Wymień czujnik,bo chodzi na ssaniu,ale przecież przed chwilą pisałeś,że niema iskry.
Ustawiałem nie raz , normalnie na iskrę i działało.
Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany. Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :) Immo odcięłoby również iskrę. Raczej.
wywierć dziurę w rurze tego tłumika, wspawaj sobie tulejkę do sondy lambda i tyle, 15min roboty. tulejkę możesz wyciąć z kata, bez tulejki też dadzą Ci tyle samo za kata ;) no chyba, że jeździsz na gazie zwykłym 1gen (jak ja) to możesz olać sondę całkowicie i nawet jej nie podłączać, bo 1gen działa jak gaźnik, z instalacji samochodu potrzebuje, żeby...
Tak , może być moduł. Prosto sprawdzić , do środkowego pinu na module , przy włączonym zapłonie podawać cyklicznie masę i jednocześnie sprawdzając iskrę.
A co z iskrą?
Proponuję przyjrzeć się kostce stacyjki.
Iskra jest? Paliwo na wtryskach jest? Impulsy na wtryskach są?
Sprawdź, czy masz iskrę.
jutro sprawdzę. ale podczas spadku napięcie na świecy przeskakuje iskra
sugestia doktorra jest dobra zwłaszcza w kierunku słabej masy. Sprawdź czy jak kręcisz rozrusznikiem to jest iskra
A przewody WN kiedy wymieniałeś? Ja miałem tak w Roverze po wymianie przewodów skończyła się zabawa z iskrą.
ignition master switch-do sprawdzenia.
Aparat, a w nim moduł.
Może, ale małe prawdopodobieństwo. Spradź bezpieczniki oznaczone jako EGI i Main.
Zamiana cewek z T- L i iskra jest.
Świece sprawdziłeś?
aha no to nie za fajnie :/ bo ja nie wiem jaki moduł a ten jest najprawdopodobniej uszkodzony założyłem inny aparat zapłonowy bo tamten wychodziło ze uszkodzony bo sprawdziłem go jest teraz inny ok aparat wychodzi z niego impulsy ale dalej nie ma iskry :(
Witam Czy w momencie włączenia stacyjki iskra przeskoczy/
A jaka ta iskra jest?
Ale on pisze że iskra jest....
Spoko ale to akurat u mnie działa, bardziej potrzebuje schematu cześci instalacji zapłonowej(aparat zapłonowy, stacyjka itd. jak to tam sie wszystko łączy), jak byś mugł to podesli mi to, bede bardzo wdzięczny, bo mam problem z zapłonem brak iskry :(.
Kolego rlepski666 , to że iskra jest na zewnątrz cylindra, to nie znaczy, że ona będzie wewnątrz cylindra, w warunkach jakie tam panują w momencie kiedy ta iskra ma zaistnieć. Przyczyną braku iskry w cylindrze może być obniżona oporność izolacji na drodze prądu do tego cylindra (nasadka na świecę, przewod WN, kopułka - wymieniłem te elementy, ale nie...
sprawdź listwę i wszystkie świece wykręć i sprawdź czy mają iskrę Włożony silnik kupiony w dobrej wierze może miedz inne kody względem komputera.
Ciśnienie w silniku i wszystko co związane z iskrą. Pozdrawiam.
Tu się Kolega mocno myli. Impulsy do gazu są brane z "innej części aparatu", odpowiedzialnej za iskrę. A iskra jest...
A wizualnie kable, przewody sprawdzone? Nic nie jest przegryzione, przerwane przez " małe szkodniki" włażące pod maskę? No i iska, iskra na świecach jest?
Skoro masz właściwe sprężanie, powietrze, paliwo i iskrę to pozostaje uszkodzona sonda lambda albo zapchany, niesprawny wydech.
witam mam problem z mazda, podczas jazdy zaczal przerywac a po chwili zgasl.brak iskry jest to mazda 323f ba 1.5 16v bezyna. co to moze byc?dzieki.[/b]
Sprawdź świece i obecność iskry na nich.
