Jaki kolor świecy? Iskra dobra? Jaki kolor iskry? Świece można wymienić, nie jest droga, a mi kilka razy zdarzyło się, że nowa świeca padła po 100km. Zacząłbym od wyczyszczenia i przedmuchania gaźnika, ew. regulacja. Pomiar kompresji, mógłby dużo pomóc. Króciec masz gumowy? Jak jest popękany - wymiana - łapie lewe powietrze. Zawór membranowy jest ok?...
Kolor iskry zależy od fazy wyładowania iskrowego, może być białobłękitny, może być żółty, może być krwistoczerwony.
masz słabą iskrę sam pisałeś że jest biało niebieska powinna być koloru żółto-czerwonego pod kompresją będzie ginąć czy aby na pewno masz dobrą przerwę na platynkach ? i czy nie ma na nich przebicia ? Chyba kolega ma problem z kolorami, od kiedy to iskra na świecy powinna mieć kolor żółto-czerwony ? Właśnie taki kolor świadczy o problemach z kondensatorem....
No i kolega ma bardzo dobre przypuszczenie, że problemy są z prądem. Do sprawdzenia układ zapłonowy i obwód gaszenia silnika. W układzie zapłonowym jest magneto i przerywacz, czy normalnie akumulator i przerywacz? Kolega popatrzy na przerywacz, tam się najczęściej coś psuje. Następnie do sprawdzenie przewód w.n. i fajka. Czasem fajka ma opornik włączony...
Jaki kolor ma iskra na świecy ?
Gaźnik rozbierz przeczyść benzyną ekstrakcyjną (dysze też ale pędzlem) i wyreguluj, jak rama zdrowa to jasne że jest sens, skoro coś tam próbuje zakopcić to znaczy że iskra jest, wykręć świecę zobacz jaki ma kolor, ustaw tak gaźnik, żeby elektroda świecy miała kolo kawy z mlekiem. 3 lata przestoju to może nowy gaźnik trzeba kupić albo wymienić dysze...
Napisz coś więcej. Jaki kolor iskry. Jak wygląda świeca (sucha , mokra). Jaka przerwa na elektrodach i na przerywaczu. Ile paliwa lałeś w gardziel.
przerwa była 0,75 i schodziłem po kolei aż do 0,2 Ty nie zmniejszaj przerwy na przerywaczu tylko ją zwiększaj nawet 1,5 mm przy luzach na wale (nie patrz na kolor iskry wcale nie musi być niebieska). Przerwa na świecy także 1 mm szczególnie na dotarciu.
Cewka 12V przy zasilaniu 6V będzie dawała słabszą iskrę. Przerywacz sprawdzony? Młoteczek nie ma luzów? Iskra ma niebieski kolor czy czerwono żółty? Mokra świeca świadczy o braku iskry i czyszczenie gaźnika w takim wypadku to strata czasu. Przy braku paliwa iskra jest a świeca jest sucha. Kolega sprawdzi czy przewód WN ma przejście od fajki do cewki....
Normalne. Bywa tak że świeca jest z jednej strony jaśniejsza, z drugiej ciemniejsza. Wynika to z tego, w którą stronę świeca jest obrócona względem cylindra. Problem z odpalaniem na ciepło zapewne doregulowania składu mieszanki biegu jałowego (dysza L), chyba że jest problem z zapłonem (za słaba iskra).
Normalnie na kolor iskry. Jak fioletowa to dobra. Nie no co za pytanie. Kto Ci każe wymieniać. Wiesz co akurat jeżdżę po ludziach, więc wiem. Jest miliony tego. Co wiecej zimny olej też ma znaczenie to rozrusznik kręci słabiej. Sprawdzenie cewki na omomierz - miernik między fajkę a masę: 4,7kΩ dobra, nowa 2,7kΩ zwarcie uzwojeń (przykładowo)...
Problem już się rozwiązał wystarczyło wymienić świece, stara była zepsuta normlanie dostawała paliwo i była iskra ale miała dziwny kolor iskry i dziwnie iskrzyła, po wymianie wszystko działa. Dziekuję za pomoc.
