ELM327 daruj sobie, nic tym nie zrobisz to nie działa w tym aucie (pomijając już zupełnie fakt, że w ogóle rzadko działa), do Fiatów jak Twój najlepszym wyborem jest https://viaken.pl/pl/interfejs-fiat-ecu-...
Czy te kable na allegro co pisze, że są do vaga podłącze się z nimi do fiata? Odwrotnie: Fiat do VAG http://obrazki.elektroda.pl/5443163900_1... Zdjęcie zapożyczone ze strony: http://www.viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/in...
http://www.viaken.pl/pl/diagnoza-fiat/in... Mam taki kabelek, czy on mi coś pokaże? Czy trzeba mieć bardziej profesjonalny sprzęt? Używałem tylko FiatECUScan ale może lepiej sprawdzić jeszcze Alfadiagiem?
Do Grande Punto interfejs ELM327 lub STM1110 i Multi ECU Scan. Karta CODE nie jest do niczego tu potrzebna, nie wiem skąd to (at)rafik39 wziął.
Witam Kabel mam zwykły z przełącznikiem coś takiego: http://www.autotronika.pl/pl/katalog/urz... więc muszę zakupić kabel ELM 327 ale w wersji 1,4 czy can? A płatną wersję można skądś zdobyć?
Wg mnie uniwersalny interfejs nie nadaje się do dłuższej i poważniejszej pracy w wielu markach. Ja osobiście zakupiłem do warsztatu tester diagnostyczny (uniwersalny) marki Brain Bee ST-6000 i wybuliłem za niego 15 500zł. Po kilku miesiącach użytkowania stwierdziłem ogromne braki w możliwościach tego urządzenia. Teraz zakupiłem kilka interfejsów o wiele...
Interfejs Fiat Ecu Scan to nic innego jak kabel KKL ,tylko z przełącznikiem lini, Ustaw przełącznik na 7 czy i diagnoza po lini K i powinien Ci współpracować z Vag Com`em ,vcds`em-lite i Polskim Vagiem 4.5 jako zwykły kabel KKL.
Dzięki za odpowiedź. Czytane było kablem od Viaken "Interfejs FIAT ECU SCAN USB we wtyku OBD2" taki niebieski. Program Multiecuscan 3.1 Jeżeli chodzi o przecinek to raczej nie, ponieważ przy obrotach około 4000-5000 pokazuje 2569,5 kg/h. sam już nie wiem... Mam drugi MapSensor ale na nim wcale lepiej nie jest, spada do powiedzmy 750 kg/h. Z tym że ten...
Szkoda, że GMTOOL nie da się uruchomić, bo jest wymieniony na stronie producenta tego kabelka, bo rozumiem, że jest on od viaken.pl kabelek o nazwie "Interfejs FIAT ECU SCAN USB we wtyku OBD2" w kategorii "Diagnoza FIAT". Coś mi się przypomina, że jak próbowałem go uruchomić to w Windows w menadżerze urządzeń musiałem przestawić prędkość transmisji,...
Witaj, jak wgrałeś ten program do ECU, jakim interfejsem ? Masz, jakieś pliki źródłowe?
Mam interfejs Viakena VAGKKL+FIATECUSCAN, z przełącznikiem, dokładnie taki jak pod linkiem: http://obrazki.elektroda.pl/6737392900_1...
interfejs lm a program fiat ecu.
Do zresetowania adaptacji potrzebujesz FIAT Examinera lub interfejsu dedykowanego do FIATów (np. FIAT ECU Scan). Nie wiem natomiast czy pomoże Ci to w znalezieniu przyczyny usterki.
Program Fiat Ecu Scan też działa z tym interfejsem, powinien zobaczyć więcej.
Jeśli masz tam silnik 1.9 lub 2.0 DDiS to Multi ECU Scan, niezależnie od silnika z poduszkami powinieneś się nim połączyć. Zasadniczo to "bliźniak" Fiata Sedici. Jeszcze tylko pytanie czego oczekujesz po takiej diagnostyce? Kontrolka się świeci i chcesz się dowiedzieć dlaczego?
