wkład da się wyjąć ale trzeba wcisnąc blokadę nie wiem jak ci wytłumaczyć gdzie wywiercić otwór ja pierwszy raz kupiłem starą stacyjkę z golfa 2 przeciełem szlifierką wydostałem wkład i teraz mam wzór gdzie i na jakiej wysokości wiercić otwór. próbuj stara stacyjka nawet bez klucza może być a tnij od klucza do kostki z dwu stron
Pewnie winna jest kostka stacyjki
Masz uszkodzony ale prawidłowo zakodowany kluczyk. Prawdopodobnie upadł. Do wymiany transponder i będzie Pan zadowolony. Koszt niski, warto oddać auto w ręce specjalisty. Druga raczej mało prawdopodobna usterka, to uszkodzenie pętli stacyjki. Ale to już trzeba zdiagnozować, jakie błędy będą.
Przerzuć eeprom i testuj auto, czy błędy były odczytywane po tej usterce ? Masy na budzie i silniku sprawdzone ? Bezpieczniki posprawdzane ? Przekaźniki ? Stacyjka ?
Masę zasilanie stałe i po stacyjce , CAN . To na początek...
Klucz z ASO (w.g VIN) z pastylką immo i pilotem - jeśli oryginalne wkładki i centralny. Nie wymienię stacyjki Co da sama wymiana stacyjki?
Ibiza 2016, tzn. po lifcie ? Można to zrobić jak na filmie. Zestaw wskaźników (17), kodowanie, wchodzisz w bajt nr. 1(pierwszy jest nr.0), zmieniasz bit 0(pierwszy od prawej) z 0 na 1.
Podepnij właściwie zasilania czyli +B stałe 12V a ACC +12V po stacyjce.
a mozesz mi zdradzisz jak wyciagnac wklad w tym modelu, wiem ze nalezy wlozyc drucik tylko gdzie i co znim zrobic z tym drucikiem czy jak wlozy sie drucik to sam wyskoczy wklad czy nalezy cos jeszcze zrobic.
Wielokrotnie na forum opisywane oznaczenia tego przekażnika .Oznaczenia te same co w VW i innych samochodach.L - lampka ,T -czujnik temperatury,50-sygnał z rozrusznika 85- masa ,86 -zasilanie po stacyjce , resztę wiesz.
Dyskusja trwa już drugi dzień a czemu nikt nie napisze dla Kolegi jednego zdania: jak to w VW - przewód czarny to linia "15", zapłon?
Dziękuję za odpowiedź, wymienię przekaźnik pompy i będę obserwował. Dziwi mnie, że po uderzeniu w kierownicę odpalił. Chyba że to przypadek, albo jakieś styki w stacyjce.
Problem mam z Seatem Ibiza 3 6L 1.4 16V. Gdy wyciągam kluczyk ze stacyjki, wskazówki od licznika nie wracają do pozycji 0.
Do zamontowania alarmu nie potrzeba schematu elektryki samochodu. Poza tym Ibiza to łatwe auto. +12V - czerwony na bezpiecznikach Stacyjka - czarny j.w. Kierunki - czarno-zielony i czarno - biały np. w lewym progu Drzwi - brązowo-biały od włącznika oświetlenia Pompa (jeżeli to benzyna) - czerwono-żółty w lewym progu
Dla potomności. Przewód brązowy to masa pojazdu. przewód czarno fioletowy to +12V po stacyjce natomiast przewód żółty to sterowanie radiem. Radio NIE JEST sterowane po linii CAN, która wymaga połączenia dwuprzewodowego (CAN H i CAN L). Jeśli już... jest to linia K albo jakiś własny interface wymyślony przez VAG. Poprawka do poprzedniej wypowiedzi: Pin...
15 to jest plus po stacyjce
Kostka stacyjki
To może być kostka stacyjki, brak masy, czy nie kontaktujący bezpiecznik - dlatego trzeba wszystko po kolei sprawdzić.
stacyjka.
z tyłu stacyjki
O dzięki wielkie. Dodano po 11 Samochód odpalił czyli do wymiany stacyjka:(
http://szukaj.elektroda.pl/search.php?mo...
sprawdz kostke stacyjki częsta przyczyna
kostka stacyjki
Może zasilanie na pamięć masz źle podłączone dwa plusy jeden stały i drugi po stacyjce
Kostka nie wciśnięta do końca, ew. założona biała zamiast czarnej.
Witam. Dość łatwo zamontować zestaw z seata ibizy stary model do 1992 roku. Podnośniki tak jak w golfie są na linkach. Zestaw używany w dość śmiesznej cenie, a z dopasowaniem nie ma zbyt dużego problemu. Zresztą ibiza oparta była na częściach właśnie z golfiaka II np. stacyjka, przełączniki świateł są takie same.
