Jak chcesz bez nerwów ogarniać renaulta po OBD to kup coś takiego http://www.immo-tools.lt/en/products/ren... Clip przy tym to przedszkole. Mam to i naprawde jest to zaje....y sprzęt.
Jedź do kogoś kto ma examinera, zresztą inne testery tez to zrobią. CDIF to żaden sprzęt jest. Dłuższa jazda na benzynie też pomoże .
HW number ?
Bez programatora?
Witam. Potrzebuję zrobić immo off w sterowniku IAW 5NR.C2 , 8200162381 , 8200178931 - sterownik hybrydowy , pamięć 95160 .Oryginalny sterownik jest uszkodzony. Kupiłem drugi sterownik o tych samych numerach , próbowałem odczytać eeprom z oryginału ale temat nie jest prosty ponieważ eeprom jest na części z żelem. Pytanie czy ktoś przerabiał temat i potrafi...
Właściwie życie pisze Ci odpowiedź, to co dzieje się na zimnym to pewnie od złego wsadu.
Witam, wybaczcie odświeżenie tematu, ale pilnie potrzebuje wsadu tuningowego do cc900 do komputera IAW 16F.E0. Uszkodziłem eeprom znajomemu w jego rajdowej furmanie i potrzebuje jakoś to pilnie naprawić bo mnie kill :P Soft im ostrzejszy tym lepiej. Chętnie się odwdzięczę.
Jakiś dziwny ten plik odczytany To Bosch ME7.5 lub 24C02? VAG Simos 3.4? Bosch ME7.5 / ME3.8 / M3.8.3 Magneti Marelli IAW Bosch M3.8.3 / ME3.8 0x0020 - 0x0040. Bosch ME7.5 0x01C0 - 0x0200. Magneti Marelli IAW 0x0030 - 0x0050
Proszę: Pozdr.
Pytanie dotyczy IAW 16F. Czy mógłby ktoś wyjaśnić o co chodzi z tymi kodami błędów W RAM i EEPROM. Czym się różnią jedne od drugich oprócz miejsca zapisania. Od czego zależy że dany błąd trafił do RAM a nie EEPROM?
Witam Połączyłem się z motorola HC11F1 Xprogiem, zczytałem eeproma ECU, tylko nie wiem które komórki należy zmienić żeby pozbyć się immo. Załączam zawartość ECU Proszę o jakąkolwiek wskazówke Pozdrawiam z Nowym Roku
Błędy pamięci RAM, EEPROM powstają wtedy, kiedy diagnozuje się złym sprzętem. Centrale IAW są "czułe" na to.
Powinno wystarczyć włączenie zapłonu, następnie jego wyłączenie i odpięcie klemy w ciągu 90 sek. od wyłączenia zapłonu. To powinno spowodować "wysypanie" się sumy kontrolnej pamięci EEPROM i załadowanie nastaw domyślnych, po kolejnym podpięciu zasilania. W ostateczności w IES2 masz reset adaptacji składu mieszanki (ale nie mam pewności czy z tym sterownikiem...
Jak w temacie gdzie dostanę lub czym zamienię eeprom M27C512-12B3? Jest to pamięć eeprom z komputera samochodowego Magneti-Marelli IAW 1AF. Wiem, że taka sama pamięć siedzi w np. Seicento/Cinquecento 900... Aha pytanie dodatkowe!!! Czy 512 w końcówce oznacza, że wsad powinien mieć 512kB?? Bo mam jakiś wsad 64kB i nie wiem czy jest to tylko part wsadu...
wiec kup nowy A czy objętość pliku nie jest zbyt mała?? Nie jest to wsad częściowy?? Bo plik ma 64kB, a końcówka modelu eepromu to 512... Dziwnie wskazywało by to na pojemnosć... Chyba, że jestem w błędzie... Jak uważacie?? Ma ktoś wsad do takiego eepromu?? Jakie one mają objętości?? Jaki byłby efekt wstawienia pustego układu?? Skoro sterownik potrafi...
pamięć 95320 0E6-0E7, 0F2-0F3, 0FE-0FF
Read --> off --> write. Działa.
Napięcie na pinie 35 jest podtrzymywane przez 90s w IAW-16F i 180s w IAW-8F/18F. Jest to czas potrzebny ECU na przepisanie danych z RAM do EEPROM. Niestety jestem poza domem i nie mam swoich schematów ale na jednym z pinów ECU występuje "prawdziwe" 12V po stacyjce, którego brakuje na większości schematów, jeśli się nie mylę to jest to pin 26.
Też stosuje Reinza do sklejania ale zastanawia mnie co stosują w sterownikach Magneti Marelli IAW 4AF np IAW 4AF.SS tam jest takie coś cały czas plastyczne, bez jakiegokolwiek grzania czy roztapiania, później się ładniutko to zlepia. Co do rozbierania np 16C39 to zajmuje mi to 3 minuty, siła i tyle pognie się obudowa to się ją prostuje, byle za głęboko...
ok. Z czego najlepiej wyciągnąć kod PIN> może być z eeproma ECU? Najszybciej z puszki. TP jest jednorazowego zapisu? Jaki tam typ jest? Zdemontuj puche podaj jej nr. i powiemy jaki tp. Pozdr.