Kiedyś sprawdzałem to Fiat Ecu Scan i interfejsem ELM 327, ale w klimatyzacji żadnych błędów nie wykrywa
Ja w STILO do programowania kluczyka uzywałem kabla: KABEL INTERFEJS ELM 327 (od groma na znanym portalu aukcyjnym) https://obrazki.elektroda.pl/2171671600_... Program ''Multi ECU Scan" lub "Fiat ECU Scan"
Poszukaj IAW16F. UP. To sterownik do Fiata uno z identycznym silnikiem jak Sc900. Z tego co mi wiadomo nie miało Fiata code. Miałem kilka i żaden nie miał tego immo. A z interfejsem - łączyłem się kabelkiem kkl do vag-com i przejściówką na trzy piny fiatowskiej wtyczki diagnostycznej
Autor Fiat Ecu Scan nie poleca interfejsów typu ELM/OBD LINK do osiowania proxi, programowania kluczyków itp
No tak z tym, że to Fiat ... a nie Citroen czy Peugot ?! i teraz jeszcze jedno rozumiem, że nie zrobię tego kablem typu Fiat ECU skan ? Tylko już trzeba na grubo z kasą lecieć ?!
Witam Autko 16 letnie z instalacją LPG. Problem polega na nierównej pracy silnika, tak jakby nie pracował na wszystkie cylindry. Po naciśnięciu pedału przyspieszenia silnik nie zwiększa obrotów, dopiero kilkukrotne delikatne wciskanie spowoduje że wkręci się na 3 tyś. Nie ma mocy, nie da się nim jechać. Objaw taki sam zarówno na Pb jak i na LPG. Dotychczas...
Szukam opisu elektrycznego jak i softwarowego interfejsu OBD Fiata a konkretnie ECU MARELLI IAW 8F.5T. Chciałbym sobie zrobić prosty diagnoskop na procesorze AVR, mam nadzieję, że jest to w miarę standardowa komunikacja asynchroniczna, którą można zrealizować z wykorzystaniem układu UART i odbywa się ona na zasadzie zapytanie - odpowiedź. Wiem tylko,...
Można by jeszcze dokonać adaptacji koła fonicznego.. trzeba w ów czas trzy razy do odcięcia nadepnąć... Dodano po 3 Możesz też kupić interfejs od vaga za parę złociszy na alledrogo, zainstalować fiat ecu scan i zrobić nim ciut więcej..
Próbowałem również użyć tego który został wspomniany w poście, jednak wyskakuje mi jakiś błąd ścieżki. A jakiego interfejsu do niego używałeś?
Kabel może być na USB, ale musi być na chipie FTDI FT232, nie wiem jaki kabel na RS232, generalnie zarówno IAW-Scan 2 jak i Multi ECU Scan (starsze wersje Fiat ECU Scan nie obsługują tego sterownika) powinny działać. System może być choćby i Win11. Np. ten kabel powinien być ok: https://allegro.pl/oferta/interfejs-diag...
Nie jest to czasem dawna wersja FIAT ePER? Jeśli tak to o diagnostyce się wiele z tego nie dowiesz, to katalog części zamiennych z cenami. Jest też FIAT eLearn, ale ten już jest pod konkretny model i to jest taka niby instrukcja serwisowa z opisem procedur diagnostycznych. Skaner diagnostyczny do FIATów to FIAT Examiner i jest jeszcze interfejs do PC...
Jeśli to ELM to ScanTool.NET, EasyOBD, Fiat ECU Scan i wiele innych.
Linków do filmów brak. Na zdjęciach nie widać dość istotnych parametrów - flag aktywnej adaptacji i pracy w pętli zamkniętej. Chwilowe miganie błędów, to mogą być błędy transmisji. Możesz spróbować zmniejszyć do minimum bufor i opóźnienia wirtualnego portu szeregowego od interfejsu. https://obrazki.elektroda.pl/3577562600_... Jeśli...
Ok. Dzięki za Wasze rady. Doszliśmy do wniosku, że raczej samo przełożenie stacyjki nic nie da. A teraz pytanie z innej beczki. Czy możecie polecić jakiś interfejs z oprogramowaniem do 3k, który poradzi sobie również z Fiatem? Chodzi mi o funkcje adaptacji podzespołów, immo off itp. Z góry dziękuję.
Czy oprócz Euroscana i programu VISA coś jeszcze będzie się komunikowało z ECU Fiata Punto Mk1?
Może nie chiński, a bułgarski - Multi ECU Scan (do Punto EVO potrzebujesz wersji zarejestrowanej), do tego interfejs STN1110 lub OBDLink SX. Od biedy może być też ELM327, ale V1.5 mają źle zateriminowaną linię CAN i w FIATach wywalają całą komunikację po CAN po ich podpięciu do OBD. W sumie wystarczy usunąć 1 rezystor i działa. Potrzebna jest też przejściówka...
