sprawdź czy jest iskra
Iskra jest losowa czy w rytm cewki zasilającej co by oznaczało zwarcie w instalacji lub magnecie. Przy zwartej cewce impulsatora też jest iskra?
Natomiast gdy stoi pod chmurką to odmawia posłuszeństwa. Czy traci iskrę?
Kurde, nie jestem wielkim znawcą w tej dziedzinie. Oddam auto do elektro mechanika, w ostateczności na złom . Nie poddawaj się HONDA cierpiała na blacharkę a jeżeli tu jest w miarę w porządku to powalczył bym przy niej , tam były dwa rodzaje złączek , fotka drugiego złącza kolory kompatybilne , https://obrazki.elektroda.pl/4837512800_...
Z tego co widzę, przewody szary i niebieski to cewka zasilająca CDI (bezmasowa). Przewód żółty to uzwojenie alternatora do świateł i ładowania, początek uzwojenia musi być połączony z masą. Cewki zasilające CDI też nieciekawie wyglądają. Nie wiem czy opłaca się przewijać uzwojenie świateł, jak za jakiś czas stator padnie z objawem braku iskry.
Sprawdziłeś poziom oleju w silniku ?
Dlaczego kolega sądzi że przyczyną jest iskra? Objawy wskazują na zubożenie mieszanki czyli problem z gaźnikiem.
Witam, jak problem został rozwiązany? Mam identyczny problem.
Niestety nie mam dostępu do tej strony - blokada. Sprawdź czy jest ciśnienie paliwa przed wtryskiwaczami. W sumie to nie wiem ile ich jest? Można tez próbować je wyzwolić "ręcznie". Po zdjęciu wtyczki z wtryskiwacza podłączyć się kabelkami do niego. Następnie na ułamek sekundy (!) podać mu napięcie. Powinien wtrysnąć dawkę paliwa.
Miałem też podobny problem iskra była a nie palił.Przyczyna odkręć kopułkę i zerknij na nią u siebie miałem wodę,wytarłem i po problemie.:idea:
jakie napiecie wchodzi do modulu?
Sprawdź czy brakuje mu paliwa czy iskry
Jak sprawdzałeś jakość iskry?
Jedyne co można przypuszczać to zgnita instalacja elektryczna. Zwróciłbym na połączenia masowe między silnikiem, modułem, akumulatorem i resztą instalacji. Dobrze jakbyś podał kod ramy lub ew. kod silnika. Niektóre Hondy miały nietypowe rozwiązania modułów, inne np. nietypowe akumulatory a w pobliżu moduł i wiązka instalacji. Pamiętam jak w jednym egzemplarzu...
Zobacz czy jest wtrysk i iskra.
Podmień lub sprawdź aparat zapłonowy, tylko proszę nie pisz, po co skoro jest iskra...
Włącznik ma być rozwarty. Zwarty=gaszenie. Na przerywaczu ustaw ok 0,5mm przerwy na max wzniosu krzywki. Pewnie jeszcze kąt wyprzedzenia zapłonu trzeba ustawić ale może zagada bez tego. Będzie dobrze jak się pojawi iskra.
To dlaczego jak silnik ostygnięciu to wszystko.jest dobrze? Myślisz że jak wymienię tłok będzie dobrze?Jeszcze słyszałem że cewka ma opornik który jest odpowiedzialny za to żeby silnika nie przegźać i nie daje iskry
Zamień miejscami cewki , wyeliminujesz jej niesprawność .
Może poprostu jest za słaba iskra. Przerwa na przewodzie zapłonowym wzmacnia iskrę. Kiedyś się jeździło na tak zwany guzik,rozcinalo się przewód zapłonowy w dogodnym miejscu,obieralo jego końcówki i zaczepialo do dziurek w guziku tak żeby była stała przerwa na przewodzie. To zwiększało iskrę .
Mógł, gdyż jest to główny przekaźnik zasilający, dający napięcie na wtryskiwacze, ECU (sterownik silnika), czujnik tlenu, pompę paliwa, i jeszcze kilka elementów, ale jeśli na ECU nie da napięcia to moduł zapłonowy połączony z ECU nie wygeneruje iskry na cewce zapłonowej.
Doszedłeś coś z tą iskrą? Mam to samo.
przeczyść wszystkie styki przy przewodach przy cewce i sprawdź świece
Sprawdź czy na przewodzie czarno czerwonym na module w czasie kopania jest napięcie.
Jest iskra?
Do sprawdzenia regulatora wystarczy woltomierz:przy w pełni naładowanym akumulatorze napięcie na jego zaciskach podczas pracy silnika powinno mieć wartość 14 do 14,5V niezależnie od obrotów silnika i mocy obciązenia (światła). Możliwy jest spadek napięcia ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach (lekko przygasają).
