Dobrze rozumiesz.
Jutro rano podeśle,ja osobiście montowałem emulator do tego sterownika.
Jeśli nie ma impulsów zapłonu, to nie ma i impulsów wtryskiwaczy - niby co ma je kluczować?
Może banalne ale zobacz co gość nalał bo może benzyna jest wlana ja tak ostatnio miałem a klient się kłócił w zaparte że nie nalał benzyny Kolega nie ma pojęcia co pisze i gdzie, może zmieni sobie forum? Pisownia skandaliczna! Ostrzeżenie.
Co prawda nie wiem jaki tam jest układ zapłonu, ale myślę że może coś być nie tak z iskrą na tym cylindrze - trzeba by sprawdzić przebieg impulsu WN i porównać z pozostałymi - z reguły wtryskiwacz jest odcinany w celu zapobieżenia zatruciu katalizatora po stwierdzeniu wypadania zapłonów.
dwa są, bo jeden to czyjnik prędkości wału ( częste impulsy) drugi to znacznik zwrotu zewnętrznego ( mniej impulsów)
Jak będziesz czyścił pojedynczo, wystarczy dwa ampery wydajności, jak wszystkie razem, pasuje mieć ze 12 amper. Czas impulsu nie powinien być krótszy niż 2-3 milisekundy. Poniżej tej wartości wtrysk może się nie otworzyć. No i musi być przystosowany do pracy z obciążeniem indukcyjnym.
Witam Zgadzam się z przedmówcą. W zmiennej "Impw" zliczane są impulsy wtryskiwacza w czasie trwania jego cyklu. Wartość 15067 to nastawa timera zależna od częstotliwości taktowania uK (zastosowanego kwarcu): 1/4000000 = 0,25us 0,25us * 15067 = 0,00376675ms Wartość ta (jak widać z programu) odpowiada w przybliżeniu stałej wtryskiwacza: 'stała wtrysku:...
ja takie moge ci sprzedać za 299zł z pełnym wypasem :)
Z prawej strony
Wtryskiwacze są sterowane impulsem masowym.
To że pompa pracuje to nie znaczy, że wytwarza należyte ciśnienie. W takich sytuacjach przeprowadza się kompleksowe badanie silnika. Poprawność ustawienia rozrządu. Badanie ciśnienia sprężania. Występowanie impulsów zapłonu. Ciśnienie paliwa poprawność impulsów sterujących wtryskiwaczami. Osobiście stawiam na moduł zapłonowy w aparacie lubi taki totolotek.
Uszkodzona byla skrzynka bezpiecznikow.
Widać, do żadnej wartości nie można się przyczepić. Po odłączeniu albo walka, albo wału, pojedynczy impuls na wtryski nie pojawia się
Witam. W lanosie jest półsekwencyjny wtrysk benzyny tzn. wtryskiwacz 1 i 4 dostaje jednoczesnie impuls z komputera jeżeli silnik pracuje na czwartym cylindrze to z kompem jest wszystko ok.Weż kontrolkę zrobioną z diody led i sprawdż impuls na pierwszym wtryskiwaczu jeżeli go brak to świadczyło by o uszkodzeniu emulatora w instalacji gazowej.
W każdej instalacji gazowej są 3 podstawowe kable do zasilania instalacji,przeważnie takie same kolory ,czyli czarny (-)masa do bieguna (-) na aku,czerwony z bezpiecznikiem -zasilanie 12V do bieguna (+) na aku,i przeważnie czerwony z czarnym paskiem 12V po kluczyku ,czyli włączający prąd z chwilą włączenia zapłonu (przeważnie też na nim jest bezpiecznik...
