Witam Pojechałem chyba trochę po bandzie , skasowałem Imo i ECU , kluczyki transpondera, potemdałem programowamie ECU+ IMO ale o ile samo imo się programuje to ecu nie błąd 3057
A on jakiś negatywnie wpływa na działanie samochodu?
Masz problem z komunikacją zegary > sterownik silnika. Popatrz na piny 18 i 19 w sterowniku (idą do licznika). Posprawdzaj na ciągłość i zwarcia.
witam potrzebuję odczytać pin imo ford tranzit 2.2 2012 rok czy pin imo znajduje się w ecu sid208 czy w bcm proszę o pomoc
Witam Panowie gdzie siedzi imo w honda Civic VII ECU edc15c7 w eeprom czy we flashu bo nie mogę go za nic wyłączyć .
Sorry że tak , późno odpisuje. Nie często wchodzę na forum bo nie mam czasu , a roboty z tym ustrojem jest w holere. Dajcie czasami znać smsem bądź jak kolwiek że o coś pytacie. Kolego. Samego procesora nie sprawdzisz jeśli nie sypie błędami no , to masz okej , chyba że już jakiś magik elektronik wkładał łapki i wyłączył vti. Ale żeby się o tym dowiedzieć...
Witam Chciałbym odczytać prawdziwy przebieg auta 2.2 cdi. z 99r. Licznik był raz wymieniany, a do tego przy kupnie był pewnie cofnięty. Co jeszcze poza licznikiem zapisuje km? Imo, ecu modul komfortu a może dogrzewacz silnika? Jakim kablem można by to odczytać? tylko SD czy coś "amatorskiego" tez sobie poradzi?
Kolego jeśli masz wymieniony zegar i ecu to stare piny na nic się nie przydadzą. Musisz mieć aktualne piny z ecu i licznika. Najpierw robisz imo on potem logujesz się do ecu jego pinem następnie adaptacja kanał 50 i wpisujesz pin z licznika klikasz test save i ecu z licznikiem powinno być zgrane. Wyłączasz zapłon na ok minuty , następnie wchodzisz w...
Wiązkę elektryczna, i paliwową. Do tego ECU bez imo.
Rozkodowalo się i zanieśliśmy ECU do ( specjalisty ) miał wyłączyć imo i uszkodził ECU 🙄 . Po zmianie ECU miga zielony kluczyk cały czas 😑
problem rozwiazany koles dorobił mi kluczyk do statyjki i wywalił imo z ecu
Panie Kapitanie, melduję co następuje! :D Pętla indukcyjna przy stacyjce Nie ma jej. Była kiedyś w 2017 bezpośrednio przy zegarze Jeager. Obecnie od 2017 zagar VDO. IMO wywalone z Ecu. Pestka kluczyka Chyba zgubiona. Zresztą bez niej auto odpali (bo nie ma IMO). nie mogę sugerować Ci usuwania fabrycznych zabezpieczeń. Już dawno to zrobiłem. Mając do...
Witam panowie Autko Opel Signum CDTI 1,9 / 2005 , nagle po wjeżdzie do garażu i po ponownym odpaleniu na drugi dzień nagle odmówił współpracy, tzn nie kręci rozrusznik , co sprawdzone mostek założony na przekażniku startera działa napięcia są bezpiecznikach OK system się uruchamia, jedynie bezpiecznik w bagażniku F 23 ma tylko 3,4 V pompa paliwa załącza...
W końcu samochód trafił do mnie. Postanowiłem niektóre rzeczy opisać bo może komuś kiedyś się to przyda. Prócz uszkodzeń instalacji i Ecu były też inne uszkodzenia. Ale migotanie diody które było poruszone w tym temacie jako główny wątek było właśnie związane z uszkodzeniem ECU. Dużo rzeczy doprawiła cieknąca chłodnica nagrzewnicy. Samochód na chwilę...