Raczej kable. Co znaczy konkretnie wypadanie zapłonu? Cewka jest na dwa cylindry? Sprawdzasz rezystancję uzwojenia niskiego napięcia i wysokiego. Wysokie do minusa po stronie niskiego. Minus jest wspólny. Nie znaczy to jednak, że cewka nie ma przebicia. Możesz tez zobaczyć kolor iskry. Miałem problem kiedyś, że silnik szarpał okazało się, że pęknięte...
No to mam pytanie bo mam problem ze swoim jonizatorem (inny schemat). Na jaką odległość skacze iskra i jaki ma kolor?
Psiknij plakiem w gaźnik i zobacz czy zaskoczy.
Bez dwóch zdań, Kolega wyżej ma całkowitą rację. Niemniej badanie cewki w tak prymitywny sposób jak opisany w tych postach, pozwala nam wyeliminować cewki całkowicie wadliwe. Z przeskokami iskier na obudowie, nie działające w ogóle itp. Mozemy też obserwować długość iskry, kolor iskry, a przy odrobinie wprawy ocenić na słuch energię iskry. Nie znaczy...
Pisz kolego w języku technicznie zrozumiałym- nie używaj slangów , bo zostaniesz upomniany przez moderatora! Co oznaczają te 2 cm? Odstęp na elektrodach świecy jest z reguły około 1.5mm, kolor iskry - jasno błękitny. Jeśli jest z domieszką czerwieni, to świeca do d.. , albo układ zapłonowy szwankuje. Nie zapominaj o jednym- wlałeś w cylinder bardzo...
Jaka jest długość i kolor iskry? Czy zmienia się w trakcie pracy? Problemem może być również metalowy pył w powielaczu napięcia, nadpalenia na laminacie. Energia używana do zapłonu HF to zaledwie kilka J (ze względów bezpieczeństwa).
Nie iskra tylko kolor elektrod.
jezeli na jednym garze to podejrzewam tak jak kolega wyzej pisze usterke mechaniczna. sprawdz czy ten gar chodzi tzn. czy jest iskra. to moze byc kabel WN. typ iskry? kolor? nastepnie szczelnosc cylindra + kompresja no i ubytki oleju?
Iskra ma kolor taki niebiesko-fioletowy. Jaka długa? Sprawdź na samym kablu, bez świecy.
Więc sprawdź na początek, czy cewki które zakładasz są poprawne. Jaką masz przerwę na świecy, jaki kolor ma iskra? Czy krzywka nie jest wytarta i zapewnia dostateczną przerwę na przerywaczu. Najpierw trzeba sprawdzić rzeczy najprostsze.
Iskra ma taki Niebieskawo biały kolor tylko teraz zauważyłem ze bardzo rzadko się pojawia.I jest bardzo krótka
aha...dodam jeszcze że iskra jest bardziej koloru pomarańczowego, a czytałem gdzieś na forum że jak iskra ma kolor pomarańczowy to jest najsłabsza to prawda.?
Jeśli po wlaniu benzyny do cylindra skuterek zapala, to stawiałbym na gaźnik lub szczelność za gaźnikiem.
Wg mnie ewidentnie tu nawala zapłon. Skoro przestawienie zapłonu odpada, świeca też, to zostaje moduł i cewka WN Chyba że to platyna. Jaki jest kolor iskry? Rozumniem że mieszaka z olejem jest ok.
figo76 jaki kolor ma iskra? W jaki sposób ustawiasz zapłon? Próbowałeś sprawdzać jak jest na innej świecy, przewodzie WN, cewce zewnętrznej? Cewkę świateł przekładałeś jakoś na miejsce zapłonowej? Kolor iskry niebieska Zapłon ustawiam 1,5mm w zwrotnym punkcie wysunięcia tłoka Na innej świecy jest tak samo, świeca firmy iskra tylko ciepłota w jednej...
Świeca jest cały czas mokra Czyli paliwo dostaje . Piszesz że iskra mocna . Kolor iskry niebieski ? Nie biały lub czerwony . Jaką masz świecę tzn. firma ,ciepłota . Gówniana świeca pod ciśnieniem może tracić iskrę .
