękuję i pozdrawiam. :cry:
ładowanie honda honda civic ładowanie ładowanie honda civic
excel szablon podłączenie silnika unipolarnego radia wojskowe
briggs rozrusznik pralka samsung ecobubble
Mop akumulatorowy Silvercrest - diody LED podczas ładowania Napęd nie reaguje na piloty i domofon, migająca dioda