Najczęściej to problemy z dawką paliwa, większe zadymienie i osadzanie się nagaru w turbo. Przyczyn jest wiele od tjuningów z allegro po odczepianie czujników paliwa czy wstawianie rezystorów bo pompa wychlastana i na ciepło ciężko pali no i wtryski. Problem to również to sam styl jazdy, wciskanie gazu do końca jadąc na 5 biegu 60 na godzinę czy gwałtowne...
Vectra C z silnikiem diesla 3.0 isuzu i pompa podawcza w zbiorniku ?????????? ... Tam nie ma pompy podawczej .. To auto lubi się zapowietrzać na obudowie filtra paliwa lub zawory na pompie wtryskowej ...
Błędów brak. Po chwilowym kręceniu zapala się kontrolka silnika, błędów w tym momencie brak Niemożliwe. Czym to diagnozujesz?
sterownik wysłałem do zaufanego elektronika i naprawił bo wcześniej mi pompa nie podawała paliwa a teraz podaje a niewiem gdzie szukać bezpieczników lub przekaźników pompy wtryskowej
Witam, szukam instrukcji. Jak ustawić początek wtrysku, dla pompy wtryskowej 0460620021? Pompa pochodzi niby z Vectry B 1.7 TD. Proszę o wytłumaczenie łopatologicznie, czym skutkuje późny wczesny kąt wtrysku paliwa i czy kąt wtrysku, jest jest ściśle przypisany do pompy, czy do konstrukcji silnika? Może ktoś ma jakieś linki, bądź zna książkę, gdzie...
Witam wszystkich mam problem zakupiłem Isuzu trooper z 89r silnik 2.6 85Kw zacznę od tego że jest tam instalacja gazowa i na gazie wszystko ok poprzedni wlaściciel miał problem z odpaleniem na benzynie podobno zalewało mu świece wiec wpadł na pomysł żeby zamontować wyłącznik pompy paliwa i wcześnie przekręcenia kluczyka na zapłon włacza guzik na chwile...
uszkodzenia w takim sterowniku to cytuję : Pompa DELCO 1.7L EDU 8971891360 16267710 Lista części i zamienniki. Opis części Funkcja Zamiennik Datenblatt SMD Tranzystor oznaczony "SD" N Kanal FET BSS 138 - SMD Tranzystor oznaczony "M02" N Kanal FET BSS 138 - SMD Tranzystor oznaczony "AK" NPN Trans. BCX 70K - SO IC 8 pinowy dolny rząd"34629" Stabilizator...
Obawiam się, że to zagadka dla bardzo wtajemniczonych w zasilaniu diesla. W Corsie 1.7 CDTI silnik Isuzu o oznaczeniu opla Z17DTH i mocy 100 KM mam układ zasilania CR Denso (pompa + wtryskiwacze). Silnik bez DPF, co ważne w tym przypadku. Chodził dobrze długi czas, aż tu pewnego dnia niedługo po zatankowaniu na markowej stacji (ale innej niż zwykle...
Witam, mam taki właśnie problem że samochód nie odpala. Jakiś czas temu żona miała taki przypadek że na skrzyżowaniu samochód zgasł ale po jakimś czasie odpalił, wczoraj już nie było tak dobrze. Wymieniłem filtr paliwa myśląc że to może być to, ale nie. po serii odpowietrzeń i prób zapalenia , nici. Sprawdziłem czy elektrozawór działa, no i chyba jest...
Problem polega na ty, że pompa nie podaje paliwa na wtryskiwacze. Układ odpowietrzony, sterownik 100 % sprawny.( przekładałem, działa u brata w tym samym modelu) pompa podaje paliwo na powrotny przewód do zbiornika. Wtryski poluzowałem i nic nie sika. Susza. Silnik mam isuzu rocznik 2002. W pompie jest chyba elektrozawór który odcina dopływ paliwa na...
Może ktoś mi podpowie jak odpowietrzyć układ paliwowy w tym silniku, po wymianie filtra paliwa cięzko pali nie chce wchodzić na obroty. Przy filtrze paliwa są dwie wtyczki podobno jedna służy do podgrzewania paliwa, a druga ?? chyba wg mnie jakiś elektrozawór. Czy po odkręceniu filtra i kręceniu rozrusznikiem z "ssaka" powinno lecieć paliwo, myśle że...
