tutaj http://obrazki.elektroda.net/0_128007232... Jaki masz IP na karcie sieciowej w komputerze ? Pokaż wynik "ipconfig" z komputera (okno CMD.exe)
Co masz w ipconfig /all komputera na którym udostępniasz połączenie?
Jaki IP dostaje karta WIFI w komputerze ? Start/uruchom: CMD.exe, wpisz ipconfig pokaż wydruk. Aby udostępnić połączenie internetowe googlaj: Udostępnianie połączenia internetowego ICS. Wykonaj ICS na karcie WIFI w komputerze, , podłącz [komputer] === (port WAN)[router] i pokaż "ipconfig" z komputera
Sieć jest widoczna? Jakie są dokładnie objawy? Co masz w ipconfig /all komputera na którym masz problem z połączeniem.
AP wpięty, pokaż "ipconfig /all" z komputera co nie ma neta. AP wypięty, pokaż "ipconfig /all" z komputera co ma neta. Dodano po 51 IP servera ? Co ten serwer robi, do czego on jest ? OS serwera ?
podłącz [modem] === [komputer] uruchom CMD.exe, wpisz ipconfig /all załącz wynik podłącz [modem]===(port WAN)[router]===[komputer] załacz "ipconfig /all" załącz Status Routera
Wklej wynik polecenia ipconfig /all z komputera który ma udostępniać połączenie.
Ustaw konkretny kanał dla sieci bezprzewodowej. Daj ipconfig /all z komputera który ma problem z siecią.
W komputerze? Na automat powinno być. Pokaż zrzut z zakładki status routera, pokaż ipconfig /all z komputera zapiętego za routerem. Rozumiem, że Internet nie dziala?
Jak wpiszesz: C:\Windows\System32\ipconfig.exe to dziala? Jezeli tak to popraw zmienna path. Wpisz path w oknie i sprawdz czy masz na liscie: PATH=C:\Windows\system32;C:\Windows;C:\W... Jak nie to dopisz w https://www.architectryan.com/2018/03/17...
Pokaż wyniki polecenia ipconfig /all z obydwu komputerów
Z configa może skorzystać tylko osoba posiadająca takie samo urządzenie.. Opisz, w czym dokładnie problem, pokaż screeny ze statusu routera, "ipconfig /all" z komputera.
Pokaż ipconfig /all z podłączonego komputera za tym APkiem.
To daj zrzuty statusów obu routerów i ipconfig /all podpiętego komputera do WA5110G
Czyli podłączając się kablem (komputer) pod tp-link masz internet, tak? Daj ipconfig/all. Następnie podłacz tp-link do cisco i komputer również do cisco (switch). Daj ipconfig/all.
Ustaw router następująco Quick config: (*) WAN Only, patrz podręcznik reszta domyślne podłącz docelową konfigurację i pokaż ping 8.8.8.8 ping 192.168.0.1 ipconfig jak nadal nie ma neta to znajdż w routerze sekcję MAC Clone i wisz tam adres fizyczny karty sieciowej z komputera, "ipconfig /all" pokaże adres fizyczny karty w komputerze.
Podłacz komputer pod ST330, start/uruchom: CMD.exe, wpisz ipconfig /all załącz wynik Podłącz router pod neta i komputer do routera. - załącz stronę "Status" rotuera. - załącz "ipconfig /all"
Wydałeś na komputerze polecenie ipconfig/all gdy router był do niego podpięty kablem?
Ustaw w routerze MAC taki jaki miała wcześniej działająca karta. Podaj jeszcze IP jakie router dostaje od Vectry i wynik polecenia ipconfig /all z komputera.
Wrzuć ipconfig /all ze starego komputera kiedy korzystasz normalnie z internetu.
Na początek napisz co ustawiłeś na routerze i załącz zrzut ekranu z zakładki status. Dodatkowo wynik polecenie ipconfig /all z komputera. Przy obecnych danych można tylko zgadywać ...