A co ma wstrząsówka do braku iskry?
Pompka działa ? Iskra?
Stary , sam juz wiele sprawdziłeś , co sie bedziemy powtarzać. Brak prawidłowego kluczowania cewek - zapytaj sie siebie co kluczuje cewkami i bedziesz miał odpowiedź .
To trzeba cewkę impulsatora dołożyć, bez niej nie będzie iskry. Coś musi dać impuls do modułu aby ten wygenerował iskrę
Motronic, zgadzam sie w 99,9 ale i głupio dodać tak jest. brałem na stół pykała iskra była włożyłem brak iskry , druga cewka zadziałało , gdzie problem, nieraz tak było w jednym chodzi w drugim nie i właśnie gdzie problem
Trzy rzeczy - paliwo, kompresja, iskra. Co z kompresją i iskrą?
zagazowana ta Honda ? jak by Ci jeszcze raz nie odpaliła po zgaszeniu to zobacz czy jest iskra
Iskra jest nie wtedy co trzeba.
Jeżeli masz pojęcie o prądach i wiesz co robisz, to tak. Jak nie masz, przeróbki nie rozpoczynaj. Co to znaczy słaba iskra?
Jest kompresja bo odpala po kilku takich cyklach jak wyżej opisałem, jest świeże paliwo i nowy olej, czujnik oleju jest zanurzony w oleju, dobra iskra.
Czy zachowałeś właściwą odległość cewki od koła magnesowego, najlepiej np. około 0,3 mm (nie może ocierać). Ma to wpływ na "moc" iskry.
nie bardzo rozumiem po co chcesz sprawdzać cewki i moduł jeżeli jest iskra
na początek sprawdź pasek rozrządu i iskrę
Rozumiem że wykręconą świece obudową lub gwintem dotknąłeś do głowicy albo innego elementu obudowy i przy kreceniu nie przeskakiwała iskra pomiędzy elektrodami. Może być uszkodzona świeca ale na początek dobrze ja wyczyść. Elektrody i ile się da w środku. Jeżeli dalej nie będzie iskry to spróbuj wymienić.
Witam Sprawdż wyłącznik uderzeniowy który znajduje się nad pedałem gazu, odcina on iskrę.
A jak silnik nie chce odpalić ma iskrę ??
Sprawdź i przelutuj przekaźnik "pompy paliwa".
Skontroluj fajkę . powinna mieć około 5k , prawdopodobnie masz uszkodzoną a deszcz sprzyjał uciekaniu iskry
Nie mogę otworzyć obrazka z wartościami rezystancji. Tam zapewne jest moduł zapłonowy podobny jak przy chińskich skuterach 4T GY6, podłącz taki na próbę i sprawdź czy będzie iskra. Na podłączonej cewce WN nie powinno występować napięcie dające się zmierzyć. Sprawdź rezystancję uzwojenia pierwotnego i ew. podstaw inną.
Rezystancja między fajkami 38.8M om 39 megaomów? Masz gdzieś przerwę w fajce WN zapewne. między przewodami po zdjęciu fajek 7.65k om Raczej OK.
Jest mozliwe, że w uzwojeniu prądnicy jest zabezpieczenie termiczne, wyłączające silnik. Ten kabelek, jest właśnie od niego, tłumaczyło by to też wyłączanie się agregatu. Zrób tak, odłącz ten długi kabel, złącze gdzie był podłączony żółty kabel z ess podłącz tam gdzie był czarny kabel od ess (pomijasz to ustrojstwo). Jeżeli silnik odpali, to ess jest...
Jeśli iskra w odpowiednim momencie jest i kompresja i zawory ok to na plaka musi zaskoczyć
witam problem taki brak iskry prawdopodobnie padł moduł aparatu zaplonowego najgorsze ze niemozna go nigdzie kupic jest to honda civik 1.3 czy mozna zalozyc jakis inny z innego modelu jak tak to bym prosil o jakies wskazowki jakto przerobic jak pomierzyc dzieki za rady
Sprawdzałem iskrę i jest bardzo mała ledwo widoczna. Co powoduje mała iskrę.
Witam. Mam problem z agregatem Honda EM 5500CX. Po wypaleniu paliwa agregat wyłączył się. Po ponownym zalaniu go nie chciał odpalić. Wykręciłem świecę i okazało się, że nie ma iskry. Czytałem gdzieś na forum, że winę może mieć czujnik poziomu oleju. Jak go sprawdzić bądź może ktoś ma jakieś inne pomysły, gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć? Z...
i cewkę zapłonowa Rozumiem, że to cewka wewnątrz aparatu zapłonowego? W nim masz jeszcze moduł zapłonowy i czujnik położenia wałka rozrządu. Sprawdź, czy dochodzi napięcie na cewkę zapłonową. Sprawdź bezpiecznik F44. Sprawdź kody błędu - diagnostyka komputerowa lub poprzez zwarcie pinów (nie wiem jaką masz dokładnie wersję). Podaj dokładnie kod silnika.
sprawdz dokładnie czy mase przykreciłes do silnika o ile sie nie myle jest cienki kabel masowy przykrecany do głowicy
Przewód albo świeca albo cewka się odkręciła, chyba że koło magnesowe stoi. To trzeba dobrze pociągnąć żeby zobaczyć iskrę.
