Silnik do rozebrania i ścieżki do wyczyszczenia. Silnik nie widzi krańcowego położenia i nie będzie uruchamiał trybu przerywanego.
Nie sugerować się błędami. W chwili w której nie zapala podejrzeć ciś. paliwa i obroty silnika.
Witam, problem jak w tytule. Dodam, że błąd od czujnika braku i od DPF tarze. Dodatkowo problem z niskim ciśnieniem na rampi , pompa wtryskowa zmieniona, czujniki także. Zastanawiam się, czy ktoś nie modyfikował czegoś w oprogramowaniu, dodam, że sterownik nie był rozklejany. Czy ktoś mógłby mi coś doradzić? Bo pacjent gaśnie po kilku metrach i brakuje...
Do sprawdzenia: Sonda Lambda i czujnik prędkości na wale.
Przeglądnij jeszcze sygnały w wałka i wału podczas tego "rzucania"A regulator podmień jak masz na próbę.Ja nie mówię że to będzie 100 procent on.
Trzeba wyregulować obroty biegu jałowego (bez biegu).
Witam, Po załączeniu dwójki i wciśnięciu gazu na niskich obrotach (1500- 2000), słychać z pod maski taki metaliczny stukot. Na 1 takie coś nie ma miejsca, na wyższych biegach nie sprawdzałem. Samochód to Hyundai Tucson 2.0i 16v, rocznik 2006, przebieg 150 000 km. Aha, stukot na wyższych obrotach ustaje. Słychać go do max 2500 obrotów. Z góry dzięki...
Zrób prosty eksperyment. -dobrze rozgrzej silnik, do temp. nominalnej -skieruj nadmuch na "twarz" i weź siłę nadmuchu na "0" -wprowadź silnik na podwyższone obroty, około 2000 do 3000 rpm na około minutę -weź nadmuch na III lub IV i zobacz jak ciepłe leci powietrze z kratki pasażera Jeżeli na początku leci ciepłe i dosyć szybko jego temp maleje to oznacza...
W mojej Dacii Duster, podtrzymanie obrotów nic nie zmienia przy funkcji START/STOP. By nie zgasła, należy albo trzymać sprzęgło albo użyć przycisku dezaktywacji.
Witam. Kupiłem Hyundai Tucson 2l CRDI. Zauważyłem po kilku dniach, że po wrzuceniu jakiegokolwiek biegu samochód dostaje drgań, które ustają po wejściu na wyższe obroty ( pow.2tys.) Jeździłem już kilkoma dieslami i pierwszy raz mam coś takiego. Oczywiście próbowałem po wrzuceniu biegów dawać więcej gazu, ale jest to bez znaczenia. Nie jest to wina obrotów....
T5 w jaki sposób padla turbina w turanie jak w vw krecisz go do 2 tys obrotów? Mosiala juz byc padnieta. Wypalalem osobiscie w Hyundaiu Tucson, sonata, santa fe, w vw golf VI i wszedzie max 2 tys obrotów.
Problem wygląda następująco, po odpaleniu silnika nie wchodzi na obroty i gaśnie nie wykazuje błędów a na samej listwie brak ciśnienia. pompa sprawdzona
Orochimaru, bardzo dziękuję za pomoc. Jutro to sprawdzę. Przyznam że w sobotę rozebrałem kilka podejrzanych miejsc i z tej skrzynki bezpieczników po kolei wypinałem wtyczki, a najpierw wyciągałem wszystkie podejrzane przekaźniki w różnych miejscach i nie znalazłem tych o ktorych piszesz, ale sprawdzę to jeszcze raz. Dam znać co ustaliłem Doktorr, po...
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
Problem wygląda następująco, po odpaleniu silnika na biegu jałowym ma obroty 1100 po czym odrazu spadają i silnik gaśnie. Brak jakiejkolwiek reakcji na pedał gazu. Sytuacja potem zaczyna wyglądać inaczej, gdyż po odpaleniu samochód chodzi, ma 1100 obrotów, natomiast w momencie naciśnięcia pedału gazu on gaśnie. Żadna z kontrolek nie pokazuje jakichkolwiek...
Witam mam problem posiadam hyundai tukson 2.0 16v crdi 140km. Problem jest że samochód się wyłącza przy hamowaniu wymienione zostały filtry trochę pomogło lecz nie do końca nadal gaśnie ale zadziej już od pewnego dnia doszedł drugi problem typu puszczam gaz potem chce dodać i samochód nie reaguje na gaz po chwili obroty wzrosną i normalnie działa znów....
