sprawdź listwę i wszystkie świece wykręć i sprawdź czy mają iskrę Włożony silnik kupiony w dobrej wierze może miedz inne kody względem komputera.
Witam.Raczej trudno .Spróbuj znaleźć na szrocie,cena ok.50 PLN.Waldec
Jak mozna 10 dni szukać iskry w tym fordzie - podaj masą impulsowo na 36 i wykluczysz moduł. Pozdrawiam.
Masz kolego do 2e a do tego 1,8 to sprecyzuj jaki silnik konkretnie bo było tych 1,8 trochę
Sprawdź czujnik położenia wału korbowego.
Może coś nie spięte ?Diagnoza testerem?
sie ma centralka immo jest z lewej strony kolumny kierowniczej nad bezpiecznikami, jak masz kartę kodową to można go odjarać z pedału przyspiesznika albo ostatecznie zrobić off.
Problem z NATS
Sprawdź jeszcze raz - musiałeś rozbierać wszystko i na pewno źle poskładałeś - jakieś wtyczki albo masa
Jakoś mały wpływ ma zagłębie gorzowskie na to, w jaki sposób jest wysterowany ten silnik. Który z czym pomyliłeś? Taka prosta zasada, nie wiesz to buźka w kłódkę. Facet tu wchodzi, szukając porady. Radzisz mu a nie masz pojęcia o czym mowa. Daj na luz zanim znowu będziesz chciał mądrzejszy, to że post wisi bez odpowiedzi wcale nie znaczy, że nikt tu...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26... Kolego dosłownie sekunda szukania krócej niż napisanie posta Dodano po 3 Co do kolorów musisz sprawdzić czy nie zamienione najczesciej czerwono czarny- zasilenie cdi żółte i białe zasilenie świateł i akumulatora biało niebieski impulsator czarny lub zielony masa i juz nic wiecej ci nie potrzeba
do sprawdzenia masy przykręcane do silnika i do karoserii, dalej impulsy z wału do ECU. Sterowanie cewką. W dalszej kolejności sprawdzić czy nie stało się cos z immo po odłączeniu klem. Czy silnik był wymieniany wraz z instalacja, czy sam tylko jako motor.
A po co? Nanoplexy nie padały. Sądzę, że problem z czujnikiem wału, a dokładniej-okolicami złacza.
witam jeżeli chodzi o ten kabelek owinięty na przewodzie WN który włancza przekaxnik od gazu to jeżli nie będzie iskry to nie właczy przekaźnika i wszystko moze tak sie dziac że nie ma iskry Pozdrawiam
Witam Jak w temacie mam problem z odpaleniem Renault megane coupe 1.6. Rozrusznik kręci, pompka paliwa się uruchamia natomiast nie ma iskry na świecach. Przed wymianą silnika odpalała od pierwszego strzała a teraz nic. Co może być przyczyną takiego stanu rzeczy.
Witam. Problem dotyczy Renault Clio 2 z silnikiem 1.4 8V (kod E7J) z 1998r. Samochód dostał silnik z 1999r. o tej samej pojemności i tym samym kodzie. Różni się osprzętem, tj. inny układ wtryskowy, zapłonowy(poprzednio 2 cewki, tutaj 1) Przełożyłem wszystko razem ze sterownikiem i instalacją łączącą silnik z resztą samochodu. Zaznaczam, że wszystkie...
http://obrazki.elektroda.pl/5138689700_1... Tu chyba pokazane jest to koło od czujnika wału. http://countrycost.com/ford-escape-3-0-v...
Obydwa czujniki wału i wałka to hallotrony. Sprawdz czy masz zasilanie, mase i sygnał. Zrobisz to nawet kontrolką LED.
złamałem 1 ząbek na rolce ktora odpowiada za czujnik połozenia wału. Pomóc w czym, przecież przyczynę masz jak na dłoni to w czym problem?????
