Wymień czujnik,bo chodzi na ssaniu,ale przecież przed chwilą pisałeś,że niema iskry.
Ustawiałem nie raz , normalnie na iskrę i działało.
Ale tam może być jeszcze jakiś bezpiecznik nieopisany. Plus będzie na przewodzie wspólny który będzie ten sam na wszystkich wtryskach, zmierz miernikiem i podaj tam plusa przez bezpiecznik 10A. Powinna odpalić :) Immo odcięłoby również iskrę. Raczej.
Tak , może być moduł. Prosto sprawdzić , do środkowego pinu na module , przy włączonym zapłonie podawać cyklicznie masę i jednocześnie sprawdzając iskrę.
ignition master switch-do sprawdzenia.
Aparat, a w nim moduł.
Może, ale małe prawdopodobieństwo. Spradź bezpieczniki oznaczone jako EGI i Main.
A co z iskrą?
Świece sprawdziłeś?
Sprawdź, czy masz iskrę.
wywierć dziurę w rurze tego tłumika, wspawaj sobie tulejkę do sondy lambda i tyle, 15min roboty. tulejkę możesz wyciąć z kata, bez tulejki też dadzą Ci tyle samo za kata ;) no chyba, że jeździsz na gazie zwykłym 1gen (jak ja) to możesz olać sondę całkowicie i nawet jej nie podłączać, bo 1gen działa jak gaźnik, z instalacji samochodu potrzebuje, żeby...
A przewody WN kiedy wymieniałeś? Ja miałem tak w Roverze po wymianie przewodów skończyła się zabawa z iskrą.
jutro sprawdzę. ale podczas spadku napięcie na świecy przeskakuje iskra
Zamiana cewek z T- L i iskra jest.
sugestia doktorra jest dobra zwłaszcza w kierunku słabej masy. Sprawdź czy jak kręcisz rozrusznikiem to jest iskra
Iskra jest? Paliwo na wtryskach jest? Impulsy na wtryskach są?
Zaczynasz mnie martwić, wyżej Cię ceniłem. Słuchaj, w tym systemie podstawą do uruchomienia przekaźnika pompy jest obecność impulsów zapłonowych na uzwojeniu pierwotnym cewki.
Proponuję przyjrzeć się kostce stacyjki.
sprawdź listwę i wszystkie świece wykręć i sprawdź czy mają iskrę Włożony silnik kupiony w dobrej wierze może miedz inne kody względem komputera.
Witam Czy w momencie włączenia stacyjki iskra przeskoczy/
Spoko ale to akurat u mnie działa, bardziej potrzebuje schematu cześci instalacji zapłonowej(aparat zapłonowy, stacyjka itd. jak to tam sie wszystko łączy), jak byś mugł to podesli mi to, bede bardzo wdzięczny, bo mam problem z zapłonem brak iskry :(.
A jaka ta iskra jest?
Wiem że Multi....... Kolego.....jak nie masz z czym nie podchodź,,,,, nie stracisz a zaoszczędzisz. Mam na myśli ECM . Polecam to co wyżej
Ale on pisze że iskra jest....
witam mam problem z mazda, podczas jazdy zaczal przerywac a po chwili zgasl.brak iskry jest to mazda 323f ba 1.5 16v bezyna. co to moze byc?dzieki.[/b]
Ciśnienie w silniku i wszystko co związane z iskrą. Pozdrawiam.
Kolego rlepski666 , to że iskra jest na zewnątrz cylindra, to nie znaczy, że ona będzie wewnątrz cylindra, w warunkach jakie tam panują w momencie kiedy ta iskra ma zaistnieć. Przyczyną braku iskry w cylindrze może być obniżona oporność izolacji na drodze prądu do tego cylindra (nasadka na świecę, przewod WN, kopułka - wymieniłem te elementy, ale nie...
Sprawdź świece i obecność iskry na nich.
Witam. Jak nie odpali za pierwszym razem to proszę wykręcić świece. Jedna z nich powinna być mokra. Jeżeli będzie tzn. że albo wtrysk albo brak iskry.. pozdrawiam
Skoro masz właściwe sprężanie, powietrze, paliwo i iskrę to pozostaje uszkodzona sonda lambda albo zapchany, niesprawny wydech.
