tutaj http://obrazki.elektroda.net/0_128007232... Jaki masz IP na karcie sieciowej w komputerze ? Pokaż wynik "ipconfig" z komputera (okno CMD.exe)
Co masz w ipconfig /all komputera na którym udostępniasz połączenie?
Jaki IP dostaje karta WIFI w komputerze ? Start/uruchom: CMD.exe, wpisz ipconfig pokaż wydruk. Aby udostępnić połączenie internetowe googlaj: Udostępnianie połączenia internetowego ICS. Wykonaj ICS na karcie WIFI w komputerze, , podłącz [komputer] === (port WAN)[router] i pokaż "ipconfig" z komputera
Sieć jest widoczna? Jakie są dokładnie objawy? Co masz w ipconfig /all komputera na którym masz problem z połączeniem.
AP wpięty, pokaż "ipconfig /all" z komputera co nie ma neta. AP wypięty, pokaż "ipconfig /all" z komputera co ma neta. Dodano po 51 IP servera ? Co ten serwer robi, do czego on jest ? OS serwera ?
podłącz [modem] === [komputer] uruchom CMD.exe, wpisz ipconfig /all załącz wynik podłącz [modem]===(port WAN)[router]===[komputer] załacz "ipconfig /all" załącz Status Routera
Wklej wynik polecenia ipconfig /all z komputera który ma udostępniać połączenie.
Ustaw konkretny kanał dla sieci bezprzewodowej. Daj ipconfig /all z komputera który ma problem z siecią.
W komputerze? Na automat powinno być. Pokaż zrzut z zakładki status routera, pokaż ipconfig /all z komputera zapiętego za routerem. Rozumiem, że Internet nie dziala?
Jak wpiszesz: C:\Windows\System32\ipconfig.exe to dziala? Jezeli tak to popraw zmienna path. Wpisz path w oknie i sprawdz czy masz na liscie: PATH=C:\Windows\system32;C:\Windows;C:\W... Jak nie to dopisz w https://www.architectryan.com/2018/03/17...
Pokaż wyniki polecenia ipconfig /all z obydwu komputerów
Z configa może skorzystać tylko osoba posiadająca takie samo urządzenie.. Opisz, w czym dokładnie problem, pokaż screeny ze statusu routera, "ipconfig /all" z komputera.
Pokaż ipconfig /all z podłączonego komputera za tym APkiem.
To daj zrzuty statusów obu routerów i ipconfig /all podpiętego komputera do WA5110G
Czyli podłączając się kablem (komputer) pod tp-link masz internet, tak? Daj ipconfig/all. Następnie podłacz tp-link do cisco i komputer również do cisco (switch). Daj ipconfig/all.
Ustaw router następująco Quick config: (*) WAN Only, patrz podręcznik reszta domyślne podłącz docelową konfigurację i pokaż ping 8.8.8.8 ping 192.168.0.1 ipconfig jak nadal nie ma neta to znajdż w routerze sekcję MAC Clone i wisz tam adres fizyczny karty sieciowej z komputera, "ipconfig /all" pokaże adres fizyczny karty w komputerze.
Podłacz komputer pod ST330, start/uruchom: CMD.exe, wpisz ipconfig /all załącz wynik Podłącz router pod neta i komputer do routera. - załącz stronę "Status" rotuera. - załącz "ipconfig /all"
Wydałeś na komputerze polecenie ipconfig/all gdy router był do niego podpięty kablem?
Ustaw w routerze MAC taki jaki miała wcześniej działająca karta. Podaj jeszcze IP jakie router dostaje od Vectry i wynik polecenia ipconfig /all z komputera.
Wrzuć ipconfig /all ze starego komputera kiedy korzystasz normalnie z internetu.
Na początek napisz co ustawiłeś na routerze i załącz zrzut ekranu z zakładki status. Dodatkowo wynik polecenie ipconfig /all z komputera. Przy obecnych danych można tylko zgadywać ...
