Delfajka sobie kup, trochę nim podziałasz w aucie
Oryginalny Delphi kosztuje ok 10 000 zł, Chyba z tabletem razem to tak :) Z tym, że droższe nie oznacza lepsze i niektóre do pełnej diagnostyki już przez online to po co i komu taki tester? Już lepiej Autel i to nie wiele też zrobi i wszystko się opiera na jakim programie i jaki to ma program, bo jeżeli odnosi się tylko do odczytu czy zrobienia kalibracji...
Delphi DS150E jest dość fajny pod względem uniwersalności i możliwości ustawień.
Kup kabelek od VIAKENA a oprogramowanie znajdziesz tutaj
Vag-com 3.11, interfejs sobie sam zrobisz, raptem 3 tranzystory, a oprogramowanie można ściągnąć. Wadą jest konieczność posiadania portu com w komputerze
Ja używam Autela, ogarnia wszystkie Azja i Japonia. (Ale zapomniałem jaki ma symbol, jak koniecznie chcesz wiedzieć to sprawdzę) Raz coś mu nie szlo tylko chyba ze starym Cherokee, ale mam jeszcze inne do skośnych i amerykanów np VDM.
Hej Broker naucz się wklejać adresy potem sprawdź ceny programów na inreterfejsy a 500+ wydaj na ciuchy lub ELM327 ps.znowu mnie moder zbanuje Reg. 3.1.13. Dbaj o poprawność językową i zachowuj zasady netykiety. Nie wysyłaj wiadomości z których trudno wywnioskować co ich autor chciał przekazać. Reg. 3.1.9. Nie ironizuj i nie bądź złośliwy w stosunku...
loteria ale robi robotę Pod kilkoma warunkami: - że chińczyk tym razem prawidłowo obsadził płytę, - że nic się nie dolepiło na skutek wstrząsów, - że oprogramowanie dało się zainstalować od razu tak jak powinno, bez błedów, - że typ danego pojazdu na liście nie jest pustym wpisem i zawiera chociaż kilka opcji diagnostycznych - że faza ksieżyca jest...
Rozbieżność polega na tym że za 200 PLN zamawiają za ciebie paczkę w chinach i za miesiąc dwa przychodzi do ciebie i nie wiadomo czy działa plus masa problemów z instalacją bo trzeba go odblokować (CRACK) i laptop na którym jest zainstalowany nie może mieć połączenia do Internetu ani antywirusa . Niektórzy liczą sobie 400 PLN bo wysyłają szybciej już...
Nie znajdziesz uniwersalnego, też kiedyś próbowałem. Trochę ogarnia Tactrix(Mitsubishi i Subaru), do Nissana jest Consult, Toyota ma jeszcze coś innego... Ale jeśli chodzi uniwersalne, to raczej ciężko o coś lepszego niż DS150E.
Te najtańsze testery wiele razy nie odczytują błędów lub robią to błędnie. Co jakiś czas na forum ktoś diagnozuję Autocomem i ma własnie taki problem. Także wątpię zeby tester za 1500 zł z Chin dał sobie radę w 50 % Twoich oczekiwań. Ostatnio mój znajomy miał awarię sprzęgła w Dafie 106 we Francji i czekał 2 dni zanim ktoś przyjedzie z porządnym sprzętem...
Najlepiej sprawdzić kabel na jakimś aucie VW używając programu "Polski VAG" : Skasowałem link do pirackiej wersji programu Polski VAG. Użytkownik otrzymuje ostrzeżenie. Ale również ten kabel będzie właśnie działał z programem DDT2000 i renówkami wyprodukowanymi do 2004 roku, w którym komunikacja jest po liniach KKL (czyli nie ma magistrali CAN) oraz...
Chcesz mieć spokój kup HEX-CANa. Dobre chińczyki kosztują między 400 a 500zł (i działają, odpukać)
Ja pracuje na serwisówkach , wszystko diagnozuje Texa, Jeltest koszty 20000-25000 W diagnostyce są ważne nie same błędy boje je odczytasz każdym urządzeniem lecz opis błędu i instrukcja naprawy , miejsce montażowe , wygląd danego czujnika ,opis pinów instalacji i parametry prawidłowe jak na przykład balans cylindrów. Za te wiadomości trzeba więcej zapłacić
Na początek starczy Ci coś tańszego myśle że dużo tym zrobisz jak się znasz polecam ten sprzęt. http://moto.allegro.pl/item389638266_vag...
VAC-com z programem subaru-tool.
