witam, dokładnie ten sam problem, jednakże poradziłem sobie po cięzkich bojach. sprawdz czujnik temperatury cieczy nowy 35zl, silniczek krokowy czy sie nie zanieczyścił,czujnik ciśnienia kolektora ssącego, i na koniec zapłon ustawić na lampe najleppiej, ewentualnie fałszywe powietrze moze łapac pod przepustnica , krokowym,no i w całej reszcie powiązanej...
to raczej nie czujniki ,niestałe usterki cieżko znaleść i wiele serisów sie takich kilentów jak najszybciej pozbywa ,no chyba że naprawde nie mają co robić.ja proponuje sprawdzić katalizator czy czasem nie pękł i instalacje zasilania złącze ecu silnika.
Naładuj akumulator , odpal silnik , sprawdź napięcie ładowania. To na początek. Na razie zostaw wszelkie czujniki!
Sprawdź same przewody zasilania cewki lubiały się ukiwać przy ruchach silnika.
termostat jest z tyłu silnika,idź po grubych przewodach od chłodnicy.Dostęp ciężki, termostat jest w plastikowej obudowie ale wymieniasz tylko wkład.Oryginał jest tani więc warto taki kupić.
Check się zapala? Podpinali tester jakikolwiek?
Faktycznie ciekawe,bo również na oficjalnej stronie hyundaja http://service.hyundai-motor.com/ masz tylko schematy zaczynające się od atosa(MX), z 2002r z silnikiem 1.0l choć chyba jest to to samo.Jeśli potrzeba Ci będzie konkretny podzespół to podeśle.
Jutro jade do mechanika wymienie filtr paliwa a Jak to nie pomoze to odlaczy sonde I sprawdze Jak silnik pracuje aby wykluczyc katalizator
A daj masę na blok silnika z tego drugiego aku.
kompresja silnika, jakosc paliwa, wysterowanie wtrysków i iskry?
Sekwencję bez problemu da się założyć w kwocie do 2k pln, w całości nówkę. Nie będą to pewnie graty najwyższej klasy, ale do tego auta pewnie wystarczające. Nie oszukujmy się, specjalnej wydajności ten silnik raczej nie potrzebuje.
poszukuje schematu elektrycznego (konkretnie rozrysowane wszystkie wyjścia i wejścia ze sterownika ) Hyundai Atos silnik 1.1 produkcja 2005
Była filozofia,bo był mieszalnik i z klimą,dzięki za rysunek,ale to nie ten silnik znak na wale zanlazłem po lewej a na wałku na ok godzinie 8.Mało miejsca ale dało rady
Jeśli masz zalany półsyntetyk to nie zmieniaj na syntetyczny bo silnik może dostać wycieków. Z drugiej jednak strony jeśli silnik jest w dobrej kondycji to powinno się jeździć jak najdłużej na zalecanym przez producenta oleju ( nie chodzi o markę )
Panowie a mampytanie, czy po ustawieniu emulacji na obwód otwarty to komputer przestanie sterować silnikiem krokowym biegu jałowego?? Dodano po 3 aa i jeszcze zapomniałem dodać jednego objawu, otóż czasami gdy zgasze silnik na gazie bez wcześniejszego przełączania na benzynie, to przy próbie odpalenia zazwyczaj silnik ma trudności z odpaleniem.
Witam, pacjent hyundai atos 1.0 2000r. Mam problem z obrotami na zimnym i cieplym silniku trzyma wysokie obroty przez około 2-3s po dodaniu gazu. Wymieniony silniczek krokowy wyczyszczona przepustnica, map sensor, ustawiony zaplon na lampe, zero nieszczelności. Brak bledow. Po zaślepieniu silniczka krokowego chodzi normalnie obroty spadaja od razu....
Wisiał tam gdzie go powiesili przez kilka lat, ale teraz przypominam sobie, że padł podczas jazdy w deszczu. Wymiana samej płytki nie powinna nastręczyć kłopotów, ale: Czy po wymianie należy przeprowadzić jakieś regulacje? Czy to jest dokładnie model emulatora PD21 czy inny model,( Napis na płytce PD-21V5)? Czy zniszczony emulator daje objawy braku...