Ta adaptacja o której piszesz to jest adaptacja koła fonicznego na wale, ale ona dotyczy IAW 49F/59F, czyli Seicento 1.1 MPI / Punto mk. 2. IAW 16F się resetuje jak zdejmiesz klemę nim puści przekaźnik zasilania, czyli w ciągu 90 sek. od wyłączenia zapłonu, chodzi tylko o wywołanie błędu sumy kontrolnej EEPROM, bo w tym czasie ECU kopiuje sobie ustawienia...
Jak zwał tak zwał - mapy korekcyjne czy dane adaptacyjne - o to samo chodzi. Mógłbyś opisać jak wygląda ta procedura adaptacyjna? W przypadku mojej centralki Euroscan zawsze sygnalizuje aktywny Self Adjustment Mode. Wiem, że jest procedura adaptacyjna czujnika położenia wału, ale ona dotyczy nowszych centralek m.in. IAW 59F.Mx (tzw. żelaka/hybrydy)...
Podjedz do kogoś kto handluje częściami, podmień sterownik i będziesz pewny czy to sterownik, podejrzewam że wersja bez immo, więc można zamienić sterownik. za używkę zapłacisz 1/3 ceny nowego. jak to jest dokladnie sterownik ? IAW co dalej ?? PS. pisząc posta przestrzegaj regulamin, model, marka, silnik , nr sterownika jeśli pytasz o sterownik, nikt...
Witam, Mam problem z podpięciem się do TMS374. Tzn żona zgubiła kluczyk od Bravy i teraz nie ma możliwości odpalenia jej. Kluczyk dorobiłem, został tylko immo. Sczytałem EEprom z puszki koło skrzynki bezpieczników (93c46) ale okazuje się że trzeba wyczyścić sterownik żeby nie żądał kluczyka z identyfikatorem. Proszę o schemat podpięcia się do TMS374...
4 - sterowanie przekaźnika zasilania ECU (POWER LATCH) 17 - masa 23 - sterowanie przekaźnika zasilania osprzętu (pompa paliwa, cewki, wtryski, etc.) 26 - +12V po stacyjce (15) 35 - główne zasilanie z przekaźnika (POWER LATCH) Przekaźniki są sterowane masą. Po podaniu zasilania na pin 26 sterownik wymusza stan niski na pinie 4 załączając przekaźnik zasilania...
Przepaszam za niedokladny opis. Sterownik to Iaw 16f seicento 900 cm z 98lub 99 nie jestem pewien, a to w chwili obecnej nie seicento (to z uszkodzonym/zablokowanym sterownikiem) lecz buugy 4x4 z cala instalacja oczywiscie. Chcialbym, zeby mi ktos napisal czy jestem w stanie carprog/iem przeprogramowac sterownik i jesli sie nie myle jak sie podpiac...
panowie z tego co gość opisuje to ma silnik benzynę magneti marelli IAW48PXX.X a wym modelu immo i mapa siedzi we flashu a u kolegi z strownikiem boscha motronik MP7.2 eeprom osobny 24C16 pytania proszę przesłać na pw
flesha trzeba zmienic i eeproma zeby immo działało.
Przerzuć eep i gotowe hehehe 5SF8 i eeprom, dobre żarty
Kolego a nie masz czasem pliku do tego sterownika chodzi o eeprom 036 906 014 AB IAW4AV.VA
Witam jak wspomniałem te grafiki znalezione w internecie są do innych wersji płyty. Ja już sobie poradziłem, wstawię foto w poniedziałek. A teraz pytanie z innej beczki, jak w bsi w eeprom motoroli hc912dg128 narobiło bajzlu to można to jakimś programem uzupełnić czy lepiej wyczyścić i dopisać testerem od początku. Jak odzyskać oryginalny pin jak większa...
Mogę ci podać pełną listę możliwych błędów dla tego sterownika i zapewniam, że takiego tam nie znajdziesz... swoją drogą w różnych urządzeniach diagnostycznych widziałem już różne durne tłumaczenia komunikatów na język polski. Może niech ten mechanik przełączy swoje urządzenie na język angielski albo poda sygnaturę błędu to będzie wiadomo o co chodzi....
To jest zrzut z Multiscana: ECU ISO Code: 0D 07 D6 04 43 2016-07-07 09:07:37 CONNECTED TO: Fiat Grande Punto 1.4 8V Magneti Marelli IAW 5SF3 CF4/EOBD Injection (8V) ----------------------------------------... Kod ISO: 0D 07 D6 04 43 Numer rysunku FIAT: 51798651 Numer sprzętu: IAW5SFHW300 Wersja sprzętu: 00 Numer oprogr.: 0905F41 Wersja...
poniewaz Monitor Yakumo OF-1770 DO, Model NO YE0711-03, FCC ID: IAWYE0711 czyli prod. MAG Innovision byc moze typu MAG DX17F > DX1795E podobny był Gateway 2000 DX17F jesli Fbt: 6174Z-1012 B LCE CF1147 (TF2-6V0-001-LA) ...settings problem. Enter setup mode, by powering on unit while holding in both the Up(+) & Down(-) front panel adjustment buttons....