Układ pinów w Twoim aucie jest typowy tj: zawiera piny GND (masa), B+(zasilanie) oraz MEN (linia komunikacyjna).Na stronie http://reverseengineering.road2.me/diagn... znajdziesz więcej informacji na temat diagnostyki MAzdy.
Obawiam się że będziesz musiał skorzystać z przejściówki USB/RS232 lub portu RS232 w postaci karty Express Card lub PCMCIA . RJ45 i RS232 działają w zupełnie innych standardach i nie da się tego tak po prostu połączyć .
http://www.ekolab.ig.pl/ http://www.tomcar.pl/
kup silikom z 2 portami com wydatek do 200zł euroskan na tym chodzi jeśli masz kompa z 1 wyjściem com wystarczy karta z jednym wyjściem ale drugie zawsze może się przydać np po zmianie kompa
Nawet jeśli podłączałbyś metodą prób i błędów - możesz uszkodzić auto, co drożej Cię wyniesie niż wizyta w pierwszym lepszym warsztacie gdzie zczytają Ci za 50 - 100zł błędy... Ewentualnie zapytaj kolegi co to jest, bo tych "fejsów i fejsików" jest kilka- nawet tych dedykowanych tylko do BMW.
A tu cos nie znajdziesz? http://elektroimport.pl/pl/c/Korekta-lic...
Ten silnik daje kody migowe i można sobie usterkę wymigać. Pozdrawiam.
To akurat nie są parametry najważniejsze. Lepiej to wozić w schowku niż taszczyć laptop z kablami.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Tu jest dyskusja na ten temat.
Clip hula aż miło, nic lepszego nie ma.
Jaki interfejks, co to jest ? i akurat do 1,7 isuzu. Jeśli do diagnostyki to "Tech 2" jest najlepszy :)
(...) 765, SAE-J1850 VPW, SAE-J1850 PWM - Thinkdiag TKD01: OBDII, EOBD, CAN, J1850, KWP2000, ISO9141 Jeśli chodzi o wybór najlepszego narzędzia diagnostycznego, zależy to od Twoich potrzeb i preferencji. Każdy z wymienionych przez Ciebie interfejsów ma swoje zalety, dlatego należy rozważyć kilka czynników przed podjęciem decyzji, jaki interfejs będzie...
A co do kodowania kluczy, wyciagania pinu i generalnie immo?
Kilka osób pytało się na forum o sprawdzony interfejs diagnostyczny do ogrzewania postojowego Webasto. Sam jakiś czas temu szukałem i nie znalazłem jasnych odpowiedzi. Poniżej podaję sprawdzony interfejs do Webasto Thermo Top. Prawdopodobnie będzie również działał z innymi modelami Webasto. Schemat: http://obrazki.elektroda.net/81_12397184...
Tyle pisze o nim autor,Dariusz Tuchołka w związku z pytaniem mu zadanym na moim forum. Śmiać mi się chciało jak widziałem cwaniaczków handlujących tym na allegro.
Do aut Euro 5 najlepszy będzie Vocom I i PTT 1.12. Vocom I współpracuje także z nowymi wydaniami PTT - 2.7 i 2.8. I także takim zestawem można diagnozować Euro 5. Można także diagnozować Euro 6 ale będą ograniczenia. Do Euro 6 trzeba Vocom II i PTT 2.7 lub 2.8. Ja używam klona Vocom z Ali. Programy w wersji 1.12 i 2.8.150 także posiadam.
No ale jak wymieni FTDI to musi go zaprogramować aby skaner się wykrywał prawidłowo więc najpierw przed wylutowaniem musi go odczytać (no i klops jak porty USB zwarte) Potrzebny będzie plik .ept z innego sprawnego urządzenia.
Panowie, jakiś dobry interfejs z Aliexpress do 600-800 złotych? Głównie Ford Mondeo MK5, ale też inne marki :)
Witam. Czy możecie poradzić, jaki interfejs/kabel diagnostyczny oraz oprogramowanie, które będzie współpracowało z peugeot 406 (2001 r.)? Mam problem z odpalaniem auta przy niskich temperaturach (rano). Po odpięciu czujnika temperatury płynu chłodzącego pali od strzała. Wymieniłem dzisiaj ten czujnik (czekam do rana, żeby silnik się wychłodził), ale...
Witam, zastanawiam się nad kupnem interfejsu diagnostycznego z AliExpress Delphi DS 150 E. Pytanie, czy warto go kupić i na co zwracać uwagę przy jego kupnie, który jest najlepszy?