Test przelewowy nie wykazał niczego odbiegającego od normy. Jak na złość dzisiaj grat palił cały dzień bez problemu.
czy pozycja wypusu na wałku przy montażu pompy ma znaczenie ? 1. nie ma znaczenia 2. pompa niskiego ciśnienia w zbiorniku ma podawać paliwo do pompy wysokiego ciśnienia - ten układ sam się odpowietrza po włączeniu zapłonu 3. aby w ogóle komputer spróbował uruchomić silnik, czyli dać impuls do wtryskiwaczy, to musi mieć sygnał z czujnika położenia wału...
Kolego żaden przekaźnik się nie nadaje do tego, musisz zrobić to tak jak w sterownikach samochodowych albo jakiś specjalny układ sterującyr albo tranzystor. Te przekaźniki, jak Ci już pisaliśmy, są do obwodów prądu przemiennego, a Ty wtryskiwacz sterujesz impulsami napięcia stałego.
Potwierdzam.
- sprawdziłem paliwo odkręcając wężyk - leci mocno aż nie idzie zatkać wężyka - sprawdziłem diodą sterowanie jednego z wtryskiwaczy - na początku jak chwilę odpala to miga a po chwili gaśnie dioda i silnik gaśnie, także brak impulsów wtryskiwaczy wskazuje jednoznacznie na IMMO i teraz pytanie: jest tu ktoś kto by umiał wykasować immo z tego komputera?...
Dziękuję za ukierunkowanie, ale prosiłbym jeszcze o podanie typów tych tranzystorów, diód, niestety na codzień się nie zajmuje tym ale jak mam informacje co i jak to ogarnę temat :)
ten drugi sterownik jest od np audi 80 b3 więc na pewno nie do silnika 1.3 tylko od 1.8 Dodano po 5 takich szukaj Reference numbers: VW (VOLKSWAGEN) 030 906 021, 030906021 030 906 021 A, 030906021 A, 030906021A 030 906 021 J, 030906021 J, 030906021J 030 906 021 K, 030906021 K, 030906021K 030 997 021 X, 030997021 X, 030997021X SIEMENS 5WP 6 002, 5WP6...
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Zapoznaj się z tematem. Dzięki za podpowiedź. Wyciągnąłem cewki, zamieszałem trochę ich kolejnością i skasowałem błąd. Od kilku dni auto jeździ i błąd nie pojawia się. Zastanawiają mnie natomiast czasy impulsów wtryskiwaczy (pokazane na screenach na początku tematu) - o ile wtryskiwacze 1 i 2 wyglądają...
Nie ma tam czegoś takiego jak impulsator wtrysku rozruchowego, tam jest czujnik termiczno-czasowy plus impuls z rozrusznika
Można przybliżać pi razy oko :D Mierzyć czas trwania impulsów sterujących wtryskiwaczem czyli mierzyć zużycie benzyny. Po przełączeniu na podtlenek LPG, mnożyć zużycie benzyny razy stałą, żeby się mniej więcej zgadzało. Nie wyda, zbyt duża zależność wypływu gazu od podciśnienia w dolocie i ustawienia wydatku reduktora - a wydajność tegoż nie jest stała...
Ścieżka diagnozy dla P0304 mówi o sprawdzeniu czujnika wałka rozrządu , czujnika wału korbowego , wtryskiwacza 4 cylindra , moduł zapłonu . Na twoim miejscu postarałbym się na próbę o cewkę zapłonową to czasem się wymienia. Po za tym oględziny świec i gum cewki czy nie mają przebicia ( najlepiej podmienić). Impuls sterowania wtryskiwaczem może zanikać...
musisz ciac impuls wtryskiwacza tzn jak wyciag kostke z wtryku i zobacz probówka gdzie znajduje sie zasilanie ten drugi to jest impuls wtryskiwacza na przewodach jedt popisana kolejnosc wtryskiwaczy pomaranczowy kolor podlaczasz go w kierunku wtryskiwacza a fioletowy w kierunku komputera samochodowego i jeszcze jedna wazna sprawa zawsze kolejnosc wtryskiwaczy...
