Teoretycznie to powinno być pierwszy bieg przy 98° drugi 104°, a w praktyce to zależy jaki czujnik kto założy, często ludzie zakładają z niższą temperaturą i wtedy wentylator co chwila się włącza bez potrzeby.
czujnik ok a co z tym termostatem
Ta już byłem. Z diesli jest tylko 2.0 i 2.2. Dla silnika 1.7 nigdzie nie mogę znaleźć rozpiski pinów ECU. i do 1,7 nie znajdziesz bo do vectry B wkładali silniki isuzu bez ECU, a w tym zwykłym isuzu sygnał z drugiego czujnika temperatury idzie do sterownika świec żarowych
Na 90% masz problem ze świecami, w tych silnikach to standard że przy tej temperaturze nie grzeją. Jeśli nawet wszystko jest sprawne to w tym silniku przy obecnie występujących zewnętrznych temperaturach świece nie grzeją tak niestety jest to zrobione.
Dwa czujniki temperatury w obudowie termostatu. Obydwa jednoprzewodowe, różne wtyczki. Jeden od zegarów drugi od sterownika świec, przy czym ten na pewno już nie działa. W ibydowie termostatu jest tylko termostat mowimy o silniku isuzu. Czujnik temperatury silnika wiem gdzie jest. I nie jest to obudowa termostatu
Problem 2 rozwiązany. Okazało się że przyczyną było oczko zaciśnięte na przewodzie do szyny zasilającej do grzania świec (tej co jest przykręcona do końcówek samych świec). Między nim a przewodem było 25ohm i 3cm izolacji było aż chrupkie. Dziwne jak na usterkę która wystąpiła z dnia na dzień, ale... Problem 1, szarpania po odpaleniu, nadal pozostał...
czujnik znajduje się w korpusie termostatu ewentualnie przednim temp.o tej porze powinna wynosić 70-80 stopni,sam 2 tygodnie temu wymieniałem w swojej Zafirze i tak samo jest ja u ciebie wszystko OK. bez obaw. pozdrawiam.
A ja znalazłem info, że dla niektórych silników isuzu kod 15 to Engine Speed Sensor Circuit Failure. Sprawdz go bo cz.temp. wygląda na dobry.
Jeśli termostat sprawny to pompa wody do sprawdzenia.
Nie zegarów jeszcze nie tykałem .. a stało sie to kiedys jak odpaliłem z rana i silnik zaczoł falowac po czym temperatura wzrosła na max..
Rozumiem . A który czujnik jest od czego bo mam dwa tam przy termostacie nr1 http://allegro.pl/astra-f-corsa-b-1-7-d-... nr 2 http://allegro.pl/astra-f-vectra-1-7-td-...
Jeżeli to silnik Y17DT czyli 1,7 dti to czujnik wkręcony jest w obudowę termostatu.
Moduł wentylatorów...
A termostat przypadkien nie padł ??? Jaką masz temp na liczniku ????
Sprawność silnika diesla jest znacznie wyższa od benzyniaka i to jest jedna z przyczyn wolniejszego nagrzewania (mniej spalonego paliwa idzie w straty takie jak np. oddanie temperatury) w silniku isuzu temperatura na poziomie 95" C to norma bo płyn ma większą temperaturę wrzenia ok. 125*C. Termostat zaczyna się otwierać przy 92*C a pełne otwarcie osiąga...
po odłączeniu czujnika (zamontowany nowy) wentylator działa ...
Witam. Przeszukałem forum, czytałem kilkanaście tematów,ale żaden nie sprecyzował mojego problemu. Problem polega na tym,że od pewnego czasu ( kiedy zrobiło się chłodniej) temperatura w mojej asterce nie chce nawet drgnąć ku górze, cały czas wskazówka jest w miejscu. Po odpaleniu i odczekaniu ok 7 min wąż idący do chłodnicy jest ciepły, sama chłodnica...
Wydaje, mi się że może być to spowodowane wysokimi temperaturami ew. niska wytrzymałość udarnościowa.
witam. Wie może ktoś gdzie dokładni znajduje się czujnik temperatury o oplu astrze f 1.7TD isuzu. U mnie nie działa, może się zepsuł a nie moge go znaleźć.
