Nie to nie ten silnik. Stralis to Cursor a tu jest tector czyli eurocargo. Czujnik czyta bezpośrednio z koła wałka, jest umieszczony na obudowie rozrządu pod sprężarką.
Może jakieś dodatkowe odbiorniki prądu są włączone typu chłodnia mrożnia agregat itp..dlatego ciężko kręci?
Witam dołączę się do tematu mam problem z iveco daily 50c14 które nie pali jak jest zimno, lecz gdy postawie go w garazu temp ok 8 stopni pali na dotyk. Sprawdziłem świece wypalają sią ładnie i przekaźnik świec podaje na prąd ok 20 s. Wymieniłem filtr wstępny , sprawdziłem wtryski na przelewach i równo podawały, Komputer texa jedynie pokazał błąd wału...
Witam wszystkich Mam problem ze swoim iveco 2,8 diesel 2001 rok common rail nie chce palić jak jest zimno na dworze. Wtryski wymienione, filtr paliwa też, pompka na ramie i filtr.Kontrolka świecy płomieniowej świeci, elektrozawór podłączałem na krótko i chyba się załącza. Mechanik che mi pompę wymieniać, ale nie wiem czy to ma sens. Czy luzy zaworowe...
Najpierw skasuj błędy,potem odczytaj pozostałe-jeżeli się pojawią na odpalonym silniku.12 -to W alternatora,w pierwszej kolejności naciągnij paski klinowe. Dodano po 4 Kasowanie błędów: 1.wciśnij i trzymaj przycisk CODE 2.włącz zapłon 3.wciśnij pedał hamulca 4. zwolnij hamulec 5.puść przycisk CODE 6.wyłącz zapłon Włącz ponownie zapłon i sprawdź czy...
witam, w iveco 80e17 2002 (silnik bliźniaczy do dafa45.170) rano ciężko go odpalić, a jak ciepły to też troszkę go trzeba pokręćić błedy edc: 81 17 63 97 niedawno auto kupiłem i dopiero doprowadzam je do ładu
No to waga, 3500- masa auta i wychodzi coś o ładowności 700 kg. Opinia do tego od rzeczoznawcy i wydział. Tyle że do pierwszej kontroli... Iveco jest ciężkie, rama most na bliźniaku, a do tego ITD z wagami...
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
A ciężko wpisać w tłumacza na Google, wystarczy chcieć ,
Witam, Ostatnio zgłaszał mi kierowca że nieraz Iveco ciężko odpala. Byliśmy u mechanika i myśleliśmy że to rozrusznik ale wszystko sprawdził i było oki. Na drugi dzień wymieniliśmy olej i rozrząd i auto elegancko zapaliło i super chodziło. Na próbę zrobiłem około 30 km i wszystko oki. na drugi dzień kierowca pojechał w trase i na odcinku około 100 km...
Szczotki na rozruszniku mogą być do wymiany i blokuje go, dlatego ciężko chodzi.
dzisiaj odpiąłem czujnik temp. niestety nic to nie dało auto dalej ciężko odpala na ciepłym
Witam Mam następujący problem z iveco odpala ciężko, jak już pracuje to obroty lekko skaczą, w przewodzie paliwowym dochodzącym, od filtra do pompy, pojawiają się banki powietrza. Auto ma wymienione 2 filtry paliwa, oryginały, test na kompie nie wykazał żadnych błędów, szyna i wtryski ok, co jeszcze mam wymienić, bo chyba został tylko smok w baku i...
Mieliśmy raz Iveco z tym silnikiem, z tego roku i nigdy więcej. Sypało się jak choinka na trzech króli. Wciagle problemy, jak nie silnik to elektryka. Częsci drogie i trudno dostępne. Ja go odradzam. Zainwestowalismy w sprawdzone Sprintery. Może blacha nie najlepsza ale za to zero problemów i auta naprawdę do ciężkiej pracy.
Powiem szczerze iveco dawnooo nie miałem okazji robić ale może robotę by zrobił emulator tacho są dostępne, tylko przebieg może być ciężko w truck na tacho przebieg właśnie jest i bez tacho nie ma na zegarach km
Szukam dalej. Możecie powiedzieć mi czy uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania może powodować takie anomalia jak u mnie mają miejsce ? W sensie brak mocy to wiadomo ale czy kopcenie na zimnym i ciężkie palenie też ?
