Za niskie ciśnienie paliwa. Dlatego pisałem sprawdź korekty. Możliwe że również rozjechane mapy. Ale stawiam na niskie ciśnienie.
Ale może pompka się już zaciera i tłoczy słabe ciśnienie
Możesz mieć zużytą sonda lambda. Sprawdź jak oscyluje. Ciśnienie paliwa dobre.
podobny problem miałem w seacie arosa wszystko było ok tzn. ciśnienie oleju, czujniki, okazało się że problem był w zegarach - zimne luty
W zbiorniku jest wstępna, podająca, ciśnienie robi zewnętrzna.
Prawdopodobnie masz problem z maglownicą a nie z pompą. Pompa nie działa na zasadzie prawo, lewo tylko ma tworzyć odpowiednie ciśnienie. Maglownica to sprawdzenia/regeneracji.
1 mm na nowym pierścieniu to albo cylinder jest szlif wyżej albo tak mocno wyjechany co jest mało prawdopodobne jeżeli nie było progu. Dodano po 1 A co kolega mechanik powiedział na taką przerwę na zamku? Dodano po 5 Ale mimo wszystko ciśnienie powinno być wyższe.
Czyli : grubsza rurka - cieńszy zawór to niskie ciśnienie, tzw ssanie cieńsza rurka - gruby zawór to wysokie ciśnienie tzw tłoczenie W każdej klimie samochodowej jest ta sama zasada.
Może ciśnienie paliwa za małe (wydatek pompy)
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
I od chłodnicy też by się zbieralo ciśnienie i się gotowało i wywalało zbiorniczkiem wyrownawczym?
Zrób logi dynamiczne grupy 011. Auto ma jekieś błędy???
Jest iskra? Jest sprawna pompa paliwa? Ciśnienie paliwa?
ja jeszcze zadam proste pytanie, jakie masz ciśnienie w gumach? ja miałem podobny przypadek w ibizie, mało nie odfrunęła , okazało się, że jakiś życzliwy nabił po 2.8 w każde koło. No i oczywiście przychylę się do tego co robokop napisał, jak ciśnienie jest ok to pełna geometria do sprawdzenia.
Przecież nie ma już problemu , ciśnienie jest .
Nijak, ten błąd nie ma nic do palenia. Pytanie lekko z doopy. Na plaka pali? Jak sprawdziłeś tą szczelność itp? Jakie ciśnienie paliwa na vacuum przy kręceniu? Kontrolka świecy mignie po zapłonie?
Co może być przyczyną, że czasami przy pierwszym odpaleniu silnik nie może dłużej niż zwykle "złapać" ciśnienia oleju. Zazwyczaj silnik odpala od razu, kontrolka ciśnienia oleju gaśnie natychmiast. Silnik zalany elfem 15w40. Poziom oleju w normie. Przebieg silnika 217000 km
Był podpięty pod komputer i nie ma żadnych błędów ani nic A podgląd parametrów bieżących ? Ciśnienie w cylindrach ?
Wychodzi że jest zbyt małe ciśnienie paliwa lub go brak.
wygląda na padniętą pompę. Zmierz jakie daje ciśnienie
Podaj może więcej szczegółów co z tym ciśnieniem. Czy wyrzuca płyn zbiornikiem wyrównawczym? Jaka temperatura silnika? Co z wyglądem oleju? Co jeszcze zauważyłeś?
Jakieś błędy w sterowniku? Obroty wału widzi? Ciśnienie paliwa? Ciśnienie sprężania?
Sprawdź ciśnienie na cylindrach
Witam a czyn ten termostat na pewno jest sprawny? puszcza właściwie obieg po nagrzaniu ? Dodano po 21 Miałem podobny problem w Cordobie, plastikowe gniazdo termostatu pękło i również było wysokie ciśnienie w obiegu.
Jednopunkt ok. 1bar. wielopunkt ok.3 bar.
Ciśnienie silnika.
Rozrząd nowy,nie ma LPG,silnik po kapitalnym remoncie,dolot szczelny,nie ma katalizatora wypalony, problem był już przed remontem,jak zmierzyć te ciśnienia?
