mam pewien problem z Peugeot 308, 2.0 HDI 2008 r. Interfejs diagnostyczny nie chce się połączyć z samochodem. Piny 16, 4 i 5 wydają się być ok. Multimetr pokazuje napięcie na 16 pinie 12,6 V - 14,4 V w zależności od tego, czy auto odpalone, czy nie. W gnieździe OBD w 308 masz 2 zasilania - na 16 stałe, na 7 po włączeniu zapłonu, na 3 i 8 CAN Diag,...
Może być wiele przyczyn a jak chcesz się dowiedzieć co konkretnie, to zajedź do mechanika który sprawdzi to interfejsem diagnostycznym CLIP. Koszt to +, - 100 PLN. Najlepiej jak będzie to mechanik specjalizujący się w tej marce. Inaczej, to szukanie po omacku/naprawa w ciemno. Pozdrawiam.
Podobny problem miałem w Astrze J 1.6 turbo. Od czasu do czasu wywalało trochę płynu ze zbiorniczka i co kilka, kilkanaście dni trzeba było go uzupełniać. Nowy termostat, płyn i na życzenie klienta nawet zbiornik wyrównawczy z korkiem. Tester obecności dwutlenku węgla w układzie nic nie pokazywał. Problemem okazała się uszczelka pod głowicą. Przy niskiej...
Interfejsem diagnostycznym Opcom lub Tech.
Oczywiście ten z tyłu głowicy jest 4 pinowy - podwójny czujnik. Jeden dla wskaźnika w liczniku, drugi dla sterownika silnika. Najlepiej sprawdzić interfejsem diagnostycznym jaką temperaturę widzi licznik a jaka sterownik silnika. Jeżeli są różne to czujnik do wymiany, jeżeli takie same to silnik nie osiąga swojej temperatury.
Trochę czasu minęło i wróciłem do tematu połączenia się z Webasto Thermo Top za pomocą interfejsu VAG KKL na USB. Tego typu interfejsy są teraz powszechnie dostępne w cenie około 20-30pln. Osobiście uważam, że przy tej cenie to szkoda już czasu na samodzielne dłubanie i lepiej kupić gotowy. Mój interfejs jest zbudowany na konwerterze (transmisja szeregowa...
A mi się z kolei "obiło o uszy" że z najtańszych zamienników w zależności od serii czasem działa poprawnie 1szt z 10 ...:-(. Jeśli wszystko sprawdzone i działa poprawnie to wady tego "zamiennika" bym nie wykluczał... Myślę że test tego elementu pod interfejsem diagnostycznym mógłby nam powiedzieć prawdę...
Witaj Ruszyłem z tematem i naprawa przeszła pomyślnie. Wszystko działa. Zakupiłem wcześniej czujnik kąta skrętu i gdy przyszły cieplejsze dni wziąłem się za robotę. Opiszę to jak najbardziej szczegółowo jak to zrobiłem. Najpierw przygotowałem potrzebne narzędzia i zapakowałem je do bagażnika. Potem pojechałem w takie miejsce które jest równe, płaskie...
Witam, rozglądam się za jakimś interfejsem diagnostycznym odb 2, w niewielkim budżecie a mianowicie +-1000 zł Jest coś co możecie od siebie polecić? Bo widzę że na rynku roi się od podróbek i chińskich zamienników w tym przedziale, a wolałbym mieć pewny sprzęt Oczywiście zależy mi na jak największej funkcjonalności ale wiadomo w tej cenie nie oczekuje...
Jestem ciekaw czy ktoś taki programator To nie jest programator, tylko interfejs diagnostyczny. Używałem kilka lat. Sprawdza się.
Program DDT2000 nie współpracuje z interfejsami opartymi o układy ELM327 , w DDT2000 jest wykorzystywana komunikacja KKL (kabel VAG KKL). To czy jest na USB czy bezprzewodowo bluetooth to nie ma większego znaczenia, bardziej zobacz i sprawdzaj w programach czy wybierasz odpowiedni port komunikacyjny "port COM". Jeżeli chcesz mimo wszystko wykorzystać...