Witam, proszę o pomoc. Mam Iveco Stralisa 2008 r. Auto przejechało przez tory kolejowe, podskoczyło i wyświetliło się: ECM 6B, DTC 6B, FMI 02, 0C008 Co to może być? Odłączaliśmy akumulatory na 30 minut - bez zmian Dodano po 18 Odpala normalnie, ale ciężko chodzi
Witam, tak jak w temacie ciężko odpala to 2,5 96r. Trzeba podgrzać w dolocie, żeby łatwiej odpalał. Jakieś sugestie?
Witam. Poszukuję schematu elektrycznego kości komputera silnika Iveco daily 2.3 16V 2006r. Mam tam problem z zasilaniami, a bez schematu ciężko cokolwiek zdiagnozować. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
Witam posiadam Iveco Daily 35c11 silnik 2.8 diesel na commonrail, po wymianie sprzęgła auta bardzo ciężko pali niezależnie czy silnik jest zimny czy ciepły, dodatkowo przestał działać obrotomierz po tym zabiegu. Przed wymianą sprzęgła ciężko palił tylko rano na ciepłym silniku nie miał problemów z odpalaniem. Pytanie czy czujnik obrotów wału może mieć...
To że wymieniłeś wtrysk i filtr w lipcu nie oznacza że nie ma innej usterki. Diagnostyka coś więcej podpowie, usterek może być wiele od braku ciśnienia po inne komponenty .... ciężko wywróżyć konkretną usterkę.
-nowe zaciski Które? Tylne się sypią, zwłaszcza po nieumiejętnej obsłudze. Sprawdź skuteczność hamulca ręcznego. Auto podczas jazdy hamuje, ale hamulec bierze za nisko i przy zwiększonym ciężarze załadunku ciężko wyhamować. Hamulec ręczny działa bez zarzutu.
Tłumik z dymem oznacza problem z układem AdBlue i w związku z tym zredukował moc. Bez kompa powiem szczerze ciężko będzie odgadnąć co jest przyczyną.
Witam, borykam się z problemem w iveco stralis e6 z 16r. Na wybojach, przejazdach kolejowych itp wyswietla się dosłownie na kilka sekund eurotronic na czerwono , fault B2 . ciężko to dokładnie odczytać bo blad praktycznie zaraz znika. Jakies pomysły?
Szczerze mówiąc to nie mam pojęcia, kabina wąska na 3 osoby buda może i stara bo wyposażenie lipne, ciężko się coś dowiedzieć o tym aucie bo w necie nic nie ma luzy zaworowe chciałem sprawdzić ale też nie znalazłem wartości w internecie dla tego silnika i to jest jego minus a miałem kupić iveco
Witam Mam pytanko może się ktoś orientuje chce kupić Iveco dostawczy z automayczna skrzynia. Chce wiedzieć jaki jest powód ze samochodów dostawczych z automatyczną skrzynia jest ich jak na lekarstwo ogólnie mówiąc to jest ich trochę ale prawie nowe a używanych bardzo ciężko znaleźć. Dzięki z góry za info
będzie ciężko go wyrzucić bo to BC haha, resztę masz na priv.
Witam zakupiłem iveco daily 35s11 półautomat 2013. Jest problem z skrzynia biegów wbija do 4 biegu ( przy ruszaniu przodu czy tyłu szarpie) biegi sam muszę zmieniać w automacie rzadko zmienia. Na desce pali się kontrolka abs asr. Nie wiem co robić z autel mam błędy ale nie mogę znaleźć oznaczeń ich nigdzie (0x4A) to jest główny. Czy ktoś ma może jakiś...
Witam posiadam Iveco Cursor 13 Euro3 450 km 2004 r. Kiedy temperatura spada ok 0 C ciężko odpala, bardzo często gdy ciepły również problem z odpaleniem, silnik musi zakręcić ok 8 razy dopiero odpala.
Niestety nie ma tam mojego silnika 3.0 Auto zaczęło ciężko odpalać i nie równo chodzi na wolnych obrotach
Tu klapa gasząca jest w pełni elektryczna do tego sterowana cyfrowo lub co najmniej sygnałem PWM małej mocy i pełni rolę przepustnicy (przymyka się na małych obciążeniach by zapodać więcej spalin z EGR). U mnie szalała i dławiła silnik i teraz mam ją odłączoną. Podejrzenia pada na nią albo przepływomierz ale bez danych lub testu ciężko coś stwierdzić...