Jest takie coś jak zaworek zwrotny, montowany na przewodzie paliwowym, na odcinku filtr paliwa pompa paliwowa. Są rózne rozmiary fi 6/8/10mm, trzeba zmierzyć średnice wewn.przewodu paliwowego. Koszt takiego zaworka od kilkunastu do kilkudziesięciu zł.
Do marta9889 a skad pewnośc że pompa była diagnostyka i jak 1,7 chyba Isuzu a tam pewnie sterownik do roboty zadzwoń moge pomóc Pozdrawiam
Kąt wtrysku. Wtryski nie trzymaja ciśnień. Pompa niewydolna.np Teoretycznie to świece 180sekund po odpaleniu potrafia grzać w autach. Pal go na świecach. Na chwilkę obecną mam zrobione ręczne grzanie świec żarowych zrealizowane za pomocą bezpiecznika 80A, przekaźnika 100A który jest sterowany za pomocą guzika tupu monostabilnego (chwilowego). W przyszłości...
Witam Kupiłem astre G 2000 rok silnik isuzu 1,7 dti I mam problem jak zmienię z biegu 1 na 2 i chce delikatnie przyśpieszać to kolo. 1200-1400 obrotów samochód zaczyna szarpać tak "skacze" na 3 biegu jest to samo. Jak szybko przyspieszam to szarpnie tak szybko ze 3 razy i później przyspiesza bardzo ładnie. filtry wymienione olej tez rozrząd świece w...
Witam Temat do zamknięcia Corsa odpaliła , przyczyną były zapchane przewody pompa paliwa - wtryskiwacz. Oraz same wtryskiwacze.Uderzenie powietrzem pod ciśnieniem 8bar pomogło. Przy okazji zmieniłem filtr i dolałem ulepszacza do paliwa. Dziękuję za chęci do pomocy. Pozdrawiam
Co może być powodem że pompa nie stwarza ciśnienia na wtryski.Odkręciłem rurki przy pompie i podczas krecenia nie podaje ropy.elektrozawór sprawdziłem paliwo pociągłem z bańki .Zastanawiam się czy nie trzeba napompować pompką ręczną paliwa na zasilanie pompy może sie zapowietrzyła.Z rurki powrotnej jak kręce to leci paliwo też ciągnie bo musze dolewać...
250 tys. km bez najmniejszej usterki pompy, jak się nie kombinuje z paliwem to nie ma problemów z pompą - takie jest moje zdanie, a koło dwumasowe to rzeczywiście jest słabe w X20DTL bo go tam wcale nie ma. Silnik ISUZU jest bardzo prymitywny i ma niską kulturę pracy - jest głośny i ma spore wibracje na biegu jałowym i też ma poważną wadę (sposób zamontowania...
Na plaku nie ruszył tylko się podusił moment ale nie zaskoczył. Jak sprawdzić rozrząd i to drugie? Czyli pompy nie ma w baku? Nie ma co otwierać. To jest silnik Isuzu 17DTH jak dobrze pamiętam. Dodano po 7 Aaa, jeszcze jedno. Obwód oznaczony w książce jako pompa paliwa czyli bezpiecznik nr 24 (15A) idzie do baku paliwa poprzez przekaźnik nr 13. Czy...
Tak jak napisałem znajdź sobie instrukcję po kodzie silnika Twojego samochodu i przy wymianie rozrządu postępuj ściśle wg wskazówek. Jeżeli jest znacznik i jego położenie to tak ma być. W silnikach np. Isuzu te instrukcje są modyfikowane pod kątem części zamiennych dla rozrządu. Ulegają wtedy zmianie np. momenty dokręcania śrub. Nie wyobrażam sobie...
Chodzi o ten duży zawór z góry pompy SPV.Jest o nim dużo opisane na forum mazdy.Bo to ta sama pompa wtryskowa denso V5 co umnie w oplu.
Jeżeli zapowietrzona jest pompa to słoik nie wiele pomoże. Warto jeszcze sprawdzić napięcie na cewce odcinacza paliwa (stan przewodów, zacisków i czy klika po włączeniu stacyjki).
