W 1.4b nie ma jest w starym 1.7td isuzu
Więć był lużny i po upalaniu codziennym w końcu strzelił. Jako że świece rano dogrzewają zapewe jak to w Isuzu.
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
Regulacja napięcia jest tam raczej minusem, więc bez przeróbek niewiele zdziałasz. Należy wnioskować, że maszyna słabo wzbudza się. Powody to zwarcia w uzwojeniach (z racji nowego regulatora nie ma mowy o zanieczyszczeniu) lub na prostowniku. Może uszkodzona dioda wzbudzenia (jedna z trzech). Może zbyt mały prąd wzbudzenia pierwotnego, czyli za słaba...
Tylko on jedyny wie. Po to Koledze wiedzieć, skoro nie ma Kolega do tego sprzętu? Mam Tech2 łącznie z CANdi, choć w przypadku tego modeli jest zbędne. Jak tam podnieść pożądanie jałowe, bo ani w funkcji F6 (regulacje) ani F7 (programowanie) nie widziałem takiej opcji? Owszem, w np. Omega 2,5TD była taka możliwość, ale tym konkretnym przypadku nie widziałem....
Niestety, chyba tylko Głębocka. Ewentualne reklamacje i tak do nich trafiają. Więc lepiej u nich to robić. Pamiętaj o zakupie nowego oleju i filtra. Muszą go wymienić.
zobacz tutaj http://astra.autokacik.pl/diagnostyka.ht...
Tak.
Witam, mam podobny problem ze swoją Astrą 1.7 DTI 2004r. Po kolei... Zaczęło się od dłuższego kręcenia przy odpalaniu. Z czasem na zimnym silniku auto odpalało od razu a po krótkich postojach ok. 30-40 min to już nie chciało odpalać za nic. Zdarzało się, że rozładowywałem akumulator i nadal nie odpaliłem. Wtedy odpalałem na popych, za każdym razem bez...
Mi to wygląda na uszkodzony regulator napięcia.
Jak niema zegarów to może nie wzbudzać się alternator, bo nie podłączona kontrolka ładowania, a jak się nie wzbudzi alternator to niema ładowania i wspomaganie może nie ruszyć
gdzie jest złącze diagnostyczne w astrze z 95 roku z silnikiem diesla isuzu?
Alternator do sprawdzenia, nie ma innej rady. Kturaś dioda jest uszkodzona. Pozdrawiam.
Oczywiście, masz rację. Tylko gdzie w tym klekocie jest komputer silnika?
Całe koło pasowe.
Tak, to . Naprawia się to łatwiutko.
Powodem latania może być gumowa tuleja, widać ją ja zdejmiesz mieszek od lewarka.
Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym.
A ja owszem. Uszkodzony elektrycznie, zwarty regulator go cały czas zasilał.
To samo co w Astrze J , zafirze , astrze h,g itp .. Silnik Isuzu .. Masz opis oryginału do merivy b ..
Pompa jest dobra, tylko jest na osi alternatora...
W astrze masz silnik ISUZU ?. Silnik 1.7 cdti montowany w Astrze H to konstrukcja Isuzu Reg. 3.1.11. Publikowanie wpisów nie zawierających merytorycznej treści
Więc... Połączyłem kostkę L z alternatora z L na wtyczce i zrobiłem Mostek. Jak jest mostek to zanim odpalę auto kontrolka ładowania nie świeci. Połączyłeś nie te przewody co trzeba.P
Oczywiście że mierzyc na zimnym silniku. W tych motorach olej scieka powoli i aby miec miarodajny wynik trzeba naprawde długo poczekac po unieruchomieniu silnika- wiem bo takowa astre posiadałem.
jezeli bys miał uszkodzony przekaznik swiec to wywali kontrolke a ładowanie 14.1 jest ok a tak pozatym to często padaja tam alternatory
Po pierwsze posprawdzać wszystkie bezpieczniki i główne przewody zasilania.
Astra 2 wyłącznik świateł!!!
Najpierw sprawdź świece i czy dostają prad
Pewnie sprzęgło dokonało żywota - trzeba wyciągać.
Witam .Wysuszyć wiązkę instalacyjną na silniku i skrzyni biegów oraz skrzynkę bezpieczników.