Witam posiadam Iveco 35S18 problem jest taki że ma napady ciężkiego odpalania ciepły czy zimny wybiera sobie czas sam, poza tym podczas przyspieszenia gaz w podłogę pow 110 km zapala się edc engine failure 149 i troszkę słabnie tzn mniej reaguje na pedał gazu muli się ktoś wie co to za kod błędu ??? P/s po wyłączeniu silnika i odpaleniu problem znika...
Na pewno nie diagnozowali EAZY tylko czymś innym, stralis ma przejechane ok 500 tyś km, tłumik był czyszczony a wtryski nie ruszane. Błąd dotyczył czujnika na listwie i na pompie , po wymianie problem zniknął auto rwie do przodu ale załadowany na max idący pod górę czasem potrafi się zakrztusić tak jak by zabrakło mu paliwa a przy tym czasem stuknie...
Wiem bo robie w servisie. I to kawałek ciężkiej robótki. Wymien bebny i okładziny bo ci rozpieraki stoją.
Witam mam Iveco Daily 2.3HPI 2003r. mam problem bo ciężko mi pali jak jest zimny silnik i jest chlodno na dworze - nawet juz przy mrozie -6 trzeba go "chełtac" na komputerze byl bledy byly wykasowane bo slabo grzeał i nie wskazywał temperatury silnika. Co moze byc przyczyna???? Po co tyle ozdobników? Sady
Witam wszystkich, Nadeszła pora na zakup dostawczaka. Zastanawiam się między sprinterem 319 a Iveco 35s170. Ogólnie auto wozić będzie warzywa i owoce. Trasy tylko po Polsce i bez żadnych kosmicznych przebiegów ok30 tys rocznie. Zależy mi na opiniach użytkowników. Auto raczej do ciężkiej pracy dlatego myślę nad tymi silnikami.
Jeżeli chodzi ci o taką "blaszkę" z dwoma gumowymi "uszami", to znajduje się pod górną pokrywą plastikową. Jak jest wszystko skręcone, to wystaje tylko ta część metalowa, gumki są pod pokrywą. Ciężko, to wytłumaczyć. Popatrz dokładnie - na pewno zobaczysz.
Cześć, czy udało Ci się naprawić ten problem? Czy było jedno źródło problemu, czy więcej? Mam to samo w nowo zakupionym Iveco Daily 2006 2.8 125 km. Odpala bez problemów, ale siły nie ma na drogach szybkiego ruchu (też 100 km ciężko przekroczyć, a jazda pod lekką górkę kończy się redukcją do 5. biegu i jazdą 70 km/h). Tak jakby paliwa mu brakowało....
Ja mam zawsze problem z tyłu i czasami w Iveco zaraz koło akumulatora bo tam idzie wiązka z dziwnymi wpinkami do oświetlenia kontenera. Dobrze że przód mnie na razie nie tyczy ale już się boję. CZYLI ABY SIĘ POZBYĆ PROBLEMÓW Z ZANIKAJĄCYMI PRZEWODAMI TO TYLKO WYMIANA GDZIEŚ GDZIE SĄ JAKO TAKIE WARUNKI. Oczywiście chodzi mi o wymianę na nowy dany odcinek.(Wiązka)....
Iveco daily 2,3 hpi z 2006r. i od jakiegoś czasu po rozgrzaniu silnika zaświeca się kontrolka edc i zaczyna strasznie kopcić na biało i nie równo pracuje i zero mocy Jeśli jest tak jak piszesz, to sterownik w tym wypadku nie ma znaczenia, no chyba że jest w nim soft, albo był i jest nie do końca wyczyszczony co powoduje dopalanie DPF, bo 60 stopni...
Sprawdź po numerze WIN i spróbuj to wyprostować chociaż czasem ciężko. Czasem wystarczy rzeczoznawca a tak będą się stale czepiać. Moje w papierach samo podwozie, zabudowana chłodnia a teraz paka.
Znajomy posiada w firmie takie autko, kontener. Nie wozi ciężkich rzeczy, głównie eksploatuje po mieście. Nie słyszałem żeby narzekał, aczkolwiek obsługę bieżącą robi zawsze na czas.
Są grzałki które wpinasz w układ chłodzenia do podgrzania płynu ale czy to wystarczy tego nie wiem. Z drugiej strony będzie ciężko dostać grzałkę do 500W. Moim zdaniem jedna świeca żarowa nic nie da.
Witam. Posiadam Iveco 3.0 hpi 2008 r które rano jak jest zimne ciężko pali to jest pali i gaśnie , pali i gaśnie muszę tak z dwadzieścia razy aż zapali . Gdy jest ciepły nie ma problemu z odpalaniem ale na dodatek pali mi się pare kontrolek : edc, silnik, abs, kontrola trakcji . Samochód po zatem normalnie jeździ ma moc i nic się nie dzieje. Proszę...