W dodatku eobd nie działa bo próbowałem IAW ECU SCAN, na dwóch różnych kompach i dwóch kablach. W tym samochodzie jest złącze trzypinowe i wymagana jest przejściówka do interfejsu. Jeśli masz interfejs KKL to robisz diagnostykę ustawiając przełącznik na pin 7. W innym ustawieniu nie będzie komunikacji tym programem.
Musisz mieć sterowniki FTDI, najnowszego frameworka, a port ustawić najlepiej na com 2 w programie w we właściwościach sterownika (menedżer urz.-> porty com i lpt-> usb to com cable) do tego opóźnienie na minimum. Fiat ecu scanem musi ruszyć.
ja odpaliłem sam program pod windows 7 64bit ale nie mam hasła żeby wejść w ustawienia podratuje ktoś hasłem, uruchomiłem na DOSBox 0.73 we wszyskie ustawienia wchodzi kwestia teraz uruchomienia z interfejsem pod samochodem
Dużo zależy od programu. Jak ktoś napisze otwarty program, to zadziała z interfejsem typu pierwszego i nic nie stoi na przeszkodzie aby dorównywał fabrycznemu testerowi. Dla grupy FIATa jest genialny Multi ECU Scan oraz AlfaOBD, które działają z ELM327/STN11xx. Grupa VAG akurat ma bardzo dobrze zestandaryzowany protokół komunikacyjny i radzi sobie z...
...bo błędu po wystrzelonej poduszce nie da się usunąć przez złącze diagnostyczne - sterownik jest jednorazowy i po detonacji poduszek przewidziana jest jego wymiana. Jasne, że są "spece" co "uzdatniają" takie sterowniki do ponownego użycia, niestety nikt nie da gwarancji, że tak "naprawiony" sterownik prawidłowo zadziała w razie wypadku. 2009 to jeszcze...
Oczywiście mapa ulega stałym zmianom i nie ma sensu ciągłe jej rzeźbienie - to bierze na siebie ecu i jego algorytm autoadaptacji identycznie jak w czasie jazdy na benzynie. Reset do wartości fabrycznych , które są wartościami z dużym marginesem bezpieczeństwa ( a więc zasila silnik na bogato) jest bez sensu . Chyba, że w wyniku błędnej autadaptacji...
zwłaszcza zalezy mi na IAW 59F, ogólnie czym je programowac i co siedzi w srodku, jakiego bootloadera uzywać, chodzi mi o bezpośrednie programowanie centalki-procesora a nie o jej konfiguracje przez interfejsy diagnostyczne. info na temat innych centralek fiata tez mile widziane
Jeśli gaziarz upiera się przy tym że w fiacie odpięcie klemy załatwia problem to jedyna moja rada to zmienić gazownika. Facet nie wie o czym mówi. Za pomocą własnego interfejsu przestawisz ustwienia centralki gazu ale nie skasujesz błędów ECU. To mogą zrobić tylko markowe i pioruńsko drogie fejsy
Postawiłbym na świece albo na cewki zapłonowe. Bo jest to przy rozgrzanym silniku to zapłon. Może być jeszcze coś z ECU ale stwierdzić to nie jest takie proste jak nie masz interfejsu.
Witam. Z tego co pamietam na allegro kupilem komplet kabli z przejsciowkami nie pamietam ceny ale okolo +- 100-200 do wiekszosci centralek gazowych. Te kable co masz to OBD samochod i to co oryginalnie zamontowane i podpiete pod ECU. Centarlka gazu ma swoje zlacze przy centralce szukaj po wiazce gazu. Ogolnie wpinasz sie w centralke i soft ze strony...
https://obrazki.elektroda.pl/7284848300_... Niestety nie ma możliwości zmiany położenia czujnika bo w przypadku skrzyń automatycznych budowa lekko się różni - na czujniku są tuleje ustalające z gwintem, które w dodatku wchodzą podczas dokręcania w gniazdo. Próbowałem połączymy się DDT2000 przez kabelek widoczny na foto ale niestety...
Mam Viakena interface KKL fiat ecu scan . Niestety nie chce się połączyć , za pomoca starego interface VAG na RS232 bez problemu się łączy. Prawdopodobnie jest to kwestia ustawienia portu . Jak macie ustawiony port ?
Jutro szukam, multi ecu scan z interfejsem czy korzystasz z tego przewodu niebieskiego co do vaga? Czas na zakupy. I jeszcze pytanie, czy spotkales sie z tematem adaptacji klapy bagaznika?