Uszczelka pod głowicą.Dymi na niebiesko?
Sprawdź dokładnie styki w lampie, masę tej lampy i żarówki.
Do alternatora , on winien jest , Mości Pikolini!
Spawanie na zimno CX-80. Sprawdzone, podstawa, dobrze oczyścić miejsce klejenia.
podaj jaki masz bład?
Kupujesz dysze wtryskową LPG, wiercisz dziurę w kolektorze i ją podłączasz a do niej wężyk nanometra. Nie ma znaczenia w którym miejscu podepniesz wężyk na kolektorze, możesz dac w na wężu między kolektorem a intercoolerem.
Sterownik do przelutowania
Zacznij od pomiarów,może na początek ładowanie i pobór prądu.
z jakim silnikiem opla czy isuzu
nie ma napinacza automatycznego.Musisz poluzować pompę kluczem 12 lub 14 i zluzowac ją wkładając kwadrat 1/2 cala w otwór przy pompie.Opis dotyczy silnika isuzu.
Takie rozwiązanie jest w Opel Astra 1,7 TD Isuzu. Schemat jest na forum.
Silnik Opla czy Isuzu
Jeżeli to silnik Y17DT czyli 1,7 dti to czujnik wkręcony jest w obudowę termostatu.
Teoretycznie to powinno być pierwszy bieg przy 98° drugi 104°, a w praktyce to zależy jaki czujnik kto założy, często ludzie zakładają z niższą temperaturą i wtedy wentylator co chwila się włącza bez potrzeby.
Nieprawda , one grzeją do 15minut nawet --dopóki silnik nie osiągnie 60'C. PS czy to Twoje 1 isuzu?
Mnie nakierował na sprawdzenie zaciśniętego przewodu przy akumulatorze kolega u którego w zafirze też działy się dziwne rzeczy. Zacisnął nową końcówkę oczkową i problem zniknął.
Zależy który rok auta? Jeśli astra G z 1.7 isuzu to po złączu flash pójdzie.
W dieslu nie mam pompki paliwa, układ trzeba odpowietrzać podciśnieniowo aby napełnić układ w paliwo po wymianie filtra.
Czy autko posiada chłodnice oleju chłodzoną płynem .Jeśli tak to masz przyczynę. Jest jeszcze możliwość pękniętego bloku. Pozdrawiam Janusz
Sprawdz jeszcze czy nie puszcza uszczelnienie na wale od pompy podcisnienia. I nie przedostaje sie olej.
Niestety sterownik pompy.
Jest inny sposób? Jest, ale w domu tego nie masz (narzędzie specjalne). Sprawdź najpierw to, co Ci post wyżej napisałem.
Moduł chłodzenia da się zdiagnozować. Podłącz komputer i powiedz jaki kod błędu. Wtedy będzie można coś powiedzieć
EGR i przytkany układ wydechowy. Choć dziwne bo w takim stanie powinno być błąd przepływomierza.
Dołączę się do pytania czujnik (map sensor) jest na miejscu widoczny od góry po lewej stronie silnika koło rozrządu, natomiast ja zlokalizowałem czujnik wizualnie podobny dyndający na kablu (prawdopodobnie adaptacji) i nie umiem określić gdzie on powinien się znajdować. Przepraszam jeśli coś zamotałem ale nie jestem znawcą ;)
No ale to nie jest ta pompa:) 1.7 tdi 94r tam jest zupelnie inna silnik isuzu
silnik1.7 td isuzu
Ciekawe jest też to, że podczas postoju akumulator się rozładowywuje... gdzieś musi być zwarcie... A pewnie jest. Walnęła dioda plusowa i przez pomocnicze i regulator prąd leci na wirnik.
A czy ten 120A będzie pasował w miejsce 100A w isuzu astra?
Witam , jestem nowy na tym forum. Zwracam się do szanownych forumowiczów z problemem. Mianowicie mam astrę g 2001r z silnikiem isuzu,problem wygląda tak że świeci mi sie check engine. Komputer wskazuje na kod p0355 czyli problemy z czujnikiem polożenia wału. Nadmienię że miałem wymienianą pompę wtryskową oraz rozrząd. U mechanika stwierdzono,że check...
witam ustawiam razrzad w silniku opel astra 1.7td isuzu i mam pytanie czy kolo pompy oleju tez ma wplyw na ustawienie w stosunku do innych kol bo jest na tym kole od pompy oleju znak odwroconego krojkata.prosze o porady.
