Witajcie jakiś czas temu wzięło mnie na naprawę braku ładowania w tym wynalazku skuter 4t kingway koyot. Silnik przeszedł pełna regenerację wal cylinder głowica uszczelniacze itp. Wymieniłem iskrownik na nowy z powodu braku iskry silnik pali od strzała ale problem mam z ładowaniem. Spalił już 4 regulatory napięcia. Przed regulatorem jest napięcie 30v...
Wziąłem pod uwagę przerwanie instalacji. Patrzyłem każdy przewód pojedynczo miernikiem - każdy miał przejście i nie był uszkodzony. Kostki także rozpinałem, spryskiwałem cleanerem i przedmuchiwałem sprężonym powietrzem. Patrzyłem za pasującą nową instalacją, ale nie znalazłem. Są jedynie takie, gdzie połowa kostek nie pasuje.. Skuter odpala i chodzi...
Odlutowałem impulsator i odkreciłem iskrownik okazało się że przewód który szedł od impulsatora był przyszczypniety w obudowie pod śrubką od statora, zlutowałem, zamontowałem i iskra jest, pomijam fakt że skuter nie chce zapalić ale teraz to już będę szukać gdzieś indziej niż w elektronice. Dziękuję wszystkim za pomoc. Tak na przyszłość, jaki powinien...
WItam, Mam problem z iskrą, ale od początku. Zgubiłem w lesie klucze, więc żeby wrócić do domu, odpiąłem przewody od stacyjki i połączyłem czerwony z czarnym i skuter zapalił, aby zgasić czarny przewód z białym paskiem przytknąłem do masy i zgasł. Założyłem osłony a przewody wyprowadziłem na zewnątrz. Znów połączyłem czarny z czerwonym i skuter odpalił...
Skuter Malaguti F12 2006r w wersji digital Witam ! Pomóżcie Mi Panowie ! Wyciągnąłem silnik z ramy, aby założyć StreetRace'a 70cc, założyłem Cylinder, zawór, króciec, gaźnik, stożek. Wszystko ładnie i dokładnie poskręcałem. Więc włożyłem silnik w ramę, wszystko założyłem i podłączyłem, jak wcześniej (nie robię tego od dziś). Wyprowadziłem skuter na...
Witam. Co do tego skutera to rozrusznik pobiera napięcie tylko z aku. Jak będziesz miał słabe aku to nie będzie kręcił. A co do ładowania to ładowanie jest z osobnych cewek i napięcie na iskrownik też jest z innych cewek. A jak nie ma iskry to wymień moduł albo tą cewkę co idzie od niej przewód z fajką na świece Dodano po 3 Jak będziesz miał jakiś problem...
Jakbyś przerwał jeden, to jeszcze jakaś szansa by była. Ale ty uszkodziłeś kilka i zdarłeś izolację z kolejnych. Jak to teraz odizolujesz od siebie, by działało przez dłuższy czas? To zwykły drut nawojowy emaliowany. Musisz zadbać i odpowiedni przekrój przewodu. W każdym zakładzie naprawy alternatorów albo ci naprawią, albo sprzedadzą potrzebny drut.
Witam mam problem ze skuterem Kymco Agility 125 4t. W skuterze nie ma iskry. Skończyły mi się już pomysły co może być nie tak. Wymieniłem cewkę, świece przewód, moduł zapłonowy oraz iskrownik. Dodatkowo sprawdziłem wiązkę i wszystko wygląda w porządku. Ktoś ma jakieś pomysły na co jeszcze powinienem zwrócić uwagę ?
Raczej nie bardzo. 4pinowa kostka musi doprowadzać 2 przewody z iskrownika, a potem to masz tylko + i - na akumulator :P . Jeśli nie działa ci aż tyle rzeczy to jak w pysk strzelił, wskazuje na przepalony bezpiecznik :) . Fajnie jakbyś napisał dokładnie co to za skuter i z jakiego roku :) .
Zawsze w instalacjach elektrycznych italiańskich skuterów był doprowadzony przewód masowy do tego złącza, ale w statorze go nie było. Masa iskrownika (i silnika) zależała od przewodu masowego rozrusznika (konektor oczkowy przykręcony pod śrubę mocującą rozrusznik). W statorze od chińczyka masz teraz zielony przewód który dodatkowo łączy masę instalacji...
