Witam! Mam problem z Climatronikiem. Problem tkwi w tym, że nie grzeje. A robi się coraz zimniej! Po wejściu w sterownik Vag-Comem. Zobaczyłem, że wszystko jest skasowane. Niedostępna jest funkcja Adaptation, Login. Zato pojawiły się Security Access i Advanced ID. Ponadto załaczam dwa zdjęcia z widokiem Vaga. Co mam zrobić. Przypuszczam, że trzeba zakodować...
Sprawdź woltomierzem czy po przekręceniu stacyjki ńa świece jest podawane napięcie. Nie znam tego silnika ale czas włączenia świecy może zależeć od temp silnika więc jeśli odczyt tego parametru jest zły to i sterowanie czasami grzania może szwankować. Ten model ma złącze diagnostyczne ? Jeśli tak to pojedź do kogoś kto ci zczyta komunikaty o błędach
Witam, Oki, w sobote bede mial czas to przyjrze sie sterowaniu silnika, Rozumiem ze grzebanie w Vagu nic nie da ? Pozdr MB
Początkiem wszystkiego było rozładowywanie się akumulatora na postoju. Naładowany akumulator pod maskę, podłączamy odpalamy i jazda. Potem stop gasimy silnik i za 5 minut cisza, wszystkie zegarki nie świecą. Po wymianie alternatora na regenerowany początkowo wszystko w porządku, ładowanie 14,2-14,3V. Trzy tygodnie użytkowania (przejechane 1300km) i...
tak po odłączeniu grzeją
Okazało się że uszkodzony był termowłącznik na chłodnicy. Dziękuje bardzo za pomoc, wszystko działa i auto już się nie grzeje.
Dzięki wszystkim za pomoc, teraz po dłuższym czasie jeżdżenia stwierdzam, że ibiza miga konkretnie i oczywicie grzeje 😁
Problen rozwiązany nagrzewnica zmieniona grzeje
Witam. Sprawdź dokładnie opornicę dmuchawy ( ew.podstaw drugą) i zawór przy nagrzewnicy .Być może to jest powodem. Brak czynnika chłodzącego nie ma nic wspólnego z grzaniem .
A skąd wniosek że nie powinny grzać i jaka to temperatura?
Oczywiście że da. Do komputera potrzebny jest licznik z funkcją MFA oraz manetka pod kierownicę, tzw. pająk. Grzanie lusterek również można dodać na dwa sposoby. 1 - zastosowanie uniwersalnych mat grzewczych. 2 - wymiana lusterek na elektryczne co wiąże się z wymianą wiązki i odpowiednich modułach w drzwiach + kodowanie w module komfortu.
czyli normalne ze grzeje na najwyższych biegu wentylatira?
Tak złącze przy sterowniku pin 14 (pin2 zaworu )to sterowanie, pin 1 zaworu to plus po bezpieczniku 8 (ten sam co grzanie sondy lambda )
Tak ma być. Przekaźnik świec ma blokadę (zacisk T) aby nie grzał na ciepłym silniku. Bo po co?
Węże ściskasz, grzejesz silnik, płynu dolewasz.
No, jak paliwa nie dostaje to skąd ten dym? Albo paliwo opada, albo nie grzeją świece.
Sprawdzę i dam znać (podobno elektryk wykasował wszystkie). Na dzień dzisiejszy jestem bez tylniej szyby (wieczorem jeszcze była cała) wiec najpierw muszę wstawić nową szybę a później sprawdzać grzanie.
Albo przeciążony alternator. Sprawdź czy świece się przypadkiem nie grzeją na stałe.
Może jest jakis sterownik od swiec który jest uszkodzony?
Zwykłe lampy poliftowe, osobno mijania i osobno drogowe, bo były też lampy z H4. Dodano po 9 Jeśli chodzi o przewody to nic się nie grzeje. Przewody przy alternatorze dokręcone bardzo dobrze. Jutro sprawdzę miernikiem pobór napięcia.
