Cześć! Mam parę problemów z samochodem i kompletnie nie wiem od czego zacząć.Nie wiem czy to wszystko nie jest ze sobą jakoś powiązane więc napisze po części.Auto to Hyundai SantaFe pierwszej generacji 2.4 4x4 benzyna z gazem. Głównym problemem jest gwałtowne pojedyncze szarpnięcie i dwa (może mniej istotnie) mniej uciążliwe problemy. Otóż samochód...
Witam Od kilku dni mam Hyundaia Tuscon CRDi VGT 140KM automat, jeździł normalnie, palił, super kultura pracy, zero problemów, nie dymi, nie szarpie. Dziś wieczorkiem odpaliłem go i ruszyłem i dając gazu nie ciągnął, zero reakcji na gaz, co jest....wyłączyłem go, po chwili zapaliłem i zagadał ale obroty zaczęły skakać od 1000 spadały na 500 i poniżej,...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczow. Sprowadza mnie nie maly problem a mianowicie chcialbym sie poradzic co zrobic z moim autem. Pacjent to Hyundai Coupe GK 2.0 CVVT 16V 2005r. 157tys.km przebiegu. Co mu dolega ? pije mi olej 5W40 w tempie 250ml na 1000km przy normalnym uzytkowaniu. Dodatkowo podczac anaizy spalin wyszly weglowodory na poziomie...
Wyglada to tak jak puszczał by jakis elektromagnes i cofała sie jakias zapadka albo coś. jest jeden tzw PUK i auto normalnie sie zachowuje . przyspiesza nie szarpie. To jest moje pierwsze auto ze skrzynia automatyczna i sie troche martwie.
Witam serdecznie Niewielka aktualizacja z mojej strony. Nie wspomniałem wcześniej, że auto jest również na LPG, stąd tankuję benzynę dość rzadko. W ostatnim czasie jeździłem już na jakimś 25% poziomie zbiornika. Wyjeździłem benzynę do stanu rezerwy i pojechałem na BP zatankować 20 litrów benzyny. Od 3 dni pali za pierwszym razem i nie szarpie. Więc,...
Jesli to regulacja cisnienia paliwa to moze to byc to. bo auto zachowuje sie tak jak by w zakresie 1000-2500 obr. nie dostawalo odpowiedniej ilosci paliwa. mozesz mi wytlumaczyc na jakiej zasadzie dziala ten zawor ? ewentualnie jak sie go diagnozuje. odlaczalem tez sonde lambda i samochod reaguje tak samo, do tego zauwazylem ze na zimnym i letnim silniku(w...
Witam. Mam problem z układem zapłonowym. Od pewnego czasu jak jest wilgoć (odwilż) wszystko pod maską jest wilgotne i jak rano zapalę samochód, to na cewce zapłonowej podczas dodawania gazu, między fajkami cewek widać mocne iskry. W tym aucie są dwie cewki po dwie fajki każda. Jak auto się zagrzeje i wszystko wyschnie, to jedzie super bez żadnych problemów....
Jak odpalę silnik gdy jest zimny mogę gazować, obroty w normie i płynnie reaguje na dodawanie gazu. Dopiero jak bardzo długo mu tak gazuję z 10 minut i obciążam silnik zdarzają się zawirowania tylko przy dodawaniu gazu (dłużej nie próbowałem) - puszczając gaz zawsze jest OK na jałowych pracuje równo czy zimny czy bardzo nagrzany. Usterka natomiast bardzo...
Kupiłem Hyundai Trajet 2006 2.0l diesel który miał problem ze skrzynią. Jak to kupowałem nie bo były wszystkie przyjechałem nim do domu. Na drugi dzień pojechałem się nim dokładnie przejechać, po kilku kilometrach zaczęło się coś dziać z biegami. Gdy zatrzymałem się na światłach skrzynia się zablokowała, nie mogłem wbić żadnego biegu. Zgasiłem silnik...
