Pilot Avidsen 433,92 MHz,pilot Hormann 40 MHz (szare przyciski) lub 868,3 MHz (niebieskie przyciski). Nie ma szans na zaprogramowanie Avidsena do Hormanna.
Napisz jakie masz piloty Nice,bo symbol radia który napisałeś bardziej pasuje do Hormanna jak do Nice.Napisz jakie masz piloty do Hormanna.Jeśli piloty Hormanna są szare to jakiego koloru są przyciski.Toyota europejska czy z USA ?
Dzięki za pomoc ale już umiem programować pilota :)
Było wpięte do 2 i 3P zamiast do 2 i 7. Do tego wszystkiego jeszcze w złączu 7 zostawiony jakiś kawałek starego drucika, prawdopodobnie po starym spalonym odbiorniku Proxima. Podpięte poprawnie i na razie na jednym pilocie Hormanna śmiga tak, jak ma być. Dzięki za pomoc. PS. Na jednym Hormannie, bo na chwilę obecną mam tylko jeden dostępny w swoich...
Dzięki wielki za szybką i rzeczową podpowiedź. Postaram się dowiedzieć czegoś więcej w temacie. Dodano po 4 Tak, niebieskie mają kod stały. Czytałem też, że powinno się programować poza zasięgiem odbiornika, ale też już próbowałem...
(at)jerzyb1 Obawiam się, że nie ma Pan racji. Te piloty jak najbardziej można kopiować ( dopisywać czy programować jak zwał tak zwał) jeden od drugiego, jeśli nie zostało (a najpewniej nie zostało biorąc pod uwagę moje doświadczenia z monterami Astrum z Pruszkowa działającymi w Warszawie) to zablokowane w menu sterownika radiowego, najpewniej DTM max.
Aby zaprogramować pilota bs do starszej radio lini musisz najpierw skopiować sygnał z jakiegoś starszego pilota i dopiero wtedy wczytasz go do napędu wciskając na krótko przycisk p po czym naciskasz przycisk na pilocie i trzymasz tak długo aż dioda czerwona w napędzie zamiga szybciej i .......
Czy istnieje może jakaś inna opcja? Można chyba jeszcze programować pilota od bramy, jednak nie wiem, jak dokładnie się to robi.
Czyli 7 pełnych obrotów sprężyną na początek, czy muszę później programować bramę od nowa ?
Witam Mam problem z tym napędem bo chciałbym zaprogramować drugi przycisk pilota do otwierania /zwarty styk/ bramy wjazdowej nie wiem czy to radio jest dwu kanałowe i jak je programować na drugi kanał.Najlepiej jak by ktoś miał instrukcję do w/w sterownika, to proszę o wrzucenie lub o linka. Pilot jest cztero przyciskowy HSM4. Za wszelkie informacje...
pilnie potrzebuję instrukcję do pilota przemysłowego HSI BS Hormann W załączniku instrukcja.
Witam. Mam problem z zaprogramowaniem pilotów do napędu Hormann Lineamatic. Po resecie do ustawień fabrycznych wykasowały się również zapisane piloty. Procedura pierwszej konfiguracji przechodzi poprawnie do momentu zapisywania pilotów. Po ustawieniu punktów krańcowych oraz siły napęd powinien przejść do menu "11" gdzie można programować piloty. Niestety...
ale po resecie ani przed resetem napęd nie drgnął. Zacząłem programować od takiego samego napędu mając dane. w 01 podałem rodzaj montażu II ale chodzi mi o to ze mechanizm w ogóle nie chce ruszyć i nie mam jak ustawić pozycji. Listwy SKS nie mam ale w 07 ustawiłem na 0 wiec myślę ze powinien chodziarz reagować na przyciskanie. Napęd nie che ruszyć....
Podpowiedz nam jeszcze czy brama posiada zabezpieczenia (SKS, listwa rezystancyjana)? Jak brama pracuje w kierunku opuszczania? Musisz trzymać przycisk opuszczania (tzw tryb czuwakowy) czy wystarczy impuls? Czy to może być związane z tym, że z jakiegoś powodu brama nie jedzie do dołu po jednokrotnym naciśnięciu przycisku "dół" na sterowniku? Sorki....
Witajcie. Któryś raz czytam w instrukcji obsługi, i rozwiązać problemu nie mogę. Sterownik Hormann RotaMatic 2, art. nr 4512760. Chcę, by wbudowany przekaźnik pełnił rolę sygnalizacji bramy zamkniętej. W tym celu muszę wywołać menu 31 i ustawić parametr 02: https://obrazki.elektroda.pl/3026929400_... Po wejściu do menu (trzymam przycisk...