Sprawdzić ciągłość przewodów do wtryskiwacza (jeden to plus po kluczyku jak dla pozostałych wtryskiwaczy, drugi to impuls masy generowany przez sterownik silnika) jeżeli kabelki ok to sterownik do wymiany lub naprawy.
Mam jeszcze pytanko,czemu np podczas hamowania silnikiem Ecu LPG nie otrzymuje sygnałów z wtrysków (nie widzi obrotów)? BO ich nie ma - przy hamowaniu silnikiem sterownik nie generuje impulsów otwierających wtryskiwacze. . Jeszcze coś,czy brak sygnałów obrotów to jest to samo jak by wyłączyć w programie opcję RPM w programie,bo wyłączałem ją tak jakby...
sprawdź może czy jest impuls wtrysku i napięcie na wtyczce wtryskiwaczy. jeśli idzie o cewke to sygnał idzie do niej z modułu zapłonowego
Mam 3.2V, wykluczam układ paliwowy. Dodano po 1 Jak ustawiłem wal na 0 to walki delikatnie są w lewo https://obrazki.elektroda.pl/8512085400_... Dodano po 21 Rozrząd jest ok. Dodano po 1 Panowie, tak jak mówiłem wcześniej rozrząd ok, auto chodzi tylko na 4 cylindrze, odpinajac 1,2,3 nie ma różnicy, po odłączeniu 4 cewki, auto gaśnie....
01 impuls zapłonu
Skoro piszecie że immo to mi powiedzcie co ten immobiliser odcina żeby samochód nie zapalił ? Skoro mam Ciśnienie na listwie CR, wtryskiwacze dostają impuls, rozrusznik kręci i świece żarowe grzeją to co on odcina ?
Jest to cewka we wtryskiwaczu generująca impuls w czasie podnoszenia sie iglicy. Oporność - ok. 110 omów. Jeżeli nie ma przejścia - to do wymiany. Jednak błąd może pojawić sie również w przypadku zapowietrzenia układu. Mniejszy skok iglicy powoduje zmniejszenie amplitudy impulsu poniżej granicy wykrywania sterownika. Ale to tak - na marginesie.
Możliwe że problem w skrzynce bezpieczników, może złącze okrągłe z przodu silnika. Miernik w rękę i jazda. Jeżeli masz skrzynkę bezpiecznikowa tak jak w golfie 3 to gdzieś na forum jest rozpiska do skrzynki która ułatwi Ci pracę. Zobacz przewód czerwono-biały ze złącza białego G1/8 (8 pin) w skrzynce bezpiecznikowej. Złącze czarne M2 (2 pin), przewód...
Elektryk oglądał sterownik i niby wszystko ok. Połączenie między wtryskiwaczami, a kompem też ok. W konia cię zrobił a nie. Idź do kogoś innego kto ma pojęcie.
ok paliwo dochodzi, tak jak kolega piszę, sprawdź impuls wtryskiwaczy , sprawdź 2 bezpieczniki w przegrodzie silnika, znajdują się obok podwójnego przekaźnika przykręconego do ściany grodziowej , który rok twojej włoszki?
Witam. BMW jak w temacie, pewnego dnia rzuciło palenie, gdy dostałem je w swoje ręce miało całkowicie padnięte aku. przez co rozsynchronizował się immo. po diagnostyce i synchronizacji immo brak jakich kolwiek błędów. a samochód nadal nie odpala. Czujnik położenia wału ok, przy kręceniu rozrusznikiem około 170-200 obr/min, Ciśnienie paliwa powyzej 250bar....
Pamiętaj że to inna instalacja niż na zwykłym parowniku , ale masz rację sterowanie wtryskiwaczami benzynowymi masą (katoda).Ze sterownika który steruje wtryskiwaczami gazowymi nie wypływa katoda ani anoda (+ ani-), tym bardziej po przełączeniu na gaz nie rozcina wtryskiwaczy benzynowych.W specyfikacji tej instalacji jest również napisane, że zimny...