Tak z imo to jest bo te nowsze dopiero maja w liczniki razem z imo dodaje z ecu
Ale mówisz piny z kostki tej szerokiej z licznika bo u mnie ktoś obciął wtyczkę z imo są tylko kable
PMOCY!!! :potrzebne schematy elektryczne VW PASSAT b4 1,9 TDI 1995 90 KM podczas odpalania kontrolka świec żar.nie gaśnie rozrusznik kręci i nic wymiana przekażników nie pomogła brak transmisji OBD-ECU nie ma napięcia w modelu z 1994 był sterownik antykradzieżowy (wystarczyło przegrzać luty i po sprawie ale objaw usterki ten sam) a w tym modelu jest...
witam mam nexie w której padł sterownik silnika jest to nexia z imo jezeli wstawie pamieć z uszkodzonego ecu do tego nowego to czy imo bedzie rozblokowane sterownik jest uszkodzony mechanicznie zrzarte piny wtyczki osobiście uwazam ze to powinno zadziałać ale wole sie upewnic pytajac bardziej doświadczonych
Sprawa jest taka kupilem ECU z 2017 r I tylko jest problem z napięciem do pompy .ale okazało się że imo musi być z 13.16 i kupilem drugie ECU z 15,16 kupilem plik do usuwania imo I na mapie jest opcja 00 lub 80 i próbowałem na 00 i 80 i komp nie łączy się z ECU . I może ktoś się orientuje jesli imo nie jest usunięte lub prawidłowo to czy komp mimo tego...
Witam ponownie, pacjent passat b5 1.9tdi 130km 2001rok silnik afv, licznik ful fis. Kupiłem licznik z pinem do logowania ponieważ stary licznik się spalił, nie ma do niego dostępu przez obd, nic nie wyświetla itd, Problem jest teraz taki że po założeniu zakupionego licznika, zaprogramowałem pastylkę imo, ale po włączeniu zapłonu sterownik silnika nie...
Tak tylko przeprogramowanie ecu. Ale zrobi mi to po obd czy będę musiał wyciągać sterowniki? No i co z imo?
Dodam, że to samo ECU, BSM, BSI, IMO przeniosłem do drugiego takiego samego auta i odpaliło bez problemu. To oznacza że dawca na sto procent jest sprawny ale nie ma napięcia 10.5V po przekręceniu kluczyka? A jak się zachowuje deska rozdzielcza tzn te lampki, wyświetlacz no i radio oczywiście część tych lampek musi zgasnąć czy coś tam mruga lub świeci...
Mam Przejście pomiędzy ECU a Imo a mimo to nie łaczy sie z ECU. Kiedy na pinie 1 pojawić ma się zasilanie? Rozumiem ze w momencie kiedy sterownik poda mase na pin 15 ale kiedy ma to miejsce ?
imo się łączy prąd do ECU dochodzi
Jest dokładnie jak napisaliscie. Sprawdzenie pinu 100,- potem w samochód i od razu miga kluczyk Opcom. Błąd od Imo. W Engine usuń sterownik i podanie pinu z tego nowego sterownika. Operacja pomyślnie (teraz sterownik jest wylogowany). Wyłączenie i włączenie zapłonu dalej miga samochodzik. Już w bloku ECU można zmienić VIN na swój i powyłączać niepotrzebne...
Przy odpiętym liczniku skasowałem błędy i też był problem EEPROM w ECU. Może ktoś coś namieszał z tym dołożonym imo?
Dzięki koledzy za pomoc a szczególne podziękowania dla kolegi Jurek 220 i wloc jak nazbieram trochę pkt. to się odwdzięczę dzisiaj spiąłem tego opla do kupy piny ok po programowaniu cim,ddm,pdm,imo,ecu,licznika i klucza autu odpaliło silnik trochę kulawo chodził ale jak złapał temp. było już ok na silniku jest tylko błąd z czujnika temp i wentylatora...
Samochód to fiat seicento 900 rok 1999 tylko jak sprawdzic czy ecu nie ma imo ... ;/
(at)pasta7 (at)rafalx3 No wiec wracamy do tematu. Rozrzad cały nic nie przeskoczyło. Czy możliwe jest aby ECU padło? Tylko z tego co wiem to podmienić to nie taka łatwa sprawa bo i kodowanie i ponoć imo to samo… a objaw ecu jest nie odpala. Jakieś pomysły?
w bxe jest na uszczelniaczu .Właśnie rozebrałem silnik z bxe w drobny mak . Na dniach wkładam bjb .Pytanie czy jeśli włoże silnik+ sterownik ecu ,musze zakodować imo do niego ?