Witam wszystkich posiadam bramę dwuskrzydłową rotamatic, podczas zamykania pies przeszedł kilka razy przez pole fotokomórki zatrzymując bramę i nagle przestała działać. Dioda LED RT miga 6 x, w instrukcji: błąd systemowy przywrócić ustawienia fabryczne i tak zrobiłem, a teraz Dioda LED GN miga powoli w instrukcji: Należy zaprogramować położenia krańcowe....
Witam Proszę bardzo instrukcja
Witam. Mam problem z napędem firmy Hormann Supermatic P Seria 3, wyświetlacz 2 cyfrowy. Brama działała prawidłowo do momentu aż kolega nie przewiercił "przypadkiem" fotokomórki wyprzedzającej VL2. Uszkodzeniu uległ rezystor który naprawiłem. ww kolega jednak bez zworki itp próbował od nowa programować silnik tylko po to by zamknąć bramę. Pytanie moje...
Witam.W załączniku instrukcja po polsku.
Witam Dziś starałem się podłączyć zgodnie ze wskazówkami, niestety coś nie wyszło (tzn nie działa, na radiu faac nie mruga dioda, gdy chce programować (dodać) nowy pilot) Pomierzyłem napięcia pomiędzy zaciskami w hormannie 5 i 21 (które odpowiadają faacowym zaciskom 1 i 5 odpowiednio "+"24VDC i K1"NO") i tam mamy 20V. Pomiędzy innymi kombinacjami styków...
Myślę że radioodbiornik ma już swoje lata - przed wykasowaniem wszystkich pilotów spróbuj odłączyć od niego zasilanie i włącz ponownie - całą procedurę uczenia nowych pilotów powtórz, a jeśli i to nie pomoże - kasować. Powinny się po takiej operacji zapisać od nowa - jeśli dobrze doczytałem - posiadasz 4 piloty a w pamięci FLOX1R jest aż 8 - skąd ta...
Kolego... A czy wiesz, że tak powinno to wyglądać, czy też przeprowadziłeś taki proces i Ci się "udało"... W ten sposób (opisany przez Ciebie) zakodowałem kiedyś innego pilota (stałokodowy na stałokodowy)... A z tym nowym pilotem (BiSecure) mi nie wychodzi. Właśnie podjąłem z 15 prób w opisany przez Ciebie sposób i bez powodzenia. Dodam, że instrukcja...
Witam, Z boku napędu widać odbiornik radiowy, szara kostka z czerwonym przyciskiem, jest to oryginalne radio Hormanna i akceptuje tylko piloty starego typu, szare z szarymi przyciskami. Programowanie jest stosunkowo proste. Naciska się czerwony przycisk, powoduje to zapalenie diody na odbiorniku, następnie należy nacisnąć wybrany przycisk pilota i po...
Witam Wszystkich Serdecznie, Chciałem również podłączyć się do tematu i poprosić szanownych Kolegów o radę: Od ok. pół roku jestem w posiadaniu garażu z napędem supramatic 2 (sterowany pilotami z niebieskimi klawiszami). Były właściciel zapewnia, że oddał mi wszystkie piloty, jednak wolałbym być "pewny" wyłączności otwierania swojego garażu;) Postanowiłem...
Miałem taki problem z Promatic i innymi pilotami. Jeden sie programował drugi nie. Baterie były ok, diody sie zapalaly. Pomoglo zresetowanie pilota (w tym przypadku wyjecie na chwile baterii i chyba wkladanie ich z wcisnietym przyciskiem pilota). Zajrzałbym do instrukcji pilota jak sie go resetuje gdy jest w jakims stanie niejednoznacznym.
Nie da się dopisać pilota Nice do napędu Hormann. Jedynie do Hormanna idzie dołożyć na przewodach (a nie podmienić) odbiornik zgodny z posiadanym systemem Nice.
Aby zakodować pilota należy posiadać działającego już pilota. Operacja nie wymaga obecności przy automacie. 1. W nowym pilocie naciskami dwa przyciski od dwóch pierwszych kanałów na raz i trzymamy dotąd aż dioda zacznie szybko migać krótkimi impulsami 2. Jak już uzyskamy stan gdzie dioda szybko miga, naciskamy na chwilę przycisk który ma być kodowany...
Dziękuję bardzo Added after 1 A czy wy też zatrzymaliście się na otwarciu? Mam przystanek podczas zamykania.
Niezła składanka... Brakuje Ci mostka na X7H.
Jeżeli ten pilot świeci na czerwono to znaczy ze nie działa w systemie bisecur powinien świecić na niebiesko dla tego go zresetuj.
Przy silniku wa100 ze sterowaniem a 60 nie ma żadnej regulacji położeń skrajnych.Tam ustawia się tylko punkt odniesienia(referencyjny). Wszystko programuje się w centrali.
sprawdź kolego ustawienia menu 18 i 19 programowanie przekaźnika ewentualnie menu 99 ustawienia fabryczne
Podłącz wszystko i zrób tak jak pisałem i wykonaj próbe programowania z zamienionymi siłownikami.