Witam. Jak nie odpali za pierwszym razem to proszę wykręcić świece. Jedna z nich powinna być mokra. Jeżeli będzie tzn. że albo wtrysk albo brak iskry.. pozdrawiam
Wiem że Multi....... Kolego.....jak nie masz z czym nie podchodź,,,,, nie stracisz a zaoszczędzisz. Mam na myśli ECM . Polecam to co wyżej
Witam Poszukuje fachowca do wykrycia usterki Mazda 323F 150016V, aparat zapłonowy MX3, kod sterownika Z5B5 rok 1998. Sprawdzono aparat zapłonowy i cewke jest dobra. Jak mozna sprawdzic immobilajzer lub go wykluczyć? Auto nie ma iskry, czasami zapala.
witam mam problem MAZDA323 ROK PROD 1996 nie zapala brak iskry , proszę kolegów o radę
[quote="cezars65"] No a jak nie chce odpalić to sprawdzałeś czy paliwo dochodzi , czy jest iskra?? Na zimnym wlasnie iskry nie ma
Komputer dzięki tym impulsom steruje wtryskami i momentem zapłonu świec. Tak więc jak nie ma impulsu to nie ma wtrysku paliwa i iskry na świecy.
Brak sterowania wtryskiwacza na pierwszym i czwartym cylindrze. Przepustnica elektroniczna. Iskra jest na wszystkich cylindrach
Podobny temat znalazłem tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic49...
To czym wczesniej badałeś kompresje, źe takiego byka p.....opełniłeś?
iskra jest ?? pompa paliwa pompuje ??
Dał bym sobie ogonek odciąć że nie jest kolizyjny. Kluczuje o wiele za długo. Iskra w złym momencie.
Napiecie do cewki WN niby dochodzi, zwierając cewkę do masy iskra jest natomiast tak normalnie niema, jaka moze byc przyczyna?.
Tak iskra jest. Auto jest na benzyne nie posiadam gazu
Witam. Oczywiście jak to przed świętami, moja Mazda odmawia posłuszeństwa. Moja diagnoza brak iskry, cewka sprawna, na krótko podając z aku napięcie. Iskra jest na świecy. Rozebrałem aparat zapłonowy i zmierzyłem, że napięcie wyzwalające to 0,2-0,5V. Czy wie ktoś ile ono powinno wynosić?
masz racje kolego przeskok iskry na pierwszym cylindrze.
Wyjalem cewke i swiece z pierwszego cylindra i podczas rozruchu nie widac iskry. Dodatkowo obrotomierz ani drgnie.
Jak nie było iskry, a startowałeś to ją po prostu zalałeś.
Zaobserwowałem,że traci iskrę jak gaśnie. Jak?
Dziwna sprawa filtr powietrza mam czysty . Pompa Paliwa pompuje paliwo jest iskra. Chociaż świece słabe ale jest iskra więc powinien zapalić .
Z aparatu wychodzą. Udało się osiągnąć postęp - przy kręceniu rozrusznikiem już przekaźnik pompy się włącza - urwany przewód był w wiązce aparatu. Jutro w wolnej chwili działamy dalej -jeszcze nie wiem, czy impuls sterujący wraca do wzmacniacza. Bo iskry dalej brak.
Może być dużo przyczyn. Sprawdź czy jest iskra i czy paliwo dochodzi?
Jeśli jest paliwo i iskra to zostaje do sprawdzenia kompresja.
zasilania na czujniku ok,paliwo daje i tylko brak iskry......brak wysterowania na cewki
Dobrze, zrób to przez próbówkę żarówkową. Ale jeśli moduł uszkodzony to nie będzie dalej iskry, W ten sposób sprawdzasz halla.
Sprawdz rozrząd bedziesz miał pewność czy to on czy szukac dalej https://obrazki.elektroda.pl/6648300000_... Dodano po 1 Pompa działa słychać jak się załącza. Iskra od świec tak? Ale czujnik walka wymieniony na nowy. Wiele nowych czujników na dzień dobry jest uszkodzonych. Nigdy nie ma 100% Dodano po 1 Tak iskra na świece
Więc wypadało by sprawdzić iskrę, ciśnienie paliwa, kluczowanie wtrysków.
Już ktoś mówił odnośnie imo i komputera, żeby wyjąć, wysuszyć. Zdemontowałem, wziąłem do domu na 2 dni, zamontowałem i nic, włożyłem farelkę, wystarczyło 10 min. Kiedyś oddałem do serwisu Mazdy w Szwecji, nie ogarnęli tematu. Odebrałem samochód od nich, nie odpalił, wziąłem na hol i z tego powodu że zima i padało potrzebowałem prąd, a więc zapłon włączony,...