Po wymianie silnika robiliśmy rozruch, ruszaliśmy aparatem zapłonowym by uzyskać iskrę na świecach. Iskra była na wszystkich czterech świecach. Po wkręceniu świec i pruby odpalenia, iskra się zatraciła i do tej pory nie możemy jej odzyskać. Czy nie jest to sprawka komputera. Podobno jest sposób na zerowanie komp. Pomocy Pozdrowienia dla Tyskiego
Rozbierz gaźnik, pewnie dużo syfu i dźwignia iglicy nie odbija.
immo
wiesz co kolego nie wiem co to jest ten konik cewka wymieniona ale jesli chodzi palec rozdzielacza to ok poprostu nie wiem moze napisz cos podam ci moje gg 1500912 pomoz jak mozesz ja nie jestem w polsce a jaks musze wrocic do domu
Suzuki Vitara 5D 16 V 96 rocznik po wymianie silnika zginęła Iskra Co się mogło stać
Witam! Mam Audi 100 C4 z 1992r. z motorem 2.8 V6 Ostatnio musiałem wymienić w nim silnik. Po wymianie silnika nie ma iskry na świecach. Ogółem czytałem na forum podobne przypadki i sprawdzałem po kolei cały układ zapłonowy i bezpieczniki oraz sterownik. Wszystko wskazuje na to, że tam jest ok (cewka, przewody, czujnik halla itd.) Podłączyłem go także...
tak
Witam odwiedających temat Nie jestem pewien swojej diagnozy.Auto fiat barchetta 1.8 16v 96r.nie ma iskry.Auto jeżdziło przed amianą silnika teraz nie jeżdzi robił to drugi mechanik przedemną następny wydał diagnozę .Sterownik łączy się immo gaśnie potem kontrolaka wtrysku, sterownik rozpoznaje błędy ale wudaje mi się że nie wszystkie.Problem polega...
Jak założyłeś zapłon od starego silnika, to nic nie trzeba przerabiać. Powinien działać, chyba że jest uszkodzony i iskra przerywa. Załóż oryginalny gaźnik od tej Aprilii, jak pamiętam to jest Dellorto SHA 1412M z dyszą #65 i króciec dolotowy aluminiowy.
W aparacie.
Jak najbardziej , trzeba ECM z C14NZ.
Mam taki problem po wymianie silnika w Polonezie Atu plus z 1997 roku na silnik z Caro (oba jednopunkty) silnik nie chce odpalic. nie ma iskry na świecach i tu moje pytanie czy może to byc spowodowane ???? czy inny czujnik położenia wału może miec na to wpływ ze nie na iskry ??
jesli wymieniles modul zaplonowy to sprawdz katalizator,moze sie stopil od misfire.wykrec sonde przed katem i odpal
Świeca zapłonowa Champion RCJ7Y, z wbudowanym rezystorem przeciwzakłóceniowym. Do pilarek i kos spalinowych. Champion CJ7Y nie posiada rezystora przeciwzakłóceniowego, natomiast Champion CJ7 to jest typ klasyczny bez projekcji (pozostałe wymienione mają projekcję izolatora — przesunięcie przerwy iskrowej wgłąb komory spalania). W zasadzie do każdego...
Jeżeli umiesz rosyjski, to poszukaj na ruskich stronkach
A ok rozumiem bo już myślałem że te schematy są z innego silnika ... Dzięki ;-)
Rozwieje Wasze wątpliwości: zrób zdjęcie tego zapłonu jak jest założony na silniku.
To jaki kod silnika?
Może być od innego auta. Ważne jest mechaniczne zamocowanie, zgodność zasilania, poziomu sygnału i pewne połączenia elektryczne. Ale to elektryk będzie wiedział.
Ale iskra jest nadal słaba?
oczywiście
Kolejność zapłonu to 1.3.4.2 Czy jest moc silnika ?może któraś ze świec niema iskry? proszę sprawdzić .
