Czego brak jak nie pali, iskry czy zapłonu?
Cewki testowałem. Mam nową na zapas. brak iskry
Wtryskiwacze odcina sterownik od gazu. Jakby nie sterowało wtryskiwaczami Pb to by zaskoczył na plaka jeśli iskra jest.
Kiedy ostatnio wymieniałeś świece. Sprawdź czego brakuje gdy nie chce zapalić (paliwa czy iskry).
Sprawdzałeś przewody zapłonowe, może gdzieś gubią iskrę.
Tak to jest cewka na biegunie /-/ też będzie plus do czasu uruchomienia silnika.
Obrotomierz idzie do dóry w czasie kręcenia. Paliwo podaje. Gubi samą iskrę.
Kiepskie paliwo,zapchany wydech itd.Świece mokre iskra jest to raczej sterownik obroty widzi co?Jeszcze może być coś faktycznie w tym sprężaniem.
Sprawdzic stacyjke
Głuche strzały to późny zapłon albo źle ustawiony wałek wydechowy. Iskra sugeruje, że góra z dołem są "we fazie". Czy z wypiętym czujnikem wałka też masz iskrę?
witam wszystkich na forum i prosze o posty temat samochod nie zywy brak iskry toyota tercet 1.5 12v 91r. mam pytanie czy wkladajac diode led do wtyczki wtryskiwacza i krencac rozrusznikiem mozna zaobserwowac miganie swiadczace o wysylaniu sygnalu z ecu .
Brakuje iskry na świecach.
Poza pchaniem , coś sprawdziłeś? Paliwo dochodzi , iskra jest?
Tak masz rację tam jest 12v w momencie jak pracuje rozrusznik tylko jak jest podpięty ten przewód to nie ma iskry i wtryskiwacze nie pracują to jest najdziwniejsze
Dioda, nic co by Cię powinno interesować.
Sprawdzał ktoś jaką sterownik widzi temperaturę w momencie jak nie odpala ? I czego mu brakuje iskry czy paliwa ?
nie koniecznie musi miec błedy w strowniku czasami diagnoza tych aut jest uciazliwa w sumie to powinno mu wywalic wypadanie zapłonu na cylindrze lub info o nie sprawnosci obwodu pierwotnego wtornego cewki fakt kontrolka silnika swiadczy o nie sprawnosci układu silnika ,wchodząc w sterownik absu na pewno bedzie miał błedy bo kontrolki swiadczą o nie...
wynalazek.. no raczej czujnik halla w aparacie. Albo jakis indukcyjny połozenia wału (zalezy to tam ma to wozidełko) iskra jest?
Albo masz uszkodzony manometr, albo pomiar robiłeś z zamknięta przepustnicą. Albo z rozładowanym akumulatorem - rozrusznik miauczał, zamiast żwawo kręcić. Być może nagar z denek oderwal się i dostał pod zawory. Chyba żartujesz.
Wybacz Kolego, jestem cały w nerwach i nie myślę... Silnik to 4E-FE 16V Kupiłem całą kopułkę, iskry dalej brak...
znaleziono usterkę i po kłopocie zamykam temat !!
Pewnie ci kolego zalewa silnik gazem. Wyłącz całkiem gaz i pojeżdzij na samej benzynie. Jak się okaże że objaw znikł, to masz nieszczelny układ LPG- mogą być wyklepane wtryskiwacze. Przepraszam, nie doczytałem tego braku iskry>kosz.
Czy silnik pracuje długo gdy nie dajesz gazu? Czy pracuje na wolnych obrotach? Jak tak to szukaj usterki nie w iskrze. Pozdrawiam
Też taka możliwość przychodzi mi do głowy. Jak to mogę sprawdzić? Komputer nie wykrywa żadnych błędów. Fakt posiadam tylko jeden kluczyk do tego samochodu i tydzień temu wyciągnąłem akumulator do ładowania. Może się kluczyk rozkodowal?
w załączeniu tabliczka znamionowa, które numery to model silnika?