Witam Poszukuje fachowca do wykrycia usterki Mazda 323F 150016V, aparat zapłonowy MX3, kod sterownika Z5B5 rok 1998. Sprawdzono aparat zapłonowy i cewke jest dobra. Jak mozna sprawdzic immobilajzer lub go wykluczyć? Auto nie ma iskry, czasami zapala.
witam mam problem MAZDA323 ROK PROD 1996 nie zapala brak iskry , proszę kolegów o radę
Tu się Kolega mocno myli. Impulsy do gazu są brane z "innej części aparatu", odpowiedzialnej za iskrę. A iskra jest...
A wizualnie kable, przewody sprawdzone? Nic nie jest przegryzione, przerwane przez " małe szkodniki" włażące pod maskę? No i iska, iskra na świecach jest?
Komputer dzięki tym impulsom steruje wtryskami i momentem zapłonu świec. Tak więc jak nie ma impulsu to nie ma wtrysku paliwa i iskry na świecy.
Podobny temat znalazłem tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic49...
[quote="cezars65"] No a jak nie chce odpalić to sprawdzałeś czy paliwo dochodzi , czy jest iskra?? Na zimnym wlasnie iskry nie ma
Jak nie było iskry, a startowałeś to ją po prostu zalałeś.
Wyjalem cewke i swiece z pierwszego cylindra i podczas rozruchu nie widac iskry. Dodatkowo obrotomierz ani drgnie.
Zaobserwowałem,że traci iskrę jak gaśnie. Jak?
masz racje kolego przeskok iskry na pierwszym cylindrze.
Witam. Oczywiście jak to przed świętami, moja Mazda odmawia posłuszeństwa. Moja diagnoza brak iskry, cewka sprawna, na krótko podając z aku napięcie. Iskra jest na świecy. Rozebrałem aparat zapłonowy i zmierzyłem, że napięcie wyzwalające to 0,2-0,5V. Czy wie ktoś ile ono powinno wynosić?
Napiecie do cewki WN niby dochodzi, zwierając cewkę do masy iskra jest natomiast tak normalnie niema, jaka moze byc przyczyna?.
Brak sterowania wtryskiwacza na pierwszym i czwartym cylindrze. Przepustnica elektroniczna. Iskra jest na wszystkich cylindrach
Z aparatu wychodzą. Udało się osiągnąć postęp - przy kręceniu rozrusznikiem już przekaźnik pompy się włącza - urwany przewód był w wiązce aparatu. Jutro w wolnej chwili działamy dalej -jeszcze nie wiem, czy impuls sterujący wraca do wzmacniacza. Bo iskry dalej brak.
Już ktoś mówił odnośnie imo i komputera, żeby wyjąć, wysuszyć. Zdemontowałem, wziąłem do domu na 2 dni, zamontowałem i nic, włożyłem farelkę, wystarczyło 10 min. Kiedyś oddałem do serwisu Mazdy w Szwecji, nie ogarnęli tematu. Odebrałem samochód od nich, nie odpalił, wziąłem na hol i z tego powodu że zima i padało potrzebowałem prąd, a więc zapłon włączony,...
Dobrze, zrób to przez próbówkę żarówkową. Ale jeśli moduł uszkodzony to nie będzie dalej iskry, W ten sposób sprawdzasz halla.
zasilania na czujniku ok,paliwo daje i tylko brak iskry......brak wysterowania na cewki
iskra jest ?? pompa paliwa pompuje ??
Dał bym sobie ogonek odciąć że nie jest kolizyjny. Kluczuje o wiele za długo. Iskra w złym momencie.
No to palec stoi w miejscu.
Tak iskra jest. Auto jest na benzyne nie posiadam gazu
nie posiadam
Więc wypadało by sprawdzić iskrę, ciśnienie paliwa, kluczowanie wtrysków.
Dziwna sprawa filtr powietrza mam czysty . Pompa Paliwa pompuje paliwo jest iskra. Chociaż świece słabe ale jest iskra więc powinien zapalić .