Witam, jaki interfejs diagnostyczny kupić do około 700 zł.
Stellacan. Ogarnia wszystkie kodowania w picassso. Widziałem to urządzenie nawet w serwisie autoryzowanym. Wgrywali opogramowanie do BSI po nie udanej teletransmisji diagbox. Ratowali się właśnie Stellacan.
Od miesiąca mam do dyspozycji Autel MaxiPro MP808 i jestem mega zadowolony. Zdecydowanie polecam zakup w UK u dilera autela przez ebay i amazon. Jest możliwość pełnego menu po polsku a cena o połowę tańsza niż u polskich dilerów. Ja wyrwalem go w promocji z pełnym zestawem końcówek do starszych aut i uwaga z updatami na 2 lata za free za 600€....
Posiadam 307 SW z 2003 roku 2.0 hdi i w żaden sposób nie znajduje odpowiedniego protokołu po przez elm 327 v2.1 BT aby się połączyć z ECU, na c5 1.6 hdi 2006 działa i 406 benz 2.0 bez problemu działają. Może ktoś zna program co sobie z 307 diesel z 2003 r. poradził?
Cześć, mam pytanie jaki interfejs polecacie do Iveco Daily oraz innych i do Renault. Fajnie byłoby, gdyby to był jeden kabelek.
Z aktywacją tempomatu poradzi sobie interfejs diagnostyczny ABRITES (AVDI) z wykupionym odpowiednim pakietem oprogramowania. Wszystkie opcje wyszczególnione są tutaj: http://www.abrites.com/shop/pricelist http://obrazki.elektroda.pl/9288188900_1...
Co myślicie o tym? http://www.motodiagnostyka.com/product_i... Nie kupuj tego bo nie ma sensu tym bardziej za prawie 300 zł. Jak dobrze popatrzysz na tej samej stronie ten sam fejs i ten sam program srzedają do wielu marek. Wpisz sobie honda hds na znanym portalu i za 145 zł masz dużo lepszy sprzęt niż ten z linku powyźej.
Witam. Chcę kupić jakiś interfejs do diagnostyki Peugeota 208 1.6 bluehdi 2017r. Co polecacie ? Muszę skasować odliczanie km. do zatrzymania silnika. Pierwsze to trzeba zrobić serwis a później kasować km. Z drugiej strony to zastanów się czy będziesz umiał go używać i czy nie lepiej jechać do kogoś kto zna się na rzeczy bo kupisz i możesz nic nie zrobić.
Jaki interfejs diagnostyczny dla początkującego mechanika domowego do 1500 zł Chciałbym kupić komputer diagnostyczny do laptopa, z którym będę mógł samodzielnie naprawić swoje auto (w przyszłości inne swoje auta) po dosyć mocnej stłuczce. Auto zgasło po uderzeniu lewym przodem i nie odpala, między innymi wybuchły poduszki, zbita przednia lampa, czujniki...
Witam, nie da się odpowiedzieć jednoznacznie. - pokaż schemat, łatwiej będzie coś wnioskować - CH340 to USB-serial konwerter/adapter - jak się uszkadza? - jak wygląda zasilanie CH340, wspólna masa itd. Pozdrawiam
VCDS-K+CAN.
Czy jest interfejs diagnostyczny do chrysler grand voyager 4 2.8.crd W rozsądnych pieniądzach czy tylko serwis chodzi mi o czytanie błędów i kasowanie?
Podłączałeś interfejs diagnostyczny ? Sypie jakimiś błędami ? Jaka była przyczyna wymiany silnika ? Czy ten obecny był wcześniej sprawdzany przed swapem ?
Witam mam glowice nowa nie odblokowana Odblokujes, pod diagzone ??
Puściłem serwisówkę na archive: https://archive.org/details/honda-cbf-12... Jak została zablokowana - nie mam pojęcia. Diagnostyka poprzez zworkę i kontrolkę MIL, albo przez interfejs diagnostyczny - tutaj można próbować byle czym, kwestia połączenia się ze złączem diagnostycznym.
Witam dostałem od znajomego USB DIAGNOSTIC INTERFACE ELM 327 zapomniał o programie mam problem z USB niemego nic dopasować pomoże mi ktoś ???? http://obrazki.elektroda.net/85_12613345... http://obrazki.elektroda.net/92_12613345... http://obrazki.elektroda.net/67_12613345...
https://obrazki.elektroda.pl/4705178700_... działa spokojnie i masz dostęp do różnych grup silnik licznik ABS poduszki itd.