Teraz należało by sprawdzić jeszcze przewód gaszący jest to górny pin kostki 2 pinowej na nim gdy pojawia się masa moduł się wyłącza jeśli na tym przewodzie jest masa cały czas ,skuter nie odpali ,należy wtedy wyjąć ten przewód z kostki i spróbować uruchomić skuter sprawdź dokładnie napięcie jakie dochodzi do modułu z iskrownika. Miernikiem możesz sprawdzić...
teraz próbuje dostać się do iskrownika Ale po co? Po co w tej chwili? Nie masz wyprowadzonych przewodów zakończonych złączem? Przecież wystarczy w tej chwili tam przemierzyć. A dopiero jak będzie nie tak, to dobierać się do koła magnesowego.
Nie wiem co do za skuter, Honda na pewno nie. Zapłon pochodzi od skuterów Malaguti, silnik Minarelli. Sprawdź rezystancję impulsatora (czerwony przewód) oraz cewki zasilającej CDI (zielony przewód). Zapłony Ducati Energia w Malaguti były dość awaryjne, obecnie znalezienie używanego graniczy z cudem, z resztą używki długo nie działały. Swego czasu wszystko...
Nawiń 3 zwoje na przewód wysokiego ciśnienia idący do świecy, jak to robią przy instalacjach gazowych, wyłącznie zaworu gazu, jak zgaśnie silnik. Myślałem też o tym. Zbyt wiele zakłóceń tym sposobem..nie uważasz ? Poza tym zbyt wiele zmiennych impulsu bedzie prze takim indukowaniu. Wystarczy ze przewód inaczej się ułoży. Ale dziękuję za odpowiedź
Kolego a jesli nie to to co jeszcze może być przyczyną.PODAJ PARĘ wskazówek.będę wdzięczny dzięki. Dodano po 1 A KTÓRY TO JEST PRZEWÓD OD GASZENIA ?.
Witam, brak iskry w skuterze Coliber Rchon 4t. Wymieniony moduł cewka zapłonowa kilka tygodni wcześnjei iskrownik. Odcjęty miałem jeden przewód przy module i nie wiem gdzie podłończyć źielony przewód, może ktoś pomoże? Dorobiłem jeszcze masę z pokrywy do ramy.
Witam. Mam problem z pojazdem mojego syna ;) Buggy z chińskim silnikiem 48cm3. Iskry brak lub bardzo słaba. Zakupiłem nowy komplet zapłonu: iskrownik, moduł, cewka, świeca. Niestety brak poprawy. Pomierzyłem instalację, zastosowałem się do porad które przeczytałem na forum( odpięcie czarno-białego przewodu gaszenia). Z pomiarów wynika że: Napięcie na...
(at)darekprzybysz Mam pytanie jak to podłączyłeś, bo z statora 8 cewkowego wychodzą dwa przewody do modułu zapłonowego, jeden od impulsatora a drugi do cewki zasilającej cdi, jeżeli dobrze kminie to jeden z tych żółtych przewód podłączyłeś pod właśnie pod przewód który idzie właśnie do zasilania cdi, drugi do zasilania świateł a trzeci w miejsce białego...
Stary silnik, nowy silnik - raczej na odwrót. Masz skuter zapłonem nowego typu (DC-CDI) stosowanym od 2004 roku. Musisz zamienić stator i koło magnesowe z oryginalnego silnika. Poza tym zmieniasz silnik AC na LC, a w Neosie nie było wersji chłodzonej cieczą. Wątpię nad opłacalnością wymiany silnika nad wymianą wału korbowego i dwóch części wariatora...
Nie koniecznie pomierz oporności masa i poszczególne przewody wychodzące z silnika, na rozłączonej kostce. Każdej cewce odpowiada odpowiednia oporność, po tym poznasz co i jak. Oporności są gdzieś podane na forum. Dodano po 1 Z tycz dwóch punktów to mas idzie do 2.