Dzień dobry. Do sterownika ECU Magneti Marelli Panda 1.1 IAW4AF wgrałem wsad, który najpierw z niego zgrałem, a następnie programowo wyczysciłem immo. Eeprom w ECU to 95160, a w NYO4 miałem do wyboru tylko 95P08, więc wybrałem i zrobiłem immo off. Wgrałem do ECU i po podłączeniu dalej nie odpala, trzyma go immo. ECU do próby podłączyłem bez obudowy....
(at)arturheise ew10j4s tez ma zmienne fazy i działa na wersji 6lp*** - odpaliłem go na sterowniku z 1,4 16V 6lp2 po przerzuceniu zawartosci eeproma z procesora i działał tylko że się darł o niedziałające urządzenia bo na płytce 1,4 są nieobsadzone miejsca pod drivery. Tak nawiasem to bawiłem się ECU bo szukałem przyczyny zaniku iskry na jednym cylindrze...
a to dzisiajsze spostrzerzenia po zabawie z autem: Pisaliści wcześniej o komunikacie podczas łączenia się euroscanem z ecu dotyczącym błędnego kodu iso. Dzisiaj to sprawdziłem i niestety podczas łączenia się z ecu mojego auta (fiat siena 1,6 16V) wykorzystując wybór sterownika z fiata bravo IAW-1AF.16 nie wyskakuje komunikat o niezgodności, a po sprawdzeniu...
Źle ustawiony rozrząd,podepnij wakuometr pod kolektor,ma byc podciśnienie 0,7 bar na wolnych,każde inne będzie o tym swiadczyć. IAW16F przechowuje parametry adaptacyjne w pamięci EEPROM procesora,nie w RAM tak że ten myk z akumulatorem nie przejdzie
A co wy chcecie od tego MAP? Typowo fiatowskie wskazanie, 276 mm/hg Poza tym centrale IAW1AF często plują róznymi błędami (np uszkodzona pamięć eeprom) podczas diagnozy sprzętem, który nie weryfikuje kodu ISO.
Witam kolegów Orientuje się ktoś może który układ w sterowniku jest odpowiedzialny za kod immo? Sterownik IAW 5NF.T1. Chciałbym założyć nowy (używany )sterownik i podmienić układ od immo Dane immo są w eepromie 95160, ale jest kłopotliwy dostęp do niego. Najlepiej jest zrobić "virgin" odpowiednim sprzętem przez OBD. Wtedy wystarczy tylko podłączyć...
Jezeli to IAW to pomoże edycja motoroli lub zmiana w epromie. Jezeli 49F to zmiana edycji w eepromie i emulator. W immo najczesciej psuje sie uklad odpowiadający za czytanie klucza. Dla fiata,alfy,lanci to normalka,powinni o wyrzucać już w fabryce. Pozdrawiam
Witam. Musze w punto 1.2 8v wymienić ecu. Występuje w nim sterownik iaw59f.e4. I musze usunąć immo lub zrobić na virgin. Wiem że istnieją dwa sposoby albo odczyt eeproma 95080 albo odczyt boot mode. Posiadam galleto i czy wystarczy podłączyć według schematu? Jak odczytać takiego eeproma ? Do pól pokazanych na zdjęciu przylutować kabelki? Z góry dzięki...
Witam! Mam problem z polo z 2000r po lifcie odpala i gaśnie nie można połączyć się z żadnym sterownikiem nie jest to wina interfejsu(sprawdzony)po odłączeniu sterownika silnika komunikuje się z immo i airbag.Sterownik silnika to magneti marelli 6k0906064 C IAW4LV(eeprom 95080 odczytałem).Immo w osobnej puszcze 6x0953257 pin odczytałem.Prawdopodobnie...
Witam, musialem wymienic sterownik silnika (stary uszkodzony). Sterownik to Magneti Marelli IAW 48P2.31 (samochod Citroen C5 2002r 16V Benzyna). Zakupilem, wiec dokladnie taki sam na allegro i wlozylem do samochodu. Niestety samochod nie odpala. Tj. zadne bledy nie wyskoczyly poza bledem immobilaizera, a po podlaczeniu do LEXI, jest bad ze ECU zablokowane....
peugeot eeprom eeprom renault eeprom astra
instalacja elektryczna motoroweru monter elektronik żywica zalać
moment dokręcania korbowodów moment dokręcania korbowodów
Skaczący kursor myszy - przyczyny i rozwiązania Serwis zamrażarek Rothenberger w Łodzi - opcje i porady