Może coś typu "kilovac" plus przekaźnik typu "precharge" - przez opornik ograniczający udar prądowy.
A sprawdziłeś ten kabelek o którym pisze Rycho? Spróbuj odpiąć ten kabel i sprawdź wtedy czy maszyna odpali/będzie iskra.
Jak rozumiem wejście AC jest z cewki z magneta? Jeśli tak, to chyba pracuje na zasadzie jest masa z wyłącznika - jest iskra, brak masy - brak iskry. Łatwo sprawdzić, nie podłączaj wyjścia „wyłącznik” i sprawdź czy jest iskra, potem podepnij wyłącznik do masy i zobacz co się zmieniło.
Nie gaśnie to immo nie odblokowuje . Użyj drugiego kluczyka, jeżeli i to nie pomoże to potrzebny czerwony i plastikowa karta kodowa= procedura dopisania kluczy. Dalej w kolejności trzeba sprawdzić obwody pętelki i centralki immo,oraz kabel łączący centralkę ze sterownikiem silnika. Jak wszystko zawiedzie immo of w sterowniku.
Witam sprawdź filtr przeciw zakłóceniom montowany jest zaraz za wyłacznikiem powinny być dwa kondensatory ok100nf i dławik byćmoze pierwszy konensator od wyłącznika jest uszkodzony i indukujące się napiecie na dławiku powoduje przeskok iskry na końcówkach wyłącznika. pozdrawiam.
Dodam tylko, że w mieszkaniu jest wyłącznik różnicowoprądowy Iskra NFI4 40A 0.3 A Wyłacznik RCD o prądzie różnicowym IΔn=300mA jest zły, powinieneś mieć na 30mA.
Uszkodzony (zwarty) któryś z wyłączników pod pokrętłami.
Dzień dobry, mój problem polega na tym gdyz nie działa wyłącznik iskry, kabel z cewki mogę zewrzeć z masą. Ale nic to nie zmienia...
Spotkałem się, najczęściej winny był wyłącznik zapłonu. Odłącz od niego kabelek i spróbuj zapalić, jeżeli będzie iskra, to wyłącznik do wymiany.
To nie jest wyłacznik zasilania, tylko gaszenia, rozłacz przewody, tak jak to jest realizowane przez wyłącznik, i wtedy sprawdź czy masz iskrę. Przykład poniżej. Sprawdź też jaką masz przerwę pomiedzy cewką a kołem magnesowym.
To jest impuls pradowy dopuki nie naładują się elektrolity podobny efekt jest w toroidach i jedyny pomysł na niwelacje tego problemu to byłby softstart (choc przy trafie 120W to lekki bezsens) co do układu opóznienia kolumn polecam Poczytaj dokładnie, pisze wyraźnie że, gość ma zakłócenia przy włączaniu innego urządzenia zasilanego 230V objawiające...
Sprawdź wyłącznik zapłonu, połączony z hamulcem koła magnesowego.
Witam. Od spodu masz czarną plastikową obudowę mikro wyłącznika. U dołu tej obudowy jest zatyczka, trzeba ją zdjąć. Pod tą zatyczką jest mała śruba na płaski śrubokręt. Należy włożyć w nacięcie tej śruby mały dopasowany płaski śrubokręt, i nie wciskając śruby (śrubokręt ma być tyle że włożony bez dociskania). Obracać w lewo aż zacznie strzelać iskra...
Na początek, na próbę odłącz przewód z czujnika oleju, gdy to nie da efektu to zamocuj cewkę WN w odległości ok. 0,3 mm od koła magnesowego. Gdy i to nie poprawi "mocy" iskry, to po oczyszczeniu sprawdź, czy magnesy nie są uszkodzone (pęknięte, wykruszone) i czy mają moc przyciągania np. śrubokrętem. Jeśli moc magnesów będzie symboliczna, to koło zamachowe...
Zespół wyłączników generatora iskry masz do wymiany.