Ja zaczął bym od najprostszych rzeczy, czyli: - Wyczyszczenie gaźnika (w szczególności dysz) - Sprawdzenie koloru nalotu świecy, iskry (kolor/przebicie) Długo ten quad już jeździ? Jeśli jest na gwarancji to oczywiście najlepiej oddać go na nią, niech sami się męczą - od tego są. Bez sprawdzenia chociaż tych elementów ciężko stwierdzić, co wymaga naprawy....
Jak przerwa na świecy? Iskra jaki kolor? Nie ściągałeś cylindra? Być może łapie powietrze na uszczelce cylindra lub głowicy dokręć szpilki.
Witam, mam to samo, i robiłem to samo co ty, ale po sprawdzeniu błędów wyszedł błąd czujnika temperatury w głowicy nr 19 i nr 20. Co do kasowania błędów: po 4-krotnym przeleceniu trybu diagnostycznego same się kasują. Tryb diagnostyczny uruchomisz poprzez przełączenie kluczyka na on (bez zapalania) przy odkręconej przepustnicy na maxa, przy drugim zapaleniu...
To jest uzwojenie oświetlenia, fakt że dość słabe ale dostosowane właśnie do rowerowej instalacji - jedna żaróweczka 0,4A w lampie przedniej i jedna 0,1A w lampie tylnej. Kolor przewodu - biały. Do wyłączania silnika służy wyłącznik wpięty pomiędzy przewód niebieski a masę - jego zwieranie powoduje zanik iskry. Kolor przewodu masowego - czarny.
Jaki kolor iskry masz na swiecy?
Kolor iskry?
Iskra ma kolor niebieski świeca bez przebicia rozumie. Wyreguluj poziom paliwa w gaźniku (opis w necie) Dlatego zacznij od sprawdzenia i regulacji poziomu paliwa. Tego nie robi się na zapalonym silniku. Sprawdź zapłon bo bez dobrego ustawienia też nie zapali , kolor iskry ma znaczenie może padła cewka lub kondensator.
Jak wygląda świeca jest mokra czy sucha ? Dodano po 1 Jaki kolor iskry jest ?
Kolego zacznij od podstaw jak nie dysponujesz sprzętem diagnostycznym. Kłopoty z wolnymi obrotami mogą być spowodowane nieszczelności dolotu, wykręcić świece i obadać kolor, stan i jaka iskra. A jeśli podstaw nie ogarniasz oddaj auto do kogoś kto ma pojęcie. Druga sprawa to nie napisałeś jaka masz instalacje lpg. Pozdrawiam
Czołem. Jaki kolor iskry? Czerwony = ogień piekielny, znaczy, źle. Niebieski = niebiańska rozkosz, znaczy, dobrze. Po kolorze iskry poznasz czy kondensator zdrowy. A generalnie to zastosowałbym rady Gienka1974.
Kolego pewną ilość paliwa wstrzykuje się bezpośrednio do cylindra (po wykręceniu świecy) a nie do gaźnika. Po tej czynności i wkręceniu świecy uruchamia się silnik. Jeśli to nie pomaga, to należy sprawdzić, czy jest dobra iskra (kolor fioletowy). Jeśli jest dobra iskra, to sprawdzamy czy dochodzi paliwo do cylindra - świadczy o tym "zalana" świeca....
Witam. zapłon i przerwa na świecy jest bardzo dobrze ustawione a kolor iskry na świecy był czerwony i tu jest zastanawiająca rzecz gdyż na forach piszą że ma być niebieska. Pozdrawiam!
Jaka przerwa na przerywaczu? Jaki kolor ma iskra generowana przez świecę? Kompresja jest ok?
Koniobójcza iskra jaki ma kolor? Masz pewność, że jest dość silna by przebić mieszankę sprężoną w cylindrze?
Nie wiem jaki jest tam typ zapłonu.Prawidłowa iskra musi mieć kolor niebieski. https://www.paramotor.com.pl/regulacja-w...
