Proszę.
Paliwo jest tylko w baku, czy jest w baku i na wtryskach. czy jest iskra ?
Autko podczas jazdy zgasło zaczęło coś pukać jak by przekaźnik strasznie szybko pracował zapaliła się lampka czek i już nie odpalił brak iskry
Zazwyczaj była to wina kluczowania wtryskiwacza. Sprawdzić czego brakuje, bo równei dobrze może ginąc iskra.
Jak iskra jest ale czerwona to wymień cewke w pierwszej kolejności. Dużo nie kosztuje. A yakuza dobrze robi.
Witam .Zbyt mało danych żeby coś powiedzieć.Testowany był na komputerze?Katalizator nie zapchany?Podciśnienie w zbiorniku się nie wytwarza?Przekażniki sprawne?Pompa podaje paliwo na gorącym silniku i czy jest iskra?
Przepal auto żeby wydmuchało wodę, po koleji odłączaj kable ze świec i sprawdzaj czy na wszystkich cylindrach jest iskra.
check engine sie swieci , nie slychac pompy ani nie ma iskry
Masz opcję odcięcia zapłonu?? Może cewka zapłonowa padła - sprawdź czy jest iskra
Ty jesteś poważny? Powiedz, jesteś poważny? Bo chyba nie. Napisałem, że wzmacniacz jest na tej podstawie co są na niej hallotrony. Tak napisałem czy nie? Dostałeś nawet fotke, czy nie? Masz kolejne: Tu jest wzmacniacz, jedno rozwiązanie jakie spotkałem, układ grubowarstwowy: http://obrazki.elektroda.pl/5150706300_1... i cienkowarstwowy:...
Niekoniecznie - rozdzielić i przełączać możesz zasilanie, a impulsy zapłonowe podawać równolegle. Niezasilane cewki i tak nie podadzą iskry.
Witam ! To auto jest z 1991 roku i posiada typ silnika 6G72 DOHC. Sprawdziłem jeszcze immobiliser i połączenia do komputera. Tam też nie znalazłem żadnego błędu. Na aparacie zapłonowym podczas kręcenia rozrusznikiem pojawiają się impulsy. Zastanawiam się jednak, jak w tym modelu rozwiązana jest kwestia identyfikacji kolejności par świec, na których...
W GDI jest komputer /ecu/ i osobny sterownik do wtrysków, trzeba zlokalizować usterkę dokładnie... Trzeba sprawdzić, czy sygnał wychodzi z ecu i czy nie zanika w sterowniku wtrysków itp... Jeśli jest u mechanika, to rozumiem, że wyciągał czujniki Halla i czyścił je? Czasami nazbiera się tam opiłków i potrafi wariować, ale wtedy wariowałaby też iskra!
schemacik http://obrazki.elektroda.net/94_12588850...
Może po dokręceniu kopółki robi się jakaś szczelina,iskra nie przeskakuje. Tak zwane naprężenie.
Witam! Myślę, że objawy wskazują na słabą iskrę (czarna świeca, ciężki rozruch). Jeśli w tym modelu jest dostęp do pierwotnego uzwojenia cewki (lub cewek) zapłonowych, to można podłączyć oscyloskop i sprawdzić przebieg, oraz długość trwania iskry. Cześć!
Co mu brakuje iskry, wysterowania wtryskiwaczy.
Mam taki sam problem , brak jest zasilania na przekazniku . Auto zgaslo i brak jest iskry i zasilania pompy. Za pomoc dziekuje.
Ja jak mam czy nie mam blokad ustawiam gmp i suw ssania zawsze to dziala Paliwo jest iskra jest? Dolot szczelny?
Dzięki za info. Wybłyskałem kod 22 rpm sensor.Skasowałem błędy a teraz komputer błyska z krótkim odstępem non stop.Czy to może być uwalony sterownik? Rozrusznik kręci kontrolka check gaśnie po chwili jak się wyjdzie z ,,trybu diagnostyki '', lecz wtryski nie leją i iskry brak.