Wyłącznik uderzeniowy, bezpieczniki, zasilanie cewki zapłonowej sprawdzone?
Sprawdź sam ten wyłącznik. Miałem już parę przypadków gdzie był powyginany i na włączonej dźwigni od hamulca minimalnie zwierał. Jak przewód jest nowy to wina leży po stronie wyłącznika.
Czy skuter ma krańcówkę w stopce? Spotkałem się z przypadkiem, gdzie wyłącznik w stopce się uszkodził i zapłon był odcinany. Na próbę można odłączyć kostkę i zakręcić rozrusznikiem, lub w odłączonej kostce zrobić zworkę i zakręcić rozrusznikiem. Ten prosty test pozwala na wykluczenie awarii wyłącznika.
Mogę prosić o zdjęcie gdzie jest ten wyłącznik?
Odepnij szary kabel od modułu i odpal quada potem podaj w to miejsce na module masę jeżeli zgaśnie to musiz znaleźć dllaczego masa jest na szarym przewodzie (stacyjka, wyłącznik silnika,zwarcie wiązki)
Odepnij ten czerwony przewód i zobacz. Ten przewód jest do gaszenia, zwiera do masy. Jak będzie uszkodzony wyłącznik lub przetarty i zwiera do masy to iskry nie będzie. Pomiar multimetrem niewiele da. Jak bez podpiętego przewodu iskra będzie, to masz przyczynę, jeśli jej nie będzie to cewka do wymiany. Wtedy warto też wymienić świecę.
Przecież, napisałem gdzie powinien być i do czego służy czarny długi kabelek . Może być dołączony tylko do wyłącznika zapłonu , jeżeli podłączysz go do obudowy silnika to nie będzie iskry. Drugi kabelek, który opisałeś, jest podłączony tam gdzie powinien. Widzę że masz chyba przedłużany lub naprawiany kabel od świecy, i tu bym szukał przyczyny problemów...
Bardzo udana konstrukcja, ważne że spełnia swoje zadanie, ale też przyczepię się do bezpieczeństwa - rozpylone paliwo z powietrzem tworzy mieszankę wybuchową - wystarczy gdzieś iskra z wyłącznika i mamy wybuch.
Najczęściej przyczyną pojawiania się niekontrolowanej iskry jest zalanie zespołu wyłączników iskrownika.Należy je rozebrać wysuszyć i przeczyścić.
Pomocy Mam problem z piecykiem termet GCO-23-37. Wymieniłem wyłącznik krańcowy cwu i przez pomyłkę przyłączyłem styki na normalnie zamknięte zamiast otwarte. Po podłączeniu do zasilania piec grzał cały czas i wyłączył się. Teraz mam objaw: po włączeniu pieca w trybie zimowym lub letnim nie uruchamia się iskrownik. Sprawdzałem zabezpieczenia 65 i 95...
Witam! Mam Peugeota 306 1.4 jednopunkt. Po wyłączeniu silnika następił koniec jego pracy. Nie załącza się pompka paliwa oraz brak iskry. Szukaliśmy wyłącznika bezwładnościowego - ale chyba go nie ma. Co do braku iskry - to zastanawiamy się nad przekaźnikiem piętnastostykowym. Natomiast brak odpowiedzi pompy paliwa? Przekaźnik jest również za nią odpowiedzialny?...
Czy w Roverze 620 jest wyłącznik uderzeniowy? Rozrusznik kręci ale nie ma iskry.
A iskra jest? Sprawdź wyłącznik od gaszenia może on jest uszkodzony.
A może winna jest stacyjka, czyli wyłącznik zapłonu. Taki zbieg okoliczności.
