http://autokacik.pl/showflat.php?Number=...
Można na tym jednym zaworze przejść na ręczną regulację. Sprawdzić czy konik będzie pasował od malucha lub BISA, laska i szklanka to już nie problem dopasować.
Odwrotnie i ssanie 0,15 wydech 0,25 GLI to nie miał hydraulicznych popychaczy?
To trzeba sprawdzić, w tym silniku nie ma hydraulicznych popychaczy zaworowych i często, zwłaszcza przy jeździe na lpg luzy zaworowe się kasują i zaczyna "podpierać" zawory gdy silnik się rozgrzeje
Tu http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php... masz caly dluugi watek o tym silniku :)
Nie ma hydraulicznych popychaczy.
Lotosa można śmiało lać tylko do padlin które nie mają hydraulicznych popychaczy zaworów.
A w silniku AEA nie było już przypadkiem hydraulicznych popychaczy?
Na pustych, zapowietrzonych popychaczach nie zrobisz wstępnej regulacji. Będzie Ci ciężko znależć ten moment braku luzu przed dokręceniem o te dwa obroty. Będą miękkie , podatne. To olej w nich stawia wyczuwalny opór. Złóż to do kupy , wycofaj każdą śrubę regulacyjną na dżwigienkach o więcej niż dwa obroty (dlaczego będzie póżniej ) Odpal motor , niech...
w tym silniku są hydrauliczne popychacze zaworów - brak jakiejkolwiek regulacji. Jak faktycznie je słychać to tylko wymiana popychaczy - szklanek.
Dobrze że o auto dbasz, remont i tak się zwróci jak masz sentyment.
Sprawdź czy odgłosy pochodzą z głowicy, bo występują tam hydrauliczne popychacze zaworów i może któryś się uszkodził.
To stukanie w silniku? a może to po prostu hydrauliczny popychacz który potrafi wydawać takie dźwięki że nie wiadomo skąd to dochodzi. Popychacze te powinny umilknąć gdy napełni je olej.
nie trzeba miski demontowac ani pompy olejeowej przekrecajac go normalniewysuniesz. Walek ma z czola 5 otworow 4 na sruby i 1 dodatkowa ta wlasnie dodatkowa ustawic na godz 2 lib tak 1:30 no i potem zgrac znaki. A wal musi byc tak ze klin bedzie na godz 9 i nie sjest to obojetne bo 1 obrot walka to 2 obroty walu korbowego.
Kąt wtrysku przestawił się po wymianie oleju? Najprędzej doszło do uszkodzenia hydraulicznego popychacza. Chyba, że to wcale nie stuki tylko hałasujący rozrząd. Tam jest chyba łańcuch?
Nie chcę nic sugerować, ale ja mam 2,0 francuski z hydraulicznymi popychaczami. Jak go kupiłem miał 150 tys., zrobiłem płukankę i wlałem 10W60 Specol i nie ma żadnych problemów z silnikiem i zawory nigdy nie klepią, nawet na dużym mrozie. Płukankę robię co wymianę. Robię już tak z którymś samochodem i sobie chwalę, moim zdaniem taki olej dobrze wpływa...
UPG, planowanie... i zmienia nam się luz na zaworach. Idź stąd chłopie... To nie OHV. Instrukcja głosi, że po wymianie popychaczy, trzeba odczekać bodaj 0,5h zanim odpali się silnik - po to żeby same się wycisnęły. Raz jeden jedyny trafił mi sie podparty silnik - popychacze zamiast olejem, wypełnione były mułem z sadzy - za cholerę nie chciały się...