Masz jeden wtryskiwacz ale "marchewka" nie dotyczy wtryskiwacza a ogólnie ma niesprawność układu zapłonowo -wtryskowego i che nam o tym "powiedzieć". Od podłączenia interfejsu i programem IAW ECU SCAN2 bym zaczął bo tak to błądzenie w ciemności
Do całego zamieszania dochodzą piny rezerwowe używane przez producentów wedle widzimisię (np. fiat). Profesjonalne interfejsy mają multiplexery sprzętowe a tutaj człowiek sobie musi lutować i cudować. Ale kto chce to sobie coś wydzierga.
Na pewno jest, ale przecież to złącze jest zaraz przy ECU, więc po kabelkach dojdziesz szybciej dojdziesz niż ze schematu. Nie każdy "niebieski KKL" zadziała i raczej jest problem w interfejsie, niż wiązce diagnostycznej. Miałem na myśli, że problem z szarpaniem nie wystepuje od początku. Tak, zrozumiałem to co napisałeś, dlatego właśnie podejrzewam...
Jakim interfejsem / skanerem próbował się łączyć ten mechanik z ECU? IAW 16F.E0 nie jest zgodny ze standardem EOBD i tanie diagnoskopy się z nim nie połączą.
Witam. Zakupiłem w/w interfejs i mam problem z instalacją sterowników.Po podłączeniu kabla komputer widzi go jako ft232r usb uart. Pobrałem wiec sterowniki do tego ze strony ftdichip.com i próbuje zaktualizować sterownik "ręcznie" w menedżerze urządzeń,jednak za każdym razem wywala mi komunikat że system nie może odnaleźć sterowników.Próbowałem na dwóch...
Lambda pokazuje za niską wartość powinna być chyba 0.98-1.02 czyli w okolicach jedności. Jeżeli masz swój interfejs zrób diagnozę programem IAW ECU SCAN 2 . Tam podejrzysz więcej parametrów czy sonda pracuje odpowiednio itp.
autoManiak1 jeśli masz sterownik IAW16fm.UP (takie kładli do uno 900) to podobny do tego z SC 900 IAW16fm.EC .Podobno ma tylko podwyższoną prędkość biegu jałowego w programie. Połączysz się z nim programem IAW ECU SCAN autorstwa kolegi tzok .Fiat Ecu Scan nie obsługuje tych sterowników silnika. Co do centralki voila (plus?) - mam też taką i też ta...
Witam, Posiadam Bravę od salonu i jak dotąd nic się nie działo z nią. Aż rok temu zaczęła się pojawiać usterka, która męczy mnie do dziś i nie wiem jak sobie z nią poradzić. Problemem jest gaśnięcie silnika lub przygasanie podczas jazdy i jest to na wolnych obrotach. Jak już wystąpi to nie mogę odpalić autka bez gazu, no i po puszczeniu go gaśnie lub...
Też mam ten sterownik i mam sporo problemów znaleźć coś taniego by się z nim połączyć. Na razie wiem, że FiatScan sobie z nim radzi z tego co widziałem raczej kwestia oprogramowania niż interfejsu ale... Znalazłem parę ciekawych plików dotyczących centralek fiata między innymi kody ISO centralek. Do palio 1242 są takie : FIAT; PALIO; 1242 BENZINA; 0x0000000A;...
Temat jest wykazem amatorskiego ale wyłącznie dedykowanego oprogramowania/interfejsów diagnostycznych (bez tzw. generic OBD-II/EOBD). Jako granicę cenową sprzętu amatorskiego przyjąłem 500€. Wpisy w formie "nazwa (link): interfejs, licencja, cena". Żadnych klonów, tylko oryginalny sprzęt i legalne oprogramowanie! Przed podjęciem ostatecznej decyzji...
Skoro posiadasz interfejs to jeszcze doszkol się z zakresu mechaniki, zaopatrz się w program (~200zł) i naucz się go obsługiwać albo... pojedź do warsztatu. Na wersji demo (tzn. w pełnej oczywiście też) możesz "podejrzeć" na sucho (bez podpięcia do samochodu) co się da w danym modelu zrobić tym programem - CTRL+F10 lub SIMULATE zamiast F10/CONNECT.
Diagbox, samemu tak jeśli masz interfejs tzw. lexia, poszukaj w okolicy pewnie ktoś będzie miał. Chyba sobie jaja robisz. Jak nie wiesz to nie podpowiadaj źle. To radio tylko inerface do FIAT. Np. FIAT ECU SCAN.
Witam, posiadam w eksploatacji fiata Palio właśnie z taką centralką. Od momentu zagazowania jest problem z dawką paliwa, po kilkunastu dniach jazdy na gazie auto zaczyna na benzynie kopcić jak lokomotywa i ciężko je uruchomić. Dawka paliwa jest tak duża, że ledwo to przepala i zalewa świece. Byłem u kilku elektroników, ale nie udało się wykasować błędów....