Rezystor jest po to aby cewki nie obciążało podczas włączonego zapłony przy nie uruchomionym silniku.Zazwyczaj jest instalowany w układzie gdy jest w aparacie zaplonowym mloteczek i zwiera.Piszesz że jest moduł zapłonowy?Sprawdz czy masz taki ruchomy młoteczek który jest podnoszony krzywką wałka aparatu zapł.Jeśli jest moduł zapłonowy to powinien być...
A czemu np. nie ma iskry na 2 i 3 i nie chce palić palić wogóle.
w momencie jak nie pali, co mu brakuje? Iskry czy wtrysku? Błedy? Wartosci?
Obydwa czujniki wału i wałka to hallotrony. Sprawdz czy masz zasilanie, mase i sygnał. Zrobisz to nawet kontrolką LED.
Nie wiązki nie sprawdzałem, to prędzej uszkodzone ECU bo najpierw chodził na tej cewce (iskra na 2 i 3 cylindrze) brak iskry na 1 i 4 cylindrze a po podmianie cewek odwrotnie - to jest dla mnie ciekawostka. A czy jest możliwość podmiany kabli sterujących iskrą na cewce przy ECU??
Jest w aparacie.
Nie ma iskry. Sprawdź moduł, wysterowanie cewki.
U mnie problem leżał w przepustnicy. Ale dał mi popalić ;)
Witam, uszkodzenie jest w aparacie zapłonowym, bo miałem dostęp do drugiego i autko po podstawieniu odpaliło z dotyku. Czy moduł da się naprawić bp ciężko do colta dostać ?
Pewnie Mitsubishi Sigma.
Sprawdź bezpieczniki. Pozdrawiam
dzieki za odpowiedz a jak moge sprawdzic czy wszystkie swiece grzeja dobrze bo ja zalozylem nowe firmy iskra a jakie by byly lepsze ?
Komp podmieniony a immo?
Jaką pompę wtryskową skoro to benzyna? Iskra jest? Wtryski kluczuje? Ciśnienie paliwa na listwie jest?
Mam mitubishi carisma 1.8 16v nie odpala, brak iskry i komunikacji z komputerem. Czy ktoś wie ,co może być przyczyną takiego problemu?
Potrzebuje schemat układu wtryskowego wraz z układem zapłonowym do Mitsubishi Lancer-a z 1990 roku. Silnik 1.5 na wielopunktowym wtrysku. Symbol silnika 4G15. Na marginesie dodam ze zginęła iskra.
Czego nie ma wtrysku(zasilania, sygnału), iskry, do jakich doszli wniosków? A prozaiczny czujnik udarowy sprawdzony? A zailanie na ECU jest?
Gdzie sygnał zanika, bo tam idą trzy sygnały.
A czego brak jak nie chce odpalić? (iskra,paliwo,sterowanie wtryskiem,itp,itd)
Napisałem co widziałem naprawiając czasami te sterowniki.
Witam wymieniłem wszystkie uszczelki przewody cewka główkę na aparat zapłonowy iskra jest co jeszcze może być
Albo w alarmie, ale bez pomiarów to nic nikt nie poradzi.
No dobrze, cewkę zmieniłeś, a wiesz czy jest iskra? Mo równie dobrze cewka może nie byc kluczowana.
A mógłbyś podać kod silnika.
iskra jest? cisnienie paliwa jest? swiece mokre? błędy w sterowniku sa?
Jeszcze raz na spokojnie sprawdziłem, jest iskra i plus na zasilaniu wtryskiwaczy, zastanawiam się czy immo nie blokuje ale brak błędów
pisalem, ze ciezko zapala ale na "popych" palil az do momentu gdy go zgasilem juz nie zapalil. jak przekrece zaplon pompka caly czas chodzi... myslalem ze sie spalila i ofkrecilem listwe wtryskow i jak zaplon przekrece to paliwo dochodzi a colt zero odzewu. jutro sprawdze czy jest iskra moze aparat zaplonowy???
Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC 150KM model silnika 4G63. (po pierwszym odpaleniu normalnie zapala -ciśnienie paliwa ,iskra przepływka , czujnik temperatury sprawdzone ,komp sprawdzony ) pierwsze odpalenie dopiero po napryskaniu samostartu
Zdecydowanie oddać na gwarancji, lub zamienic na inny. (symptomy moga doprowadzic do powaznej i drogiej usterki)
Mitsubishi Eclipse 2.0 DOHC 150KM model silnika 4G63. ten sam problem czy ktoś go rozwiązał /??? (po pierwszym odpaleniu normalnie zapala -ciśnienie paliwa ,iskra przepływka , czujnik temperatury sprawdzone ,komp sprwdzony ) pierwsze odpalenie dopiero po napryskaniu samostartu
Sprawa jest prosta, usterka w aparacie zapłonowym. Przed podłączeniem nowego wykonać należy pomiar oporności cewki.
Mitsubishi Sigma z instalacją gazową OMVL XXI-N. Nie odpla na benzynie i na gazie. Sprawdzone zostało prawie wszystko, pompa paliwowa, iskra. Jest jeden mankament, podczas rozruchu znika napięcie na wtryskiwacze. Nie wiem co może być tego przyczyną?
raczej nie widze zwiazku pomiedzy temperatura a iskra, aczkolwiek takie rzeczy jak przewody i siwece to zaleca sie sprawdzic zawsze.\
auto nie odpalało wiec spróbowałem rozłączyć akumulator auto odpaliło, ale wciąż ciągle gasło np. odpaliłem przejechałem 1 km zgasł, 30 km gasł itd. gasł jak mu się podobało Opisałem kilka lat temu taki sam przypadek, co prawda w innym aucie, ale objawy identyczne. Jak będzie padał deszcz, nie ujedziesz nawet kilometra. Przeskok iskry na przewodach...
czasowe- termiczne wyłączanie cewki wys.napięcia jest wynikiem uszkodzenia modułu zapłonowego- k.mocy(aparat Mitsubishi) - przed wymianą sprawdż dokładnie cewkę wys.nap.
Witam,silnik 1,3 98 rok świeci chek po włączeniu zapłonu, i nie chodzą wtryskiwacze, więc nie odpala, iskra jest, plus na wtryskiwaczu jest,silnik z aparatem zapłonowym. Pozdrawiam.
czego nie ma jak nie pali ? paliwa czy iskry ? ten samochód da się naprawić bez komputera.
Nie znam tego silnika, ale tak myśle iskra jest tylko nie wiadomo czy w dobrym momencie, paliwo gdy zapala na te dwa cylindry to zalewa pozostałe benzyna , zobacz na czujnik wału może się oblepił opiłkami i źle czyta , a wypinij inne czujniki czy też błędów nie wyrzuci
Czy tranzystor BU914ZP będzie nieodpowiedni cały czas mnie zastanawia to że na LPG sterowanie iskrą jest ok a co do regulacji zapłonu to jeśli go przyspieszę to wydaje się że się poprawia ale w pewnym momencie "iskra " jest źle i wtedy juz jest gorzej. czy w aparacie jest jeszcze coś ???
Nie spotkałem się jeszcze zeby wtryskiwacze miały wspólny sygnał z iskrą, bo tak to zrozumiałem z interpretacji sodziora... Pozdrawiam.
Sprawdź czy iskra występuje w odpowiednim czasie. Jeżeli tak to jak masz kompresje iskrę i paliwo to musi palić. Jak chcesz mu pomóc ruszyć możesz dodać startera albo plaka.
Witam, jak w temacie, pacjent Mitsubishi 1.8 GDI. Auto zalewa na 1 i 2 cylindrze, kopci na biało, lecz to z powodu nie spalonego paliwa. Kolektor ssący cały czarny i mokry, przepustnica również raka była, lecz została wyczyszczona. Auto na wolnych obrotach potrafi chodzić, lecz po przekroczeniu 3 tysięcy obrotów auto przestaje chodzić na wszystkie gary...