Witam. Sorki za odgrzanie tematu ale problem powrócił. Jakieś 2 lata temu mechanik wymienił mi sondę lambda regulcyjną tj. 1 bank 1. Ogólnie od początku wartości wskazać były "spłaszczone " w pprównaniu do sonda 1 bank 2 ale nia zwracałem na to uwagi. Sonda którą zamontowano nie była oryginalna. W sumie to nie mam nawet pewności czy nowa. Od kilku miesięcy...
Witam. Od jakiegoś czasu miałem problem z podwyższonymi obrotami i brakiem mocy. Po wymianie przepustnicy obroty są ok, a moc nadal brak. Dokładnie chodzi o to, że na 4 i 5 biegu łapie obroty do maks. 4 tys. i prędkość, jaką maksymalnie uda się rozwinąć, to 130 km/h. Jak próbowałem docisnąć na 4-ce, to złapał 4,5 tys. i zaczął szarpać. Po kilkunastu...
Witam Mam kolejny problem z hyundaiem lantrą - 1.6 16V 93r +LPG 2 gen (leonardo elpigaz) Otóż silnik w trakcie delikatnego powolnego przyspieszania szarpie przy obrotach ok 2000 tak jak by uszkodzone były przewody WN. Dzieje się to na PB i na LPG. Gaz nie strzela. Gdy przyspieszam dynamicznie szarpanie nie jest odczuwalne. Gorsze jest to że silnik tak...
Samochód HYUNDAI Akcent, prod 2003, przebieg akt. Ok. 120 tys, W roku 2004 załozona instalacja gazowa, przebieg na gazie ok. 90 tys Wcześniejsze problemy: Koniecznośc wymiany kabli zapłonowych, wymiana czujnika temperatury gazu – jednak praca bez większych zastrzeżeń. Rok 2007 1.Pojawia się miganie kontrolki CHECK, dochodzi do zapalania jej na...
Cześć. U mnie było podobnie hyundai GLS 91r. Po wymianie świec na których przejechałem blisko 50 tyś.km /BOSCH/, założyłem takie jakie załeca producent NGK zaczęło sie szarpanie, przerywanie, hodził nierówno. A na dodatek co jakś czas padała mi świeca, wszystko jedno na którym cylindrze.Przez jakiś czas wymieniałem na nowe, ale wszystko sie powtarzało,...
Mam problem z samochodem Hyundai Excel jak jest wilgoć (np.pada śnieg z deszczem lub się topi) to zaczyna mi samochód strzelać i szarpać i na benzynie i na gazie. Dodam że wymieniłem świece na nowe oraz porzewody napieciwe i dalej jest to samo.Co może jeszcze powodować te zachowanie samochodu Pozdrawiam.
Witam, Co włożyć do hyundai accent? Powinno być jak najbardziej bezobsługowe i chodzić możliwie tak samo jak na benzynie tzn nie chodzi o moc ale o "kulturę" pracy czyli zero szarpania na niskich obrotach, zero zadławień, że nie wspomnę o gaśnięciu w nieoczekiwanych sytuacjach bo to oczywiste. No i ważne żeby zachowywała się tak przez cały czas a nie...
Witam Hyundai z automatem mam objawy szarpania przy zmianie biegów i wyrzuca błędy informujące o wymianie czujnik PG-B czujnik prędkości obrotowej. Przy skrzyni sa dwa PG-A i PG-B. Czyszczenie nic nie dało. Może ma ktoś namiar na taki czujnik albo ma go na zbyciu.
Na wstępie zaznaczam, że są podobne tematy na temat problemów odpalania na benzynie, lecz tu jest wyjątek, z którym się nie spotkałem. Auto Hyundai Accent II LC 1.3 2000r. Witam, mam problem z odpalaniem na benzynie po nocy lub po kilkugodzinnym postoju, mianowicie odpala po 7 - 9 krótkim kręceniu. Nie ma opcji żeby odpalił jak długo kręcę bo mogę tak...
