internet swiatlowodowy

Znaleziono około 25 wyników dla: internet swiatlowodowy
Podstawowa forma zapytania: internet światłowodowy
  • Internet optyczny podlaczenie

    Tak chodzilo o internet swiatlowodowy. Tak to ze ISP daja od siebie konwerter jestem w 100 % pewny gdzy maja go przyjsc podlaczyc na dniach. Tak wiec jescze kilka pytan z malym nakresleniem sytuacji. Podczas budowy domu mialem pociagniete kable miedziane w scianach do internetu i wyglada to tak,...

    Sieci Początkujący   24 Lut 2014 18:48 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2895
  • Internet w laptopie nie działa - w telefonie jest OK

    Witam, Mam problem z internetem - internet normalnie działa w telefonie (iphone) a w laptopie niestety nie. Normalnie wyszukuje sieć wifi, łączy się ale strony się nie ładują. W chrome pojawia się jakiś komunikat odnośnie dnsow. Dodam jeszcze, ze gdy podłącze po kablu laptop do routera to normalnie...

    Sieci WiFi   01 Lut 2015 12:15 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1293
  • ruter - Internet światłowodowy od Orange - jaki ruter/router?

    Otóż wydaje mi się, że uda mi się podłączyć tak jak bym chciał bez wymiany routera DrayTek. Obejrzałem filmik: [url=]Instalacja internetu światłowodowego Orange Z tego co rozumiem, od tego urządzenia optycznego będzie na wyjściu RJotka, czyli będę mógł podłączyć tę RJotkę w gniazdo Gigabit WAN...

    Sieci LAN   03 Lut 2016 15:56 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1332
  • Internet światłowodowy-skąd czerpany jest Internet o takiej przepustowości?

    Hmm, to powiedz mi skąd ceny na poziomie za 1 Gb/s - 99zł. [url=]Patrz link

    Sieci LAN   07 Mar 2014 14:48 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2817
  • Netia internet na linii TP Ciekawe praktyki TP nagła zmiana uploadu i synchro

    Urzedzenia vdsl trzeba jednak kupic a tanie nie sa. To ze tpsa zmusili do udostepniania kanalizacji bylo donre. Szkoda ze dopiero rok temu na to wpadli. Zaciag swiatlo mozna. Chodzi o to ze za 5 lat znowu prawo zmienia i mi kaza udostepnic trakt swiatlowodowy za pol ceny od detalicznego. Wyjdzie...

    Sieci LAN   12 Lis 2013 17:07 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5826
  • Problem - Internet swiatłowodowy 250mbs a predkosc wifi 23-27mb

    Witam, posiadam interent swiatlowodowy konkretnie 250 mbs. Przy bezpośrednim podłączeniu routera do komputera predkość się zgadza jednak problem stanowia urzadzenia wifi. Na komputerach połaczonych przez wifi prędkość waha się od 23 do 27 mbs. Moj router to Zyxel Z-P2812HNU-F1 802.11n jest on własnością...

    Sieci WiFi   14 Kwi 2016 15:52 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 3075
  • Czy potrzebny nowy router? Internet światłowodowy protonet

    Witam, mam z protonet u 300mb po świetle, dostałem router swiatlowodowy Huawei z 2.4ghz i 5ghz po kablu przy sieciówce 1gb mam 320mb i dokładnie to samo na Galaxy s9+ na 5ghz , zadzwoń do nich i spytaj się o możliwość darmowej wymiany konwerter na router. Jeżeli nie mają w twojej miejscowości takiej...

    Sieci Co Kupić   23 Sie 2018 22:40 Odpowiedzi: 25    Wyświetleń: 2634
  • polaczenie dwoch routerow aby zwiekszyc zasieg WIFI

    Witam, Od momentu zmiany dostawcy internetu(z orange na inea) mam problem w nowym routerze huawei hg8247 z zasiegiem WIFI. Co tu duzo mowic jest bardzo slaby. Mam jeszcze "stary" router TP-Link TL-WA830RE. Chcialbym zrobic "most" z tych dwoch routerow i powiekszyc tym samym zasieg sieci. Kompletnie...

    Sieci WiFi   02 Gru 2016 10:33 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 738
  • Czy telewizja DVB-T może być płatna?