Jak wrzucisz cały silnik z wiązką, ECU i IMO to powinno zadziałać ale nie jestem pewien czy uda się podpiąć wszystko pod licznik.
Tak dokladnie chodzi mi o usuniecie imo
W celach edukacyjnych. Mam drugi ECU z anglika i myślałem na nim ćwiczyć. Chciałbym się nauczyć jak wyłączyć sondy za katalizatorem, jak zmienić mapę(podobno to auto z usa jest zestrojone na 89oktan), wyłączyć imo aby sobie je podmieniać, i co tam jeszcze będzie można było pogrzebać. Myślałem nad zakupem np ECU Master, ale stwierdziłem że narazie poćwiczę...
Witam. Udało się rozwiązać problem? Chciałbym również w do trafika (mam benzynę 2.0 f4r wolnossący) włożyć silnik z osobowej renówki (Vel Satis 2.0 f4rt) ze sterownikiem s2000rpm. I przed przekładką chciałbym wiedzieć, jakich problemów spodziewać się, jeżeli chodzi o immobiliser. W Velsatisie podobno musi być karta, stacyjka, sterownik ABM i ECU......
ale na sterownik możesz wgrać stare imo wtedy zaoszczędzisz ok 500zł
kolego znajdź przekaźnik główny, rozbierz go i przywrzyj palcem powinno zgasnąć imo i będziesz miał komunikację ze sterem. Powodem jest ugnita wiązka w komorze silnika czyli brak sterownia przekaźnikiem głównym przez ecu.
Ale czym dokładnie chciał byś się zająć??? Po co wgrywać nowe wsady??? Chiptuning??? Jeśli tak to pamiętaj że ECU jest zapisany kod imo więc jak coś pomieszasz to autko może juz nie odpalić
jeśli padło imo to czy wystarczy wymienić imo i klucze czy też trzeba ecu zmienić?
Był problem ogólnie rzecz biorąc z przepustnicą. Czyli czasami przechodził w tryb serwisowy i 2500 obrotów, czasami potrafił się zawiesić na 5000 tys. obrotów i kompletnie nie reagował na pedał przyspieszenia, niekiedy nie reagował kompletnie na pedał przyspieszenia, tryb jałowy i błąd związany z przepustnicą się pojawiał. Więc postanowiłem sprawdzić...
Imo musi być zsynchronizowane z ECU.Najlepsza opcja to kupno ECU razem z kostką imo do stacyjki i pestkami do kluczyków,wtedy nic nie trzeba kombinować.ECU zsynchronizować można techem w ASO,trzeba mieć do tego tzw.Car Pass.Nie wiem jak to jest z Opelscannerem i Op-comem.Tym drugim podobno można ale nie jestem pewny niech ktoś mądrzejszy się wypowie.Pozdro.
Więc co zrobic zeby to imo zgasło i samochód odpalił??
A stary ecu nie ma czasem odciętej linii k i w środku emulator. Dodano po 44 Jaki silnik? Jaki rocznik? Jaki ECU?
Sprawdzę tak jak sugerujesz. Zamówiłem też zestaw startowy ECU zegary i imo ma przyjść w czwartek jak to nie pomoże to się poddaje. Jeszcze odnośnie wtyczki od przepływki to jeden pin jest zasilanie 5v więc przewód + od miernika do tego pinu a minus nieważne do którego pinu przyłoze wszystkie działają jak masa (może tak ma być?) https://obrazki.elektroda.pl/9174176000_...
Słuchaj walnięty ECU będzie sypał różnymi błędami wymienisz części za parę tysi i dalej będziesz w ciemnym lesie, mi w zafirze walnięty ecu sypał błędami od sondy lambda ,przepływomierz, cewkę, po wszelakie czujniki. Poszukaj dobrego elektronika samochodowego który jest obeznany w temacie i ma zestaw startowy do twojego silnika ( ECU pestka imo)i go...
Witam Serdecznie, Kia Picanto 2007r 1.0 , ECU KEFICO 9 030 930 526 F H8, 39110-02015 brak komunikacji z ecu, tak samo z immo. Na liczniku nie zapala się kontrolka MIL oraz IMO. Wszystkie bezpieczniki sprawne, główny przekaźnik przy ECU działa zasilanie poprane. Samochód nie odpala, rozrusznik kręci. Czy ktoś dysponuje schematem żeby podłączyć sie do...