Witam, mam Hyundaia Santa Fe CM 2007 155km 2,2CRDi automat 4x4 i mam z nim mały problem. Przyszła zima i zaczęły się problemy. Po odpaleniu (pali od buta) wchodzi na powyżej 1 tyś obr (sprawa normalna) czasami obroty są takie same,a czasami zaczynają falować po czym wracają na te lekko powyżej 1k. Gdy wrzucę bieg (automat) nie zależnie czy na D czy...
Dzień dobry, mam problem tego typu, że włączając napęd 4WD na postoju, auto bardzo drży, szarpie i przy skręcie tak jakby piszczały opony. Podczas jazdy normalnej do 80 km/h wszystko jest ok. Czy ktoś z Państwa może miał podobny problem? Auto to hyundai tucson 2.0 crdi, rok 2005.
Witam pomocy! Potrzebuje zdiagnozlwac co może być przyczyną w samochodzie tukson hyundai 2.0 crdi automat . Chodzi mi o gasniecie auta przy hamowaniu czy szybszym czy wolniejszym wcisnieciu samochód gaśnie była sytuacja że przy szybszym ruszeniu z pod świateł też zgasł, Mechanik błędu zadnego nie znalazl katrolki zadnej tez nie wywala Co moze byc przyczyną...
Witam wszystkich, przybywam z problemem, ktorego sam nie potrafie rozwiazac po prostu nie wiem gdzie szukac juz winnego, winnych niestety. Auto marki Hyundai, model Coupe GK 2.0 16V CVVT 105kW G4GC 161tys.km 2005r. Otoz auto stracilo mi na mocy odczuwalne jest duzo slabsze przyspieszenie bez roznicy czy silnik jest zimny czy rozgrzany w calym zakresie...
Witam posiadam Hyundaia Tucson 2.0. CRDi 2006 we wcześniejszych dialogach opisywałem problem gaśnięcia samochodu podczas hamowania. Co się okazało po zatankowaniu pełnego baku problem ustał, ale do momentu gdy wyjeździłem połowę baku. Przy stanie połowy zbiornika samochód nadal zaczyna gasnąć. Efekt przed zgaśnięciem jest taki, że auto nie szarpie,...
Witam mam problem z Hyundai xg 35. 3.5 v6 samochód od dnia kupna szarpał i nierówno chodzi na początku zostały wymienione świece, przewody, cewki. Auto na moment odzyskał moc lecz nadal nierówno pracowało. Po podpięcie komputera okazało się że przepływomierz przełamuje, więc wyleciał nowy. 2 dni było spokojnie i zaczęły się problemy wkręca się tylko...
Witam.Posiadam hyundai tucson 2.0 crdi w automacie 2008r.Autko ma 180 tys od roku swieci check. W serwisie brak komunikacji między silnikiem a skrzynia biegow. Blad skasowany rok był spokuj.Ponownie wyskoczył check a po 10 km zaczyna migac. W innym punkcie stwierdzili ze sprzeglo do roboty. Autko tak po zatym bardzo dobrze jezdzi nie pali duzo i nie...
Witam, mam podobny problem z Hyundai i30 1.4 benz 2012 na zimnym silniku pracuje na początku normalnie na rozgrzanym falowanie raz mniejsze raz większe, traci moc, szarpie lubi zgasnąć. Natomiast nie wyświetla się kontrolka "check engine" dopiero po podłączeniu pod komputer jest błąd "P0011" Mechanik twierdzi, że to rozrząd, czy to koło zmiennych faz...
aloha to widze ze problem korozji mamy wszyscy.u mnie akurat to podłoge i podłuznice mam zdrowe czego nie moge powiedziec o nadkolach tylnych.mój poniacz ma juz 215000 i mam stuki w kierownicy.czy ktos robił to u siebie.ciekaw jestem ile wyszła naprawa i częsci.a rano jak odpale to słysze przez chwile jakis gwizd jakby z parownika.czy ktos to ma?a czy...