Widać te ,,iskry" w układzie zapłonowym ? Skaczą sobie ze świecy na świecę ? :D Skąd wiesz co tam się dzieje. Wszystko wymienione a o najbardziej podejrzanym elemencie - palcu rozdzielacza ani słowa ! Cały ten post to humbug, brednia i herezje techniczne. Dziwna rzecz zauważona to natężenie prądu w gnieździe zapalniczki 30A, gdzie standard to 10A. Mierzone...
wymien cewke i bedzie po klopocie.
Witam czy ktos wie jak to naprawic stracila sie iskra modul padl http://www.ignition.com.tw/images/tis223...
Mozesz miec błąd synchronizacji wału z wałkiem i stad te problemy? Jakies błędy w pamieci? wypinaj na przemian czujnik wałka i wału i wtedy próbuj. Zapali lub przynajmniej powinna sie iskra pojawic. Czy twoja instalacja została prawidłowo podpieta?
Wepnij zamiast wtryskiwaczy zarówkę 4W\12V i sprawdż czy świeci ciągle albo jest zagaszona (jak zapłon włączony).Jeżeli startujesz ma migać.Jeżeli miga,to sprawdź ,jak masz możliwość czas wtrysku.Na zimnym silniku nie powinien przekraczać 12ms.Spróbuj jeszcze puścić samochód bez przepływomierza (odepnij wtyczkę i zdejm rurę ssącą) Iskra jest,tak?
Tak jak radzą ci ludzie, jeszcze spróbuj przewody i zmniejsz przerwę na świecach, ewentualnie świece Iskra do gazu, mnie pomogły
Witam. Przejdę od razu do konkretów. Podczas jazdy samochodem zgasł mi, dalsze próby odpalenia nie przyniosły rezultatu. Samochód to Mazda 626 1993r 1.8V benzyna ( bez instalacji gazowej). Dodam , że iskra jest całkiem dobra , pompa paliwowa działa.
Ale jaki czujnik?? możesz konkretniej?
zmien caly aparat i bedzie dobrze a jak nie to tylko modul
No właśnie nie mogę założyć klemy, mówię, że nie jest to mała iskra, tylko ta metalowa część na którą zakłada się klemę się topi i jest iskra jak przy spawaniu. Ewidentne zwarcie wg mnie.
Kompresja jest?
czy jest iskra na świecach,może zapomnieli przykręcić jakąś mase?
To go zmierz omomierzem, ale ja bym go wykluczył.
samochód nie odpala ponieważ nie ma iskry patrzyłem niema napięcia na przewodach które idą do cewki ... nie wiem czy jest jakiś bezpiecznik czy co ? pomocy
Padł moduł, jest w aparacie, ta czarna podstawa.
Uszkodzony moduł zapłonowy,typowe w tym modelu.
mam mazde 626 V6 2,5l 24v niema iskry i podejrzewam aparat on jest z cewka i z modulem ale niewiem prosze o pomoc kolegow niewiem co mam robic
A czy była sprawdzana iskra w momencie jak nie odpalał?? Proszę napisać czego brakuje w momencie gdy nie odpala.....(paliwo, iskra, ciśnienie sprężania, synchronizacja wałka rozrządu i wału).
Co prawda nie wiem jaki tam jest układ zapłonu, ale myślę że może coś być nie tak z iskrą na tym cylindrze - trzeba by sprawdzić przebieg impulsu WN i porównać z pozostałymi - z reguły wtryskiwacz jest odcinany w celu zapobieżenia zatruciu katalizatora po stwierdzeniu wypadania zapłonów.
czujnik położenia wału
Jedź na szrot i kup jakiegoś kompa od auta, ja miałem z kompa od escort 1.6 i nissa sunny 1.6, albo kup jakiegoś najtańszego kompa na allegro wrzucisz go w koszty, ta dioda jest prawie w każdym kompie od auta. To dioda zabezpieczająca ale i przepięciówka (chyba około 18 V).
Silnik Z5. Skoro nie ma iskry na jednym cylindrze, to standardowo - palec, kopułka, przewody zapłonowe, świece. I to tyle by było. Co to jest Wn? Google zablokowali? I jak mógł bym cewkę sprawdzić? Nijak. Skoro iskra jest poprawna na pozostałych 3 cylindrach, to cewka jest sprawna.