A co to jest TPS? Pedał gazu nie ma rezystora, tylko jest na linkę. Myślę, że jednak impuls wtryskiwacza jest najlepszy do sterowania. Przy hamowaniu silnikiem, gdy wtryski nie dzałają wentylator się wyłączy. A wracając do potencjometru przy pedale gazu. Mogę zainstalować potencjometr przy przepustnicy. Ale co to musi być za rodzaj potencjometru. On...
brak impulsów na wtryskiwaczu Jak to sprawdziłeś?
Sprawdż też czy masz jeden impuls na wtryskiwaczach przy kręceniu rozrusznikiem? Jeżeli tak to wina w immo. Pozdrawiam
Znalazłem te dane rezystora i jest to 1,9-2,1 OHM.Tylko jest jeden problem przez rezystor idzie zasilanie i to po zapłonie minusowy impuls jest podawany z drugiego konektora wtyczki sterownika i tam sprawdź impuls.
Prosze was o podpowiedz. Szukam odpowiedzi na pytanie;Czy w silniku VR6 czujnik polozenia walka rozrzadu odpowiada za impuls na wtryskiwacze? Przeczytalem gdzies ze wlasnie w takich silnika jak np VR6 (VW) mamy dwa czujniki od obrotow; -jeden(czujnik obrotow walu korbowego) ktory odpowiana minn. za iskre i paliwo,oraz -drugi (czujnik obrotow walka rozrzadu)...
Witam w ostatnim czasie szukam konwertera, przetwornika, aby za pomocą natężenia prądowego, który steruje cewką, wygenerować impuls czasu. Chciałbym to urządzenie zastosować do samochodu. Słynnego wtrysku ke-motronic w audi 80 quattro. W celu założenia instalacji wtrysku gazu IV generacji (w full group). Chciałbym pobrać sygnał z cewki regulatora ciśnienia,...
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Wiązka między ECU a elementem A89 sprawdzona na ciągłość przewodów oraz zwarcia do masy lub plusa po uprzednim odłączeniu od wszystkich odbiorników.(żarówka 55w oraz multimetr) . Impulsów kluczujących na wtryskiwaczach nie sprawdzałem bo chciałem uzyskać najpierw ich zasilanie.
Możesz użyć takiego rozwiązania tylko dla cewki zapłonowej. Dla wtryskiwacza potrzebujesz rozwiązanie, które nie różniczkuje sygnału, ponieważ dla cewki mierzysz odstęp czasu między impulsami (okres), a dla wtryskiwacza czas trwania wtrysku (impulsu sterującego). Musisz wiedzieć kiedy następuje włączenie i wyłączenie, a układ różniczkujący (z kondensatorem...
Witam. Koledzy w sumie prosił bym o potwierdzenie bądź sprostowanie mojej diagnozy. Jak w temacie wypadanie zapłonów na 2 cylindrze, autko chodzi prawidłowo kilka minut bądź kilka sekund po odpaleniu. Po tej chwili zaczyna wypadać zapłon na 2 cylindrze iskra jest natomiast gdy zaczyna kuleć znika impuls kluczowania 2 wtryskiwacza. Obstawiam uszkodzone...
czyli jak wyzej .... tylko sprawdź czy napięcie na wtryskiwaczu jest podawane impulsowo czy stale??? jesli masz widoczne impulsy to dobrze ale i tak zostaje kwestia długosci impulsu jeśli jest za długi impuls to też bądzie zalewał.... mozesz jeszcze na krótko podac mase na wtryskiwacz i zobaczyć czy działa prawidłowo....
witam. mam samochód fiat punto 1.2 98r. padł w nim komputer IAW 49F.D1, na tyle że brak jest impulsów na wtryskiwacze pozatym wszystko jest.immo gaśnie iskra jest paliwo podaje. kupiłem drugi sterownik .i teraz pytanie czy da sie przelutować którąś kość w której jest immo tak żeby nie inwestować pieniedzy w czyszczenie immo.jakiś sprzęt do lutowania...