Wklej tutaj wynik polecenia ipconfig /all wykonanego na komputerze z tą kartą.
Tak, jak zmienisz to reboot komputer i sprawdż "ipconfig /all" czy zmieniło.
Hmmm.... nie wiem, coś podejrzanie wygląda komp1, brama na LAN-ie nie powinno jej być tam wykonaj komp1 - usuń konfiguracje ICS - pokaż ipconfig /all - ustaw ICS ponownie, ale pokaż każdy krok co robisz - uruchom komputer ponownie - pokaż ipconfig /all wykonaj ponownie poprzednie testy i zrzuty
Uruchom w tryb awaryjny + obsługa sieci. ping 8.8.8.8 ping onet.pl tracert -d 8.8.8.8 ipconfig
W komputerze, okno cmd.exe ipconfig /flushdns test, jak nadal nie działa to spróbuj w komputerze ustawić DNS y ręcznie na 8.8.8.8 8.8.4.4
Wrzuć screena z okienka terminala komputera po wpisaniu ipconfig /all
Bramki masz zle poustawiane. Brama kazdego komputera ma byc router - 192.168.1.1 Ustaw manualne IP na tamtych komputerach z tej klasy i sprawdz czy bedzie dzialalo. Podaj ipconfig /all z jakiegos komputera przylaczonego za tym mostem.
Podłącz komputer skrętką do edimaxa ping IP_EDIMAX ipconfig /all załącz wynik Podłącz komputer skrętką do dlinka ping IP_EDIMAX ipconfig /all załącz wynik w dlinku, WIFI, kanał taki sam jak w edimaxie ? W edimaxie kanał WIFI ręcznie, nie automatycznie ? Na razie wyłącz zabezpieczenia WIFI w edimaxie i dlinku. Pokaż ustawienie WIFI edimaxa i dlinka....
Sprawdź jakie IP ma wtedy komputer - polecenie ipconfig /all lub opcja stan i zakładka obsługa w połączeniu sieciowym.
Wklej wynik polecenia ipconfig /all z komputera podłączonego bezpośrednio do łącza.
Pokaz ping IP_PRZECIWNEGO_KOMPTUERA arp -a route print ipconfig /all na obu komputerach
Daj jeszcze obrazek z ipconfig /all na komputerze który łączy się przez tp-linka - [url=http://tplink-forum.pl/sieci-komput...
Start/uruchom: CMD.exe wpisz ipconfig pokaż wydruk z obu komputerów
Masz modem ADSL ? Podaj wynik polecenia ipconfig /all z komputera. Jeśli masz tylko takie dane, to wygląda na to, że nie masz połączenia PPP. Z moich wiadomości wynika, że Dialog oferuje połączenia przez modem ADSL z sesją PPP. Nie posiadam jednak takiego łącza.
W połączenie lokalne / właściwości / TCP/IP / Właściwości - włącz wszystko na automatyczne. W menu routera w Clone Mac wpisz 00-16-EC-F3-ED-58 Dodano po 6 Jeśli to nie zadziała musisz konfigurować ustawienia routera WAN/IP Statyczne. Jeśli znasz konfigurację to wpisz, jeśli nie to skontaktuj się z administratorem sieci. Pokaż ipconfig /all komputer...
Podłącz po każdy komputer do tej sieci i wykonaj polecenie ipconfig /all Wklej tutaj wyniki, opisując który log jest z którego komputera.
Podaj wynik polecenia ipconfig /all z działającego komputera za tym modemem. Następnie podaj ustawienia routera - (IP, maska, bram , dns na WAN i LAN)
Jeśli IP komputera bez routera jest 192.168.1.* to masz konflikt adresów sieciowych, wtedy zmień LAN IP routera na 192.168.2.1, jeśli to nie zadziała to Podłącz komputer bez routera, start/uruchom: CMD.exe wpisz ping onet.pl ipconfig /all pokaż wyniki. Podłącz komputer kablem przez router. ping onet.pl ping 213.180.146.27 ipconfig /all pokaż wydruki...