Jaki silnik jest w tym japońcu / nie znasz kodu to przynajmniej pojemność/ ? , iskrę na świecach sprawdzał? bezpieczniki wszystkie dobre?
Oczywiście w zupełnej ciemności nie widać żadnych przebić. Kolego, jakie przebicia? Napięcie jonizacji, czas trwania iskry, faza pojemnościowa i faza indukcyjna.
Przyczyną był uszkodzony moduł zapłonu. Po wymianie na razie wszystko gra( odpukać).:D
Co z modułem zapłonowym , sprawdzony? Pompa paliwa przy kręceniu odzywa się?
dokładnie kopułka to jest to do czego dochodzą a raczej wychodzą przewody WN do świec zapłonowych a palec jest w środku jak zdejmiesz kopułkę to go zobaczysz słuzy on do rozdzielania iskry na poszczegulne cylindry Pozdrawiam
Bezpieczniki sprawdzałeś?
Witam czy ktoś może pomóc?????
Może nam powiesz czy jest iskra wtedy czy nie, bo stwierdzenie, jakby nie było iskry jest jakby do d...py. Sprawdzić należy czy jest wtedy wysterowanie wtrysków na benzynie. W takich przypadkach przyczyn może być multum i należy dokładnie przeprowadzić diagnostykę.
Bo masz albo zbyt ubogo, albo mieszanka się nie spala w całości z powodu złego ustawienia rozrządu, czasu i chwili wtrysku, lub iskry. Diagnoza tego leży po Twojej stronie.
Witaj skoro to nie zasilanie w paliwo to może to co piszesz ale jeszcze sprawdź samą cewkę odłącz przewów wysokiego napięcia od rozdzielacza i zobacz czy masz dobrą iskrę wychodzącą z samej cewki czyli poprostu zbliż kabel od cewki do bloku silnika i zakręć rozrusznikiem.
Po pierwsze to nie wiemy jaki silnik, jaka mazda.
ale mechanik podobno probowal wsadzic inna cewke (taka sama tylko uzywana) i nic to nie dalo :/
Głownym problemem okazały się być wadliwe kable WN. Po wymianie szarpanie znacznie ustąpiło.
a masz oscyloskop ? on prawde ci powie :D
wiem, to mazda MX6 w innym garniturze, a jak nie ma iskry to 99% moduł -jest w aparacie na wspólnej podstawie z hallotronami, ale ty nie wiesz nawet co to jest.
jak zdiagnozować cewke zapłonową mazda 323f 2.0 v6 KF 24v. Mam taki problem, jechałem moją mazdą. silnik nie równo pracował,szarpał podczas jazdy.Po czym zgasł i już więcej nie zapalił.Sprawdziłem, nie ma iskry i podejżewam cewke.Moje pytanie:Jak ją sprawdzić.
Silnik 105 czy 90KM? Dla silnika 105KM różne programy podają inaczej lokalizację ECU. Nad nogami kierowcy, z lewej strony; w podszybiu, na środku; pod nogami pasażera, pod dywanem ;) Moduł zapłonowy jest w aparacie zapłonowym, moduł wtrysku?! to ECU. Dla silnika 90KM nie posiadam informacji, ale pewnie podobnie będzie. ...Z początku myślałem, że to...
Ja dziś założyłem świece Iskry lpg-super do mazdy xedos6 i jaga x300. Ciekaw jestem jak będą się sprawować.
gaśnie i co brak iskry ,świece suche, mokre coś sprawdzałeś czy tak sondujesz usterki na forum??
w oryginalnych instalacjach Holenderskich odcinana jest pompa paliwa a w moim przypadku zauwaZylem ze kiedy zaczyna nagrzewać sie silnik to traci iskre jest coraz słabsza jak jest zimny to ma super iskrę a jak nagrzany to gorzej niż slabą
silnik w tym czasie pali. przeskoki iskry na cewce sa bardziej widoczne przy niskich obrotach i czuc jak przy przeskoku iskry auto przygasa Przewod od cewki do kopulki wymieniony bez efektu
iskra wtrysk mazda airbag mazda mazda mazda wentylator mazda
ramka zamrozić jakość dźwięku bluetooth czcionka chrome
zasilacz warsztatowy przetwornicy przewód
Ciemny wyświetlacz w Mercedes COMAND NTG 2.5 - przyczyny i rozwiązania Brak połączenia z serwerem Satel w module ETHM + GSM: przyczyny i rozwiązania