Też tak miałem , sprawdz czy masz zasilanie na styku 50 rozrusznika jak przekręcisz stacyjkę.
Witam, ostatnio wymieniałem kostkę stacyjki w Seat Ibiza III i aby to zrobić musiałem odkrecić kierownice. Dziś zauważyłem że gdy jadę na wprost kierownice mam lekko skreconą w prawo. Co zrobiłem źle, na zbieżność muszę się udać, ale czy ja o czymś zapomniałem? Chciałbym też zaznaczyć ze na śrubę od kierownicy nie nakładałem żadnego kleju do zapobiegania...
do stacyjki jest zawsze jedna kostka, nie wiem jakie ty masz na myśli :?:
Blokuje immo, jeśli jest, zobacz pętla na stacyjce jest?
dzięki za odzew. Czy wymiana kostki to skomplikowana "operacja" ?? Da się to zrobić na podwórku koło domu bez jakichś specjalistycznych narzędzi ??
jak rozebrac stacyjke po włamaniu do autka jak wybrac wkładke z bembenkiem aby zamontowac nową wkładke może ktoś rozbierał pod spodem jest elektryczna kość prosze o pilne podpowiedzi jak jest blokowany bembenek
brak zasilania ecu przekaznik, stacyjka trzeba szukać
Kostkę stacyjki sprawdzałeś?
Wita. Immo ma taką czarną cewkę przy stacyjce od strony kluczyka. Od niej idzie kabelek do centralki. Odłączenie nic nie da. Sprawdzić możesz Vagiem. Pozdrawiam.
Nie wiem czy podświetlanie w tym aucie jest z włącznika świateł czy po stacyjce ale może lepiej zacząć od odłączenia wtyczki włącznika świateł i kostki stacyjki.
najprawdopodobniej padła Ci kostka stacyjki mieści się ona na końcu stacyjki pod kierownicą możesz spróbować ją rozebrać i przeczyścić styki lub wymiana na nową nie jest zbyt droga
To przecież tak jakbyś wyłączał stacyjke, lub odcinał plus po stacyjce :roll:
zamykam temat...... to nie wina rozrusznika........ tylko cos ze stacyjka
Brak zasilania licznika = brak zasilania immobilisera. Objaw - silnik zapala i po jakiejś sekundzie gaśnie. Szukaj braku zasilania licznika: bezpiecznik, stacyjka itd.
Macał-sprawdzał połączenie kostek również przy stacyjce,aż znalazł.
Co do kontrolek ABS i ASR zobacz jakie błędy zapisał sterownik. Zanikający prąd jak piszesz, warto sprawdzić na początek stacyjkę.
Za to na pewno prąd do przerywacza awaryjnych/kierunkowskazów przechodzi poprzez włącznik świateł awaryjnych; bardzo częstym przypadkiem jest awaria styku przełączającego zasilanie przerywacza ze stałego plusa na plus po stacyjce.
Nie wieczko nastawnika tylko element znajdujacy się na elektrozaworze. To taka czarna puszka z elektroniką wewnatrz. Do niego dochodzą trzy kable. Jeden z nich to + po stacyjce.
Przed cewką nie ma żadnego bezpiecznika, ale sprawdź czy masz zasilanie na bezpiecznikach od 13 do 17 po kluczyku. Jak nie, to jakieś dokładane zabezpieczenie lub kostka stacyjki.
Sterowanie zamkiem plusem czerwono-zielony i czerwono-niebieski przy wyjściu z drzwi, kierunki zielono-czarny i biało-czarny w wiązce kolumny kierowniczej, drzwi biało-brązowy, możesz odciąć czarnego plusa po stacyjce.
Podaj coś wiecej- Jaka Ibiza -jaki silnik- rocznik ? jaki kluczyk-scyzoryk składany czy cały?
zielono-żółty otwórz żółto-niebieski zamknij + komfort sterowanie ujemne Przy sprawdzaniu musisz mieć zamknięte drzwi (zamek) i wyjęty klucz ze stacyjki.
Sprawdź dobrze bezpieczniki na akumulatorze czy nie ma mikro pęknięcia lub wypalonego styku ewentualnie kostka stacyjki do sprawdzenia i przekaźniki pod kierownicą
To jest Ibiza 6L III (2002-2008) wyposażona w moduł komfortu ? Podaj jego oznaczenie.
Sprawdź po przewodzie cewki od stacyjki. Chyba pod licznikiem od wewnątrz deski. Do modelu 99 to oddzielny sterownik.