Jeśli byłby to immobiliser sprzęt pokazałby błąd. Możesz mieć uszkodzonego kompa, mały komputer na silnik?
A koło zamachowe kolega przełożył z starego silnika?
A na magnecie nie zerwało klina?
w hondzie takie heca robią dwie rzeczy -przekaźnik systemowy,ulokowany albo nad kolanami kierowcy lub jak konsola radia.Zimne luty to zmora w nim. -moduł Trzeba tylko sprawdzić jedną rzecz-klika wtryskiwacz,czy nie.
Masa w silniku jest, gdy podłacze rozrusznik na krótko to normalnie kręci ale nie ma iskry;/
Immo sparowane???
Proszę o pomoc!!! Moja WSK 125 po nagrzaniu silnika traci iskrę choć kopie prądem. Nic się nie zmieniło po wymianie cewki i kondensatora. Po odczekaniu ok 10 min znowu ma iskrę. AI: Czy sprawdzałeś stan świecy zapłonowej i innych elementów układu zapłonowego, takich jak przełącznik zapłonu? w miarę tak AI: W jakich warunkach środowiskowych (temperatura,...
Do pracy silnika potrzeba: -iskry w odpowiednim momencie -paliwa -kompresji na cylindrach Trzeba szukać.
Sprawdziłbym najpierw przewody idące do cewko-modułu. Ogólnie to jeżeli moduł oryginalny to rzadko się zdarza żeby sam z siebie padł ale gdyby już nie zalecam chińskich zamienników sam taki miałem w piaggio i objawy były podobne znikała iskra tylko że przy dużych obrotach i silnik nie mógł osiągnąć maksymalnych, po wymianie na oryginał wszystko jak...
sprawdz dokładnie czy mase przykreciłes do silnika o ile sie nie myle jest cienki kabel masowy przykrecany do głowicy
Mam problem po wymianie silnika brak iskry i brak impulsu na wtryskach paliwa, liczę na jakieś propozycje w sprawie rozwiazania tego problemu, sprawa jest pilna. Z góry dziękuje za pomoc.
Witam. Mam problem z 2 cylindrowym Briggsem. Problem polega na braku iskry, nawet po wymianie cewki. Proszę o pomoc.
jeśli nie masz iskry to sprawdz czy w kostce od cewki masz mase.przy wymianie motoru mogła zostać nie przykrecona. jest to punkt masowy na silniku na wyskosci cewki W/N.
sprawdz od immobilaser czy jest bo ta kontrolka to prawdopodobnie immo pzdr
Jak "elektryk" sobie nie poradził co ci to forum pomoże?
U znajomego w tym samym modelu było to samo. Uszkodzony był jeden z dwóch impulsatorów, po rozgrzaniu dostawał przerwy. Po wymianie na inny iskra wróciła i motocykl jeździł dalej.
Jutro spróbuję zrobić fotki, ale nie będzie łatwo, bo nie chciałbym wyciągać komutatora z silnika. Czy potrzeba zrobić na całej szerokości komutatora?
A w jaki sposób? W VCDS'ie?
Miałem podobnie z kosiarką silnik b&s. Iskra była a okazalo się ,że walnięta cewka/moduł. Po wymianie pali na pół sznurka😉😉
Stojan, impulsator i moduł sprawdzony/podmieniony?
Wcześniej palił się kontrolka silnika po wymianie rozrządu błąd zniknął. Paliwo na wtyski podaje czy faktycznie sterowniki silnika?
A czy przypadkiem ten silnik który włożyłeś nie ma aparatu zapłonowego BOSCH z czujnikiem halla?
Witam podstawa w tym modelu to sprawdz wszystkie masy w komorze silnika i do modułu Powodzenia
w załączeniu tabliczka znamionowa, które numery to model silnika?
Uporał się Kolega z usterką ?
Przyczyną okazała się cewka zapłonowa.Po jej wymianie oraz po ustawieniu obrotów silnika samochód odpalił i jeździ prawidłowo. Dziękuje wszystkim za pomoc.