Dlatego pisałem ci w pierwszym swoim poście to nie jest temat dla ciebie. Wogóle nie rozumiem potrzeby założenia tu tematu bo sobie i tak z tym nie poradzisz. Nie masz sprzętu, przede wszystkim, ani wiedzy żeby to ogarnąć. Sterownik jest zablokowany więc nawet jakbyś miał interfejs to i tak niewiele uzyskasz wiadomości z tego sterownika oprócz paru...
Podłączyłem interfejs, nie ma żadnych błędów zapisanych w ECU. Zabrałem dziś akumulator do podładowania, bo nie chciał wczoraj zapalić po tygodniowym postoju,i po kręcenia przez ok 4sek wywala check engine.
Hmm, problem z mocą okazało się że był związany ze sparciałym wężem do turbo, auto już śmiga.. ale pozostał problem komunikacji z ECU, tyle że ... ten sam problem występuje z moim drugim autem (marea). To oznacza że problem nie jest z autem, tylko najprawdopodobniej z moim kompem ew interfejsem (używam ELM 327 bluetooth od viakena ).. cholera, działało,...
(at)karaczan Teraz przyszedl mi elm327 bluetooth, a zamowilem tez orginalny multiecuscan interfejs (podejrzewam ze to tez Elm) jedzie z Włoch. Lizencja tez bedzie wykupiona, przejścia tez mam 4 różne kolory. Żona juz dawno sie smieje ze to co włożyłem w te auto to kupilbym sobie nowe. To mowisz co lepsze multiecuscan czy alfaobd?
To silniczek krokowy był czyszczony, jednak niewiele to dało. Dzisiaj podmieniłem komputer na inny i też bez większej poprawy. Mam interfejs jednak nie mogę za chiny się połączyć, niby się łączy ale nie wyświetla żadnych danych i za moment wyskakuje komunikat "Brak odpowiedzi ECU".
Hello friends! Someone has the schematic of the serial interface ST10FLASHER? This iterface restores the ECUs using the series of microcontrollers ST10Fxxx. 5SF FIAT 4AFB FIAT 4sf.xx FIAT 4VB VW 4AVP VW 4SV VW 4HV VW 4BV VW 4TV VW-SEAT 4AFR FORD FLEX MED7.6.2 ALFA MED7.6.1 ALFA 6LP PSA ME7.5.20 VW-FIAT-GM-BOSCH ME7.4.5 PSA-BOSCH ME7.9.5 PSA-TOYOTA-BOSCH...
Błąd P0089 to błąd regulatora ciśnienia paliwa (ale przyczyną nie koniecznie jest sam regulator). Akurat jeśli chodzi o diagnostykę komputerową to ELM327 w Fiacie może zrobić praktycznie to samo co fabryczny tester, a do pełni szczęści potrzebny jest tylko właściwy soft - w tym przypadku Multi ECU Scan. W diagnostyce nie chodzi o interfejs tylko o soft,...
witam Chciałbym się połączyć z centralką poduszki powietrznej fiata punto 1999r. Złącze diagnostyczne znajduje się wewnątrz samochodu. Posiadam interfejs ze złączem 3PIN , dzięki któremu mogę się połączyć z jednostką ECU, ale nie mogę ze sterownikiem poduszki. Mam pytanie, czy przy sterowniku poduszki jest tak samo linia K i L. Czy przewód masowy przy...
Tak monowtrysk. Regulator jest wymieniony i oryginalny boscha, napisałem w poście ale miałek problemy z autkiem i oprócz regulatora przyczyną były wtyczki na przepustnicy, owym regulatorze a potem na wtyczce od czujnika obrotów bo jak sprawdzałem i mierzyłem wszystko rozłączyłem wtyczkę i chyba "rozerwałem" zgrzane połączenie. Wymieniłem wtyczki i jest...
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, auto: Fiat Seicento posiadam IAW ECU Scan 2 v0.81 Ogólnie jestem zadowolony z programu, zwłaszcza, że autorem jest Polak, a co za tym idzie interfejs jest po polsku :) Przy włączonym zapłonie ale nie uruchomionym silniku działa wzorowo. Problem zaczyna sie kilka chwil po uruchomieniu silnika - wskazania nadal...
Tym, to mozesz zrobic tylko to, co przewiduje norma EOBD, tzn prawie nic i jeszcze pod warunkiem, ze auto jest z ta norma zgodne, co jest tylko prawdopodobne. Nie do końca masz rację, akurat we Fiatach i w Fordach dużo tym można zrobić, wszystko zależy od softu. Interfejs tylko zapewnia komunikację sterownik silnika - soft na PC. W tzw. profesjonalnych...
