Pewnie żeś pomylił, zdejm gumianą osłonkę i zobacz czy przewody idą w ekranie, jak tak to wtyczka czujnika wału, jak nie, i jeden będzie brązowy to potencjometr.
sterownik silnika Gdzie to znajdę? Czy jest to srebrna skrzyneczka? Da się to naprawić?
Witam, podstawa to paliwo i iskra, skoro świece mokre to brak iskry. Silnik to pewnie 2.0 8v c20ne, Wykręć jedną świece , podłącz w przewód i połóż na bloku, zobacz czy iskra przeskakuje. Jak iskra będzie lub nie będziemy dalej szukać. A do kolegów wyżej , jak czasami macie się wymądrzać to lepiej już nic nie pisać bo robi się bałagan, i z 10 postów...
Tylko trzeba uruchomić szare komórki
Świece zamienialiście? Może maja przebicie. W tym silniku jak rozdzielacz sie kręci i nie ma iskry np.na tych samych tylko 2 cylindrach pozostaje awaria kopułki, przewodów, świec.Innej opcji nie ma.
A gdzie jest napisane że chodzi o C20NE Gdyby to był C20XE to by się pochwalił tym 16V, z resztą ten też by miał iskrę nawet z zerwanym paskiem.
ok moze byc z instalacjia gazowa, ale moim skromnym zdaniem silnik by gasl poniewaz w momecie wylaczenia zaplonu komputer przestal by kluczowac cewke i niebylo by iskry
Witam, mam Vectre 2.0 C20ne 8v 89rok. Problem polega na braku iskry. Nie chce odpalic : wymienilem przewody, cewke, czujnik walka - ale odpalic nadal nie chce i nikt nie wie o co chodzi.......
Sprawdź przekaźnik,kiedyś robiłem kadeta GSI i tam była tego przyczyna i za tydzień wyszła kostka stacyjki,jak mówię tylko sugeruję.
Znajdź co z tym zasilaniem, prawdopodobnie to jest przyczyną.
Działają
Ten silnik wygląda mi na C20NE stosowany w Vectra A, w pierwszej kolejności sprawdź to co radzi Kol. elektrit nr. tego przekaźnika 90 225 811 - zasila on wtryski i pompę paliwa (lubi mieć wewnątrz zimne lyty). Cewkę możesz sprawdzić omomierzem, ale muszę wiedzieć jaki to typ cewki - chodzi mi o jej kształt. Nr. tego sterownika to ten 90.... i do podstawienia...
[quote="faziczek_r"]A co chcesz wsadzić" iskry" gazowe bo to chyba jedyna świeca z tzw. do gazu quote] mylisz się ja znam przynajmniej jeszcze 3 producentów takich świec oprócz iskry.
Ten sam urok jak z C20NE tylko tam idzie to łatwo naprawić nie wiem jak w dualram.
Jak tam jest cewka pojedyńcza i rozdzielacz a raczej tak jest w C20NE to może być upalony przewód zapłonowy w środku, trzeba sprawdzić miernikiem lub wymienić.
Naprawdę widoki piękne :D cali też śliczniutka, w sumie ja myslałem żeby wlać paliwo do cylindrów, ale można też i do kolektora dolotowego, czemu ma zaszkodzic? Nie wkręcaj swiec tylko i przewody od wysokiego żeby gdzies iskry nie zapodały bo wtedy Ci się cali może spalić , napewno będzie pluło paliwem jak bedziesz kręcił dlatego odłącz od cewki zapłonowej...
Witam posiadam calibre 2.0i 8v rok produkcji 1992 silnik c20ne. Problem polega na tym że iskra jest ale tylko czasami i to w dodatku jakaś taka dziwna koloru białego, w samochodzie wymieniłem już świece, kable, kopułkę palec i nadal to samo. Czujnik położenia wału mierzony omomierzem pokazuje 494 om wiec wydaje się dobry chyba że się mylę :) na jednym...
Sprawdź cewkę bezpośrednio ją zasilając (pomiń moduł zapłonu) i zobacz jaka jest iskra na świecy (oczywiście z "normalną" przerwą). Jak iskra będzie mocna to moduł, jak dalej "biedna" to cewka. Oczywiście nie odpalasz wtedy auta tylko "ręcznie impulsujesz" napięcie na cewkę i obserwujesz iskrę na świecy podpiętej kablem do cewki (lub przy palcu rozdzielacza...
Witam jestem nowym użytkownikiem. Mam problem ze swoją calibrą a dokładnie nagle przestała palić. Podejrzewam podwójny przekaźnik ale nie mogę go znaleźć w aucie. Dodam że nie świeci się kontrolka check engine brakuje iskry, pompka się nie załącza.Pod maską go nie znalazłem wiele czytałem po forach, że powinien tam być. proszę o pomoc. dodam że chodzi...
Witam wszystkich. Będę wdzięczny za pomoc przy uruchomieniu mego astrolota... Otóż wczoraj oddałem samochód do myjni, zaproponowano mi również umycie silnika - niestety zgodziłem się. I teraz mam problem... Ale do rzeczy: Na początku silnik wcale nie chciał odpalic - zrozumiale wilgotna kopułka, mokre przewody itp... PO wysuszeniu tych rzeczy odpalił...
Bez czujnika w ogóle brak iskry i sygnałów wtrysku. Podejrzewam padły komputer. Jak dorwę drugi na podmianę to dam znać. Zarówno podmiana komnputera jak i czujnika położenia wału korbowego dały spodziewany efekt - silnik odpalił. Najwyraźniej różne jednostki różnie reagują na specyficzne sztuki czujników, na oscyloskopie niby przebiegi czujników ok...
nic nie kombinuj mlody kolego z komputerem ani z przełaczaniem pinów czy ich masowaniem - w tym sterowniku nie ma opcji 4x4 - ktos cie zle ponformowal pozostaj jedynie WLACZENIE klimy - to polsrodek i sie nie sprawdzi w twoim przypadku - on podnosi tylko o 100 - 200 -- tak do tysiaca - chodzi o obciazenie pracujaca sprezarka jesli ci wariuje na wolnych...
Witam, W moim aucie od paru dni (do tej pory wszystko chodziło OK) przestała działać pompa paliwa oraz zanikła iskra. Pomyślałem ze to przekaźnik który znajduje się po lewej stronie (jak kierowca) w komorze silnika tuz obok kielichów. Niestety po wymianie przekaźnika dalej nic nie działa. Ustaliłem następujące fakty: a) cewka Po przekręceniu kluczyka...
Podczas jazdy pękła szpilka alternatora. Zaczęło ścinać pasek wieloklinowy (odcięło 2 rowki). Jak usłyszałem, że coś się dzieje wybiłem z biegu i zanim reszta paska zjechała z rolki i zablokowała koło pasowe wału, to silnik zdążył zejść do 1200 obrotów, a potem zgasł. Próbowałem tylko raz zakręcić (dobrze bo rozrząd przeskoczył o ząbek) i nie zagadał,...
c20ne schemat c20ne sonda c20ne schematy
czujnik biegu wstecznego usterka telewizor philips kolory router talktalk
reklamacja wtryskiwacze stable diffusion
Trudności z uruchomieniem silnika - błąd czujnika rozrządu Moment dokręcania śrub Renault Captur 0.9 TCe