    Swiatlowod idzie od nich i internet musi byc ich. Tyle to jest zrozumiałe. Od 2012roku każdy developer zobowiązany jest ustawą do montażu instalacji umożliwiającej odbiór tv sat i DVB-T. Telewizja naziemna wymaga oplat Pomijając zwyczajową opłatę abonamentową(abonament rtv) - nie może być dodatkowo...

    Instalacje antenowe początkujący   05 Lis 2018 22:49 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 570
  • Różnica między VDSL a ADSL w praktyce - Netia

    ak tylko RZEKOMO profil "snr6" to nie jest sztywna granica i deslam stara się dostosować. Gdyby było na mur beton ustawione 6 zrywało by co chwilę jak ktoś inny zadzwoni i zakłóci linię . Jak kiedyś tam pokazywałem chyba SNR poniżej 3 nawet. Dodano po 1 Szybki internet światłowodowy - do 200...

    Sieci LAN   19 Lis 2019 08:21 Odpowiedzi: 1848    Wyświetleń: 397284
  • Ruter z opcja QoS (polaczenie ruter-ruter)

    witam, Znawca sieci nie jestem - potrzebuje zrobic nastepujący myk. Do domu mam podlaczony internet swiatlowodowy (na 1 pietrze wraz z jakims ruterem od uslugodawcy). Ja mieszkam na parterze i wifi jest dosc slabe... Chcialbym od rutera uslugodawcy przeciagnac kabel sieciowy RJ45 do nowej maszyny...

    Sieci Co Kupić   07 Lut 2020 17:39 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 165
  • FTTH - Kilka pytan do nowoczesnej sieci

    Ok, a co do montażu, to będzie jak na materiale poniżej (link) czy poprostu że ściany dostanę RJ45? link:

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   24 Maj 2014 20:09 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2403
  • Światłowód 150Mbps, jaki router gigabitowy / dekoder tv

    Witajcie, za niedlugo beda podlaczac mi internet swiatlowodowy 150 Mbps plus telewizja. Potrzebuje jakis dobry router do tego z portem gigabitowym ale nie drogi. Cena tak do 150zl +/-. Druga rzecz, jezeli bede juz mial wi fi to chcialbym obejsc sie bez jakichkolwiek kabli w domu. O ile do kompa dobranie...

    Sieci Co Kupić   11 Gru 2018 09:05 Odpowiedzi: 39    Wyświetleń: 5829
  • Witam. Czy President Jack+zet bv 130+zet p 27 i matcher TM 1000 Pozwolą na DX y

    (at)Olek II Brawo Olek, ze wytłumaczyleś temu :cry: Koledze ............... (at)tetris29 , jak sprawa wygląda. Jako ciekawostkę podam, że w Surinamie do niedawna było pasmo ,,bezlicencyjne" na KF ( 3,5 -4,5 MHz SSB), ale po objęciu zasięgiem komórkowym niemal całego kraju i ,,dżungli", uległo likwidacji....

    CB Radio   28 Mar 2018 17:39 Odpowiedzi: 33    Wyświetleń: 1824
  • Modem kablowy SB5100E Motorola dioda ONLINE zgasła na chwię

    ad1. Tak moze i byc 500 Upstram-ow :) Naprawde cenna uwaga... ad2. Taaa i bedzie dzialac np. upstream z jednej karty i downstream z drugiej ? Nawet jak karty sa w "Bundle" ? Na tych screenach widac dokladnie ze to sa dwie karty - bo zmienia sie wraz z upstream kanal downstrem. Owszem moze...

    Sieci LAN   18 Sie 2012 17:39 Odpowiedzi: 83    Wyświetleń: 9697
  • Połączenie LAN na światłowodzie TP.

    Jak sprawa ma się na światłowodzie bo nigdy nie mialem z nim do czynienia. Łączac 2 komputery oczywiste jest, że mozna by zrobić lan, ale czy majac światłowód od TP mamy możliwość dostępu tylko do internetu? Czy jak w X miejscowości jest światłowod TP to cz można zrobic jaks dysk, gdzie miejszkancy...

    Sieci LAN   31 Sie 2012 19:10 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2523
  • slot cat5.e - Gniazdo cta5e 2 zyły ?