Warto też było by sprawdzić rozrząd czy się nie przestawił albo pompa podaje za niskie ciśnienie
ważne jest ciśnienie ile ma być barów w instrukcji.
Z tym podpinaniem pod komputery to już wszyscy powariowali - usterka jest natury mechanicznej (przyjrzałbym się maglownicy). Ją jeszcze na szczęście pod komputer nie podłączyli :D . Najprawdopodobniej w maglownicy uszkodzone są pierścienie zaworu rozdzielacza lub w jej obudowie pojawiły sie kanaliki (wżery) przez które przedostaje się ciśnienie. Jak...
jak się zagotują hamulce to masz dużo gazu w układzie i wtedy podpompowanie pomaga.
Może pora rzucić okiem na świeczki zapłonowe A później ewentualnie zmierzyć ciśnienie paliwa
Nie normalne. Silnik do naprawy/wymiany.
Tak patrzę na to zdjęcie to jest pompa wysokiego ciśnienia
Mimo wszystko sprawdziłbym ciśnienie sprężania, jeśli będzie podwyższone, do sprawdzenia ustawienie rozrządu. Wizard112 napisz czy silnik z dwoma czy z jednym wałkiem rozrządu.
sory do ok 90 się grzeje.po podpięciu do PC okazało się ze przepływomierz i nieprawidłowe ciśnienie
LPG jest? Jaki błąd się pojawia? Jak za ubogo to np dziura w dolocie czy wydechu (przed sondą). Ciśnienie paliwa sprawdzone?
Oddałem głowice do regeneracji dziś będę zakładał a swoją drąga jedna szklanka nie trzyma oleju, a wątpię zęby to miało wpływ na ciśnienie oleju.
Ciśnienie oleju zmierzyłeś?
Coś się wydarzyło z pompą oleju, i jest za niskie ciśnienie oleju, tak podejrzewam.
Ciśnienie paliwa speawdż.
To może być : brak sterowania wtrysku , a przyczyn może być kilka. Może też być: małe ciśnienie paliwa.
Co szkodzi rozmrozić i spróbować uruchomić. Jedynie po rozmrożeniu podłączyć czujnik zegarowy i obserwować ciśnienie oleju.
Interfejs diagnostyczny i odczytać ciśnienie doładowania dawki paliwowe wtryskiwaczy tez trzeba sprawdzić, Być może układ doładowania się rozszczelnił,
Próbówką sprzwdz wszystkie bezpieczniki
Należało by sprawdzić ciśnienie na ciepłym podczas odpalania na tandem pompie. Ale to trzeba manometr podpiąć a nie komputer. Bo to raczej ona mogła troszkę zetrzeć płytki od oleju napędowego z benzyną. Zawory iglicowe w pomp wtryskach też.
Felgi sa ok a dobre ciśnienie mam w oponach?
Na początek diagnostyka .Jak nie będzie błędów można wymienić filtr paliwa i sprawdzić pompę paliwa (ciśnienie i wydatek).
Niskie ciśnienie to albo pompa padła albo zawór ograniczający ciśnienie albo silnik ma luzy na panewkach. Czasem smok oleju jest zapchany i pompa nie dostaje oleju i nie ma z czego zrobić ciśnienia. Co do kupna innego to jest loteria na pewno nie grałbym silnika z palety która stała pod chmurką bo rdza potrafi zniszczyć dobry silnik.
Odma zatkana szmatą? Chyba serwisy aut takich patentów nie praktykuja :D Z tego co napisałes wygląda na to że miałeś stan oleju poza maximum i mogło pchać olej na odmę gdyż bylo wieksze ciśnienie
anjko: I jak kolego toczy się historia tej granatowej, zarysowanej Ibizy? ;) Udało się zmierzyć 'analogowo' (manometrem) ciśnienie? Ciśnienie doładowania książkowe? Może coś było 'chipowane', hmmmm.....
Jak zgaśnie to sprawdzić podczas kręcenia jakie ciśnienie wytwarza pompa na "szynie".