To jest MSA 15 to pin z puszki imo.
Witam mam podobną sytuację brak komunikacji z ECU . moduł silnika nie jest widziany przez imo przez licznik(brak kontrolek)....... zakupiłem inny moduł niestety nadal brak komunikacji. Który pin to linia K, bo tu podejrzewam problem. zasilanie i masa idą na sterownik. STEROWNIK BOSCH 0 261 208 256 I jeszcze jedno pytanie, Jak się dobrać do przejścia...
witam kolego doszedłem do wniosku że chyba imo blokuje musze odczytać kod błedu zastanawia mnie jedno dlaczego niby blokuje ? (kontrolka od imo szybko miga) po przykreceniu kluczykiem , silnik komputer stacyjka czytnik imo z jednego zestawu a tutaj klops rozrusznik nie kreci nie grzeją sie nawet świece żarowe dup.... po całości Dodano po 2 rocznik silnika...
Dziekuje wsystkym za zainteresowanie.Dekoder IR byl do niczego nebylo komunikacii s ECU.Koda dalo se nacziskacz renczne ale motor neodpalil se.Daly drugi i jest OK. Jeszte raz dzeki
Założyć nowe ECU połączyć się z nim(wpisać pin itd.) Usunąć nastawę starego IMO i dograć to które masz (chyba ze sterownik przyjdzie czysty z auta bez IMO bądź z osuniętym IMO to nauczy się sam IMO z tego co mi wiadomo)
No więc, trzeba wyzerować immo w ECU i wrzucić emulator i po problemie. Masz czym wyzerować ECU ? Jakiś programator do 29F200 ? Stacje hot-air by wylutować flash ?
Witam, ja mam odwrotną sytuację tj. od roku użytkuję Sportage z silnikiem 2.0td z tym że zamiast elektronicznie sterowanej pompy mam zabudowaną pompę zwykłą na linkę. Silnik chodzi poprawnie. Na pewno musisz zdobyć ECU i instalację. Do kompa musisz mieć skrzynkę z imobilajzerem lub też zakupić ecu z wgranym programem imo off. Trochę roboty jest.
Witam pisałem ostatnio o tym problemie jedynie dostałem odp. że posiadam malo wiedzy... heheh co prawda jestem nowy użytkownikiem i początki sa trudne. Powracając do problemu Start Error jest błędem imo i ecu poprostu brak miedzy nimi komunikacji tylko czy ten problem można naprawic bez komputera??? alarm jest fabryczny sprawdziłem go jest niby ok....
Iskra jest. Dzis juz auto odpala. Po dodaniu gazu gasnie. Na wysokich obrotach nawet przez chwile jedzie. Po deszczach woda na wycieraczce pasażera jak wymienie ECU jak zadoptować imo? JAki najlepiej soft do tego
Mam podobny problem Vivaro 07r. 2.0 115HP. Przy starym ECU jeden magik namieszał i ubił je. Zakupiłem nowy zestaw ECU z kluczykiem i BSM i pętla. Po podłączeniu brak komunikacji z ECU i święci się kontrolka imo . Ten koleś wydał się że coś mieszał z przewodami że je przekładał we wtyczkach . Nie pytajcie po co bo nie wiem. Potrzebuję opisu pinów do...
dzień dobry kilka dni temu Agila mojej żony odmówiła posłuszeństwa, zgasła w trakcie jazdy i po frytkach. podpiąłem się interfejsem z myślą że to czujnik położenia wału ale jednak nie. błędów było sporo np przerwa w obwodzie wtryskiwacza 1,2,3,4 czy błąd napięcia. na jednym z forów wczytałem że w Corsie takie same kody świadczyły o upaleniu ECU. po...
Zasilanie na ecu jest, iskra jest sprawdzona. Czujnik był odpięty wtedy pokazuje blad. Ale jutro podmienię na nowy. Mechanik wspominal mi że może imobilajzer szwankuje ?? Może tak być?? Kontrolka od imo normalnie gaśnie nie świeci się Dodano po 7 Wtryski są ok
Miał wyciete immo , dlatego zwarli nogi. Przy spadku napięcia prawdopodobnie uszk. Wsad. Zmieniło jego zawartość. Hej czy podesłać Ci ten wsad, ewentualnie może masz pewny wsad bez imo? A masz rozpiskę gdzie powinno być zasilanie na ECU?
