Tylko, że sprawdza się w funkcji nastaw podstawowych przy obrotach oki 1500/min
Możesz odciąć pompę paliwa, jeżeli samochód jest zagazowany to zapłon, można jeszcze odcinać czujnik położenia wału ale to już raczej robota dla fachowca. Poczytaj trochę o odcinkach w silnikach benzynowych, na pewno coś wybierzesz.
Prawdopodobnie cewka przy stacyjce . Odp. W kluczyku . (Nie wiem czy pytałeś się o nadajnik czy odbiornik ) Zobacz na wiązkę po zdjęciu obudowy . Dwa cieńsze kable - może być ekran. Wrzucenie na najprostszego scana - Scantol , VagCom wykaże błąd . Podłączenie idzie do Licznika . Powodzenia
Trzeba pisać kod silnika to nie bedzie problemu masz tu BBY z opisem
Jeżeli w tym samochodzie jest bezpiecznik zasilający cewkę zapłonową to jest to pierwszy samochód z tej grupy w którym by to było. Samochody te - nie posiadają bezpiecznika zasilającego cewkę zapłonową. Sprawdź kostki od tyłu skrzynki bezpiecznikowej - zwłaszcza te czerwone o dużym przekroju. Pozdrawiam.
Witam. 1. Wciśnij i trzymaj przycisk koło prędkościomierza. 2. Włącz zapłon. 3. Pokaże się napis "Service" 4. Puść przycisk. 5. Przekręć w prawo, aż ukaże się "---". 6. Zwolnij przycisk . 7. Wyłącz zapłon. Pozdrawiam :).
Nie ma opcji aby nie było napiecia bo by w ogóle była cisza. Kup próbówke włącz zapłon i sprawdzaj. https://obrazki.elektroda.pl/7007582000_... poleciał bezpiecznik od licznika https://bezpieczniki.net/seat-ibiza-2002... bezp.18/27 sprawdz wszystkie
najłatwiej osiągnąć ten bezsensowny w przypadku wolnossącego silnika efekt modyfikując oprogramowanie sterownika silnika tak, aby wyłączyć Overrun Fuel Cut, i modyfikując zapłon dla Overrun przesuwając go do max opóźnionego.
Serwis to nie blad tylko bierzace wymiany oleju , po wymianie oleju serwis sie kasuje.Mozna to zrobic własnorecznie, nacisnij prawy przycisc , trzymaj , włącz zapłon , nacisnij lewy przycisk , serwis powinien zniknąć.
Witam serdecznie.W zestawie wskażników sa dwa przyciski.Prosze zrobić w ten sposób. 1.Nacisnąć prawy przycisk i przytrzymać 2.Włączyć zapłon 3.Prawy przycisk obrócić w prawo i przytrzymać 1 sekundę. 4.Zwolnić przycisk. 5.Wyłączyć zapłon. I to wszystko.Pozdrawiam Witek
Wilgoć w aparacie zapłonowym ma wpływ na odpalanie, co do gazu - pewnie membrany w parowniku są już sztywne i dlatego gaśnie
Masz dać do elektryka a nie wymieniaczy ,kasowaczy błędów pseudomechaników bo sprawa jest prosta.P
Dyskusja trwa już drugi dzień a czemu nikt nie napisze dla Kolegi jednego zdania: jak to w VW - przewód czarny to linia "15", zapłon?
Maszyna dwupaliwowa i sprawdzałeś już zapłon, gaźnik, pompę itp. Nic nie piszesz czy sprawdzałeś instalację gazową. Może instalacja przepuszcza gaz i silnik zalewa dwoma paliwami? Edit. Dobrze było by też sprawdzić instalację elektryczną zapłonu i instalacji LPG pod kątem stabilności zasilania i stabilności masy.
SEAT IBIZA III 2007 r. Witam, mam problem z światłami stop. Gdy włączam zapłon, bo z trzymania stopa w aucie światła stop (dolne) zaczynają świecić, a jak wcisnę stopa, lewe światło przestaje świecić, a prawe zaczyna mocniej. Górne działa prawidłowo. AI: Czy w ostatnim czasie były przeprowadzane jakieś naprawy lub zmiany w układzie elektrycznym lub...
prawdopodobnie powoli pada ci pompa paliwa sprawdź ją
Jeden przewod to masa drugi (+) a trzeci wyjscie.Jak sie dobrze przypatrzysz to znajdziesz tam oznacznie. Najlepiej to sprawdzic woltomierzem czy na wyjsciu jest napiecie.powinno ono zanikac i pojawiac sie podczas obrcania walka rozdzielacza (tam jest taki pierscień z okienkami )Spróbuj to zrobic jak jest wszystko podłączone i zapłon włączony ale odłacz...