Ok, zrobię, jak mówisz. W kablach to tu jest tragedia, każdy ma inny kolor, nie tak jak to na filmikach pokazują i mierzą. Próbowałem już mierzyć, ale zawsze wychodzą mi jakieś inne, dziwne wartości, nie takie jak im na filmikach 😓. A co do żarówek, to mam tył cały ledowy i migacze, i stóp, i z przodu migacze. Dodano po 4 zamówiłem nowy moduł i iskrownik...
To że się spalił regulator, nie oznacza że to jest głównym problemem. Bo to może być objaw problemu. Podłączysz nowy regulator, podziała jakiś czas i znów może go spalić :/ . Powtarzam ci po raz drugi, najpierw podstawy - sprawdź czy z iskrownika wszystkie przewody są podłączone tak, jak powinny.
Witam mam skuter kymco i mam problem z elektroniką dokładnie z żółtym kablem co odchodzi od iskrownika, a dokładnie jest to przewód od świateł i jak jest on podłączony to skuter nie chce odpalić a jak odepnę ten żółty przewód to odpala od razu i teraz nie wiem żarówki raczej nie robią zwarcia bo jak odpalam to mam wyłączone tak więc to odpada regulator...
Kolego jeśli nabyłeś podzespoły dedykowane do Twego pojazdu i dysponujesz schematem elektryki (znajdziesz w internecie) sam je podepniesz do instalacji. Przypuszczam, że w skuterze masz sprawną wiązkę instalacji wraz z wtyczkami. "Czytając" schemat i zwracając uwagę na kolory przewodów i kształt wtyczek sam je podłączysz.
Witam mam problem ze swoim skuterem 4t chińczyk. Gdy chce go odpalić to iskra się pojawia i później znika. Wymieniłem już iskrownik, koło magnesowe, moduł, cewke, świece, fajke i przewód i niestety nic to nie pomogło. Czy ktoś wie jaka może być tego przyczyna ???
Przewód wn czyli ten którym wysokie napięcie idzie do fajki czyli chodzi mi o przeciwną stronę kabla niż tą na której jest fajka. Dodano po 1 Przewód wn czyli ten którym wysokie napięcie idzie do fajki czyli chodzi mi o przeciwną stronę kabla niż tą na której jest fajka. Dodano po 18 Przewód wn czyli ten którym wysokie napięcie idzie do fajki czyli...
Z czego tam światła drogowe są zasilane ? Z osobnej cewki ,,magneta"- statora ? Na 99% to jest ten sam układ ładowania jak w skuterach chińskich. Wychodzą dwa przewody z iskrownika - biały i żółty. Regulator pełni pewnie również funkcję ogranicznika napięcia dla oświetlenia.
Mam potrzebne dokumentacje sprawdzenie iskrownika miernikiem odłączamy wtyczkę od iskrownika http://obrazki.elektroda.net/3_127522108... http://obrazki.elektroda.net/33_12752210... Teraz upewnij cie mnie Grund podłączamy do ramy skutera bo iskrownik jest w skuterze , czyli na obudowie iskrownika jest grund Przytykamy do wtyczki iskrownika...
Witam, przyczyna została znaleziona dlaczego skuter nie odpala, otóż po odpaleniu i włączeniu świateł mijania napięcie przekazywane z prądnicy na ładowanie akumulatora wynosi 6,5V zaś przy pozycyjnych jest jeszcze ok 13,5. Wg instrukcji żarówki powinny mieć moc 25W a u mnie są 35W lecz nawet po zmianie na 25 bym nie uzyskał napięcia które by nie powodowało...
Aby mieć iskrę musisz podłączyć: ISKROWNIK: 1. NIEBIESKO BIAŁY - IMPULSATOR? Tak 2. CZARNO CZERWONY - CEWKA IMPULSATORA? Nie - cewka zasilająca CDI Te dwa przewody łączysz bezpośrednio z modułem zapłonowym, z tymi samymi zgadzającymi się przewodami. MODUŁ: 3. POMARAŃCZOWY? Cewka WN (czarny konektor) 4. CZARNY? Masa (zielony konektor) 5. CZARNO BIAŁY?...
