A teraz :?: #include <avr/io.h> #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <math.h> unsigned char buf[20]; double x=23.1256; int main(void) { dtostrf(x,6,2,buf); return 0; } Pośpiech , to zły doradca :( Przepraszam. Piotrek
Który sterownik, ten w którym procek i pamięć siedzi pod tym obudowaniem z blachy na PCB?
Wyciągnij skrzynkę bezpieczników ( dwa kręty na krzyżak), za nią- z tyłu-masz taki wysoki zielony przekaźnik, wyjmij go i zobacz czy nie ma zimnych lutów. Standard w fieście.
sprawdź może czy jest impuls wtrysku i napięcie na wtyczce wtryskiwaczy. jeśli idzie o cewke to sygnał idzie do niej z modułu zapłonowego
Cisnienie na rampie masz wystarczajace do odpalenia. Impuls na wtryski jest?
Dodajesz przerwanie od przepełnienia timera i w nim zliczasz ilość przepełnień. Reszta to już matematyka. Przykłady: http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011... http://mikrokontrolery.blogspot.com/2011...
Dzięki u mnie był uszkodzony czujnik położenia wałka , teraz auto pali ale jak po stoi noc to się zapowietrza nie mogę zlokalizować nie szczelności
jesli nasz impuls wtrysku i cisnienie paliwa ,a wtryskiwacz nie podaje paliwa to chyba oczywiste ,ze zacina się wtryskiwacz.Czym sprawdzasz wysterowanie wtryskiwacza ? To ,ze cisnienie spada po paru sekundach to nic wielkiego. Uszkodził się zawór zwrotny w pompie paliwa.Skutkuje to tym ,ze jak zgasisz motor to moze zagotować się benzyna(temp wrzenia...
Jak dla mnie to za bardzo siadło napięcie podczas któregoś z kolei rozruchu i sterownik dał impuls na wtryski w nieodpowiednim momencie. W/g mnie problem jest w akumulatorze lub skorodowanych połączeniach głównych przewodów zasilających i masowych.
Wtryskiwacze są sterowane impulsem masowym.
Możliwe że sterownik. Podłączyć tester podczas "niepalenia" i sprawdzić czy np jest komunikacja ,widzi obroty itp. Albo sprawdzić podstawy jak iskra czy impuls wtrysku.
Brakuje tylko wymienić cały silnik. Co ci da wymiana kompa? Zapłon "strzela " 5v na dwa gary ,to był by problem na dwóch. Jedynie co może być to impuls wtrysku ,czego nie sprawdziłeś jak wygląda.
Tak Emulator to część instalacji LPG. To urządzenie "oszukuje" sterownik benzynowy podczas pracy na gazie. Na twoim miejscu sprawdziłbym co się dzieje z impulsem wtrysku na wyjściu z komputera benzynowego tzn czy w ogóle jest. Dalej trzeba iść jak radzą koledzy - zobaczyć gdzie jest odcięcie wtryskiwaczy przy pracy na LPG - duże szanse że LPG coś miesza....
Rozrusznik kręci, ale silnik nie odpala. Nie pokazuje żadnego alarmu. Jak to diagnozować? Iskra ,impuls wtrysku ,a więc podstawy. Tester masz ,jaki silnik dokładnie?
Nie ma tam czegoś takiego jak impulsator wtrysku rozruchowego, tam jest czujnik termiczno-czasowy plus impuls z rozrusznika
z napieciem 215V wyglada jakby w starym sterowniku wyszlo napiecie podobne do napiecia sterowania wtrysku, z tym ze wtryski sterowane sa bardzo krotkimi impulsami zwykly miernik nawet nie powinien ich widziec.
Wtrysk to piny 2 i 3 2 to zasilanie (+), 3 impuls masy ze sterownika. Rezystancja wtrysku koło 1,5ohm
Widać, do żadnej wartości nie można się przyczepić. Po odłączeniu albo walka, albo wału, pojedynczy impuls na wtryski nie pojawia się
Zacząć trzeba od podstaw: czy jest iskra, ciśnienie paliwa na wtryskach, czy wtryski dostają impuls do otwarcia, czy czuć przy nieudanej próbie odpalenia paliwo z wydechu? Później będziemy myśleć dalej.
Ja testowałem impuls probówką tylko tam jest malutka żaróweczka może 1W i też raz mignęła mocniej a potem ledwie co. A co oznacza że wtrysk podpiąłeś na krótko? Ja jeśli podam impuls masy prosto z aku to wtrysk działa natomiast przez sterownik nie chce.