Ile lat ma auto? Może spadki napięcia są pomiędzy alternatorem a akumulatorem zbyt duże? Zmierz napięcie na przewodzie "+" pomiędzy akumulatorem i alternatorem, napięcie na zaciskach akumulatora i alternatora. Szukać trzeba gdzie są spadki napięcia. Także test nieobciążony alternator i załączać stopniowo światła, wiatraki, grzanie szyby. Jeżeli są spadki...
Będzie działać. Tylko skrzynka stopiła się bo pewnie grzeje się czarny przewód. Sprawdź to.
witam,wymieniłem silnik w ibizie 1,9 afn 110km na 110km z golfa 3 auto jezdziło idealnie do mrozów, okazało się że nie grzeje świec (inne podłączeniew okrągłej kostce,potrzebuję schematu wiązki silnika z klimą.
Witam wymienilem dwie sady lambda a nadal wyswietla sie blad 17511 problem grzania Pomierzyłeś co się dzieje w obwodzie grzania sondy?
Brałem to pod uwagę tylko że nie reaguje ani na grzanie ani zamrażanie. Jak się uda zapalić to kilka tygodni spokój.
Wymień kostkę. Pewnie upalone styki i stąd grzanie. Jeśli na nowej sytuacja się powtórzy, to dopiero wtedy szukaj głębiej.
Amperomierz szeregowo gdziekolwiek byle było dobre dojście. :) Kombinacja opłaci się na tyle, że układ będzie miał większą sprawność niż oryginał, więc będzie się mniej grzał.
Witam panowie, mam problem ze składanymi lusterkami w Ibiza 6L 2007 rok. Mianowicie wszystko sprawne - regulacja, grzanie, ale jak dam przełącznik w pozycję składania lusterek to cisza, nic się nie dzieje. Bezpieczniki ok.
Napiszę Ci jeszcze raz, że jeżeli instalacja jest sprawna; sprawdzona pod obciążeniem, nie ma żadnych spadków napięć, to problem leży tylko i wyłącznie w grzałce sondy lambda przed katalizatorem, musisz wymienić na nową BOSCHa lub NGK, sam przerabiałem problem i też używka powodowała ten błąd chociaż sprawdzając amperomierzem grzałka pobierała prąd...
Rozrząd jest sprawdzony przepustnica zaadaptowana czujnik map podmieniony. Jest możliwość że wydech jest przytkany. Po usunięciu kata auto ma moc ale dalej się grzeje kolektor z obudowa kata
W tych modelach wystepuje często problem z świecami żarowymi na początek sprawdz czy są sprawne i czy grzeją(czy podawane jest napięcie)
mam vw polo variant 1.9 sdi, długo się nagrzewa a przy duzych mrozach temperatura silnika spada nawet przy wiekszym wykorzystaniu ogrzewania, dobry ekonomiczny silnik malo pali i slabo sie grzeje
Obieramy kabelek z izolacji, nastepnie grzejemy lutownica i dajemy cyne,aby był pocynowany. Mase do masy kolego:)
Tzn chodziło mi o to że jej zgaśniecie nie oznacza że świece już nie grzeją .
Witam. Dołożyłem elektrycznie składane lusterka do Ibizy 6L. Regulacja działa ale mam problem z uruchomieniem podgrzewania, w BSI przekodowałem grzanie lusterek co spowodowało pojawienie się błędu: Fuse for Heated Outside Mirrors (S196) Orientuje się ktoś z jakiego Pinu w BSI trzeba dociągnać przewód do bezpiecznika nr 10 który wg. rozpiski odpowiada...
Witam. Znajomy ma Seat Ibiza rok 2003 i mam problem z ogrzewaniem tylnej szyby. Ciągle blokuje się sterownik j519. Co może być tego przyczyną? Po załączeniu ogrzewania tylnej szyby wszystko jest ok, ale po chwili dioda w wyłączniku zaczyna migać i po chwili gaśnie. Szyba nie grzeje. Jakieś rady na to?
Cześć, Seat Ibiza IV 1.2TDI: kiedyś zauważyłem, że trochę się grzeje. Błędów nie było. Od kilku dni pali się check engine i od czasu do czasu podczas jazdy zapala się kontrolka grzania świec żarowych. Błędów jako takich brak, jedynie w danych czasu rzeczywistego jest: - Czujnik temperatury spalin - Usterka w obwodzie Bank 1 Sonda 2. Czy możecie mi podpowiedzieć,...