Zerknij do postu maryjana
zaczni od wypalenia gazu -zakręć lub sciąg przewód zasilający na wielozaworze w butli odpal na gazie i przytrzymaj na obrotach az silnik zgasnie. wyłącz zapłon i odkręć śrube od spodu filtra zwróć uwage na uszczelki , żeby ich nie pogubić póżniej odkręć śrube na górze na 17 klucz ściąg cewke , środek powinien wyjść przez górny otwór który się pojawi...
Warto by było sprawdzić jakie błędy ma climatronik. Trzymając przyciski ECO i obieg wewnętrzny, włącz zapłon w stacyjce. Odczytaj błędy klimatyzacji. Pokrętłem/przyciskami zmiany temperatury przechodzisz do kolejnego błędu.
Schemat z pierwszego postu jednak trochę się różni. Na obecnym schemacie przewód sw vi (czarno-fioletowy) wychodzi z pinu 11 przy (X93) i kieruje się do gniazda bezpiecznikowego (X28-l) do 10A bezpiecznika F18 który podciągnięty jest pod linię nr 15 czyli (Ignition switch Ignition -ON) czyli pod stacyjkę zapłon włączony. Natomiast przewód ge (żółty)...
Witam, 15K km temu wymieniłem świece bo wypadał zapłon na gazie. Przy okazji, a raczej w walce wymieniłem też wtryski gazu i całość ustawiałem (ustawień raczej jestem pewny). Dwa tygodnie temu to samo, wypadanie zapłonów tyle, że tym razem wymiana świec pomogła właśnie na te dwa tygodnie. Teraz zapłon wypada i na gazie i benzynie (choć tu tylko na wolnych...
Mam inną cewke i tez nie zapali. ale cos nie widac tej iskry. Włączyłem zapłon srodkowy pin do minusa na akumulatorze a koncówke kaba wysokiego napiecia do obudowy silnika kilka cm od obudowy i nic. A jak sprawdzić czy czujnik hala jest sprawny?? Jak go odkrecic. Ściągnełem kopułke i palec. Pozniej jest jakas okragla blaszszka a za nia widac czujnik,...
Jeśli chodzi o wykasowanie inspekcji to podaje ci co nalezy zrobić: legenda: A - ustawianie godzin zegara B - ustawienie minut zegara auta vw 91-99 oraz skoda fabia, oraz oktavia do 99, seat toledo, leon, ibiza cordoba, arosa, alhambra do 99/2000 IN01 - Inspekcja 1. Włączyć zapłon. 2. Wcisnąć i przytrzymać przycisk [A]. 3. Wyłączyć zapłon. 4. Zwolnić...
Zapłon był sprawdzany dawno dawno temu u mechanika. Czy jest jakaś metoda żeby móc zapłon sprawdzić samemu? Aktualnie wymieniony został filtr paliwa i dalej problemy występują.
Tutaj masz do siln. o oznaczeniu BBY = 55KW/75KM http://obrazki.elektroda.pl/3771949300_1... G1Alternator FBezpiecznik T1Cewka zapłonowa B83Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym B54Czujnik kąta wychylenia wału korbowego B138Czujnik pedału przyspieszenia B169Czujnik położenia silnika przepustnicy B132Czujnik położenia wałka rozrządu B33Czujnik...
Moje radio długo się wyłącza ręcznie, a chce żeby wyłączało się razem z zapłonem. Dodano po 35 Znalazłem schemat i pokazało mi że po zapłonie w stacyjce jest czarny przewód (15) wpiąłem go w czerwony przewód w kostce iso i mam cały czas zapłon :/ Znalazłem zły schemat czy co, bo nie rozumiem o co tu chodzi :/
Mechanizm zjawiska jest prosty-w czasie pracy powietrze wewnątrz się nagrzewa, zwiększa objętość i część zostaje wypchnięta, podczas postoju natępuje proces odwrotny ( zassanie zimnego powietrza) i skondensowanie pary wodnej.
