Popatrz na zbiornik paliwa(150l) i będziesz wiedział ;) Ale bez napędu,tylko na wałku na niezbyt wysokich obrotach bo moc ma to pewnie znośnie. Nie lepiej popracowac godzine i będziesz wiedział?Jaki rolnik wie ile zużywa jego traktor pracując tylko na wom-ie?
Wyregulować obroty minimalne (śruby z boku opisane L,H) dokładać gazu jak się piła trochę rozgrzeje i jak dotarta zmniejszyć ilość paliwa- fabrycznie na dotarciu pije paliwo jak smok.
Nie korzystalem z takiego czegos
Paliwo wlewasz do zbiornika. Patrzysz na ilość zatankowanego paliwa, następnie obliczasz ilość potrzebnego oleju, wlewasz do zbiornika i chwilę nim kołyszesz. Z tego opisu można by wywnioskować, że paliwo miesza się w baku a to jest najgorsza z możliwych metod.
Jeśli mając kosz, na wierzchu, były widoczne zmiany na wskaźniku paliwa zgodne z położeniem pływaka, to układ elektrycznie jest sprawny. Usterka jest po stronie mechanicznej, pływak blokuje się w pozycji pełnego poziomu paliwa, może być to spowodowane błędnym montażem zespołu.
Oszukaj czujnik temp by ECU myślało że silnik zimny, albo powietrze zimne, albo oba:D Wzbogaci mieszankę. Odepnij sondę lambda, ECU w trybie awaryjnym będzie lało paliwem aż miło. Ale by to jakoś sensownie wystroić to raczej bez grzebania w mapach ECU się nie da. Chyba że masz gaz 4gen. To dało by się mniejwięcej to ustawić na LPG. Mniej więcej...
Tak.
Pytanie mam takie, ile jedna kreska oznacza ilość paliwa? Witam. Nie zapatrywałbym się na kreski - nie jest to zbyt wiarygodne źródło informacji. Chociaż w moim Masterze 2,5dCi 120KM komputer prawie idealnie wyliczał faktyczne spalanie, to kreski ubywały w zależności od humoru. Po prostu podziel sobie pojemność zbiornika na ilość kresek i orientacyjnie...
Przy uszkodzeniu sterownika pompy, jeśli komputer wyłapie jakieś błędy pompka w baku może nie pracować. Druga sprawa jest taka że co prawda inna marka ale jak jest jakaś określona ilość paliwa na pewno więcej niż połowa baku to pompka wstępna elektryczna nie załącza się, przynajmniej po przekręceniu kluczykiem w pozycję jeden.
Gratulacje - tylko dlaczego akurat ilość paliwa była wyliczona na 1200 km, a nie np. na 600 - 1800 albo 5 000 km Niedomyślny kolega :) ilość paliwa była limitowana ilością posiadanych "zbiorników" na paliwo - 3 x 30l. Na moje potrzeby wystarczało bo w Łodzi nigdy nie było tak źle by przynajmniej raz w miesiącu nie dało się zatankować do pełna bez długiego...
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Witam! Jestem posiadaczem forda transita 2.0 rocznik 2003 bez obrotomirza, mam podobny problem tylko, że u mnie wskaźnik paliwa pokazuje mi pełny bak, a co gorsze kiedy mam mało paliwa to nawet nie pali mi się kontrolka od rezerwy (kontrolka rezerwy jest sprawna zapala mi się podczas rozruchu silnika i zaraz gaśnie). Czujnki z baku są sprawne. Kontrolka...
Problem rozwiązany. Zamontowany był niewłaściwy pływak z prawej strony (za pasażerem). Dla potomnych: - każdy z pływaków odpowiada za osobną połowę baku + prawy od zera do połowy + lewy od połowy do pełnego - występują i dopuszczalne są dwa różne rodzaje czujników, ale żeby wszystko działało poprawnie, w obu komorach muszą być zamontowane takie same...
Co do teorii to w systemie wtryskowym (czy to gazu czy benzyny) chodzi o utrzymanie stałego ciśnienia paliwa względem kolektora, żeby na powiedzmy 1ms wtrysku zawsze poleciała przewidywalna ilość paliwa. Zakładając że atmosferyczne to zero, na jałowym masz tam jakieś -0,8bara w kolektorze i jak dasz but-opór i zrobi się tam atmosferyczne to mniej więcej...