Można dostać sam popychacz tani zamiennik wg. InterCars 53zł/szt lepszej jakości ok.150zł/szt. Po zdjęciu dźwigienek można sprawdzić drożność kanałów olejowych np. sprężonym powietrzem.
przyczyną mogą być hydrauliczne popychacze zaworów częsta awaria w tych silnikach Dodano po 6 zanim sprawdzisz popychacze zobacz czy nie łapie ci gdzieś powietrza za przepustnicą na kolektorze ssącym
Jest hydraulika więc nie musisz regulować. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Sorki rozpędziłem się. Cinquecento 700 ma hydrauliczne popychacze na wszystkich czterech zaworach. Pozdrawiam Dodano po 3 To czy dasz sobie radę to tylko zależy od Twoich umiejętności. Nie jest to jakaś wielka filozofia, ale dla początkującego może to być problem
A to benzyna, diesel?
.Wiekszość aut posiada hydrauliczne popychacze zaworowe i same niwelują luzy na zaworach Akurat ten silnik został zapożyczony do Renault z Nissana (oznaczenie Nissana MR20DE) i w nim się reguluje zawory operacja dość kosztowna ponieważ reguluje się poprzez wymianę całych szklanek zaworowych a nie płytek tak jak w innych silnikach (np. Fiat) i do tego...
Popychacze hydrauliczne. Potocznie hydroelementy. Luz sie sam reguluje
Miałem cos podobnego leżały popychacze hydrauliczne
Witam. Zmień olej albo wymień popychacze hydrauliczne a przestanie klekotać ci pod deklem zaworów.
Sztywne popychacze hydrauliczne,póżniej pokają dzwigienki zaworowe. Należałoby wymienić na nowe.
Jeżeli będziesz brał się za wymianę rozrządu to należałoby odkręcić wałki i sprawdzić stan popychaczy hydraulicznych aby później nie robić 2x tej samej roboty
jak nie ma luzu przy hydraulicznych popychaczach to znaczy ze jest ok.one nie sa podparte nie przejmuj sie.wymien luzne popychacze i autko zacznie smigac
tam są hydrauliczne popychacze
Zwróć uwage ma stan tapicerek - jak bardzo jest powycierany fotel kierowcy, czy nie były zmieniane gumki na pedałach, jak wyglada kierownica, jak wajha zmiany biegów wygląda. No i to co mówił przedmówca, czyli podłużnice, stan blachy pod tapicerką, postaraj sie też zajżeć gdzieś w połowie auta żeby wyczaić czy to nie jest przeszczep, stan bagażnika....
Witam też kiedyś miałem taki przypadek w GSI że był bardzo słaby z miejsca ile było teori, że to, że tamto a ja poprostu stawiałem na zajechany wałek coś tak czułem, nie jestem mechanikiem zle co nieco wiem o autach i zacząłem od tego że zdjąłem sobie ten "cudowny" kolektor ssący, potem pokrywę od klawiatury i załeżyłem klucz na koło pasowe i powoli...
Witam Serdecznie w Nowym Roku :-). Moje pytanie brzmi czy wałek z 1.5 jest "ostrzejszy" od wałka z 1.6 i czy w latach 1997- 1999 montowali hydrauliczne popychacze czy wychodziło to jakoś równolegle. Z góry Bardzo Dziękuję za odpowiedzi :-)
Luzy na zaworach. Toż to silnik, prawie jak w maluchu. On ma popychacze hydrauliczne i zaworów też nie rusza.
czy do wymiany hydraulicznych popychaczy zaworów w silniku 1.4 - 50 kW AME listopad 2000 r. trzeba zdjąć głowicę?
Wygląda to tak jakby jakiś popychacz hydrauliczny na 4-tym garze niedomagał dopóki się olej trochę nie rozgrzeje .
Pewnie zawory, popychacze hydrauliczne.
Przyjrzyj się dokładnie popychaczom hydraulicznym na tym cylindrze, czy nie są wygniecione. Miałem taką samą sytuację w Golfie AEE. Kompresja była przy badaniu, a zaraz po odpaleniu, czyli otrzymaniu większego ciśnienia oleju - ginęła. Wina leżała po stronie popychacza(był delikatnie wygnieciony - uszkodzony).
mam jeszcze jedno pytanko czy przy regeneracji głowicy wymieniales hydrauliczne popychacze???? :?:
Prawdopodobnie popychacze hydrauliczne albo juz wyjechane, słabe ciśnienie oleju lub brak dbałości o silnik (wymiana na dobry olej i w terminie) Ale może być źle ustawiony zapłon, sworzeń tłokowy itp.
