Metoda prosta i skuteczna tylko skąd będzie słychać charakterystyczne klikanie wtryskiwacza . w gaźnikowcu ? ------------------------------ Do Elektrita : Silnik 1Z to faktycznie monowtrysk ale EZ to Pierburg 2E3 a takie silniki występują w Toledo 1,6 z 93r. Ale to tak na boku "poza konkurencją" :)
Niestety do tej pory nie miałem jak udać się do mechanika. Do tej pory nie wiem co to może być, podejrzewam, że być może i pada alternator? widziałem kilka filmów w internecie i dzwięk był podobno i kazdy pisał o alternatorze. Wczoraj naładowałem trochę akumulator, ładował się z 4,5-5 godzin, ładowalem go od zera, podlaczyłem i pierwszy raz w tym samochodzie...
witam jestem tu nowy i nie wiem czy dodałem dobrze post wcześniej znalazłem kilka postów odnośnie iskry w seacie ale nie doczytałem się nigdzie konkretnej odpowiedzi. Mój samochód wcześniej już miał problemy z odpalaniem trzeba było długo kręcić żeby załapał i jak był zimny to czasami potrafił szarpnąć. Teraz samochodu wcale nie mogłem odpalić i doszedłem...
Jak w temacie mam problem bo na z 27 pinie nie ma wyjśća na moduł do cewki i przez to nie mam iskry w Seacie toledo 2,0 16v wię potrzebuję schemat jeżeli ktoś wogóle ma do Tego komputeraka
Witam. Miałem ten sam problem w Seacie Toledo ma silnik Volkswagena. Nie było iskry można to sprawdzić wykręcić świece podłączyć kabel świece dołączyć do masy silnika przekręcić zapłonem+ rozrusznik powinna przeskoczyć iskra.Jak nie ma to cewka z modułem uszkodzona jest tam typ :TFK 311 354 VWTE1 moduł na 3 kable: 1. +12V 2. wyjście impulsu na czujnik...
Witam, Problem mam dosłownie wystrzałowy. Chciałem odpalić swojego Seata toledo 1.9 tdi 110hp AFN od VW T4 2.5tdi 102hp. Akumulator w Seacie ma z 7 lat I tylko 60ah. Wiem, za mało. Ale wydaje mi się, że przy rozruchu na kable nie ma to znaczenia. Akumulator w T4 ma 85ah. Kable podlaczyłem w prawidlowej kolejności i przy podłączaniu minusa do masy (blok...
no wlasnie tylko ze wczesniej nie falowal to tak jakby z dnia na dzien i tylko na cieplym .to takie hm falowanie /przerywanie jak w benzynowym przeskok iskry na przewodach.a ta sama przeplywka po zmianie zaworu n75 i komputera pozwala na normalna jazde. czyli nie ma tych problemow z przyspieszaniem tak jak wczesniej gdy ten silnik byl w seacie
Pewnie nie ma iskry, taka pogoda. Cewkomoduł.
Moze po prostu iskry nie ma, cewka padla.
w samochodach z grupy vw najczęściej padają modóły pod cewka zapłonową , wymienia sie cała cewkę z modółem bo są razem
a może iskra nie w tym miejscu,sprężanie jest?
Witam wszystkich. Podczas jazdy samochodem silnik zgasł i już nie odpala. Kręci ale nie ma iskry na świecach zapłonowych. Sprawdziłem komputerem błędów brak, obroty silnika czujnik pokazuję, zasilanie na cewkę zapłonową jest. Co mogę jeszcze sprawdzić dlaczego nie ma iskry?
Podstawa sprawdź czego brakuje, czy paliwa z wtrysków czy iskry.
Paliwo dochodzi , bo czuć je po odkręceniu świecy. W kopułce aparatu przy każdym zmasowaniu środkowego przewodu słychać puknięcia, czyli czujnik halla chyba jest dobry. Jutro zmierzę napięcie na cewce. Do komputera diagnostycznego podłączę się w późniejszym terminie. Dodano po 26 napięcie we wtyczce do cewki wynosi 12,75 V. Dodano po 7 nie mam po prostu...
Sprawdź czego mu brakuje jak nie chce odpalić, paliwa czy iskry
probowka przez minusa dokladaj do srodkowego pina w kostce co przychodzi do czujnika polezenia walu czy tez halla powinna byc istra slychac pompke w baki i klikanie wtryskiwacza jesli nie ma iskry a jest reszto to albo kable albo cewka
JAkie kompy, przestańcie. Weź cewkę wysteruj i zobacz czy da iskrę
Cześć, Seat Ibiza 1,4 silnik BXW. Nie odpala. W momencie rozruchu nie ma sygnału na cewkę. Na wtryskiwaczach pojawia się natomiast pojedynczy impuls w momencie kręcenia, ale tylko jeden strzał. Po odłączeniu czujnika położenia wału bądź wałka, brak tego jednego impulsu. W pamięci błędów 0 usterek, wszystkie wartości ok. Co sprawdziłem: - rozrząd - wygląda...
Iskra, nie sprawdziłeś Iskry. Jeśli paliwo jest (sprawdzałeś), jeśli jest powietrze (nie sprawdzałeś), to iskra powinna tę mieszaninę zapalić doprowadzając do rozruchu silnika. Cała reszta - pompa paliwa, ciśnienie paliwa, ciśnienie wtrysku, to są rzeczy, które się sprawdza po ustaleniu, że brakuje jednej z tych 3 podstawowych (paliwo, powietrze, iskra).
Witam . Tam moduł jest w cewce. Sprawdź ciągłość przewodów sterownik - cewka . W sterowniku piny 102 i 103 w cewce 1 i 3 . Dodatkowo 4 w cewce to masa a 2 (+). Dane dotyczą silnika APE 16V 55 kW. Tylko taki znalazłem. Pozdrawiam.