A co jeszcze powyżej 100 stopni sie grzeje ? Podpiąć pod kompa sczytać błędy wtedy będziemy dalej myśleć.
grzaniem świec zarządza ECU silnika poprzez przekaźnik. a jakie błędy pokazuje VAG?
W takim razie RACZEJ bym się nastawiał na nieszczęsny* wentylator nawiewu. Jest on w miarę dobrze dostępny w tym modelu - jest za schowkiem pasażera i można go samemu wymienić. Czemu tak sądzę? Hałas nie narasta z obrotami silnika - czyli można wykluczyć sprężarkę i łożysko, które jest spięte z silnikiem za pomocą paska. No i na wyłączonej klimatyzacji...
Problem w skrzynce bezpieczników. a gdzie dokładniej ? jakiś przekaźnik czy luźne przwody ? rozbierałem dziś sam licznik i strasznie grzeje się tranzystor BD709 z tego co mi wiadomo nie powinno tak byc
To, że świece cały czas grzeją wskazuje na błąd / uszkodzenie sterownika. Radziłbym podjechać na VAG (komputer) i zczytać błędy.
Czyli co na próbę zamontować nową skrzynkę i wtedy sprawdzić ? Jeśli będzie dobrze to zostawić jeśli nadal będzie się grzał wyciągnąć bezpiecznik i jechać do elektryka ale takie który jest elektrykiem a nie amatorem :D
Cześć, potrzebuję pomocy w temacie podgrzewanych foteli. Chcę zamontować w IBIZIE maty grzejne w fotelach. Maty już mam. Mam też oryginalne przyciski do sterowanie siłą grzania: https://obrazki.elektroda.pl/2108452000_... główne zasilanie chcę pociągnąć od zapalniczki. Wydaje mi się, że to dobre rozwiązanie. Zastanawiam się nad sterowaniem...
Jak masz VAGa to sprawdź jakie temperatury widzi ECU i po problemie. Zasymuluj temperaturę powiedzmy -5*C i zobacz czy sterownik włączy świece - jeśli nie to nie masz co wymieniać świec, bo bez prądu nie będą grzały i nie ważne czy to BOSCH czy inne.
Że ich moce są zawyżone i grzeją się ;/ Ogólnie to tania chińszczyzna typu hollywood
Witam. Problem rozwiązany. Trzeba zrobic przerwe w przewodzie od czujnika temperaturu który odpowiada za czas grzania świec żarowych.. Przed odpalaniem silnika nalezy rozłączyc ten przwodzik na chwilke i wtedy świece będą grzały około 4-5s. i wszystko ok...
Warto, o ile rdza go nie zjadła(a o taki egzemplarz ciężko). Tanio kupisz, tanio naprawisz, pali mało tylko jak to diesel wolno się grzeje - więc w zimie ogrzewania za szybko nie włączysz. I temat popraw, bo nic z niego nie wynika.
A z paliwem wsio ok ? może się zbryliło? :-) jak paliwo jest to może padły świece. Chciał nie chciał sprawdzić czy daje paliwo i czy świece grzeją? a jak już tak kręcisz i kręcisz to dymi coś z rury ?
Przydałyby się jakieś fotki tej płytki. A jak wyglądają napięcia na tych układach? Podejrzewam że jeśli faktycznie były uszkodzone wcześniej te układy to raczej nie stało się to bez przyczyny. Nie grzeją się te kostki? Wspomniałeś o kondensatorze - on jest na głównym zasilaniu? Jakie ma parametry?
Witam, Mam mały problem z Seatem Ibizą II FL (2001). Gdy samochodem się nie jeździ, postoi kilka dni w garażu to przy próbie odpalania rozrusznik nawet nie zakręci - akumulator (przyznam że nie jest pierwszej młodości) jest kompletnie rozładowany. Postanowiłem naładować akumulator i zostawić go na kilka dni bez podpiętych klem - przy mierzeniu napięcia...