Jeśli uszkodzony jest jeden wtryskiwacz nawet mechanicznie sterownik nie zezwoli na uruchomienie silnika.Sprawdzić trzeba ilość zwracanego paliwa przez każdy wtryskiwacz podczas rozruchu za pomocą menzurek.Wszystko będzie jasne.
Masz wszystkie dane jakie są Ci potrzebne, ale źle do tego podszedłeś. Dane które zebrałeś są w postaci dyskretnej, czyli dostajesz informacje z danych pozycji w jakimś odstępie czasu. Nie możesz tego rozpatrywać jako wartości aktualne, tylko wartości w danej chwili 't'. Mając punkty opisane stopą czasową o dokładności 0,01sek, możesz obliczyć czas...
Przy odpalaniu samochodach na komputerze pod Znaczkiem ilości benzyny, wyskakuj „-300” co by to mogło znaczyć?. Dziękuję za odpowiedź.
Tak, zuzlowanie jest powodowane duzym nadmuchem. Podobnie dzieje sie w paleniskach kowalskich gdy kowal wlaczy dmuchawe. tak kombinuje jakie bylo by kozystniejsze ustawienie tego kotla, ale nic mi tu nie pasuje, bo te wszystkie ustawiania to o D... rozbic. Kociol na paliwo stale powinien chodzic caly czas tylko z rozna iloscia paliwa, a tego u ciebie...
Nie „podlejesz” większą ilością paliwa. Jak mieszanka będzie za bogata to sterownik zmniejszy automatycznie ilość paliwa używając korekt krótko i długoterminowych. W skrajnym przypadku zanotuje błąd, zaświeci check i przejdzie w tryb awaryjny.
tak wiem ale dziwne ze tam nie ma żadnego silniczka tylko wygląda jak smok i jest pływak który pokazuje ilość paliwa,czy pompa wysokiego cisnienia musi ciągnąć paliwo aż z baku
Ilość paliwa w zbiorniku nie ma znaczenia,zapewne paliwo się cofa,poza tym sprawdż czy jest prawidłowe odpowietrzenie zbiornika,musi być drożne ,bo jak będzie zatkane albo usunięte w skrajnych wypadkach ,przez noc wytworzone podćisnienie w zbiorniku ściągnie z instalacji paliwo z powrotem do baku,u ciebie są podobne objawy,po prostu pojeżdż trochę bez...
Paliwo nie ma prawa odparować z komory pływakowej po kilku dniach. Jedyną przyczyną opróżnienia komory pływakowej może być tylko nieszczelny spust paliwa z komory pływakowej. Radziłbym przekazać skuter specjaliście który wyczyści gaźnik i sprawdzi jego regulację. Jeszcze jedna rada, podczas dłuższego kopania należy robić przerwy 10-20 sekund aby napełniła...
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Wstaw zwężkę w dolot (sposób dowolny). Mniej powietrza to mniej mocy, a ilość paliwa wyreguluje sobie komputer, żeby nie mieć paliwa w wydechu.
Możliwe że błąd montażu iglicy bądź ustawiona zbyt duża ilość paliwa w komorze gaźnika
Biały lub niebieski dym świadczy o za małej ilości paliwa albo o niewłaściwym kącie wtrysku.
Tak kolego. Regulator do wymiany bo przez niego mogą ubywać spore ilości paliwa. Pozdrawiam.
Tak prosto to nie ma. Możesz mierzyć czas otwarcia jednego z wtryskiwaczy albo w niektórych sterownikach był sygnał zbiorczy czasu wtrysku na MID-a (komputer pokładowy - funkcja spalanie). Ilość paliwa dawkowana jest mniej więcej równa obciążeniu a to jest wprost proporcjonalne do czasu otwarcia wtryskiwacza (długość impulsu). Jak chcesz aktualną moc...
Więc myśląc logicznie jest zbyt duża ilość paliwa w czasie dozoru, piece z podajnikiem ślimakowym i ceramiczną komorą spalania nie maja takich problemów.
Sprawdz pływak,wygląda na zbyt dużą ilość paliwa w komorze pływakowej
Sprawdź czy dochodzi odpowiednia ilość paliwa. Może zbiornik zanieczyszczony, przewody, filtr...?
Przede wszystkim jaka ilość paliwa w jakim czasie
Czas i ilość paliwa nie jest z góry określona, test kończysz jak uzyskasz czytelne wyniki, to badanie ma tylko na celu zlokalizowane jest wadliwego wtryskiwacza.