Pilot niekoniecznie musi się rozkodować, no ale może przy dłużej zajmującej wymianie. Zdarza się. Jeżeli chodzi Ci o metodę przyuczania pilota z jednym kluczem w stacyjce a drugim zamykać drzwi i naciskać pilota, to do tej metody możesz dla tej potrzeby wykręcić sobie wkładkę zamka. Wtedy możesz grotem przekręcić zapłon, a pilot osobno trzymać na zewnątrz....
ad. HZ10 Po otworzeniu schowka, nad bezpiecznikami są gniazda z przekaźnikami niektóre są koloru brązowego. Oddzielnej brązowej skrzynki tam chyba nie ma, z tego co pamiętam, dzisiaj jest za ciemno aby to sprawdzić jutro sprawdzę i odpiszę. njalepiej odkręć plastik pod stacyjką i namierz gruby czarny przewód a po przewodzie dojdziesz do sterownika:D
jak?
Problem w zapowietrzaniu lub kiepskie ciśnienie na garach,dobrze by było sprawdzić czy na pinie 38 stera jest napięcie podczas rozruchu,może już kostka pod stacyjką pada.
jeśli masz tam zwykły gaz (nie sekwencję) to spróbuj na samym gazie, zwykle immo odcina tylko wtrysk, a na gazie nadal można odpalać i jeździć (w Oplach i grupie VAG tak jest) ja tak Astrą jeździłem jak zmieniłem silnik na 1.6 a do kompa zgubiłem ten odbiornik na stacyjkę... a kolega Ibizą bo zgubił kluczyk
Sprawdź też antenę immo, przy stacyjce, może noś nie styka.
kolego sprawdź napięcie na kostce na pewno masz jedno stałe :D a to za zapłonem ci zniknęło może być to kostka stacyjki
Cześć, mam problem z deska rozdzielcza w Seat Ibiza 1.4 2003 benzyna, po wyłączeniu silnika oraz wyjęciu kluczyków ze stacyjki, nadal świeci jak na zdjeciu. Jaka może być tego przyczyna? https://obrazki.elektroda.pl/8844979800_...
Witam. Podłączyłem w seacie (Seat Ibiza II) kamerkę do zapalniczki , okazało się jest w niej jest cały czas zasilanie i po wyciągnięciu kluczyka ze stacyjki kamerka nadal działa. Czy jest jakieś rozwiązanie aby zasilanie w zapalniczce było tylko kiedy przekręcimy kluczyk w stacyjce i do momentu wyciągnięcia kluczyka?
Witam, Mam pewien problem, otóż padł nawiew, sterowanie za pomocą panelu climatronica nie daje żadnych rezultatów silnik dmuchawy w ogóle nie reaguje. Po rozebraniu schowka na kostce zasilającej nie ma w ogóle napięcia po włączeniu zapłonu. Silnik został sprawdzony "na krótko" z zasilania z zewnątrz 12v i kręci się, również regulacja panelem działa....
Jak orginalne przewody to czarny zawsze minus Mógłbyś nie pisać bzdur, skoro nie masz pojęcia o czym piszesz? Ten przewód, to zasilanie wzmacniacza anteny aktywnej plusem pojawiającym się po załączeniu radia. Poza tym w grupie VW i Oplach czarny przewód to plus przeważnie plus po stacyjce, a masa w praktycznie wszystkich niemieckich samochodach to...
A jeśli w pasacie z 97 r nie ma ding ding na zostawionych światłach to tez mikrostyk?? Lub stacyjka.
Sprawdź zasilania> plus stały>masę>plus po stacyjce wkostkach przy pompie wspomagania.
Warto by było sprawdzić jakie błędy ma climatronik. Trzymając przyciski ECO i obieg wewnętrzny, włącz zapłon w stacyjce. Odczytaj błędy klimatyzacji. Pokrętłem/przyciskami zmiany temperatury przechodzisz do kolejnego błędu.
Zobacz czy dochodzi zasilanie do radia w twoim samochodzie, tam musi być zasilanie przed i po stacyjce. Albo jak masz to radio już wyjęte, to podłącz je na stole.
+15 na sterowniku silnika, stacyjkę, rozrusznik, czujniki położenia wału korbowego ...
No i co z tego, że kluczyk wygląda niemal identycznie, jak na nim nie zapalisz, chyba, że sobie natniesz mieczyk tak aby pasował do stacyjki i umieścisz wewnątrz transponder.