Czy proba uruchomienia auta przy pomocy boostera w sytuacji, kiedy alarm jest aktywny, jest w ogole mozliwa To wszystko zależy czy alarm jest fabryczny czy dodatkowy. Fabryczny nie blokuje zapłonu - tylko uruchamia sygnał dźwiękowy a funkcję unieruchamiania spełnia fabryczny immobiliser. Alarm dodatkowy może przekaźnikiem blokować zapłon - wszystko...
tak moduł tez byl wymienion... ale naszczescie juz po problemie okazalo sie ze przepalil sie jeden z kabli przy stacyjce i w momencie rozruchu odcinał zapłon i auto krecilo tylko iskra raz byla raz nie... dzieki za odpowiedz pozdro :D
Witam. Jestem posiadaczem Seata Ibiza 2004 75 kM benzyna. Mam problem z odpaleniem. Rano po przyjeździe do pracy zgasiłem, po pracy odpalił na sekundę i zgasł. Od tamtego momentu nie odpalił. Na początku nie pokazywał żadnych błędów. Po kilku próbach odpalenia wyskoczył błąd P2101. Uznałem, że wymiana przepustnicy rozwiąże problem, jednak po wymianie...
A czy jak dasz zapłon kilka razy (tak by pompa paliwa włączyła się kilka razy na te 2 sekundy) to lepiej opala. Po otwarciu drzwi kierowcy z rana słychać pracę pompy paliwa?
amatorszczyzna, zamykam.
Witam, Seat Ibiza 2018 rok, rozrusznik kręci, a silnik nie odpala. Przestał odpalać po wymianie deski rozdzielczej, wcześniej po kolizji jeździł normalnie. W czasie, kiedy deska była zdemontowana, został włączony zapłon w celu zamknięcia szyb, licznik również był wtedy odłączony. Czy mogło to spowodować blokadę immo? Usunięcie błędów nie pomaga. https://obrazki.elektroda.pl/7147860500_...
Bezpiecznik mam wyciągnięty żeby się nie świeciło to światlo jak wsadzę go z powrotem to się zapala jak wyłacze zapłon też gaśnie spróbuję tak zrobić jak napisałeś
Pisząc "przesunąć odcięcie zapłonu" masz na myśli odcięcie zapłonu w związku z zakładaniem alarmu, czy zwiększenie liczby obrotów silnika przy którym ECU odcina zapłon (tuning)? M.
witam ja mam to samoa raz nie probowal tylko raz dzialal em go od nowa zaprogramowac ale teraz wogle nie dziala..... podobno siada jakis modul... koszt 300zl... Dodano po 1 to dziala na 100% dzis zaprogramowalem ale nie dziala mi otwieranie wina modulu w pilocie.... 1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi...
(at)soplica828 Ale po co ? No jak to po co? Bo inni mają to ja też chcę.
Jaki tam schemat? Na wtyczce do aparatu masz narysowane +, 0 i -. Zewnętrzne zasilanie, środkowy sygnał. Czujnik Halla jest połączony z gniazdem na aparacie zapłonowym, ściągnij kopułkę, palec oraz osłonkę to zobaczysz czujnik.
Witam, mam Ibizę 3 1.4 BBY 2002 i cały czas delikatnie świeci się kontrolka od trakcji. Nie ma znaczenia, czy zapłon włączony, czy nie, cały czas się świeci tak samo. Podpięty był Delphi, nie pokazał nic. Znajomy mechanik mówi, że robi gdzieś zwarcie i daje prąd na kontrolkę. Nie ma u mnie w okolicy jakiegoś wybitnego elektro-mechanika i chciałbym sam...
Seat Ibiza 2005 rok, benzyna 1,4, bez LPG. Po przekręceniu stacyjki w zapłon normalnie pracują kierunki i wycieraczki. Po odpaleniu kierunki po około 3 sekundach gasną i wycieraczki przestają pracować. Gdy szybko kręcisz kierownicą kierunki i wycieraczki działają poprawnie. W module komfortu błąd napięcia referencyjnego z alternatora. Ładowanie 14,2...
Witam . Ostatnio zakupiłem radio z chin , 2 din na Androidzie.Model radia ML-CK 1018. Problem polega na tym ,że radio ma przewód illumination , który po podłączeniu nie podświetla przycisków. Sprawdziłem również miernikiem czy prąd w ogóle dochodzi do kostki ISO ,otóż okazało się że podczas regulacji potencjometrem mocy świecenia zegarów prąd wynosił...