Silnik X16SZ. Jak gaśnie to brakuje iskry, impulsów wtrysku czy obydwu w/wym? Pompkę paliwa słychać wtedy przy kręceniu rozrusznikiem?
A skąd masz pewność, że padnięty komp? Brak impulsów na wtrysk a przy tym pewnie brak iskry może sugerować padnięty czujnik położenia wału.
201 impuls wtrysku Czujnik położenia wału?
Problem w immo, typowa usterka, puszka jest po prawej stronie, trzeba wymontować wentylator. Napraw ją.
P0190- Czujnik ciśnienia palia. Znajduje się w listwie wtryskowej. Błąd w jakim kontekście? (zwarcie , przerwa ??)
Pytalismy sie dokładnie mechanika i to jest na 100% błąd "Impuls wtrysku" Kodu błędu nie pamięta, ale tak sie nazywa ten błąd
Dziwne, dioda powinna wystarczyć. Jesteś pewien że plus na wtryski idzie z ECM? Mi się wydaje, że po przekaźniku a tylko sterowanie masą z komputera. Cokolwiek się pojawia na pinach sterujących? Sprawdzałeś przy samym sterowniku? Nie gadasz sam do siebie, po prostu ja nie bardzo wiem co poradzić. Nie znam tego samochodu. Daj znać do czego doszedłeś....
Piszesz , że odcina paliwo na wtryskach , tz. odcina - brak impulsów /czas wtrysku/ , czy brak paliwa - ciśnienie?
Witam mam problem z 406 z 2000r sterownik silnika magneti marelli IAW 4BP.11 problem jest taki ze auto nie pali iskra jest a brak impulsów na wtryski kody blędów to 311 i 1700 prosze o pomoc .
Bez problemu. Częstotliwość impulsów z wtrysku nie powinnna przekroczyć 500-700Hz.
Doświadczeń nie mam - z tego co wiem, mapę paliwa dla centralki LPG IV wykonuje się w trasie - trzeba przejechać ten sam odcinek, możliwie zróżnicowany (ok 5- 10km) kilkakrotnie na przemian na benzynie i na gazie, każdorazowo korygując czasy wtrysku LPG. Trzeba doprowadzić do takiej sytuacji, że komputer benzynowy nie zmienia czasów wtrysku podczas...
Sprawdź czy do wszystkich wtryskiwaczy docodzi zasilanie oraz impuls wtrysku. Może odcięcie wtryskiwaczy szwankuje (emulator wtryskiwaczy). To by bylo najsensowniejsze wytłumaczenie.
Plus po stacyjce z wtrysków benzynowych. Obroty sterownik może czytać z impulsów wtrysków benzynowych. W czym problem silnik przekladasz, a elektryka się zostaje. Nic nie zmieniasz.
Witam Od nie dawna planuję stworzyć sobie jakiś komputer pokładowy a że jestem początkujący to mam pytanie czy jest gdzieś impuls wtrysku w mechanicznym wtrysku mam Audi 80 2,0 na wielopunkcie z komputerem KE-Motronic. Pozdrawiam
Iskra jest? Paliwo na wtryskach jest? Impulsy na wtryskach są?
O który czujnik chodzi, gdzie on się znajduje.
Komputer dzięki tym impulsom steruje wtryskami i momentem zapłonu świec. Tak więc jak nie ma impulsu to nie ma wtrysku paliwa i iskry na świecy.
Witam, podepnę się do tematu. Opel Astra F 1.4 44kW 1996r. C14NZ, ogólnie brak mocy silnika. Parametry na biegu jałowym: Prędkość obrotowa: 925; Temperatura silnika: 98,3st; Impuls wtrysku: 1.0ms; KWZ: 12,2-13,6; MAP: 0,2-0,3 bar 1,0V Coś jest nie tak z podciśnieniem w kolektorze. Rozrząd sprawdzony, brak katalizatora, zapłon ustawiony na lampę 10 stopni.
Jeżeli nie ma iskry a czuć poliwo to znaczy że impulsy idze i komputer widzi i impuls wtrysku jest inaczaj by nie było wtrysku że iskra jest czyli faktycznie jej nie ma myślę ze prawdopodobnie alatm odcina to że jej nie ma.
Po jednym obrocie wałem brak impulsów wtrysku. iskra jest. w pamięci sterownika same zera. brak pamięci też nie pomaga. diagnoskop pokazuje zero usterek. insynuacje? te zera mnie zastanawiają.