Jak wyczyścisz ecu, zmienisz wsad, włożysz do auta i nie odczepisz centralki immo to zassie klucze przy pierwszym rozruchu. Czyli dopisze je sobie i tylko na nich będzie palił.
Mam podobny problem Vivaro 07r. 2.0 115HP. Przy starym ECU jeden magik namieszał i ubił je. Zakupiłem nowy zestaw ECU z kluczykiem i BSM i pętla. Po podłączeniu brak komunikacji z ECU i święci się kontrolka imo . Ten koleś wydał się że coś mieszał z przewodami że je przekładał we wtyczkach . Nie pytajcie po co bo nie wiem. Potrzebuję opisu pinów do...
Witam. Volvo kręci i nie odpala, info imo spróbuj ponownie. Brak zasilania przez OBD na sterowniku i brak możliwości jego odczytu. Zgrałem wsady eeprom z CEM i z ecu silnika a jest to ESU 411 z eepromem st 95040. Prosił bym o sprawdzenie synchronizacji. Pliki eeprom ecu i cem w załączeniu
Tu bym polemizować w przypadku IMO ok Lecz odcinajac komukiacje ECU - silnik nie ma opcji według mojej wiedzy a podkreślam jest nie pełna, żeby uruchomić pojazd ani fabryczne ani podmienione ECU nie skomunikuje się z silnikiem co jest równoznaczne z brakiem uruchomienia. Ps. Sory za polemizowanie Niestety teoria piękna ale brak mi praktyki 😣
zakładając czysto hipotetycznie ze został przełożony słupek a osprzęt z starego motoru to auto odpala Ale brak mocy czy winne może być brak ww. brak czujników? A czy przy starym silniku były :?: Jesli tak to powinny być jeśli nie to nie są potrzebne :| jeśli słupek z 120 km plus osprzęt z Nowego Ale wiązka i sterownik z starego czy powinien w ogóle...
Wszystkie błędy związane z brakiem skrzyni biegów. Odpowiedniej skrzyni biegów. Do zmiany soft silnika na manualną skrzynię. Albo wymiana ECU i zabawa z imo. Chyba że kupisz zestaw startowy z kluczykiem.
Pkhenr , wiesz jak obejść imo w tym aucie?. Z tego co wysprawdzałem, to raczej jest problem właśnie imo. Rozgrzebałem dosłownie całą instalację. Nie widzę żadnej przerwy w obwodach itp. Wszystkie konektory wyczyszczone. Sterownik ECU podstawiłem, ale nic się nie dzieje. Nie wiem czy w tym aucie jest tak, że jak imo jest uzbrojony, to rozrusznik też...
Trochę mnie nie było. Trak jak kolega sugerował w poście wyżej mam padnięty ECU. Zakupiłem drugi używany oczywiście i auto odpaliło ,blokuje imo. Jestem na etapie poszukiwań jak zaadoptować ten sterownik do mojego auta.
Witam Jestem tu nowy i mam sporo pytań do mądrych ludzi na tym forum potrzebuje pomocy w zrozumieniu działania ecu i jakich programów należy użycz aby połączyć się z kompem autka na wstępie powiem co posiadam comandera 3.6 vcds oraz kkl i zwykły interfejs do odczytu firmy delfi Teraz co chcę zrobić na swoim samochodzie zgrać ecu na dysk swojego kompa...
4 cyfry pin do tego dopisujesz 0 z przodu Switch ignition ON with new key. Select: Instrument -> Login Enter 5 numbers Login Code (add 0 if you have 4 digits Login Code). For example, if your Login is 1234, enter 01234. Save Go to Adaptation Enter 21 in "Channel Number" Enter The "Stored Value" is the number of keys currently matched. Enter number corresponding...
Co do imo odepnij licznik i zobacz czy odpali. Możesz podać oznaczenie sterownika bo w tych latach były zmiany.