Odłącz od cewki przewód, idący do wyłącznika, i sprawdź czy jest iskra. Zmierz opór pomiędzy fajką a rdzeniem cewki, powinien wynosić około 2.5 kΩ Dobrze zaizoluj to nacięcie na kablu świecy, niepotrzebnie je zrobiłeś. Odległość cewki od koła magnesowego, 0.2mm. Oryginalny moduł, jest znacznie droższy, około 350 zł.
sa KSD9700 na 2 ampery w aliexpress ale nie ma opisu , tylko 2A 250V A link w #12? 250V w "ratings" znaczy tyle, że jak jest rozłączony, to wolno do niego przyłożyć napięcie 250V i nie strzeli iskra.
winny nie jest termostat. I słuszny wniosek. Uszkodzona sprężarka, wyłącznik termiczny ja wyłącza.
W jaki sposób sprawdzić mikrowyłącznik? Gdy wpisuję w google wyskakują mi tylko przełączniki/wyłączniki.
Witam, sprawdź elektryczny wyłącznik zapłonu pod stopką, podparcie skutera, iskra jest tylko wtedy gdy stopka jest podniesiona, często ten wyłącznik ulega awarii. Jest to zabezpieczenie.
Ten silnik posiada bezimpulsatorowy układ CDI. Masz trzy możliwości: 1. Uszkodzona cewka zasilająca 2. Zwarcie na gaszeniu (stacyjka, wyłącznik awaryjny) 3. Uszkodzenie modułu zapłonowego
Właśnie nie do końca wiem, ale jak je rozłącze to nie ma iskry...może wyłącznik jakiś był albo stopka... są oryginalne końcówki męska i żeńska. Na razie największy problem to to że wtryskiwacz podaje paliwo przez chwilę( wtedy moto gada) a potem gaśnie brak paliwa i wyrzuca checka. Zastanwiam się też nad zasilaniem wtryskiwacza który podaje paliwo tylko...
kręci się ale z dolnej części lecą iskry i się szybko grzeje i trochę śmierdzi. Czyli uszkodzony wirnik . Raczej mało opłacalna naprawa
A wyłącznik wstrząsowy posiada?
Może w wyłączniku awaryjnym na kierownicy.
Uderzony w prawą stronę , a kukałeś na nadajnik na kole fonicznym czy nie uszkodzony, iskra występuje?
Sprawdź wyłącznik gaszenia.
Witam , wyłącznik sprawdzony, iskry na świecach też nie ma .pozdr:cry:
Wlalem paliwo do cylindra i nic. Iskra jest po byku. Tak myśle, że może coś z wyłącznikiem. Czy jeżeli byłby rozłączony to iskra byłaby.?Gaźnika nie rozkręcałem.
Po pierwsze, czemu wymieniałeś iskrownik. Po drugie, jak znam życie, to pewnie najpierw wywaliłeś starą wiązkę, a potem próbowałeś wstawić nową. Tak się NIE robi. Odpinasz jedną kostkę ze starej wiązki i wpinasz w nową. I tak po kolei, bo się właśnie pogubisz. Pamiętaj że wiązka musi być podpięta do stacyjki! No i jeszcze jeden drobiazg. Wiesz że na...
Witam, ,, : Brak Iskry Kymco kxr 250 Świeca,cewka,stator, moduł,wyłącznik zapłonu na kierownicy, moduł biegów.'" iskra jest na 15-30 minut Cewki niekiedy tak mają, jak się rozgrzeje, to nie ma iskry.
Zwarcia na przewodach wyłącznika nie ma, bo sprawdzałem iskrę przy odpiętym przewodzie z cewki. A powiedz proszę skąd mam wziąć oryginał. Jak to sprawdzić. Pomiar rezystancji wykonałem następująco. Obwód wtórny - od przewodu wysokiego napięcia do masy cewki, a pierwotny od przewodu wyłącznika jaki wychodzi z cewki do masy cewki. Chyba prawidłowo......
Bo tak ma być. Iskra jest po zwarciu styków. Sprawdź czy nie ma zwarcia do masy na przerywaczu, wyczyść dobrze styki. Wyłącznik zapłonu i kabelek idący do niego.