Ciśnienie otwarcia ( impuls ze sterownika) wtryskiwaczy przy rozruchu min.180 bar. Wysterowanie zaworu regulacyjnego na biegu jałowym 16-18%.
Ciśnienie na 4 cylindrze 30 bar, rezystancja wtryskiwaczy ok 4 Ohm, brak kodów błędów nawet po odpięciu kostek wtryskiwaczy, impuls na wtryskiwacz obecny. Po odpaleniu na zimnym zagadał na wszystkich cylindrach, po dodaniu gazu znowu chodzi na 3.
Sprawdź dwunasty bezpiecznik, Espero ma osobny bezpiecznik do wtryskiwaczy, do lampki MIL jest o ile pamiętam kolejny, trzynasty lub czternasty.Masy są trzy czarne, czarno-biała i chyba biało-brązowa.
Jest sonda lambda ,czujnik podcienia w kolektorze ,temperatury cieczy chłodzącej , czujnik temperatury powietrza zasysanego, czujnik kąta otwarcia przepustnicy i czujnik położenia wału a w aparacie czujnik Halla. Całość zbierana jest w sterowniku silnika i na ich podstawie wystawiany jest impuls otwarcia wtryskiwacza (moment i czas otwarcia).
Pompa słysze chodzi a ciśnienia nie sprawdzałem . nie ma iskry i brak impulsów na wtryskiwaczach .Błędów w ecu i w immo też nie ma
Podobne urządzonko wpinałem w kilka samochodów we firmie celem kalibracjii zużycia paliwa wykorzystywało impuls minusowy z wtryskiwacza i impuls na prędkościmierz i nic nie zakłucało pracy silnika
BRC ma w swojej ofercie zestaw cut-off.Jest to zawór na przewód gazowy plus sterownik ,który podpina się pod impuls wtryskiwacza benzyny.Jeśli na benzynie występuje cut-off to zawór zamyka dawkę gazu.Raz montowałem taki zawór i pomogło,innym razem samochód przestał się wieszać ale zaczął szarpać ,tak więc nie zawsze pomaga i musiałem zmienić centralę...
Google zablokowali? Wtrysk synchroniczny to wtrysk grupowy/mono - jedno otwarcie wtryskiwacza/grupy wtryskiwaczy wypada na każdy impuls zapłonu, nieważne którego cylindra i nie ważne jakiego suwu. Wtrysk asynchroniczny - każdy wtryskiwacz sterowany oddzielnie, wtryskujący różną ilośc paliwa. Wtrysk sekwencyjny zaś, to pojedynczy wtrysk w fazie suwu...
Dobry pomysł. Chyba są główne 3 czynniki żeby samochód palił: zapłon, benzyna i wtryskiwacze. Ja podejrzewam że impuls do wtryskiwaczy gdzie się zwiera do masy przez wodę i nie dochodzi. Patrzyłem też na komputer przy podszybiu, niby nie był mokry.
To w koncu pracuje na gazie czy nie?Sterownik wysyła impuls?Jest błąd wtryskiwacza?
Nie będzie działało.Kluczyki z centralką immo(na foto) i sterownik silnika wymagają synchronizacji ze sobą.Co z kontrolką immo na desce rozdzielczej. Ratuje cię kontakt z osobą specjalizującą się w immo.
Ciśnienie zmienia się od 270 do 1500bar na szynie, a ilość impulsów sterujących wtryskiwaczem, to kilkadziesiąt na rpm wału
Jeśli "padło" sterowanie centralką instalacji gazowej to masz brak wyzwalanie impulsów wtryskiwaczy przez ECU na benzynie, a na gazie brak otwarcia zaworów gazowych. Auto nie odpali. Jeśli gazownicy zastosowali wyłącznie lampki CHECK przy pracy na gazie, celem oszukania kierowcy o złym składzie spalin np. błąd zaworu EGR, to mozliwe, że należy szukać...
