Masz rozpiskę : https://obrazki.elektroda.pl/9480903400_...
Wrzuć jakiś filmik z tym dźwiękiem. Sztuka tak samo na wolnych i wysokich obrotach?
U mnie to samo, na zimnym faluje, 0 błędów. Po kilku minutach chodzi już równo i dopóki nie wystygnie jest ok. Insignia 2.0 cdti 160km 2011r. Ktoś to ogarnął i potwierdzi co było przyczyną?
Jak wygląda olej w skrzyni,kiedy był wymieniany?
Zawór na pompie - myślisz o zaworze scv ? jak mogę wyczyścić taki zawór domowymi sposobami ?
Rozwiązałeś problem?
Błędy zniknęły. Została wymieniona przepustnica, cewka zapłonowa. Auto pracuje równo, lecz ma falowanie obrotów, gdy się zagrzeje.
Witam. Tylko na biegu jałowym, i tylko na zimnym poniżej 16 C na dworze ;p
Czy pokazuje ci obroty silnika
Ja bym sprawdził lądowanie na akumulatorze na wolnych obrotach pod max obciążeniem
Egr zawalony
Tylko silnik miał P0172 i P0300, odpowiednio skład mieszanki i wypadanie zapłonów. No i sterownik obrotu kąta kierownicy nic nie pokazuje.
Witam. Mam problem z Insignia - polega na tym że samochód w czasie jazdy po wciśnięciu sprzęgła i puszczeniu gazu schodzi z obrotów dopiero po kilku sekundach. Jest to mało komfortowe, bo przy zmianie biegu na wyższy cierpi sprzęgło. Po podłączeniu kompa pojawił się tylko błąd P 0113. Proszę o sugestie w czym problem.
Następny co z brakiem błędów wyskakuje. Co z parametrami bieżącymi?
Witam.Po walce udało mi sie ogarnąć temat.Wymieniłem pompę olejowa i oring jeszcze raz i jest oki.Ciśnienie około 5bar na wolnych obrotach. Dzięki wszystkim za pomoc.
Witam. Jestem posiadaczem Opla Insigni 2.0 przebieg 220tys. Podczas przyspieszania gdy obroty są w okolicach 1.8 i w górę słychać dziwny dźwięk stukanie. Dźwięk nie jest raczej metaliczny. Gdy wejdę na obroty i trzymam tą prędkość dźwięk cichnie.
podłączyć komputer i skasować błąd Ale błędy nie wyświetlają się po to by mieć co kasować, tylko by informowały o problemach. Miałem pod komputerem wyskoczył „ustawienie wału korbowego” coś w tym stylu To i masz odpowiedź. Problem z czujnikiem położenia wału, z którego między innymi odczytywane są obroty silnika.
Silnik bezszczotkowy i pewnie regulacja obrotów jest w sterowniku. Odczytaj błędy bo to wygląda na usterkę sterownika.
Witam. Jeździłem dużo Insignią i nie widziałem tam komfortu. Patrząc na jej gabaryty, zaskakuje ciasnota wewnątrz. Siedziałem w niej zawsze jakiś skrępowany, ale też z drugiej strony mam swoje gabaryty. Silnik mi też nie pasował - dwie turbiny i sto kilkadziesiąt KM - jak już wszedł na obroty, to myślałem, że zaraz będę leciał w powietrzu, ale na wolnych...
Po odpaleniu na wolnych obrotach, po jakichś 15 sekundach dymi dość mocno na siwo i czuć, że to paliwo się spala. wszystkie wtryski do rwania i na maszynę.
Witam . Pacjent Astra K 1.6CDTI 136 KM 2016 Rok. Auto traci moc wywala błąd P0299. Jak jadę do 2500 obrotów auto ma trochę mocy , powyżej tej wartości wywala błąd moc ograniczona i odcina moc, mam możliwość podstawiania czujników z Insigni z tym samym silnikiem , podstawiłem jeden czujnik ciśnienia i cały czas pokazuje 115 w mojej Astrze , a gdy dla...
Kiedyś miałem taki przypadek w insigni 2.0 160km . Winny był zawór sterujący turbiną. Przycinał się.