Witam. Mam taki problem z mitsubishi eclipse gs 2.0 16V z LPG, po kilku sekundach pracy gaśnie ma iskrę ale nie podaje napięć na wtryskiwacze benzyny. Po kilkunastu minutach znowu daje się uruchomić czy to może być wina komputera czy raczej jakiś czujnik nawalił?
Przerabiałem podobny temat w starym accordzie, japonce sa dosyc napchane elektronika juz z tamtych lat czujnik pierwszego cylindra czujnik obrotow walka moduł i cewka w jednym aparacie, najszybciej na szrot kupic cały zestaw za jakies 150 i spokoj. W moim przypadku padła cewka też zapłon by mitsubishi
Tak we wszystkich sa te rozwiazania w modelu II. Wtrysk bezpośredni swieca iskra z cweki wywolana przez czujnikpolozenia walu przez ecu jakies podcisnienie do listwy wtryskowej najprawdopodobniej do wywolania przelania paliwa do zbiornika
Witam mam wielki problem z Mitsubishi Galant 1997r 2,0 Benzyna+LPG byl przelozony silnik samochod palil jezdzil wszystko bylo ok ale postal 2 dni i mu sie odwidzialo nie chce odpalic... iskra jest wszystko przykrecone tylko czy moze byc cos z wtryskami jak paliwo dochodzi a nie puszcza go dalej?? czy co by jeszcze moglo byc prosze o pomoc...
Witam .posiadam pajero 1 gen 2.6 ben+ gaz . W aucie został wymieniony rozrząd zrobiona głowica nowe wszystkie zawory nowy rozrusznik , świece i przewody. Po założeniu wszystkiego na nowo auto strasznie ciężko kręci i nie chce odpalić nawet na wzbudzeniu aku .proszę o konkretną podpowiedź. Ps auto ma ustawiony zapłon iskra na każdym cylindrze jest fioletowa...
Witam mam problem z Mitsubishi Carisma 1.6 16v gaśnie w czasie jazdy i co stwierdzam po kilku minutach pale i znów jeździ jak zegarek , ale po nagrzaniu i po paru kilometrach gaśnie zaczyna przerywać szarpać i gaśnie ciśnienia paliwa sprawdzone jest ok filtr paliwa wymieniłem i jest ok wygląda mi to na problem z wtryskiwaczami tak jak by zanikał mi...
Tak chodzi mi właśnie o brak iskry, jeszcze gdybyś mógł mi powiedzieć mniej więcej gdzie znajduje się ta cewka i czujnik położenia wału był bym wdzięczny z góry dziękuje.
Witaj! Lewe powietrze to na pewno nie będzie, bo by też na luzie źle pracował. Chyba że możesz zobaczyć gumową rurę- doprowadzenie z filtra powietrza do przepustnicy, czy nie spękana. Nie znam dokładnie tego auta, to jest wielowtrysk z komputerem i z rozdzielaczem zapłonu w aparacie? Ja myślę, że to będzie coś z tego: a) albo źle wyregulowany aparat...
Witam, problem polega na tym ze po odpaleniu pochodzi chwile w miarę normalnie ,następnie tak jak by się cylindry wyłączały ,czyli pali na 3,2 i gaśnie ,jak zgaśnie to już trudno odpalić. ciśnienie paliwa, sprężania jest dobre , wtryskiwacze działają iskra jest .jak zgaśnie świece są suche ,tak jak by paliwo nie było podawane,i zastanawiające jest to...
Witam. Mam podobny problem z miśkiem z 97 r. 2000. Podczas jazdy powyżej 120km/h odcina mi iskrę na środkowe gary. Zgaszę silnik i po chwili odpala i znów od nowa. Dziwne stuki w silniku.Jakaś masakra. Sprawdziłem wszystko o czym tu piszecie. Wymieniłem czujnik spalania stukowego. Jakąś chwilę było lepiej. Obecnie wymieniłem wymieniłem sterownik silnika...