A może ten silnik, z którym nie iskrzy, ma układ gasikowy, a ten, z którym iskrzy, nie? Bez układu gasikowego każdy silnik indukcyjny (a głównie takich się używa) powoduje duże iskrzenie na stykach przy wyłączaniu - w jego uzwojeniach jest zmagazynowana energia, która przy rozłączaniu wyładowuje się w iskrach na wyłączniku.
Trzeba by sprawdzić czy gaśnie z powodu braku iskry a może paliwa. Możliwe, że to wina uszkodzonego wyłącznika zapłonu.
Witam. Dzięki jasza za precyzyjny opis sposobu rozbiórki. Banalnie proste w praktyce.Pod warunkiem, ze się wie gdzie są zaczepy :) Jeszcze raz dziękuję. Natomiast z samym generatorem iskry - tragedia. Na kilkanaście odwiedzonych serwisów znalazłem w jednym, z oczekiwaniem oczywiście. I to cudem bo podobno już takich nie produkują. A koszt beznadziejny:...
Jeżeli masz zwarcie tego czarnego kabelka z cewki do masy to dlatego nie ma iskry. Wyłączanie silnika następuje właśnie w ten sposób. Sprawdź ten kabelek, może ma uszkodzona izolację i wyłącznik zapłonu
Witam. A co zrobić gdy włączam piecyk osiągnie już temperature i termostat się wyłącza - w tym momencie gdy rozwiera termostat jest lekka iskra w obudowie termostatu i wywala wyłącznik różnicowo prądowy. Gdy włączę zimny piecyk do sieci przekręcam termostat aby się załączył i odrazu go skręce na 0 to też wybija
Wyłącznik ciśnieniowy przy pompie jest tego typu http://omnigena.istore.pl/pl/wlacznik-ci... Pod jego pokrywką jest schemat połączeń jak niżej http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Wtyczka wpięta w zaproponowany przez Ciebie układ w drugiej wersji. Może jeszcze dla wyjaśnienia bo nie wiem czy zostałem dobrze zrozumiany....
Sprawdź na samym kablu, bez fajki, wyłącznik zapłonu też wypadało by sprawdzić. Odłącz od cewki zapłonowej ten cienki kabelek i ponownie sprawdź iskrę.
dowiedziałam się że może to być generator iskry. Zgadza się. Wszystko na to wskazuje. Jeżeli wciśniesz pokrętło od palnika, który się nie zapala i jest iskra na dwóch dobrych palnikach to wyłącznik jest dobry i nic tam nie szukaj. Albo jeszcze inaczej: jeżeli naciskasz którekolwiek pokrętło i zawsze na dwóch tych samych palnikach jest iskra i na dwóch...
Długość przewodów determinuje takie, a nie inne podłączenie cewki, ale mam zapas przewodów biegnących do modułu. Sprawdzę ten trop. Co do gaszenia silnika, piszesz, żeby przerobić gaszenie na "3", ale chyba nie przez zwieranie do masy? Podłączyć wyłącznik w szereg?
czy podczas startu iskra w przekaźniku jest czymś normalnym? Tak,to normalne zjawisko. A nigdy nie zauważyłeś iskrzenia w wyłączniku do światła w ciemnym pokoju,piwnicy, w trakcie załączania/ wyłączania?
Posiadam elektryczną płytę amica do zabudowy z pokrętłami na szklanej płycie. Chyba po zalaniu przez ,,ślubną,, iskrownik podaje cały czas iskrę. Suszenie wyłączników nie dało skutku. Proszę o pomoc ,gdyż chciałbym się dostać do styków ,czy samych iskrowników,ale nie wiem od czego zacząć. Czy muszę zdjąć całą płytę z blatu i próbować się dostać do iskrowników...
W A4 wyłącznik inercyjny? Pod maską? Odłączający "iskrę"?