Witam. Kupiłem Hyundai Tucson 2l CRDI.(113KM) Zauważyłem po kilku dniach, że na jałowym biegu samochód dostaje drgań,i słychać terkotanie z okolic skrzyni biegów które ustają po wejściu na wyższe obroty ( pow.2tys.) lub po wciśnięciu sprzęgła Jeździłem już kilkoma dieslami i pierwszy raz mam coś takiego. Terkotanie i drgania silnika pojawiają sie również...
Nie znam tego samochodu, ale to: Klient na lawecie przywiózł swojego Hyundaia Tucsona ( 2005 rok, 2.0crdi, automat, 140km), który nie chciał zapalić. Dopiero odpalając go na plaku, zapalił i po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu zapalał już normalnie. i to Jedno co zaobserwowałem jest to, że jak zostanie w warsztacie na noc, to odpala normalnie,...
Doprecyzuj tylko, bo nie jestem pewien. Chcesz uzyskać mniejsze spalanie (jakie masz teraz?), czy zamontować EGR i DPF? Nie zrozumiałem co chcesz uzyskać po prostu. Próba przelewowa wyszła żle, czyli za spalanie raczej wtrysk odpowiada moim zdaniem. Pozbycie się EGRa powoduje wprawdzie lekko wyższe spalanie, ale jest to może 0,5l, moim zdaniem to niewielki...
Tak jak piosalem jak gazuje i wyzsze obroty cieplo jest jak stane zaczyna sie ochladac. Silnik sie nie przegrzewa. Bylem u drugiego mechanika albo nagrzewnica wg niego zakamieniona stracila moc albo pompa ale najpierw chce sprawdzic pompe bo podobno jest prosciej. Pozdrawiam
Witam proszę sprawdzić styk nr 5 przełącznika obrotów wentylatora powinna być " masa " , sprawdzić styk nr 6 na tym przełączniku tam jest wyjście "masy" na styk nr 16 modułu A/C. Można wyjąć przekaznik wentylatora i zewrzeć styki w podstawie tego przekaznika nr 5i6 i jeżeli przełącznik ma zasilanie "masy" silnik powinien ruszyć na każdym zakresie przełącznika.Jeżeli...
Witam. Temat zakładam na prośbę kolegi. Ostatnio jechał autostradą i zaczęło się ślizgać sprzęgło. Samochód nie był w stanie przekroczyć 140 km/h, a obroty rosły. Wiadomo, klasyczny objaw zużytego srzęgła. Ale samochód ma przebieg (pewny) dopiero 50 tys. km. Użytkowany jest w normalny sposób, bez żadnych szaleństw. Możliwe jest, żeby to sprzęgło było...
Wziąłem kolegę, wcisnął mi pedał gazu na maxa, auto wkręciło się na 2,5tys obr. Zszedłem do kanału zauważyłem że dźwignia na turbinie idąca od gruszki jest na maksa u góry, pociągnąłem ją w dół i silnik wszedł na obroty ;). pod gruszkę podłączyłem się wężykiem i strzykawką i pracuje, więc jest ok. wężyki podciśnienia są ok i podciśnienie jest. Jutro...
Witam pomocy! Potrzebuje zdiagnozlwac co może być przyczyną w samochodzie tukson hyundai 2.0 crdi automat . Chodzi mi o gasniecie auta przy hamowaniu czy szybszym czy wolniejszym wcisnieciu samochód gaśnie była sytuacja że przy szybszym ruszeniu z pod świateł też zgasł, Mechanik błędu zadnego nie znalazl katrolki zadnej tez nie wywala Co moze byc przyczyną...
Witam Mam klopot i proszę o wskazówki W trakcie jazdy ze stałymi obrotami 3 tyś/min po ok 15-20 sek silnik wchodzi w tryb awaryjny (błąd za wysokie ciśnienie paliwa).Autko nie wkręca sie na obroty dochodzi do 3 tyś i stop. Wyłączając zapłon wszystko wraca do normy do magicznych 3 tyś Jak przejdziemy dynamicznie powyżej 3 tyś wszystko jest oki doputy...
Witam, mam podobny problem z Tucsonem. Co dwa trzy dni powracający błąd p0401. Wymiana zaworu egr nic nie pomogła. Wskazania przepływomierza na wolnych obrotach 11,3 mg/s, po minucie jak się zamyka egr wskazania przepływomierza 14,5 mg/s. Ze dwa miesiące temu była próba kradzieży katalizatora pod blokiem nie udało się im przeciąć całej rury i mechanik...