Witam nie wiem co robi po wymianie iskrownika na nowy pojezdze i po jakims czasie pali mi cewke od iskry nie moge dojsc co to jest pomóżcie
Pewnie chodzi Ci o czujnik wałka rozrządu. Jak się nie mylę to jest od strony ściany grodziowej, przy skrzyni biegów. Raczej nie jest to jego wina skoro nie ma iskry. Czy jak nie ma iskry to nie ma też wtrysku - podawanej benzyny przez wtryskiwacze? Jeżeli tak to sterownik silnika pewnie nie widzi sygnału z czujnika wału korbowego. Jeżeli wtryskiwacze...
Żeby sprawdzić iskrę na wykreconej świecy musi ona dotykać do masy silnika,czyli jego metalowej ,niemalowane części. Iskra musi być niebieska i padać co obrót silnika. Strzał padł prawdopodobnie bo iskra była w złym miejscu. Daj zdjęcie
Silnik jest niekompletny, nie będzie dobrze działał. I zapewne jest to powód zgłoszonego w temacie problemu a także pogorszonej iskry oraz kopania przy rozruchu? wojtaz132 rób swoje.
Witam, sprawdz na tym forum, dosc sporo o teori i zankach na kolach moze warto pogrzebac. Powodzenia Calkiem fajne forum! http://forum.motocyklistow.pl/index.php?...
Czy cewka zapłonowa i moduł mają solidną masę podłączoną do korpusu silnika?
Nie, zegary nie mają nic wspólnego z immobilizerem.
No i masz babo placek. Te silniki są okropne. Sam z takim walczyłem w zeszłym roku przy kosie. Nie poddałem się i zmusiłem dziada do kapitulacji. Ważne jest w nich wszystko, od świeżej benzyny, oleju, po przez szczelny układ dolotowy. Nie może być nigdzie żadnej nieszczelności. Do tego sprawdzić trzeba jak z iskrą. U mnie nawet była, a silnik nie gadał....
Sprawdź czy masz iskrę , czy paliwo dostaje, posprawdzaj wszystkie bezpieczniki.
Czujnik obrotów wału korbowego. Korzystając z Tech2 warto było spojrzeć na F2-wyświetlenie danych - prędkość obr. silnika w czasie kręcenia rozrusznikiem. Usterka dość typowa. Wymień czujnik i Asterka odżyje :-) Pozdrawiam!
siema mam problem z 4t podlaczylem mase od migomatu do silnika i przepalił sie kabelek ktory byl przykrecony do masy silnika po jego wymianie nie mam iskry skuter zipp otis 2015r
Nie. Sprżegło łączy skrzynię biegów z silnikiem. Koło zamachowe to część silnika.
Na jaką długość przeskakuje iskra?
Witam! Kopulka nowa i palec nowy wcale nie musi byc dobry! Zaloz to na czym ten silnik chodzil.Pozdrawiam.Stefan.
Witam, mam Accord VI 2.3 2001r, wymieniłem silnik na ten sam, silnik kręci bez problemu, pompa paliwa działa ale silnik nie odpala. Wykręciłem pierwszą świecę i nie ma iskry, wymieniłem cały aparat zapłonowy od starego silnika na pewno sprawny bo odpalał do samego końca i nadal brak iskry. Pomóżcie co zrobić, co sprawdzić
Luz zaworowy jest nawet na gorącym silniku Iskra jest Kran podciśnieniowy puszcza paliwo Tylko świeca sucha Na plaku pracuje normalnie Jakieś pomysły?
Elektronika(sterownik silnika) została nie ruszana/nie podmieniana z silnikiem? Trzeba ustalić, czego nie ma podczas kręcenia silnikiem-iskry, pracy wtrysków,pompy paliwa
W F-ce i to z 93 roku, to tam raczej ten prostszy zapłon siedzi... jeśli mnie pamięć nie myli, to dys sterowany czujnikiem wału/wałka... Cewka jest chyba sterowana impulsowo po przekręceniu kluczyka. Zdejmij przewód z cewki, dotknij silnika i niech ktoś przekręci kluczyk. Powinna pojawić się na tym przewodzie pojedyncza iskra. Jeśli się pojawi, ale...