Tak, sam powinien sie odpowietrzyć, chociaż mi raz zrobił sie korek i trzebabyło popuścić śrube w dole chłodnicy, te od spuszczania płynu i wypuścić powietrze bo silnik sie grzał. W odpowietrzenu pomaga też podobno ściskanie węży podczas pracy silnika.
ok jest krok do przodu:) ALE no wlasnie ... masa jest KLUCZOWANA , a mi nic nie kluczuje grzanie jest cały czas wlaczone nawet po nagrzaniu silnika , a z materiałów do jakich udało mi się dotrzeć (do podobnego ale jednak innego silnika - stad mam wątpliwości) grzanie powinno się właczac i wyłaczac , a tak nie jest ...
kopułka wraz z palcem byla wymieniana jakis rok temu-rozbieralem i wszystko jest ok, na oko jest czyste. W ciemnosci nic nie widac by sie gdziekolwiek cokolwiek iskrzyło. Temperatura-juz po przejechaniu 3km auto grzeje goracym nawiewem ... Na dzien dzisiejszy nic nie zrobie-postaram sie po weekendzie zaczac wsystko od nowa analizowac ...
Dzięki. Przekaźnik już nareperowany (chyba). Jak dla poniższej konfiguracji załączyć mu zasilanie na 86 to załącza świece na 35s, kontrolka gaśnie po 30s a rozłącza 5s później. Po załączeniu zasilania na 86 jest jw chyba, że poda się zasilanie na 50 to lampka gaśnie a przekaźnik rozłącza świece 5s później. http://obrazki.elektroda.net/27_12642697...
Sprawdż świece żarowe na przebicie {po odłączeniu przewodu zasilającego}omomierz.Prymitywna metoda ale skuteczna wykręcić i sprawdzić podłączając pod prostownik {na bardzo krótko} jeśli grzeje to okey.Dzialanie elektroniki {wyłącznik czasowy} zasilanie od stacyjki do niego.Kiedyś miałem to samo.Tyle wiem i tyle mogę ci poradzić.Powodzenia
Przekaźnik 109 sprawdzony - jest sprawny. Masa na silniku musi być, bo kręci bardzo dobrze rozrusznikiem bez żadnych problemów. Co jeszcze może być przyczyną? Po wyjęciu 109 obroty nie podskakują na MAR, ale świece nie grzeją, a pompa ze względu na brak prądu i tak nie podaje paliwa
Świece grzeją? Czujnik temperatury działa prawidłowo? Skoro na plaku odpala i chodzi to przelewy zostaw, usterki szukaj we wzbogacaniu dawki na rozruch.
Podłącz np. vaga i zrób test wyjść, powinieneś sprawdzić w tedy przekaźnik świec żarowych czy działa oraz kontrolkę w liczniku. Sprawdź rano na samym zapłonie ( nie odpalać) temperatury na vagu, paliwa otoczenia i właśnie płynu, jesli tolerancja będzie 2-3 stopnie to jest ok. Przekaźnik wyjmij i sprawdź na pinach czy jest zasilanie( czy dochodzi napięcie...
sonda w tym układzie jest jak sie nie myle 3 lub 4ro przewodowa jeśli tak jest to czy jest ona grzana tzn, czy idzie +12v na jeden z białych przewodów do niej prowadzący a na 2gi biały masa?
Głowica to pierwsza część, która po odpaleniu silnika bardzo mocno się grzeje. Nawet przy dużych mrozach lód nie ma szans w niej się utrzymać. Problem jest w smoku, aby zassał olej. Podnosząc smoka masz smarowanie przede wszystkim wału, czyli panewek...
Tak tylko te jarzma to mają do tego tyle co nic. Problem mógł być z prowadnicami bo np krzywe. Tak chodzą lekko ale po skręceniu się klinują i zacisk chodzi ciasno. Druga sprawa sam zacisk zapieczony ,niedrożny przewód gumowy do zacisku albo problem z linką ręcznego. w takim stanie przy ciągłym blokowaniu i grzaniu tarczy wszystko szybciej "uległo"...
Teodor przecież wiesz że seat ibiza z rocznika '99 NIE MA sterownika świec żarowych.Role sterownika pełni przy okazji sterownik elektroniki diesla.Jeżeli się włączy kluczyk w stacyjce to świecenie ciągłe oznacza grzanie świec.Pulsowanie lampki oznacza że w systemie sterowania silnika nastąpiła usterka,ale jaka nic nie wiemy do chwili jej odczytania...