Nie dostaje dostatecznej ilości paliwa-zapowietrza się (do sprawdzenia filtry,pompka zasilająca,zatkane przewody paliwowe)
błąd ten jest powiązany z pompa a dokładniej regulacja ilości paliwa nie nie łapie Ci przypadkiem gdzieś powietrza
Witam. Raczej wszystko dobrze, tylko że za mało lejesz do baku. Wlej więcej, niech ten mechanizm się "przepłucze" paliwem. Tak się dzieje jak się jeździ na małej ilości paliwa.
Witam, Mój tata wpadł na taki pomysł, a ja nie bardzo potrafię powiedzieć, czy to będzie działać tak, jak się wydaje, że powinno (nie znam się prawie wcale na silnikach spalinowych, ani na termodynamice). Pytanie jest następujące: czy silnik spalinowy typu diesel w czasie pracy jałowej (i pod obciążeniem) będzie wydzielał tyle samo ciepła (plus ciepło...
Cały czas nie wiemy czy to jest quattro (a pochodzenie z Norwegii na to wskazuje), a to istotne, bo ma wtedy 2 pływaki i pompę przelewową. Ponadto w vcds można odczytać ilość paliwa w zbiorniku i porównać to co "widzą" zegary z tym co pokazuje wskaźnik
Silniki spalinowe pracują na zasadzie spalania. Są konstrukcyjnie dostosowane do bardzo wysokich temperatur. Ilość paliwa to także ciężar, który trzeba dźwignąć. W modelach spalinowych, które często latają wyczynowo, tankuje się model tylko na 3-4 minuty lotu, żeby zmniejszyć masę. Później paliwo się dolewa. W silnikach elektrycznych jest izolacja,...
Możesz zastosować taki drucik, najwyzej wskaźnik ilości paliwa będzie nieco przeklamywał. Na pw wyslalem ci namiar na firmę ktora może to posiadać.
Nie robiłbym tego. Kłopoty mogą pojawić się jak będzie potrzeba pracy na benzynie. Paliwo powinno przepływać przez instalację paliwową. Jedyną radą jest utrzymywanie pewnej ilości paliwa w zbiorniku.
Ta pompka musi dawać odpowiednią ilość paliwa. Podaj maila to Ci podeśle pdf-a z dokumentacją do dogrzewaczy stosowanych w tych autach.
W baku masz pewnie pływak od wskazywania ilości paliwa. Zwykle jest on przykręcony gdzieś od dołu na uszczelkę. Może tamtędy ci paliwo ucieka? Wtedy nie będziesz raczej widział że ci paliwo cieknie, bo de facto układ paliwowy masz szczelny :) . Albo sam bak jest gdzieś przetarty.
odprężnik poprawiony, na długość 24,40mm z lekkim stożkiem na początku. cięgna po prostowane, założona sprężynka reg. obr. niestety nie oryginalna (zobaczymy podczas pracy jak z mocą) 1. jedno pyt. jaka śruba (gwint) jest na wale? calowy, metryczny?
Na każdej cewce jest iskra czy na każdej świecy ? A żeby palił cylinder to poza iskrą musi mieć odpowiednia ilość paliwa... SławeK
Na powrotach wtryskiwaczy zakładasz przewody elastyczne których drugie końce umieszczone są w słoiczkach lub innych pojemniczkach, najlepiej w menzurkach (bo są wycechowane). Porównanie ilości paliwa w zbiorniczkach po kręceniu rozrusznikiem lub krótkotrwałej pracy pozwala na uzyskanie wielu bezcennych informacji.(np.niewspółmiernie duża ilość paliwa...
Większość sterowników (tzn. wyświetlaczy) umożliwia wejście do menu serwisowego i zmianę parametrów (ilość paliwa, prędkość wentylatora (powietrze) etc.). A to właśnie ten sterownik "trzyma" w pamięci ustawienia. Wewnątrz samego urządzenia jest drugi sterownik, który na podstawie tych parametrów kontroluje wentylator, pompkę paliwa, świecę żarową oraz...
Robiłem to w swoim Kadecie parę lat temu. Silniczek za pomocą komputera dawkuje ilość paliwa. Praca nie jest skomplikowana wymaga tylko nieco zdolności manualnych.