Witam! Wybaczcie, że odświeżam ten temat już drugi raz, ale niestety ciągle się "szarpię" z tym sprzętem :( Ostatnio coś lutowałem i "zajrzałem" do niego - wtedy był spokój na ok. miesiąc - teraz niestety problem znowu sie powtórzył... Próbowałem już kilka razy go lutować w miejscach, gdzie widać było, że się przegrzewają elementy, ale na próżno :(...
Monitor chodził bez zarzutu do tej pory. Kilka dni temu tak jakby miał zimny lut tzn. obraz szarpał (przy tym był zwężony) i słuchać było lekkie skwierczenie. Przy puknięciu w obudowę wszystko wracało do normy. A tu pewnego razu włączam go i obraz jest zwężony ok 3 cm z każdej bocznej strony. OSD rozszerzania nie działa inne tak. Co to może być, ponieważ...
Witam A podczas jazdy idzie równo czy szarpie, nie jest za słaby? Możliwe że cewka WN daje za małą iskrę, postaraj się to sprawdzić.
Witam,już chyba ostatni raz w tym temacie.Sprawdziłem już sterownik i jest czysty jak łza.Żadnych nadpaleń czy uszkodzeń.Z resztą jeżeli nie ma żadnych błędów w pamięci to kolejny fakt za tym przemawiający.Także podłączyłem inną sprawną pompę paliwa bezpośrednio pod listwę paliwową.Bez zmian.Wciąż zapala na sekundę i zgaśnie.Dla pewności sprawdziłem,czy...
nie przelanczanie sie moze byc spowodowane nie czytaniem obrotow silnika lub tempertury redyktora.problemem rowniez moze byc czujnik cisnienia gazu nagminnie padajacy w starszych instalacjach(zmieniony obecnie na inny model) ale powodowal by on powrot na benzyne w roznych sytuacjach.mulenie samochodu(nie szarpanie) moze byc spowodowane zlymi korektami...
Witam. Mam Atosa 1.0 rocznik 2000, i straszny problem, którego nawet mechanik nie jest w stanie na obecnym etapie rozwiązać, mianowicie podczas ruszania samochód traci moc, efekt jest taki jakby się chciało ruszyć z "trójki lub czwórki", nie zdarza się to zawsze ale coraz częściej, następnie podczas jazdy auto szarpie na każdym biegu. Mechanik wymienił...
Kable wysokiego napięcia jak sugerował wojtekryba wymieniłem..niestety nie pomogło silnik nadal zachowuje się dokładnie tak samo.Czyli szarpie(przerywa) gdy dodaję energicznie "gazu" ,wskazówka również wariuje....goral777 w moim autku nie ma silniczka krokowego to model "głoły gaźnikowy".Nie ma komputera.W aparacie zapłonowym jest moduł rozdzielacza,może...
Witam.Moj atos to van 2 osobowy ciezarowy z 1999r poruszam sie nim zawsze z ladunkiem ok 200-300 kg na pace i robie okolo 150-250 km dziennie.Gazu pali jakies 8-9,5 l/100km w zaleznosci od stylu jazdy.Benzyny uzywam tylko do rozruchu w mrozy ,tak wiec nie wiem ile spali na bezynie.Ostatnio prztknalem mu powietrze i silnik przestal sie trzasc ale spalanie...
Dzień dobry. Mój problem z Getz'em: Jest moim zdaniem za słaby. Do setki: 18-19 s. Przyśpiesza, ale często na 2-3 po naciśnięci na pedał - bardzo słaba reakcja. Po zdjęciu nogi i ponownym naciśnięciu - przyśpiesza dobrze. Podczas przyśpieszania na 2-3 biegu czuć jakby samochód "urywał się z łańcucha" - takie nagłe przyśpieszenie. Spalanie wg moich obliczeń...
OKI - doszedłeś co było przyczyną niedomagania obrotościomierza ?. Ja mam podobny problem że podczas jazdy zaczyna szarpać silnikiem w przedziale 2,5 -1tyś obr i wskazówka też wariuje. Drugi objaw to silnik pracuje dobrze, a sama wskazówka faluje w zakresie 2,5-1 tyś obr.