Dobrze Zastanów się na czym będzie polegała Twoja praca stricte elektryka czy tylko mechanika z domieszką elektryki by sprawdzić co boli....najnowszy CDP+ ma sporo funkcji ale też nie jest super uniwersalny, np do fiata kup kabel pod FiatEcuScan (są anie odpowiedniki) grupa VW Seat Audi -Commander z mnostwem funkcji (tylko trzeba dobrze znać) Ford ogólnie...
Nie tyle jest ważny interfejs bo to jest tylko łącznik pomiędzy sterownikiem silnika a programem ile właśnie ważny jest program który obsłuży to auto. Ja np elmem podpinałem się do fiatów i do opla i jakoś dało radę a to był ten sam ELM a tylko różne programy do tych aut
Wziąć termometr elektroniczny z sondą typu K i zanurzyć ją w zbiorniczku wyrównawczym lub podłączyć się do ECU skanerem diagnostycznym lub laptopem z odpowiednim programem (Euroscan/VISA lub mój [url=http://sourceforge.net/projects/iaw... Scan2) i interfejsem i zobaczyć jaką widzi temp. silnika.
Z podpięciem jest problem bo program nie widzi ECU. ECU masz na myśli sterownik gazowy? A łączyłeś się już tym programem i interfejsem ze sterownikiem? Może nie taki interfejs?
VAG-COM'em KKL podłaczałem się do fiata, ale tam dużego problemu nie było, bo jest klasyczne OBD2. U kolegi w warsztacie przy okazji zapinania się BOSCH'em w nubirę wspominał, że na złączu ECU zawsze jest obecne zasilanie, tylko nie zawsze jest to 12V i po to jest zestaw kabli z żabkami (oni zapinali się w akumulator). Trudno mi powiedzieć, czy na pewno...
To jest fabryczna instalacja (a "dealerska", dokładana na zamówienie w salonie) i obsługa CNG jest mocno zunifikowana z ECU. Niestety w grę wchodzi w zasadzie jedynie Examiner. Teoretycznie obsługuje to też AlfaOBD i FiCOM: http://www.alfaobd.com/supported_units.h... http://www.obdtester.com/ficom-eculist/f...
Pisałeś że po 2 kilometrach masz już 20 -30 stopni. Dopiero?U mnie po około 2 km mam juz ponad 40 ( a mam też fiata). I Polecam kontrolę termostatu czy po odpaleniu zimnego silnika przewód gruby na chłodnicę robi się ciepły wraz z rozgrzewaniem silnika czy jest zimny do ponad 80 stopni i następuje momentalne otwarcie termostatu.Spalanie takie często...
Witajcie potrzebuje porady. Doblo 1.9D 2003 z rana nie odpala jak powinien. Nie gaśnie czerwona lampka i zapala pracując na 900obr bez możliwości dodania gazu. Pompa Epic Lukas DCU3f. Kupiłem interfejs kkl i program fiatecuscan który w nowszej wersji obsługuje moją pompę i co się okazuje błąd P0254 uniemożliwia poprawny rozruch. Rotor position sensor...
Witam wszystkich. Posiadam CDT TCS V8. Przestudiowałem cały wątek i narodziło mi się pewne pytanie. Mój interfejs w originale bez problemu łączy się z Oplem Agilą A z 2001r. gdzie według tego opisu https://obrazki.elektroda.pl/9405358300_... https://obrazki.elektroda.pl/7793060200_...
[url=https://www.google.com/search?q=Int... interfejsy do tego sterownika mają wtyczkę 6 pinową Przypuszczam, że jeżeli instalacja była montowana w serwisie Fiata to komunikacja ze sterownikiem LPG odbywa się przez złącze ODB w samochodzie. Piny, które oznaczyłeś to linie K i L, które występują w złączu OBD w samochodzie....
Witam, mam taki problem, a właściwie znajomy. Otóz na jego laptopie w/w Interfejs działa jak chce (emulacja com). Tzn, sprawdzone na dwóch autach: ford Galaxy TDI, (vag com) oraz Lancia kappa jtd (fiat ecu scan). Raz się łączy bez problemu, raz tylko wtedy gdy jest podpięte zasilanie, a raz wogule nie chce nawiązać połaczenia, albo tylko z wybranymi...