Witam, chciałbym obliczyć ilość paliwa w zbiornikach na stacji paliw. Mam 3 zbiorniki do nich dołączone jest ich opomiarowanie, listwą zmierzyliśmy wysokość słupa cieczy, i teraz moje pytanie jak skutecznie obliczyć ilość litrów żeby było to wiarygodne, na co mam zwracać uwagę. Pozdrawiam
Witam Bład 4 to błąd wskazników- czujnik ilości paliwa w zbiorniku (informacyjny) Filtry to podstawa! Jeśli jest to mrygnięcie kontrolki na ułamek sekundy to bez tragedii do sprawdzenia ewentualnie amortyzator hydrauliczny ( gruszka pod prawym stopniem kabiny)
takiej ilości paliwa nie byłby w stanie przepalić - masz gdzieś dziurę na przewodach albo pękła membrana w pompce paliwa i masz już dużo za dużo oleju w silniku
Pytanie organizacyjne. Skoro pompa daje standardową ilość paliwa do wtrysku, ale paliwo nie wraca.. to gdzie to paliwo się chomikuje? Ale to też w takim razie auto powinno odpalić chociaż na chwilę po wlania minimalnej ilości bezpośrednio na przepustnicę, tak?
Pompa paliwa w baku
Miałem kiedyś to samo w maluchu. Przyczyna była prozaiczna. Sprawdź, czy masz sprawne odpowietrzenie z baku. Właśnie tak miałem. Tworzyło się spore podciśnienie, i pompka nie mogła podać wystarczającej ilości paliwa. Trochę niedorzeczne, ale sprawdzenie jest szybkie, i bezkosztowe :-)
To jest termistor. Jeżeli jest zanurzony w paliwie to nie nagrzewa się, i tym samym jego rezystancja nie maleje. Zarówka jest wpięta w obwót tego termistora. Zachowanie się go przy znikomej ilości paliwa jest odwrotne.
Witam.chcialem zapytać czy ktoś poradził sobie z tym problemem blad p1281? Mam ten sam problem i nie możemy sobie poradzić,pompa wymieniona wtryski sprawdzone,zawór n109 nowy i blad dalej i auto nie odpala.
dusza główna odpowiada za stosunek powietrza do paliwa jesli jest przytkana to ilosc paliwa jest za mala w stosunku do zasysanego powietrza i ty ten stosunek regulujesz ssaniem
Trochę jednak ma, w pompie olej lubi być rozwadniany olejem napędowym, a jak się robi rzadszy olej to i byle słabszą uszczelką wydostaje się na zewnątrz, a tam ciepły nadmuch z cylindrów, część odparuje a sadza zostaje. To że czasem chodzi na jeden cylinder to jest przyczyna niewystarczającej ilości paliwa dostarczanej do pompy, przyczyn może być wiele,...
Tankowałem lepsze paliwo i spalanie spadało. Niestety cena była adekwatna do przejechany kilometrów i zawsze równanie wychodziło na końcu takie samo czyli za 100 zł przejechałem taka sama ilość kilometrów.
Agregat prądotwórczy barracuda 9500 silent diesel Witam. Posiadam agregat prądotwórczy barracuda 9500 silent diesel agregat odpala na dotyk ale wyłącza się po około 2 sekundach. Czy ktoś przerabiał podobny temat? Pozdrawiam serdecznie AI: Czy agregat ma wystarczającą ilość paliwa i czy był ostatnio serwisowany? W agregacie wlane nowe paliwo. Wymieniony...
Witam. Napisałeś Dawkowanie paliwa i tak jest ciągłe i regulowane jedynie poprzez wielkość podciśnienia w kolektorze dolotowym i to by się zgadzało ale w przypadku gażnika (może być też z sondą, a zwłaszcza w starszawych suzuki), natomiast przy wtrysku nie ma innej możliwości jak tylko sterowanie ilością paliwa poprzez długość impulsu elektrycznego...
Objawy wskazują na niewystarczającą ilość paliwa, więc na początek gaźnik do regulacji. Nowy gaźnik nie znaczy, że jest wyregulowany. Regulacja powinna być przeprowadzona na ciepłym silniku. Na forach jest dużo informacji i materiałów poglądowych na ten temat.
Witam, potrzebuję układ, który będzie działał jako uśredniacz wskaźnika paliwa: mam zbiornik z dwoma połączonymi ze sobą komorami paliwa wraz z dwoma pływakami (po jednym na komorę), i tutaj rodzi się problem, bo chciałbym mieć jeden prosty wskaźnik paliwa ze wskazaniem uśrednionym z dwóch komór. Schemat: https://obrazki.elektroda.pl/1472565200_...