Dobrze sprawdzałeś, uszkodzona cewka. Cewki samej nie kupisz bo jest z modułem, musisz kupic całość i wystrzegaj się podróbek, kup albo Temic albo Beru bądź Hella
Tak. Jest to możliwe. Padła cewka lub moduł wzmocnienia. Można to sprawdzić. Rezystancja cewki na pierwotnym 0,5÷0,7Ω , na wtórnym 3÷4kΩ. Moduł można sprawdzić włączając próbnik z diodą równolegle do cewki (zaciski 1 i 15), podczas kręcenia rozrusznikiem powinna migać.
Nie chodzi o błędy a czas sterowania cewki. Cewka traci iskrę?
To nie on blokuje iskrę.
Sprawdzałeś czego brakuje , paliwa czy iskry
Już nie wiem, jak tutaj jest, ale immo w niektórych autach nie rozłącza iskry. ;)
Witam. Czy po tym jak zgaśnie sprawdzałes czy jest iskra?
A może moduł który odpowiada za iskrę wysiadł... sprawdzałeś czy ma w ogóle iskrę??
Czujnik położenia na kopułce?
autko jest z 1991 roku
To zasymuluj czujnik i zobacz czy załączy pompę i będzie iskra
zacznij od podstaw (bez tego ani rusz) jak nie pali sychać pompę paliwa ? iskra jest?
Masa na silnik/karoserię do poprawienia. Ciężko zmierzyć gdzie następuje spadek napięcia? Może zasilanie siada?
Powinien dać głos ale druga sprawa czy ta iskra jest w tym momencie co potrzeba? Zastanowił bym się nad kopułką i palcem.
Odepnij wtyczkę od czujnika halla i sprawdź czy ma zasilanie (sprawdź też czy do cewki dochodzi zasilanie), potem wygeneruj impulsy na środkowym pinie wtyczki i zobacz czy jest iskra.
Prawdopodobnie brak iskry ,paliwo jest
Hallotron sprawdzałeś? Sprawdzałeś czy jest tylko brak iskry czy i kluczownia wtryskiwaczy
Hall ma trzy przewody: +, -, i sygnał. Czujnik zwiera przewód sygnałowy do masy, tzn podłączasz anodę led'a do "+", a katodę do przewodu sygnałowego. O oporniku chyba nie trzeba wspominać. W czasie kręcenia powinna migać (oczywiście czujnik musi być zasilany) Albo prościej, zwieraj przewód sygnałowy do masy - powinna wtedy przelatywać iskra.
Po długim kręceniu zaświeca się olej w wozach ze stajni vag. Tym się nie przejmuj. Sprawdź czy jest istra chociaż. Jak iskra jest a świece mokre to np zamarzł wydech. jak nie to wymaga to dalszej diagnozy.
Witam ja myśle że może to byc czujnik obrotu wału lub czujnik hala nie pamientam jak to dokładnie tam jest u ciebie w silniku sterowanie zapłonem ale dzieje sie tak żę przy owym uszkodzeniu czujnika spadek napięcia powoduje zanik iskry
Jeśli masz zablokowany komputer silnika to w tym modelu nie będzie iskry. Przyczyną zablokowania z reguły jest immobilizer
podstawowe pytanie: jak nie pali iskra jest?
Gaz w komorze spalania, jak się włącza zapłon to często iskra trzaśnie.
Sprawdź czujnik halla. Sprawdź czy jest iskra. Sprawdź kostkę stacyjki.
Totalnie cię nie rozumiem Wyjmij przewód wysokiego napięcia (środkowy od cewki) zbliż do masy na odległość 0.5/1cm i zakręć rozrusznikiem i sprawdź czy jest iskra, mocna wyraźna
A więc sprawdź czy jest iskra na wszystkich czterech kablach.Nie musisz wykręcać świec.Wystarczy zewnętrzna świeca lub kawałek kabla i sprawdzać po kolei wyjścia z cewki.Potem ciśnienie.
Nie ma iskry na jednym z cylindrów?
Masy powinny być przy lewej nodze kierowcy. Napisałeś coś o jakimś czujniku do obrotomierza i przekaźniku obrotów - gdzie masz takie elementy? Tam sygnał z modułu zapłonowego idzie do ECU a w nim ten sygnał jest przerabiany i podawany przez skrzynkę bezpieczników do licznika. Nie ma żadnych czujników obrotomierza i przekaźników. Na innym liczniku były...
Stawiałbym na: 1) uszkodzony akumulator (zwarcie wewnętrzne pojawiające się nieregularnie na skutek wstrząsów). Sprawdź, czy nie jest gorący, ewentualnie podepnij na próbę inny. 2) słabe ładowanie na biegu jałowym. Aby się upewnić - sprawdź czy tak samo się dzieje na trasie. 3) Uszkodzone, lub słabo połączone elementy takie jak: stacyjka, przekaźniki....
Nie wiadomo jaki to dokładnie silnik - pewnie z elektryczną przepustnicą BBY, tak z elektryczną. Bez diagnostyki, można sobie gdybać. Naturalnie, że najlepiej zacząć od kompa Jedyne czym pachnie, to kosmiczną bzdurą. Ok. źle się wyraziłem. Na myśli miałem słabą iskrę. I tak założę się, że źródło będzie w zapłonie.
klimatronik seacie radio seacie serwis seacie
ursus podnośnik regulacja podnoszenia wymiana grzałki falownik eurodrive
zasilacz laboratoryjny zasilacz laboratoryjny
PIC12C509 - Zakres napięcia zasilania i ADC IJOY 22 SP CRY22SHHPB02 Firmware Dump Inquiry