Diagnostyka jak już koledzy napisali. Ja do tego dołożę sprawdzić dokładnie bezpieczniki i wiązkę oraz wtyki do modułu bo niestety gniją. Spróbuj odłączyć na chwilę wtyczkę od czujnika temperatury płynu i zobacz czy wystartują wentylatory.Powinny jeśli zasilania są OK.
mam taki problem nie działa mi termometr i niewiem dlaczego kupiłem nową czujke i podłączyłem i nic z tego mógł by mi ktos pomuc albo wytłumaczyć gdzie sie znajduje wtyczka do tej czujki bo niewiem czy dobrze podłączyłem mam astre 17 isuzu z 95r
Troper 3.0dti rok 2002. Potrzebuje wyprowadzeń z licznika pod maskę, był swap silnika na andorię i chce podłączyć podstawowe elementy, temperaturę silnika, ciśnienie oleju itp.
aha. a zauważyłem jeszcze jedną rzecz, wczoraj jak jechałem włączyłem sobie ogrzewanie i jak chodziło to spadała mi temperatura silnika.
Cusik z czujnikiem temperatury lub jego instalacją .
w isuzu świece grzeją do temperatury silnika 60 -c to dużo i stego jest cały problem z alternatorem bo siada ja juz drugi zajechałem a swiece ćiagną ok 70 a a gdzie światła i dmuchawa dlatego trzeba mieć dobry akumlator pozdrawiam
poszukuje danych temperatura załączenia włącznika świec żarowych silnika 1,7 d isuzu bez turbo 1993 rok prod silnik opla combo corsa włącznik wkręcony jest w obudowę termostatu obok czujnika temperatury wskażnika na desce
kolego mamrak to albo 1.3cdti albo 1,7 isuzu
2004, klima manualna, silnik isuzu diesel 1,7.
Wiesz kolego ile kabelków dochodzi do sterownika świec i od czego są? Acha zapomniałem dodać że to zmyślny przekaźnik a nie takie głupie z 1 czujnikiem temperatury.
Zaczoł bym od sprawdzenia kompresji i świec a ta druga wtyczka to temperatura paliwa.
A czujka temperatury jako tako się zgadza?
to co ci pyka z prawej strony to przekażnik alternatora w isuzu jest , a co do świec to grzeją na drugim stopniu do temperatury silnika ok 60 stopni dziwne ale prawdziwe , są też obwody nie zabezpieczone bezpiecznikem np rozruch i alernator tak na marginesie oplem isuzu przejechałem 300 tys i troche go poznałem
kto zna temperaturę załączania włacznika świec żarowych w silniku 1,7 d isuzu bez turbo opel corsa b włacznik znajduje się w obudowie ermostatu i wyglada jak czujnik temperatury tnc w/w włacznik uszkodził mi się jego koszt to ok 580zł dorobiłem sobie elktroniczny i chce wiedzieć jak go ustawić, przedział temperatur zał -wył od tego przełącznika zależy...
Obrotek już chodzi. Były zamieszane kable wychodzące z altka do złącza. Założyłem oryginalny przewód i jest ok. Ale narodził się następny problem cały czas grzeją się świece żarowe. Narazie rozłączyłem je przekaźnikiem podając na niego sygnał z altka. Tylko zastanawia mnie co będzie jak temperatura spadnie( zimą) , czy silnik będzie równo pracował i...
Silniki isuzu bardzo słabo się nagrzewają ale jak już złapie temperaturę to powinien trzymać niezależnie od prędkości jazdy. Mnie do 90 st. zagrzewał sie po ok 5-6 km. z zakrytą chłodnicą. Napewno trzeba zajrzeć do termostatu.
Temperatura otoczenia sie zwiekszyla problem ustapil dziwne co ?
Silnik Opla czy Isuzu
Termostat wrzuć do wody na gazie, do wody termometr włóż i grzej spokojnie, patrz kiedy termostat się otworzy i przy jakiej temperaturze ;)
1,7 Isuzu lubiły się przegrzewać co skutkowało albo uszkodzeniem uszczelki albo pęknięciem głowicy - prawda taka że ciężko znaleźć silnik wysokoprężny bez popękanej głowicy (kwestia jak bardzo). Po naprawie polecam dodatkowy obwód do załączania wentylatora na chłodnicy i w sytuacjach w których wyczujesz możliwość przegrzania (korki) włącz wentylator...
Przekaźnik albo czujnik temperatury taki jednopinowy na wsówkę.