Witam algorytm αn (alpha-n) polega na tym że ilość wtryśniętego paliwa jest określana na podstawie obrotów silnika oraz kąta uchylenia przepustnicy.. wartość taka jest obliczana i programowana w sterowniku na podstawie badań laboratoryjnych. takie coś było stosowane np. systemach vw/audi pt. mono-jetronic/motronic (wtrysk jednopunktowy). Algorytm...
Z większości pomp to zawor podaję większą ilość paliwa do sekcji tłoczących a pompa nisko ciśnieniowa na jej plecach podaje paliwo do zaworu. A jaki tam jest silnik? Może uszkodzona podstawa filtra i nie zaciąga paliwa z filtra
No jak jest plaski bez grodzi to masz rozwiazanie problemu.
Bo się nie zamykają bo są całe zapchane rdzą i się nie zamykają. Trza je wyjąć połozyć podnie coś by złapać paliwo i próbować odpalic obserwując jaki strumień daja oraz czy wyadły równą ilośc paliwa, czy nie kapie z któregoś jak pompa pracuje.
Agregat minimum 4 kVA mocy ciągłej, a jeszcze lepiej 6 kVA, plus drugi rezerwowy, bo w przypadku awarii pierwszego impreza idzie spać. Problemy, to właśnie awaryjność, zapewnienie określonej ilości paliwa i hałas. W większych agregatach stabilność napięcia i częstotliwości jest już dość dobra.
Wyczyściłem cały gaźnik, dolot i wszystko rozebrałem. Ogólnie kosiarka odpala na wolnych obrotach chodzi równo a na wysokich obroty falują.
mam to samo w polo 1.4 po zmianie pompy gasnie po skrecie w prawo ale paliwa jest 1/4 prosze o mały help
Gdyby zbyt powoli dostawało się paliwo do gaźnika to nie pracował by na ssaniu. Nie wiem jak w Twoim agregacie realizowane jest działanie na ssaniu. Przypuszczam, że tak samo, a polega ono na przesłonięciu przekroju gardzieli gaźnika - taka dodatkowa przepustnica niezależna od tej sterowanej regulatorem odśrodkowym. W normalnej sytuacji jak przestawi...
Ja bym obstawiał że filtr DPF ci się wypalał a ty mu przeszkodziłeś. Jednostka silnika dąży do osiągnięcia wysokiej temp. spalin celem wypalenia DPF przez to masz wtryskiwaną dużą ilość paliwa. Niepalone paliwo dostaje się przez pierścienie do miski olejowej - wysoki poziom oleju.
E 32 - wygaśnięcie płomienia na stopniu dużym, powodem może być nie właściwa ilość paliwa lub powietrza spalania, należy skontrolować ilość paliwa i prędkość obrotów dmuchawy. Kolega sprawdził czy paliwo dochodzi do urządzenia ? Silnik dmuchawy się nie blokuję ? Wloty powietrza są drożne ?
Witam przychodzę z zapytaniem co może być przyczyną tego że zegary nie wyświetlają poziomu paliwa i temperatura też się nie wyświetla. Zegary działają poprawnie, obrotomierz, prędkościomierz i ikonki działają poprawnie w miejscu stoi tylko temperatura i poziom paliwa. Poprzedni właściciel powiedział mi że wymieniał zegary i przez chwilę niby działało...
Spadek szczelności, za słabe sprężenie, niedostateczna ilość tlenu niespalone paliwo, wtryski do czyszczenia i do wymiany uszczelnień. Nie ma za co :*
Nr. 4 to zawór regulacji dawki paliwa, odpowiada za ilość paliwa dostarczonego do sekcji wysokiego ciśnienia. Podczas pracy silnika występują drgania, które powodują po pewnym czasie odkształcenie pinów wewnątrz wtyczki. Dlatego proponuję dogięcie pinów we wtyczce zaworu regulacji dawki paliwa (nr.4) i czujnika ciśnienia na szynie paliwowej. Uszkodzony...