Od wczoraj też z tym walczę http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic25... czy wcześniej gasł po nagrzaniu się? Tu popatrz: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Iskra jest?
Nie da się tak, zmień magneto na CDI i będzie git... Albo podłącz moduł oryginalny hondy iskra powinna być.
łoch.. a masz tam silnik krokwy? sprawdź ciśnienie w cylindrach, cisnienie paliwa i "czystość paliwa" odczytaj błedy, sprawdź iskrę.
Silnik to 2.0 wcześniej był ten 116 km ,teraz jest też 2.0 ils 135 km bo ten stary padł ,co do aparatu tego nowego to on tez nie daje iskry.
Ale jakby hall byl walniety to iskry by nie bylo a iskra jest.:)
*Cewka może padła **Może pozamieniałeś przewody na kopułce *** Jak wygląda stan świec?
Niektórzy diagnozują rozmagnesowanie się magnesów trwałych i dlatego kłopoty z iskrą? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Zmierz ciśnienie sprężania jeszcze. Pompa się załącza? Iskra jest?
A jaki tam sterownik siedzi? Chyba w tych starszych to z okienkiem i diodą był. Teraz nie pamiętam. Możliwe, że jest kostka dwupinowa robisz zworkę i miga kontrolka silnika. A czemu nie pali na jednym cylindrze? Kompresje sprawdź, iskrę.
Witam, moja Honda CBR 125 JC39 nie odpala. Sprawdziłem świece, iskra jest. Filtr powietrza sprawdzony. Wtrysk też działa. Nie wiem, co mam robić. Proszę o pomoc.
Tak dzisiaj na spokojnie się zastanowiłem i obstawiam, iż przyczyną może być pasek rozrządu. Ponieważ auto stało na mrozie aż zapiekł się alternator, a pasek był tak naciągnięty że rozrusznik ledwo kręcił. Tylko zastanawia mnie czy czujnik położenia wału był by wstanie odłączyć pompę paliwa i iskrę?
Cewki się sparawdza testerem cewek, awarię cewki ( i modulu) wykluczysz zapinając żarówkę 21W zamiast cewki. Dodatkowo diodą świecącą stwierdzisz fakt, czy są impulsy wyzwalające moduł. Masz już komplet informacji które wystarczą ci, aby zlokalizowac usterkę.
Jest na forum wyszukiwarka, przecież ona nie gryzie. http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... Dokładnie do tego modelu.
nie moduł jest bez regulatora wmontowany bo wcześniej fabrycznie go nie było a cewki nie obracałem bo montuje ja tak samo jak była fabrycznie zamontowana. Postanowiłem zrobić dzisiaj mały test z cewką - a mianowicie owinąłem ja około 10 razy dookoła przewodem 1x1,5 mm i podałem napięcie stałe przy podłączeniu na jednej i drugiej cewce pojawia sie iskra...
Miałem taki problem z Honda. Chwytała i gasła. Zmierzyłem, zasilanie i tez było ok, ale tylko przez chwile. Wymieniłem aparat i dalej to samo. Przyczyna było brak zasilania na aparat i kostka stacyjki.
Iskra jest jak najbardziej.
2-dodatkowe przewody to odcięcie paliwa podczas gaszenia. Stacyjka zwiera je w pozycji STOP, tak samo jak przewody od wyłączenia iskry. Temat zamykam.
no i co z tym Hodanem (Hondą) chodzi czy nie, jest ta iskra czy nie...
Ale w czym problem? W momencie załączania stacyjki pojawia się jedna iskra? W czym to przeszkadza?
Motocykl posiada układ zapłonu AC-CDI, więc nie ma możliwości aby cewka WN spaliła się z powodu przepływu niewielkiego prądu z cewki zasilającej CDI. Na 100% masz teraz rozgrzebaną instalację elektryczną, w której na moduł idzie zasilanie +12V. Ponadto przyczyna nie zawsze musi tkwić w module zapłonowym który uszkadza się bez przyczyny. Proponuję przejrzeć...