Wklej tutaj wynik polecenia ipconfig /all wykonanego na komputerze z tą kartą.
Tak, jak zmienisz to reboot komputer i sprawdż "ipconfig /all" czy zmieniło.
Uruchom w tryb awaryjny + obsługa sieci. ping 8.8.8.8 ping onet.pl tracert -d 8.8.8.8 ipconfig
Hmmm.... nie wiem, coś podejrzanie wygląda komp1, brama na LAN-ie nie powinno jej być tam wykonaj komp1 - usuń konfiguracje ICS - pokaż ipconfig /all - ustaw ICS ponownie, ale pokaż każdy krok co robisz - uruchom komputer ponownie - pokaż ipconfig /all wykonaj ponownie poprzednie testy i zrzuty
Wrzuć screena z okienka terminala komputera po wpisaniu ipconfig /all
W komputerze, okno cmd.exe ipconfig /flushdns test, jak nadal nie działa to spróbuj w komputerze ustawić DNS y ręcznie na 8.8.8.8 8.8.4.4
Bramki masz zle poustawiane. Brama kazdego komputera ma byc router - 192.168.1.1 Ustaw manualne IP na tamtych komputerach z tej klasy i sprawdz czy bedzie dzialalo. Podaj ipconfig /all z jakiegos komputera przylaczonego za tym mostem.
Podłącz komputer skrętką do edimaxa ping IP_EDIMAX ipconfig /all załącz wynik Podłącz komputer skrętką do dlinka ping IP_EDIMAX ipconfig /all załącz wynik w dlinku, WIFI, kanał taki sam jak w edimaxie ? W edimaxie kanał WIFI ręcznie, nie automatycznie ? Na razie wyłącz zabezpieczenia WIFI w edimaxie i dlinku. Pokaż ustawienie WIFI edimaxa i dlinka....
Sprawdź jakie IP ma wtedy komputer - polecenie ipconfig /all lub opcja stan i zakładka obsługa w połączeniu sieciowym.
Wklej wynik polecenia ipconfig /all z komputera podłączonego bezpośrednio do łącza.
Pokaz ping IP_PRZECIWNEGO_KOMPTUERA arp -a route print ipconfig /all na obu komputerach
Daj jeszcze obrazek z ipconfig /all na komputerze który łączy się przez tp-linka - [url=http://tplink-forum.pl/sieci-komput...
Start/uruchom: CMD.exe wpisz ipconfig pokaż wydruk z obu komputerów
Masz modem ADSL ? Podaj wynik polecenia ipconfig /all z komputera. Jeśli masz tylko takie dane, to wygląda na to, że nie masz połączenia PPP. Z moich wiadomości wynika, że Dialog oferuje połączenia przez modem ADSL z sesją PPP. Nie posiadam jednak takiego łącza.
W połączenie lokalne / właściwości / TCP/IP / Właściwości - włącz wszystko na automatyczne. W menu routera w Clone Mac wpisz 00-16-EC-F3-ED-58 Dodano po 6 Jeśli to nie zadziała musisz konfigurować ustawienia routera WAN/IP Statyczne. Jeśli znasz konfigurację to wpisz, jeśli nie to skontaktuj się z administratorem sieci. Pokaż ipconfig /all komputer...
Podłącz po każdy komputer do tej sieci i wykonaj polecenie ipconfig /all Wklej tutaj wyniki, opisując który log jest z którego komputera.
Podaj wynik polecenia ipconfig /all z działającego komputera za tym modemem. Następnie podaj ustawienia routera - (IP, maska, bram , dns na WAN i LAN)
Jeśli IP komputera bez routera jest 192.168.1.* to masz konflikt adresów sieciowych, wtedy zmień LAN IP routera na 192.168.2.1, jeśli to nie zadziała to Podłącz komputer bez routera, start/uruchom: CMD.exe wpisz ping onet.pl ipconfig /all pokaż wyniki. Podłącz komputer kablem przez router. ping onet.pl ping 213.180.146.27 ipconfig /all pokaż wydruki...