Szanowni Koledzy. Mam problem z autem Toyota Aygo z 2012 r. z silnikiem benzynowym 1.0, otóż auto kręci, a nie odpala. Podpiąłem pod Diagboxa jako C1 i nie ma żadnych błędów w kalkulatorze zapłonu oraz silnika, bezpieczniki w liczniku komorze silnika sprawdzone - wszystko O.K. Na desce rozdzielczej miga kontrola STOP. Sprawdziłem pompę paliwa przez...
A jak się nie zapali to jest iskra? Proponowałbym sprawzić błędy...
Witam czy poradziles sobie z tematem
Diagnostyka komputerowa na początek.
Nie mówiłem o tandecie tylko o markowych świecach (to dla słabiej czytających). Przepraszam jeździdła polskiej produkcji całkiem dobrze chodzą na ISKRACH
sprawdzałem są ok.
Sprawdź koło foniczne.
Skontaktuj się ze mną, telefon na prywatnej wiadomości.
a w którym miejscu znajduje się moduł?
Zmierz kompresję jeśli za lekko kręci. Może łańcuch naciągnięty i przeskoczył. Jak kompresja jest to spradź czy dochodzi paliwo do wtryskiwaczy i czy jest iskra jak kręcisz. Brak paliwa ub iskry-bezpieczniki, pompa, przewody paliwowe, czujnik położenia wału korbowego. Jak te wszystkie warunki są spełnione (jest kompresja, paliwo i iskra) to sprawdź...
Mam wilema .przeciąłem kabelek który dochodzi do pin7 przekażnika i podałem na przekażnik mase ,wtedy pompka rusza wtryski słychać iskra jest zapalić niechce musze tylko sprawdzić czy jest ta iskra na wszystkich świecach
Rozrząd sprawdzony , czujniki wału i wałka sprawdzone , błędów brak , zasilanie jest , no to tylko sterownik. Podejrzewasz ,że był zmieniony silnik - czy na taki sam?
Niestety, nie rusza pompa, wykręciłem świecę i niestety iskry nie ma... Pewnie trzeba będzie Yariskę do elektryka zaciągnąć...
Jak brak zasilania pompy , i w dodatku rozłączony moduł zapłonowy , to sprawdź immobiliser .
Kontrolki ok.Immo nie trzyma, poza tym on zgasł podczas jazdy.
Problem rozwiązany. Winowajcą był padnięty czujnik halla.
temat zamykam okazał się problem z masą
tak cewki i świece też są dobre, ze sterownika wychodzą 4 przewody, każdy do osobnej cewki, czy sygnały wychodzą każdy osobno albo parami 1-4 i 2-3 (można by je wtedy z mostkować - jeśli sterownik wytrzyma sterowanie dwiema cewkami z jednego pinu)? Problem rozwiązany - źle podłączone wtyczki z kablami
Może jakiś stary alarm krzyczy z odcięciem na przykład pompy paliwa lub zasilania na wtryski+cewki zapłonowe, bo z tego, co pamiętam to na tym samym bezpieczniku. Do sprawdzenia alarm czy jest iskra podczas tego kręcenia bez rozruchu ciśnienie paliwa.
Witam, Toyota Yaris 2013 r, 1.0 benzyna. Auto jechało i zgasło, od tego momentu nie chce odpalić. Rozrusznik kręci, pompka paliwa podaje paliwo, natomiast nie ma iskry. Chciałbym się spytać czy może być winny sterownik silnika i odcina wtedy cewki, czy winne jest coś innego. Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.
dzisiaj założyłem tą cewke ale faktycznie nic i czekam na ta kostke od stacyjki ale nadal watpie żeby miała coś z iskrą związanego ,prędzej czujnik położenia wału
Końiecznie sprawdz czego mu brakuje w czasie rozruchu , benzyny czy iskry. Jak to zrobić to chyba wiesz.
Wrzuć ori listę komponentów do tego obrazka, bo coś dziwnie to wygląda.
No, jak odpala na samostarcie, to znaczy, że iskra i kompresja są (czujnik położenia wału też jest OK). Nie ma trzeciego elementu - paliwa. Do sprawdzenia byłyby wtryskiwacze, pompa paliwa (ciśnienie na listwie), przewody połączeniowe, sensor temperatury i na końcu komputer.
Jest zamontowany alarm lub podobne urządzenie?