Nie ma nadal ładowania nowy iskrownik - Duża cewka - czarny z czerwonym paskiem . Z impulsatora wychodzą dwa przewody : 1 - niebieski z białym paskiem 2 - biały z zielonym paskiem Oprócz dużej cewki jest jeszcze 6 cewek i od tych cewek wychodzą 3 przewody 1 - zielony z czerwonym paskiem 2 - biały 3 - czarny Nie ma ładowania - światła są - iska jest...
No może jak najbardziej źle dostosowany iskrownik odpowiadać za takie cyrki. Czy stary silnik i nowy są takim samym modelem? Wtedy najprościej po prostu przełożyć sam iskrownik. Bo jeśli sugerowałeś się kolorami to bardzo możliwe że właśnie przewody pozamieniałeś. Do tego pamiętaj że silniki z zapłonem DC CDI wymagają naładowanego akumulatora by wgl...
Sprawdź rezystancje cewek ,,magneta" .Tam lubią, w okolicy koła magnesowego przecierać się przewody i zwierać do masy, lub się urywać.
Witam, mam taki problem ze skuterkiem Romet 757 premium 2T 50/70 (cylinder, tłok zmieniony z 50 na 70) a mianowicie. skuter po zmianie cylindra normalnie ładnie chodził i po postoju przez noc zniknęła iskra. Wymienione na nowe zostały: moduł zapłonowy, cały iskrownik/stator wraz z podstawą, cewka WN, impulsator i dokładnie też sprawdziłem wiązkę i nic,...
sprawdziłem twoją teorię o przewodzie czarno-czerwonym na starym i nowym iskrowniku i nic
Masz jakiś miernik? warto dla pewności byłoby zmierzyć opór na przewodach w stosunku do masy, i wiedzielibyśmy więcej.. Moduł - Instalacja w skuterze Czerwony z czarnym - czerwony z czarnym(powinno być coś koło 400Ohm do masy) Czarny - Zielony Czarny z białym - ten najprawdopodobniej jest do gaszenia, gasi po zwarciu do masy - na razie nie podłączaj,...
Witam już nie mam siły do tego skuter , wyczytałem wszystko co było na forach wcześniejszych i nic to nie pomogło to ewidentnie gorszy przypadek , mianowicie ktoś przedemna po obcinał trochę kabli wkurzyłem się kupiłem nowe kable odpalił zaczął się jarać dosłownie modoł i koniec iskry nie ma , zmieniłem nowy modoł , nowy regulator , nowa stacyjkę ,...
Żarówki mogą mieć najwięcej 18-25 Wat sztuka. Tylna 21/5 Wat. Musi być sprawny akumulator i ładowanie 13,8-14,6 Volt Na iskrowniku w kostce można zamienić przewód na odwrót żółty ładowanie, biały światła w tedy na żarówki leci prąd z sześciu cewek a nie z czterech. Dodano po 1 Zdarza się że regulatory i iskrowniki tak jak przerywacze podłączone są odwrotnie...
Nie masz się co kajać. Też wiedzialem o co chodzi. Jednak sa tacy co nie wiedzą i to było dla nich. Nie ma tematu. Tak sobie pokpiwam, ale też mnie nosi. Pan prezes weźmie swoje miliony. Księgowy premię. A klientowi zostaną mrugające światła lub instalacja do poprawki. Oczywiście na własny koszt! :cry: W zasadzie każdy nowo kupiony skuter/itp. ma instalację...
Hej, żeby nie robić referatu postaram się skrócić z moim pacjentem do minimum. Pacjent to chiński kochany cudowny bo oszczędny i badziewny Keeway Flash... Czeluści internetu na jego temat są wręcz puste... Objawy - Przepalające się żarówki, Brak ładowania akumulatora (podpięty aku/ odpięty aku) Reanimacja wstępna - Wymiana regulatora na nowy (x2) Wymiana...
Ściągnąłem magneto i okazało się, że iskrownik do wymiany. Uszkodzona była jedna Cewka. Zamówiłem nową, ale niestety nie przyszła taka jak w opisie. Było 6 a nie 5 przewodów. Od impulsatora wychodziły 2 przewody i jeden podłączyłem do masy, natomiast drugi do modułu. Iskra powróciła.