Witam jeżdżę busem Iveco rok 2016 3.0 hpi i mam problem bo jak jest ciepły to ciężko mi pali i nie jest tak że kręcę kręcę i nic on raz zakręci i go odłącza i muszę znowu i tak kilka razy dopiero za którymś razem odpali i jest też taki moment że jak tak kręcę to wygląda jakby akumulator się rozładowywał ale poczekam chwilę i znowu kręci normalnie, dodam...
Jeżeli nie masz praktycznego doświadczenia to może być ciężki temat z tymi światłami.Moduł oświetlenia znajduje się w przełączniku zespolonym,do przejrzenia zimne luty płytki oraz piny złącza.
Witam kolego edfred, ciężki temat bo własnie kabelek do mercedesa 14pin czyli pewnie i do sprintera występuje w zestawie z kablem IVECO 38pin i jeszcze jakiś adapter DB9. I np. IVECO potrzebuje jeszcze tego adaptera domyślam się że mercedes też go potrzebuje. A cena takiego zestawu w texie to około 1500zł. ciężki temat sam bym był zainteresowany takimi...
Witam czy posiada ktoś jakieś materiały na temat całej elektryki w tym ciągniku, chodzi mi o jaką kolwiek pomoc. Schematy, zasadę działania tych body computerow, ich rozmieszczenia i za co który jest dokładnie odpowiedzialny, głównie chodzi mi o całe oświetlenie. Ciężko coś znaleźć w internecie a chciałbym się trochę doksztalcic.
moje iveco nawet jak jest ciepło nie chce odpalić więc po obszukaniu za usterką stwierdziłem że jest uszkodzony cały układ grzania świecy płomieniowej nawet nie zaświecała sie kontrolka grzania wymieniłem wszystkie kable na nowe (były spalone i pozwierane)wymienilem zawór otwierający paliwo do świecy (miał urwany przewód przy samej d....) samą świece...
O benzynowym słyszałem tylko, że jeżeli dobrze się o niego zadba to sprawuje się idealnie. Ja posiadam ducato z 99' z silnikiem 2.8 IDTD - samochód w swojej mierze można rzec bezawaryjny. Zrobiłem nim już ponad 200 tyś (auto ma 320 tyś przebiegu), jeżdżę nim od 10 lat. Poza wymianami eksploatacyjnymi nigdy nie zawiódł mnie na drodze. Auto jeździ cały...
Ogólnie te turbiny są ciężkie do 100% diagnozy.Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym nie przekłamuje?ew. wymień koszt 200zł.Masz może wydruki z testów?
Pasek dayco to zwykle kupa chyba że do wysokich obciazen - dziwnie to brzmi ale ta sama firma robi paski tego samego rozmiaru ale różnej jakości. Moje ostatnie doświadczenia przemawiają za paskami Optibelt. Alternator mam nadzieję bosch (ori) bo zamienniki często mają koła które nie trzymają/klinują paska. Jeśli na rolce zostaje guma to pasek jest z...
Wracam z tematem, nie było czasu na pisanie i tak się dalej męczę z tym odpalaniem. W między czasie wymieniłem rozrząd, tą małą pompkę wstępną, olej i filtry, uszczelniacz wału, uszczelkę pokrywy zaworów, silnik zrobił się suchy a Iveco jak paliło tak pali. Jak pisałem ciężko odpala jak postoi, ale jak odpali to nie ma z nim problemu, ładnie się wkręca...
Witam. Napotkałem problem z wbiciem biegu innego niż "1" (luzu i wstecznego też nie ma) Opis zdarzenia: Zatrzymałem się sąsiadce która wjeżdżała na swoją posesję samochodem i chciała otworzyć bramę. Wystawała dosyć mocno a droga była wąską więc zaczekałem. Wbiłem bieg pierwszy następnie chciałem wbić bieg drugi (drążek latał bardzo luźno) okazało się...
Witam !! Ostatnio pojawił się problem w nieco większym sprzęcie niż samochód osobowy a mianowicie w wywrotce którą zakupił mój znajomy. Iveco 330-30 MAGIRUS Skrzynia ZF niesynchronizowana 8 biegowa. Co się okazało ciężko wchodzą biegi i skrzynia na wolnych obrotach się grzeje. Gdy sprawdziliśmy olej było zaledwie 1\5 pojemności skrzyni i co najlepsze...