Obroty podczas kręcenia prawidłowe okł. 200 obr/min Układ paliwowy szczelny ,po godzinie mam jeszcze ciśnienie na listwie Wydaje mi się że blokuje wtryskiwacze . Może kogoś naprowadzi jeszcze jedna ;dziwna sprawa : iskra jest na na 3 i 4 cylindrze a po odłączeniu czujnika rozrządu iskra jest na wszystkich cylindrach.
wymieniałem wczoraj stacyjkę z immo odpaliła normalnie ze trzy razy potem cisza rozrusznik normalnie kręci , pompa paliwa chodzi ale nie ma iskry dlaczego?
Może ktoś jeszcze ma jakieś pomysły chętnie je przemyśle...:) A niby jakie pomysły kolega chciałby jeszcze usłyszeć? Do prawidłowej pracy cylindra potrzeba , powietrza, kompresji, iskry i paliwa. Czego brakuje?
Od kabli należało rozpocząć i nie ma co ich obwiniać o błąd. Posprawdzaj wtyczki od aparatu zapłonowego czy nie dostaje się tam woda. Sprawdź też masę. Najlepiej sprawdź czy jest iskra podczas gdy występuje ten problem.
Przeskakiwanie rozrządu na łańcuchu to jest na prawdę rzadkość, występuje owszem, ale to zazwyczaj z powodu wady fabrycznej, np: na krótkie sanie, uzębienie. Lub kompletnie zaniedbanie tej sprawy: zużyty łańcuch lub hydronapinacz. Zalane świece benzyną raczej nie mają nic do braku kompresji. Może pomiar był wykonany niedokładnie bo przy takiej rozbieżności...
Tak gaśnie. Ale wydaje mi się że przez uszkodzone immo ni byłoby albo iskry albo paliwa. Tutaj akurat nie wiem co odcina immo
To co to za mechanik który nie potrafi zdobyć schematu lub ogarnąć to bez niego. Oddaj auto do innego ogarnie temat.
Witam Dzisiaj podczas jazdy akumulator przesunął się i zrobił zwarcie z kablem od pierwszej cewki, w drugiej cewce jest iskra. Sprawdziłem bezpieczniki, co mogło się uszkodzić? Proszę o odpowiedź. https://obrazki.elektroda.pl/4393017200_...
hej dzięki brejdak doszedł że padła sonda lambda podłączył na krutko no i była iskra teraz trzeba to wszystko poskładać
Najpierw sprawdziłbym , czy jest iskra na świecach, jeżeli jest to nastepnie bezpiecznik od elektrozaworu gazowego
Iskra jest ? W jakim stanie są świece ? Może padł Ci czujnik położenia wału ?
Kolego jezeli bendiks nie zasprzegla sie z wieńcem koła zamochodowego rozrusznik osiaga duze pradkosci obrotowe i byś to odczuł odrazu. Mozesz sprawdzic czy paliwo dochodzi do listwy wtryskowej, czy jest iskra na świecy zapłonowej. Rozumiem ze paliwo w baku jest?
Witam,i po problemie alarm ok,spalony bezpiecznik zasilania cent kompa.Pozdrawiam.Anna,Zamykamy temat.
Witam was.Zbudowałem mały układ zapłonu w domu,podłaczyłem wszystko,wymieniłem kondensator.Stwierdziłem,ze takie cewki nie uszkadzaja sie tak szybko.Kondziu miał zware wiec wszystko zbierała do masy.Wtedy zadna iskra sie nie pojawi.Pozdrawiam.
Witam,mam taki problem,w moim wózku widłowym toyota 7FGF18 2006r. 4Y. ucieka,ginie iskra.Silnik odpala,wszystko ok.jezdzi gaszę go i ponownie nie chce zapalić,muszę odczekać jak wystygnie i już znów zapala.Wymieniłem świece,przewody,kopułkę,palec i teraz nie wiem gdzie dalej szukać.Wózek ma 3300h.do tej pory bezawaryjny.Bardzo proszę o jakieś pomysły,sugestie.
Jak rozrusznik tyka a nie kręci to gdzieś w nim lub w zasilaniu do neigo problem. spróbuj masę silnika zapiąć na masę akumulatora, bo to prawdopodobne że się masa silnika upitoliła. Jak już rozrusznik będize kręcił to dalej kolejno sprawdzaj czy jest iskra na świecach, czy benzyna idzie itp.