Licznik jest kompletnie martwy, na wyświetlaczu też nic nie ma? Zasilania bezpieczniki ok? Nie wiem czy tam są wyprowadzenia licznik te same jak golf 4, jeśli tak to powinno być: Niebieska wtyka licznika PIN 1 +12V po stacyjce (zacisk 15) PIN 23 12V (zacisk 30) PIN9,24 masa Reszte opisu masz tu [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to...
Niestety tych czasów nie przestrzegałem . Co do drzwi , pokrywy silnika . bagażnika tak wszystko zamykane . Pomiar amperomierz w obwodzie , Sorki ale co zmieni miernik cęgowy ( nie mam takiego ) . Najbardziej zastanawia mnie to drgnięcie silnika wycieraczek , Skąd ten krótkotrwały impuls , Kluczyka w stacyjce też nie było .
zdejmij obudowe stacyjki i poruszaj cewką immobilayzera i wtedy sprubuj
A zamiast miernika podłącz tam żarówke 12V 21W na te "plusy" wzgl. minusa, masy i czy zaświeci... Bo tam miernik może se pokazywać... Ba, to za mało nawet po odpaleniu... Tam słabe zasilanie...cosik nie kontaktuje dobrze. Kostka stacyjki...może. Bo może źle strzelam to sorry.😕
Tam nie będzie żadnych bezpieczników na głównych liniach nie trudźcie się . Od samego aku prąd idzie do kostki stacyjki. I jak nie ma żadnego alarmu to albo kostka stacyjki albo nie podłączone poprawnie kable. A co nie podłączył ? Może przedstawi zdjęcia kabli obok aku co on na to?
Potwierdzaj wyłączenie alarmu przez włączenie stacyjki na chwilę ,wtedy sie nie uzbroi.
Nie upieram się przy bezpieczniku termicznym ani przy innych rozwiązaniach. Chciał bym to zrobić raz a porządnie tak abym nie musiał nic poprawiać oraz nie pominął jakiegoś zabezpieczenia. Myślałem ,że zabezpieczenie silników przed przeciążeniem to standard oraz ,że przełączniki nie są obciążone dużym prądem . Ale widać myliłem się . Zrobię to więc...
pompa paliwa jest w progu albo na żółto-czerwonym albo żółto-niebieskim,rozrusznik czarno-czerwony,plus po stacyjce czarny-obydwa w wiązce stacyjki.
I wyczytałem na necie że do wtyczki pompy ABS idą dwa piny masy ujemne i dwa zasilające z tym że jeden stały a drugi po przekręceniu stacyjki Mylisz się,są dwa stałe plusy. Spawdż obwód za wtyczką 3 pinową żarówką 21W. Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/1932215500_...
Witam! Zaczeło się od tego, że zapiekł się swożeń w tuleji na który przykręca się ramie wycieraczki. Po włączeniu wycieraczka lekko ruszyła ok 10 cm i staneła i gdzieś zrobiło się jakieś zwarcie. Po naprawie zapieczonych tuleji i po podłączeniu zasilania, wycieraczki cały czas pracują bez kluczyka w stacyjce. Gdzie może być problem??
czy działa styk s stacyjki (rozpoznanie wyjęcia kluczyka),czy próbowałeś dwa sposoby programowania?
Jedna kostka czujnik, w drugiej zasianie, jest jeszcze trzecia, komunikaja, zasilanie po stacyjce... Zobacz, że na pompie masz trzy gniazda.
Kluczyki nie te ? Wymienione razem ze stacyjka ? Posprawdzaj w innych zamkach. Jesli tez nie pasuja to trzeba dorobic bebenki a sam pilot zaprogramowac. Pogoogluj, milion razy opisywany temat.
Procedurą z elsa Oo dzięki potestuje tu już coś więcej widać tj nie trzeba kolejnych kluczyków wkładać do stacyjki tylko po upływie 20 sekund próbować z guzikami.
Pokaż tego pilota jak wygląda w środku i daj fotki napisów z jego obudowy. W tym roczniku powinien być pilot radiowy i tam raczej nic nie miga w nim przy dopisywaniu (miga jak się naciśnie otwórz /zamknij ale nie 5x). Moim zdaniem ktoś zgubił kluczyki od auta przez co do zamka są od VW a do stacyjki od Seata ale starszego gdzie centralny był na podczerwień...
Ibiza 2008r 1.9 dizel czy jest możliwość odtworzenia kluczyka. Tak, jest możliwość dorobienia nowego kluczyka na podstawie zdemontowanej stacyjki i odczytanego "wsadu" pamięci immobilizera. Konieczne są do tego odpowiednie "narzędzia", których cena jest wyższa niż koszt usługi w punkcie dorabiania kluczy...