Generalnie właśnie wydaje mi się że problem właśnie tkwi w tym zaworze upustowym. Po odłączeniu wężyka od tego zaworu auto śmiga bez problemów. Nie zapala się EDC i wszystko jest ok. Ciężki dostęp do niego ale w tym tygodniu postaram się go wymontować i dobrze wyczyścić, nasmarować i mam nadzieje że będzie dobrze ;) Oczywiście napisze o efektach.
Agregat prądotwórczy, to jedyne wyjście. Ciężko znaleźć alternator, który daje >100A (1,4KW) przy obrotach ok 6krpm, nie ma takich, które generują taką moc przy obrotach biegu jałowego silnika
Iveco mimo zapewnień wielu osób pali w granicach 34 l/100km, bywa że spali 29 z lekkim ładunkiem i 40 z ciężkim po górach np. jadąc z Polski do Rumunii, dół Francji. Dodaj zawsze 2-3 litry w normalnej trasie, ale za to oleju wlewasz 27 l. haha Pozdrawiam.
Trzeba mierzyć napięcie referencyjne i sygnał wychodzący- jest to przeważnie potencjometr.Wymiana jeśli przerwa. Kup jakiś używany czujnik ciśnienia doładowania, chyba jest zintegrowany z cz. temperatury.To zależy ile przewodów wychodzi.Bo on decyduje o dawce i wspomniany potencjometr. Ale czujnik obrotów wału też musi działać, chyba ze chodzi o alternator....
ktoś to regeneruje Ja bynajmniej nie znalazłem pisałem nawet do producentów siłowników pneumatycznych to zamówienie min 1000 szt ?? Ja to przewody pneumatyczne od regulatora zaślepiłem, a od korektora dałem przelotkię testowałem na ślizgiej drodze to tył mi nie blokował pierwszy, na razie jak nic nie znajdę to tak zostanie Ogólnie ciężko cos znaleźć...
Witam Jest 3 kierowców na 3 auta.co tydzień się zmieniają. Jednemu pali 32-34 ale jedzie max 66km. Drugiemu 3 litry więcej ale depta pod 80.ładunek ok 20t.jazda po Pomorzu i mazurach. Jedno Iveco 2013rok.440tkm.miało 2 tyg.temu zmieniony czujnik NOx. Od kilkunastu tygodni w tym egzemplarzu turbina pod obciążeniem gwizda przez ok 1 sekundę i przestaje...
W moim Iveco mam radio, które słabo odbiera stacje. Wiem że był już podobny temat, ale ciężko mi wywnioskować co zrobić. Sprawdzić instalację antenową. Zakupiłem wzmacniacz i może i byłoby lepiej, lecz nie jestem zorientowany, gdzie podłączyć czerwony kabel. To zasilanie 12V, najprościej podłączyć tam gdzie sie pojawia 12V po załączeniu radia - przewód...
Raczej musisz podłączyć komputer podejrzeć błędy ewentualnie podać kod błędu DTC z komputera diagnostycznego bo ciężko ci będzie znaleźć po błędzie z IPC. Jeśli chodzi o tą listę błędów to ja nigdy takiej nie widziałem i nie wiem czy taka istnieje nawet.
Cześć, zapytaj się kolegi czy otwierał silnik Iveco czy zna ich bolaczki. Bo jest wielu którzy nazywają się mechanikami, a wyciągają skrzynie czy zmieniają przewody powietrzne i na tym się kończy ich mechanika. Jeżeli twój znajomy ogarnia temat to masz już duży plus teraz się przejedź autem i zobacz czy ci pasuje moc auta jednemu wystarczy 150 KM drugiemu...
Skoro masz kable pod kierownicą na których masz prąd na lewy i prawy kierunek tylko powiedz czy jest to przerywany prąd (impulsy) to wystarczy podpiąć nawet zwykły przekaźnik bez przerywacza i w boczku wlutować się w kable od kierunków, tylko będzie ciężko znaleźć bo nie ma tam prądu i trzeba ostrożnie podać tam plusa by sprawdzić które to są kable...
Witam Iveco 2,8 hpi sterownik silnika edc16 0281011228 Orginalny sterownik zalany ,po wymianie na inny o tych samych numerach lecz od 2,3 hpi ,silnik nie zapala Sterownik zgłasza błąd p0025 (nieprawidłowe sygnały rozrządu) Czy możliwe jest że sterownik od 2,3 nie będzie pracował Czujniki oraz rozrząd sprawdzone ,przebiegi oscyloskopem wyglądają prawidłowo...