Dzień dobry. Mam następujący problem z Yamaha MT03 660 z 2006 roku. Był usmażony komputer /błąd 19/ Wymieniłem na drugi. Założyłem emulator Fenix. Pompa startuje. Brak iskry. Sprawdzone wszystko: impulsator, świeca, cewka, zmieniony wcześniej regulator, żeby nie uwalić drugiego modułu. Na innym module też nie ma iskry. Sprawdzone przewody, przejścia,...
W C5 nie ma takiego wylacznika. Opisz dokladnie uszkodzone strefy.
Witam w końcu po długiej przerwie w pracy nad moim nowy rowerem z silnikiem Honda GX35 udało mi się zagospodarować trochę czasu na odpalenie silnika. Silnik został zalany olejem i benzyną .Silnik z początku nie chciał odpalić już mnie nerwy brały potem linka z gazu pierdykła raz dobrze raczka z gazu odbijała a raz wogóle . Proszę powiedzcie mi ja ma...
Wciśnij wyłącznik udarowy!
Odłącz od cewki kabelek idący do wyłącznika i sprawdź czy jest iskra.
Silnik zdjęty. Mógłbyś mi podpowiedzieć co mam pokolei sprawdzać i jak mogę sprawdzić czy cewki są dobre i czy muszę rozbierać koło zębate aby dostać się do zapłonu Dodano po 3 Iskra się znalazla. Wyłącznik kapotażwy ją zabral. Ale silnik dalej nie odpala przy kręcenia rozrusznika paliwo przelewa się przez gaźnik. Przyczyną może być zawieszony pływak...
Witam! Mam Peugeota 306 1.4 jednopunkt. Po wyłączeniu silnika następił koniec jego pracy. Nie załącza się pompka paliwa oraz brak iskry. Szukaliśmy wyłącznika bezwładnościowego - ale chyba go nie ma. Co do braku iskry - to zastanawiamy się nad przekaźnikiem piętnastostykowym. Natomiast brak odpowiedzi pompy paliwa? Przekaźnik jest również za nią odpowiedzialny?...
W pierwszej kolejności świeca, dalej wyłącznik zapłonu, szczególnie kabelek idący z cewki do wyłącznika. Możliwe, że styka gdzieś do masy. Następnie, wszystkie wyłączniki bezpieczeństwa. Sprawdź poziom oleju w silniku, przy niskim poziomie nie będzie iskry. Rysunek przedstawia sposób sprawdzenia cewki zapłonowej. http://obrazki.elektroda.pl/4884077100_1...
KIA nie posiada wyłącznika uderzeniowego. A jak kontrolka "check"
Sprawdziłeś wyłącznik bezwładnościowy (S39 na schemacie) ?
wyciągnij z wtczki czarno biały przewód i sprawdz czy jest iskra jeśli będzie to któryś z wyłączników będzie uszkodzony jeśli nie to cewki wysokiego napięcias
Przy kotle z zamkniętą komorą spalania przed rozpoczęciem procedury odpalania wyłącznik jest w stanie rozwartym.Po załączeniu wentylatora wyłącznik się zwiera i daje informacje do dalszej pracy- iskra zapłon itd. Dodano po 2 Może go zalewać kondensat z komina .Sprawdź czy nie dostaje się tam przewodami. Dodano po 1 Może go zalewać kondensat z komina...
Pompa paliwa, ukryty wyłącznik....
Witam Przy załączaniu jest tak jak napisał kol. Bronek. Mam jeden zasilacz do laptopa, który szczególnie "strzela". Iskra niemalże za każdym razem jest "tłusta", a zdarzyło się, że MCB B10A wyłączył. Trzeba mieć silne nerwy, gdy się wkłada wtyczkę do gniazdka. :-) W pozostłych to zjawisko też występuje, ale w mniejszym stopniu (rezystancja ograniczająca...