Mam od kilku dni Hyundai-a Terracan-a 2005 2.9 automat 170000 km.Szarpie znacznie skrzynia podczas przyspieszania(pojawilo sie dzien wczesniej).Mozliwe ze wypadaloby wymienic olej i filtr?Gdzie sprawdzic poziom i jakosc oleju?
Skoro łożysko nie pracuje,to powinno być widać jak sprężyna szarpie,przeskakuje podczas kręcenia.Wystarczy druga osoba.
Witam kolegów którzy maja lub mieli problemy z silnikami w i30 powiem tylko tyle ze miałem ten sam problem z stukami w silniku niestety serwis który podjął się remontu z kapitulował po roku moich wizyt u nich i wymienił mi silnik na drugi w razie jakichkolwiek pytań chętnie odpowiem proszę pisać. Czy te stuki były podobne do moich pokazanych na filmie...
Sytuacja uległa diametralnej zmianie. Mianowicie auto gdy jest zimne pali na dotyk, gdy się zagrzeje to gaśnie, tak jak odcina się zapłon, nie szarpie, nie dławi się itp. I gdy go odpalam to kręci trochę dłużej ok 3-5 sekund zanim załapie i gdy tak będę go odpalał i gasił to po każdym kolejnym razie musi kręcić dłużej, nawet 10 sekund zanim odpali i...
Swoją drogą to masz coś wywalone w kosmos że masz 12.2V i jeszcze spada. Akumulator wykończysz - chyba że jest już trupem, ale jak da się z niego odpalić bez wspomagania to jeszcze żyje. Myślę że na wolnych to coś koło 13V albo lekko więcej powinno być. Podłącz prostownik na nockę (raczej większej mocy), później odpal auto, podłącz znowu prostownik...
Kolego jeżeli trafisz na aptekarza to nic z twojej reklamacji nie będzie , chyba że hurtownia uzna tą reklamację w ramach dobrej współpracy . Nie słuchasz rad kolegów i nie wyciągasz wniosków a odpowiedź napisałeś sobie już sam "Na przednich tarczach zauważyłem, że występują miejscowe przebarwienia (ciemniejszy kolor) tak jak by były przegrzane" .Te...
A jak sprawdzić ciśnienie paliwa podczas rozruchu? Ale jak to by była kończąca się pompa wtryskowa to by szarpał albo coś innego a on po prostu nie odpala a jak już odpali to jedzie normalnie bez żadnych spadków mocy ani niczego innego.
Akumulator jest sprawny bo rozrusznik kręci bez problemu, tylko czasem jak by go zatrzymywało ale mniejsza o to, głównie chodzi mi o to czemu samochód nie zapala. Kable są nowe nie mają przebicia po za tym gdyby było przebicie to by przerywał/szarpał pod czas jazdy. Alarmu nie mam immo też na szczęście brak.
No właśnie efekt jest taki jakby sprzęgło się rozlaczylo nagle. Ale nie czuć palonego sprzęgła ani nie ma szarpania. Tylko nagle chcąc przyspieszyć bez redukcji biegu mam nagle 5000 obr/min. ...
Witam wszystkich, Od kilku dni mam konkretny problem z i20. G4LA 86 km Ostatnio podczas podróży prędkość samoczynnie zaczęła spadać 150, 140,130... Nie było szarpnięcia, po prostu samochód zaczął pracować głośniej. Podczas próby przyśpieszania na drugim, trzecim itd biegu z obr poniżej 2000 obr/min silnik szarpie, tak jakby go zalewało, od 2000 obr/min...
W związku z problemem który się pojawił, mam pytanie do rozeznanych w tego typu problemach. Pojawiło mi się od pewnego czasu silne warczenie przy około 3,5 tyś obrotów. Wprawdzie w Santa Fe jazda do ok 120m/h wiąże się z praca na ok 3tyś obrotów, ale każde przyśpieszanie na niższych biegach to słuchowa droga przez mękę. Mechanik stwierdził że to prawdopodobnie...