Masz napięcie na grzałce? Tam chyba jest plus po stacyjce a masa z ECU.
Wiem, że odgrzewam stare kotlety, ale miesiąc temu udało mi się nagrać problem z zegarem w ibizie. Okazuje się, że czasami jak się wyjmie kluczyk ze stacyjki, to następuje całkowite odcięcie prądu do liczników. Po ponownym przekręceniu kluczyka zegar jest już wyzerowany. Czy jest to częsty przypadek w tym modelu samochodu? Gdzie szukać przyczyny - komputer,...
Czy działa zamykanie z pilota oraz czy po wyjęciu kluczyka ze stacyjki zapala się automatycznie lampka w podsufitce? Możliwe że licznik widzi cały czas sygnał na styku S stacyjki lub nie widzi sygnału z włączonych świateł.
Włącz światła, otwórz drzwi i wyciągnij kluczyk z stacyjki - gong powinien się odezwać.
Witam, czy posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej - głównie część odpowiedzialna za sterowanie silnikiem - do Seata Ibizy 6L 1.4 16V modelowy rok 2005??. Mile widziana także rozpiska pinów na ECU lub jakiekolwiek informacje, np który pin to +12V po stacyjce. Z tego co się orientowałem to ten typ ECU ma dwa przewody do sterownika zapłonu czy tak?...
zwróć uwagę na to czy w czasie kręcenia palą się kontrolki na desce rozdzielczej,często pada kostka stacyjki i wtedy gdy podczas kręcenia nie palą to nie zapali też auto
Ten rok ma.Najprościej jak dla ciebie to rozbierz osłonę koło stacyjki i zobacz czy idzie przewód do takiego ringu na stacyjce.Nie do stacyjki tylko na nia.
Musi coś z włączanych elementów strasznie obciążać alternator. Może masz gdzieś przetarty lub poluzowany kabel. Zapal i poruszaj wiązką przewodów od stacyjki a potem w komorze silnika.
Plus po stacyjce załącza przekaźnik a on zwiera styki i podaje napięcie dalej.
Zaworek na pompie ma zasilanie po stacyjce. . Zawór odcinający paliwo (N109) ma zasilanie z EDC
Trudno odpowiedzieć na problem z połączeniem . Jeśli prawidłowo deklarujesz że Twoje auto to Ibiza 6J to kodowanie tego co chcesz zmienić jest w centralnej elektryce . Bajt 0 - bit 0 selektywny zamek centralny . Bit 3 i 4 automatyczne odblokowanie po wyjęciu kluczyka ze stacyjki i automatyczne blokowania po przekroczeniu 15 km/godz. Aby to wszystko...
Sprawdz czy kamerka cofania nie jest stale zasilana. Monitor ma + po stacyjce a kamerka? Moze faktycznie 140mA to przy duzo. Trzeba podlaczyc amperomierz a nastepnie odlaczac lo kolei zaczynajac od radja a konczac na alarmie nie pomijajac kamerki.
1. Tak jest to plus 12V na elektrozawór parownika pojawia się po przełączeniu na gaz (pamiętaj ze według schematu masz dwa elektrozawory gazu jeden na parowniku a drugi na butli i oby dwa musisz podłączyć by się razem otwierały) 2. schemat ten jest przewidziany bez użycia przekaźnika(jeśli chcesz zastosuj najprostszy zwierany przekaźnik. Pamiętaj by...
Prawdopodobnie cewka przy stacyjce . Odp. W kluczyku . (Nie wiem czy pytałeś się o nadajnik czy odbiornik ) Zobacz na wiązkę po zdjęciu obudowy . Dwa cieńsze kable - może być ekran. Wrzucenie na najprostszego scana - Scantol , VagCom wykaże błąd . Podłączenie idzie do Licznika . Powodzenia
jeżeli sprawdzałeś potencjometrem i dalej nie było żadnej reakcji , to ewidentnie usterka nie jest po stronie czujnika, tylko: 1. sprawdź czy są całe przewody na odcinku licznik czujnik 2. czy jest napięcie polaryzacji (przeważnie stabilizowane 5V) na kostce do czujnika na pinach 1-3(gdy jest odpięta) 3. jak wyciągniesz licznik (i nadal jest podpięty,...
schemat stacyjka ibiza ibiza świateł ibiza ibiza światła ibiza
elektrownia wiatrowy śmigło zablokowane kapilary magazyn energii fronius
chrysler voyager chrysler voyager
Stukanie w urządzeniu podczas pracy - przyczyny i rozwiązania Radio Menuet 20303 - przepalający się rezystor R9 przy lampie EBF89