Witam. Problem falowanie obrotów do rozgrzania silnika i głosna praca. Pacjent INSIGNIA 2009 automat 2.0 cdti 160 km . Przegladniete wiele watków i brak odpowiedzi. Gdy silnik osiagnie temperature falowanie prawie ustaje i silnik zaczyna miekko pracowac. z góry dziekuje.
Skoro pomiędzy pinem 5 a resztą pinów jest przerwa to albo pin jest urwany wewnątrz albo silnik jest uszkodzony. Sprawdzałeś podłączając napięcie pod piny 1-4 lub 2-3? Myślę że powinien być widoczny efekt przy takim podłączeniu (obrót o mały kąt).
Na pewno miałem z wtyczką. W Oplu mówili mi też że była akcja servisowa tzn. podczas rutynowego przeglądu wgrywali nowe oprogramowanie, które zmniejszało dawkę paliwa przy jakiś tam obrotach i jakimś tam obciążeniu silnika bo dostawały go za dużo i to też eliminowało problem.
Obawiam się że skończy się to wymianą silnika, tym razem na sprawny używany. Tam nie ma co regenerować, wał powierzchniowo utwardzony, nie nadaje się doszlifu. Przerabiałem kilka takich regenerowanych silników. Najlepszy wytrzymał 8.500 km. Zostaw go na godzinę na wolnych obrotach i patrz kiedy zapali się kontrolka od smarowania.
Witam majstrów na forum. Mam małe pytanko, może ktoś zna odpowiedź. Mam insignie z 10r z automatyczną skrzynią. Skrzynia chodzi w miarę bez zarzutów ale są pierwsze objawy zużycia z 5na 4 bieg szarpnie. (wiadomo standard w nich). Chciałbym jakoś ja z kalibrować pod zużycie. Jest taka opcja czy to nie w tych jednostkach? Mam opcom klona ale nie widzę...
Alternator wymienilem dzis plus napinacz dalej to Samo W czwartek wymienie pompe Klimy bo zauwazylem ze po wlaczeniu klimatyzacij obroty silnika się nie zmieniają dopiero po dodaniu gazu i puszczeniu obroty zostają większe .po wyłączeniu klimatyzacji obroty spadają ale po ponownym włączeniu nic się nie dzieje. Żadnych błędów nie pokazuje
Postaram sie tam jutro podjechać. Są różne stacje ASO jedne lepsze jedne gorsze, ale i tak czasmi są takie żeczy że nawet fachowcy w ASO rozkładają ręce. A tech nie zawsze jest wybawieniem na wszystko, czasami musi być łebski gościu a o takich w ASO już coraz trudniej. Kolega z Isignią jeździ juz od roku do ASO z falującymi wolnymi obrotami i trzęsącą...
W serwisie podmieniali sonde lambda i powiedzieli,ze niby jest ok, resetowali tez komputer silnika, nic nie pomoglo. Dzisiaj rano znowu to samo, zapalil na "raz", po minucie dodalem gazu tak do 2k i obroty spadly do 800, a później do 0 i zgasl, to samo jak rano odpale i wlacze klime to tez gasnie.
Ale z czego czyścić ten czujnik jak on jest czyściutki, jak nowy? Mam go jakimś sprayem odświeżyć czy coś? Kupiłem już nowy Map. Ale dziś go założyłem i podczas jazdy wrzuciłem 6 bieg przy prędkości ok 60km. I wywalił te same błędy. Ale to może przez ten spadek obrotów? MAF zmieniłem na nowy, ale nie nowy fabrycznie. Używany ale sprawny. Może być walnięty?...
Opel Insignia rocznik 2019. Mam go od roku, co kilka tysięcy km pokazuje błąd: niska wydajność katalizatora. W serwisie "czyszczą" filtr GPF i problem znów wraca. Poradzono mi, aby odłączyć sterownik i by nie wywoływało więcej błędu. Byłam już na to zdecydowana, kiedy dzisiaj zastała mnie taka sytuacja. Po przejechaniu około 700 km ze świecącą kontrolką...