Witam, mam problem z wentylatorem chłodnicy . Ogólnie auto się grzeje . Zauważyłem we wentylator się nie odpala. Zrobiłem zwarcie na czujniku chłodnicy i nie działał Okazało się że styki w wentylatorze były zaśniedziałe. Wyczyściłem i się kręci jak robię zwarcie. No to już się cieszyłem ale dalej w czasie jazdy się nie odpala. Bezpiecznik wymieniony...
wezmę akumulator do domu i wsadzę rano do samochodu to odpala za pierwszym razem natomiast jak postoi z 8h na lekkim mrozie to już jest problem. Jeśli świece nie grzeją (do sprawdzenia) to czy przyniesiesz akumulator z domu czy będzie w aucie , różnicy nie będzie. Winny raczej akumulator , no chyba że jest jakiś pobór prądu (do sprawdzenia).
Witam. Posiadam Astre z 2.0 dti z 2000 roku. Od dłuższego czasu zauważyłem, że po pierwsze: - w porównaniu do innych aut z dieslem (ibiza II 1.9tdi, peugeot 307 2.0hdi) długo grzeją się świece, nawet w ciepłe dni kontrolka się zapala na minimum 2 sekundy - długo kręci przy odpalaniu, raz szybciej odpali raz wolniej i tak czuć, że odniechcenia zapala...
Witam posiadam problem z kontrolka cisnienia oleju, po nagrzaniu sie silnika wyskakuje ta kontrolka i nie znika. zostal wymieniony czujnik temperatury . jest jeszcze drugi problem ktory zaczol sie dziac ostatnio , strasznie grzeje mi sie silnik przekracza 110 stopni , i musze go gasic i czekac jak ostygnie. wiatraki wlaczaja sie tylko jesli odpale nawiew...
Raczej wątpię. Tarczy trącej nawet nie słychać podczas jazdy. Jeśli tłoczek chodzi luźno (a chodzi, bo masz nowy zacisk), zacisk luźno porusza się na prowadnicach i klocki też bez oporu poruszają się w jarzmie, to jeśli faktycznie koło się grzeje to trzeba przyczyny szukać w hydraulice - przewód gumowy, ewentualnie serwo czy pompa hamulcowa. Ale jeśli...
Wszystko podłączone, gra pięknie. Ale... 1. Wzmacniacz grzeje sie do tego stopnia że nie można go dotknąć, a po dluzszym glosniejszym graniu wyłącza dwa przednie kanały, a zostawia zmostkowany sub. 2. Gdy radio jest włączone, ale ściszone do zera w prawym kanale słychać delikatny pisk, szum. Bez znaczenia czy auto odpalone czy też nie. Instalacja podłączona...
Witam, proszę o pomoc bo moja ibiza (1.6tdi 105km 2010r) doprowadza mnie do szału. Jest wiele tematów podobnych ale żaden nie opisuje mojego przypadku. Otóż, zapala bez problemu silnik pracuje równo bez dziwnych zjawisk. Problem pojawia się po paru kilometrach (czasem 5 a czasem 15km) - zaczyna słąbnąc jakby nie dostawał paliwa aż w końcu zgaśnie. Potem...
Po pierwsze. Termostaty sprawdza się „gotując” je w garnku z wodą, termostat zawieszony tak aby nie dotykał ścianek garnka, do wody wkłada się termometr i garnek grzeje się na kuchence. Zalewanie wrzątkiem to nie jest obiektywny sposób pomiaru, ponieważ zimny termostat odbiera kilka stopni wodzie. Masz rację aby to sprawdzić praktycznie ,to należy...
Kolego co ty wypisujesz o jakimś podrasowaniu grzania świec jak auto nie odpala. I nie odpali jak nie zapali się kontrolka świec bo to informacja ze sterownik silnika nie ma zasilania. Sprawdzić przekaźnik 109 bo to 99% problemów przy takich objawach. Najlepiej odrazu kupić i wstawić nowy 109.