Delphi DS150E jest dość fajny pod względem uniwersalności i możliwości ustawień.
W starszych wersjach nie ma możliwości samodiagnostyki świec żarowych. Wszystkie świece są połączone jednym przewodem. Poza tym w latach dwutysięcznych wychodziły takie wersje na Siemensie, że nie da się połączyć z interfejsem diagnostycznym innym niż oryginalnym.
Delfajka sobie kup, trochę nim podziałasz w aucie
Może być wiele przyczyn, więc najlepiej udać się do mechanika, najlepiej takiego z interfejsem diagnostycznym CLIP, co pozwoli uniknąć szukania usterki w ciemno i wydawania kasy na wymianę sprawnych podzespołów. Pozdrawiam.
Czy da się podnieś trochę obroty silnika na istalacji LPG.Mam sterownik Zenit.Natomiast reduktor Tomasetto achille.Na redaktorze nie ma regulacji obrotów ? Ciśnienia to jest chyba.A interfejsem diagnostycznym też się nie da? https://obrazki.elektroda.pl/1382838500_...
Serio, to niestety musisz się najpierw udać do kogoś z interfejsem diagnostycznym i upewnić się, że to to jest na pewno to. Bo może IMMO, może kluczyk, może coś czego nikt się nie spodziewa. Zawsze musisz się liczyć z tym, że zadając pojedyncze pytanie, nie otrzymasz trafnej na 100% odpowiedzi, bo nikt nie jest jasnowidzem ;)
SeaTools Program SeaTools jest wszechstronnym, łatwym w obsłudze narzędziem diagnostycznym umożliwiającym szybkie określenie stanu dysku w komputerze stacjonarnym, notebooku lub zewnętrznej pamięci masowej. W jego skład wchodzi kilka testów sprawdzających nośnik fizyczny dysku marki Seagate lub Maxtor, a także dowolnego dysku firmy innej niż Seagate....
Nie rozumiem, co tu było za łatwo ? . Czy odpowietrzałeś kiedyś interfejsem diagnostycznym z Lexią ? Co według ciebie trzeba jeszcze zrobić aby całe powietrze zeszło ?
Czy pomoże mi ktoś uzyskać login i kod do sterownika ABS z ESP? VW Lupo 3L 1,2 TDI 2002 r. Silnik: AYZ Skrzynia: FLE Hamulce: ATE PR-1ZB AI: Do jakiego celu potrzebujesz loginu i kodu do sterownika ABS z ESP? Chodzi o kodowanie, adaptację, wymianę sterownika czy coś innego? Chodzi o adaptację czujnika skrętu. AI: Jakim interfejsem diagnostycznym lub...
Musisz podać więcej informacji, tabliczka znamionowa wózka, seria i rok produkcji, kod 8 w starszych modelach oznacza wolne opuszczanie wideł, nie jest to błąd, lecz informacja. Podstawa to podłączenie się interfejsem diagnostycznym i odczyt parametrów.
Laguna 2 1.9 dCi błąd DF039 świeci się serwis i kontrolka poduszki. Czy wystarczy wymienić czujnik uderzeniowy zamontowany nad napinaczem pasów AI: Jakim interfejsem diagnostycznym został odczytany błąd DF039? Najpierw podłączyłem OBD2, wyskoczył mi tylko błąd świec żarowych. Skasowałem błąd i kontrolka zgasła. Po pewnym czasie wrócił błąd. Potem podłączyłem...
Może aktywować się funkcja bezpieczeństwa — wykrycie przecieku w układzie wysokiego ciśnienia. Silnik będzie gasł w określonych warunkach, np. przy wyższych obrotach lub przy głębszym wciśnięciu pedału gazu. Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową pracą regulatora ciśnienia (zakres wysterowania jest poza dopuszczalnym zakresem, ciśnienie rzeczywiste...
Hm, 1.8 benzyna w astrze G to mogą być następujące silniki: X18XE, X18XE1 i Z18XE. Montowane były kolejno w różnych latach, ale nie pamiętam który kiedy. Z18XE ma tzw. "elektroniczną przepustnice", czyli nie ma linki gazu. Przy pedale jest czujnik położenia a przepustnica ma stosowny silniczek. Tutaj tempomat jest elementem składowym sterownika silnika....