Jeśli nie ma iskry cewka do wymiany.
Iskra jest?
W takim razie, trzeba się pobawić oscyloskopem.
witam mam problem z bmw miałem 2.0 na vanosie ale padł silnik i kupiłem 2.0 tylko bez vanosa i mam problem nie ma iskry czujnik położenia wału został przełożony z silnika z vanosem komp z vanosa czujnik położenia wałka rożądu bez vanosa proszę o pomoc
Jaki silnik?
Wiązka sterownika silnika oryginalna? Wtyczka B pin 10 obsadzony? Jeśli tak, masz wersję z immo (były takie i takie) i trzeba zrobić immo off. Tylko nie pamiętam, czy tam immo aby iskrę tnie czy nie same wtryski. Sterowanie na wtryskach masz? A w aparacie (nowszy model z cewką we wnątrz) tranzystor siedzi. Może on się poddał, sprawdzony?
Wykręć świece załóż kapturek, połóż na silniku i zobacz czy jest na świecy iskra.
Proszę o pomoc. Po wymianie uszczelki pod głowicą silnik nie odpala. Pompa paliwa działa, brak iskry. Brzęczy główny przekaźnik, który się znajduje obok komputera. Silnik 2.0 benzyna rocznik `95.
(at)ElektrodaBot Koontrolka od immo gaśnie Błąd dtc P1260 System antykradzieżowy Błąd dtc. P1260 SYSTEM ANTY KRADZIERZOWY DLATEGO NIEMA iskry jak to wyłączyć
Było mierzyć siły na zamiary. Czego brak? Iskry, paliwa?
Okazało się, że musiałem wymienić na następny czujnik wału korbowego. Po wymianie pojawiła się iskra ale silnik dalej nie chciał gadać. Do wymiany był jeszcze przepływomierz. Co prawda odpalił dopiero z holu (chyba był potężnie zalany) ale teraz odpala już normalnie:D
No tak myślałem, że świece są ale jest iskra na nich iskra? Nie wiesz?
ja raczej nie będe tego robił Miałem nadzieję, że ktoś przybliży temat lub da wskazówki w którym kierunku się udać PS z tego co wiem to wszystko zostało poprawnie podłączone bo pompka paliwa działa i podaje paliwo a brak iskry :)
Witam Posiadam quada kingway 200cc z 2007 roku. Mój problem polega na tym że przegrzałem silnik i miałem do wymiany cały cylinder, tłok, pierścienie, zawory i popychacze. Po wymianie silnik nie odpala. Iskra jest paliwo też dochodzi. Zgłupiałem bo sprawdzałem chyba już wszystko. Proszę was o pomoc. Z góry dzięki.
No właśnie, że nie :) Wymieniłem tydzień temu cewki, bo mi kulał na 1 i 4 cylinder. Poza tym popryskałem płynem do szyb po cewkach i właśnie na tej od 1 i 4 cylindra skakała iskra. Po wymianie silnik zaczął równiutko pracować, ale wciąż nie palił na ciepłym i wtedy mnie oświeciło. Tak jak napisałem wyżej wymieniałem rok temu czujnik temperatury, ALE...
iskry wymianie silnika suzuki odpalić silnika iskry czesci silnika wymianie oleju
filtr zasilania buczenie przegrywanie kaset wentylator przestał chodzić
barracuda 2000i wisniowski satel
Volkswagen Touran 1.6 MPI – temperatura płynu chłodzącego spada do 70°C podczas jazdy, nowy termostat OpenBeken (OpenBK7231) Btn_NoAction: Capture Button Events Without Triggering Relay