SEAT IBIZA 2002, 1.4, 75KM dziś auto rano jeszce normalnie chodziło, po południu podczas jazdy kotrolka systemu wtrysku zaczęła migać jak szalona a do tego moc auta bardzo zmalała ( nie reaguje prawie że na pedał gazu, jakby się dusiło) a auto się grzało wręcz. teraz zauważony został też spadek poziomu oleju? POMOCY, co to może być?????
Witam, dość rozległy problem, samochód kupiłem z poniższymi uszkodzeniami Na panelu sterowania nawiewem nie działa regulacja temperatury (zostało w położeniu grzanie i grzeje na max czy lato czy zima), nie działa też włączenie klimatyzacji i sterowanie klapą obiegu oraz podświetlenie w panelu sterowania działa tylko sterowanie wentylatorem na wszystkich...
Wentylator na krótko chodzi.. Wymienilem czujnik. Przejechalem sie, wentylator sie wlaczyl. Schłodzil.. Ale po pewnym czasie ( dosc krótkim ) na wolnych obrotach znow złapał temperature, i wentylator na wolnych obrotach sie nie włączył.. NADAL SIE GRZEJE. Regulacje mam manualna, ale zaworek dziala bo sprawdzalem. Byc moze sie gdies w srodku ułamał....
Generalnie to przy odpaleniu auta nie ma tego charakterystycznego "obciążenia" silnika. Klima coś tak chłodzi i grzeje ale to nie jest to co powinno być, raczej jest to zwykły nawiew. Wiatrak włącza się ale tylko przy ptrzegrzaniu płynu w chłodnicy, no i wtedy, gdy włącze diagnostykę klimatronika tj. ECON + obieg + zapłon = wtedy wszystko przechodzi...
Komora grzania nie ma bezpośredniego kontaktu z membramami. Można śmiało odkręcić tą pokrywę oczywiście po opuszczeniu płynu chłodzącego.Obejżeć stan uszczelki pewnie gdyby była pod ręką nowa to sytuacja byłaby konfortowa. Mogło się zdażyć niewielkie pęknięcie obudowy ale jet to mało prawdopodobne.
Koledzy, chciałem pomóc sąsiadowi a uwikłałem się w .... . Pacjent to Seat Ibiza 2002r. Choroba to nadmierny pobór prądu na postoju. Na początek sprawdziłem ładowanie - 14,3V więc sprawdziłem VCDS-em, nie wskazał niczego co mogło by naprowadzić mnie na trop. Sygnał dźwiękowy i grzanie szyby jako błąd sporadyczny. Auto traci 3,2A w piku a później spada...
Witam. Posiadam Seata Ibize II FL 2001r. 1.9 TDI. Problem jest następujacy: dosłownie 2 miesiące temu wymieniana była drugi raz uszczelka pod głowicą (tak na prawdę niepotrzebnie bo to nie była wina uszczelki tylko czujnika) Za pierwszym razem ponad pół roku temu rzeczywiście wymiana UPG była potrzebna bo objawy były uzasadnione. Lecz zauważyłem że...
podłączę się pod temat i zapytam co może byc przyczyną ,że kontrolki, ciśnienia i grzania świec żarowych się tylko żarzą ,a nie palą, reszta ok.,czy też szukac uszkodzonego tranzystorka ?,czy coś innego? licznik od passata tdi digital bez linki prędkościomierza,na silniczkach krokowych..
Seat Ibiza 1,4 benzyna 1999r. 94tyś km. Wiem że jest już sporo podobnychh tematów ale przeglądając forum nie znalazłem odpowiedzi na mój problem i póki co nawet paru mechaników ma z tym kłopot. Mianowice znane juz wszystkim falujące obroty... Mam taki problemik bo autko jak sie nagrzeje zaczyna robic cuda przy zmianie biegów lub dojerzdzaniu do skrzyzowania...
Witam, W moim samochodzie od momentu kupna nie działa podgrzewanie tylnej szyby oraz lusterek bocznych. Postanowiłem się w końcu zmierzyć z tym problemem. Samochód to seat cordoba II fl 1.4 16V benzyna z 2003 r. Samochód w wersji z klimatronikiem. Po załączeniu grzania tylnej szyby przez około 1 minute kontrolka pali się normalnie na pomarańczowo, potem...