Wspólnym mianownikiem jest brak gazu w komorze spalania po cutoff czyli gaz zostaje w wężyku 30cm i dolocie nawierconym 20cm od zaworów i autko gaśnie. Klasyka gatunku. Trzeba sobie postawić 1 ale to 1 zasadniczo ważne pytanie - "dlaczemu" producenci samochodów nie montują wtryskiwaczy PB na 30cm wężyku ? "A potem usiąść i zacząć to robić" Dodaj w BRC...
Co do połączeń, to był jakiś problem, bo jak poruszałem wiązką (tą nad skrzynią), to usłyszałem załączający się moduł przekaźników. Widocznie gdzieś złącze (pewnie na module) nie łączyło. Masz odpowiedz na pewno kabeleczko od masy lata lużno, cykają przekazniki, posprawdzaj jednak te połączenia, cudów nie ma przed chodził to po wymianie też musi
z wtryskiwaczy wychodza po dwa kable, jeden jak sie domyslam to zasilanie a drugi to impuls wtrysku. co powinien odcinac emulator wtryskiwaczy - zasilanie czy sygnal?? instalka lpg jest firmy Autronic a silnik to oplowski 1.6 16V.
Co możne podawać impuls na wtryski że się otwierają podczas hamowania silnikiem? Kolego ecu podaje impulsy na wtryski zawsze.
Sprawdź przekaźnik ,który odpowiada za wyłączanie wtrysku być może nie łączy stycznik przekaźnika lub kable są uszkodzone. Wtrysk jedno czy wielopunktowy. a pompę też masz wyłączaną w czasie pracy na gazie.
Przy prawidłowo ustawionym rozrządzie i sprężaniu ,na samostart/ plak czy coś takiego musi odpalic choc na chwilę. No chyba że wydech zapchany. Sprawdź małą probówką czy jest impuls na wtryskach bo iskra niby jest. A np koło zamachowe nie da się inaczej założyć ? Bo tam blokada wału wchodzi w koło zamachowe tak?
Podmień sprawny komputer i bedziesz wiedział lub pomierz rezystancje przewodów od wtrysków do komputera.
Jeżeli jest tylko jeden impuls na wtryskach w czasie kręcenia to chyba masz słuszne podejrzenia że to immo .
W audi 80 1.8 kod silnika NE , wtrysk jest cały czas otwarty, gdy kręce silnikiem do wtrysku dochodzi cały czas napięcie, nie ma impulsów ???
Ok, poszukam, choć to samo słyszałem o SEO. Po montażu okazało, się że i30 i staga jednak nie obsłuży. Po canie SEO nie potrafiło wyłączyć/zablokować wtrysków, impulsów zapłonu czy czegokolwiek innego tak aby sterownik gazu nie uruchomił silnika. Popytam jeszcze... zasada działania blokady jest niby podobna co w seo.
Zwykły próbnik napięcia z żaróweczką 5W i to wystarcza do zaobserwowania impulsów na wtrysku. Na plaku silnik pracuje. Jakim napięciem komputer wysterowuje wtryski podczas rozruchu po uzyskaniu ciśnienia?
Witam samochód t4 2.5b acu ecu o numerze 023 906 024b fabrycznie bez immo, problem polega na tym że upalilem coś w ecu gdy wymieniałem licznik na licznik z passata b4 z obrotomierzem wcześniej był z zegarkiem było niby ok po podłączeniu itp.Nagle dym poszedł z kabli od wtyczki licznika stopiło dwa kable po tej operacji samochód odpalić nie chce,wcześniej...
...każdy wtrysk wali cztery razy paliwo na każdy błysk świecy... Kolego 605sri ...i tak ma być - jest prawidłowo! To nie jest system wtrysku sekwencyjnego. Zapomnij o ilościach impulsów wtrysku - przyczyna zalewania leży gdzie indziej... Przeczytaj uważnie to co napisał georgesgr
sprawdź czy masz impuls na wtryskach
potwierdzam, brak iskry i jeden impuls na wtryski - immo.
jak jest ciepły ma iskre i impuls na wtryski? jak nie to wymien czujnik poł wału
Sterownik LPG opoźnia czas wtrysku i podaje impuls do otwarcia wtrysku LPG. Wyliczane jest to wew. algorytmami sterownika lpg.
czy w momencie krecenia masz impuls na wtryski i iskre na swiecach?
podstawy iskra jest? paliwo jest ? impuls na wtryski jest?
jeszcze nie sprawdzałem bo trzeba trochę jechać do auta.Patrzyłem na wtrysku i brak sterowania masy,podmieniałem też wtrysk.Czym sprawdzić pewniej impuls na wtrysk -miernikiem czy żarówką
Zrobiłem to auto ale metodą druciarską czyli przełącznik do środka i przed zapaleniem impuls na wtryski. To auto kolegi a on nie chce się ładować w koszta tym bardziej że ma już drugie auto. Miejmy nadzieję że sterownik nie rozsypie się do końca. Dzisiaj jeszcze sprawdziłem co możliwe kable itp, kostkę stacyjki, zasilanie i masę sterownika, wszystko...
