jezeli bys miał uszkodzony przekaznik swiec to wywali kontrolke a ładowanie 14.1 jest ok a tak pozatym to często padaja tam alternatory
diody uszkodzone na 100% w takim przypadku najlepiej zmienić wszystkie (cały mostek)
? Napięcie po kluczyku. E masa
Regulacja napięcia jest tam raczej minusem, więc bez przeróbek niewiele zdziałasz. Należy wnioskować, że maszyna słabo wzbudza się. Powody to zwarcia w uzwojeniach (z racji nowego regulatora nie ma mowy o zanieczyszczeniu) lub na prostowniku. Może uszkodzona dioda wzbudzenia (jedna z trzech). Może zbyt mały prąd wzbudzenia pierwotnego, czyli za słaba...
Numer starego alternatora i nowego.
Nie, nie jego wina.
Być może spaliło cewkę przekaźnika lampki ładowania, tak się zazwyczaj kończy usterka ładowanie w tym Isuzu. Druga kwestia to taka, że ten alternator wymaga myślenia, tam się nie da go zrobić na zasadzie "powymieniam to co na forum kazali"
Miałem Pandę popieram, niezawodna i bardzo tania w utrzymaniu, jest dużo bardziej niezawodna od każdej Toyoty i VW, bo w panci nie ma się co psuć. :D No oprócz wahaczy, klocki wytrzymają 80 tys., a wahacze wymieniałem po 30 tys. :D A w Espace IV to pewnie każdy robił już alternator chłodzony wodą, chyba specjalnie by się przegrzewał, zawsze zdycha mostek,...
To nie wina pompy tylko alternatora. Zmieniałeś regulator i zapewne założyłeś od nowszego modelu albo alternator ma ukrytą wadę. Kup alternator z wyprowadzeniami L oraz W. Nr alternatora JA1521.
Jak niema zegarów to może nie wzbudzać się alternator, bo nie podłączona kontrolka ładowania, a jak się nie wzbudzi alternator to niema ładowania i wspomaganie może nie ruszyć
Są alternatory dedykowane do tego samochodu o większej mocy bodajże 100 Amper jeżeli dobrze pamiętam. Fabryczne siadają przez to nieszczęsne dogrzewanie silnika.
Alternator Hitachi 100A z pompą vacuum. Regenerowany ok 200zł.
Alternator do sprawdzenia, nie ma innej rady. Kturaś dioda jest uszkodzona. Pozdrawiam.
Panie kolego, nie ma co cudować z ładowaniem, mierzysz napięcie na akumulatorze, potem na alternatorze jak ładowania nie ma to alternator wyjmujesz i zawozisz do regeneracji, tak to wygląda.
Alternator na stół do sprawdzenia i będzie wiadomo.
Dosyć przechwałek kto lepszy. Podajcie w końcu faciowi najbardziej prawdopodobne rozwiązanie jego problemu, i skończcie licytację, oraz dwuznaczności. Ja ze swej strony przekazałem swoje doświadczenia w tym zakresie i nie mam zamiaru czytać wymądrzania się innych, może lepszych fachowców w tej dziedzinie. Jak chcesz pomóc to pisz jasno i wyraźnie co...
Witam serdecznie, O alternatorach Hitachi przeczytałem już wiele tematów, lecz nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Chciałbym poradzić się kolegów jaki zastosować zamiennik alternatora do silnika 1.7D Isuzu corsy b zamiast oryginalnego Hitachi? Chodzi o to, że ten silnik będę wykorzystywał do napędzania czegoś zupełnie innego niż corsa, dlatego...
hej jestem 1 raz na tym forum niestety nieznam sie na autach , mam problem posiadam opel astra92 rok wczoraj mi nieodpalił wszystko pokazało się na czerwono , sąsiad podpowiedział mi zebym wzieła go na pych tak tez zrobiłam odpalił ale gdy go znow wylaczylam to znow sam nie odpalił tylko na pych mam wiec pytanie (akumulator jest ok podłaczyłam i naładowałam...
Tym że podgrzewa świece cały czas.
