Jakaś nieszczelność w silniku.
http://obrazki.elektroda.pl/5259407300_1...
Poniżej namiar i jak wygląda duża pestka w rzeczywistości. https://www.sklep.zasun....
Gaźnik do czyszczenia i sprawdzenia. Ok, dzięki za odpowiedź. Może to być spowodowane nie trzymaniem paliwa przez gaźnik? A jak odkręcić sprzęgło? Tu jest nakrętka przed bębnem. Zablokowałem tłok ale boje się użyć siły :) Odkręca się tak samo jak każde inne w prawo?
Witam jeżeli odpowietrznikiem jest rurka średnicy ~~wkładu od długopisu występująca na zewnątrz nieopodal gaźnika i się "poci" to jest ok.
Nie masz na zewnątrz primera (pompki paliwa) ? Może w twoim modelu nie ma. Odpowietrznik już sprawdziłeś? Mógł też uszkodzić się przewód paliwa, i brud który nim się dostał do gaźnika przytkał sitko.
Możliwe, że to zatkany odpowietrznik zbiornika paliwa.
Może to odpowietrznik zbiornika paliwa?
Sprawdziłbym odpowietrznik zbiornika paliwa.
Po odpaleniu piły przechyl ją na bok i poluzuj korek paliwa. Jeżeli to pomoże, to znaczy że odpowietrznik jest niedrożny. A drożność impulsu sprawdzałeś ?
Widzę, że palec to twoje podstawowe narzędzie diagnostyczne. Gaźnik, filtr paliwa, wężyk paliwowy, odpowietrznik zbiornika paliwa.
Sprawdź na pełnym zbiorniku paliwa. Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa. Ile maszyna ma lat?
Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa albo odpal piłę z popuszczonym korkiem paliwa.
Odpowietrznika nie ma w żadnym korku. Znajduje się po prawej stronie zbiornika z paliwem. Kabłąk jest przykręcany 2 śrubkami i pod nim mniej więcej w tym miejscu zobaczysz takie coś białe wystające obok tego będzie przewód paliwa.
Wymieniłem dzisiaj filtr paliwa i jest to samo. Zostaje chyba tylko przewiercić odpowietrznik.
Gdy zgaśnie spróbuj odkręcić korek zbiornika paliwa, zamknąć, i odpalić ponownie. Może być problem z odpowietrznikiem.
Dobra spróbuje tak zrobić a czy ten odpowietrznik to nie są te dziurki na korku od paliwa?
Przydałoby się, czyszczenie gaźnika i sprawdzenie filtra paliwa. Odpowietrznik, jest zaznaczony na rysunku. http://obrazki.elektroda.pl/2786821100_1...
Albo źle regulujesz gaźnik (za ubogo), albo masz problem z układem paliwowym. Jeśli silnik nie utrzymuje stabilnie wolnych obrotów, to zapewne uszczelniacze do wymiany. Jeśli masz nieoryginalny gaźnik lub wymienione membrany, to sprawdź typ membrany pompującej. Teflonowa ze zestawów podróbek sprawia takie kłopoty. Sprawdź wężyk paliwowy oraz filterek...
Sprawdź odpowietrznik zbiornika paliwa. Filtr paliwa, przewód paliwa (może być lekko załamany), rurka impulsowa (ta zielona, lub silikonowa). Łożyska nie piszczą?
Może uszkodziłeś wężyk jak składałeś ,odpowietrznik paliwa może zapchany spróbuj odpalić na odkręconym korku paliwa . pile trochę na bok
Sprawdź czy to nie jest objaw przytkanego odpowietrznika zbiornika paliwa. Gdy pilarka będzie objawiać cechy braku dopływu paliwa (wzrost obrotów biegu jałowego lub spadek mocy), szybko odkręć korek wlewu paliwa aby go rozszczelnić.
Wyciągnąłem odpowietrznik (a właściwie to chyba napowietrznik) zbiornika paliwa, przedmuchałem i zaczęła pracować. Podregulowałem gaźnik i pracuje jak należy.
Jest odpowietrznik w baku. Nie ma na nim być żadnego wężyka. Odpowietrznik działała na zasadzie zasysania powietrza a nie upuszczania z baku. Jak są uszczelki w dobrym stanie to będzie szczelny kanalik impulsowy. Nie ruszales czasem dźwigni od zaworka w pływaku jak te membrany wymieniałeś??? Jak zegniesz ta dźwignie za bardzo na dół to membrana nie...