Witam ponownie hehe, wznawiam temat, auto ok. półtora tyg. po "naprawie" było 100% sprawne (wyżej opis). Wczoraj padło na środku drogi i zabrała je laweta. Dławienie i szarpanie w trakcie jazdy, kontrolka akumulatora i gaśnie. Objawy podobne do poprzednich, zaczęło się od wibracji w trakcie jazdy, mocniej na wolnych obrotach. Jak wyżej, wymieniona przepływka,...
Witam mam problem gdyż silnik nie odpala na zimno i ciepło lecz gdy podam mu plaka odpala na strzała. Silnik wtedy pracuje i nic się nie dzieje. (-)Możliwe że ma winę regulator ciśnienia paliwa na listwie lub rdza przedostał się do wtrysków. To nic innego nie pozostaje, jak tylko sprawdzić wtryskiwacze, począwszy od testu przelewowego Powinno to być...
Rozrząd sprawdzałem dwa razy, sprawdziłem czy aby na pewno znak na kole pokrywa się z górnym położeniem tłoka, czy znak na tarczy sygnałowej jest w porządku, czy nie są ścięte kliny na kołach rozrządu, próbowałem przestawić tarczę na wałku o 180 stopni, ale się nie da. Wszystko książkowo, poza ustawieniem pompy oleju, ale to tylko wałek balansowy. Jedyne...
Witam, od jakiegoś czasu w trakcie jazdy przy obrotach 1tys-2tys następuje szarpnięcie i wskazówka obrotomierza spada do zera. Nie podnosi się dopóki nie zgaszę silnika, po ponownym włączeniu jest już ok. Czasem zdarza się szarpnięcie po przejechaniu 20km a czasem po 5km. Dodam jeszcze, że po szarpnięciu auto "nie ma mocy", żeby podjechać pod małą górkę,...
Witam wszystkich. Może ktoś podpowie. Auto ma problem z odpalaniem. Zwykle odpala za 2 podejściem, tzn. pierwszy raz kręci dość długo rozrusznikiem i czasami odpali. Za drugim podejściem z mniejszym trudem prawie na 100% odpala. Auto po wymianie rozrządu i remoncie głowicy. Dodatkowo wymieniony czujnik położenia wału korbowego oraz czujnik wymiany wału...
Prawdopodobnie od samochodu Hyundai 1.4
Witam! Nie wiem co może być przyczyną porannego szarpania auta podczas dodawania gazu gdy jadę, wtedy też autko zaczyna "dusić się", traci moc i zwalnia. Z odpaleniem nie ma problemu, auto wchodzi na niskie obroty i silnik działa poprawnie. Problem przerywania występuje przez około 10-15 minut do momentu nagrzania się silnika. Podczas dojazdu do skrzyżowania-na...
do darekwiernik - jak cie ten temat interesuje to musisz dużo czytać i trzepać internet... A to że coraz więcej silników (szczególnie z dalekiego wschodu - Kia,Hyundai, Suzuki, Toyota) to fakt a jest to spowodowane kosztami produkcji:) aha w J20 nie ma szklanek tylko płytki :!: :D a na gazie to i tak regulacja wiele nie pomoże bo gniazda zbyt miękkie...
A czy kolego problem tego szarpania miałeś na każdym biegu i dopiero ten problem znika przy 140 km. Mam go niedługo i na razie nie zauważyłem czy na zimnym lepiej pracuje czy nie wydaje mi się że cały czas tak samo go gdzieś przydlawia moc jest odejście ma ,ale przy stałej prędkości jazdy cały czas jakby mu brakowało powietrza i go przydlawia i po chwili...
Witam, miałem kiedyś takiego Hyundaia i podobny problem, przyczyną był moduł zapłonowy (200zł niestety). Dobrze by było gdybyś go mógł podmienić na próbę bo mogą być jeszcze inne przyczyny. P.s. Swój moduł naprawiłem po czasie, odlutował się element wykonawczy od płytki.