Kolega (który też montuje LPG) dał mi pewien pomysł.. Ponoć z powodzeniem (mniejsza o aspekt kosztowy) mozna by do tego monowtrysku założyć instalację sekwencyjną. Nawiercić kolektpr wydechowy od monowtrysku blisko głowicy i podłączyc listwę wtryskową. Ponoć o niebo lepiej to działa. Powiedzmy, że miałbym to w rozsądnych pieniądzach.. Warto się w takie...
podaj konkretnie co ginie, iskra, impuls na wtryski, pompa paliwa nie ma zasilania?
Wzmacniacz cewki nie działa poprawnie? Iskra jest? impuls ma wtryski jest? Jaka kompresja? Jaka analiza spalin?
Pozwolę sobie odpowiedzieć na swój post - nie wina sterownika, a złego styku jednego z przewodów w aparacie zapłonowym (moduł pod kopułką). Jak widać, na LPG moduł chodzi autonomicznie, na benzynie przy braku któregoś sygnału odcina wtrysk paliwa. Temat zamykam, pozdrawiam.
Uszkodzony prawdopodobnie Emulator wtryskiwaczy i na dwóch cylindrach nie masz ujemnych impulsów na wtryskach.
Możesz użyć takiego rozwiązania tylko dla cewki zapłonowej. Dla wtryskiwacza potrzebujesz rozwiązanie, które nie różniczkuje sygnału, ponieważ dla cewki mierzysz odstęp czasu między impulsami (okres), a dla wtryskiwacza czas trwania wtrysku (impulsu sterującego). Musisz wiedzieć kiedy następuje włączenie i wyłączenie, a układ różniczkujący (z kondensatorem...
Sterowane impulsami.
Masz tu wzorcowe z innego forum: Wartości bloków silnik X20XEV i X18XE - dla celów porównawczych. Wolne obroty Wybrany model>,1996,Vectra-B,Silnik,X 18 XE Sterownik Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,14.2 V żądanie migania,Nieaktywne 12V Urządzenie unieruchamiające,Aktywny Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Prędkość silnika,896...
Tak zobaczysz, bo oryginalne ECU "nie wie" czy samochód pracuje na benzynie czy na LPG, a czasy impulsów sterujących wtryskami benzynowymi są podstawowymi danymi dla sterownika LPG IV generacji.
Google zablokowali? Wtrysk synchroniczny to wtrysk grupowy/mono - jedno otwarcie wtryskiwacza/grupy wtryskiwaczy wypada na każdy impuls zapłonu, nieważne którego cylindra i nie ważne jakiego suwu. Wtrysk asynchroniczny - każdy wtryskiwacz sterowany oddzielnie, wtryskujący różną ilośc paliwa. Wtrysk sekwencyjny zaś, to pojedynczy wtrysk w fazie suwu...
przedewszystkim oscyloskop i sprawdz czujnik wałka rozrzadu i wału, mam nadzieje ze nie ściągasz wtyczek z wtrysków i w ten sposób nie sprawdzasz impulsów bo to ci nic nieda - poprostu po ściągnieciu wtyczki zanikają impulsy. zobacz w parametrach mierzonych ciśnienie bo może komp go nie widzi, i sprawdz też wtryski bo mialem kiedys vito w którym ktoś...