Dla posiadaczy hyundai'a atos rocznik 99 z silnikiem G4HC. Skrzynia kw1777 pasowała róznica polegała tylko na uchwycie do linki sprzęgła. Skrzynia zamontowana i chyba samochód jest trochę szybszy ale jescze do końca tego nie sprawdziłem.
Ten spadek mocy to może być jakiś syf w paliwie (może woda?). Ja też miałem w swoim Atosiku przypadek ze spadkiem mocy, ale po zatankowaniu na zaufanej stacji przeszło. Mam natomiast inne spostrzeżenia... Jak wracam z trasy i wyłączam silnik to mam więcej paliwa niż gdy na następny dzień załączam silnik! Podbieranie paliwa przez osoby trzecie wykluczam....
Grzeje sie tym mocniej im większa temp silnika i poziom paliwa, bo leci wiekszy prąd na ustroje zegarowe. Tak że jak masz zimny silnik i czwiartke baku może byc zimny. No i licz to, że jak zapalisz maszyne to masz nie 12 z hakiem a pona 14V.
Coś mi się wydaje, że ten silnik w puncie jest na wykończeniu. Jak zapalę i dodam gazu, szczególnie jak silnik zimny, to kłemby niebieskiego dymu z rury idą. Sprawdzałem w brata unie to w ogóle nie dymi, nawet jak zimny. Jechałem ostatnio HYUNDAI ATOSem 1.0 55KM i miał porównywalne przyspieszenie do mojego punta, jak nie lepsze. Bardzo podobne do Astry...
Witam! Nie wiem co może być przyczyną porannego szarpania auta podczas dodawania gazu gdy jadę, wtedy też autko zaczyna "dusić się", traci moc i zwalnia. Z odpaleniem nie ma problemu, auto wchodzi na niskie obroty i silnik działa poprawnie. Problem przerywania występuje przez około 10-15 minut do momentu nagrzania się silnika. Podczas dojazdu do skrzyżowania-na...
poprzednik ma rację- poszukaj stanu technicznego a nie konkretnego auta. celuj też raczej w segment małych samochodów (i tak masz drugi). ale z wolnossącym silnikiem: matiz, seicento, atos, accent, swiift, micra - tych aut bym się raczej trzymał. najlepiej od pierwszego właściciela (uwierz mi że takie się trafiają). sam miałem taki problem: szukałem...
panowie potrzebna pomoc. dzisiaj rano po odpaleniu silnika slychac bylo przez chwile jakby pasek na alternatorze sie slizgal , i zapalily mi sie kontrolki ladowania i hamulca recznego. miernikiem sprawdzilem - brak ładowania , dodam ze wczoraj wieczorem bylo wszystko ok, wczesniej juz tak mialem i samo ustapilo jak zaczolem miernikiem mierzyc , ale...
Zacznę od genezy problemu, 2 miesiące temu ktoś ukradł mi radio samochodowe, urywając przy tym kostkę i rozłączył nie tylko radio ale i np. migającą kontrolkę na przednim panelu oraz kontrolki świateł przeciwmgielnych tylnych i przednich. ( urwał też kostkę od samochodu, więc łączę wszystkie kable sam) Przechodząc do rzeczy po podłączeniu wszystkiego...
Witam. Mam Hyundaia atosa 1.0 z 2000r . Mam wielki problem. Brak iskry . Pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem cewkę . Okazała się padnięta . Kupiłem nową z drugim nowym tranzystorem mocy który jest montowany razem z cewka . Nimo wymiany dalej brak iskry . Jak podłączam świecę bezpośrednio na cewkę nie ma iskry , tylko pokazuje się iskra na chwile w momencie...
Witam! Podejście drugie do postu bo pierwsze mi uprzejmy admin zablokował, za mało specjalistyczny byłem. Problem jak w temacie autko postało trochę na mrozie i zaczeły sie problemy z odpaleniem ( wcześniej chodziło ja złoto) Za pierwszym razem rozrusznik normalnie kręcił, żyłowałem aż w końcu akumulator się poddał. Podładowałem na maxa i znowu próby....