Hydrauliczne popychacze,znajomy u siebie to naprawiał.
To numery że sterownika https://obrazki.elektroda.pl/2421567600_... Skasowały się luzu w silniku z hydraulicznymi popychaczami? Skąd w takim razie 13 bar ciśnienia sprężania podczas pomiarów?
Zawory. Hydrauliczne popychacze zaworów do wymiany. Może należy przemyśleć udrożnienie kanałów olejowych i należy sprawdzić ciśnienie pompy oleju.
Najprawdopodobniej z hydraulicznych popychaczy,kiedy wymiana oleju była ?
Witam, Nie wiem jak sprawdzić czy w moim silniku są popychacze hydrauliczne czy luzy ustawia się własnoręcznie. Zdejmij pokrywę zaworów. Czy naprawa jest doraźna ? Znaczy chwilowa, jeśli jest możliwość regulacji zaworów(chyba o to pytasz) to są fabryczne normy co ile kilometrów się je reguluje. Czy przez problem popychaczy auto może pobierać olej? Nie.
Wspomnieć tu trzeba także o cc 700 i świecach. żeby je wymontowac najlepiej zdjąć koło ;-] Ja wymieniam raz na dwa lata lub częściej i wg mnie nie jest tak tragicznie dajesz cały skręt w lewo i kładziesz się na jakiejś gąbce lub podobnym żeby było wygodnie Gorszą wpadką w cc700 są hydrauliczne popychacze z którymi różnie bywa i ta uszczelka pod głowicą
Pisałeś że sprawdzałeś klin na dolnym kole pasowym. Pozostaje więc jeszcze sprawdzenie czy kliny na kole (lub obydwu kołach) wałka (wałków) rozrządu nie są ścięte i się minimalnie nie przestawiły. Jednak jest to bardzo mało prawdopodobne. Te 5mm to nie jest dużo, to może być w tolerancji długości paska. Proponowałbym sprawdzić z jakimś innym, markowym...
A czy może mi ktoś podpowiedzieć jak wyjąć popychacz hydrauliczny bo niewiem jak to zrobić
W 900 są chyba hydrauliczne popychacze! A tak są też zwykle mechaniczne.
Golf 2 miał hydrauliczny popychacz. Opisz dokładnie problem, bo może to nie jest problem zaworów.
Zamontowałem nowy wałek od firmy "Świątek" od AER i silnik pracuje równomiernie jak nowy. Ważna rzecz zużycie wałka rozrządu nie od strony krzywki tylko od strony przeciwnej powoduje przy hydraulicznych popychaczach wtłoczenie większej ilości oleju do szklanek popychaczy co powoduje niedomykanie zaworów i nierówną pracę silnika tzw. wypadanie zapłonu.
Olej 5W40 nie jest tani. Jakiej firmy wlałeś olej i gdzie go kupiłeś ?? Liqui Moly produkuje dodatek do paliwa, który ma zapobiegać hałasowi popychaczy hydraulicznych.
jak będziesz zdejmował klawiaturkę to uwaga na popychacze bo wylatują i lubią wpaść do silnika!!!
Więc próbowałem wszystkiego, zmierzyłem, jest napięcie, BSI i jednostka PSF wydają się być w porządku. Nie wiem, co jeszcze zmierzyć... 1. Mechanika silnika (zawory, hydrauliczne popychacze) 2. Benzyna - przewód paliwowy, pojemnik z węglem drzewnym 3. Usterka elektryczna w jednostce sterującej ME745 Do tej pory wymieniłem: świece zapłonowe, listwę zapłonową,...
Kolega Dett napisał jedną ważną rzecz: Do gazu z Opla tylko z hydraulicznymi popychaczami!