Wlasnie tak to wyglada, ale jest sens w takim razie stosowania 4 wtryskiwaczy skoro i tak sa otwierane wszystkie naraz w jednym czasie?? Chyba tylko "prostota" sterowania - wiecej tutaj nic nie widzę. To rozwiazanie jest stosowany także przez innych producentów pojazdów. Jednak jakbyś chciał sterować każdy wtrysk oddzielnie to musiałbyś rozbudować...
dochodzi tylko do 5 tysięcy obrotów manetka do końca a on nadal tylko 5 tys i więcej nie a jak się puści to spadnie do 3,5-4 tysięcy i gaśnie To właśnie może być spowodowane zbyt małą ilością paliwa, przy 5tys. spali paliwo z komory pływakowej puścisz manetkę i obroty spadają do 4tys, a następnie gaśnie, bo nie ma już więcej co palić.
Piotrmarczak. to nie ten czujnik. To co podałeś jest prawdziwe dla elementu podającego info dla ECU. Dla wskaźnika w liczniku rezystancja o ile dobrze sobie przypominam jest o połowę mniejsza. (at)darek127 Czy wskaźnik ilości paliwa też zawyża? Jeśli tak, sprawdź regulator napięcia z tyłu licznika.
Alfred_92 Nie wiem czy tyle samo powierza pobierze, dlatego się pytam. Jednakże uważam że aby silnik wygenerował określoną moc (np 90 KM) to musi spalić określoną ilość paliwa w określonej ilości powietrza. Jaka to będzie ilość paliwa zależeć będzie od sprawności silnika natomiast jaka ilość powietrza niezbędna będzie do tego paliwa zależeć będzie...
Wygląda, jakby do gaźnika szło zbyt dużo paliwa i gasiło iskrę na świecy. - Czy ten objaw pojawił się nagle, sam z siebie? Czy może w skuterze ktoś grzebał, próbował go "tuningować", zmieniać parametry pracy gaźnika itp.? - Na początek wykręć świecę i sprawdź, czy jest na niej prawidłowy, matowy nalot, czy może gromadzi się smolisty syf wskazujący...
Oryginalnie jest to zasilanie paliwa zrobione, seryjnie było montowane w tym aucie, i zasilanie pieca jest w ten sposób realizowane. Jest na powrocie założony trójnik i właśnie za tym założyłem ten filterek podczas napraw sterownika w tamtym roku. W filterku widać że przechodzi paliwo, ale może zaraz zerknę na to jak leci paliwo z pompki. To powinny...
Zaglądając do gardzieli gaźnika widać jak z rozpylacza podawane jest paliwo. Zobacz czy ilość paliwa stopniowo się zwiększa z obrotami, można na wyższych obrotach dodatkowo podać paliwo ze strzykawki. Sprawdź luzy na zaworach i czy jest olej w spodzinie.
W sumie nie wiadomo o co wgl chodzi. Paliwo wydobywające się z czego? Generalnie jeśli auto dymi na niebiesko oznacza to remont silnika. Może padły pierścienie, może uszczelniacze na zaworach, może turbosprężarka (jeśli ma), może wszystko razem...
Żaden kocioł na paliwo stałe nie spełnia norm przy rozpalaniu/rozgrzewaniu. Nawet te drogie. Aby ograniczyć ilość startów wprowadzono obowiązek instalowania bufora. Bez takich "furtek" należałoby wprowadzić całkowity zakaz na kotły na paliwo stałe aby spełnić zachcianki UE.
BSI jest też powiązane z czujnikiem ilości paliwa i jeśli jest wskazanie, że jest paliwo a na wtrysku nie będzie odpowiedniego ciśnienia wtedy komputer odczyta to jako awarie pompy paliwą bądź urządzenia wtryskowego i zablokuje auto :(
Ja już drugie takie urządzenie posiadam. Pierwsze 3KW sprzedałem i kupiłem 5KW. Do garażu idealna opcja. Szybko czuć ciepłe powietrze, a ilość spalanego paliwa mnie średnio interesuje. Szanuję swoje zdrowie i wolę zapłacić więcej za paliwo i mieć komfort pracy. Dokładnie.
Sprawdż czujnik temperatury cieczy chłodzacej,znajduje sie z tyłu silnika,z niego komputer zczytuje dane o temperaturze silnika,jeśli sie przyciął komputer podaje dużą ilość paliwa(jak przy rozruchu zimnego silnika)i na ciepłym silniku poprostu zalewa go
Nie ruszaj na razie sondy bo silnik nie otrzymuje takiej ilości paliwa jak potrzebuje, stąd moga być zakłamania w parametrach sondy. Osobiście stawiam na regulator cisnienia, ale żeby mieć pewnośc to trzeba zrobic pomiar parametrów podczas jazdy. Dodam jeszcze że pompę wymieniałem 2 razy, natomiast regulator kilkanaście.