Proponuję podłączyć auto pod interfejs diagnostyczny w celu odczytania błędów ewentualnie parametrów w innym przypadku jest ciężko wykryć usterkę
Launch i Autel . NIc innego lepszego nie kupi do pięciu tyś. Do żab są inne sprzęty. :lol:
Witam sprzedam interfejs diagnostyczny którego chyba nie trzeba przedstawiać. Mogę zorganizować zestaw z tabletem. Rozróżniamy dwa rodzaje głowic : Jeden rodzaj typu thinksafe,mucar radzi sobie z diagnostyką kodowaniem online,offline,odczytem błędów do 2018r powyżej jest szansa że sobie poradzi ale gwarancji nie ma tutaj aktywacja 350zl bez różnicy...
w Asterce to 2 piny zwierasz w złączu diagnostycznym i Ci wymiguje kod błędu lampka czek :) także nie potrzeba żadnego interfejsu natomiast do nowoczesnych to coś tego typu mam i np w Zafirze i Merivie świetnie odczytuje błędy: https://allegro.pl/oferta/bgs-6648-skane... https://allegro.pl/oferta/at500-car-obd2...
VCDS z kablem na ____ w rozsądnej cenie. Pozdrawiam daro
SDP3 Pozdrawiam WIMM
To tak nie działa, w apce jest konto on-line, na którym masz abonament. Sama apka jest darmowa...
Jeżeli przez interfejs diagnostyczny wszystko działa to nie wina żadnego przekaźnika. Szukał bym przyczyny we włączniku. W DiagBox masz opcję sprawdzania różnych włączników z kalkulatora kierownicy.
Tak, oryginalny warto.
Podłącz interfejs diagnostyczny do samochodu (do zasilania), sparuj przez Bluetooth i sprawdź jaki przydzieliło port COM, ewentualnie sam mu ustaw jakiś inny. Dopiero po sparowaniu urządzeń uruchom Delphi i przejdź do opcji (Warsztat) - tam ustaw ten sam port COM - testuj.
Wygląda na ustawienia lub rodzaj programu, albo zabezpieczenie sterownika. Sama łączność Bluetooth moim zdaniem musi być dwukierunkowa.
Witam powiem tak syn poszedł do szkoły jako mechanik i szukam jakiegoś prostego niedrogiego na poczatek (niewiadomo czy mu będzie odpowiadał kierunek) interfejsu diagnostycznego do aut aby mógł się coś tam mógł już porobić popróbować. Racji iż się nieznam na ty wogole proszę o radę co polecacie na taki start.
Na początek proponuję podłączyć samochód pod interfejs diagnostyczny np. VAG COM (o ile jest tam złącze OBD1) i sprawdzić czy są "błędy". Moim zdaniem problemem może być zabrudzony silniczek krokowy, wytarty potencjometr przepustnicy, przewody WN, palec rozdzielacza, kopułka lub świece.
R3 CDP + VCI OBD2 Car Diagnostic Tool Scanning Apparatus Bluetooth For Software Polski język ok £26 na eBay.uk Przypuszczam że jest to to samo co multidiag A wręcz na 99% jestem pewny że tj to samo co multidiag tylko inna nazwa no i droższy X5 na tym allegro
VAS 5052 Polecam i cena przystępna :-)
Najtaniej to chyba właśnie DS 150 ale do niego potrzebny jest interfejs
Trzeba najpierw sprawdzić a potem skorygować wartość kąta wtrysku a do tego potrzebne jest podpięcie auta pod interfejs diagnostyczny na rozgrzanym silniku. Wszystko wskazuje, że u Ciebie kąt wtrysku jest mocno opóźniony. Gdyby przyczyną była wina przekaźnika to z pewnością zauważyłbyś, że przy nieudanej próbie uruchomienia silnika nawet nie mignęłaby...
Niestety Francuzi nie wpadli na pomysł zastosowania czujnika poziomu płynu chłodniczego , można by wymienić zbiorniczek wyrównawczy np na taki z vw bo one mają czujnik małej ilości płynu i dorobić kontrolkę w kabinie . Albo prostsze rozwiązanie kupić uniwersalny wskaźnik temperatury silnika i założyć , ew jakiś prosty interfejs diagnostyczny z aplikacją...