Witam. Mam problem z układem zapłonowym. Od pewnego czasu jak jest wilgoć (odwilż) wszystko pod maską jest wilgotne i jak rano zapalę samochód, to na cewce zapłonowej podczas dodawania gazu, między fajkami cewek widać mocne iskry. W tym aucie są dwie cewki po dwie fajki każda. Jak auto się zagrzeje i wszystko wyschnie, to jedzie super bez żadnych problemów....
Tico - maly popylacz Matiz - to samo CC 1,1 - rakieta Uno 1,0 fire - Najlepszy popylacz o ile zadbany Uno 1,4 -1 rakieta... Fiesta - Nie! Corsa - nie! Punto 1 dowolny - tak Hyundai atos - Niezle zasuwa, nieawaryjny Dodano po 1 Renault, peugeot, citroen - omijac z daleka, polo - drogie ciezkie nie jedzie. Według mnie UNO odpada jako tanie w eksploatacji...
miałem podobny problem w hyundaiu atosie. mam założonego alana 87 i miałem szumy. jednak po wizycie u elektryka i kosztach naprawy 20 pln mogę stwierdzić że w 99% szumy pochodzą od alternatora. elektryk dołożył tylko jakieś kondziołki i szumy jak ręką odjął. pozdrawiam
Witam Jestem posiadaczem samochodu Hyundai Atos 99r, w którym zatarł się silnik. Zakupiłem więc używany silnik z Atosa ale w wersji Prime. Jak się okazało oba silniki różnią się układem zapłonowym. Mój ma mechaniczny rozdzielacz a ten z Prima ma zapłon elektroniczny. I nie da się do niego założyć rozdzielacza z mojego silnika. Mechanik stwierdził że...
Zapraszamy do skorzystania z wyprzedaży bezobsługowych akumulatory renomowanej Austriackiej firmy Banner. Oferujemy niskie ceny. Akumulatory posiadają 24 miesiące gwarancji. Sar Centrum, Warszawa, ul. Dzika 2, tel. 022/8313108, pon. – pt. 09:00 – 17:00 Starting Bull 53030 12 V 30Ah 300A prawy + Zastosowanie – ciągniki ogrodnicze, motocykle...
Daj kolego spokój z takimi konserwacjami , takie metody to były za Gierka w ubiegłym wieku ." Potluścić " olejem silnikowym to nie znaczy zakonserwować . A z tymi kosztami to też nie przesadzaj , aż takie drogie to wcale nie jest ,a może tańsze niż te Twoje babranie i miksowanie . Olej , towot i benzyna też kosztuje . A tu masz gotowy preparat np ....
Mieszasz tematy i pojęcia,nie czytasz też uważnie. Piszesz kolego o 40 A dla niego, a wpisane ma 10 A. Przeczytaj zatem jeszcze raz co o tym napisałem. Dodatkowo piszesz o pozycji "0" na nastawie. Że niby nawiew sam się robi bez udziału dmuchawy. Tak właśnie jest. Ludzie nie włączają dmuchawy w sposób nagminny,bo auto pchając powietrze podczas jazdy...
Witam. Od razu piszę, że proszę nie wysyłać mnie do serwisu, bo serwis też rozkłada ręce w tej sprawie, sklepy z częściami do silników też nic, można kupić cały komplet za około 150zł, ale nie dam tyle kasy jak potrzebuję jedną śrubę. Hyundai Atos Prime 2001, 1.0 G4HC, 54kM 40kW, Poszukuję śruby regulacyjnej + nakrętka dźwigienki zaworowej wałka rozrządu....
hyundai silnik silnik hyundai hyundai lantra silnik
znaleźć fragment tekst uszkodzony monitor karta graficzna huawei e5577 antena
Niskie ciśnienie wody po odkręceniu kranu - przyczyny i rozwiązania Kod błędu 00281 - Nadajnik prędkości G68