Witam, od ponad miesiąca walczę ze sterownikiem pompy w tym aucie. Problem polega na tym, że cały czas przepala stabilizator napięcia 9V L7809. Sprawa wygląda tak, że po jego wymianie auto pali od strzała i pracuje poprawnie przez chwilę po czym obroty zaczynają falować aż w końcu po jakimś czasie silnik gaśnie i rzuca palenie i wyrzuca błąd zaworu...
Pompa w baku pewnie jest już po niej.
Dobra zamyślenie powinno byc elektrozawór regulacji wydatku paliwa Dodano po 2 a pompa to NIPPON DENSO V5 zgadza sie!
Witam, tak się składa że od ponad 2 lat jeżdżę taką Corsą. Ten silnik jest starszej generacji i nie ma tam żadnych czujników!! (oprócz dwóch czujników temperatury [jeden do wskaźnika na desce rozdzielczej, a drugi do układu sterującego przekaźnikiem świec żarowych] i czujnika ciśnienia oleju). W związku z czym wyłączanie się silnika leży zapewne w kostce...
Kolego Janku. Z tej opcji przełożenia sterownika skorzystało już 4 osoby i z tego co mi wiadomo nie mają żadnego problemu. Każdy robi jak chce... Mój sąsiad ostatnio regenerował sterownik i pompę w astrze g 2.0 DTI przebieg 202 tys.km w Lublinie gdzie się zajmują pompami tego typu i co ciekawe powiedział mu mechanik... po pierwsze te sterowniki tak...
A sorki. Pomyliło mi się z 3.1 TD :) 3.0 dti to niezły wynalazek. Pompa o której mówisz jest pompą niskiego ciśnienia, i jak odepniesz przewód powinna dawać paliwo z niedużym ciśnieniem. W tym silniku są pompo-wtryskiwacze napędzane ciśnieniem oleju. Ot taki wynalazek. Często pada wałek balansujący i ucieka ciśnienie oleju przez co pompki nie mają powera...
Witam. Potrzebuję porady co zrobić z jakby to określić nieszczęśliwym zakupem. Sprawa wygląda następująco, Astra 96 1,7 TDs isuzu, po zakupie dymiła jak diabli na wszystkie możliwe kolory chyba poza czerwonym i żółtym. Ba mało tego gasła kiedy chciała i paliła kiedy chciała. Teraz po ok tygodniu walki z tym trupem i kilkunastu dniachjako takiej jazdy...
Witam, Mam problem z VB 1.7 TD 96 r., 322 tys.km, od pewnego czasu silnik wydaje z siebie dziwny hałas, po rozgrzaniu go do temperatury około 85 stopni z prawej strony silnika dobiega warkot i delikatny stukot który staje się głośniejszy wraz ze wzrostem obrotów, odgłosy te pojawiają się od około 2 tys obrotów. Ponadto, objawy te występują tylko podczas...
Witam. Mam następujący problem, a mianowicie mój Opel Corsa 1.7d isuzu 2000r. po dłużej jeździe na obrotach przekraczających 3 tysiące obrotów zaczyna zamulać tak jakby w ogóle nie reagował na pedał gazu. Gdy zaczyna zamulać i wcisne sprzęgło obroty odrazu spadają do 700 zostają tak na 1 sekunda i odrazu spadają do 0. Po czym żeby go odpalić musze chwile...
1,7 DTI czyli to będzie kod silnika Y17DT, silnik isuzu pompa denso, wtryski delphi. Z Twojego opisu wynika że niby wszystko ok. Sprawdź dokładnie układ podgrzewania świec, przy tej temp kontrolka świec żarowych powinna w tym silniku zaświecić się na sekundę lub dużej, ale to nie jest wyznacznik. Niech Ci ktoś sprawdzi czy napewno grzeją. Y17DT jak...
Witam. Posiadam samochod opel corsa c silnik isuzu 1.7 dti Y17 DT rocznik 2002. Mam powazny problem ktorego nie moge rozwiazac od roku czasu, po przekroczeniu 2 tys obrotow silnik zaczyna mulic,dlawic tak jak by cos go hamowalo ,ale nie zawsze bo czsami jak dostanie szfunga to przez jakis czas chodzi dobrze , idzie az milo , druga sprawa jest ze jak...