Alarm najczesciej odcina impuls do wtryskiwaczy ale odciecie pompy paliwa tez jest mozliwe
Nic nie zmierzysz mierząc pobór prądu pompy paliwa ponieważ pompa ma cały czas taką samą wydajność. Najczęściej komputerki pokładowe biorą sygnał z jednego z wtryskiwaczy. Spalasz znaną ilość benzyny i liczysz ile potrzeba na to impulsów wtryskiwacza. A w przypadku czujnika prędkości (enkodera) nie mierzysz częstotliwości tylko wyznaczasz ile metrów...
Jaki kod silnika? Czy to AAF? A więc jest tak: Jest iskra, nie ma sterowania wtryskiwaczami. Skoro jest iskra, to czujnik hall'a jest ok. Sterownik nie zapina masy na wtryskiwacze (Pracują w pełnej grupie - wszystkie razem) Do sprawdzenia driver wtryskiwaczy we sterowniku.
Jaki reset? Co ma reset kompa do działania gazu? Sprawdź kompresję,przejście omomierzem przez przewód zapłonowy.Jak tam jest ok to impuls na wtryskiwacz ,sam wtryskiwacz itd.
Warto zainteresować się też instalacją gazową, czy nie działa tylko dlatego że brak impulsów na tym jednym wtryskiwaczu, czy może tam być tez przyczyna uszkodzenia ECU, choć to mało realne się wydaje.
Napisał Ci Grala dokładnie ,w wyniku czego pojawia się impuls kluczujący wtryskiwacz, jeśli sterownik silnika nie otrzyma informacji o obrotach wału to nie wysteruje cewki i wtrysku.
Oj, niekoniecznie nie ma błędu-> nie ma kłopotu. W sumie wypadało by sprawdzić jaki jest długi impuls na wtryskiwaczach, to dużo podpowie.
Wtryski są po regeneracji są zakodowane dokładnie było robione tydzień temu i też był robiony e ger w tym prooblem że ten błąd mam pedału gazu jest już ponad rok wychodzi na to że coś z elektryką jakiś jakiś moduł lub przerywacz odpowiedzialny za moduł sterujący pompą wtryskiwaczy to jest Peugeot 407 207 r po sprawdzeniu wychodzi że impuls pierwszego...
Ja zanurzone w nafcie wtryskiwacze podłączam do sterownika który załącza wtryskiwacz impulsami (10Hz), i tak przez godzinę.
Jak w tym aucie sprawdzić czy immo puszcza ? Brak kontrolki, błedu w silniku nie ma, w parametrach też nic nie ma o.immo, iskra jest, sygnały z wału i wałka prawidłowe Nie otwiera wtryskiwaczy brak impulsów.
Trzeba najpierw ustalić czego brakuje gdy nie chce odpalić (brak iskry, brak zasilania wtryskiwaczy, brak impulsów sterujących wtryskiwaczami, nie pracuje pompa paliwa) Sprawdzić czy sterownik silnika zarejestrował jakieś błędy. Przyczyn może być wiele uszkodzony czujnik położenia wału. uszkodzenie przekaźnika głównego, pompy paliwa, imobilizera ,sterownika...
modularem masz rozciąć "impuls wtryskiwacza" benzynowego a że jest wtrysków 4 to na modularze powinno być 8 przewodów do rozcinania a oprócz nich 2 sterujące. Nie ważne gdzie to rozetniesz tzn czy przy sterowniku benzynowym czy przy wtryskiwaczach. Skoro fioletowe kable masz wlutowane to do nich musisz dolutować jedną stronę kabelków od modulara a drugą...
Nie musi być wpięta , sekwencja wykorzystuje do sterowania impuls z wtryskiwaczy benzynowych. Opcja podpięcia sondy, potrzebna jest jedynie w celu uwidocznienia jej pracy w programie obsługującym instalacę.