CO to jest "paliwo dochodzi w przepustnicy" i drugie; gdzie: w RURZE od rury czy w róże od kwiatu , coś "popierduje"? Ciśnienie paliwa sprawdzałes?
podmień Elektrozawór sterujący zmiennymi fazami rozrządu , sprawdź czy , olej czy jest właściwy i ciśnienie oleju w normie może być łańcuch naciągnięty , na wykresie widać drobne opóźnienie między wykresami
Jeżeli faktycznie było to coś dochodzącego do czujnika ciśnienia doładowania to w którym miejscu owego czujnika szukać Czujnik jest na rurze między intercoolerem a kolektorem ssącym. Jak podłączyłeś kompa to w parametrach jakie było ciśnienie z tego czujnika ?
Sprawdź wartości rzeczywiste ciśnienie doładowania może regulacja turbo pada.
Witam. Mam problem z zapaleniem silnika gdy temperatura spada, czym niższa tym gorzej odpalić wymieniłem wtryskiwacz kompletny z obudową, przewody świece kopułkę palec, zapłon przestawiałem nic nie pomaga pompka podaje paliwo ale nie sprawdzałem jakie podaje ciśnienie
Ciśnienie OK. Problem na kablach w komorze silnika. Kolor czarny idzie z czujników przez okrągłą złącze do licznika. I prosze się nie sugerować pełnym przejściem, najlepiej puścić to drugim kablem.
A ciśnienie paliwa mierzył?
Witam sprawdz układ paliwowy aw szczególności ciśnienie na pompie paliwowej. Pozdrawiam
Jeśli na przewodzie od intercoolera nie ma czujnika ciśnienia tylko wężyk to ja 99% jest on przerwany, dlatego sterownik nie widzi ciśnienia doładowania. Sterownik raczej nie będzie miał w sobie oleju bo widzi prawidłowe ciśnienie atmosferyczne.
Trzeba namieszać w sofcie sterownika silnika. A co miałoby to na celu?
Pierwsze odczyt parametrów.Co do mocy w takich przypadkach to np zapchany wydech,za niskie ciśnienie paliwa,przestawiony rozrząd itd.
Sprawdź świece, następnie iskrę czy występuje cyklicznie na wszystkich cylindrach. Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach. Podmień cewkę.
elektrit ma rację!!! Jak silnik ma ciśnienie i sztucznie podasz mu paliwo to nie ma wyboru musi zapalić.
Witam. Problem leży zapewne w zacinającej się zmiennej geometrii turbosprężarki dlatego ją "odcina" komputer widzi za wysokie bądź za niskie ciśnienie doładowania i wyłącza sterowanie turbo. Trzeba zdemontować turbo oddać do czyszczenia geometrii i po problemie. koszty samego czyszczenia nie powinny przekroczyć 250zł plus demontaż i montaż to już w...
Czyli trzeba naprawić benzyne. Ciśnienie pompki , czujka temperatury, osprzęt WN.
Jeżeli w Seacie występuje czujnik ciśnienia w układzie wspomagania kierownicy to jego usterka powoduje objawy o ktorych piszesz.W czasie gdy koła są skręcone wzrasta ciśnienie w układzie wspomagania.Sprawdź ustawienie zapłonu.
Jaki moduł sterujący świecami ??? Tam jest jedna cewka z czterema wyjściami. W tym silniku gryzonie lubią gryzć przewody zapłonowe . Do sprawdzenia ciśnienie paliwa w blokach pomiarowych.
A jeśli mechanik grzebał mi w pompie i wymienił nastawnik mogło to być przyczyną jeśli coś tam źle ustawił??? No bo już chyba innej opcji nie ma a ciśnienie sprężania było 31 30 31 31 mniej więcej tak sie wachało ciśnienie na cylindrach
Cześć. Wygląda na to, że teraz nie słyszysz pompy paliwa po otwarciu drzwi. Kręcisz rozrusznikiem i ciśnienie oleju nie wzrasta do akceptowalnej wartości, dlatego zgłasza się kontrolka oleju.
kolego ibizka 94 jak kupiłeś pompe za mniej niz 150zł to tak będzie.raz wymieniłem 3.najlepiej się wpiąc manometrem w przewód zasilania paliwa trujnikiem i sprawdzić ,jak auo gaśnie to spada ciśnienie do 0
Zajmij sie egr em.