Sprawdź czy nie ma zwarcia gdzieś na światłach lub ładowaniu, odłącz dwa przewody od alternatora (zwykle żółty i biały). Jeśli nadal coś się przypala, to może się przypalać jedynie uzwojenie alternatora (zwarcia międzyzwojowe lub zwarcie do masy na któreś z cewek), albo ew. przewody przetarte które powodują zwarcie.
Panowie problem inny ale zapytam tu w razie czego zrobię osobny temat. Mój skuter pali regulatory napięcia przed regulatorem napięcie zmienne to 30v na białym i żółtym względem masy. Za regulatorem na przewodzie zielonym czyli masa i czerwonym czyli ladowanie jest 6v. Światła swieca prawidłowo ale spaliłem już 4 regulatory. Co z tym fantem zrobić??
Kostki nie mam jak teraz zdj zrobić bo skuter nie jest u mnie, ale proszę oto zdj przewodów wychodzących z iskrownika. http://obrazki.elektroda.pl/7046056500_1...
Dzień dobry mam problem z Yamaha Aerox Mam taki nietypowy problem jak sprawdzałem ostatnio akumulator miał 11,80v jak odpaliłem skuter zmalało do 11,64v wiecie z czym może być problem. Jeszcze mam p... 1. Krótka odpowiedź Opis objawów – napięcie akumulatora spada po uruchomieniu silnika, kierunkowskazy gasną po krótkiej jeździe, klakson i światło STOP...
Witam! Od dłuższego czasu próbuję ogarnąć ładowanie w chińskim zapłonie. Zacznę może od początku... Chcę wykorzystać wszystkie cewki do ładowania akumulatora... Cała "moc" cewek ma iść do regulatora, który będzie doładowywał akumulator. Z akumulatora będzie zasilane wszystko czyli światła, stop oraz klakson :) Iskrownik pochodzi z chińskiego skutera......
Co to znaczy "delikatnie rusza się iskrownik" i "silnik zaczyna się wolniej kręcić"? Pamiętaj że iskrownik to generator prądu. Nie ma energii z niczego. Kiedy silnik jest odpalony, to iskrownik generuje prąd niezależnie od tego czy coś jest podłączone czy nie, ale jeśli nie ma odbiornika prądu (np podłączonych żarówek), to nie ma zużycia prądu. Przez...
Witam wszystkich, zakupiłem wszystko co jest potrzebne do złożenia zapłonu CDI który chce zastosować w mojej wsk 175 . Jedynym problemem jest stator gdyż z tego co wiem oryginaly zapłon CDI posiadał kiepskie ładowanie i trzeba przerobić lub przelutować odpowiednio cewki. Instalacja ma generować 12-14,8V - 150 czy 180 wat/ ładowanie trójfazowe. Prosiłbym...
Sprawdź, czy nie zamieniono kabelków z alternatora do wtyczek oraz po drodze np. do regulatora i czy są "czyste" styki. Ponadto b. ważną sprawą jest "masa" w pojeździe, sugeruję wykonanie nawet dodatkowej do (kartera) silnika i o odpowiednim przekroju przewodu. Z uwagi, iż jest to pojazd wiadomej produkcji, może kolejny raz podmień regulator, ale na...
Witam Skuter zakupiłem z myślą o remoncie za niecałe 300zł w stanie dość agonalnym.. Skuter po zakupie nie chciał odpalać i miał problemy z wolnymi obrotami jak i rozrusznikiem itd... W pierwszy dzień: -wyczyściłem gaźnik -wymiana rozrusznika -wymiana akumulatora -wymiana świecy -wymiana modułu (4piny plus 2 piny) Skuter po regulacji gaźnika odpalał...
iskrownik skuter skuter iskrownik przewód iskrownik
certyfikacja energetyczna amica arcelik rozmazać wydruk epson
bezpieczniki golf5 saunier duval mipro
Kody FMR F120 i EDC F150 w Mercedesie 1824AK Jak rozebrać siłownik drzwi D+H - instrukcja