Sprawdż czy jest iskra,sprawdz czy masz paliwo na szynie,sprawdz czy pracują wtryski.Fajny wózek ta camry pozdrawiam.
Iskra jest? Gaz idzie z parownika? Elektrozawory na parowniku pracują? Zgasła nagle czy dusiła się? Są jakieś błędy? Bezpieczniki sprawdzone?
Świeca nie jest potrzebna, a nawet lepiej bez niej bo odpada jeden element. Podłącz cewkę na krótko i przerywanym ręcznie sygnałem sprawdź iskrę. Przewód WN do masy - przerwa ok 0.5-1cm.
dotknij palcem delikatnie czujnika jak bedziesz czul jak przeskoki iskry to czujniki dzialaja ,sprawdz zasilanie centralki ,moze sa zabrudzone krawedzie idostal sie w gumke jakis brud
Witam dołącze sie do tematu. Jak myślicie czy cewka zapłonowa może sie spalić od odłączenia przewodu zapłonowego od świecy na włączonym silniku? Cewka ma przecież bezpiecznik. Nie podaje mi iskry i nie wiem co to może być, a sprawdzałem przewody w ten sposób i teraz nie mam iskry. auto :honda ciwic v z lpg Pozdrawiam
Iskrami strzela. i przerywa. świeca ok daje dobrąiskrę. bez tłumika tak samo się zachowuje...To musi być coś z zapłonem tylko jak ustawić?
Czujnik obrotów wału sprawny? Masz stroboskop żeby sprawdzić czy jest iskra dla GMP? Mam Yariskę i połamałem zęby na tych Toyotoskich rozwiązaniach. Komputerom nie wierzę.
dokładnie tak jak na obrazku ,akurat mam troche gorszy problem bo u mnie niemozna wykonac diagnozy ecu nieodpowiada i niechodzi na 1i4 a iskra jest i wtryskiwacze daja paliwo cewka nowa ,pranie mózgu
Któryś cylinder prawdopodobnie nie pracuje. Brak iskry lub padnięty wtryskiwacz. Możesz sprawdzić sam który to cylinder nie pracuje, przez przez wyłączanie iskry na świecy na poszczególnych cylindrach (przez zdjęcie kabla WN lub odłączenie zasilania cewki zapłonowej na cylindrze - zależy co masz) przy pracującym silniku. Jeżeli cylinder nie pracuje,...
Może ktoś z Was podpowie mi co jeszcze można sprawdzić, bo już mi pomysły się wyczerpały. Auto to Corolla 1,4 VVTi z 2001 roku. Postawiłem wieczorem pod domem, a rano już nie odpalił. Rozrusznik kręci, ale silnik nawet nie kaszlnie. Pierwsze podejrzenie padło na pompę paliwa. Rozebrałem pół auta, żeby się do niej dobrać, ale kręci podłączona do 12V...
Witam Pytanie kieruję do rafczyk48. Czy udało ci się rozwiązać ten problem. Mam powypadkową toyotę carinę e 1.6 benzyna rocznik '93. Nie ma iskry. Pozdejmowaliśmy wszystkie zabezpieczenia jakie miała, a iskry nadal nie ma. Nie sprawdzałem jej jeszcze czy odpali gdy się ją pociągnie. Jestem ciekaw czy kolega poradził sobie już z tym problemem.
Kurcze straszycie mnie tym klejem :) Obciapie jakąś plytkę, wstawię do zamrażalnika i będę obserwował przez kilka dni co się będzie działo. Ten przewód nie jest taki długi. Do gniazda zapalniczki mam blisko i kabel jest w sumie oddalony od jakichkolwiek innych przewodów. Jeśli nawet w radiu nic nie słychać to już nie jest tak źle jak mogłoby się wydawać,...
Witam Wimieniłem sterownik silnika na inny,zrobiłem symchronizacje immo i jest już komunikacja ze sterownikiem silnika ale mimo braku błędów nie daje iskry i nie otwiera wtryskiwaczy natomiast sterownik pompe paliwa załancza?Czzyżby przestawiony rozrząd?