Może być dużo przyczyn. Sprawdź czy jest iskra i czy paliwo dochodzi?
Ale jaki czujnik?? możesz konkretniej?
Witam czy ktos wie jak to naprawic stracila sie iskra modul padl http://www.ignition.com.tw/images/tis223...
Padł moduł, jest w aparacie, ta czarna podstawa.
Jeśli jest paliwo i iskra to zostaje do sprawdzenia kompresja.
samochód nie odpala ponieważ nie ma iskry patrzyłem niema napięcia na przewodach które idą do cewki ... nie wiem czy jest jakiś bezpiecznik czy co ? pomocy
To go zmierz omomierzem, ale ja bym go wykluczył.
mam mazde 626 V6 2,5l 24v niema iskry i podejrzewam aparat on jest z cewka i z modulem ale niewiem prosze o pomoc kolegow niewiem co mam robic
Uszkodzony moduł zapłonowy,typowe w tym modelu.
Sprawdz rozrząd bedziesz miał pewność czy to on czy szukac dalej https://obrazki.elektroda.pl/6648300000_... Dodano po 1 Pompa działa słychać jak się załącza. Iskra od świec tak? Ale czujnik walka wymieniony na nowy. Wiele nowych czujników na dzień dobry jest uszkodzonych. Nigdy nie ma 100% Dodano po 1 Tak iskra na świece
Jedź na szrot i kup jakiegoś kompa od auta, ja miałem z kompa od escort 1.6 i nissa sunny 1.6, albo kup jakiegoś najtańszego kompa na allegro wrzucisz go w koszty, ta dioda jest prawie w każdym kompie od auta. To dioda zabezpieczająca ale i przepięciówka (chyba około 18 V).
czujnik położenia wału
Widać te ,,iskry" w układzie zapłonowym ? Skaczą sobie ze świecy na świecę ? :D Skąd wiesz co tam się dzieje. Wszystko wymienione a o najbardziej podejrzanym elemencie - palcu rozdzielacza ani słowa ! Cały ten post to humbug, brednia i herezje techniczne. Dziwna rzecz zauważona to natężenie prądu w gnieździe zapalniczki 30A, gdzie standard to 10A. Mierzone...
Wepnij zamiast wtryskiwaczy zarówkę 4W\12V i sprawdż czy świeci ciągle albo jest zagaszona (jak zapłon włączony).Jeżeli startujesz ma migać.Jeżeli miga,to sprawdź ,jak masz możliwość czas wtrysku.Na zimnym silniku nie powinien przekraczać 12ms.Spróbuj jeszcze puścić samochód bez przepływomierza (odepnij wtyczkę i zdejm rurę ssącą) Iskra jest,tak?
Tak jak radzą ci ludzie, jeszcze spróbuj przewody i zmniejsz przerwę na świecach, ewentualnie świece Iskra do gazu, mnie pomogły
Do sprawdzenia cewka, przewody WN, świece.
Przyczyną był uszkodzony moduł zapłonu. Po wymianie na razie wszystko gra( odpukać).:D
wymien cewke i bedzie po klopocie.
Co z modułem zapłonowym , sprawdzony? Pompa paliwa przy kręceniu odzywa się?
Bezpieczniki sprawdzałeś?
Oczywiście w zupełnej ciemności nie widać żadnych przebić. Kolego, jakie przebicia? Napięcie jonizacji, czas trwania iskry, faza pojemnościowa i faza indukcyjna.
Witam czy ktoś może pomóc?????
Witam. Przejdę od razu do konkretów. Podczas jazdy samochodem zgasł mi, dalsze próby odpalenia nie przyniosły rezultatu. Samochód to Mazda 626 1993r 1.8V benzyna ( bez instalacji gazowej). Dodam , że iskra jest całkiem dobra , pompa paliwowa działa.
