Witam, czy ktoś posiada nr tel do działu reklamacji Reball, bo ten na stronie nie wchodzi w przesyłkę InPost (podany przez sprzedającego), a dzwonię do nich już 5. dzień i nikt nie odpowiada? Reklamacja dotyczy HOT-AIR Quick K8. Prawdopodobnie walnięte łożysko, bo próbuje wiać, ale piszczy przy tym.
Polecam sprzedawcę. Reklamacje załatwiane od ręki. Gorzej z firmami kurierskimi. InPost traktuje paczki jak materiał budowlany. DHL bardziej ostrożny, ale zamówienia z czwartku potrafi dostarczyć w poniedziałek.
Najłatwiej pewnie na allegro będzie takie coś kupić - przy wysyłce paczkomat/polecony inpost jest szybko. Reklamacje składaj do skutku. Przecież jedyny logiczny powód żeby przepłacać za PC stacjonarny dla loga na obudowie to obsługa serwisowa. Innego nie ma. Części z których to poskładali można kupić na wolnym rynku i do tego taniej i pewnie lepsze...
To napisałem do nich: (te soczyste wyiksowałem) Witam. Czy wy tam w inposcie już całkiem xxxxxx czy ktoś tam się odkleił po całości od rzeczywistości ? A o co chodzi? Ano o waszą umowę na dostawię z TME (sorry ale muszę walczyć w imieniu TME) Próbowałem zamówić w TME akumulatory Li-ion i przesłać paczkomatem, i co i okazało że się nie da bo one płoną...
Przypominam, że oprócz paczkomatów nadal działa PP i oprócz wyborów organizują również dostarczanie przesyłek. Raz zamawiałem lampy. Po miesiącu napisałem do sprzedawcy czy przypadkiem nie zwrócili mu przesyłki, ale nie. Do dziś lamp nie ma, minęły dwa lata... NIGDY więcej PP :!: :!: Paczki idą miesiąc i to z kraju, o zagranicy nawet nie wspominam......
Ponieważ serwis pokrywa koszty transportu postanowiłem reklamować swój Prestigio 5503 DUO. Całość trwała dwa tygodnie, wymienili soft 4.2.2 na 4.4.2. 21.06.2015 (nd) - rejestracja na rma.fixit-service.com, 22.06.2015 (pn) - potwierdzenie, nadanie przez inpost 24.06.2015 (śr) - odebranie paczki 25.06.2015 (cz) - reklamacja przyjęta 26.06.2015 (pt) -...
Napisałem bezpośrednio do Pomocy myPhone i każą odesłać telefon na serwis. Dzień dobry, Proszę o zgłoszenie reklamacji. W celu zgłoszenia reklamacji proszę o wypełnienie protokołu reklamacyjnego znajdującego się na naszej stronie internetowej www.myphone.pl i zapoznanie się z warunkami gwarancji oraz regulaminem. Po otrzymaniu protokołu reklamacyjnego...
Zarówno dysk jak i kieszeń są równo, stoją na biurku a biurko jest dokładnie poziomo do podłoża. Sam dźwięk zatrzymania przypomina dokładnie to co działo się w dyskach, które określaliście jako niesprawne i to, że serwis producenta uznał to na reklamacji i dostałem za niego kasę oznacza, że mieliście rację. Dołączam zdjęcia tego WD Purple, czy one fabrycznie...
Jedno jest pewne, pani w kiosku nie jest niczemu winna i bez kodu paczki wydać nie może. Od kilku lat mam na kioskach tą usługę i ani razu nie mieliśmy takiej sytuacji. Podana droga, że paczka wraca do nadawcy jest chyba jedyną. Winna wszystkiemu jest poczta polska, która pokazuje poziom jaki reprezentuje czyli poziom szamba! Pani z kiosku wytłumaczyla...
inpost etykieta etykiet inpost paczkomaty inpost
ariston zmywarka błąd astra przyciski szyby biblioteka bascom
rower elektryczny problemy miernik uniwersalny
Brak wokalu w wieży Panasonic podczas odtwarzania CD Problem z przepalaniem DPF w Renault Maxity