Witam Jestem posiadaczem takiej Astry i z tego co mi wiadomo nie ma tam czegoś takiego jak przekaźnik pompy paliwa na pompie jest elektrozawór lub dwa (drugi to Immobiliser) podłącz bezpośrednio zasilanie pod elektrozawór i powinno zadziałać. Kiedyś miałem Corse też z tym silnikiem i nawaliła mi stacyjka - silnik odpalałem przy pomocy dwóch kabelków-...
Zwracam się z prośba o podanie najczestszych usterek tego sterownika. Jetem elektronikiem ale raczej serwisuje RTV a z tym nie bardzo . Mam taki sterownik do naprawy stwierdzono w serwisie, że jest on uszkodzony. Wiem że dużo robi przelutowanie i poprawa zimnych lutów. Proszę o porady.
mam problem a mianowicie w oplu corsa c 1.7 silnik isuzu z 2002 roku nagle zgasl i koniec. doszedlem do tego ze nie podaje zasilania na elektrozawor na pompie paliwa. mial ktos taki przypadek? dziekuje za wszelkie info.
Czy potrafi ktoś rozszyfrować co to za scalaki. Chodzi mi o te przedstawione na zdjęciu z załącznika. Jest ich 8 sztuk ale 4 rodzaje.
A skąd,ta pompa nie ma żadnej elektroniki
sprawdź zawór który opisałem, klucz ok. 38 do odkręcenia, największy zawór na pompie wtryskowej, odpowiada za doprowadzenie paliwa do pompy wtryskowej i jednocześnie odpowiada za gaszenie auta, ponieważ diesla gasi się przez odcięcie paliwa, powodzenia
Próbowałem, tyle że tą małą pompką ręczną i paliwo z baku idzie.
Zamień pompy paliwa. Vectra ma najprawdopodobniej immo w pompie.
Mieliśmy podobną przyczynę, problem okazał się w jednym przypadku egr, w drugim przepływomierz, w trzecim czujnik wału, w czwartym zawór początku tłoczenia w pompie, w piątym sterownik pompy w szóstym powietrze lub inny syf w paliwie...
na awari elektroniki w wyniku zacierania się pompy to ok Dokładnie o tym piszę, jazda na dziwnych paliwach, nie koniecznie świadomie lanych do baku i są problemy. Zauważyłeś, że te sterowniki robi się falowo, nie ma i nagle masz trzy, cztery do zrobienia... Co do całej reszty pełna zgoda. Dodano po 1 Zauważ jeszcze, że tu ponownie uszkodzony sterownik...
Problem rozwiązany. Przyczyną okazała się zbyt mała dawka paliwa ustawiona na pompie wtryskowej.
nic nie szkodzi, trzeba zasilić elektrozawór na pompie wtryskowej, tak jak pisałeś.
jak isuzu silnik to tak. Upalony lut na plycie. czasami mozna jeszcze uratowac.
Chodzi mi dokładniej jak założyć ten mechanizm od dodawania gazy na pompie
Najwięcej kombinują ci co jeżdżą długie trasy na autostradzie(brak kontroli). Policaje jednak nie są tam takie głupie jak u nas. Tam nie sprawdzaja paliwa przez włożenie rurki do wlewu paliwa tylko sprawdzają przy pompie wtryskowej(nie wiem jak, może przelewy?).
tak miedzy filtrem paliwa a pompą, ale ma jakiś związek z nagrzewnica do filtra wchodzi jeden duży zasilajacy i wychodzi mniejszy prosto do pompy
To może wymień te przewody albo wyczysc. Może być w nich jakiś osad który nie pozwala swobodnie przepływac paliwu.
pompa isuzu isuzu pompa pompy paliwa isuzu
śruba aluminium niska wydajność prądowa bascom podciąganie portów
bateria milwaukee interfejs diagbox
Brak sygnału na telewizorze podczas korzystania z Netflixa Zamiennik układu LN3C63 w przetwornicach flyback