Witam Mam Ibize 1.4i(8v) 99r. w czasie jazdy spada mi do wartosci prawie minimalnej wskazanie temp cieczy chlodzocej. Sprawdzalem przewody doprowadzajece ciecz sa dobrze cieple, chlodnica tez w calosci dziala-ciepla, wyglada ze przeplyw jest stan (chwilowo wody jeszcze, jezdze na wodzie od wakacji) jest ok. Dodatkowo auto grzeje naprawde dobrze. Czujnik...
Witam, mam SEAT IBIZA 93 czyli tak jakby VW i też mechanik podejrzewa czujnik halla...tyle ze moje autko potrafi jeździć przez miesiąc bez problemu i nie gaśnie, kiedy indziej znów zaczyna przerywać,gasnąć,cudować...ponadto mam wrażenie jakby autko to strasznie szybko sie grzało... czy ktoś potrafi udzielić mi jakichs informacji co to może być??? co...
Witam ! Wracam do tematu wałkowanego przeze mnie kiedyś tu na tym forum. Chodzi mianowicie o pompę wspomagania (w tym momencie nie ważne czy to będzie TRW czy Koyo) a dokładnie o to czy ktoś z szanownych kolegów/koleżanek badał kiedyś jaki jest lub powinien być pobór prądu przez taką pompę. Chodzi mi o wartości w stanie tzw. spoczynku oraz dynamicznie...
Witam, W związku z nadchodzącą zimą dopadł mnie dość niemiły problem z ogrzewaniem i nawiewem w starym seacie. Problem polega na tym, że dmuchawa dmucha tylko jak przesunie się suwaki w odpowiednie miejsce (jest to miejsce gdzieś "pomiędzy" więc często trzeba zaklinować by suwak się nie przesunął) i tak samo z ogrzewaniem, choć ostatnio bardzo ciężko...
Witam mam taki problem że moja Ibiza zaraz jak zaczeły sie zimniejsze noce zaczeła cięzko odpalać im niższe temperatury tym gorzej aż wkońcu wogóle chodzi o to że świece (oczywiście sprawdzone wszystkie o.ki) grzeją sie bardzo krótko tak jakby oszukiwał je czujnik temperatury płynu chłodzącego (4 piny) gdy go odepne oczywiście grzeją bez końca po pewnym...
Witam, Wiem że tematów podobnego typu troszkę jest, poczytałem większość ale żaden przypadek nie jest taki sam. Walczę z tematem już długi czas bez skutku. Posiadam Seata Ibizę 1.2 70 Km - 2006r Gdy kupiłem auto w okolicach kwietnia zeszłego roku nie było upałów było wszystko ok. Pewnego dnia w wakacje gdy stał na słońcu nie można było odpalić auta,...
Ok problem rozwiązany, jednak przełącznik do wymiany. Po zwarciu na (krtótko) w kostce przełącznika szyba zaczęła grzać. A na kablu przy szybie na wejściu i wyjściu pokazało 10v to chyba dobry wynik? Wiec kable na szczęście w porządku. Przeczyściłem błaszki we włączniłu i na razie jako tako działa, ale na zimę będę musiał założyć nowy. Najbardziej mnie...
Witam potrzebuję dowiedzieć się jakie kolory przewodów dochodzą do sterownika świec do grzania wody na ściance grodziowej i które gdzie idą bo mam problem z dostaniem scheamatu do tego autka. Oprócz tego jeszcze chciałbym dowiedzieć się gdzie idą pozostałe przewody które wychodzą z podszybia z lewej strony i zaraz za ścianką grodziową odbijają w prawo...
Witam wszystkich. Mam ogromne pytanko, a mianowicie mam Seata ibize 1.9 TDI z 2000r i nie jest w nim zamontowany podgrzewacz wody. W kwietniu był wymieniany termostat bo auto nie grzało się do 90 st (auto sprowadzone z Włoch) jak by niebyło to występują tam raczej wysokie temp i nie potrzebny był podgrzewacz, ale do czego dąże, a do tego iż gdzie się...