Nie dalej jak miesiąc temu, właśnie w Kangoo 1.5 dCi, co uchroniło mnie przed czepianiem się sterownika. A wcześniej w kilku innych samochodach. Przecież metoda z diodą jest opisywana w poradnikach, nawet w autodacie. Prosisz się o publiczne ośmieszenie. Autodata owszem, opisuje - dla systemów benzynowych. W CR impulsów wtrysku nie będzie, dopóki nie...
cyt. "nie wiem czy iwex100 ma pojecie co to jest koltec necam ja jestem pewny że jest to wtrysk sekwencyjny" hehehehe "TAJNYGELO" Ty poważnie wiesz co to jest sekwencyjny wtrysk???? Koltec necam jest polecaną instalacją również do samochodów, które nie mają sekwencyjnego wtrysku benzyny więc skąd niby miałby czerpać impulsy wtryskowe???????????? Sekwencyjny...
czy na zimnym chodzi normalnie? gdy komputer złapie temperature zaczyna znikac impuls na wtryski? (wyzej wymieniony scenariusz jest najgorszym)
Witam, Opel Astra F 1.4 44kW 1996r. C14NZ, ogólnie brak mocy silnika. Parametry na biegu jałowym: Prędkość obrotowa: 925; Temperatura silnika: 98,3st; Impuls wtrysku: 1.0ms; KWZ: 12,2-13,6; MAP: 0,2-0,3 bar 1,0V Ciśnienie sprężania I-11,5, II-10,5 III-13, IV-12,5 Na III cylindrze świeca czarna, reszta ładnie wypalona. Coś jest nie tak z podciśnieniem...
Jest możliwe, że przy braku zasilania centralki, nie będziesz miał impulsów na wtrysk. Jest też możliwe, że centralka ma zasilanie z cewki (stałe 12V po stacyjce) i upaliła jej bezpiecznik i nie ma iskry.
podaj kod silnika? czy masz impuls na wtryski? jak tak wymień moduł zapłonowy. jak nie sprawdź zasilenie na ecu i czujnik poł wału / wałka
Witam! Skonstułowałem prosty komputerek samochodowy do jego działania potrzebne są impulsy z wtryskiwacza i impulsy z przetwornika drogi. problem jest taki komp.oczekuje impulsów dodatnich(zmieniających się względem masy-) U mnie z kolei w samochodzie jest odwrotnie impulsy wtrysku i drogi zmieniają się względem plusa+. Jak z impulsów masy - zrobić...
Przepływomierz powietrza,1.20 V Przepływomierz powietrza,34 kg/h Rzeczywiste powietrze jałowe,29 kg/h Kontrola powietrza jałowego,44 % Impuls wtrysku,3.0 ms TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.62 V Temperatura cieczy chłodzącej,0.90 V Temperatura cieczy chłodzącej,95 °C Temperatura powietrza wlotowego,2.51 V Temperatura powietrza wlotowego,44 °C...
Owszem lambda niema nic wspulnego z odpaleniem ale odcięcie czy emulacja wtrysków jak najbardziej sprawdz czy dochodzą impulsy na wtryski i rozrząd może być walnięty.
a jaka rezystancja? Skoro masz iskre i impuls na wtryski oraz dobre cisnienie paliwa to powinien palic. Wiec nie jest to takze czujnik poł wału bo bez nie go nie ma nic. Co z przepływka?
Z tego co się dowiadywałem to ten model nie posiada własnego emulatora po prostu odcina wtryskiwacz. Co do tego checka to pierwsze co zrobiłem to sprawdziłem kody migowe na LPG i wyświetla tylko kod 42 czyli według instrukcji obstawia wtryskiwacz -----KOD42 --------OPIS KODU Wtryskiwacz -----------------OPIS USTERKI Uszkodzenie wtryskiwacza (monowtrysk)...
Nie ma czegoś takiego - każdy system wtrysku ma inaczej.
Mam pytanie za 100 pkt: Dlaczego impuls na wtryski spóźnia się o 6 , a nie o 5 lub 4 sekundy. Czy ktoś może mnie wytłumaczyć powody fizyczne / narzędziowe , elektryczne ,elektroniczne/ tego zjawiska?
Witam kolego mam ten sam problem gdzie był uszkodzony ten przewód
Brak błędow podczas kręcenia rozrusznikiem nie jest wyznacznikiem, że wszystko jest ok. Czy dobrze zrozumiałem, że chcesz emulować sygnał z czujnika położenia wałka? Chmmm... Paliwo do wrtysków dochodzi, ale czy wtryski się otwierają? Sprawdź kontrolką diodową, na przykład, czy masz impuls na wtryski. Stawiam na brak synchro dołu z górą.
musimy pominąć moduł i temu podobne rzeczy.wszystko to zostało sprawdzone, przed modułem nie ma impulsów sprawdzone oscyloskopem i ledem i wtryski też nie mają.Jedyne wyjście to podstawić czujnik.Jak szczelinę zmierzyć, nie wiadomo co narozrabiali inni.