    Kto, jest dostawcą tego internetu ? dostawca internetu jest Siminn mieszkam za granica, a internet bralem jako swiatlowodowy 50 mb/s i sa tylko dwie zyły do gniazdka bialy i czarny w srodku w scianie sa luzne jeszcze bialy i czerwony

    Sieci LAN   06 Kwi 2014 20:37 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 735
  • Multimedia polska - Urzadzenie optyczne laczace skretke i swiatlowod

    Witam. Jestem laikiem w temacie internetu swiatlowodowego. Mam oferte z multimedii na podlaczenie internet+telefon+telewizja. Do tej pory mialem 2mb internet a kable mam wkopane wszystkie i puszczone ziemia do domu od slupa odleglosc ok.70m. Chce zlecic montaz swiatlowodu do domu od tego slupa ale bez...

    Sieci LAN   31 Sty 2016 12:19 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 945
  • [42 cale] SMART LED do 2400

    Witam: 1. Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor? 35 m2 2. Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora? 3-4 m 3. Ile osób zasiada przed telewizorem? 1-4 4. Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu? także bokiem 5. Telewizor ma stać czy ma wisieć? wisieć 6. Jak...

    Jaki TV   26 Wrz 2013 17:46 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 2919
  • Modem z routerem - Zrywanie połączenia z serwerem...

    No tak masz rację. Oferują internet światłowodowy i odpisał facet z BOK że "Witam, tak ten światłowód to jest prawdziwa usługa. Do usługi wydajemy specjalne modem ONU z gniazdem optycznym i wszytko jest podłączone pod światłowody. Pozdrawiam Damian Szeffer" Mam pytanie czy ktoś z Was widział...

    Internet 3G, 4G, 5G, LTE   20 Kwi 2016 22:15 Odpowiedzi: 242    Wyświetleń: 9249
  • Jaki router do domowej sieci?

    Witam, mam takie pytanko. Posiadam internet z tv od prywatnego dostawcy po swiatlowodzie. Kabel swiatlowodowy mam dociagniety do skrzynki na osiedlu a stad kablem skretka do mojego mieszkania. Predkosc mojego internetu to 250/80. Okazalosie ze skretka idaca ze skrzynki do domu jest uszkodzona na...

    Sieci Co Kupić   23 Sie 2019 19:31 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 252
  • projekt sieci z wykorzystaniem światłowodu i UTP

    Mam problem z pracą inżynierską dostałem parę rzeczy i nie wiem jak za to się za brać : brak analizy natężenia ruchu w sieci O ile dobrze pamiętam, są tam dwa budynki. Trzeba stworzyć schemat topologiczny sieci, zastanowić się jakie aplikacje sieciowe są wykorzystywane i w jakim stopniu angażuja...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   04 Mar 2010 22:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1652
  • Neostrada - odleglosc od centrali a maksymalna predkosc - Pentagram Cerberus

    Witam. Chcialem sobie pewien czas temu przedluzyc umowe na Neostrade - zwiekszajac jednoczesnie predkosc z 1mbit/s do 2mbit/s (cena... taka sama). Konsultant Neostrady jednak mi powiedzial, ze.... nie bedzie ona dzialac. (rozmowa odbyta rok temu). Mimo wszystko sprobowalem - polaczenie dziala z odpowiednia...

    Sieci LAN   11 Lip 2011 03:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1846
  • Łączenie dwóch budynków - przewód telefoniczny czy skrętka

    Tylko jaki ma sens uzywanie kabla telefonicznego. Kabel telefoniczny jest tylko do telefonu i ethernetu nie puscisz. Kablem ethernetowym puscisz telefon albo ethernet. Jesli to sa nowe budynki i ma byc wedlug norm to zapomnij ze pociagnac mozna jakikolwiek kabel miedziany i skonczy sie to na optycznym. Teraz...

    Sieci Początkujący   03 Kwi 2015 16:23 Odpowiedzi: 70    Wyświetleń: 8208
  • Co pare sekund nie moge załadować strony internetowej [LAN]

    Na edge chyba działa normalnie, ale strony potrafia dlugo sie ladować a internet mam swiatlowodowy 60/60 i wczesniej tak sie nie ladowaly

    Sieci LAN   30 Lip 2018 07:44 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 171