Ok, daj teraz z tego komputera screen-a z ipconfig /all
Ta sama pula adresów IP, grupa robocza oraz udostępnione zasoby i przy ustawieniach domyślnych routera powinno działać. Możesz wkleić co pokazuje ipconfig /all każdego z komputerów.
Z okna cmd.exe, wpisz tracert -d 8.8.8.8 ipconfig /all pokaż wydruk
ipconfig /all możesz sprawdzić jakie dostajesz.
W linii poleceń wykonaj ipconfig /all w komputerze z internetem i tym bez. Wrzuć tutaj. (at)salmon - zdublowaliśmy się :lol:
Zaloguj się na ten Router i wpisz te DNS-y które masz w ipconfig
Reset do ustawień febrycznych robiłeś? Pokaż ten obrazek z ipconfig? Komputer połączony tylko z Sagemcom-em?
-> zick.pl -- udostępnianie połączenia internetowego ma wbudowany serwer DHCP -> simon_82k wpisz w menu start w uruchom cmd.exe i napisz co ci wywala polecenie "ipconfig /all" na obu komputerach
Na pierwszy strzał stawiam to co zwykle - konflikt adresów IP, a ściśle pokrywające się pule IP na jednej i drugiej stronie routera. Rozwiązanie: Wejście do kontroli routera, w menu kliknąć opcję LAN i tam jako LAN IP ustawić 192.168.3.1, zapisać i zrestartować. Dla pewności komputer też. Jak nie pomoże to pokaż ipconfig /all dla komputera podłączonego...
Dostajesz jakąś adresację na ten komputer? Sprawdź przez polecenie ipconfig wpisane do cmd (konsola).
Pokaż parametry sieciowe z komputera np. ipconfig /all
:arrow: Wpisz w wierszu polecenia ipconfig .
A co dostajesz na komputerze po komendzie ipconfig /all ? A skąd się bierze kolejna wersja adresu LAN: 192.168. 31 .1 ?
nie mam możliwości sprawdzenia tego na innym komputerze... ale tak jak pisałem w pierwszym poście po zmianie dns na 8.8.8.8 chwilowo było dobrze aż do restartu... Restartu komputera ? Wpisywales ipconfig /flushdns ? Antywirus ? Firewall ? Inne syfy ?
Czy pingujesz router Tl-WR340G ? domyślnie 192.168.1.1. Czy pingujesz Tl-Wa500G -domyślnie 192.168.1.254. Jakie adresy Ip pobrał twój komputer (uruchom/cmd -> ipconfig)
Połaczenie kablowe do komputera i wpisanie komendy ipconfig/all też nic nie daje?
No a drugi koniec kabla do czego jest wpięty? Urządzenia połączone przez WiFi mają dostęp do sieci? Jaki system zainstalowany na komputerze? Pokaż co masz po wpisaniu ipconfig /all
ipconfig w komputerze pokazał 192.168.1.104 Ipconfig pokazuje adres IP komputera, albo adres bramy, czyli routera od strony sieci LAN. Router ma dwa porty. Nas interesuje WAN i tamten adres. Ale sam napisałeś: Operator niestety zmienił dane logowania i nie mogę ... więc niczego nie sprawdzisz. Ale, jak znam życie - prywatny. W ostateczności będę zmuszony...
Ustawiłeś dokładnie tak jak opisałem ? wklej tutaj wynik polecenia ipconfig /all z obu komputerów.
Podłącz drugi komputer do neta przez modem jak pisałeś, start/uruchom: cmd.exe ping 213.180.146.27 ipconfig /all pokaż wydruki Na komputerze bez neta - daj wydruki jak wyżej - pokaż błąd co wyskakuje (zrzut)
A to ciekawostka. To zapisz tak jak jest, i pokaz ipconfig z komputera.