Ok, daj teraz z tego komputera screen-a z ipconfig /all
Ta sama pula adresów IP, grupa robocza oraz udostępnione zasoby i przy ustawieniach domyślnych routera powinno działać. Możesz wkleić co pokazuje ipconfig /all każdego z komputerów.
Z okna cmd.exe, wpisz tracert -d 8.8.8.8 ipconfig /all pokaż wydruk
ipconfig /all możesz sprawdzić jakie dostajesz.
W linii poleceń wykonaj ipconfig /all w komputerze z internetem i tym bez. Wrzuć tutaj. (at)salmon - zdublowaliśmy się :lol:
Zaloguj się na ten Router i wpisz te DNS-y które masz w ipconfig
Reset do ustawień febrycznych robiłeś? Pokaż ten obrazek z ipconfig? Komputer połączony tylko z Sagemcom-em?
-> zick.pl -- udostępnianie połączenia internetowego ma wbudowany serwer DHCP -> simon_82k wpisz w menu start w uruchom cmd.exe i napisz co ci wywala polecenie "ipconfig /all" na obu komputerach
Na pierwszy strzał stawiam to co zwykle - konflikt adresów IP, a ściśle pokrywające się pule IP na jednej i drugiej stronie routera. Rozwiązanie: Wejście do kontroli routera, w menu kliknąć opcję LAN i tam jako LAN IP ustawić 192.168.3.1, zapisać i zrestartować. Dla pewności komputer też. Jak nie pomoże to pokaż ipconfig /all dla komputera podłączonego...
Dostajesz jakąś adresację na ten komputer? Sprawdź przez polecenie ipconfig wpisane do cmd (konsola).
:arrow: Wpisz w wierszu polecenia ipconfig .
nie mam możliwości sprawdzenia tego na innym komputerze... ale tak jak pisałem w pierwszym poście po zmianie dns na 8.8.8.8 chwilowo było dobrze aż do restartu... Restartu komputera ? Wpisywales ipconfig /flushdns ? Antywirus ? Firewall ? Inne syfy ?
Czy pingujesz router Tl-WR340G ? domyślnie 192.168.1.1. Czy pingujesz Tl-Wa500G -domyślnie 192.168.1.254. Jakie adresy Ip pobrał twój komputer (uruchom/cmd -> ipconfig)
A co dostajesz na komputerze po komendzie ipconfig /all ? A skąd się bierze kolejna wersja adresu LAN: 192.168. 31 .1 ?
Połaczenie kablowe do komputera i wpisanie komendy ipconfig/all też nic nie daje?
Ustawiłeś dokładnie tak jak opisałem ? wklej tutaj wynik polecenia ipconfig /all z obu komputerów.
Podłącz drugi komputer do neta przez modem jak pisałeś, start/uruchom: cmd.exe ping 213.180.146.27 ipconfig /all pokaż wydruki Na komputerze bez neta - daj wydruki jak wyżej - pokaż błąd co wyskakuje (zrzut)
Pokaż parametry sieciowe z komputera np. ipconfig /all
No a drugi koniec kabla do czego jest wpięty? Urządzenia połączone przez WiFi mają dostęp do sieci? Jaki system zainstalowany na komputerze? Pokaż co masz po wpisaniu ipconfig /all
ipconfig w komputerze pokazał 192.168.1.104 Ipconfig pokazuje adres IP komputera, albo adres bramy, czyli routera od strony sieci LAN. Router ma dwa porty. Nas interesuje WAN i tamten adres. Ale sam napisałeś: Operator niestety zmienił dane logowania i nie mogę ... więc niczego nie sprawdzisz. Ale, jak znam życie - prywatny. W ostateczności będę zmuszony...
A to ciekawostka. To zapisz tak jak jest, i pokaz ipconfig z komputera.