Już sprawa się wyjaśniła, poszedł bezpiecznik odpowiedzialny za zapłon (nie było iskry) - koszt naprawy 1 PLN za bezpiecznik. Wcześniej musiałem przeoczyć spalenie. W każdym razie dzięki za odpowiedzi (także za te mniej sensowne).
Nie powinien. Gdyby miał znaczący wpływ to byś w ogóle nie zapalił. Odpal go w nocy i w ciemności zobacz czy nie ma upływu wysokiego napięcia (latające iskry po kablach) choć to nie powinno generować takiego błędu. Ale na moje to cewkami bym się zajął.
Dzisiaj zmieniłem emulację na masa i auto jeżdzi normalnie ,lampka awarii się nie świeci.Zobaczę jak będzie teraz palił. Dalej to samo.Iskra jest koloru pomarańczowego zarówno na świecach jak i na kablu od cewki do kopułki.Na początku jakby słabsza,potem się wzmacnia.Czy to jest normalne że iskra ma taki kolor a nie niebieski?Zasilanie cewki jest dobre,sprawdzone...
Tutaj poszukaj:) http://www.auto-parts.spb.ru/cat/oem_to.... Dodano po 5 Albo tu:) http://www.iskra-kielce.pl/index,1.html
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
witam, mam problem z uruchomieniem Toyoty Starlet 92 rok silnik 1,3 12 zaworów 4X wtrysk , założony gaz/przechodzi po uruchomieniu na benzynie/. Silnik gdy jest zimny trzeba długo kręcić aż odpali, gdy jest ciepły też od razu nie łapie tylko po jakimś czasie,/próbuje złapać później nic i po kilku sekundach wchodzi na obroty/. Wymienione: świece, przewody,...
A jak wyglada świeca po nieudanym odpaleniu - jest sucha czy mokra? Można zacząć od sprawdzenia iskry na zimnym silniku (zwłaszcza podczas kręcenia rozrusznikiem). To byłaby przydatna wskazówka. Jeśli iskra jest bez zarzutu i ciężko pali zwłaszcza na zimnym silniku należałoby przyjrzeć się układowi zasilania - może być zbyt uboga mieszanka - może brać...
Sprawdz świece /max 30000/pęknięta porcelanka /izolator kable czy mają przebicie/max 100000/polej wodą i zobacz czy skacze iskra,wyczuwalne podczas jazdy gdy jest wilgotno kopułka lub rozdzielacz /stan ogólny ,PEKNIECIA/NADPALENIA raczej szukał bym przyczyn tutaj gdyby to było od paliwa to by mulił
rozrusznik kręci,ale sprawdzę jeszcze dopływ paliwa i czy jest iskra i takie tam podstawowe rzeczy. A jak sprawdzić przez złącze diagnostyczne czy jest jakiś błąd oprócz tych poduszek , tam jest złącze 16 pinowe po lewej stronie przy bezpiecznikach w środku auta
Witam. Mam taki problem. Wymieniałem uszczelkę pod głowicą w toyotce i po złożeniu nie mogę uruchomić silnika. Jest iskra, jest paliwo, wałki rozrządu dobrze ustawione, a mimo tego nie mogę zapalić silnika. Silnik zachowuje się tak jakby chciał już zapalić ale coś go blokuje. Nadmienie że przy pierwszych próbach odpalenia skakała wskazówka prędkościomierza...
Napięcie akumulatora 12.4 V, więc raczej to nie są parametry z próby odpalenia. Tak na początek, to sprawdzić czujnik położenia wału korbowego, jeśli nie ma iskry, albo nie pokazuje obrotów podczas kręcenia rozrusznikiem. Następnie sprawdziłbym pompę paliwa (ciśnienie na szynie), ew. układ paliwowy lub samo paliwo (czy nie zostało np. zmieszane z dieslem)....
Podejrzewam sterownik silnika bo na zapłonie nie podaje masy na cewkę przekaźnika paliwa. W tej toyocie bodajże tak jest. Tak czy inaczej jeśli pompa się załącza przy kreceniu rozrusznikiem to to wytarczy zeby to auto odpaliło w 2 sekundy. Daj se spokój z tą pompą która nie działa na zapłonie. To nie ma tutaj znaczenia Sterownik silnika zazwyczaj daje...