Wystarczy połączyć routery i będzie możliwa komunikacja miedzy sieciami. Tylko do automatycznej widoczności komputerów w otoczeniu sieciowym potrzebny jest serwer WINS. Pytanie tylko jakie masz te routery (podaj model) i jak ustawione - podaj wynik polecenia ipconfig /all z jednego z komputerów z obu sieci.
Jaki masz router, jakie połączenie z ISP, jaki adres dostajesz na komputer (ipconfig /all)?
Wywołaj polecenie ipconfig/all
Więc tak na kompie nr 1 Konfiguracja IP systemu Windows Nazwa hosta . . . . . . . . . . . : TOMEK Sufiks podstawowej domeny DNS . . . . . . : Typ węzła . . . . . . . . . . . . : Nieznany Routing IP włączony . . . . . . . : Tak Serwer WINS Proxy włączony. . . . : Nie Lista przeszukiwania sufiksów DNS : cyber Karta Ethernet Połączenie sieci bezprzewodowej:...
Podłącz [router] === [komputer] Start/Uruchom: CMD.exe, wpisz ipconfig załącz wynik
Na komputerze gdzie jest net, uruchom cmd.exe, wpisz ping 8.8.8.8 ping onet.pl ipconfig arp -a pokaż wydruki to samo na komputerze gdzie nie ma neta.
Podaj ustawienia: - starego routera - działających komputerów podłączonych do starego routera (ipconfig) - nowego routera - działających komputerów podłączonych do nowego routera - oraz ustawienia szefa ww przypadkach
Jak podepniesz kabel pod router to dioda się normalnie swieci? (dioda na routerze i z tyłu kompa tam gdzie wpinasz kabel) ps. Bardzo kiepskie zdjęcia. Sprawdz jeszcze czy ci przydziela adres IP. cmd i potem ipconfig
Pokaż wynik komendy ipconfig/all z twojego komputera którym się łączysz do łącza LTE. Założenia moje są takie, że wyłączysz w tym ZTE WIFI, połączysz kablem ZTE i Tplink wtedy Tplink będzie udostępniał Internet przez WIFI, ZTE pozostanie funkcja modemu i routera. Połączenia przewodowe i bezprzewodowe będziesz realizował przez TPlink.
Masz zrobić reset TP-linka do ustawień fabrycznych (przycisk reset ponad 10sek) i podłączyć go tylko do komputera. Dać obrazek z ipconfig /all
Co pokazuje ipconfig na komputerze gdzie masz dostęp do internetu?
podłącz router (port LAN)tylko do komputera i prądu. Resztę kabli odłącz. Komputer i router zrestartuj. Sprawdź IPCONFIG
Grupy robocze takie same, komputery się pingują, firewall w obydwu przypadkach wyłączony, na razie nie mam dostępu do komputera z WinXP więc na razie nie wrzucę loga z ipconfig. Komputery nadal się nie widzą, bardzo możliwe, że to jakaś błahostka...
Gdzie niby ten konflikt adresów? Na twoim komputerze, pokaż wynik komendy: ipconfig /all lub sprawdź czy masz załączone na komputerze automatyczne pobieranie adresu.
Daj screen-a ze statusu twojego routera. Co się dziej jak podłączysz kabel bezpośrednio do komputera? Zrób wtedy komendę ipconfig /all i też wrzuć na forum.
Uruchom router, Połącz kabel do routera z komputera Uruchom cmd.exe, wpisz ipconfig /all pokaż wydruk (wklej do sekcji spoiler)
Żadnych czarów w ipconfig wydruku nie widzę - DHCP jak pisałeś, router powinien "udawać" komputer bez problemu.
Możliwe że masz coś poprzestawiane w konfiguracji połączeń na komputerze. w ipconfig brama domyślna na komputerze powinna być 192.168.1.1 taka jak adres routera a jest jakaś inna.