Witam Postanowiłem kupić interface do diagnostyki docelowo do mojego samochodu, niewykluczone ,że się przyda do innych pojazdów. Zastanawiam się teraz nad: Takim z przełącznikiem do fiata http://www.aliexpress.com/item/2013-qual... i Takim "kablem" na procesorze ELM http://www.aliexpress.com/item/Lowest-pr...
fiat ECU Scan miałem na vag-com ale też nic nie pokazał ,auto się tak zachowuje jakby powyżej 2000 obrotów miał odcięcie ,takiego przypadku jeszcze nie miałem i w tym problem nie sztuką jest rozwiązać kolejny identyczny przypadek:) Tutaj trzeba się pogłówkować. Dla świętego spokoju zrobił bym diagnozę czymś wyższej klasy bo może te tanie interfejsy...
Rzeczywiście ECU jest kłopotliwe, w samochodach jest stosowana wersja IAW 16F (Fiat). Stosowano go m.in. w Ducati i Moto Guzzi, nic dziwnego bo te firmy w swojej historii były ze sobą połączone. Dysponujesz interfejsem diagnostycznym? Jeśli układ wejściowy działa, to musi po obrocie wałem uruchomić pompę paliwa.
Znalazłem na allegro 4 sztuki - wydaje mi się że tego samego w 4 różnych cenach: [url=http://allegro.pl/ecu-chip-tuning-k... [url=http://allegro.pl/chip-tuning-kwp-2... zł [url=http://allegro.pl/interfejs-do-chip...
Mam w ręku zółty adapter, kkl i jakiś stary elm. Za nic nie mogę się połączyć z niczym na CAN. Bez adaptera idzie połączyć się z ecu i skrzynią. A reszta z adapterem lub bez.. nic. Wina interfejsu?? Test interfejsu z mes elma bez adapter: COMMAND: ATZ RESPONSE: ATZ ELM327 v1.5 > COMMAND: ATI RESPONSE: ATI ELM327 v1.5 > COMMAND: ATE0 RESPONSE: ATE0 OK...
Nie zajmuję się diagnostyką po prostu mam Grande Punto (FES), miałem Punto (Euroscan), ojciec ma Astrę (Autoscanner Opel), a dziadek Polo (VAG-COM) i stąd uzbierał mi się taki komplecik ;) Creader'a kupiłem do Grande, bo FES obsługuje go dopiero od tego tygodnia, wcześniej nic do niego nie było (swoją drogą z autem też nic się nie działo, więc okazał...
dzięki za odpowiedź, :D jaki interfejs można zrobić do fiatów bez obd2 np. seicento 900cc boz tego co znalazłem to ELM327 jest tylko na obd2 i nie łączy sie ze starszymi autami.:?::?: gdzie można więcej dowiedzieć na temat interfejsów do ECU bez obd2:idea: "|Maglowane na forum wystarczającą ilość razy - wyszukiwarka forum, google. Zresztą ze względu...
Witam,jak narazie połączyłem się tym interfejsem z Punto II 2001 dokładnie z ECU silnika,podstawowe funkcje LIVE DATA,odczyt i kasowanie DTC.Niestety ten pojazd nie miał ABS-u wiec nie mogłem sprawdzić.Z AIR BAG-em niestety się nie połączył.Będę próbował jeszcze z innymi
Witam. Mam taki problem we Fiacie Brava próbuje się podpiąć zgodnie z opisem złącza ale podczas sprawdzania kodów błędów wyskakuje mi komunikat, że ECU nie odpowiada (ECHO) mam interfejs euroscan próbowałem i przewodem z kostką i podpinać sie pod piny Proszę o poradę może ktoś już z tym walczył??
Sterownik ma numery 12598024AB lub 55202645, nie chcą tego robić bo podobno sterownik hybrydowy na dwóch płytach zaginany i nie da się tego rozebrać. Do kolegi Karaczan rozumiem, że jeżeli MES ogarnia temat to również bratni FES? Proxy tester to jest program? interfejs pod OBD? Dużo już mi wasze wypowiedzi rozjaśniły sytuację tylko jeszcze mam pytanie...
Z tego co wyczytałem w instrukcji montażu instalacji to do zrobienia autokalibracji oprócz interfejsu do gazu potrzebny jest interfejs OBD AMX 530 ( i ma być wpięty do obd w samochodzie ). Amx-a znalazłem tutaj http://www.akademiatp.pl/esklep/product_... tylko że cena jest zabójcza.W załączniku do postu jest schemat interfejsu do...