Witam, mam problem z odpaleniem Husqvarny 51. Regulacja obrotów nie daje efektu. Świeca po odkręceniu jest mokra i iskra ma biało niebieski kolor. Jaka może być przyczyna.
jesli sprezanie jest ok to tłok jest dobry jedynie co to moze brac lewe powietrze lub cos z iskra, jakiego koloru jest?
Przecież ta świeca ma idealny kolor.
Jaki kolor iskry ?. Wymień kondensator, sądząc po wieku to może być przyczyną takiego zachowania.
Czyli iskrę masz ? Jaki kolor ma świeca ? Czy po "podlaniu" pod świecę paliwa silnik odpala ?
Bialy nalot raczej nie jest ok - uboga mieszanka. Poprawny kolor to bez/ kawa z mlekiem - sprawdz kolektor ssacy pod katem szczelnosci . Sama benzyna? W instrukcji świec ISKRa piszą prawidłowy kolor brązowy lub jasnoszary.
To znaczy, że masz za bogatą mieszankę lub uszkodzony zapłon. Jaki kolor iskry?
luz z pewnością za duży , jaki kolor ma iskra i czy zalewa świecę ?
A cewka zapłonowa? Jaki jest kolor iskry na świecy zapłonowej?
A na samym kablu jak iskra wygląda? Jaki w ogóle ma ona kolor? Fioletowy?
Jaki jest kolor elektrod na świecy? Powinien być jasnobrązowy. Jaki jest też kolor samej iskry? Powinna być gruba i niebieska. Jak jest czerwona - coś nie dopala. To że słabo idzie to jedno, ale najpierw trzeba ogarnąć sam silnik żeby w miarę równo działał.
Sprawdziłem przepływomierz,klapka porusza się lekko,zawór rozuchu zimnego silnika też działa prawidłowo,wymiana świec nie pomogła.Biały kolor iskry był najprawdopodobniej skutkiem rozładowania baterii,teraz iskra jest fioletowo-niebieska,a świece kąpią się w paliwie.Zapłonu ani rozrządu nikt nie przestawiał.
W woli ścisłości jaki jest kolor iskry na świecy nie jest przypadkiem czerwono- niebieski (świadczyło by to o słabej iskrze). Pierwsze co w gaźniku może się zapchać to dysza paliwowa w komorze pływakowej. Jeśli świeca nie jest okopcona ani zalana to może być lewe (bo dostaje wtedy nadprogramową dawke powietrza) Spróbuj przytkać nic nie kosztuje a zabieg...
Zmierz sprężanie i napisz ile wynosi. Jaką najdłuższą iskrę można uzyskać między przewodem zapł. a masą? Jaki jest kolor iskry? Zmierz, napisz. Zamieniałeś świece miejscami? Zamieniałeś przewody zapłonowe na cewce miejscami? Zawsze ten sam cylinder nie pracuje?
Zaczął bym od podstaw. Sprawdzić czy iskra jest dobra, kolor świecy i jej stan, może warto wymienić, czy kable WN są ok, wyczyścić gaźnik i wyregulować ponownie.
Wszystkie dysze w gaźniku czyste? Możesz je przedmuchać sprężonym powietrzem - czasem coś "zaginie" i będziesz się niepotrzebnie denerwować. Ja bym obstawiał świecę - sprawdź kolor iskry na świecy i czy sama świeca nie ma przebicia, ewentualnie podmień na jakąś z pewnego źródła (niekoniecznie nową, byleby sprawną) i zobacz czy problem występuje - czasem...
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
Sprawdź co jest powodem gaśnięcia czyli czy ma później iskrę czy to wina paliwa. Stan nowej świecy też nie jest tu bez znaczenia , no i kolor iskry jest bardzo ważny. To może być cewka lub kondensator przy aparacie zapłonowym z tym że nie pamiętam czy s51 nie był już na module. Trzeba szukać
ok czarny kolor świecy a jaki kolor ma iskra i może za mała jest przerwa między nimi?