Cewka magneta powinna się pokrywać z magnesami w górnym martwym punkcie tłoka (co widać tutaj. [youtube]https://youtu.be/zPrkICX93DY?t=... Odległość pomiędzy cewką i magnesami nie większa niż 1 mm. [youtube]https://youtu.be/Zqof-3AU5bM?t=... Szczelina pomiędzy elektrodami świecy: 0,5 mm. Przetestuj przy odłączonym przewodzie wyłącznika...
Sprzęgło jest nakręcone na oś wału. Składa się z części ruchomej i stałej. Musisz, jakimś kluczem, uchwycić część stałą, odkręca się w lewo. http://obrazki.elektroda.net/94_12728844... Brak iskry może być spowodowany uszkodzeniem świecy, cewki zapłonowej, zadziałaniem wyłącznika zapłonu, zwarcia z masą kabla, służącego do wyłączania silnika, itd....
Troszkę się nie zgodzę. Proszę popraw mnie jeśli bzdury piszę. Zacznijmy od tego, że świeca tylko w określonych warunkach zamyka uzwojenie wtórne cewki, dzieje się to w momencie przeskoku iskry. Uzwojenie pierwotne zamykane i otwierane jest przez CU. Ruch pola magnetycznego magnesu, powoduje indukcje napięcia w uzwojeniach cewki zapłonowej pierwotnym...
No właśnie, jeśli ten kabelek dotkniesz do metalowej części silnika, to silnik zgaśnie, gdyż iskra zaniknie po zwarciu cewki przez ten wyłącznik. Początek cewki jest umasowiony (do rdzenia cewki), stąd wrażenie, iż kabelek wykazuje zwarcie. Zbadaj ten wyłącznik, może jest uszkodzony, a może kabelek jest przetarty i stale styka się z karterem silnika.
Tak, moim zdaniem zdecydowanie plusa na styku VC ten moduł zapłonowy wymaga. Ewentualnie w poszukiwnaiu zaginionej iskry trzeba jeszcze obadać wyłącznik od stopki i czy impulsator impulsuje.
Z tą fajka chodziło pewnie o to że nie będzie dawała iskry(jest przecież wyłącznik) i tym sposobem wyeliminujesz przestawiony zapłon itp. Jak będzie za wczesny to będzie ci bardzo odbijać. Tak się dzieje np w kosiarkach jak przestawi klin na magnecie. Wtedy szarpak chce rękę wyrwać. Dodano po 1 Sprawdź jeszcze ten dekompresator. Może coś źle złożone/ustawione.
to jest przerywacz elektroniczny, sprawdź kabelek idący do wyłącznika i sam wyłącznik.
Paliwo na pewno dochodzi ponieważ jak pociągam za sznurek z 10 lub więcej razy to się zalewa świeca. Problemem jest iskra dlaczego jest tylko w pozycji stop. Nawet jak odepnę wyłącznik to nie pomaga.
To nie jest przycisk immo tylko bezwładnościowy wyłącznik pompy paliwa. Trzeba wyjąć ze starego silnika czujnik położenia wału i je podmienić. Powinno być ok.
Czy jest wyłącznik przy stopce? Jeżeli tak, zacznij od niego.
Zobacz czy na kole fonicznym są wszystkie zęby. Bezpieczniki i ostatnia możliwość, to wyłącznik wstrząsowy.
Sprawdzałeś iskrę na samym kablu, bez fajki? Ten obcięty kabelek normalnie służy do wyłączania, ale w tej pilarce nie ma wyłącznika zapłonu.
Jest to podwójny przekaźnik , który ma aż 15 pinów. Piny 4,5,6 i 13 zasilają podwójną cewkę , wtryski oraz pompę . Cewka przekaźnika sterowana jest masą ze sterownika silnika na pin 7 poprzez wyłącznik bezwładnościowy. Jest jeszcze taki myk ,że po włączeniu zapłonu , sterownik z pinu 13, poprzez diodę zasila cewkę przekaźnika z pominięciem tego nieszczęsnego...