Co prawda nie wiem jaki tam jest układ zapłonu, ale myślę że może coś być nie tak z iskrą na tym cylindrze - trzeba by sprawdzić przebieg impulsu WN i porównać z pozostałymi - z reguły wtryskiwacz jest odcinany w celu zapobieżenia zatruciu katalizatora po stwierdzeniu wypadania zapłonów.
dokładnie kopułka to jest to do czego dochodzą a raczej wychodzą przewody WN do świec zapłonowych a palec jest w środku jak zdejmiesz kopułkę to go zobaczysz słuzy on do rozdzielania iskry na poszczegulne cylindry Pozdrawiam
Witaj skoro to nie zasilanie w paliwo to może to co piszesz ale jeszcze sprawdź samą cewkę odłącz przewów wysokiego napięcia od rozdzielacza i zobacz czy masz dobrą iskrę wychodzącą z samej cewki czyli poprostu zbliż kabel od cewki do bloku silnika i zakręć rozrusznikiem.
Po pierwsze to nie wiemy jaki silnik, jaka mazda.
No właśnie nie mogę założyć klemy, mówię, że nie jest to mała iskra, tylko ta metalowa część na którą zakłada się klemę się topi i jest iskra jak przy spawaniu. Ewidentne zwarcie wg mnie.
czy jest iskra na świecach,może zapomnieli przykręcić jakąś mase?
Jaki silnik jest w tym japońcu / nie znasz kodu to przynajmniej pojemność/ ? , iskrę na świecach sprawdzał? bezpieczniki wszystkie dobre?
Bo masz albo zbyt ubogo, albo mieszanka się nie spala w całości z powodu złego ustawienia rozrządu, czasu i chwili wtrysku, lub iskry. Diagnoza tego leży po Twojej stronie.
zmien caly aparat i bedzie dobrze a jak nie to tylko modul
ale mechanik podobno probowal wsadzic inna cewke (taka sama tylko uzywana) i nic to nie dalo :/
a masz oscyloskop ? on prawde ci powie :D
Może nam powiesz czy jest iskra wtedy czy nie, bo stwierdzenie, jakby nie było iskry jest jakby do d...py. Sprawdzić należy czy jest wtedy wysterowanie wtrysków na benzynie. W takich przypadkach przyczyn może być multum i należy dokładnie przeprowadzić diagnostykę.
Kompresja jest?
A czy była sprawdzana iskra w momencie jak nie odpalał?? Proszę napisać czego brakuje w momencie gdy nie odpala.....(paliwo, iskra, ciśnienie sprężania, synchronizacja wałka rozrządu i wału).
wiem, to mazda MX6 w innym garniturze, a jak nie ma iskry to 99% moduł -jest w aparacie na wspólnej podstawie z hallotronami, ale ty nie wiesz nawet co to jest.
jak zdiagnozować cewke zapłonową mazda 323f 2.0 v6 KF 24v. Mam taki problem, jechałem moją mazdą. silnik nie równo pracował,szarpał podczas jazdy.Po czym zgasł i już więcej nie zapalił.Sprawdziłem, nie ma iskry i podejżewam cewke.Moje pytanie:Jak ją sprawdzić.
gaśnie i co brak iskry ,świece suche, mokre coś sprawdzałeś czy tak sondujesz usterki na forum??
silnik w tym czasie pali. przeskoki iskry na cewce sa bardziej widoczne przy niskich obrotach i czuc jak przy przeskoku iskry auto przygasa Przewod od cewki do kopulki wymieniony bez efektu
Aparat nie miał iskry. Był wyciągany i wymieniany. Ustawiony jest raczej dobrze. Po dłuższym kręceniu czuć benzynę.
Właśnie że niema iskry i dla tego myslałem ze cos jest z przewodami ale nie. Gdy palec wyczysciłem to nic nie dało.
Ja dziś założyłem świece Iskry lpg-super do mazdy xedos6 i jaga x300. Ciekaw jestem jak będą się sprawować.
w oryginalnych instalacjach Holenderskich odcinana jest pompa paliwa a w moim przypadku zauwaZylem ze kiedy zaczyna nagrzewać sie silnik to traci iskre jest coraz słabsza jak jest zimny to ma super iskrę a jak nagrzany to gorzej niż slabą
mazda iskry vaillant iskry iskry przedłużacz
samsung rv511 windows różnice attiny atmega prosty regulator oświetlenia
Lokalizacja czujnika drzwi w Saeco Exprelia WELO 400: Zmiana kolejności zamykania skrzydeł