Wracam do tematu jw.czujnik temperatury silnika 1,7TD Isuzu jest po prawej stronie głowicy przecinasz niebieski przewód przy czujniku i w miejsce rozcięcia wstawiasz razystor o rezystancji 2-3 kom w tym mom. komputer silnika widzi temp. - i załącza pełne grzanie świec jeżeli odpali OK w to miejsce montujesz odp. moduł poszukasz na Allegro taką przypadłość...
Andrzej, w ilu silnikach isuzu tak zrobiłeś bo ja w takim razie miałem pecha- zimny silnik bez świec ledwo chodzi, o ile nie zgaśnie... To znaczy że czasy świetności ma już za sobą - powinien pracować po odpaleniu, może tylko nieco mniej równo w przypadku niskich temperatur.
Tak jest napewno , niestety nie zawsze katalogi podaja cala prawde , a pozatym wez jeszcze pod uwage ze tam szly dwa silniki 1.7 , jeden Isuzu , a drugi GM , wiec przez to w tych katalogach tez jest niezle namieszane . A z tym termostatem to który to jest pewnie Isuzu??
Witam, mam taki problem w samochodzie Opel Corsa b, z silnikiem Isuzu. Mianowicie, mam problem z wentylatorem, który nie działa. Temperatura dochodzi do 100 stopni.Podłączając bezpośrednio pod akumulator wentylator chodzi. Jednak w normalnym podłączeniu, przez czujnik temperatury przy wentylatorze, nie działa on. Co może być przyczyną, że nie działa...
MA DWIE NOGI WYGLADA JAK STARE TRANZYSTORY AC ........... W TYM AKU JEST INNY CZUJNIK TEMPERATURY MOZE DUBEL ALE PO CO................... :drinking:
świece są grzane po odpaleniu auta do uzyskania temperatury około 30stopni. Nawet jeżeli kontrolka nie pali.
Będzie uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej w rozumieniu TDS czyli silnik Isuzu myślę,jest tam czujnik w bloku który informuje przekaźnik ,jak długo mają świece grzać w isuzu grzeją jeszcze ok pół godz po odpaleni,miałem to niedawno w corsie Isuzu 1.5 diesel,wiem że nowy tylko oryginał w serwisie
Szukam schematu połączenia wężyków podciśnienia z pompą vacu , turbinką, egrem i czujnikiem temperatury atmosferycznej w astra 1,7 dti isuzu. Z góry dziękuję za pomoc.
Coś mi się wydaje że świece żarowe się nie wyłączają. Jak się nie mylę to te isuzu grzeją świece jeszcze po odpaleniu do chyba 40st temperatury silnika. Może być że jakiś czujnik temp za to odpowiedzialny padł i mówi elektronice że jest zimno a elektronika się posłusznie słucha i włącza świece.
To dziwne, poniewaz ma tylko 2 piny, a gdy go wypialem blad pozostal i doszedl jeszcze jeden- "czujnik temperatury silnika- blad sygnalu". Oba z niego?
Witam. Myślę, że w granicach 90-95st. Proponuję sprawdzić czujnik temperatury, który go załącza, no i oczywiście sam wentylator.
Auto jak w temacie. Czy wie może ktoś do jakiej temperatury świece dogrzewają ten silnik? Po zapaleniu zimnego silnika świece dogrzewają do osiągnięcia pewnej temperatury, do jakiej powinny go dogrzewać?
W Isuzu sterownik padał bo był głupio zamontowany (pod wpływem temperatury i drgań wylutowywały się elementy), VP-44 pada bo pod wpływem złego paliwa zaciera się nastawnik dawki (przy jeździe na opale ponoć pomaga dolewanie mixolu do paliwa). Isuzu ma tę samą moc co X20DTL a więc jest bardziej wysilonym silnikiem, ma wyższy stopień sprężania, co przekłada...
Witam Mam problem z chłodzeniem w swojej astrze. Jest to Astra 1.7 TD z silnikiem isuzu, który pracuje temperaturze ok 95 stopni. Na wodzie nie było problemu ale idzie zima i trzeba było wymienić wodę na płyn i zaczęły się schody. Zalałem go płynem, zamknąłem maskę i docierałem klocki gdzie w trakcie tego z maski leciała para. Wyłączyłem silnik, otworzyłem...
witam, mam ten sam silnik 1,7 isuzu w vectrze. Czy to normalne, że pracuje w temperaturze 80 stopni? Jest to pierwsza kreska za niebieskim polem. Połowa skali jest na 90. Termostat jest nowy, bo myślałem że to jego wina, ale wymieniłem i jest po staremu. Dopiero jak stałem w dużym korku to temperatura podskoczyła na 90, ale nie przekroczyła. Jak zacząłem...