Witam. Nie mam iskry sądzę, że jeden z czujników jest uszkodzony ale nie wiem jak sprawdzić, czujnik jest namagnesowany wygląda tak jak ten http://www.allegro.pl/item762468621_mits...
Dowcip polega na tym że iskra jest we właściwym momencie. Jeszcze jedna rzecz. Na kopułce rozdzielacza są opisane cylindry. Jeżeli założę przewody od świec w/g opisów to iskra jest na 3 a nie na 1. Po włożeniu w otwór rozdzielacza od 3 cylindra i przestawiając resztę świec wg kolejności 1342 iskra jest we właściwym położeniu w stosunku do wału.Silniki...
Wlaśnie stoi u elektryka 2 tygodnie auto jest kolegi, a ja jestem elektronikem hobbystą wiec pomyślałem że może pomogę niestety nieznam budowy takiego aparatu. Dzięki i pozdrawiam. Dostałem kiedyś taki samochód od elektryka bez iskry, że uszkodzony aparat - więc zrobiłem z marszu co należy( iskrę) iskra jest a auto dalej nie zapala - okazało sie, że...
Powinienem mieć gdzieś taki sterownik do tego samochodu. Był co prawda naprawiany ale na pewno sprawny. Samochód już musiałem zezłomować i co nieco z niego sobie zostawiłem. W moim sterowniku był naprawiany układ stabilizacji 5V. Napięcie to zasila wszelkie czujniki w samochodzie. U mnie układ ten poszedł, ponieważ przycięli mi kable od przepływomierza...
Problem polega na tym że auto podczas jazdy zgasło i już nie zapalilo pierwsza wersja była ze pompa paliwa siadla bądź przekaźnik ale doszedłem do tego że dzialaja jednak znalazłem problem na cewkach zapłonowych nie dają prądu na swiece nie wiem czy jest jakiś przekaźnik czy inne ustrojstwo pytanie polega na tym czy wystarczy wymienić cewki kture sporo...
Elektronika 6 - tam jest chyba sterownik Mitsubishi MPI E2T... i jest chyba moduł zapłonu. ps. przy okazji powitać po Kanarach i Obfitego Nowego Roku...
Miałem podobnie w lancerku :)Sprawdź iskrę,kable palec i kopułkę:) u mnie nie było iskry na jednej świecy, przebicie było na kablu, zalewało jeden gar ,auto więcej pali dusi się szarpie i zrywa.Delikatny gaz = mniej paliwa a to = mniej zalany silnik:)
jesli na zlaczu diagnostycznym jest ciagle 5V zamiast mrugania bledami, to komputer kaput (dopoki procek nie jest wybrzuszony czy ewidentnie spalony, to jeszcze mozna probowac ECU reanimowac) moze nie odpalac z jeszcze jednej przyczyny - czujnik temperatury padl - jak jest zimno na dworzu, to ciezko odpalic (sam czujnik to termistor przy termostacie...
Ten 1.5 pochodzi od Mitsubishi. Często w starszych rocznikach Mitsubishi 1.5 padały sterowniki.Znajomy miał identyczny problem .Wymiana sterownika(500zł) rozwiązała problem.Ale dla pewności lepiej podpiąć się pod komputer.Pozdrawiam
Jeszcze jedno, nie wiem czym odczytywałeś błędy, jak to się sprawuje z tym samochodem, co tam widać w programie? Przydałoby się podłączyć pod dedykowany do tego interfejs diagnostyczny i nim sprawdzić co pokaże. Popularne elm327 mogą źle interpretować odczyty - dobrze interfejs do tego samochodu. Mnie tu "siedzi" w głowie immobiliser, trzeba by być...
Witam mam dziwny przypadek w carismie 1,8 gdi z 2001r Polega on na tym , że auto pracuje normalnie ale gdy wchodzi na wysokie obroty , to jest 4000 zaczyna przerywać . Tak jakby paliwa nieotrzymywało albo był zanik iskry . To są jego maksymalne obroty. Po podłączeniu do komputera nie było żadnych błędów. Jaka może być przyczyna takiej sytuacji .