Podłącz TYLKO [cisoc] === [komputer] z okna cmd.exe wpisz ipconfig podłącz TYLKO [router] === [komputer] ipconfig patrz jaka jest Brama Domyślna
Na każdym komputerze, start/uruchom: CMD.exe wpisz ipconfig załącz wyniki
Ta sama brama co w komputerze = adres routera okno cmd.exe, wpisz ipconfig tam będzie podana.
W starym komputerze : menu start - run -cmd - ipconfig/all , zrób to na podłączonym kablu , uzyskasz info o adresie MAC , i IP.
probowales czyscic dnsy ? ctrl+r -> cmd ipconfig/flushdns
Ustaw IP kart sieciowych ręcznie: komp1: 192.168.1.1 maska 255.255.255.0 reszta puste komp2: 192.168.1.2 maska 255.255.255.0 reszta puste Z komputera1, start/uruchom: CMD.exe, wpisz ping 192.168.1.2 ipconfig załącz wynik
Podłącz do portu LAN komputer, start/uruchom: CMD.exe wpisz ipconfig /all ping 192.168.1.245 ping 192.168.1.245 załącz wynik
Daj screen-a z komendy ipconfig /all - komputer gdzie masz problem z dostępem do internetu.
Jaki router, jaki modem? Komputer i laptop łączone za pomocą kabla (wifi wyłączone)? Daj wynik polecenia ipconfig/all (na komputerze)
Napisz jaki posiadasz sprzęt w domu. Modele urządzeń, co i jak jest podłączone, jaki system operacyjny na komputerze, ipconfig z działającego komputera.
A mógłbyś wrzucić dokładnie taki sam screen ipconfig z komputera Win7?
Reset 841 do fabrycznych ustawień. podłącz, _TYLKO_ 941 ==== komputer pokaż "ipconfig /all" z komputera.
Jakim kablem masz dostarczony ten internet do mieszkania? Daj screen-a z komendy ipconfig /all kiedy masz dostęp do internetu na komputerze.
To znaczy? Co masz w ipconfig /all? Komputer przeskanuj Malwarebytes i AdwClenaer
Jeśli jest taka możliwość podepnij ten komputer do innego switcha i zobacz co się będzie działo. Możesz pokazać wynik ipconfig /all?
... Kolego zamieść schemat połączeń z podaniem modeli urządzeń oraz fotki z: - ipconfig /all (komputer); - sieć (Rejestrator BCS).
Podłącz komputer do routera, uruchom cmd.exe, wpisz ipconfig /all Znajdź brama domyślna, ten ip to jest ip routera.
Czyli prawdopodobnie problem z bramą lub DNS na karcie sieciowej komputera. Co masz w ipconfig /all komputera kiedy kabel masz w WA701ND i próbujesz połączyć się z internetem.
Podepnij kabel lan od dostawcy do portu WAN routera. Wyłącz oba urządzenia. Po 30 sekundach włącz je. Teraz połącz się przez WIFI - jest internet? Nie ma? Jakiś błąd? Czy z poziomu WIFI możesz wejść na stronę konfiguracyjną routera? Daj wynik z cmd na komputerze ipconfig /all jeśli nie działa. Jeśli działa - super. Nie działa? Podłącz kabel lan do jednego...
Podłącz kabel od komputera do routera, start/uruchom: CMD.exe wpisz ipconfig /all załącz wynik.
najpierw otwórz terminal (cmd) potem wpisz ipconfig /all i zrób zrzut. Pozrawiam
Jakie porty przekierował Tobie dostawca? w ipconfig / na komputerze ZAWSZE będziesz miał wewnętrzne ip.
ipconfig ipconfig stare komputery ipconfig stare komputery ipconfig komputery firefox
nagrzewa kabel indesit instrukcja pralka tauron licznik dwukierunkowy
wymiana stacyjki renault modus ekspres naprawa
Mercedes W211 722.6/722.9 – skrzynia biegów w trybie awaryjnym przy 80°C, ATF, chłodnica, mechatronika Mercedes W202 C180 automat – brak wstecznego biegu po odpaleniu silnika, skrzynia 722.6/722.4