Witam! Mam problem z Hyundaiem Atosem 98r. Auto nie ma mocy, dławi sie i szarpie przy mocniejszym wduszaniu pedału gazu. W sterowniku nie ma żadnych błędów. Wtryski ok. Jeśli chodzi o Abs to wywala błąd czujnika prawy tył. jednak na wtyczce oporności ok, kontrolka po włączeniu zapłonu świeci nieprzerwanie. Sprawdzałem oporności wszystkich 4 kół jednak...
Witam. Jestem posiadaczem Trajeta 2.0 diesel automat D4 z overdrivem. Ostatnio nie mogłem go włączyć na trasie i trzymał 3,5 tys. przy 100km. Dziś natomiast szarpie przy wrzucaniu z D na R i wydaje mi się, że dzieje się to na ciepłej skrzyni po przejechaniu kilku km. Poprzedni właściciel mówił, że robił serwis, ale tego nie byłbym pewien. Co może być...
Witam. Od zakupu mam denerwujący problem w aucie (Hyundai Coupe 2,7 V6 2002r) Otóż przy konkretnych obrotach (około 1200, 2800 i 4000rpm) następuje pojedyncze szarpnięcie, jakby wypadnięcie zapłonu (choć komp takiego błędu nie zapisuje). Dodatkowo efekt ma miejsce tylko przy pewnym wciśnięciu gazu (przy spokojnym przyspieszaniu efektu nie ma w ogóle,...
Witam, od jakiegoś czasu zauważyłem że z ranka jak jadę do pracy że samochód tak jakby traci moc, przerywa. Odpala zawsze za pierwszym razem nie ma problemu i na początku jest ok a potem np. przy wrzucaniu dwójki na skrzyżowaniu zaczyna tak jakby nie palić na wszystkie gary przerywa traci moc, przy dodawaniu gazu czym bardziej silnik ciepły wszystko...
Witam! Mam podobny problem z odpalaniem i szarpaniem... posiadam Hyundaia Accenta 1.5 benzyna 2001. Od kilku miesięcy praktyczne za każdym razem kiedy jest odpalany pierwszy raz np. rano, bardzo szarpie, ma niskie obroty - tak jakby był gdzieś "przytkany". Po 1-2 minutach, obroty wzrastają i auto jedzie normalnie i bez problemu odpala. Przyczyny szukam...
Cewka już jest, jutro będę wymieniał. Obserwuję też inną sytuację.Rano ruszając jest wszytko ok. Później jadąc ok 100-120 KM/H. Zwalniam do 50- 60 KM/H , ponowne przyspieszenie powoduje dławienie i szarpanie silnika. Zwolnię do 40, powoli dodaje gazu i wszystko wraca do normy.Oczywiście Check zapala się. Zauważyłem tez jakiś wyciek. Wszystko widać na...
Witam Mam problem z silnikiem który szarpie przy wyższych obrotach. Efekt ten występuje niezależnie od rodzaju paliwa. Czy benzyna czy LPG występuje dokładnie to samo gdy dodaję gazu. Przy ok 3000-4000 RPM występuje granica przy której nie można zwiększyć obrotów i odbija je w dół. Niedawno był wymieniany czujnik położenia wału korbowego na nowy, ale...
Czujnik wału lata w skrzyni korbowej czy po zamachowym? zdaje się, że w korbowej Dzisiaj podłączyłem emulowane oryginalne oprogramowanie Hyundaia, udało mi się przeprowadzić diagnostykę skrzyni - bez rewelacji. W starych błędach figurowało mi P0761. Wykasowałem błędy, zresetowałem też sterownik jazdy adaptacyjnej. Przejechałem się jakieś 30km i - mimo...
Witam, mam problem z moim Hyundai IX 35 1.6 benzyna 2013.biegi zacinaja się podczas jazdy, często też przy zmianie biegu z pierwszego na drugi szarpie, a co najgorsze to że jeden tydzień jest ok, nic się nie dzieje, a kolejnego dnia cyrki, później znów parę dni ok, i tak na okrągło, miał ktoś podobny problem?