Praca pilarki wskazuje na łapanie lewego powietrza, bądź nie podawanie paliwa, jeśli faluje obrotami raz się podnoszą raz zmniejszają to sama regulacja tutaj nie pomoże bo będziesz musiał regulować co kilkanaście minut cięcia. Proponuję wyczyścić porządnie gaźnik, oraz sprawdzić stan membran również połączenie gaźnik cylinder oraz kanał impulsowy, wszystkie...
Zdiagnozowano wyłącznie zbyt małą ilość oleju w paliwie? Pytanie, czy nie zauważono skutków pracy silnika na ubogiej mieszance, tzn. o zbyt małej ilości paliwa względem powietrza, skutków zawyżonej temperatury spalania? Jak wyglądają uszkodzone części, tj. tłok, cylinder, łożyska wału korbowego, uszczelniacze wału korbowego? Czy sprawdzono przy okazji...
Witam, mam problem z pilarką Husqvarna 345. Wcześniej miała problemy z pracą, gasła po rozgrzaniu. Na łożysku od strony sprzęgła był luz, dlatego została rozebrana, wymienione łożyska z uszczelniaczami i cały wał na oryginalny tyle że używany bo ten obecny był kombinowany przez poprzedniego użytkownika albo w serwisie jakimś wstawili wał ze zniszczoną...
Na pewno to nie jest wina gaźnika, kupiłem drugi i takie same objawy. Ponadto w serwisie mój gaźnik przełożył serwisant do innej piły 440e i działał. Co do przewodu podciśnieniowego to owego nie ma w mojej pile ale jest odpowietrznik baku paliwa. Podejrzewam, że sprawny, gdyż przedmuchałem kompresorem a nawet przewód paliwowy wkładałem do butelki z...
Witam Rycho T Pierwszy raz naprawiałem ten model. Klient mówił, że był w kilku serwisach Husqvarny ale rozkładali ręce. Wiadomo, że nie ma rzeczy nie do zrobienia. Trochę poczytałem o waszych opiniach, trochę sam mam doświadczenia. Po kolei wykluczałem kolejne możliwości. Nawet, dla pewności, rozebrałem ją w mak, żeby pomierzyć dolną część tłoka i sprawdzić...
Witam, jako mechanik serwisu Stihl, nie znam za dobrze budowy tych pilarek, ale jestem przekonany że są to konstrukcje bardzo do siebie zbliżone. Podam przyczyny takiego zachowania pilarek, a wnioskujcie i naprawiajcie sami: 1- brudny gaźnik pomoże czyszczenie, pod żadnym pozorem nie zrywać pokryw kanałków dyszowych bo zniszczycie gaźnik, sprawdzić...
Witam. Pilarka Husqvarna 350, bardzo zadbana, wygląda jak nówka, sprawdzona szczelność i trzyma 1,5 atm nadciśnienia i max na skali podciśnienia czyli -1 atm. Dodam że standard dla tego modelu to 0,50 atm i -0,50 atm. Cylinder ściągany w trakcie już naprawy (z braku pomysłów co jest uszkodzone) i pierścień jak nowy, w porównaniu z nowym identyczne szczeliny,...
Dwie zawsze są. Z jednej strony pomiarowa (pokrywka z króćcem do filtra powietrza — kompensatorem), a z drugiej pompująca (folia Mylar). Jeśli miałeś wymieniane membrany i pompująca jest z teflonu (taka pomarańczowa ceratka), to ona odpowiada za wszystkie problemy. Ten materiał nie nadaje się do tego celu, a niemal wszystkie chińskie podróbki gaźników...
Witam wszystkich serdecznie. Mam problem z pilarką husqvarna 345, a mianowicie gdy położe ją na prowadnicy i odkręce wlew paliwa to pracuje jak pszczułka, lecz gdy zakręce to po chwili gaśnie. Przeczyściłem kanał odpowietzający zbiornik paliwa, wymieniłem odpowietrzniki i nic ktoś powiedział, że trzeba wypalić inny otwór. oczywiście na na wyższych obrotach...
husqvarna odpowietrznik odpowietrznik paliwa paliwo odpowietrznik husqvarna
akumulator macalister tapet pulpit klimatyzacja toyota schemat
odkodowanie kanałów iveco kontrolka hamulca
Pulsujące palniki w płycie gazowej - przyczyny i rozwiązania Kod błędu 33 w konsoli EHR Fiatagri F140 DT