Kolego skoro pierwszy moment jest przełomowy to sprawdź ciśnienie sprężania na zimnym, potem ciepłym i vaku. POdejrzewam spory przebieg.
okazało sie że nie było kompresji (8atmosfer). Na wszystkich cylindrach? okazało sie że po remoncie 3 cilinder w ogóle sie nie uruchamia Jakie w nim jest ciśnienie po "remoncie"
Witam, mam problem z wariującym ciśnieniem oleju w Seat Ibiza 1,6 TDI CAYB 90 KM. Ciśnienie było słabe na starej pompie — 0,75 bar na zimnym, więc została wymieniona. Również pasek był wymieniany, czujnik ciśnienia również. Nagle motor dostał ciśnienia i zaczęły stukać popychacze, i moje pytanie: czy po wymianie popychaczy problem może ustąpić? Dodano...
Ja miałem nierówne ciśnienie i przejechałem ze 40 tyś. i nic sie nie działo sprawdź ciśnienie albo coś z pompą jak mówisz
Jak już będziesz odpalał, to proponuję odpalić bez pokrywy zaworów (na chwilkę) i sprawdzić wizualnie czy faktycznie olej jest podawany na cały wałek. Może być ciśnienie oleju ok, ale jeśli będzie przytkany kanał olejowy to wiadomo, znów się zatrze i urwie. Silnik Ci zachlapie trochę, ale lepsze to, niż niepewność, czy smarowanie jest ok. Silnik da...
witam, pompa jest jedna, a skoro odpinałeś wąż przy listwie i jest sucho a pompa nowa to znaczy że nie dochodzi napięcie po przekręceniu zapłonu na pompę i nie podaje, a to oznacz że musisz poszukać po kablach.Na wężu dochodzącym do listwy wtrysków powinno być ciśnienie i to duże.
Oszczędzając na bezynie , traci się pompę paliwa. Sprawdz ciśnienie paliwa. Rozumię ,że palisz samochód na gazie.
Co przeczyściłeś , przysłonę przepustnicy czy potencjometr przepustnicy? Ciśnienie paliwa sprawdzone , jaki był błąd sondy lambda?
Na zdjęciu jest czujnik ciśnienia doładowania a nie regulator ciśnienia i nie dochodzi do niego żaden wężyk tylko kabel z wtyczką, którego na fotce nie ma; elektrozawór regulujący ciśnienie doładowania wygląda tak : http://obrazki.elektroda.net/36_12463148...
Wyciągnij sterownik, rozbierz i zobacz jak się ma wężyk w środku do czujnika ciśnienia atmosferycznego. Spójrz na LOG 10 i na ciśnienie atmosferyczne co się z nim dzieje....
No tyle Pc pokazywał. Sprężaniu w sensie przy dodawaniu gazu moje niedopatrzenie to chyba źle ująłem nie ciśnienie przy sprężaniu, właśnie ciśnienie sprężania tak się waha.
Ciekawe jak to zrobił? Wstrzyknął do gara i uruchomił się. Masz diagnoskop? Nie mam takiego urządzenia i nie znam się tak na silnikach, wiem tylko tyle z tego co mówił że ciśnienie i iskra jest okej. Czy możliwe że mógł jakiś wtrysk paść o ile takie są w tym silniku?
Proszę o pomoc. Samochód odpala jak jest zimny. Jak się zagrzeje i wyłączy się silnik to bardzo długo kręci i odpali albo nie. Trzeba odczekać trochę czasu żeby się wychłodził i dopiero można odpalić. Auto jest po wymianie wszystkich filtrów. To się zepsuło po wymianie filtrów czy wcześniej tak było? Zmierz ciśnienie paliwa, albo sprawdź czy filtr...
W tych silnikach występuje też problem że zacierają się zawory w głowicy. Dlatego ciężko jest to zdiagnozować bo czasem chodzi a czasem lipa, jak się zawór wypali to nie chodzi cały czas a jak zaciera (przyciera) to sprawdzisz tylko w momencie kiedy gubi ciśnienie. stwierdził ze to wina wtrysku. Wyskakuje błąd zapłonu 'Błąd zapłonu' to szerokie pojęcie...