Od kilku tygodni walczę z Hyundai Terracan 2.9 CRDi. Podczas jazdy stracił moc, po zatrzymaniu palił na 2 cylindry. Okazało się, że była nieszczelność na przewodzie paliwowym. Po wymianie na szczelny bez zmian, tylko na 2 cylindrach i brak reakcji na gaz. Po wielu próbach odpowietrzania, za radą mechanika, strzał z plaka, wzrosły obroty i zaczął reagować,...
jakie napięcie jest na wtryskiwaczu gazu lpg w Lanzi Renzo instalacji ? Dodano po 3 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Napięcie zasilające wtryskiwacz gazu LPG w instalacji Landi Renzo wynosi zazwyczaj około 12 V (pochodzące z instalacji elektrycznej pojazdu). Jednak faktyczny sygnał otwierający i zamykający wtryskiwacz jest sygnałem impulsowym (PWM),...
witam. Potrzebuje sprawdzić czy na kostce wtryskiwacza pojawia się impuls czy zna ktoś jakiś prosty sposób?
Kolego, a nie pomyślałes o tym, aby zobaczyć jaki długi jest impuls na wtryskiwaczu? Wystarcza do tego zwykła żaróweczka nawet. Dalej-co znaczy, że po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza zapala bez przeszkód? Leje wtryskiwacz? A może pękł oring pod wtryskiwaczem? A może w kolektorze ssącym jest tak nakitrane paliwa, że z tego odpala?
Sprawdź czy do wszystkich wtryskiwaczy docodzi zasilanie oraz impuls wtrysku. Może odcięcie wtryskiwaczy szwankuje (emulator wtryskiwaczy). To by bylo najsensowniejsze wytłumaczenie.
Witam.. mam oto taki ciężki problem do zgryzienia.. Posiadam Opla Astre H 1.8 w benzynie.. auto zgasło na postoju i juz nie odpaliło zapaliła się kontrolka auta z kluczykiem i check ,, elm 327 nie pokazał blędu ale sposobem "gaz i hamulec" wyszedł bład z Abs/TC jeszcze raz skasowałem blędy i kontrolki pogasły ..rozrusznik kręci ale nie odpala .. po...
impuls wzięty z wtryskiwaczy PB stąd ten problem, jeżeli bardzo to tobie przeszkadza podjedź do gazownika i zgłoś problem w końcu instalacja na gwarancji
jesli nasz impuls wtrysku i cisnienie paliwa ,a wtryskiwacz nie podaje paliwa to chyba oczywiste ,ze zacina się wtryskiwacz.Czym sprawdzasz wysterowanie wtryskiwacza ? To ,ze cisnienie spada po paru sekundach to nic wielkiego. Uszkodził się zawór zwrotny w pompie paliwa.Skutkuje to tym ,ze jak zgasisz motor to moze zagotować się benzyna(temp wrzenia...
Ja właśnie robię taki komputerek do swojej astry i jestem w trakcie pomiarów spalania paliwa. Impulsy biorę z wtryskiwacza i zależnie od ilości wtryskiwanego paliwa impuls na wtryskiwacz jest krótszy lub dłuższy (to oczywiste). Jednak zauważyłem pewną ciekawostkę (to tak odnośnie powyższej wiadomości). Otóż o ile na benzynie współczynnik wypełnienia...
Generalnie to urządzenie to prosty generator impulsów o napięciu do 12V i czasie pracy do 20ms. Suwak zapewne regulował napięcie/czas.
Co sprawdziłeś? Jest iskra? Jak chcesz kręcić silnikiem z wyjętymi świecami zapłonowymi to odepnij sterownie cewek i/lub czujnik wału (to "załatwi" też brak impulsów na wtryskiwacze). Jak nie masz wpiętych i "umasowanych" świec to gdzieś ta iskra jednak musi przeskoczyć.