Po co mam zmniejszać jeśli mogę już odpowiednie kupić... Z drugiej strony irydowych nie powinno się ruszać.
Jakieś tam ryzyko zawsze istnieje ale to nie jest nic, czego nie da się naprawić posiadając tylko 1 pilot. Czasem po wymianie baterii, wystarczy włożyć kluczyk do stacyjki, przekręcić na zapłon i nacisnąć przyciski na pilocie. Jest też taka procedura ponownej synchronizacji: przy zamkniętym aucie nacisnąć na pilocie otwieranie i w ciągu minuty otworzyć...
Jak juz mowa o ciekawostkach to ja powiem ż na Boschach zrobiłe 90 tyś i nadal na nich jeżczę. Jakieś 2 lata temu wymieniłem je na NGK ale to była straszna padaczka co tydzień padała mi jedna świeca, miałem już dość dokupowania ich i dzięki Bogu nie wyrzuciłem starych boszówek i spowrotem je założyłem i nie mam żadnych problemów z paleniem i tym podobnych,...
po podłączeniu radia i włączeniu radio wołało kod,gdy włączyłem zapłon radio zaczęło grać,kodu chyba nie potrzebowało
Witaj.Czujnik Halla daje informację do sterownika dzięki czemu sterownik "wie" kiedy podać impuls na cewkę. Jeżeli iskra jest to czujnik działa. Jeśli jest iskra i paliwo (autostart) to powinien być zapłon. Jeśli nie ma zapłonu sprawdź kompresję,może rozrząd przeskoczył.
nie ma tam nic takiego
Witam, mam Seata Ibize 94 rok 1.4. Posiadałem w nim radio Philipsa na kasety, było wszystko, ładnie grało, działało. Kupiłem od kolegi radio Sony, które u niego normalnie grało i działało, u mnie gdy podłącze kostki samoczynnie zapala się zapłon w samochodzie, radio chodzi, muzyka gra, tylko nie wiem dla sam zapala się zapłon po podłączeniu kostek....
No tak faktycznie - chodzi o poduszkę z przodu. Rozumiem, że zapłonnik jest w samej poduszce ? Czyli mogę odłączyć poduszkę na konektorze (oczywiście akumulator odpięty), podłączyc akum. - sterownik nie zgłupieje i potraktuje to jako nieskończona rezystancja ? W ibizie 6L airbag ecu jest gdzieś w kabinie ?
Masz aktywną blokadę czasową w liczniku. Zostaw włączony zapłon na 20 min i po tym dopiero się loguj. Widać ile jest czasu w tych screenach - 18-20 min.
Masz dwie opcje: 1. Naprawa Twojego sterownika 2. Wymiana na sprawny i dogranie immo.
Witam wszystkich. Posiadam autko Seat Ibiza 1.4 8V ABD z 1995 roku na jednopunktowym wtrysku. Wtryskiwacz BOSCH 0280150 676 Problem polega na tym że kiedy jechałem autem z górki może od startu 10 kilometr, na luzie w pewnym momencie silnik zgasł. Kontrolki się świecą wszystko jak należy a silnik nie chodzi. Próbowałem zapalić ale to był błąd. Przylał...
Błąd sondy i wypadający zapłon losowo, obstawiam że przez brak sondy , bo czuć od razu kiedy nie dziala
Zamieniłem wtryskiwacz przez jeden dzień było ok. Dziś znowu zaświeci się check i dalej wypadanie zapłonu. Wieczorem będę miał możliwość dokładnie odczytać który zapłon wypadł i wtedy będzie wiadomo czy to problem wtrysku.
Jeżeli martwe, nic nie ma na wyświetlaczu to sprawdź bezpieczniki, jeżeli są ok to wyjmij radio odczekaj ok. 15 min. i podłącz ponownie, ważne żeby zapłon był wyłączony. Poproś kogoś o pomoc bo możesz sobie nie poradzić. Wklej zdjęcie radia.