Problem rozwiązany. Znalazłem ukryty wyłącznik zapłonu.
obróć wtyczkę w gnieździe do którego podłączona jest kuchenka bo prawdopodobnie faza od wtyczki jest cały czas podawana na generator iskry a potem dopiero wyłącznik. Po przewodzie fazowym mogą iść zakłócenia od sprężarki chłodziarki lub nagły spadek napięcia powoduje wyzwolenie iskry.
Pilarkę w ogóle można uruchomić, wtedy gdy jest iskra? Jeżeli tak, to uszkodzony wyłącznik. Do rdzenia cewki jest przyspawana blaszka, wychodząca z cewki, sprawdź czy się nie urwała. Ta blaszka, to jeden koniec uzwojenia podłączony do masy.
Ten przełącznik zapewne zwiera wyprowadzenie odczepu z cewki do masy, wystarczy tam zajrzeć i "iść po kablu" - albo gdzieś się zrobiło zwarcie, albo przełącznik się uszkodził. Jeśli odepniesz kabel od przełącznika od strony gdzie idzie do modułu i działa, to nie ma siły, przełącznik musi być do bani - sprawdź go dla pewności multimetrem.
Zobacz co napisałem. Ne ma wysterowania pompy i iskry. Możesz jeszcze zobaczyć czy masa na przekaźniku pompy jest podana, idzie przez wyłącznik bezwładnościowy. Dodano po 42 Dla mnie to siedzi przekaźnik główny. Dodano po 1 Ten przekaźnik wystawia zasilanie na 17 ecu.
ta dźwignia to hamulec z wyłącznikiem zapłonu. Musisz ją nacisnąć, inaczej nie będzie iskry.
Aha ;D domyślam się, że jeżeli zmasuje ten kabel automatycznie nie będzie iskry, czyli trzeba będzie zrobić wyłącznik zapłonu ;p. Jutro biorę się za miernik i zanim skoczę po kondensator sprawdzę cewkę ;D
Najpierw to sprawdź kabelek idący do wyłącznika i sam wyłącznik.
Wyłącznik wstrząsowy wbij.
Sprawdź przewód do gaszenia czy gdzieś nie jest uszkodzony. Cewka jest bez problemu dostępna na alle Dodano po 2 Możesz jeszcze odłączyć ten przewód zupełnie od wyłącznika i wtedy sprawdzić. Jeżeli przewód jest ok i po odłączeniu nie ma iskry to cewka do wymiany. Dodano po 34 Możesz jeszcze odłączyć ten przewód zupełnie od wyłącznika i wtedy sprawdzić....
Witam. Mam pytanie co do wylacznika tego. Mam honde po uderzeniu i nie chce mi palic (nie ma iskry na swiecach) co to moze byc?
Jeżeli iskra pojawia się przy przełączaniu wyłącznika gaszenia silnika, to prawdopodobnie wyłącznik będzie uszkodzony. Nie wiem o co chodzi może ktoś podpowie co ma wspólnego taki przełącznik do iskry w świecy, to tak jakby przerwy nie miał czy jak? To są jakieś żarty?
Witam W moim autku jest silnik E7J.Auto posiada instalacje gazową. Nie odpala bo pompa nie podaje paliwa.Problem jednak nie tkwi w pompie lecz chyba w elektryce bo na czterech z pięciu przewodów dochodzących do pompy po przekręceniu kluczyka pojawia sie "masa" (na przewodach do pompy też). Podłączyłem pompę bezpośrednio do akumulatora-teraz co prawda...
Witam.Proponuję sprawdzić wyłącznik uderzeniowy pompy paliwa. Czy jest iskra
iskra wyłączniku kondensator podświetlenie wyłączniku wyłączniku ciśnieniowym
konfiguracja switch cisco ściemniacz halogenowy chromecast problemy bluetooth
ustawienia radio pioneer ustawienia radio pioneer
Zasilanie rejestratora jazdy w Peugeot Boxer - jak podłączyć? HTTP GET Request for Power Consumption Data