Jest wyjście słuchawkowe ale podłączenie słuchawek odłącza kolumny głośnikowe. Trzeba by mieć dodatkowy wzmacniacz, co komplikuje sprawę, poza tym z tych słuchawek basu też nie ma za dużo, chyba też jest obcięty w okolicach 100Hz. A czy nie da się jakimś interfejsem diagnostycznym wyłączyć ten cyfrowy filtr?
Witam. Czy miał ktoś z was doczynienia z ww. interfejsem diagnostycznym do aut ciezarowych lub wersje agro takze do maszyn rolniczych i budowlanych? Co tak naprawde mozna tym zrobic? Czy mozna zrobic kalibracje sprzegla Man tgx euro 5 lub euro 6 po 2014r? Lub sprawdzic parametry wtryskow? Sprawdzic Abs czy Ebs ?przeswietlić czujniki zdiagnozowac ktory...
Ja używam Autela, ogarnia wszystkie Azja i Japonia. (Ale zapomniałem jaki ma symbol, jak koniecznie chcesz wiedzieć to sprawdzę) Raz coś mu nie szlo tylko chyba ze starym Cherokee, ale mam jeszcze inne do skośnych i amerykanów np VDM.
Nowsze auta mają i nowsze sterowniki i więcej możliwości kodowania.Do tego dostosowano VCDS.Nie bardzi rozumiem o co ci chodzi z tym podpowiadaniem.Czy to źle, czy dibrze, czy za mało? Nie w kazdej pozycji znajdziesz podpowiedzi.Czesc kodowań wymaga podania wcześniej kodów serwisowych, wiec ppdpowiedzi nie mają sensu.Niektore kodowania są dopasowane...
(...) 765, SAE-J1850 VPW, SAE-J1850 PWM - Thinkdiag TKD01: OBDII, EOBD, CAN, J1850, KWP2000, ISO9141 Jeśli chodzi o wybór najlepszego narzędzia diagnostycznego, zależy to od Twoich potrzeb i preferencji. Każdy z wymienionych przez Ciebie interfejsów ma swoje zalety, dlatego należy rozważyć kilka czynników przed podjęciem decyzji, jaki interfejs będzie...
ECU Aprilii po 2004/2005 roku obsługuje się interfejsem diagnostycznym AXONE. ECU można nim przeprogramowywać. Mapy do wszystkich wersji dostępne są u producenta na stronie serviceaprilia.com, ale trzeba mieć do niego dostęp. Dużo ludzi siedzi w temacie na anglojęzycznym forum Aprilii. Są osoby które same modyfikują mapy. Temat wtryskowców to specjalistyczna...
Czyli po skanowaniu jakimś interfejsem diagnostycznym nie ma błędów?
To do BMW k-dcan , a do vw najtańszy vag . Tymi fejsami w Twoich autkach ogarniesz wszystko. Jak chcesz coś do innych marek to chyba najlepszy w tej cenie jest DS150e i program delphi , autocom lub wurth wow , ale nie oczekuj od tego zbyt wiele . W jednych autach zrobisz jakieś tam adaptacje , skasujesz inspekcję , a w innych tylko idzie błędy skasować.
Temat jest wykazem amatorskiego ale wyłącznie dedykowanego oprogramowania/interfejsów diagnostycznych (bez tzw. generic OBD-II/EOBD). Jako granicę cenową sprzętu amatorskiego przyjąłem 500€. Wpisy w formie "nazwa (link): interfejs, licencja, cena". Żadnych klonów, tylko oryginalny sprzęt i legalne oprogramowanie! Przed podjęciem ostatecznej decyzji...
Nie znajdziesz uniwersalnego, też kiedyś próbowałem. Trochę ogarnia Tactrix(Mitsubishi i Subaru), do Nissana jest Consult, Toyota ma jeszcze coś innego... Ale jeśli chodzi uniwersalne, to raczej ciężko o coś lepszego niż DS150E.