Zwróć tylko uwagę na to, by był to mechanik, który ma pojęcie o renówkach, oraz posiada interfejs diagnostyczny CLIP. Inaczej, to szukanie po omacku. Podstawa, to sprawny/czysty filtr paliwa, powietrza i niezapowietrzony układ zasilania. Więcej - bez diagnostyki - raczej nie da się zrobić. Pozdrawiam.
mam pewien problem z Peugeot 308, 2.0 HDI 2008 r. Interfejs diagnostyczny nie chce się połączyć z samochodem. Piny 16, 4 i 5 wydają się być ok. Multimetr pokazuje napięcie na 16 pinie 12,6 V - 14,4 V w zależności od tego, czy auto odpalone, czy nie. W gnieździe OBD w 308 masz 2 zasilania - na 16 stałe, na 7 po włączeniu zapłonu, na 3 i 8 CAN Diag,...
Diagbox od chińczyków
Witam. Miałem ten sam problem ze skuterem torq formax. Po głębszych oględzinach tego cuda i trzech papierosach później. Spokojnie lata na oryginalnych częściach do 60km/h z moim 100kg zadkiem. Fakt pod górkę brakuje mocy, ale cylinder 70 pewnie rozwiąże ten problem. Panowie niepotrzebnie walczycie z tym ustrojstwem, zacznijcie współpracować z tym. Nakopałem...
Nowsze auta mają i nowsze sterowniki i więcej możliwości kodowania.Do tego dostosowano VCDS.Nie bardzi rozumiem o co ci chodzi z tym podpowiadaniem.Czy to źle, czy dibrze, czy za mało? Nie w kazdej pozycji znajdziesz podpowiedzi.Czesc kodowań wymaga podania wcześniej kodów serwisowych, wiec ppdpowiedzi nie mają sensu.Niektore kodowania są dopasowane...
Jak widzę, że ktoś pisze "wgl" to mi się odechciewa odpowiadać, ale jednak się przełamię. HEX v2 jest drogim interfejsem, nawet jeśli chodzi o klony... tanie klony wymagają korzystania z jednego z 2 loaderów i/lub "specjalnej" wersji programu VCDS. Co więcej, uruchomienie oryginalnego programu z podpiętym takim interfejsem "ubija" go. Pytanie więc,...
A podpinał ci asie pod interfejs diagnostyczny czy zdiagnozował go przez tele poradę na podstawie podanych objawów. Co do sterownika silnika to sypał by wieloma błędami ale też morze tylko tymi co ty podałeś, poszukaj dobrego speca od sterowników do opla co do ceny to będzie przedział między 100 a 700 zł. Zresztą uszkodzenie sterownika to normalka w...
Musisz kolego podłączyć auto pod interfejs diagnostyczny i podejrzeć wartości temperatur z czujnika G62 i G2 i je porównać. Jeśli termostat wymieniłeś na odpowiedni to zapewne będzie oszukiwał czujnik G2, który daje sygnał do wskaźnika temperatury w zegarach.
Moje propozycje są zdecydowanie lepsze od dowolnego z w/w - OBDELEVEN jest tylko do grupy VAG, a Autel do wszystkiego (ale nie tylko EOBD). Tylko z Autelem do końca nie wiem, jak jest tą jedną darmową marką, chyba tylko na rok, potem $16 (trzeba by dopytać). Te V_Scany to jeden to tylko VAG, a drugi VAG+EOBD.
obdeleven do vw Dodano po 2 https://viaken.pl/pl/interfejs-diagnosty...
Kolego jak na takie potrzeby to tylko cdp ,resztę info masz na pw :D
Na obudowie modułu powinna być nalepka na której będzie informacja o nr firmware,podaj to jeśli możesz. Czy wskazuje to na uszkodzenie procesora Raczej nie , taki objaw jak masz to objaw "wysypania" zawartości flash w procku.Musiał bym mieć moduł w ręku wtedy podpiąłbym go sobie pod interfejs diagnostyczny i powiedział więcej. Elektronikę do tej pralki...
Witam wszystkich mam pytanko przymierzam się do zakupu interfejsa diagnostycznego i czy właśnie jest to co warte czy dać se siana z tym wie ktoś może co otym dzięki i pozdro.
Zle jest podejscie do problemu. Spec od ECU (?), spec od wtryskow (?).... i kto jeszcze? Masz interfejs diagnostyczny - przeanalizuj parametry i dowiesz sie, dlaczego nie pali. Jesli nie umiesz - jedz do "speca od samochodow". Tylko ktos, kto ogarnia calosc, moze naprawic wspolczesne auto, nie jacys tam spece od lewego, czy prawego kola.
jest możliwość nauczenia się bez praktyki? Oczywiście że tak ;) http://obrazki.elektroda.pl/4775541000_1... http://obrazki.elektroda.pl/4534366600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2868485900_1... http://obrazki.elektroda.pl/3201108200_1... http://obrazki.elektroda.pl/8043192900_1...