Sprawdź jeszcze raz czy dobrze zlokalizowałeś zacisk IG. W japońskich alternatorach nie ma opcji aby ładowanie działało bez zasilania po stacyjce. http://datsun1200.com/modules/mediawiki/... Tu masz schemat podobnego rozwiązania. Jak widać z zacisku IG idzie zasilanie na uzwojenie wzbudzenia (zacisk F). Zacisk N to punkt...
Wg. różnych danych producenta napięcie ładowania jest nieprawidłowe dopiero po przekroczeniu wartości : 1 źródło podaje 15,8 v 2 źródło podaje 16 v Więc napięcie ładowania na poziomie 15,2 jest jak najbardziej na miejscu. Wiem że kłoci się to ze światopoglądem różnych osób na ten temat i za chwilę zostanę zlinczowany że to złe dla akumulatora, że się...
Jeśli napięcie jest za duże to tylko regulator. Jeśli będziesz miał alternator na wierzchu to przemierz też diody. W alternatorach jaki masz często padało też uzwojenie.. ale raczej objawy inne ;)
Witajcie, Pozwólcie, że i ja podepnę się do tematu, z tym, że problem mój dotyczy Corsy B 1,7D ISUZU '97 (może to wyglądać na offtopic, ale podpiąłem się ze względu na podobne objawy i podobny silnik - z góry przepraszam). Problem jest bardzo podobny, a wręcz nawet identyczny jak kolega napisał w pierwszym poście, a mianowicie: Na zimnym silniku zaraz...
Mam pytanie jak podłączyć alternator 4 piny pod instalacje na 2 piny
1. Sprawdź lampkę czy nie spalona. Możesz to zrobić podłączając pod zacisk L we wtyczce plus z baterii przez opornik / żarówkę Jest przekaźnik lampki. 2. Nawet jeśli spalona to przy wyższych obrotach powinien zaskoczyć (funkcja auto-start regulatora). Bzdura,żadna fukcja autostart, to po prostu pozostałość magnetyczna, i lampka nie ma nic do wzbudzenia...
Na twoim miejscu bym go rozkręcił i przeglądnął całego , jeżeli masz go już na stole. Rozkręć.
Rany boskie, ileż już tematów było o tych alternatorach Hitachi to głowa puchnie.
To nie ma bata spadek musi być gdzieś pomiędzy diodami a śrubą wyjściową. Lub masa alternatora. Zresztą możesz pomierzyć bezpośrednio na płytce diodowej jak jesteś zręczny.
poszukaj tu www.diakom.ru ale ten alternator jak pamiętam to ma coś porąbane w zasilaniach.
Pojazd Astra G 1,7 CDTI Isuzu Pompa wspomagania TRW uruchamia się, jak podamy napięcie po stacyjce i napięcie z D alternatora. Problem mam taki, że przy regeneracji alternatora dobrali nieodpowiedni regulator i z D mam 12,5 V, przy poprawnym ładowaniu. Z tego powodu wspomaganie uruchamia się po kilku sekundach od uruchomienia silnika. Czy taki układ...
Czy alternator w tej wersji musi mieć własną mase
Witam wszystkich! Posiadam Astre 95r. 1.7 TD Isuzu oraz alternator Hitachi 70A z wyjściem na 2 piny, symbol alternatora: LR 170-511 Elektryk sprawdził alternator i stwierdził że padły diody. Potrzebuję cały mostek prostowniczy do tego altka, gdzie dostanę tą część najlepiej w sprzedaży wysyłkowej?? A swoją drogą co sądzicie o nowych altkach np z allegro,...
Opel Vectra z silnikiem Isuzu,Opel Corsa,Combo także z silnikiem Isuzu. Alternator Hitachi 100A.
Ja mam podobny problem opel corsa 1.5d silnik isuzu alternator 2-pinowy.Wydaje mi się że wina tkwi w regulatorze napięcia gdyż z niego wychodzi przewód na lampkę kontrolną.