Mostek i regulator w komplecie do wymiany.120zł
Dodatkowo napisze że w tym samochodzie jest wspomaganie hydroelektryczne, które ma też duzy pobór pradu zaraz po starcie... i się nadłada pobór świec żarowych i wspomagania... A ilu amperwoy masz ten alternator???
Brak wolnych obrotów ewidentnie wskazuje na winę pompy. W tym silniku nic więcej za to nie odpowiada. Kolejne wymienione objawy są prawdopodobnie także winą uszkodzenia pompy, a jeśli nie, to należy się nimi zająć w drugiej kolejności.
Czujni od grzania świec jest na głowicy pod wężami z chłodnicy i interculera,Jest to taki czujnik z dwoma kabelkami. Świece w tym silniku grzeją do tęperatury ok 40st.C więc po zapaleniu silnika spokojnie grzeją jeszcze jakieś 5-10 minut. tyle że po zapaleniu przechodzą w tryb dogrzewania i grzeją napięciem 6V.sterownik i 2 przekażniki znajdują się...
Albo Astrę II w dieslu i Japończyka czyli motor Isuzu.
diesel isuzu
Tam nie ma tej pompy, to isuzu
chcialbym odkopac jak poradziles sobie z ta cieknaca odma ? co bylo przyczyna
Przy takim oleju nic dziwnego że zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Jeżeli chodzi o diagnozę to przyczyn może być kilka. Sprawdź poziom oleju czy go nie ubywa lub przybywa,sprawdź ciśnienie na tłokach być może pierścienie siadły i spaliny dostają się do oleju. Posprawdzaj to i zobaczymy co dalej
Witam.. Old50, czy pamietasz jaki dokladnie miales alternator w asterce kombi 93 isuzu???
Szukam schematu podłączenia alternatora w oplu astrze 1,5 (isuzu 4 styki).Pozdrawiam
wykonalem test na rezystorze kupionym w zwyklym elektroncznym sklepie 1,5Ohm'a/5W, bo na 20W nigdzie nie bylo i dla testu postanowilem sprawdzic... Okazało się ze nie kreci wogole, przekaznik pyka a wentylator nici, nawet rezystor sie nie nagrzewa... Pytanie moje jest nastepujace, na co idzie ten czerwony kabek idacy na rezystor???? czerwony zolty na...
Kolego na temat alternatora Hitachi jest już tu napisane chyba wszystko więc alternator wyciągać i najczęstszą przyczyną jest uszkodzony prostownik i gnijący stojan a regulator to rzadkość ale wymienia się zaraz profilaktycznie ,na dodatek jest spalony przekaźnik K-79 i tyle.P
To na pewno nie jest silnik isuzu.
Nie mam teraz możliwości srawdzić, ale jak tylko będę coś wiedział, dam znać. Endriu a co było w twoim isuzu?
Witam. Mam pytanie, jak ustawić rozrząd w Oplu Asta F silniku 1.7 td isuzu. Mógł by mi ktoś podesłać schemat, roszę o porady. Szukałem ale nie znalazłem dla wersji isuzu.
Mam problem z Oplem Astrą F Isuzu 1.7TD.Kilka razy zdarzyło mi się że podczas jazdy silnik z nie wiadomo jakich przyczyn zgasł a akumulator nagle się rozładował i nie miał siły ponownie obrócić. Podłączyłem mu rozruch i odpalił bez problemu aż do następnego razu.Nie wiem co to może być.Proszę o poradę.
Tu masz 1.7 isuzu bo to taki silnik i już współczuję wymiany pompy Vakum zwłaszcza w Corsie tu jest Astra lecz nie łatwiej. https://youtu.be/O5yo5GDkwEo
Stop na klapie idzie z tego samego włącznika co te w lampach. Jeżeli pozycyjne z przodu działają to i tyle powinny działać bo są zabezpieczone z tych samych bezpieczników. Jeżeli reszta świateł z tyłu działa to powiedziałbym że dawno temu ostatni raz sprawdzałeś świetlenie w aucie bo masz z tyłu spalone żarówki.