Dziękuję Ireneo - zaoszczędzono szukania :). Jeszcze jedno zagadnienie : myślałem że jest fizycznie uszkodzony sterownik- ale nie. Napięcia zasilania zgadzają się.Problem polega na tym , że iskra jest ale sterownik nie załącza pompy paliwa ani wtrysku.Zasilanie pompy "na krótko" nic nie zmienia.Brak błędów.Jedno co irytuje to brak zapalania się kontrolki...
Moduł CDI mitsubishi do DR 750s z 1988r. na 11 kabli. Nie wiem czy jest różnica czy nie ma, ale jak podłączyłem odwrotnie impulsator magneto-indukcyjny to iskra nie była w punkcie, a jak podłączyłem prawidłowo to było dobrze. Kupiłem drugi taki sam moduł facet twierdził że jest sprawny na jednej sekcji, a tu to samo co z moim, wymieniłem w nim diodę...
Tam akurat tak, zdarzają się awarie tej cewki, zresztą bliżnacza z Mazdą, bo aparat zapłonowy Mitsubishi (ot taka japońska kombinacja). Ale ja to bym chciał wiedzieć co to za Primera, czy P11 czy P11 144. Inaczej- szeroka wtyczka aparatu ma 5 czy 6 kabli? Bo ten drugi model miał pewien sekret- obroty widzi, bo w czasie kręcenia starterem podskakuje...
witam mam podobny problem carisma 97-98 r 1,6 16v nie chce palic. Iskra jest , jak dam jej plaka to probuje lapac , ale strzela w dolot. Podczas wlaczenia zaplonu nie dzilal pompa paliwa , oraz nie wysterowuje wtryskiwaczy .Bledów brak. Pomke mozna wlaczyc recznie podajac na 22pin wsterowniku mase. Komputer w srodku wyglada ok , ale jak go mozna dokladniej...
Witam, dzisiaj po 3 dniach stania bez akumulatora wstawiłem go na miejsce i omyłkowo podłączyłem plus do minusa a minusa zetknąłem z plusem i strzeliła iskra. Zauważyłem, że przestało mi działać oświetlenie kabiny, centralny zamek, zapalniczka (możliwe, że to jednak ładowarka jest zepsuta, nie mam jak zweryfikować) oraz radio. Po przekręceniu kluczyka...
Temat rozwiązany, elektrit miałeś 100% racji, padł moduł zapłonowy. Nawet jego numer się zgadzał z tym co podałeś :). Dziwne, że części Mitsubishi w aucie Mazdy, ale jednak. Trochę mi to zabrało czasu, bo zapętliłem się w działaniu, jednak po konsultacji naprawa zakończona sukcesem. Pozdrawiam
Witam. Problem dotyczy mitsubishi eclipse 2 silnik 4G63 + lpg. Podczas jazdy coś strzeliło i od tej pory silnik pracuje w trybie awaryjnym. Cały czas pali się kontrolka check engine. Silnik pracuje jednak całkowicie brakuje mu mocy. Z rury wydobywa się mocny zapach PB lub LPG w zależności na czym pracuje. Po odpaleniu od razu stratuje wiatrak chłodnicy....
Temat ciekawy. Skoro już rozmowa na temat aparatów. To spytam. Mazda 323F. 2.0V6.(nowa buda,bez otwieranych świateł) Aparat z wbudowaną cewką.Dzisiaj na koniec dnia mi taki wpadł. Za wiele nie sprawdziłem. Aparat wystawia sygnał,przekaźnik pompy załącza się,pompa także. Ale iskry brak... Co tam pada najczęściej?? Cewka główna? Też są tam dwa hallotrony??...