Witam Mam problem z układem ładowania lub z samym alternatorem. Samochód OPEL VECTRA 1,7 TD "isuzu" alternator z pompą vacu Chodzi o to że zauważyłem że na wolnych obroach silnika ok 850 obr/min alternator daje napięcie ładowania 12,7 V po podniesieniu obr silnika do ok 1000 ładowanie juz jest w przedziale 13,8 - 14,1 V Jak temu zaradzic ????? POMÓŻCIE
LR1100-502E masz taki alternator a w nim piny( L W ) tzn L-lampka i W-obrotomierz. Jeśli chodzi o druga czesc twojego pytania to tak LR170-420 jesli mowisz o tym alt to prosze lewy gorny pin S-(b+ sensor akumulatora) prawy gorny L-(lampka) dolny lewy N-(obrotmierz) i prawy dolny IG-(b+ stacyjka tzn plus po stacyjce) dla zobrazowania tematu http://obrazki.elektroda.net/89_12620109...
A może być też tak że kontrolka się świeci bo alternator ładuje ale nie tak na 100%, ale wystarczająco żeby jeździć? I może jeszcze pochodzi cały sezon? Dodano po 36 To nie Isuzu to ten niemiecki Dodano po 1 To nie Isuzu to ten niemiecki
Problem rozwiazany :) Tak jak mowiłem, przełozyłem koła pasowe miedzy alternatorami i ładowanie na alternatorze wynosi 14,45V na akumulatorze 14.4V na biegu jałowym bez obciążenia, po obciązeniu (właczenie swiateł i nawiewów oraz radia 14.2V) Wrzuce poradnik do internetu tak dla innych na przyszłość jak łatwo można podłaczyc alternator z inna wtyczką...
Koparka Hitachi - silnik Isuzu -alternator Mitsubishi model alternatora -A4TU5486 24V 50 A fotke regulatora podam pózniej
Alternator w tej chwili już siedzi 3 i póki co na 300% sprawny. Nie chce go uwalić. Wszystkie zachowywały sie identycznie. Na chwilkę obecną mam z alternatora puszczony bezpośrednio na akumulator nowy gruby przewód prądowy, instalacja B+ seryjna jest odłączona od altka. Strat napewno żadnych nie ma, alternator ładuje wszystkie akumulatory wkoło książkowo...
mam jeszcze jedno pytanie czy moge tak jeżdzić? gdy dociąże alternator to przy 3200 obr. mam 14.5V. jestem za granicą więc jest problem z częsciami. Dodano po 2 Aby szanowna osoba raczyła skorzystać z frumowej wyszukiwareczki, bo problem tych alternatoreczków był na tym forumku tak zgłębiany, jak piękna laska na badaniu u ginekologa. dzięki kolego za...
Czyli za kilka lat będzie dejavu tematu rodem - opel 1,7 isuzu - alternator nie ładuje.
wyglada na to ze alternator albo regulator napiecia
Alternator ładuje.
A czy ten 120A będzie pasował w miejsce 100A w isuzu astra?
mam też problem z ładowaniem w opel astra 1995r 1,7d isuzu alternator delko,wymieniłem szczotki, natomiast nie wiem gdzie jest regulator napięcia, czy może tam obok radiatora , taki mały w kształcie kondensatora?,może ktoś pomoże? dziękuję z góry.
Piszesz alternator sprawdzony ,przez kogo, jeżeli obrotomierz wariuje alternator do naprawy.
Przekaźnik, prawy słupek , sprawdzić ciągłość obwodu. Chociaż pewnie alternator trzeba robić.
Może być wina połączeń. Spróbuj dać "-" na obudowę alternatora i sprawdź co z kontrolką i tak samo postąp z "+". Jeśli nic nie pomoże to wyciągaj alternator lub jeździj póki będzie ładował.
Witam mam takie pytanie Mam alternator (Hitachi) od VB 1.7 isuzu td i w nim jest rolka do paska klinowego który mi się rozsypal, po wielu poszukiwań znalazłem drugi do tego silnika ale z rolka wielorowkowa i tu moje pytanie czy istnieje możliwość zmiany rolki wielorowkowej na koło klinowe.?
alternator isuzu isuzu schemat alternator isuzu alternator dioda
potencjometr kaczka schemat jelcz zwijacz przewód sprężyna
Jak wyczyścić pas transmisyjny tonera w drukarce? Jak podłączyć mikrofon do Casio CT-S200?