Cześć! Posiadam Seata Ibizę III z radiem o modelu zawartym w tytule, Kiedy uruchamiam silnik, załącza mi się pytanie o język i tryb demo. Wybieram kolejno angielski i wyłączenie demo, a kiedy gaszę silnik i zapłon, a potem znowu to włączę, muszę ponownie zrobić wspomniane czynności. Ktoś coś? ;)
sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. Nierówna komprecja. Bardzo czeste w tych silnikach. Jak zawsz do tej pory przyczyną nierównej kompresji były zwory, pęknięte uszczerbione, lub wypalone. Z doświadczenia głowica do remontu, ale jeszcze sprawdź kompresje po próbie olejowej. Wypadajace zapłony masz tylko na iegu jałowym, bo wtedy kompresja jest...
objawy są rózne od właśnie tak jak u ciebie że jest dyskotek na tablicy poprzez to że nie można odpalić samochodu, w niej w środku przepalają się styki i nie łączy, podopno jest to przypadłość samochodów grupy VW
Nie posiada. Standardowe pytanie- czy po przekręceniu kluczyka w pozycję zapłon KAŻDORAZOWO mignie na chwilę chociażby kontrolka świec żarowych?
Musisz sprawdzić czego brakuje za 1 razem, może któryś przekaźnik nie do końca działa prawidłowo. Sprawdź jeszcze czy samo ponowne włączenie zapłonu pomaga czyli włącz zapłon dwa razy zanim zaczniesz kręcić rozrusznikiem.
Zapłon albo pompka paliwa być może.
Jak na nowej baterii nie mruga dioda to pilot zepsuty. Znajdź model i kup używany/nowy pilot (wystarczy sama płytka). Potem jak masz dwa kluczyki to można dodać nowy pilot bez użycia komputera. A mogę dopytać? jak już ogarnę kluczyk nowy, To ten bez guzików wkładam w stacyjkę i odpalam zapłon, a drugi ten nowy wkładam w zamek drzwi, raz zamykam później...
Ustaw zapłon. tzn przyśpiesz w prawo.
nie wiem czy to zapłon bo jat to był by zapłon to by chyba tak nie chodził a on jak już odpali to idzie ze strzała ma siłę i przyśpieszenie i wszystko tylko cięzko pali
Brak prądu w samochodzie. Po przekręceniu kluczyka na zapłon, zero reakcji na desce. Sprawdzone bezpiecznik i przewody na alternator i rozrusznik. Przekaźniki znalazłem pod kierownica nie wiem jak je sprawdzić ? Gdzie jeszcze szukać Ktoś ma schemat ?
Włącz zapłon, otwórz drzwi- światełko ma się zapalić. Zamknij, ma zgasnąć. Bez zapłonu powinno zgasnąc po ok 30sek.
Będziesz miał tak jakbyś wyłączył samochód kluczykiem.Dobrze myślisz.
Cześć, silnik w Seacie Ibizie 6L 1.4 benzyna 16V 2003r. nie odpala po wyciągnięciu i ponownym wsadzeniu bezpiecznika sterownika silnika (5A). W międzyczasie wykonałem reset INSP przeglądu przytrzymując na załączonym zapłonie trzpień/przycisk do resetu licznika dziennego. Przycisk ten miałem wciśnięty przez kilkanaście sekund po czym pojawiła się czerwona...
1.1.1Zdalne sterowanie falami poczerwieni. -Włożyć jeden z kluczyków do zamka drzwi kierowcy. -Przekręcić kluczyk w celu zamknięcia zamka drzwi i przytrzymać w tej pozycji co najmniej 5 sek. -Przekręcić kluczyk 3 razy w kierunku otwarcia zamka drzwi i uaktywnienia systemu. -Wyjąć kluczyk i skierować w kierunku lusterka wstecznego. -Nacisnąć przycisk...
Nie masz tam czasem zamontowanego jakiegoś alarmu który odcina zapłon ?
PIN wydobyty przez kolegę Jurek220 z szyfrowanego wsadu jest poprawny, dalsza procedura dodawania kluczyka była już wielokrotnie opisywana i okazała się skuteczna (VCDS -> Immobilizer -> Logowanie PINem -> kanał 21 w Adaptacji -> kolejne wkładanie kluczyków i przekręcanie na zapłon).
Cze. Mam takie radio i mniej wiięcej co 2 lata trzeba je wyjac ,rozebrac i wyczyscic elektronike płynem do ukł. elek. a nastepnie (troszke)spryskac kontac spray(em) .Pomaga na 100% (Wcześniej radio załączało sie samoczynnie.