Trzeba sprawdzić czy dochodzi olej na klawiaturę. Montowane w końcówce produkcji poloneza importowane walki rozrządu były marnej jakości. Wycierały się krzywki a potem uszkadzały hydrauliczny popychacz. Sprawdź czy zawory równo się chowają.
jerzeli ma silnik ma hydrauliczne kasatory luzuw zaworowyh to syntetyk albo semi nigdy mineral a niby dlaczebo nie mineralny ? Hydrauliczne popychacze zaworów to zadna nowość. Jeżdzę na mineralnym i mam hydrauliczne popychacze. Nie ma żadnych przeciwskazań co do rodzaju oleju.
To "stukanie" to regulator hydrauliczny popychacza zaworów, na razie bym się tym nie martwił, dopiero jak zacznie walić na rozgrzanym silniku trzeba wymienić.
Już dawno problem rozwiązałem ale zapomniałem zamknąć temat - winne były hydrauliczne popychacze zaworowe. Po ich wymianie na nowe problem permanentnie zniknął.
Nie prawda.Jeśli stukają to zaworki w popychaczach nie trzymają i opróżniają się z oleju.
Jesli kompresje będziesz miał dobrą to znaczy że zawór ci sie nie zawiesza i popychacz nie ma nic do tego. A objawy mogą świadczyć o np. braku zapłonu na którymś cylindrze.
Żadne zawory a popychacze hydrauliczne zmieniając olej wyeliminuje to na jakis czas to cykanie na mniej słyszalne później gdy olej będzie miał już przepracowane pare tys. kilometrów, to to powróci, by całkiem to wyeliminować trzeba wyjąc każdy popychacz i sprawdzić czy sie nie zatarły, z reguły jest tak że są zatarte i tylko wymiana ich daje rezultat,...
Musisz określić skąd dobiega stukanie czy z góry silnika czy z doły bo z filmu nie można tego wywnioskować. Diagnozę zaczyna się od sprawdzenia sprężania. Zobacz co się dzieje pod pokrywą zaworów. Czy nie ma luźnych części np. dzwigienek. Obejrzyj wałki rozrządu. Na pierwszy rzut ucha to klepie jak uszkodzony popychacz hydrauliczny ewentualnie problemy...
A więc tak, na urlopie w ostatnich dniach sprawdziłem: -kompresją na cylindrach 25-26 barów, - wtryskiwacze wyciągnięte i oddane do sprawdzenia, żaden nie wymagał regulacji lub naprawy, -świecę żarowe sprawne sprawdzone poprzez podanie napięcia, jak również omomierzem, - hydrauliczne popychacze ok. Jedyne co mnie zaskoczyło to mokra świeca żarowa na...
Ale pomimo hydraulicznych popychaczy, powinny byc jakies ustawienia wstepne luzow na zaworach.
Witam posiada ten silnik koło zmienych faz. Jeśli chodzi o zawory to są hydrauliczne. Popychacze
proponuję sprawdzić ciśnienie oleju. olej 15W do hydraulicznych popychaczy to raczej nie najlepszy pomysł
firma Liqui Moly robi specjalny dodatek do oleju, ktory ma wyciszyć hydrauliczne popychacze.
Nie wydaje mi się by to były szklanki (hydrauliczne popychacze). Ostatnio składałem taki motor i po wymianie owych na nowe motor też specyficznie hałasował. Najpierw trzeba wyeliminować dźwięki zewnętrzne niżeli silnik. Najczęściej skrzynia lub zespół sprzęgła. Jeśli wszystko jest ok to trzeba szukać w silniku. Rozrząd i jego rolki, napęd alternatora,...
mi tak klekotało jak sie zużyły hydrauliczne popychacze zaworów. po ich wymianie ucichło. a tłoki to raczej ci sie nie przewrócą :D
Dzięki za uwagę . Sugeruję się wieloma artykułami , w których jest napisane , że przy stosowaniu hydraulicznych popychaczy zaworowych nie ma potrzeby regulacji luzów. Przykład : http://autokult.pl/2012/10/03/regulacja-... cytat : "... Przede wszystkim w Hondach i Toyotach. Marki te sceptycznie...