Wystarczy połączyć routery i będzie możliwa komunikacja miedzy sieciami. Tylko do automatycznej widoczności komputerów w otoczeniu sieciowym potrzebny jest serwer WINS. Pytanie tylko jakie masz te routery (podaj model) i jak ustawione - podaj wynik polecenia ipconfig /all z jednego z komputerów z obu sieci.
Jaki masz router, jakie połączenie z ISP, jaki adres dostajesz na komputer (ipconfig /all)?
Więc tak na kompie nr 1 Konfiguracja IP systemu Windows Nazwa hosta . . . . . . . . . . . : TOMEK Sufiks podstawowej domeny DNS . . . . . . : Typ węzła . . . . . . . . . . . . : Nieznany Routing IP włączony . . . . . . . : Tak Serwer WINS Proxy włączony. . . . : Nie Lista przeszukiwania sufiksów DNS : cyber Karta Ethernet Połączenie sieci bezprzewodowej:...
Podłącz [router] === [komputer] Start/Uruchom: CMD.exe, wpisz ipconfig załącz wynik
Wywołaj polecenie ipconfig/all
Na komputerze gdzie jest net, uruchom cmd.exe, wpisz ping 8.8.8.8 ping onet.pl ipconfig arp -a pokaż wydruki to samo na komputerze gdzie nie ma neta.
Jak podepniesz kabel pod router to dioda się normalnie swieci? (dioda na routerze i z tyłu kompa tam gdzie wpinasz kabel) ps. Bardzo kiepskie zdjęcia. Sprawdz jeszcze czy ci przydziela adres IP. cmd i potem ipconfig
Pokaż wynik komendy ipconfig/all z twojego komputera którym się łączysz do łącza LTE. Założenia moje są takie, że wyłączysz w tym ZTE WIFI, połączysz kablem ZTE i Tplink wtedy Tplink będzie udostępniał Internet przez WIFI, ZTE pozostanie funkcja modemu i routera. Połączenia przewodowe i bezprzewodowe będziesz realizował przez TPlink.
Masz zrobić reset TP-linka do ustawień fabrycznych (przycisk reset ponad 10sek) i podłączyć go tylko do komputera. Dać obrazek z ipconfig /all
podłącz router (port LAN)tylko do komputera i prądu. Resztę kabli odłącz. Komputer i router zrestartuj. Sprawdź IPCONFIG
Co pokazuje ipconfig na komputerze gdzie masz dostęp do internetu?
Podaj ustawienia: - starego routera - działających komputerów podłączonych do starego routera (ipconfig) - nowego routera - działających komputerów podłączonych do nowego routera - oraz ustawienia szefa ww przypadkach
Grupy robocze takie same, komputery się pingują, firewall w obydwu przypadkach wyłączony, na razie nie mam dostępu do komputera z WinXP więc na razie nie wrzucę loga z ipconfig. Komputery nadal się nie widzą, bardzo możliwe, że to jakaś błahostka...
Gdzie niby ten konflikt adresów? Na twoim komputerze, pokaż wynik komendy: ipconfig /all lub sprawdź czy masz załączone na komputerze automatyczne pobieranie adresu.
Daj screen-a ze statusu twojego routera. Co się dziej jak podłączysz kabel bezpośrednio do komputera? Zrób wtedy komendę ipconfig /all i też wrzuć na forum.
Uruchom router, Połącz kabel do routera z komputera Uruchom cmd.exe, wpisz ipconfig /all pokaż wydruk (wklej do sekcji spoiler)
Żadnych czarów w ipconfig wydruku nie widzę - DHCP jak pisałeś, router powinien "udawać" komputer bez problemu.
Możliwe że masz coś poprzestawiane w konfiguracji połączeń na komputerze. w ipconfig brama domyślna na komputerze powinna być 192.168.1.1 taka jak adres routera a jest jakaś inna.