Dzisiaj zmieniłem emulację na masa i auto jeżdzi normalnie ,lampka awarii się nie świeci.Zobaczę jak będzie teraz palił. Dalej to samo.Iskra jest koloru pomarańczowego zarówno na świecach jak i na kablu od cewki do kopułki.Na początku jakby słabsza,potem się wzmacnia.Czy to jest normalne że iskra ma taki kolor a nie niebieski?Zasilanie cewki jest dobre,sprawdzone...
Kontrola kolor świecy, iskra. Ale to raczej nie gaźnik, tylko albo zapłon, albo coś żle poskładane i rozbierać.
Witam. Postanowiłem wykonać własny ozonator. Wykonałem przetwornicę zvs. Na razie nie robiłem "działa ozonowego". Testy przeprowadzałem w powietrzu. Uzyskiwana "iskra" nie jest taka jak powinna. Wiem że kolor iskry ma być taki fioletowy i cienki. Ja mam łuk elektryczny gruby, jasny żółty i wygląda tak jak płomień ognia. Jedna elektroda rozgrzewa się...
Witam po paru dniach, pogoda była zła, więc nic nie grzebałem. Dziś ustawiłem przerwę na 0,40 mm szczelinomierzem i zapłon suwmiarką 3 mm, przed GMP, i przerwę na świecy 0,30 mm. Odpaliła od strzała, wkręcała się na wysokie obroty od razu i zgasła. Zauważyłem, że kabel do świecy się złamał, z mrozu pewnie i ściągania, iskra jest, ale nie zawsze. Zamówiłem...
Pachnie wypadającym zapłonem. Koniecznie do sprawdzenia układ zapłonowy: świece (jakość iskry), kable (czy nie ma przebić), moduł (w ostateczności). wyciągniętą świecę na kablu przykładasz do masy, kolor iskry dużo powie, iskra wpadające w czerwone odcienie to już słaba iskra. Kable. stanąć gdzieś super ciemnym miejscu (brak latarni, etc), jeśli widoczne...
Wykręć świecę, wlej 0,5ml benzyny do cylindra, wkręć świecę i odpal. Powinien zapalić i wkręcić się jak szatan na obroty a potem zgasnąć. Wtedy masz problem z gaźnikiem. Brak paliwa, zapchane filtry, zapchany gaźnik. Jak nie zapali to masz problem z zapłonem, To że świeca daje iskrę nie oznacza że jest sprawna, bo może nie dawać iskry pod ciśnieniem....
Z czystej ciekawości zbadaj iskrę.Umieść(i pokręć rozrusznikiem) wykręcone świece dość blisko siebie żeby móc wiarygodnie porównać wielkość,kolor iskry i napisz jak Ci poszło.
Dzieki za reakcje. Paliwo dochodzi, nie wiem jakie jest cisnienie na listwie nie mam miernika. Iskra jest, kolor rozowo-niebieski na wszystkich swiecach, oczywwiscie swiece sa mokre, wiem ze przy za niskim cisnieniu wtryski moga lac, ale silnik by chociaz "zakaszlal" NADAL nie moge uruchomic silnika ? Sorry za pisownie, F klawiatura, brak PL znakow....
A iskra jest? Jaki jest jej kolor?
Przyczyn może być wiele ... Jedna z nich jak pisal Szafciu plywak ... Napisz wiecej szczegołow .. gasnie po 30 s na wolnych ovbrotach ?? Czy wchodzi na wysokie obroty ? Jak w ciagu tych 30 S reaguje na gaz ?? Jaki masz kolor iskry ?? :) Pozdro ZRezniol
Witam. Może być uszkodzona świeca, przewód WN, kondensator, cewka lub przerywacz. Może być także zła przerwa na stykach. Lub ścięty klin. Sprawdź kolor iskry, czy nie ma przebicia, i wyprzedzenie zapłonu. Pozdrawiam czubeq15 :)
I dalej nic z komarka nawet nie pierdnie. Świecę zalewa, czyli paliwo na pewno dochodzi. Iskra ładna ma kolor fioletowy. Będę miał dzisiaj inny gaźnik, ale nie wiem czy sprawny. Jest możliwość sprawdzenia cewki zwykłym miernikiem, jeżeli tak to jak? Bo tylko jeszcze cewka zapłonowa, jest stara.