Na 99,99% czujnik temperatury , gdy jest uszkodzony klima nie wejdzie do pracy Na alledrogo zobacz
Witam. Otóż jak napisalem w temacie mam klopot z silnikiem, nie moge nigdzie dostac silnika isuzu , ktory w moim combo sie zagotowal po czym zgubil kompresje (na autostradzie spadl waz z chlodnicy) Silnik juz raz byl przegrzany i czesto temperatura byla wysoka a teraz juz trup.. w internecie jest sporo ofert silnikow oplowskich i moje pytanie jest nastepujace...
A dlaczego sądzisz że sterownik bo tam leciały czujniki temperatury świec taki z przewodem.P
witam mam problem z autkiem - grzanie świec pojawia się i znika po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka i świece nie grzeją(sprawdziłem napięcie na świecach) czasem klika razy pod rząd jest grzanie, ale częściej niema stycznik dobry nie wiem gdzie jest czujnik temperatury - może ona ma winę...
Szarpanie i falowanie obrotów- do sprawdzenia egr i przepływka. W moim przypadku podobne objawy w silniku isuzu poszła pompa do regeneracji i sprawdzenia a dokładnie szwankowal sterownik na pompie
Witam. Mój problem dotyczy tego że dół chłodnicy robi się gorący, góra zimna. To sprawia że wentylator nie załącza się i temperatura silnika rośnie, gotuje mi płyn chłodniczy i wywala ze zbiorniczka gdy silnik pochodzi na postoju. Wymnieniłem nowy termostat, wentylator chłodnicy sprawny, czujnik temperatury też ok. Co może być przyczyną takiej sytuacji?
mam opla astrę 1.7 dti w dieslu silnik isuzu z 2003. nie podosi mi się tem. silnka może tylko delikatnie nad 1 kreskę a przejechałem 40 km tylko że w temperaturze -18 stC. co to może być za przyczyna?
Proszę o pomoc: Nie działa mi podgrzewacz paliwa . Tak bynajmniej sądzę ponieważ nie robi się ciepły filtr i tenże podgrzewacz po przekręceniu zapłonu - A TAK BYĆ POWINNO TAK? Z logiki wynika, że nie podgrzane paliwo utrudnia rozruch - tak? Ja mam problem z rozruchem samochodu w minusowych temperaturach. Jak prawidłowo podłączyć podgrzewacz? (sprawny)...
Pewnie są tu mądrzejsi ode mnie (więc może mnie skorygują) ale wydaje mi się że nie ma czegoś takiego w tym silniku jak czujnik temperatury świec żarowych. Coś ci namieszał ten fachowiec lub ty coś namieszałeś
Opel ASTRA 1.7 DTI isuzu 2000r zapala i po 2 sekundach gaśni Wieczorem normalnie przyjechałem samochodem i go zagasiłem a gdy rano temperatura spada trochę poniżej zera i spadł śnieg auto po przekręceniu stacyjki odpala i po około 2 sekundach gaśnie. Po podaniu paliwa bezpośrednio do pompy (do przewodu podłączonego do wyjścia filtra ) dzieje się to...
jesli ten silnik isuzu jet podobny do silnika isuzu 1.7tdi stosowanego przez opla to jest tam grzanie świec żarowych sterowane przez sterownik oraz czujnik temperatury cieczy !!! czujnik nie jest rezystancyjny tylko na zasadzie bimetalu !! oraz jest też podgrzewacz paliwa umieszczony w korpusie gdzie wkreca sie filtr jest tam grzałka oraz termowyłacznik...
To zależy jeszcze o który silnik chodzi, oplowski czy isuzu. Jak isuzu to nie dość że nie idzie dostać nawet głupich podkładek pod wtryski to jeszcze wszystko drogie, z oplowskim nie ma problemu.
Niedawno dodałem do bazy danych jedno z rozwiązań problemu z odpalaniem (przy niższych temperaturach). Rozwiązanie jest już sprawdzone. +++++++++++++++++++++++++++++++++++ Problem jest związany z brakiem podgrzewania świec przy temperaturze powyżej 5°C, producent silnika zrezygnował z podgrzewania tak jak to było w starszym silniku diesla 1.7 isuzu...