Witam. Zacznę od początku. Miesiąc temu podczas jazdy mój Scenic I 1.6 8V nagle zgasł i nie dał się już uruchomić. Rozrusznik kręci, pompa działa i podaje paliwo, na 2 i 3 cylindrze jest prawidłowa iskra a na 1 i 4 pojawiają się dwie lub trzy iskry na początku kręcenia rozrusznikiem a później od czasu do czasu pojawia się jedna iskra. W wyniku tego...
No więc tak zanim wymieniłem kostkę auto stało z 3 dni bez prądu bo padło aku podładowałem i zaś wszystko działa ręce opadają najgorzej szukać jak problem zniknie czyż by się coś zresetowało i teraz chula? Błędów brak od ostatniego kasowania pojeździłem nią trochę dzisiaj ale dalej nie laczy mi się z kompem że wszystkim mogę się połączyć tylko nie z...
Hej Problem jest taki, że w przedlifcie masz edc16cp34 a w CDY masz EDC17cp14. Pewnie mógłbyś zostawić swój stary ecu i wiązkę ale nie wiadomo co z kodami wtryskiwaczy, pompą cr i innymi komponentami.. Można by założyć nowe ecu tj edc17, wiązkę i zrobić immo offa (bo dopisanie tego będzie nie lada kosztowne ze względu na ewolucje) ale będzie to rzeźba...
Wywalił imo. Pozdrawiam
Sprawdź w ECU SERVICE. Mają do SID208. Nie wiem co masz uszkodzone po kradzieży ale dopisanie immo w fordzie to chwila chyba nawet szybsza niż wlutowanie emulatora.
A czy można zlikwidować lub obejść imo żeby nie programować nowego vecu?
Moduł Imo w tym aucie znajduje sie w VECU połączenie can z ECU wporządku przejścia ok Opornośc na canie 60 omów i tu jest problem, norma to 120
Immobilizer musi być zakodowany z kluczykiem tzn należy zakodować kluczyk do imo za pomocą fejsu.
Witam. Mam problem z tym samochodem, nie odpala, rocznik 1999. Po podłączeniu lexi, wykazuje błąd "brak połączenia bsi z kalkulatorem ecu" (bosch). Zasilanie sprawdzone, przekaźnik główny pod ecu zmostkowany, 3 przewody komunikacyjne z ecu sprawdzone dochodzą do obd, wyłącznik uderzeniowy zmostkowany. Wskazuje to na uszkodzone ECU. Jak najniższym kosztem...
Silnik wyjęty ,lecz nie jestem pewny do zakodowania . M.in czy zostawić stary sterownik silnika z bxe czy zmienić sterownik ecu .Jeśli zmienić to musze programować imo ?
Jeśli miga ikona kluczyka to zacznij od sprawdzenia poprawności syków na sterowniku oraz pętli imo przy stacyjce.
Witam szanownych Kolegów, Wymieniłem silnik w 2008 Infiniti EX35 ( VQ35HR ) - dawca silnika 2010 EX35. Nowy silnik przyszedł z wiązką wiec zostawiłem ja. ( leniwy ...pierwsza pomyłka ? ) Po wymianie silnik nie pali, Odczytałem kody czytnikiem X431. U1000 CAN COMM B2193 CHAIN OF BCM-ECM B2603 SHIFT POSITION STATUS B260F ENGINE STATE SIGNAL LOST Pali...
poszukaj przekaźnika głównego pod maską zewrzyj palcem i masz połączenie i diagnozę zgaśnie ci imo pozdrawiam
no a co z tymi błedami?imo ogarne ale marti mnie bład przekaznika
Sądzę że jest duży spadek napęcia przy rozruchu czyli poniżej 10V radził bym najpierw sprawdzić masy i plusu przy ecu albo gdzieś po drodze.
Witam Kolejny Opel do kolekcji: Pacjent: Merivka 2006 rok - Z16XE Objawy: Miga kontrolka samochodu z kluczykiem w zegarach, brak możliwości uruchomienia silnika. Co ciekawe - Silnik czasami się uruchamia i dopóki nie zostanie zgaszony - działa Zgon Lekarza: :crazyeyes: Co sprawdzone: Zasilanie sterownika silnika, Zasilanie Immobilisera, Podmiana sterownika...