Jak odkrecam korek wlewu to jest syk zasysanego powietrza, lecz tak bylo zawsze odkad pamietam nawet przed ta usterka teraz. Czy zawór odpowietrzajacy zbiornik paliwa jest w korku?
Czy można jakoś poprzez chip tuning zwiększyć ilość paliwa docierającego do silnika? Docelowo musiałbym rozwiercić dysze gaźnika o 25-30%, i chciałbym się dowiedzieć czy można osiągnąć taki sam efekt poprzez tuning elektroniczny....
Problem nie został rozwiązany. Jeszcze bawiłem się w resetowanie map sterownika silnika, też nic to nie dało. Samochód jak na razie odjechał, ale postaram się dowiedzieć jakie były jego dalsze losy i dać znać. Zostały jeszcze do podmienienia wtryskiwacze. Kto wie może to właśnie była ich wina. Coś też mi się obiło o uszy z paliwem, tzn. z ilością tego...
Mieszanie tak dużej ilości paliwo to zły pomysł. Ja zatarłem tak piłę bo paliwo stało prawie rok i później tylko po wstrząśnięciu wlałem do zbiornika. Później w serwisie się dowiedziałem że olej wymieszany z benzyną może stać do 2 miesięcy, a jak dłużej to traci swoje właściwości.
Jak dobrze pamiętam winne są procesy fretting i adhezja (w nowszych silnikach stosuje się powłoki na tłokach zmniejszające ryzyko zatarcia). To nie wina uszczelki a zbyt wysokich obrotów i za wysokiej temperatury. Część producentów nie zaleca nawet pracować przy zbyt małej ilości paliwa w baku gdyż jeśli gaźnik zacznie ciągną "opary" to obroty drastycznie...
Skoro to silnik 2T to olej ma mieszany z paliwem, a najpewniej linka od pompki z olejem dozuje ilość tego oleju zależnie od obrotów. A przypadkiem nie masz zbyt ubogiej mieszanki paliwa z powietrzem? Uboga mieszanka spala się w wyższej temperaturze stąd ew przegrzanie.
Jedyna opcja wyciągnąć podpiąć paliwo pod ciśnieniem oraz generator i zmierzyć ilość wtryskiwanego paliwa.
Tylko uśrednienie wyników coś da tak jak kolega napisał. Tylko zastanawiam się nad tym czasem. Ja zacząłbym od uśredniania tych wynikow w czasie 15 sekund. Według mnie to powinno wystarczyc. Jeśli wystąpią większe wahania to wydłużyć ten czas. Tak na marginesie jaki to będzie czujnik? Bedzie pokazywać ilość paliwa w litrach czy tylko będzie się jakiś...
stare filtry wskutek brudu blokowały przepływ paliwa co skutecznie ograniczało ilość paliwa, które było dostarczane do cylindrów.po ich wymianie moim zdaniem układ wrócił do normy- to znaczy wydatek paliwa wrócił do normy, co właśnie można odczuć zwiększonym zużyciem.Równolegle ze zwiększonym zużyciem paliwa powinna wzrosnąć moc oraz mógł zacząć trochę...
witam ,mam taki problem,ze jak rano odpale auto jest ok,przejade nim do sklepu ok minuta drogi np,zgasze go i po chwili chce odpalic to nie moge,odczekam chwile i odpalam normalnie
Wartburg 353 albo Trabant ale 2-suw, modele z silnikami VW nie miały już ekonomizera. To nie jest coś w rodzaju tylko to jest ekonomizer - wskaźnik chwilowego zużycia paliwa. Tylko coś ilość LEDów mi się nie zgadza - temperatura jest pionowo na 4 LEDach (zółty, 2x zielone i czerwony), a paliwo na 5 (czerwona rezerwa, zółta i 3x zielona). http://obrazki.elektroda.pl/2441600800_1...
ilość zużyć paliwo komputer paliwo ilość powietrza krups ilość
samsung model matrycy rezonans karoserii czujnik zalania telefonu
klimatyzator przenosny zegar metron instrukcja
Volkswagen Sharan - problem z tylną wycieraczką, bezpiecznik Wysunięty sworzeń w zmywarce Whirlpool Natural Dry - jak schować?