Dziękuje a w jaki sposób mogę to sprawdzić i sterownik jest w pompie tak? na kostce napięcia 2,4 są więc wydaje się że wchodzi natomiast czy wychodzi? Zostaw woltomierz , weź do rączek oscyloskop , włącz zapłon ..... Dodano po 2 a pozostałe dwa z napięciem 2,4 pomarańczowo-czarne Tylko jeden , drugi ma inny znacznik
Dynamicznie na lampę strob. 1°przd GMP na ciepłym silniku.
Nie ma przerywacza jest nadajnik Halla w aparacie zapłonowym. System wtrysku L-jetronic starszy model i nowszy Motronic.
Podobną sytuację miałem w Polo , czujnik stukowego spalania - tam jest taki dziwaczny z ekranem.
Szybe trzeba tak jakby zaprogramowac dojedź powoli klikając tak po razie do samej góry wyciąg kluczyk poczekaj chwile wsadz z powrotem daj na zapłon i powinno działać.
Witam ponownie przestawiłem zapłon zgodnie z danymi producenta moc się zwiększyła i trochę pomogło Zamykam temat
Dokładnie, nazywa się tak bo jest główny na środku "korony" wyjść kabli z kopułki do świec
Witam, zwracam się z prośbą o pomoc, ponieważ wyczerpały mi się już pomysły, a w internecie nie znalazłem nic podobnego. Chodzi o samochód Seat Ibiza IV 1.4 benzyna. Po wymianie zacisków hamulcowych z tyłu i odpowietrzeniu układu odpaliłem auto, a ono po około 3 sekundach zgasło i koniec, nie idzie go odpalić. Rozrusznik kręci i próbuje jakby łapać,...
Najlepiej podłączyć pod komputer diagnostyczny.W ostateczności pomóc może popularny ELM327. Wygląda na to, że ma miejsce wypadanie zapłonów na jednym z cylindrów. Do sprawdzenia: -świece -cewki zapłonowe (domyślam się że w tym modelu są cztery osobne cewki) Cewki najłatwiej sprawdzić zamieniając je miejscami,a na którym z cylindrów gubi zapłon można...
Może by tak ustalić co to piszczy? Jak włączasz zapłon to czerwona dioda gaśnie - to ona bez zapłonu się świeci? O jaką diodę chodzi? Sprawdzales w ogóle czy jest iskra? Przełącznik od centralki LPG działa? Daj zdjęcia jaka to centralna i o jaką diodę chodzi. Myślę że to piszczenie może tutaj być objawem usterki - brak jakuegos zasilania itp.
Jeśli miałbym obstawiać przyczynę awarii, to postawiłbym na wymianę filtru paliwa... Czy coś pomoże, jeśli rano, przed próbą uruchomienia silnika włączysz, zapłon (bez uruchamiania silnika) na 20 s., następnie go wyłączysz, ponownie włączysz i tak ze 2 razy aż dopiero spróbujesz uruchomić silnik?
Wiele razy wypinałem licznik w passacie bez odłączania klem i nigdy nie generowało to żadnego błędu poduszek,chyba że został włączony zapłon
A jeśli by filtr paliwa był odwrotnie założony to jaki by to miało wpływ na zapłon? Po przekręceniu kluczyka słychać że pompa paliwa się załańcza.
tak dokładnie nie pracuje, objawy są takie jakby zapłon był odcięty, no ale jak pisalem na wstępie spec zdejmowal immobilajzer, wyczytałem na google ze może to być stacyjka zepsuta, ze na rozruchu odcina zapłon, i musze to prawdzic jeszcze. Czy to tez moze byc wina komputera ?
moim zdaniem coś nie tak z dawkowaniem paliwa zwłaszcza że wtryski były zapieczone, czy działa sonda?, zapłon, jakie zużycie paliwa?
może to zadziała; 1.Przycisnąć i trzymać przycisk kasowania licznika dziennego 2.Włączyć zapłon cały czas trzymając w/w przycisk 3.Po włączeniu zapłonu(bez uruchamiania silnika) w/w przycisk należy trzymać 10 sekund 4.Po 10 sek. powinno pojawić się wskazanie "0,0" 5.Wyłączyć zapłon
W golfie (a to "to samo" co Seat) miałem coś podobnego przy uszkodzonej kostce w stacyjce. Wymiana kostki załatwiła sprawę. Być może u Ciebie jest to samo (kostka łączy w pozycji "zapłon" ale w pozycji "rozruch" potrafi rozłączać styk zapłonu).