Witam Mam problem z wyciagnieciem rozrusznika z opla astry II ISUZU 1.7 TDI Proszę o jakas instrukcje jak wyciagnać ten rozrusznik
Isuzu
Pokaż jaki masz EGR.
Ostatnio jechałem z pracy moja astra zgasła mi na drodze jak by ktoś ją odciął, oo poczekaniu kilkunastu minut odpaliła dojechałem do domu i na posesji znowu mi zgasła, już nie odpaliła. Rozładowało mi akumulator , dodam że akumulator ma 2 lata , naładowałem akumulator i gdy próbowałem odpalić nic nie zadziałało. Coś rozładowuje cały czas akumulator...
Olej w układzie chłodzenia. Intresuje mie czy często zdażają się pęknięcia głowicy w silnikach isuzu
Skrzynia z Iveco do Volvo też nie podejdzie. Musisz szukać skrzyni pod ten silnik. Nie wiem tylko czy dasz radę to podłączyć bez przeróbek. Poza tym w Astrze G też były silniki Isuzu.
To silnik isuzu?
Jaki silnik opla czy isuzu?
Wiesz lewy Ty masz astrę III a ja mam starą I z silnikiem isuzu. Trudno mi coś powiedieć na temat silnika cdti. To jest całkiem inna turbina i silnik.
A tam nie siedzi silnik isuzu?
Witam chcial bym podpiąc sie pod temat. U wyglada to tak. Aternator sprawdzony szczotki nowe diody wporzadku ladowanie 14.5 z alternatora bezposrednio. Po odpaleniu kontrolka raz swieci raz nie, raz sie zazy. Obrotomierz pokazuje na wolnych 1500 obrotow (silnik pracuje dobrze) po dogazowaniu obroty skacza wyzej nizej roznie. Astra f 1.7 isuzu.
Alternator na stół do sprawdzenia i będzie wiadomo.
dti to isuzu
Silnik Isuzu 1.7DTI
Witam kolegę. Mam taki problem z astrą G 1.7 isuzu. Błąd P1515 opis pedał gazu. Jak zapalę auto i bardzo delikatnie dodaje gazu to jedzie do 2500 obrotów a jak gwałtownie depnę to od razu błąd i tryb awaryjny, brak reakcji na pedał gazu. pedał wymieniony instalacja sprawdzona, w blokach pomiarowych op-com wskazuje płynnie przejście od zera do 100 pedał...
BANANvanDYK: to właśnie Ty oglądałeś silnik Isuzu, drugiej generacji, bo wcześniejsze Isuzu też były na zwykłej pompie Bosch na linkę (Astra F, Corsa B...) swoją drogą to bardzo ciekawe, po co wsadzali silniki Isuzu skoro mieli własne, tej samej pojemności i podobnej mocy... szczególnie, że te Isuzowe wcale nie są rewelacyjne, głowice pękają, wywalać...
Co za silnik Oploski czy Isuzu.
Witam! Ja też mam astrę 1,7 TD ISUZU. Do obrotomierza jest brane napięcie z ośki olternatora. Tam jest oprócz alternatora pompa "WAKUM" (tak niby się nazywa?) i "prądniczka" dająca napięcie na obrotomierz. Jak miałem już słaby pasek od alternatora to nie pokazywał, jak się ślizgał, i jak poszła dioda w altern. też nie chciał pokazywać obrotów. Szukaj...
Witam.Miałem identyczny problem.jak u kolegi co poruszył wątek.Zlikwidowałem usterkę wymieniając czujnik podciśnienia turbiny.Jeżdżę już rok i wszystko OK. Pozdro. Dodano po 4 P.S Dodam ,że mam identyczny silnik jak Ty.Astra II 1.7 DTI 16V Isuzu.
A błędy są jakieś,co to za silnik opla czy isuzu?
aster isuzu pasek aster isuzu aster isuzu kontrolka
skrzynia szczelinowy schemat megane klima cyfrowy regulator alternatora
Ładowanie hulajnogi Joyor S5 przy 40%-50% baterii Pasek postępu gaśnie podczas rozruchu - przyczyny i rozwiązania