Powiem tak musisz zobaczyc czy jest iskra podczas krecenia silnikeim jezeli nie ma to moze byc to immo.kod powinien byc przy drugim kluczyku 4 cyfrowy jezeli go nie ma to masz problem i musisz odezwac sie do kogos kto sie tym zajmuje profesionalnie albo salon firmowy pozdrawiam
Dla przypomnienia silnik nie zapala (1,5l MPI 92 r. Mitsubishi): Wymieniłem komputer który napewno był zepsuty na inny dobry. Złącze diag. pokazało że jest ok i czujniki podpięte do niego też są OK. Silnik dalej nie palił. Iskra była, zalewało świece. Po wymianie pompy paliwa (stara też pracowała po wyjęciu ale nie wiem czy pompowała jak trzeba) silnik...
Witam. W sobotę gdy chciałem odpalić z rana auto niestety nie udało mi się. Sprawdziłęm czy jest iskra i czy chodzi pompa paliwa chodzi i wszystko bez zarzutów, lecz auto nie chce przemówić. Dopiero gdy dam mu do przepustnicy samo start to podtrzymuje obroty wtedy gdy psikam łatwopalnym spayem, gdy przestaje auto momentalnie spada z obrotów i gaśnie....
Powtarzam. Gdyby to był problem z czujnikiem położenia wału (impulsatorem) to by nie było wcale iskry. Brak zapłonu na dwóch cylindrach to np. uszkodzona cewka WN (po nagrzaniu dostaje przerwy lub zwarcia międzyzwojowego), brak zasilania na cewkę WN (zapłon TCI) lub uszkodzenie modułu zapłonowego (jednego z wyjść). Ale jak masz problem z pompą paliwa,...
Witam Dzisiejszego dnia zapaliłem w/w samochód (za 3 razem) i po wyłączeniu silnika nie chce już odpalić. Bezpieczniki posprawdzałem, z tym że raczej to nie wina elektryki, gdyż wyraźnie słychać jak chwilowo coś "przepala". Iskra na każdym cylindrze taka jak być powinna. Winę pompy paliwa, jak również pompy wysokiego ciśnienia odrzuciłem, ponieważ paliwo...
Naładuj akumulator i wyczyść klemy. To zrobiłem już wczoraj - cały dzień aku się ładował klemy wyczyściłem i jak go potem zapiąłem to nic się nie zmieniło. Akumulator pojechał do wymiany i mam nadzieję że jak go za 2-3h dostanę to problem się rozwiąże. Z drugiej strony wczoraj podpiąłem samochód do aku od mitsubishi pajero na kablach i to też nic dało....
Witam Panowie mam taki problem z mitsubishi sd 110 .Założyłem palnik od innego projektora o tych samych parametrach co orginał.Projektor fajnie działał odpalał lampę bez problemu,pochodził z 30 min wyłączyłem go i za godzinę chciałem włączyc i zonk balast niema siły odpalić lampę .Widać jak w środku w lampie przeskakuje iskra.Jak kręce potencjometrem...
Czy jeżeli przepustnica nawaliła to jest taka opcja, że będzie palił tylko na 2 cylindry? Jest to jakoś połączone z pompą wysokiego ciśnienia lub też z wtryskami bądź czym innym? Czasem ma falowania obrotów od 1500 do 3000. Kilka powtórzeń i gaśnie. Edit: Dodam jeszcze, że iskra na każdym cylindrze jest oraz przy zamianie każdej z cewek przy cylindrze...
Witam. Posiadam Mitsubishi Eclipse I gen z 1993r, 2.0 DOHC. Nie mogę go odpalić, iskra jest lecz podejrzewam że może być coś nie tak z prądem na pompce paliwa. Chciałbym zacząć od sprawdzenia bezpiecznika, stąd moje pytanie czy ma ktoś schemat bezpieczników do tego auta? Pilnie potrzebuje, pozdrawiam.
mitsubishi iskra mitsubishi carisma iskra mitsubishi mitsubishi instrukcja
rower kierunkowskaz skrzynia zmieniać korek mercedes actros
włącznik podwojny schemat włącznik podwojny schemat
Funkcja antylegionella w Termet Silver Pro 20 kW Bezpieczny spadek na rezystorach emiterowych WS432