Witam. Posiadam renault espace 4 z silnikiem 2.0 dci o mocy 150 KM. Niedawno usłyszałem dziwne dudnienie takie głuche dochodzące z filtra powietrza. Po przestudiowaniu wielu postów osób zmagajacych się z podobnym problemem stawiam na uszkodzone hydrauliczne popychacze lub wytarty walek rozrządu. To co mogłem na ten moment zrobić to zajrzałem tyle ile...
Zajrzyj czy pod dźwignią ręcznego „gaszenia” silnika masz solenoid od dawki startowej, znajduje się zaraz nad końcem dźwigni od regulacji obrotów silnika i ma jeden konektor. Nie wszystkie silniki to mają. https://obrazki.elektroda.pl/2404911300_... Niektóre silniki są wyposażone w hydrauliczne popychacze pomp wtryskowych, działa to...
Jaki lejesz olej?
instrukcje serwisowe nie przewidują napraw z głową, tylko wymiany Jesli chcesz "naprawiac z glowa", to zastanow sie nad dzialaniem popychacza hydraulicznego. Mysle, ze przestaniesz "wyciskac olej". Ciepłe powietrze zawsze pomaga na podparte zawory do rozruchu Chcialbym uslyszec wyjasnienie tego fenomenu.
Zamykam
Sprawdź ciśnienie w cylindrach i świece jak wyglądają po odpaleniu jak jest zimny po krótkiej pracy. Może to być wtryskiwacz albo hydrauliczny popychacz zaworów, sprawdź czy podaję iskrę na wszystkich cylindrach na zimnym
witam z tego co mi wiadomo to sa tam hydrauliczne regulatory zaworów (tzw. szkalnki) takie pytanie z którego roku jest to Palio? pozdrawiam nie mieszaj, tam nie ma hydraulicznych popychaczy. Hydrauliczne są w 16V. W rocznikach 1997-2004 w silniku 1400 nie występują.
zawory czy popychacze hydrauliczne? popychacze mogą dzwonić przez ok minutę jeżeli dzwonią cały czas to wymień olej - jeżeli nie pomoże to popychacze do wymiany
Dźwigienki regulowane zostały ze starszych generacji, po prostu do silników z wtryskiem dali hydrauliczne popychacze i podobno mocniejsze wałki z deczko zmienionymi fazami rozrządu.
Nie, głowica z hydraulicznymi popychaczami ma 2 spływy oleju, pomiędzy 1i2 i 2i3 cylindrami z przodu silnika, głowica z płytkami regulacyjnymi ma tylko jeden między 2i3
1 i 4 cylinder powinien miec krzywke dokladnie w takim samym polozeniu, zreszta 2 z 3 tez. Moze problem jest w hydraulicznych popychaczach ?
a wiecie może czy laguna 3 2.0L 140km ma hydrauliczne popychacze? Bo wszędzie są sprzeczne informacje... na naklejce znamionowej auta pisze BT0F ale to nic nie mówi.... W audi wszystko czarne na białym jest...
Jeszcze ich nie kupiłeś mimo że proszą cię wymień nas Nie było okazji;) aż tak mocno nie klepią, nie wiem czy to wogóle one, popychacze, może i tak ten typ tak ma ale przy okazji zechce je wymienić choć tak jak pisałem na szklankach nie widać zużycia, no ale szklanka to wiadomo a sam hydrauliczny popychacz to gołym okiem się nie sprawdzi czy poprawnie...
Kolego romanhoks czytając jakie bzdury wypisujesz, to nawet nie widziałeś takiego silnika nie mówiąc o naprawianiu. Ten silnik jest na pasku rozrządu, hydrauliczne popychacze bez lasek popyczaczy, dwa wałki w głowicy.
dzien dobry, poszukuje informacji nt rozrzadu w nissanie terrano 2.4 12 v, czy tam wystepuja hydrauliczne popychacze , czy okresowo nalezy ustawiac luz zaworowy?auto pochodzi z 1998 roku, niestety nigdzie nie moge znalezc danych dotyczacych tego pojazdu.dziekuje za pomoc
Proponuję sprawdzić ciśnienie sprężania i ciśnienie oleju. Zdarzały się przypadki że hydrauliczne popychacze za mocno pompowało.