Sprawdź, czy nie uwalił ci się tranzystor od dawki wtrysku w sterowniku (opisów pełno w internecie). Skoro nie masz błędów komunikacji ze sterownikiem pompy, to program masz wgrany. Poluzuj wtryskiwacze i dobrze odpowietrz pompę. Nawet bez impulsów dawki wtrysku powinieneś mieć na wtryskach około 20 barów ciśnienia z pompy wstępnej łopatkowej. Koszt...
Jakby się uszkodził czujnik położenia wału to w ogóle by nie było iskry ani impulsów na wtrysk. Silnik jest bezkolizyjny więc takie obawy jak najbardziej pasują do przeskoczenia paska. Za luźny nie jest - dokładnie tak ma być, że ma się go dać obrócić o 90*.
Mam taki pomysł na sekwencję na 2 wtryskach gazu w silniku 6cio cylindrowym. Silnik bmw rzędowa szóstka m20b25 12v 171km półsekwencja. jedna sonda lambda 0-1V Tłoki chodzą dwójkami 1:6/2:5/3:4 tłoki rozłożone wzdłuż osi wału jak na gwieździe trójramiennej (piszę to jakby się ktoś zastanawiał) zapłon 1-5-3-6-2-4. Wtryski podzielone na dwie sekcje po...
Tylko dlaczego impuls idzie na wtryski i one normalnie podają paliwo . Dodam jeszcze że podłożyłem drugi zestaw startowy i jest bez zmian . I dlaczego nie ma żadnych błędów
Wtrysk sterowany jest impulsem / bez oscyloskopu nie zmierzysz/ masy ze sterownika , pin 59 , a przez opornik z pinu 58. Sterownik natomiast otzrymuje sygna z czujnika wału. Z tego co opisałeś / iskra jest , pompa paliwa pracuje / czujnik jest w porządku. Oporność cewki wtryskiwacza to około 2 omy , należy sprawdzić , czy masz impulsy na pinie nr. 1...
A tam nie ma przypadkiem starej zwykłej pompy która działa tylko mechanicznie? W takim wypadku nie uda ci się wpiąć by pobrać impuls długości czasu wtrysku.
macie schemat naprawdę nie mogę znaleść a to co znajduje nie pasuje, chciałbym sprawdzić okablowanie, a ciśnienie na listwie podczas rozruchu mam 255bar, tylko nie ma to znaczenia bo nie ma impulsów na wtryski. dolot drożny
Witam, Objawy są takie, że samochód odpala i pracuje tylko na 2 cylindry. Cylindry nr 1 i 4 nie pracują. Co sprawdziłem: 1. Kody błędów: P2100 obwód silniczka sterującego siłownikiem przepustnicy /Przerwany P2110 układ sterujący siłownikiem przepustnicy - wymuszone ograniczenie obrotów 2. Ciśnienie sprężania równo 14 bar na każdym cylindrze 3. Iskra...
Pomogła wymiana komputera na nowy . Zamykam temat .
To co nazywasz "mapa z PB" i "mapa z LPG" to to samo, nie ma znaczenia na jakim paliwie samochód pracuje aktualnie. Z punktów zebranych na gazie (zielone) widać, że przy większym obciążeniu silnika sterownik wtrysku benzyny * do pewnego momentu skracał czas wtrysku benzyny, a później gwałtownie go wydłużał. Czyli dla czasów wtrysku pomiędzy 6 a 13ms...
Ciekawe pytanie.Musiałem rozłożyć schemat instalacji...i o dziwo wg schematu nie ma takiego złącza. Dodano po 11 Jeszcze dodam opis z ecu ponieważ tam jest kilka przewodów niebiesko czerwonych: 55/56 - czujnik położenia wału 36 - wyjście impulsów na moduł zapłonowy 58/59 - wtryski
Witam. Próbuję ożywić silnik, niestety okazało się iż tylko jeden wtryskiwacz podaje paliwo. Wtryski są sprawne, mimo to najpierw podawane jest paliwo wszystkimi wtryskami na raz (jeden impuls) a potem tylko wtrysk czwartego cylindra otwiera się co pół obrotu czyli tak jakby przejmował impulsy wszystkich wtrysków. Gdzie jeszcze szukać usterki? Okablowanie...
impuls impuls czasowy impuls impuls nadajnik licznik impuls impuls reset
podciśnienie zbiornik paliwo stycznik bezpiecznik sterownik centralne zamek peugeot
SunSpec w falowniku Deye SUN-5K-SG03LP1-EU - opis Jak zdalnie wyłączyć falownik SUN-5K-SG03LP1-EU?