Coś mi się Nie zgadza kolego -pierwszy pilot działa na 433,92 Mhz, a drugi na 868 Mhz - Nie mają ze sobą nic wspólnego...Chyba że w promaticu jest radioodbiornik na 433,92 ale to dopiero jak napiszesz.
Wychodzi, że idziesz do menu rozszerzonego i wyłączasz w ogóle drugie wejście fotek. Jak napisałem wcześniej - podczas programowania kranców i sił to samo powinno się zrobić (chyba że tego jeszcze nie robiłeś).
Odpowiadam sam sobie. Da się, ale trochę na około i ważna jest kolejność. Trzeba najpierw pilota ustawić w tryb zmienno kodowy a potem nauczyć go (skopiować) od innego pilota (niewazne czy stalo czy zmienno kodowy sygnał). Sztuczka ta niestety nie uda się, gdy pilot jest w trybie stalokodowym i to mnie własnie na początku pogrążyło. Plus ważna jest...
Pilot Hormann programujesz systemem pilot-pilot. Naciskasz (i trzymasz) przycisk pilota działającego, przykładasz pilot do nauki, naciskasz przycisk do nauczenia. Pilot powinien zacząć mrugać wolno. gdy zamruga szybko, jest nauczony.
Zwiększ kolego siłę na skrzydłach , ale w trybie programowania powinna przejść całą drogę , pamiętaj że programujesz osobno oba skrzydła
Mam 5 bram Hormann, które obsługuje jednym pilotem Hormann z szarymi przyciskami na częstotliwości 40 MHz. Pierwszą, drugą, trzecią i czwartą otwieram za pomocą jednego z czterech przycisków natomiast piątą za pomocą wciśnięcia dwóch przycisków na raz. Zakupiłem nowego pilota Hormann z szarymi przyciskami na częstotliwości 40 MHz. Udało mi się zaprogramować...
Jakie komunikaty pokazuje sterowanie na wyświetlaczu i do którego menu dobrnołeś?
Nie wiem jak jest w sterowniku Hormann, ale w moim Wiśniowski właśnie tak się to robi. Kasuje wszystkie i programuje właściwe na nowo.
Hormann dedykowany jest do takiej właśnie typówki, ma podstawowe zadania : otwórz, stop, zamknij, możliwość podłączenie foto i dodatkowego włącznika, ustawienie auto zamykania , oświetlenie garażu, czyli max wszystko co w standardzie jest potrzebne, serwis jest w kilku miejscach w biurach firmowych, osobiście mam takiego w domu i działa bez usterek...
Mam jeszcze pytanie. Jaka pojemność pilotów ma te radio? Bo wygląda na to że pamięta aby ostatni zaprogramowany pilot, albo ja je źle programuje.
Jak to nie wina paska (stary, luźny, tepy) albo stepionej zębatki to może być walnięty enkoder w silniku - nie wykrywa zwolnienia pod obciążeniem i silnik kręci dalej - spróbuj na zamykaniu zablokować bramę - jak nie zacznie sama się otwierać to może to...
Te napędy mają 5 lat gwarancji ten nie jest na gwarancji?
Pilot Hormanna nie zagada z napędem Tousek (zresztą napisałeś, że przy bramie wspólnej Tousek nic nie zmienisz więc dopisywanie do niej obcych pilotów też nie wchodzi w grę), w drugą stronę czyli pilot Tousek -> naped Hormann też nie pójdzie. Kupując Hormanna możesz do niego dodać zewnętrzny odbiornik zgodny z pilotami Tousek RS. Oryginał jest ciut...
Brama zatrzymuje się w miejscu ustawienia krańcowego magnesu. Problem jest raczej w drugą stronę: jak ma się zamknąć, tak jakby gubiła ustawienia krańcowej pozycji bramy otwartej, a tam nie ma żadnego krańcowego, tylko programowanie w samej centralce.
Nie wiem co masz za radio ale z tego co rozumiem pracuje w trybie stałokodym. Mimo to miałeś piloty BS, które przestawiono na tryb kodu stałego. Zamiennik PROXIMA też może pracować na kodzie stałym. Wystarczy przeczytać instrukcję...
Witam, poszukuje radioodbiornika do Sterwonika Hormann A445. Najlepiej im prostszy w programowaniu tym lepiej. Montaż na X2 ogarniam sam.
Mógłbym pomóc z kontrolerami Nassau, Crawford, Hörmann, Windsor, Assa, Dalmatic, Nice. Po prostu oznacz mnie pytaniem, czego potrzebujesz.
programować hormann programować pilot hormann pilot hormann programować
dioda piszcze najlepsza scada at89c2051 programator
turbina wiatrowa drgania turbina wiatrowa
Czy instalacja PV 700W wymaga licznika dwukierunkowego? Silnik działa, ale brama przerywa ruch - co sprawdzić?