Przy tym napięciu max 3.5ms impuls. Daj nizsze napiecie i wtedy z 10ms
Obliczenie spalania na podstawie impulsów z wtryskiwacza nie jest takie proste. Trzeba znać wydajność konkretnego modelu wtryskiwacza. Dodatkowo są jakieś współczynniki przeliczeniowe potrzebne. Fantazja zleceniodawcy żeby to było zrobione z użycie wyświetlacza dotykowego czyni projekt praktycznie nieopłacalnym. Nie mam ochoty tłumaczenia dlaczego,...
A że spytam ile ecu musi widzieć obrotow by wtryski dostaly prad? Dodano po 1 Utrzymuje cisnienie ,obroty ,wszystko jest jak najbardziej ok. Dodano po 3 Dodam jeszcze że plusowy impuls na wtryskiwaczach jest tylko sterowanie sie niepokazuje
Czyli najpewniej nie daje impulsów na wtryskiwacze. Jakie mogą być tego przyczyny? Auto odpala na plaku ale strzela, może rozrząd źle założony miałem taki przypadek we VW że bez czujnika wałka rozrządu palił, a z czujnikiem nie chciał bo wtedy wiedział że nie są w fazie o ząb. Ale tu w tym przypadku odłączałem górny czujnik i dalej nie pali. Z wtrysków...
W instalacja IV generacji wtryskami gazu steruje sterownik benzyny, za pośrednictwem sterownika LPG, który odpowiedni koryguje czas impulsu sterującego. Cała sztuka polega na tym by tak dobrać skok tłoczków wtryskiwaczy, dysze i mapy korekcyjne, by czasy impulsów sterujących wtryskiwaczami z oryginalnego ECU nie zmieniały bez względu na to czy silnik...
Civic 1.4 z 1998r. brakuje impulsu masy na wtryskiwaczach, instalacja sprawdzona nie ma wyjścia impulsów ze sterownika. Czy może być uszkodzony aparat zapłonowy?
Niskie ciśnienie na listwie , komputer nie zasteruje wtryskiwacze - brak impulsów.
cyt. "nie wiem czy iwex100 ma pojecie co to jest koltec necam ja jestem pewny że jest to wtrysk sekwencyjny" hehehehe "TAJNYGELO" Ty poważnie wiesz co to jest sekwencyjny wtrysk???? Koltec necam jest polecaną instalacją również do samochodów, które nie mają sekwencyjnego wtrysku benzyny więc skąd niby miałby czerpać impulsy wtryskowe???????????? Sekwencyjny...
witam, w jaki sposób można zasymulować impulsy potrzebne sterownikowi wtryskiwaczy gazowych? Chodzi mi o zasymulowanie pewnych impulsów poza pojazdem samochodowym, w warunkach laboratoryjnych. Chcę zmontować mechatroniczną makietę obrazującą prace wtryskiwaczy gazowych.Dysponuje juz odpowiednim sterownikiem i wtryskiwaczami.Kolejnym krokiem będzie zadanie...
znajac zycie jak wtryskiwacz dobry i przewody tez to padniety sterownik silnika (jesli hybryda to daj mu impuls z 2 wtryskiwacza i tez bedzie chodził)
Przekaźniki wymieniłem trzy, jednego przelutowałem na wszelki wypadek, wciąż bez zmian... EDIT: Zauważam, że w momencie gdy po 0,2s świecenia kontrolka gaśnie, pojawia się dodatkowy impuls na wtryskiwaczach, zbieżny z impulsami na sterowaniu przekaźnikiem. Sugerowałoby to zakłócenia z czujnika obrotów, ale przebiegi są raczej w porządku, poza tym nie...
generator impulsów wtryskiwaczy licznik impulsów ilość impulsów rezystancja wtryskiwaczy
pralka mastercook moduł schemat atmega obciążalność portów iphone pilot
moment dokręcania korbowodów momenty dokręcania panewek
Czy Fiat Seicento odpali bez pompy hamulcowej? Schemat odbiornika AK-21 - brak odbioru AM, LW