Witam, mam problem po odpaleniu wskazówka od ciśnienia oleju leci max w prawo poza skale i tam zostaje, ciśnienie powinno być na rozgrzanym silniku ok 2,5-3,0 a u mnie cały czas na max stoi, co może być uwalane zegar czy czujnik? co i jak posprawdzać, miernik mam :D
czy może ktoś podać jak podłączony jest czujnik ciśnienia oleju?
Sprawdź działanie przepustnicy, czujnika temperatury, wydatek i ciśnienie pompy paliwowej i czy nie "rozjechane są mapy paliwa"...
trochę się spóźnia ale to dotyczy w zasadzie tylko prędkości obrotowych poniżej 2krpm, plus z tego taki że łagodnie ciśnienie narasta i nie dochodzi do overboostów.
Witam Ja też miałem ten sam problem.Posiadam Seata Ibizę z systemem Porsche. Jako jedyny posiada on dwie pompy paliwowe. Jedna znajduje się pod samochodem.( ta działała), druga znajduje sie w baku paliwa,Proszę sprawdzić.Obydwie dają ciśnienie 3,5MPa.Po wymianie pompki w baku wszystko jest ok.
Witam, Chyba to forum to ostatnia deska ratunku... bo już naprawdę nie mam pomysłów. Otóż nieregularnie, zdarza się taka oto przypadłość jak w temacie, tylko przy pełnym bucie tzn wszystko jest OK auto przyśpiesza i nagle niezależnie od biegu obrotów i prędkości nagle ciśnienie doładowania leci na pysk do wartości poniżej ciśnienia atmosferycznego np...
w tym modelu to musisz zaczać od wszystkich bezpieczników.zależy tez jaki masz model sprężarki.a czujnik ciśnienia jest pod zbiorniczkiem wyrównawczym na przewodzie cieczowym.jeżeli presostat jest dobry i jest ciśnienie powyzej 4bar to powinien być zwarty.jeżeli jest rozwarty to do wymiany.
W takim przypadku nie ma innej możliwości jak to że gdzieś jest nieszczelność i płyn wypływa. Może gdzieś wąż pęknięty, może spod pompy wodnej, spod obudowy termostatu itd. no i jeszcze istnieje możliwość że do oleju lub idzie wszystko w wydech dzięki uszkodzonej uszczelce pod głowicą. Możliwości wiele. Sprawdź olej a jak będzie ok do nalej chociażby...
mnożnik przyzwoicie, ciśnienie gazu też podciśnienie prawidłowe coś się dzieje z autem że szukasz jeszcze jakiejś regulacji?
siemka nic nie da trzeba zwalić miskę oleju i sprawdzić stan panewek już to przerabiałem w golfie swoim walczyłem 4 miesiące z kontrolką nowa pompoa czujniki i dalej sie świeciła dobry fachowiec powinien smród panewwek nosem wyczuć zwal panewwy i nowe założ puki jeszcze nie stuka ciśnienie oleju powinno być na biegu jałowym 2.2b
Witam potrzebuje pomocy odnośnie zlokalizowania czujnika wysokiego ciśnienia G65 -seat Ibiza 6l, szukałem na wielu forach/stronach nie udało się może ktoś wie i pomoze
Lean znaczy ubogi. Może sonda kiepska, może wydech dziurawy, może ciśnienie paliwa za słabe. Ogólnie kilka przyczyn może powodować taki efekt.
Cylinderki kupowałem w dwóch różnych miejscach. Też sprawdzałem średnicę przed zamontowaniem i faktycznie wynosi 19,05. Z przodu mam zaciski tarczowe... Układ oczywiście był odpowietrzany. Próbuje skręcić manometr i sprawdzę ciśnienie w każdym punkcie. Dzięki za sugestie.
ibiza ciśnienie paliwa czujnik ciśnienie ibiza ciśnienie kolektor ibiza
pusty lodówka termostat elektroniczny schemat sprężarka klimatyzacji mazda
hikvision offline hikvision offline
Wzmacniacz Onkyo A-8420: Jakie głośniki wybrać? Ustawianie zaworów GY6-80, Baotian, Kymco 4T 80 cm³ – luzy, procedura, narzędzia