No właśnie w Lubiczu robiłem LPG. Panowie jaki potrzebny jest interfejs i jaki program ? Najlepiej będzie jak sam to wyreguluje. Poproszę kumpla który już swojego elpigaza regulował i pojeździmy z laptopem. Dodano po 57 Plan jest taki. 1. Zlikwiduje reset. 2. Pojeżdże na benzynie 3. Przełączę na LPG i zobaczę czy się znowu benzyna rozjedzie. 4. Jak...
Właśnie co oznacza ten błąd myślę że jest to problem wywołany przez komp gazu mam sekwencje jak już pisałem staga po kasowaniu błędów z ecu autko chodzi poprawnie po dłuższej jeździe na gazie znów zaczyna gasnąć na zimnym silniku nie wiem tylko czy mój tok rozumowania jest ok jutro dostane interfejs do staga wtedy zrobię mu auto adaptacje na gazie.
Witam Ponownie. Dziękuję za charakterystykę - czujnik wyglądem trochę się różni, ale może elektrycznie będzie podobny - sprawdzę. Błędów niestety nie udaje się wybłyskać, mimo różnych informacji w internetach: - w Polonezie GSI podobno się udaje, - w Fiacie Tempra ktoś nawet tego dokonał. Tutaj brak jakiejkolwiek współpracy kontrolki wtrysku z wybłyskiwaniem...
Piny komputera sterującego zapłonem oraz wtryskiem, tak jak napisałem, nie są zaśniedziałe, tylko znajduje się na nich bezbarwny, nieprzewodzący żel, którego nie widać gołym okiem, a można go zauważyć pod lupą. Należy go usunąć benzyną ekstrakcyjną z tych pinów, jak i ze wsuwek wtyczki. Dla uzyskania pewniejszego kontaktu w złączu, każdą wsuwkę we wtyczce...
Witam. Temat pewnie znany zawodowcom, jednak nie potrafię znaleźć rozwiązania, a ASO za drogie. Próbowałem zrobić osiowanie proxi za pomocą Fiat Ecu Scan 3.3.0, łącze się z silnikiem, mogę zrobić adaptację przepustnicy, jednak z body nie mogę się połączyć. Używam interfejsu ELM 327 na kablu. Czy innym kablem zabieg ten się uda ? Program mam oryginalny,...
Niczego się nie lutuje ale fakt, ECU trzeba wymontować i otworzyć. IMMO jest w głównym procesorze ale ma on interfejs ISP, więc można go edytować na płycie. Można albo całkiem usunąć funkcjonalność CODE, albo tylko wykasować synchronizację centralki (wtedy po ponownym podpięciu do centralki CODE się zsynchronizuje więc trzeba przeciąć jeden pin/ścieżkę...
Próbowałem się łączyć z ABS i z silnikiem przepinając złącza bo wiem, że każde jest od innego sterownika. Faktycznie VAG KKL i Fiat ECU Scan łączy się z jednym i drugim modułem bez problemu, lecz nurtuje mnie dlaczego Autocom się nie chce łączyć. Próbowałem zewrzeć linie K z L lecz nic to nie dało. Teraz ciekawe czy to interfejs jest trefny czy może...
Wszystko w/g instrukcji załączonej do Euroscana ,zresztą pokrywającej się z opisem pinów wydanych prze Bosch'a do KTS'a Masę - do środkowego pinu gniazda Fiata L - do lewego pinu , koło wycięcia K- prawy pin +12 V - osobne zasilanie z + akumulatora próbowałem zamieniać już linie K i L ale nic się nie zmieniło ,interfejs się zgłasza , tylko nie łączy...
Witam wszystkich i chcę z góry uprzedzić że jestem laikiem w temacie i nie znam się na diagnostycznych pomiarach. W swojej Pandzie 1.1 r. 2009 zaobserwowałem że faluje na wolnych obrotach i dławi się przy przełączaniu biegów. Pierwsze co zrobiłem to wymieniłem świece i przewody, wyczyściłem przepustnice i silnik krokowy oraz złącza kabli przy przepustnicy...
Witam Zakupiłem niedawno tani niebieski elm327BT i co ciekawe , moj telefon na androidzie łączy się z Bravo na TORQUE , OBD Car ( sciąga parametry), natomiast na alfaobd mogę połączyć się tylko z konwerterem , natomiast nie łącze się z żadnym modułem to znaczy próbuje , ale wyskakuje komunikat wrong data lub niepoprawne ISO . Nic nie daje wpisanie kodu...
interfejs peugeota interfejs ibiza interfejs pioneer
buczeć silnik fazowy czarna pasek lewej advanced setting
przełącznik obrotów bosch wyważarka corghi
Meteor ME301 - instrukcja obsługi Podłączenie regulatora napięcia w Yamaha Tricity 125