Do 6 pina czerwono żółty kabelek podpinasz diodę. do słupka wn mocujesz kabel wn na końcu którego mocujesz zmasowaną świecę. do pinu wejściowego cewki od strony wzmacniacza zakładasz kolejną diodę ( na nim występuje sygnał masy) Kręcisz rozrusznikiem . obie diody mrugają a iskry niema uszkodzona cewka. Mruga tylko ta pa pinie 6 uszkodzony wzmacniacz.
Czyli złe ustawienie rozrządu powoduje brak synchronizacji między czujnikami wału i wałka, a to z kolei blokuje blokuje podawanie iskry przez cewki? Dobrze to rozumiem?
witam mam podobny przypadek do aparatu dochodzą napięcia 12 i 5 v . brak iskry] proszę o pomoc co mam sprawdzić i jak rozbierać o co chodzi z ta nadpaloną blaszką cewki?
Chodzi o ten przewód od cewki do aparatu zapłonowego, wyjmij go z aparatu zapłonowego i zbliż do obudowy metalowej silnika na odległość 1 cm. powinna być solidna iskra. Oj, nie ma tam piątego przewodu. Cewka jest w aparacie.
czujnik położenia wału też daje impulsy do cewki-podmień go
Samochód to nissan micra k12 silnik benzynowy (z gazem) - podczas jazdy zgasła brak błędów, świece zalane paliwem i jest słaba iskra samochód ma każdy cylinder ma osobną cewke, podmieniałem komputer bcm oraz ipdm wiązka sprawdzona - jest ok zasilanie na komputer oraz cewki - ok, masy sprawdzone, cewki podmienione oraz świece. Co może być przyczyną słabej...
Witam Mam następujący problem brak iskry. Sprawdziłem cewke zapłonową jest sprawna (przerywając bezpośrednio podane zasilanie powstaje iskra), fotoelement też sprawny-pracuja wtryskiwacze. Na zasilaniu cewki mam na jednym przewodzie +12V, na drugim nic. Nie mogę połączyć się z ecu choć po przekręceniu stacyjki zapala się dioda wewnątrz. Znalazłem podobny...
Witam Wszystkich forumowiczów. Problem jak w temacie mianowicie brak iskry. Mierzyłem miernikiem przewody w kostce przy aparacie zapłonowym ta dwu pinowa i jest problem. Mianowicie po przekręceniu kluczyka w stacyjce i podłączeniu miernika, czyli kabel od miernika plusowy do kabla we wtyczce do cewki a drugi przewód miernika do minusa akumulatora pokazuje...
A po co Ci opis, tak prosta konstrukcja jak tam jest... Zasilanie, masa i sygnał (trafiający na 22 i 30 pin sterownika). Do tego zapłon, moduł wyzwalany sygnałem z 1-go pinu sterownika, sygnał zwrotny(wysterowania cewki) przez rezystor na pin 3. Sterowanie cewki oczywiście masą. Druga strona cewki, plus po stacyjce. Całość w 3 minuty diagnozujesz diodą...
Witam Przeglądałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na moje pytania więc postanowiłem założyć nowy temat. Mianowicie Micra z 94 r. z silnikiem 1.0 16v nagle zgasła i nie chce zapalić. Podmieniłem aparat z opoto nadal nic. Immo poszło na off choć kontrolka obok lewarka gasła po naciśnięciu pilota. kod migowy z diody to 21 czyli brak sygnału z cewki....
Witam wszystkich, mam problem z moją Micrą.Temat wałkowany na wielu forach,ale żadnej odpowiedzi. Od początku. Jakiś miesiąc temu samochód postanowił nie zapalić,diagnoza mechanika"błąd czujnika wału" czyli postawił na "wyciągnięty "łańcuch rozrządu. Od razu zmienił rozrząd i nic, więc zmienił czujnik położenia wałka i wału i samochód odpala ale po...
Witam Szanowne grono Temat trochę odgrzeję ponieważ również poszukuję schematu elektrycznego do Micry K12. Interesuje mnie wycinek związany z cewkami zapłonowymi. Mam taką cewkę (3 piny więc cewka z wewnętrznym sterownikiem) i chciałem ją podłączyć jako iskrownik do zdalnego odpalania palnika, niestety pinout nie wygląda na standardowy, lub cewka jest...
Witam !!! Wczoraj żona zajechała "biedronką" pod dom i nic się nie dzialo. Rano nie udało się jej już odpalić. Objawy są następujące: - nie pali się ani nie miga check-engine - brak iskry na świecach - brak kontaktu z ECU (na początku myślalem, że mój laptop zdurniał, ale z kumpla k11 połączył się bezproblemowo) - led od immo miga przy wyłączonym zapłonie,...
Czego brakuje do uruchomienia silnika ? - Iskra (świece, kopułka, palec, przerywacz, cewka, ...) ? - Paliwo (pompka, filtry, wtrysk, ...) ? - Kompresja, zawory, rozrząd, ... ? - Immobilizer ?
Oczywiście ze tak w momęcie przebicia np przy cewce w tym momęcie brakuje iskry na jednej ze swiec. Czyli tak zwane wypadanie zapłonu.
kiedys mialem problem ze starta krzywka walka rozrzadu, tez kulal na wolnych obrotach. problemem moze tez byc uklad iskry (kopulka, cewka) zaczal bym od sprawdzenie tego.
Nie kopułka, cewka dostaje przebicia i strzela iskrą do obudowy aparatu.
Co ma pasek rozrządu do braku iskry?Trzeba sprawdzić czy cewka jest sterowana. Może po prostu padł hall.
Hej wzory z ad wyglądają podobnie, ale czy jest między nimi synchronizacja? Zasilanie cewek sprawdzone żarówką i jest ok.
tak - to dośc typowe - cewka po zagrzaniu gubi iskre. Jesli masz cewke w aparacie to czeka Cie jego wymiana.
Wykręciłem świecę, była mokra- wymieniłem, zmieniłem przewody wysokiego napięcia, do kopułki jeszcze nie zaglądałem. Iskra jest, sprawdzałem. Zakładam, że sprawdzana iskra jest na tym pierwszym cylindrze, jest na zewnątrz, ale w warunkach panujących wewnątrz cylindra już jej może nie być. Zmniejsz na tej świecy odstęp miedzy elektrodami na 0.6-0.7mm....
Witam, Pacjent: Primera P10 GA16DE 102KM 96r. Zagazowany. LPG było II generacji aczkolwiek teraz zamiast krokowca od gazu jest śruba. A teraz do rzeczy. Ostatnimi czasy padł mi aparat zapłonowy( przestał dawać iskrę). Podobno do wymiany w takim przypadku tylko moduł aparatu, ale że kosztuje tyle co cały aparat to kupilem cały(używka). Wymiana i...problem....
micra iskry nissan micra iskry laguna iskry cewki
ustawienie rozrządu deutz wekta centrala czerwona kreska
sterowanie klapą gaszącą uszkodzona płyta główna tablet
Niedziałający zegar w Toyota Yaris 2007 - przyczyny i naprawa Otwarte drzwiczki w HP DeskJet 3750 - jak naprawić?