Mam teraz więcej czasu więc rozjaśnię kilka spraw. Jeśli chodzi o "odchyłkę" to miałem na myśli pomiar napięcia wyjść wzmacniacza, tzn multimetr wskazuje pomiędzy gorącymi zaciskami wartości których wcześniej nie pokazywał (prąd zmienny). Pytając "w jaki sposób mam to zrobić" pytałem o zmniejszenie wzmocnienia, ale tego się już douczyłem i decydują...
Witam mam seata ibize z silnikiem 1.4 rocznik 1997. Autko przestało mi się grzać temperatura silnika cały czas leży na białym polu dzisiaj zauważyłem że gdy mam wyłączone ogrzewanie temperatura silnika normalnie rośnie i trzyma swój poziom gdy włączę ciepłe powietrze wskaźnik temperatury od razu spada i zaczyna lecieć zimne powietrze. Gdy znowu wyłączę...
Witam. Postanowiłem zagłębić się w temat samochodu wujaszka ;) Pacjent to seat ibiza II fl z wolnossącym silnikiem diesla. Auto gdy jest zimne nie chce odpalać. Kręci ładnie i żwawo ale nic się nie dzieje. Gdy odepniemy czujnik temperatury auto po chwili odpala. Gdy silnik jest ciepły odpali z podłączonym czujnikiem temp. ale trzeba pokręcić rozrusznikiem...
Gorące powietrze, może być np. b. dobrze grzejąca suszarka
witam mialem taki sam problem przy ibizie 98 r tez TDI nie palila na cieplym silniku juz mechanicy kombinowali na różne sposoby kosztowalo mnie to dużo kasy pompa inna nowe swiece ustawiany rorzat kilka razy czujnik temperatury nowy akus na mocniejszy niby przekaznik grzania swiec a okazalo sie że sidla mapa prowadzenia silnika czyli jak masz okazje...
Po pierwsze sprawdź poziom płynu chłodniczego, następnie jak będzie ok to przede wszystkim .leży sprawdzić czy jest dobrze odpowietrzony układ chłodzenia bo to on jest najczęstrzą przyczyną takiego działania. Jak odpowietrzyć układ można sprawdzić wszedzie na internecie. jak co to wytłumacze. Następnie jeśli to nie pomoże trzeba wiedzieć jakie masz...
Witam. Spotkałem się z pewnym problemem, a mianowicie pedał sprzęgła został w podłodze podczas zatrzymywania się na Stopie. Próbowałem wyciągnąć go ręką ale nie dało się. Zgasiłem silnik, po czym próbowałem go uruchomić, lecz próba zakończyła się niepowodzeniem. Po przekręceniu zapłonu nawet nie zapalała się kontrolka grzania świec. Po pewnym czasie...
Dziękuję za rady.Temat ten kiedyś poruszałem.Wracam do niego z tego powodu,że nowe paski 6pk925,a wymieniłem ich 4 sztuki w ciągu 8 lat,w tym samym aucie,po miesiącu zaczęły piskać przez czas grzania świec żarowych.W zimie z natury rzeczy jest to czas dłuższy.W tej chwili po nagrzaniu silnika luz paska,na wolnych obrotach,widać w postaci drgań pionowych...
Witam ponownnie. Wczoraj wieczorem odpiąłem kleme z akumulatora,po całej nocy rano temp -5 stopni założyłem ją spowrotem.Miernik w dłoń i co?,napiecie 12,5v,autko zapaliło od razu akumulator krecił jak szalony.Po południu postanowiłem sprawdzić co pobiera te 180mA i wyjąłem bezpiecznik z alarmu.Przyczyną poboru prądu jest fabryczny alarm dotego dochodzi...
ibiza światła ibiza ibiza ibiza antena ibiza świateł ibiza
radio wyświetlacz vivaro napięcie wejściowe oscyloskop recovery wiersz polece
samsung ue49mu6120 wzmacniacz słuchawkowy ecc88
Xerox WorkCentre 6605 – nowe sterowniki a blokada zamiennych tonerów, firmware, kompatybilność Seat Cordoba 2002 – nie gaśnie kontrolka rezerwy paliwa, czujnik poziomu, pompa VDO