Witam. Schematu nie posiadam ale jest niepotrzebny. Jeden bezpiecznik od silnika zasila elektrowyłącznik gaszenia i przekażnik elektrozawóru zimnego startu i poprzez przekaźnik sam elektrozawór. Przekaźnik jest masowany czujnikiem temperatury , tym samym co jest wpięty dla sterowania świec żarowych.
Witam. Może masz jeszcze jeden termostat i wymieniłeś nie właściwy. Ja mam silnik Isuzu 1,7TD i ma dwa obiegi z dwoma termostatami. Pozdrawiam.
Koledzy jak wielokrotnie na tym forum pisano to opel z silnikiem 1,5 i 1,7 d isuzu ma zrobione podgrzewanie swiecami żarowymi do temperatury ok 50 -60 c płynu chłodzacego, sa to te same świece które służa do odpalania samochodu .Dlatego tzeba wiedziec że trochę słaby akumlator włączone swiatła dmuchawa podgrzewana tylnia szyba i bilans energetyczny...
kolego napisz jaki masz czujnik temperatury ten na termostacie prawdopodobnie 2 przewodowy sprawdz jak się zachowuje podczas nagrzewania oporność bo w moim combo 1;7 d isuzu bez turbo jest trochę inaczej 1 przewodowy wtedy pomyślimy jak oszukać ten układ by wyłączyć wcześniej dogrzewanie
Nie do mechanika tylko do elektryka jechać. Sprawdzić uzwojenie, mostek i wirnik. Jak sprawne to regulator zostaje i tyle. Czujnik temperatury grzania świeć i przekaźnik do sprawdzenia. Było pisane o tym na forum.
Witam. Jestem posiadaczem opla astry II z silnikiem 1.7 DTI isuzu. Problem polega na tym iż trochę słabo grzeje. Po przejechaniu 80 km ja dalej dmuchawa na full ciepła i na 3 a w samochodzie dalej średnio ciepło. Temperatura po 100 km lekko pod 80 się podnosi i stoi. Przy szybszej jeżdzie około 120 nagle bucha gorące powietrze tak że muszę skręcać ogrzewanie,...
W tamtym roku kupiłem taka cała kompletna z zamiarem silnika to ciagnika sam. Ale WYkorzystałęm od poloneza a astra została wprawdzie w czesciach juz bez karoseri ale wszystko kompletne. Całe zawieszenie wnetrze i kompletny silnik. Silnik stan b.dobry palił przed wymontowaniem bez problemu. Myslałęm nad tym wcześniej tylko nie wiedziałem ile z tym roboty...
Rzepak przy takich temperaturach jak teraz jest już za gęsty żeby lać go do instalacji bez podgrzewacza. I filtr po takim oleju silnikowym trzeba wymienić a nie wytrzepać czy wyprać.
Najlepiej ustawić lampą stroboskopową z czujnikiem piezo zakręcanym na przewód paliwowy w takich konstrukcjach. Kąt idealny to taki że maxymalne ciśnienie w cylindrze jest idealnie w GMP. Czyli pompa musi skończyć wtrysk. Typowo dla bezpieczeństwa ustawia się trochę później. Za wczesny wtrysk to ryzyko uszkodzenia silnika raz że płomień z rozpylanego...
Witam Pana kolegę ,sądzę że ta kontrolka zapalać się powinna przy temperaturze otoczenia ponizej +5 ° C ponieważ przy takiej temperaturze świece żarowe zaczynają grzać .Ponadto świece podgrzewają powietrze po rozruchu silnika przez jakieś 2-3 min wszystko zależy od temperatury płynu chłodzącego .Jeśli temperatura jest wyższa kontrolka nie powinna się...
Witam ponownie. Napięcie na świecach masz jak najbardziej prawidłowe jęśli chodzi o te 10,5v to zapewne na nie odpalonym silniku. po2 to kontrolka świec żarowych to jedno a zasilanie na świece, żarowe to drugie. a przekaźników jest dużo i trzeba kontrolką lub woltomierzem sprawdzać czy dochodzi zasilanie. Na zimnym silniku powinno być tak, że po wyłączeniu...
Witam, mam problem z odpaleniem Corsy przy niskich temperaturach. Silnik szarpie i mocno dymi podczas rozruchu. Przypuszczam że powodem są świece żarowe... Sprawdzałem czy grzeją i napięcie na świecach wynosi tylko około 6V, a nie 12V, utrzymuję się około 7-8s. Czy takie napięcie jest prawidłowe?