Napewno jest źle zamontowany pływak i się wiesza jak spada paliwo niżej trzeba by przekręcić cały kosz odpowiednio by pływak pracował swobodnie bo pewno się blokuje na tej 1/4, wyjm pompe zobacz czy pływak ma swobode ruchu w tym miejscu co jest teraz zamontowany, sprawdź też podczas wyjętej pompy z baku, czy jak załączysz zapłon i poruszasz pływakiem...
Na forach anglojęzycznych znalazłem coś takiego, przetestuj (Seat Ibiza 2002-2008): Procedura 1. 1.Włączyć zapłon i pozostawić klucz w stacyjce. 2. Mechanicznie zablokować drzwi pojazdu przy użyciu sterowników za pomocą drugiego klucza. 3. Używając pilota, naciśnij przycisk UNLOCK raz, sygnał dźwiękowy. 4. Odczekaj 10 sekund, a następnie naciśnij przycisk...
Ibiza II była produkowana do '99 roku, więc jest to końcówka produkcji, natomiast silnik był montowany w Polo chyba od '93, bardzo archaiczna i wybitnie nieekonomiczna jednostka. Jakich oczekujesz wskazówek? Jeśli kopułka jest cała, nie ma w środku napaleń to nie co jej wymieniać. Jeśli już wymieniasz to kupuj markowe części - BOSCH albo Beru ale cena...
Uruchamiam zapłon pokazuje się IN00 (wtedy nacisnęłam ten przycisk), silnik się uruchamia napis znika pojawia się licznik przebiegu.
Powodem nie odpalania Seata było źle zamontowane koło sygnałowe przy czujniku wału korbowego źle czytało sygnał i zapłon był przestawiony. Po prawidłowym montażu na kropki na kole i obudowie uszczelniacza samochód odpalił na dotknięcie kluczyka. Za pomoc dziękuje
napięcie na "niebieskim pinie" we wtyczce idącej do alternatora 10,83 V w pozycji zapłon Wszystkie pomiary robi się na odpalonym silniku na podwyższonych obrotach i na alternatorze i na akumulatorze.
Tak - komputer jest w trybie awaryjnej pracy, opóżnij lekko zapłon i sprawdź sondę jeszcze raz. Oczywiście wcześniej wykasuj błąd. Myślę jednak, że sonda do wymiany. Pozdrawiam.
Mam taki problemik z Seatem Ibizą, rok 96' silnik 1.9 TDI, (1Z ten sam co w VW) Załączam zapłon i kontrolka świec świeci cały czas dopóki nie uruchomię silnika, wtedy gaśnie. Podobnie wygląda sprawa zasilania na świecach: włączony zapłon-zasilanie jest cały czas, napięcie zostaje odłączone po uruchomieniu silnika. Co może byc przyczyną takiego zachowania?...
Wczoraj samochod zgasł i do dzisiaj nie pali, udało mi sie ustalić, że to wina braku iskry na świecach. Czujnik halla można wyeliminować bo podczas holowania obrotomierz pokazywał obroty (a z tego co sie orientuje z halla pochodzi sygnał do obrotomierza). Na cewke dochodzi napięcie 12v. Wymieniałem kopulke, palec, przewody i cewke ( niecały rok temu)....
Spróbuj powtórzyć procedurę kilka razy, bo pompy często opornie przyjmują kodowanie . Też tak miałem. Odisem przyjmował, po wł/wył zapłon kodowanie się zerowało. Dopiero vas-em przyjął i zapamiętał kodowanie . Dodano po 1 Podjadę na "online'a" do aso, zobaczę czy zakodują? Musisz mieć pewność że pompa jest legalnego pochodzenia ;)
ibiza zapłon ibiza świateł ibiza ibiza światła ibiza
schemat jonizator powietrza czujnik temperatura zewnętrzny volvo regulacja indukcyjności
wyłacznik bistabilny electrolux schematy odkurzacz
Czy odpowietrzniki powinny być otwarte przy spuszczaniu wody? Klucz udarowy Tresnar 500 Nm - siła dokręcania i odkręcania