Witam wszystkich. Mam problem z toyota yaris 1999r silnik 1.0 kod 1SZ. Stary silnik odpalał bez problemów, przekładany z innych powodów.Dostałem goły słupek o tych samych kodach silnika. Różnił się tylko czujnikiem spalania stukowego i brakiem dodatkowego czujnika temperatury przy termostacie.. Po przekładce (kolektory, czujniki i osprzęt ze starego...
Pierwsza sprawa jak nie pali na jeden na dwóch paliwach (benzyna i gaz) to trzeba wykluczyć problem z iskrą. Wiem, napisałeś, że iskra jest, jak weryfikowana? Czasem iskra jest na zewnątrz cylindra a w środku już jej nie ma. Druga sprawa to szczelność dolotu. Trzecia sprawa: kompresja, jeśli zero to test na szczelność zaworów oraz wałek/wałki do pomiarów....
;-) Dziś sprawdziłem świece są ok, nawet znajomy mechanik tak stwierdził że lekko gwint okopcony ale sama element gdzie iskra przeskakuje czysty. http://obrazki.elektroda.pl/8054280400_1... http://obrazki.elektroda.pl/3942527100_1...
Witam mam problem z moim samochodem jakim jest toyota celica V 2.0 gti 156km 91r problem pojawił się wczoraj gdy wracałem do domu samochód ma znaczny spadek mocy odpala normalnie na biegu jałowym obroty falują między 800-950obr a gdy dodam gazu wkręca się maksymalnie do 4tyś obrotów po czym spadają między 2-3tyś i znowu wzrasta do 4tyś i tak w kółko...
Cześć:-) Toyota Yaris 2006 1.0 + lpg Problem: Po przejechaniu paru kilometrów na zimnym silniku gdy ją zgasze to nie chce odpalić. Kręci ale nie odpala. Pompe paliwa słychać. Zakres temperatury gdy nie odpala waha sie od ok 50°C do ok 35°C mniej wiecej. Gdy jest zimny odpala, rozgrzany również odpala. Po podpięciu komputera- brak błędów. Okazalo sie...
Przerobić to da się wszystko:D ale w tym przypadku samo przykręcenie cewek niewiele da bo pod co je podłączysz? Normalnie aparat zapłonowy powoduje "rozdzielenie" iskry na poszczególne cylindry, przy samych cewkach kolejność zapłonu przejmuje na siebie sterownik silnika który różni się zapewne między jednym a drugim silnikiem, więc nici z tego. pozdr
Toyota Carina E:filtra paliwa + źle pracuje 1 cylinder witam Carinka wyposażona jest w silnik 1.6 (4A-FE) 116KM. dodatkowo silnik jest wyposażony w instalacje gazową. mam 2 pytania: 1) gdzie się znajduje i czy można samemu bez specjalistycznych narzędzi wymienić filtr paliwa w tym modelu? 2) trochę poważniejszym problemem jest. Zapala raczej bez problemu....
Jak w temacie , pojazd nie odpala, . Nie ma iskry i wtryski nie działają, sprawdzone wszystkie czujniki i są ok. Czasem ( dwa razy w ciągu dwóch dni odpalił ale na jeden i zgasł, zaśmierdziało paliwem i tyle) Robiona była uszczelka, nie wiem kto robił, więc nie mam pewności co do ustawienia rozrządu( znaki nie są w górze tylko na boki). Mam dylemat...
Odgrzeje kotleta bo mam podobny problem z tym alarmem - u mnie pilot działa ale alarm blokuje rozruch samochodu. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłon jest tak jakby spięcie bo zegary i konsolki na chwilę gasną i potem znowu się oświecają i jak dalej przekręcę kluczyk to słychać tylko cykanie rozrusznika ale nie ma iskry. Jeżeli to możliwe to chciałbym...
toyota iskra toyota yaris iskra przyczyna iskra toyota
kocioł zapowietrzony monter elektronik automatyczna skrzynia biegów naprawa
VN02H STMicroelectronics – zamiennik, czym zastąpić inteligentny high-side switch Visteon 281077 (Renault R & GO) 32-Pin Connector Pinout, CAN Bus, Speaker Wiring, Security Pairing