Wybór między kiłą a rzeżączką, oba to piraty, klony czy jak tam zwał zrzyna softu od Delphi/Autocom/wow. Jak już musisz wybierać brał bym bezpośrednio od majfrenda. Nie spodziewaj się cudów, obsługa aut do 2015 i też nie wszystko czyta błędy odczytasz pomiary coś tam też ale opisów "labeli" parametrów w większości przypadków brak. Wolał bym kupować...
witam MR_Boogas jakiś czas temu około trzech miesięcy był poruszony temat maszyn budowlanych volvo tam był gość który oferował taki sprzęt nowy z okablowaniem i z programem z tego co pamiętam to lokalizację miał podaną w Anglii chyba Birmingham nie jestem pewien do końca
Ps. Czy ktoś wie gdzie i jaki interfejs diagnostyczny z oprogramowaniem można zakupić bądź są jakieś schematy i można by go wykonać samemu? Jestem niewtajemniczony ale tego cuda niewiele można samemu zrobić i jestem zdany na serwisy. http://cgi.ebay.pl/Original-Sonde-tester...
Witam za kwote 500zl mozna kupic interfejs do samochodow grupy vw audi seat skoda jest to vag can hex oczywiscie to nie oryginalny interfejs tylko zamiennik oryginal kosztuje 2000zl z licencja ale ten zamiennik pracuje bardzo dobrze i umozliwia prace z somochodami nowyni z magistrala can np nowe audi lub golf5 itd Dodano po 1 Acha i mozna go znalezc...
Głównie różnią sie jakoscią wykonania , co do uniwersalnosci to zrobisz dużo za jego pomocą ale niestety nie wszystko, jesli zależy ci na robieniu forda to polecam VXDIAG VCX NANO, za 80 dolarów kupisz sprzęt robiący forda serwisowo.
Witam *tani to elm327 + smartfon Bardziej z awansowanie apki na smartfon pokazują nawet kat zapłonu. Tu ograniczenie stanowi tylko aplikacja kta uzywasz * dobry i z ekranem może być Viaken Niektóre czytniki samodzielne mają nastawy podstawowe i funkcje cofania zacisków *chcesz wiedzieć wszystko to przewód i urządzenie pod łapka lub tabletka z Windomws.......
Skaner odb każdy ci poczyta ale tylko podstawy i to w silniku. Za 300zł nic nie kupisz sensownego.
elektroda zeszła na psy... kiedys kilka lat temu było tu mozna znalezc naprawde mnostwo informacji, a zadne pytanie nie było za głupie... w chwili obecnej z przyzwyczajenia czasem tu wpadam, żeby zapytac o cos zwiazanego z elektronika użytkową, jako laik, na ogol konczy sie tak samo... albo kilku wściekłych no-life'ów bedzie się wyżywało, że pytanie...
Ps32 to programator uniwersalny pamieci itd. a xprog to motorola czesto spotykana w radiach i alarmach a euroscanik do autek kiedys tego używalem i ok troszkę wolny ale za niedużą kasę sporo robi
Jak napisałeś szkoda czasu na to g
Renault to tylko CLIP.
Examiner II
Witam Mam kłopot z połączeniem sie z samochodem . VCM jest widoczny używam IDS v75 pl . Nie ma problemu z komunikacja pomiędzy fejsem a programem ale nie mogę sie połączyć z autem Ford galaxy 2007 2.0 TDCI jakieś wskazówki ?
Ale cisza tu... szukam w tym necie informacji i slabo z inerface do Volvo jedyna dobra obcje ktora znalazlem to (at) Volvo Vida Dice (at) wielkoscia obd i obsluguje wszystkie modele volvo wlacznie i od 1999 roku cena jest wysoka ok 800-1000£ brytyjskich ,skontaktowalem sie z exporterem w chinach i daloby rade o wiele taniej ale i tak zbyt drogo...
diagnostyczny interfejs uszkodzony interfejs diagnostyczny interfejs diagnostyczny kupić
praca siłownika dobrać obudowę głośnika schemat podłączyć hormann
TP-Link: Świeci tylko dioda Power - co robić? Czujnik przepływu spalin w Volkswagen Golf 7 - lokalizacja i objawy awarii