Z wydechu? To, że nie spala benzyny i podczas prób rozruchu tamtędy ją wyrzuca. A jaki kolor ma iskra, na świecy?
Mam jeszcze jedno pytanie, jaki kolor powinna mieć iskra ?
http://www.myzlab.pl/hv/jacob/ - tu masz o tym artykuł prąd (powyżej 10mA) powoduje nadmierne nagrzewanie się elektrod i wpływa negatywnie na kolor iskry a ty chcesz 800mA. Czy nie przesadziłeś??
No bo nie kiedy widać że iskier jest dużo a nie kiedy tylko kilka i są malutkie - i nie wiem od czego to zależy. Jeszcze myślę że im większy transformator wsadzę tym będę miał lepsze efekty visualne. Ale to chyba nie od tego zależy ? I od czego zależy kolor iskry ? Nie które są niebieskie a inne fioletowe ?
Niebieski kolor powinna mieć iskra, a świeca powinna być kawa z mlekiem.
I jak rozwiązałeś problem? Jeżeli nie, a motor ma duży przebieg to wymień krzywkę aparatu, zdejmij fajkę i sprawdź długość iskry, powinna mieć ok. 8mm, kolor jasno niebieski, słyszalny wyraźny trzask. Przyczyną słabej "cienkiej iskry" jest kondensator - utrata pojemności.
Sprawdziłem i jest niby jak powinno byc Dodano po 2 Zmieniłem tez świece od kolegi ale kolor i iskra jest ok.
Dzisiaj ustanowiłem przerwę impulsatora na 0,25 przy pomocy szczelinomierza bo na 0,35 było tak sobie. Iskra wygląda mi na jasno niebieski kolor, ale jest z nią tak, że raz jest, raz jej nie ma.
Kurdę,widziałem. Teraz te wszystkie Romety i Junaki to Chinskie 4-ro takty.Wsadziłem tego Romka do jednego wora z nimi :-( Nie uszkodziłeś czasem uszczelniaczy na wale? Albo czy nie ma możliwości że ciągnie powietrze przez podział karterów? Sprawdź kondensator na przerywaczu. Jaki kolor ma iskra,jest niebieska czy czerwona? Swieca jest prawidłowa? Jeśli...
Serdeczne dzięki za informacje. Sprawdzałem świece kolor iskry jest biały lub pomarańczowy. Czy to wina czujnika indukcyjnego ? cz raczej cewki. Czujnik zamówiłem. Kolega mój upiera się że to nic innego, jak zepsuty komp.Poza tym sprawdziłem wszystkie styki i połonczenia, jest OK.
Kolor diody?
sprawdż ciśnienie w cylindrach,po odkręceniu korka wlewu oleju nie powinna nastąpić zmiana w pracy silnika jesli tak jest lub bardzo dymi przez wlew to faktycznie cos z głowica,po wykreceniu świecy nie powinna byc mokra,sprawdz to wszystko,jesli ok to coś z napięciem,sprawdz kolor iskry
Problem zauważyłem przed chwilką taki że "parametry" iskry nie zmieniły sie. Faktycznie silnik troszkę ciszej i równiej działa, ale iskra jest taka sama. Kolor i grubość bezimienne. Czy problem może brać się z tego, że mam przebicie na kablach WN ?
Zapłon jest dobrze ustawiony 3mm przed GMP tak jak zaleca książka. Kolor iskry jest jasny fioletowy, a klin nie jest zerwany bo juz sprawdzalem. Wymienialem aparat zaplonowy, chyba 3 inne dawalem i dalej nic. Dodano po 40 Zmiana świecy tez nie pomaga.:cry:
Już poprawiłem. Przewody: Niebieski i brązowy zasilanie 230V. Dwa czarne idą do silnika. Z tego co zauważyłem, iskry na komutatorze, (ale raczej to ma kolor łuku elektrycznego, a nie iskry) wydają ten dziwny dźwięk słyszany na powyższym filmiku. Ktoś coś poradzi?