Szukam pomocy na terenie Warszawy. Problem z szarpaniem tylko w okresie letnim. Zaczyna się od +10 na dworze. Na niskich obrotach zaczyna szarpac. Najgorzej w korku - jakbym uczyła się jeździć 🙂 Na trasie dochodzi do 2800 obr i 140km max, ani rusz więcej. Dpf zaślepiony, wszystko ok, ale wpada w tryb awaryjny. EGR wymieniony, ale nie pomogło....
Cześć, mam problem i jak na razie nie wiem jak go ugryźć i rozwiązać sprawę. i40 z 2015 (po lifcie, wersja premium, kombi), silnik 1.7CRDI 141KM, Automat 7DCT (skrzynia sucha). Zakupiony przy przebiegu 68kkm. Pierwszy serwis 74 kkm(oleje itp. + wymiana dwumasy ze względu na postukiwanie - nie kłóciłem się z opinią). Niespełna rok później przy przebiegu...
Witam U siebie znalazłem lewe powietrze przy zaworku pochłaniacza par paliwa. Gumowy wężyk, pomiędzy zaworem a kolektorem ssącym jest narażony na wysoką temperaturę od kolektora wydechowego. W sprawie szarpania możliwa cewka zapłonowa. Prawdopodobnie zbliża się jej koniec. Warto tęż sprawdzić luzy na zaworach.
Witam. Hyundai ACCENT LC 2000r. silnik 1.3 G4EA instalacja BRC sekwencja generacja 3 z parownikiem BRC GENIUS G 1200(tak mi się zdaje.) -w razie potrzeby pisać to napiszę więcej parametrów. objawy: auto przełącza się dopiero po przejechaniu ok 3km. Wcześniej też się przełączy ale gaśnie albo szarpie. W ogóle boję się o szczelność bo jak auto zgaśnie...
Do interfejsu instalacji II gen (Bingo, Autronic itp) na 100% działa kabel COM od Siemensa. Wystarczy tylko do płytki w puste miejsce z oznaczeniem V podać 5V (tak jakby producent przewidział :)). Nie żadne 12, jak niektórzy robili paląc MAXA:) +12V występuje w gnieździe diagnostycznym i można to zostawić niepodłączone. Ja +5V uzyskałem podłączając...
Witam. Ja u siebie mam problem takiego typu że jak przełączy na gaz jak jest zimny to mi szarpie jak by nie chodził na jednym garze. Temperatura przełączania to 33stopnie. Jak się rozgrzeje to jest dużo lepiej, ale czasami za szarpie przy równej jeździe. Wymieniłem świece przewody i cewkę dwa razy i nie pomogło, tak się dzieje tylko na LPG. Samochód...
Witam wszystkich. Więc tak, parę lat temu został kupiony Hyundai Lantra 1.5 + LPG 92r. Wszystko elegancko działało do czasu kiedy nastąpiła stłuczka. Silnik został wymieniony (sam silnik, cały osprzęt i elektryka została). Udało się uruchomić gaz jednak benzyny już nie. Mianowicie o odpaleniu z benzyny nie było co marzyć, a na gazie trzeba było pulsować...
Witajcie, borykam sie ostatnio z problemem prawidlowej pracy silnika (pacjent to: Hyundai Coupe GK 2.0 16V, CVVT, 2005rok, kod silnika G4-GC, 152tys.km przebiegu) auto, ladnie odpala, nie szarpie, w calym zakresie obrotow na zimno i goraco, nie wyrzuca zadnych bledow, spala na trasie przy 100km/h 7 litrow w miescie 10 litrow a oleju bierze 1L 5W40 na...
Witam. Miałem problem gaśnięcia w trakcie jazdy w Hyundaiu i30 1.6 crdi. Klient jeździł spokojnie więc nawet nie zauważył, że oprócz gaśnięcia auto nie jedzie powyżej 3000 obr/min. Przyczyną usterki było zalepione sitko smoka paliwowego . Chodzi oczywiście o sitko znajdujące się wewnątrz zbiornika z pływakiem, a nie o zewnętrzne które było idealnie...