Ja właśnie próbowałem podpiąć licznik z ON do benzyny i był kłopot. Analogowy licznik poziomu paliwa pokazywał właściwe wskazanie. Kontrolka paliwa świeciła rezerwę, a na wyświetlaczu "levelup" wyskoczył komunikat o niskim poziomie paliwa. Kolejną rzeczą było brak wskazań obrotów, po prostu po odpaleniu silnika obrotów brak na zegarze. Zmieniłem VIN,...
Przyszedł wczoraj nowy korek. Zalałem układ nowym płynem. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów wywaliło płyn. Węże tym razem miękkie. Wg mnie nie powinny być miękkie. Całkiem miękkie mogą być tylko na zimnym silniku. W tym wypadku, jeżeli zawór ciśnieniowy w korku jest sprawny, to powinny dużo twardsze niż w stanie zimnym - czy tak jest to tylko Kolega...
Witam. Cały problem się ostatnio nasilił, już przy 3000 obrotów załącza się komunikat "moc silnika ograniczona" i w zasadzie już się nie kasuje. Byłem dziś u mechanika, zczytał wreszcie - błąd P0234. Ma się dowiedzieć, zxserował jeszcze dowód rejestracyjny i ma do mnie zadzwonić. Ale chciałem swoją drogą tu, na forum spytać, co to może być?
Witam mam taki problem z moim Oplem jakiś czas temu wyskoczył mi błąd pod ograniczona silnika podjechałem do mechanika i mechanik stwierdził że jest to usterka czujnika wysokiego ciśnienia oleju. Po wymianie tego czujnika przez jakiś czas wszystko było w porządku ale problem powrócił zaznaczę że czujnik był kupiony oryginalny i wszystko trybiło przez...
. W mojej turbinie nie ma żadnej regulacji. Jest. Tutaj kręci się zimną muszlą względem rdzenia. Tak sobie wymyślili. Ale najpierw w parametrach ECU zobacz jak wygląda napięcie z czujnika i jak się zmienia gdy ruszasz sztangą. W op-com, napięcie po włączeniu zapłonu 0.49v. Po uruchomieniu silnika na wolnych obrotach, napięcie cały czas skacze od 0.49v...
Podczas jazdy już chyba nie jest tak kolorowo obroty około 2500 130km/h a czerwono się zrobiło jakoś chybaba za bardzo czy turbina tak się zachowuje przy przyspieszaniu dodam że auto zachowuje się jakby się męczyło dusiło jak bym ciągnął za sobą coś ciężkiego. Błędów nie ma. Widzę że węże od elektrozaworu do turbina i do obudowy chlodnicy egr nie są...
Nie panikuj ciśnieni smarowania to ok 4 atm. na ciepłym silniku na wolnych obrotach. Tutaj jest raczej ślad po założeniu nowej pompy bez zalania olejem. Prawda?. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ciśnienie na ciepłym silniku jest zdecydowanie...
Witam, do mnie na warsztat trafiła Astra H z z16xep 2004. Na zimnym silniku odpala, ma standardowo podwyższone obroty i po 2-3 sekundach gaśnie. Dzieje się tak tylko na zimnym bez dodawania gazu. Przy odpaleniu wystarczy pomóc mu pedałem gazu na około minutę i objaw ustępuje. Nie ma broblemu z wkręceniem się na obroty. Zmierzone luzy zaworowe na kompletnie...
Oba silniki mają oznaczenie A16LET na łączeniu ze skrzynią. Czujnik został podmieniony na nowy Bosch, ale bez rezultatu. Podmieniłem również cewkę, ponieważ występował problem z zapłonem na jałowych obrotach. Teraz silnik pracuje równo i nie stuka. Nadal jednak pojawia się błąd P0344 i sonda pierwsza przed kątem ma małą nieszczelność, więc prawdopodobnie...
Witam. Mam taki zgryz na warsztacie. Chevrolet cruze przyjechał do mnie po wymianie silnika, jest to wersja 1.8 140Km z 2013 roku. Problem jest taki że auto ciągle sypie błędem P0341 i falują obroty. Poprzedni koleś zmienił wariator na walku rozrządu, walki też chyba założone ze starego silnika. Ustawiłem rozrząd, bo blokada z tyłu w walki nie pasowała....