Najlepiej sprawdzić kabel na jakimś aucie VW używając programu "Polski VAG" : Skasowałem link do pirackiej wersji programu Polski VAG. Użytkownik otrzymuje ostrzeżenie. Ale również ten kabel będzie właśnie działał z programem DDT2000 i renówkami wyprodukowanymi do 2004 roku, w którym komunikacja jest po liniach KKL (czyli nie ma magistrali CAN) oraz...
Jak nie możesz z żadnym ro szukaj w kabinie przy obd... Sprawdz czy pi y nie cofnely aie i czy sa prawidłowo podpiete.
Witam, mam mega problem z interfejsem diagnostycznym CDIF 2, potrzebowałbym najprawdopodobniej plik instalacyjny Marzec 2012, tyle udało mi się odzyskać z uszkodzonego dysku, kiedy uruchamiam przywrócony program pojawia się komunikat: Nie można połączyć z serwerem CDIF /2 . Kod błędu to: SE10061. Klucz aktywacyjny mam nadzieje że jest zakodowany w urządzeniu...
Raczej na takich portalach nie ma orginalnych testerów u mnie w firmie E.A.SY jest online z automatyczną aktualizacją raz w tygodniu. Jak chcesz kolego to mogę ci podesłać na priv. firmę z której mój kolega kupił i działa bez problemu nie wiem jak jest z aktualizacjami co prawda. Druga rzecz to jakie auta chcesz podłączać bo E.A.SY jest do 2020 roku,...
Kup kabelek od VIAKENA a oprogramowanie znajdziesz tutaj
Soft to odis znajdziesz w internecie linki do pobrania.
Ja na twoim miejscu podpiąłbym się interfejsem diagnostycznym i sprawdził bym po kolei co może wywołać ten błąd.
Delphi DS150 na przykład, albo Autocom.
Program startować, startuje ale gorzej z komunikacją. Powinien działać w czystym DOSie (czyli max. Windows 98SE, ale nie spod okna DOS) ale na nowszych laptopach nie załadują się DOSowe sterowniki od karty Silicoma. Na szybkich laptopach działa pod Windows XP i nowszych przy użyciu odpowiednio skonfigurowanego emulatora DOS-BOX. Karta Silicom może być...
To ta mala kostka czarna, wypiąc i podpiąc się zgodnie z zamieszczonym schematem. Najlepiej miernikiem znajdz gdzie jest +12v i masa a póżniej sygnał K i L. To tyle.
Moim zdaniem tak.
Dzisiaj badałem małym interfejsem diagnostycznym parametry pracy silnika i parametry jego osprzętu (czujników). Komputer nie zwraca, ani nie ma zapisanych żadnych błędów. Na wolnych obrotach odczyt z pedału gazu wynosi 0%, a przepustnica 14%. Natomiast przy pełnym wciśnięciu pedału mam odczyt: przepustnica 22-25%, a pedał gazu 75%. Przy pełnym wciśnięciu...
Chcesz mieć spokój kup HEX-CANa. Dobre chińczyki kosztują między 400 a 500zł (i działają, odpukać)
Ja pracuje na serwisówkach , wszystko diagnozuje Texa, Jeltest koszty 20000-25000 W diagnostyce są ważne nie same błędy boje je odczytasz każdym urządzeniem lecz opis błędu i instrukcja naprawy , miejsce montażowe , wygląd danego czujnika ,opis pinów instalacji i parametry prawidłowe jak na przykład balans cylindrów. Za te wiadomości trzeba więcej zapłacić
Launch X431 jest dosyć uniwersalny, może się nada.
Kasujesz interfejsem przez złącze diagnostyczne ,nie zdarzyło się żeby nie było tych pinów.Przypatrz się dobrze rozpisce i swojemu zdjęciu,1i2 są obsadzone brakuje 3.
optycznym interfejsem miernik interfejsem przetwornik interfejsem
fałszywy płomień stringi progmem poziomowania actros
bateria niteo kabel brake radio
Sprawdzanie bezpiecznika – multimetr, testy, typy: rurkowy, SMD, eFuse, Micro3, ATO BF240 zamiennik – BF199, BF241, MPSH10, BF495 – dobór tranzystora RF TO-92