Na stronie www.myzlab.pl było wyraźnie napisane, że zbyt duży prąd powoduje żółty kolor iskry, mój generator taką właśnie wytwarza, nie przynosi to jednak rezultatu. Powietrze nad łukiem jest bardzo gorące. Łukiem mogę do czerwoności zagrzać kroplę cyny co świadczy o dużym prądzie. Może napięcie jest zbyt niskie. Co powiecie na modyfikację uzwojenia...
z tego co wiem i czytałem tez przed chwilką mieszanka powinna być 1:30 a w okresie docierania trochę więcej oleju ty stosujesz 1:50 przez co być może silnik nie ma takiego smarowania i drobinki metalu z pierścieni mogą dostawać się na świece która będzie dostawała przebicia, a teraz jeszcze jedno jaki masz kolor iskry powinna być niebieska wpadająca...
cze,oj ten Simson;] kolor iskry na świecy ma być fioletowy.gdy zapłony wypadają to strzela po tłumniku. albo masz żle podłączone cewki albo mase tych cewek a przerwa powinna być 0,3mm a ja zawsze ustawiam 0,5.sprawdż sobie omomieżem kable od zaśilania zapłonu od cewek ;]]]
Witam. Znajomy posiada agregacik Hondy o mocy bodajże niecałe 3kW. Chciał go "odpalić" po ok. roku czasu. Jednak silnik w ogóle nie chciał zapalić. Akurat byłem w pobliżu. Świeca ma iskrę. Kolor iskry dziwny, nie jest niebieski ani biały, ale jakby fioletowy. Lecz świeca wydaje się być sucha. Zdjąłem gaźnik. Podobny jest tu: http://moto.allegro.pl/******...
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
Wcześniej wszystko pracowało prawidłowo? W takim razie odpada możliwość fabrycznie zablokowanego silnika. Nie słychać żadnych dziwnych dźwięków - np. stukania, szumu? Najlepiej będzie zacząć od sprawdzenia iskry na świecy - sprawdź jej kolor, czy ma przebicie, a także czy "okopcenie" świecy ma prawidłowy kolor (odcienie brązu).
Witam:) Wymień świece na nową, zobacz czy iskra jest prawidłowa( powinna mieć niebieski kolor) następnie wyczyść dokładnie gaźnik,a przede wszystkim sito znajdujące się pod membraną pompy. może być jeszcze nieszczelność pomiędzy gaźnikiem a króćcem.A w jakim stanie są uszczelki? Witam!!! Iskra jest i ma ładny niebieski kolor:) Co zaś tyczy się gaźnika...
Swieca ma piękna niebieską iskrę pod cylindrem wymienialem tez uszczelkę jest nowa, kolor swiecy beżowy.
Po podlaniu benzyny nie złapał ani na ułamek sekundy. Przy okazji zdjąłem chyba tzw. "fajkę", by sprawdzić kolor iskry i jest ok. Gdzieś z tyłu głowy mam myśl czy mogło to stuknąć w cylindrze, np pierścienie. Może ktoś kto to robił, zrobił nieumiejętnie. Tylko czy przy np. strzeleniu pierścienia, tłok by pracował dalej czy stanął by od razu a maszyna...
No witam, trochę odkopałeś temat ale postaram się odpowiedzieć. Kolor iskry-niebieski, można też zastosować np. wodę z solą, wtedy łuk(bo to właściwie nie jest iskra) robi się żółto-pomarańczowy. Częstotliwość- bardzo wysoka-nie widać żeby migał czy coś takiego. Odsunięcie od siebie prętów-albo rozciągniecie iskry, albo jej zgaszenie przy zbyt małym...
Sproboj przeczyscic gznik. Lubi sie zatkac po dlugim postoju. A jakiego koloru byla iskra? i czy świeca była mokra?
kolor iskra iskra kolor żółty świeca kolor iskra
dokręcać głowica deutz rozbiegnięcie silnika przesunąć tablica
przyrządy pomiarowe instrukcje obsługi głowica omega
Jak przerobić włącznik w nawilżaczu U-Smiler QZ3.5L? Schemat podłączenia przewodów zapłonowych w Linde H16