Koledzy, mam nietypowy (chyba) problem. Mianowicie irytuje mnie to, że wewnątrz auta słychać silnik. Jest to warkot, przypominający nieco silnik diesla. Dźwięk jakby wydobywał się w okolicach deski/słupka A od strony pasażera. Sprawdziłem czy w ścianie grodziowej są wszystkie zaślepki itp. i nie wiem w sumie już gdzie szukać przyczyny. Poprzednio jeździłem...
Przytrzymaj chwilę 1800 rpm bez obciążenia i zobacz wtedy co ten MAF widzi, powinno być około 6 g/s. Przytrzymałem obroty na 1800 i MAF pokazuje ok 4,5 g/s. Sprawdzałem to na moim przepływomierzu, jak i na pożyczonym i wskazania są takie same czyli ok 4,5 g/s, wiec wnioskuje ze przepływomierz jest sprawny. Skoro obydwa pokazują taką samą za mala wartość,...
- uszkodzony czujnik temperatury Który to czujnik, gdzie on sie znajduje? Jesli to ten w termostacie, to był wymieniony razem z termostatem, ale i tak na starym termostacie były takie same objawy jak przy nowym. Otwiera przy 105 st. - uszkodzony regulator wentylatora Można go zdemontować i/lub sprawdzić czy jest uszkodzony, czy trzeba nowy wentylator...
Niedługo po moim poprzednim poście (jeszcze w 2017) sformatowałem dysk, zainstalowałem Windowsa i zaczęły się problemy - brak sterowników. Ale zagłębiając się w stronę GoClever odnalazłem sterowniki http://downloadfiles.goclever.com/Tablet... Niestety po instalacji nie wszystko działało, brak: dotyku, dźwięku, baterii, karty sd,...
Siema, Nie wiem jak znaleźć ten post #24?😀 Możesz mi podesłać jeśli możesz na priv te serwisówki,dzięki. Jutro kolejne podejście,biorę orginał sensor OEM Hyundai ,prawie £100 ale już nie wezmę żadnego zamiennika,ponieważ się już naciąłem właśnie,bo nówka sztuka jakiejś tam firmy, i nowy był właśnie walnięty,oczywiście reklamacja była uwzględniona😀...
Chciałbym opisać mój dość nietypowy problem mający jak myślę związek z popychaczami w silniku 2.0cdti. Mam nadzieje, ze ktoś spotkał się już z podobnym przypadkiem i będzie w stanie mi coś doradzić, gdyż pomysły powoli się kończą. Cierpliwość tez. Ale do rzeczy: Pacjent to Astra EcoFlex, rok produkcji 2012, silnik A20DTH, 165 koni. Silnik miał typowa...
Witam bardzo serdecznie. Mam problem z swoim samochodem a mianowicie. Jakiś czas temu samochód dziwnie się zachowywał podczas jazdy przeważnie na drugim i trzecim biegu w momencie przekroczenia 2k na obrotomierzu samochodem szarpało i przyduszało go. Towarzyszy temu również wahanie wskazówki na obrotomierzu, ale gdy tylko wskazówka przekraczała 3k wszystko...
Parametry skrzyń biegów są obecnie tak dobrane, że rozsprzęglanie następuje jedynie, gdy zimny silnik ma podwyższone obroty. Podczas wolnych obrotów na poziomie 600-700 straty mocy są naprawdę znikome. Głównie chodzi o to, aby jedynka była cały czas zasprzęglona i nie dochodziło hamowania turbiny i oleju przez włączenie biegu. Ciekawostka, jeśli jest...
Witam.Mieszkam w UK.Borykam sie z pewnym problemem w mojej insigni.Otóz podczas skretu kolami na postoju wydaje dziek jakby trabki ze skrzypieniem.Tylko podczas postoju:dodam ponizej link do you tube jak to brzmi: www.youtube.com/watch?v=zj-ljaIq7Zk www.youtube.com/watch?v=oAvpNDHcfjs Zmagam sie z tym problemem od poltora roku.W Aso wymienili przekladnie,...
insignia moduł insignia błąd insignia sterownik
zmywarka nieszczelność generator siglent kapilara sprężarka
wzmacniacz słuchawkowy wzmacniacz słuchawkowy
Epson L355 pokazuje brak tuszu, mimo że jest pełny Schemat UPS - Zasilacz bezprzerwowy: komponenty i działanie