Witam. Postaram się problem opisać krótko, a problem jest specyficzny Auta na silniku Isuzu i komputerze niestety też, bitka ciągle wyświetla błąd p0110-27 (czujnik temperatury za wysoka częstotliwość). Przepływka podkładana i dalej to samo. Kable sprawdzone, przepływomierz generuje na linii temperatury sygnał częstotliwościowy, komputer pokazuje temperaturę...
Świecenie kontrolki nie świadczy o dobrym działaniu świecy żarowej,lepiej przewodem na iskrzenie,natomiast co do działania świec poodpaleniu silnika to jest tak często,żę świece grzeją nawet do 5-7min.np.silniki isuzu 1,7 td,wystarczy założyć zwykły woltomierz na akumulator zaraz po uruchomieniu silnika , ładowanie rzędu 13,5-13,7 a jak przestaną grzać...
Z tego co widziałem L to standardowa wersja D-MAXa i można ją kupić najtaniej. Na szczęście nie mamy jakiegoś gardła finansowego do co ceny. Możemy dołożyć te 15 czy 20 tysiaków. Z tego co widzałem to LS i LSX w przeciwieństwie do L ma antenę na dachu, światła do jazdy dziennej ze światłami przeciwmgielnymi, przednie przeciwmgielne, przedni grill chromowany...
nie ma tam pierścienia dawkującego jak w pompach boscha... No chyba że ten jeden czujnik na samej górze pompy co jest zaraz przy czujniku temperatury paliwa ma za zadanie wlaśnie przesuwać pierścień dawkujący To jest czy go nie ma? Temat zamykam.
Jak jest duży mróz i masz intensywne ogrzewanie kabinowe włączone może nie dojśc do 90. Przy takich temperaturach jak dzis - blisko zera mi dochodzi do 90 wskazówka po 10km jazdy w miescie. Jeżeli w taki dzień jak dziś wskazówka Ci nie dojdzie do 90 i wskaźnik wskazuje prawdę to cudów nie ma, termostat musi przepuszczać. Kupiłeś markowy czy najtańszy?
Mam podobnie jak w temacie ta sama astra ten sam rok.. 1.7 DTi Isuzu, 2000r., 3 drzwi, 175 tys. chipnięta na 101KM, 3 lata temu. Od lata zaczął schodzić płyn... tak średnio po 3L tygodniowo, mechanik stwierdził pekniecie zbiorniczka i założył nowy + węże. Przez półtora miecha miałem spokój ale znowu zaczęła gdzieś pożerać, więc zdałem dziś do mechanika...
Aha i jeszcze jedno ten wąż co idzie z silnika ten górny jest wg pusty jak byście mieli jakiś pomysł co mogła się stać proszę o odp No, a prozaiczne pytanie, jak z poziomem płynu? Dużo kolega pisze, ale nie istotnych rzeczy, a takich jak to jaka jest temperatura chłodnicy i węża do chłodnicy (tego górnego), jak jeździ poziom płynu w zbiorniku wyrównawczym...
Miałem podobny kłopot.Płyn ubywał, w oleju nie było, latem nie do wykrycia ze względu na temperaturę. Doszedłem dopiero zimą.Wyciek z krucca z przodu silnika obok alternatora.Uszkodzona uszczelka silikonowa między blokiem a metalowym kruccem.Pozdrawiam
Moduł sterowania od świec powinien być gdzieś koło akumulatora (aluminiowy radiator), gdzieś tu http://pl.tinypic.com/view.php?pic=fdt72... ale najpierw sprawdź czujni od grzania świec, jest na głowicy pod wężami z chłodnicy i interculera, Świece w tym silniku grzeją do temperatury ok 40st.C więc po zapaleniu silnika spokojnie grzeją jeszcze jakieś...
Witam. Po pęknięciu węża i dolaniu wody dalej jechałeś? Prawdopodobnie woda znowu uciekła i mogło dojść do zatarcia silnika. Wskaźnik temperatury tego nie pokaże. Spróbuj ręcznie przekręcić silnik, jak nie da rady to jest zatarty i rozrusznik też go nie pokręci.