Witam, dziadki posiadają Tucsona tak jak w opisie. W pewnym momencie jazdy zaświecił się check engine, auto przestało kręcić bardziej jak do 3k obrotów, a po zgaszeniu na stacji benzynowej nie odpalił i trzeba było go holować. Trochę postał zaczęło działać nagle więc wezwałem swojego znajomego z komputerem by sprawdził co i jak. Wyskoczył błąd z czujnikiem...
Jakiś czas temu miałem problemy z samochodem ( Hyundai Tucson, silnik 2.0 140KM, diesel ). Ok. 5 miesięcy wcześniej zaobserwowałem wzrost zużycia paliwa. Podejrzenia padły na zły flirt lub złe paliwo. Wymieniłem filtr, ale to nic nie zmieniło. Następnie pojawiły się problemy z uruchomieniem. Auto zapalało, a po kilku sekundach gasło. Po kilkukrotnych...
Witam, odkopię temat. Czy kolega go rozwiązał? Posiadam Hyundai Tucson, 2.0 16V CVVT z 2005 roku, silnik G4GC Powracający błąd P0011: - wymieniony olej (robiłem też płukankę) na SHELL 5W30 - nowe świece i kable zapłonowe - nowy akumulator - wymieniony rozrząd (przed wymianą błąd też był) - wyczyszczony filtr OCV (ten w bloku silnika) - mierzyłem elektrozawór...
Dla mnie kolego to za szybko działasz. To, że są korekty to nie do końca jest tak, że wtryskiwacze masz do d... Korekta jest po to aby ustabilizować pracę silnika czyli utrzymać choćby rownomierne obroty. Czyli jeśli coś się dzieje na danym cylindrze to sterownik próbuje ustabilizować jego pracę - to tak na szybko. Problemem może być choćby zużycie...
Witam. Moje auto to Hyundai Tucson 2.0 CRDI 103KW (140KM) 2006r. Problem zaczął się kilka tygodni temu, kiedy to wyjechałem na autostradę żeby profilaktycznie przegonić trochę auto w celu udrożnienia DPF-a. Gdy rozpędziłem się do 160km/h tak jak by ktoś wyłączył zapłon, samochód przestał jechać. Tryb awaryjny, pedał w podłodze a auto nic , obroty spadają...
C.D. moich zmagań z błędem C1613. Jak wcześniej pisałem zdiagnozowałem Autocomem bład na skrzyni P0741 w necie znalazłem co trzeba sprawdzić i tak zrobiłem tzn test zaworów w skrzyni razem z TCC o którym mówi ten błąd i wszystkie działają zrobiłem test drogowy i się okazuje że prędkości wałka skrzyni i silnika są zbliżone mają kilka lub kilkanaście...
Witam serdecznie Ostatnio mam problem z Tucson-em, po uruchomieniu silnika nie wchodzi na obroty, dusi się i dymi, jakby brakowało paliwa. Czy miał już ktoś podobny problem? Ja myślę, że padła pompa paliwa w zbiorniku lub EGR. Proszę o pomoc, każda z sugestii jest dla mnie istotna.
Czyli mam rozumieć że może mieć winę rozrusznik, ale z tego co słyszę kręci dobrze... Jest też opcja że regulator ciśnienia może mieć winę...? Czemu uparłeś się na ten regulator ciśnienia? Sam mówiłeś, że masz problem tylko z rozruchem, a jak silnik zapali, to jedzie idealnie. To jak to jest? Regulator, także pwc i wtryskiwacze psują się tylko podczas...
Witam! Mam problem z włączającym się trybem awaryjnymi i check engine (P0120 i P0100- błąd przepływomierza i pedału gazu). Wymieniłem już po kolei pedał gazu, później przepływomierz, a następnie sterownik ECU - okazało się, że zupełnie niepotrzebnie. Auto po każdej z tych wymian zachowywało się poprawnie mniej więcej do 60 odpaleń (po podłączeniu komputera...
tucson hyundai komputer hyundai tucson radio hyundai tucson
telewizor philips gniazdo antenowe pralka blokada polar odświeżania pamięci
problem hałasu spawarka napędy bramy dwuskrzydłowej
Telewizor Manta zawiesza się na logo po wyłączeniu prądu Niebieska dioda w ekspresie Philips nie świeci się