Cześć, gra nie warta świeczki zarówno jeżeli chodzi o swapa jak i naprawę uszkodzonego silnika. Przy swapie masz do przełożenia cały motor razem z wiązką silnika, razem z ecu, razem z zegarami, razem z imo i masą innych obwodów. Pytanie co konkretnie jest rozwalone w 2.0. Można kupić cały motor po regeneracji na alle ale opinie są różne na ten temat....
Temat do ogarnięcia ale przez elektryka A nie mostownika immo. ECU na immo off odpowiednie zmodyfikowane ews i po temacie.
Potencjometr od EGR i czujnik położenia wałka zasilane są z tego samego pinu dlatego podejrzewam padające ECU. Można kupić sam ECU i przeprogramować go pod resztę gratów i są magicy co to zrobią nawet bez car pass-a bądź też kupić tak zwany zestaw uruchomieniowy czyli ECU, IMO i pestki z kluczyków wtedy obędzie się bez kodowania, jednak w obu tych przypadkach...
Jak to przecież pisałeś że imo zdjęte. A jak pomieniasz do innego auta to jak odpalasz?
Nie kupiłem cały zestaw z seterownikiem imo i kluczykiem...
Jak się wywala immo z ecu to trzeba też z bsi. Pozostaje kontrolka piorunka przez cały czas. Warto do serwisu przepisać klucze.
Próbowałem zmienić licznik, lecz w imo kanał 50 był nie dostępny, chciałem spróbować w ecu, ecu pin przyjął, wszedłem w kanał 50 (51? dokładnie nie pamiętam) i chyba tam próbowałem wpisać pin z nowych zegarów i coś skopałem, bo już nie mogłem wejść do ecu ani ze starym pinem ani z nowym, myślałem ze to po pewnym czasie przejdzie i Bedzie sie można zalogować,...
Nie potrzeba nic w ecu ruszać wystarczy emu który sam się dopisze najprościej na alle.... znajdzie z instrukcją za ok 60pln
odczytaj eprom z ecu i pomyślimy
Witam jestem ciekawy czy znalazłes rozwiazanie swojego problemu ja mam podobny problem tzn. po przypisaniu nowego kluczyka ecu wyswietla mi: 17978 oraz 522, wiem ze byly sterowniki bez imo, najlepiej byłoby pozbycie sie tego imob. pytanie jak? :cry: :cry: :cry: :cry: pozdrawiam
Bardzo prosze o rozwiniecie tematu bo pjecia nie mam zadnego o co chodzi. Jestem w stanie kupic to samo ecu ale bez niczego albo inne kompletne ale nie wiem czy zadziala dlatego zwracam sie z prosba o rade. Aktualnie auto znajduje sie na wyspach i koszty naprawy servisu przewysza jego wartosc wiec chcialem tk jakos samemu jezeli mozliwe. Dodano po 10...
Masz czerwona kontrolkę u spodu licznika , jeśli miga to immo blokuje. Jak zgubułes centralke immo to lipa. Już podpowiadam , czyszczenie ecu tylko z emulatorkiem pójdzie.
bezpieczniki wczoraj wszystkie sprawdziłem, jeszcze trzeba przekaźnik sprawdzić jest tam taki jeden co wyczytałem co odpowiada ze mój problem lub coś z imo
W moim wypadku około 3 miesiące temu był wymieniany rozrusznik. Poza tym on kręci, więc raczej bym obstawiał odcięcie przez immo (jeśli np immo odpina np układ paliwowy) Nie wiem na ile Imo jest mądre, to prosty układ, który można jakoś zbypasować? czy jest tu jakaś inteligentna łączność pomiędzy ecu a tym "odbiornikiem" w stacyjce?
Założyciel tematu nie napisał czy samochód odpala, napisał tylko, że nie działa centralny zamek. Jeżeli by padło UCH to By na pewno nie odpalił auta. Sorry, ale ja bym rozpoczął od dopisania pilota. Znam przypadki że samochód odpala a nie działa centralny , albo wycieraczka tylne szyby z powodu rozprogramowania UCH na "mrozie". :cry: Nie bierzesz również...
szarpanie przyspieszaniu przekrój przedłużacza odkurzacz samsung obroty
Schemat podłączenia selektora sygnału w Rotel Czas montażu elementów z masą Victor Reinz