Podłącz TYLKO [cisoc] === [komputer] z okna cmd.exe wpisz ipconfig podłącz TYLKO [router] === [komputer] ipconfig patrz jaka jest Brama Domyślna
Na każdym komputerze, start/uruchom: CMD.exe wpisz ipconfig załącz wyniki
W starym komputerze : menu start - run -cmd - ipconfig/all , zrób to na podłączonym kablu , uzyskasz info o adresie MAC , i IP.
Ta sama brama co w komputerze = adres routera okno cmd.exe, wpisz ipconfig tam będzie podana.
Ustaw IP kart sieciowych ręcznie: komp1: 192.168.1.1 maska 255.255.255.0 reszta puste komp2: 192.168.1.2 maska 255.255.255.0 reszta puste Z komputera1, start/uruchom: CMD.exe, wpisz ping 192.168.1.2 ipconfig załącz wynik
probowales czyscic dnsy ? ctrl+r -> cmd ipconfig/flushdns
Podłącz do portu LAN komputer, start/uruchom: CMD.exe wpisz ipconfig /all ping 192.168.1.245 ping 192.168.1.245 załącz wynik
Daj screen-a z komendy ipconfig /all - komputer gdzie masz problem z dostępem do internetu.
Jaki router, jaki modem? Komputer i laptop łączone za pomocą kabla (wifi wyłączone)? Daj wynik polecenia ipconfig/all (na komputerze)
A mógłbyś wrzucić dokładnie taki sam screen ipconfig z komputera Win7?
Napisz jaki posiadasz sprzęt w domu. Modele urządzeń, co i jak jest podłączone, jaki system operacyjny na komputerze, ipconfig z działającego komputera.
Jakim kablem masz dostarczony ten internet do mieszkania? Daj screen-a z komendy ipconfig /all kiedy masz dostęp do internetu na komputerze.
Reset 841 do fabrycznych ustawień. podłącz, _TYLKO_ 941 ==== komputer pokaż "ipconfig /all" z komputera.
To znaczy? Co masz w ipconfig /all? Komputer przeskanuj Malwarebytes i AdwClenaer
Jeśli jest taka możliwość podepnij ten komputer do innego switcha i zobacz co się będzie działo. Możesz pokazać wynik ipconfig /all?
... Kolego zamieść schemat połączeń z podaniem modeli urządzeń oraz fotki z: - ipconfig /all (komputer); - sieć (Rejestrator BCS).
Podłącz komputer do routera, uruchom cmd.exe, wpisz ipconfig /all Znajdź brama domyślna, ten ip to jest ip routera.
Czyli prawdopodobnie problem z bramą lub DNS na karcie sieciowej komputera. Co masz w ipconfig /all komputera kiedy kabel masz w WA701ND i próbujesz połączyć się z internetem.
Podepnij kabel lan od dostawcy do portu WAN routera. Wyłącz oba urządzenia. Po 30 sekundach włącz je. Teraz połącz się przez WIFI - jest internet? Nie ma? Jakiś błąd? Czy z poziomu WIFI możesz wejść na stronę konfiguracyjną routera? Daj wynik z cmd na komputerze ipconfig /all jeśli nie działa. Jeśli działa - super. Nie działa? Podłącz kabel lan do jednego...
Podłącz kabel od komputera do routera, start/uruchom: CMD.exe wpisz ipconfig /all załącz wynik.
najpierw otwórz terminal (cmd) potem wpisz ipconfig /all i zrób zrzut. Pozrawiam
Jakie porty przekierował Tobie dostawca? w ipconfig / na komputerze ZAWSZE będziesz miał wewnętrzne ip.
ipconfig ipconfig stare komputery ipconfig stare komputery ipconfig komputery diagnostyki
używana alpine wyświetlacz piekarnika elektrolux pavilion dioda
tranzystor kluczujący ekspres przelewowy
VW Passat B7 – centralny zamek otwiera, ale nie zamyka drzwi: mikrostyk, siłownik, przewody Silnik 3-fazowy 230V – czy kondensator 45µF jest za mały? Grzanie silnika, dobór pojemności