Sprawdz naped (palca)rozdzielacza iskry elektrycznej
świeca daje iskrę tak jak powinna być
....magnesy tracą swoje własności,ale dopiero w wysokiej temperaturze,chyba ok.1200°C.... Ta temperatura zależna jest od materiału z jakiego zrobiony jest dany magnes . Nazywa się to Temperaturą Curie . Ale to akurat nie Maria tylko Piotr . A wracając do zapłonu . Piszesz że iskra staje się coraz słabsza od jakiegoś czasu . Jeżeli jakieś zmiany zachodzą...
Wyłącznik wstrząsowy wbij.
mam pytanie !!!! mam honde civic 1.5 16v na jednym walku !!!! ostatnio pekł mi pasek rozrzadu :( ale wszystko jest ok ;) oprócz tego ze iskra zgineła ? czego to moze byc przyczyna ?????prosze o pomoc !!!!!!!!!!!!!!!!!!
No to wygląda że immo robi bałagan a podstawy sprawdzałeś (bezp.zasilania..)
Witam mam problem kupiłem nowy silnik do Hondy 2216 założyłem i nie chce odpalić iskrę ma paliwo dostaje do gaźnika kręci i nie chce odpalić
Sprzedany motor
Pilnie poszukuję schematu do tej NSR-ki, najlepiej serwisówki jakiejś. Wszystko niby sprawne a iskry nie ma.
Witam ponownie Odnośnie mojego eu 30is nowy wirnik, nowa cewka, nowa świeca i nadal brak iskry. Czujnik oleju odłączony i dalej nic. POMOCY
Rzadko, ale zdarza się że elektroniczny przerywacz w module zapłonowym ulega uszkodzeniu, powodując przyspieszenie momentu powstawania iskry.
Moja Honda ożyła Kupiłem cewkę dwubiegunową z motocykla Yamaha celem przeróbki zapłonu. Jak ją przymierzyłem to się okazało, że idealnie pasuje zamiast starej. Podłączyłem ją bez żadnych przeróbek, jedynie dałem jedną stronę strony pierwotnej na masę. Po podłączeniu i sprawdzeniu pokazała się iskra nieco wątpliwa ale postanowiłem spróbować. Po kilku...
I caly problem to to ze auto dlugo kreci zanim odpali.... iskra wtedy jest, wtrysku niet.
Mam nowy agregat prądotwórczy z silnikiem Honda GX160 i nie odpala, ginie iskra na świecy, raz czy dwa odpalił na sekundę i dalej cisza. Czy może miał ktoś taki przypadek?
Witam Moim problemem jest brak iskry w Honda Civic 92r 1.5. Cewka na sprawna, na przemiennikach magnetycznych wałku rozrządu które znajdują sie w aparacie jest 300 Ω czyli sprawne. Jak sprawdzić moduł?? Co jeszcze może być przyczyną??
Witam, Sprawdź iskrę, jak nie chce odpalić.
Czyszczenie gaźnika, sprawdź zaworek iglicowy i pływak. Iskra, na świecy jest?
Co było sprawdzone? Iskra jest? Paliwo dostaje?
Witam, silnik 4 suwowy jest to Honda GX 160 - silnik nie odpala, iskra jest, paliwo do cylindra dochodzi świeca mokra, silnik zalany olejem, co mógłbym jeszcze sprawdzić?
Witam. Mam pytanie odnośnie iskry w hondzie rebel 125 z 96roku. W moim motocyklu jest ona slabo widoczna i jest grubosci wlosa. Rano po przejechaniu okolo kilometra motocykl gasl. Wymienilem świece na nowe. Narazie pierwszy poranek motor odpalil i dojechalem normalnie. Martwi mnie tylko czy taka cienka musi byc ta iskra. Jesli ktos obraca sie w tym...
Iskra i kable ok.
Witam wszystkich. Mam problem z moją Hondą Accord. Otóż po wymianie pompy paliwa nie ma iskry i wtryskiwacze nie podają paliwa do cylindrów, w czym może być problem??
jak napisz dokładnie bo zielony jestem
Hello friend, I came across your post while looking for images of the spark unit 2PU6098-4107P1 4 by OKI that came with my 2002 Honda Deauville. While my spark unit is in fine working order as I managed to start the motor on the bench without the bike and all of its systems attached I wanted to share a bit how I did it which may help you do the same....
Witam. Posiadam skuter Honda SFX 50 r.97. Skuter nie odpala, rozrusznik kręci, ale nie chcę załapać. Iskra jest. Paliwo dochodzi. Proszę o pomoc.
honda iskra honda accord iskra słaby iskra honda
wymiana anteny teleskopowej vectra błędy komputera compaq 6720s bateria
ic905 philips szlifierka parkside
Lokalizacja numeru seryjnego Manta 32LHA123E Wyciek płynu wspomagania w MAN TGA 26.430 D20 - przyczyny i naprawa