1.7 DTI isuzu. Czy nowy termostat jest konieczny? Samochód ma przejechane 225 tyś. Czy z takim przebiegiem może wiązać się bawieniem się przy głowicy czy takie rzeczy dzieją się bardziej losowo.
No i tu się zaczynają schody gdyż ja jestem kompletnym laikiem elektrycznym...wybaczcie.. Co mogę powiedzieć, ufam mojemu mechanikowi i jeśli przy wymianie regulatora stwierdziłby że szczotki są wytarte to by mi o tym powiedział :) następna sprawa jak z okablowaniem i z masa na akumulator Hmm, i tu już czarna magia dla mnie...ale bardzo chętnie bym...
Proponuję zacząć od sprawdzenia czy rzeczywiście zasilanie na świece jest podawane cały czas (w co raczej wątpię). Jeśli jest to rozwiązane podobnie jak w VW Golfie to czujnik temperatury jest potrzebny sterownikowi świec żarowych do stwierdzenia jaka jest temperatura silnika i w zależności od niej uruchomić świece na odpowiedni czas lub nie uruchamiać....
witam mam pytanko kolego dokładnie co to za motorek zwykły diesel Jest to zwykły dizel ISUZU bez turbiny. Wymieniłem pompę, ustawiłem wtryski według znaków i auto działa prawie poprawnie. Mam jeszcze jeden problem z autem. Kiepsko odpala jak temperatura spadnie poniżej zera. Pompa jest przykręcana na "fasolkach" da się bez "dziwnych" przyrządów sprawdzić...
Witam ! Sprzedałem niedawno 10-letniego Opelka 1,7 D Isuzu , przejechałem nim 240000km. Problem o którym piszesz wystapił u mnie przy około 200000km z tym ,że raczej tu chodzi o lata niż o przebieg. U mnie po prostu przyrdzewiały tłoczki hamulcowe, wskutek przegnitych gumowych osłonek.Hamulec się kompletnie blokował z trudem przejechałem kilka km do...
Witam Mam problem z moją Asterką, kiedy jest zimny działa świetnie ale jak przekroczę 2000 obrotów i temperatura będzie poniżej 80 stopni zaczyna szarpać, z rury strzela siwy dym, po chwili wszystko ucicha temperatura wzrasta do ok. 90 stopni i jest ok. po wystygnięciu działa bez zarzutu, dopiero jak się „wyśpi” to takie rzeczy się dzieją....
Witam ponownie.Nie obrażam się bo nie mam o co a czytam i nie komentuje.Udzielam rady opartej na swoim doświadczeniu zawodowym i wiem ,że jak nie puści od pierwszego strzału to możesz sobie pogwizdać.Jeszcze raz poradzę,że w takim przypadku maksymalna temperatura silnika i próbować z wyczuciem prawo lewo no i WD40.Co do mojej fachowości jeżeli chodzi...
Witam. Obstawiałbym uszkodzony styk "N.O." przekaźnika kontrolki ładowania. Aby usprawnić układ ładowania radziłbym wstawić w przycisk impulsowy w układ cewki przekaźnika , który załącza ładowanie akumulatora , czyli po uruchomieniu zimnego samochodu podajesz minus na cewkę nie czekając , aż poda go czujnik temperatury , bo to czasem trwa kilka minut....
Witam. Zakupiłem autko jak w temacie. Po przejechaniu około 30 km, patrząc na wskazania temperatury silnika, stwierdziłem, że przy jeździe w mieście temperatura silnika była w tzw. normie około 95st.C (na wskaźniku) ale po około 25km gwałtownie wzrosła do stanu wskazań II (na czerwono) . Miasto = korki uliczne. Po ruszeniu ze świateł, temperatura spadała...
Auto naprawiłem po przejściach. Otóż jak pisałem po nocy odpalił, jak był zimny, jak był gorący czy nawet ciepły nie chciał drgnąć, więc postanowiłem odłączyć czujnik temperatury umiejscowiony przy termostacie. Przekręciłem kluczyk i odpalił, wiatraki na chłodnicy chodziły na maxa, ponowiłem próbę i znowu poszło. Postanowiłem sprawdzić czy wyskoczy...
isuzu turbo isuzu problemy isuzu isuzu gaśnie
naprawa sensor airbag porównanie string kolumna kruger
miałem zapchany katalizator renault radio
Dźwięki zaworów w skuterze 4T 80cc podczas docierania Żyroskop MJSTG1: MEMS czy Xiaomi Mijia G1?