A może ren stuk pochodzi z zatartego hydraulicznego popychacza zaworów. olej w silniku wymieniałeś ?.
Nie na 100% ale prawdopodobnie padają Ci hydrauliczne popychacze zaworów(samorególatory luzu zaworowęgo.
Wymień popychacze hydrauliczne napędu zaworów i będzie pięknie. Przerabiałem to. Wszystkie.
znajomy powiedziaŁ że raczej chodzi tu o rozrusznik,a nie o ustawienie zaworów,poniważ ma on hydrauliczne popychacze zaworów.
Witam, sytuacja wyglada tak. Jakis czas temu rzęzilo i czasami stukalo cos jak popychacze hydrauliczne itp. Wczoraj jezdzilem po miescie bez celu i bylo git do pewnego momentu az zaczelo cos stukac jeszcze bardziej. W trakcie powrotu zaczelo cos walic bardzo mocno i zaczal gasnac. Czy mozliwe ze to jest wina tylko popychaczy hydraulicznych ? foto nizej...
skoro mówisz że próbuje odpalać może hydrauliczne popychacze coś podpierają i nie ma szczelności w tych silnikach z tymi popychaczami to czasem jest duży problem
Polecam artykuł [url=http://www.fsoautoklub.pl/?action=t... popychacze zaworów w polonezie
A to cykanie, o którym piszesz, to czasem nie szklanki (hydrauliczne popychacze zaworów)? Teraz słyszysz tylko przy zimnym, przyjdzie czas, że będzie je słychać cały czas...
Witam! W tym silniku są hydrauliczne popychacze i prawdopodobnie któryś z nich stuka na zimnym silniku. Pozdrawiam.
Może o czymś nie wiem ? Dokładnie. Wymiana popychaczy jest czasochłonna, jeżeli chcesz wiedzieć co dokładnie trzeba zrobić/rozebrać zajrzyj do manuala od tego silnika i zrozumiesz za co ten mechanik chce pieniądze (i tak z resztą bardzo rozsądne).
Kiedyś miałem problem z hydraulicznymi popychaczami i kupiłem środek firmy LIQUI MOLY Hydro-Stossel Additiv cena 35 zł.Wlałem do silnika i po 20 minutach popychacze się wyciszyły.Jeszcze jeżdżę na oleju z tym dodatkiem.Po wymianie oleju pewnie będę znowu musiał go dolać.U mnie w silniku jest 16 popychaczy po 40 zł sztuka plus wymiana,tak że koszt tego...
silnik z16xer nie ma hydraulicznych popychaczy więc jedynie mechaniczna regulacja luzów natomiast częstą przypadłością jest stukanie wariatorów (czyli kół wałków rozrządu z regulacją faz ) warto też zobaczyć czy sitka w zaworach wariatorów nie są pozatykane przepalonym olejem to te dwa zaworki po obydwu stronach głowicy zaraz za osłoną rozrządu.
Co do naprawy?? po demontażu się okaże. Jest to silnik z kolizyjnym rozrządem, trochę rzeczy mogło się uszkodzić: od pokrzywionych zaworów, pęknięcie prowadnicy zaworów, uszkodzenie hydraulicznych popychaczy zaworów, aż po pęknięcie wałka rozrządu (miałem taki przypadek). Tak że bez demontażu się nie obędzie.
popychacz hydrauliczny wymiana hydrauliczny popychacz hydrauliczny popychacz zaworów
regulacja silniczków hamulec przyczepa pendrive zniknął
Pilot Nissan Micra K12 zamyka, ale nie otwiera drzwi Bezpiecznik gniazda zapalniczki Mazda 626 Comprex