Witam Iveco 35c11 od jakiś dwóch tygodni nie pojawia się kontrolka świecy płomieniowej na desce i autko ciężko odpala. Sprawdziłem bezpiecznik i jest ok lecz nie ma na nim prądu, dostałem się do bezpieczników lecz nie ma tam bezpośredniego kabla zasilającego bezpiecznik więc pewnie jest bezpośrednio ze skrzynki bezpieczników i coś się w środku upaliło...
Do 12 tys zł to raczej jakiś fiat Ducato lub Citroen. Słuchaj jeżdżę od 7 lat busami i nigdy nie kupuj IVECA. Są to awaryjne i delikatne auta naszprycowane elektryką!! Jest ogromny problem z cześciami zamiennymi gdyz wyłączność na nie ma tylko INERCARS. Mieliśmy takie i nigdy więcej IVECO, auto nie pewne w dalszą trasę i skarbonka bez dna. 2005 r serwisowane...
Kasowanie błędów u mnie niestety było inaczej. Wcisnąć przycisk EDC na trzy sekundy i włączyć zapłon. Trzymać przycisk EDC przez następne trzy sekundy. Uruchomić silnik. Zgasła lampka EDC. Po skasowaniu błędów praca silnika się zmieniła i jest OK. Co do pompowtryskiwaczy to nie mam pewności ale jeden był niepewny więc wymieniłem na inny. Całym sprawcą...
witam, proszę o pomoc , Iveco stanął na światłach i zgasł, rozrusznik nie chciał zakręcić, rozkręcenie klem na aku i kręci rozrusznik, nadal nie odpala, szybka wymiana filtrów paliwa i po ponownym odłączeniu i podłączeniu akumulatorów ciężko ale odpalił i zjechał na parking, bez naczepy zjechał do domu 300km ale po drodze gasł w trakcie jazdy jeszcze...
Więc pewnie mam elektroniczny bo: zdarzyło się kilka razy, że kontrolka od grzania migała impulsowo (jakieś sygnały pewnie awarii), sterownika w komorze nie widać a przewody wchodzą do środka. Podłączyłem plus do tej świecy przez amperomierz i pobór prądu był bardzo mały około 0,6A i rósł powoli ale nie przekracza 1A - jakoś mało jak na świecę, jej...
Ja jestem przed tą operacją, posiadam amortyzatory KABINY Iveco Eurocargo, nie wiem jaki rocznik (trofiejne). Myślę je zamontować pod kątem ok. 45°. Zobaczymy jak wyjdzie. Marzyłyby mi się stare amortyzatory ramieniowe, lecz niebywale ciężko dostępne (nie mam czasu na codzienne zwiedzanie szrotów): http://translate.google.pl/translate?hl=...
Witaj, Mam ten sam problem z błędem 194, u mnie ten problem pojawił się po zaślepieniu EGR, wcześniej został wyprogramowany z ECU i zrobiony chip na zwiększenie mocy, ale nie był zaślepiony i wszystko było ok. Z racji, że do EGR ciężki dostęp i ściągałem skrzynię do wymiany sprzęgła i od razu go zaślepiłem, po czym zaczęły się problemy z mocą. Dodam,...
Jeśli licznik masz tego typu co poniżej to będzie ciężko coś zrobić. W tym liczniku czujnik ze skrzyni idzie bezpośrednio do licznika i nie ma żadnych modułów pośrednich. Jeśli jest coś namieszane ze skrzynią lub mostem to trzeba pytać w serwisie czy jest jakieś rozwiązanie dopasowanie koła impulsu w skrzyni i prądniczki.
Ciężko tak z opisu doradzić coś. To trzeba widzieć i czuć jak to jest połączone. Komputer albo moduły padły. Są moduły od szyb od centralki od awaryjnych i przekaźników od zegarów. Lepiej jest jak to jest wszystko oddzielnie podłączone. Gorzej jak jeden komputer całość zlane w kupę. Kosztuje... Opcja jest taka. Jak stać cie na elektromechanika serwis...
Zaciągnięcie ropy pompką paliwa do układu nie daje pełnej stu procentowej gwarancji momentalnego uruchomienia silnika Wymień Filtr Paliwa zalewając go ropą i pal we dwie osoby na plaka Plakiem pryskaj w filtr powietrza tak długo aż silnik zacznie sam pracować i przepompuje zapełni cały kład paliwowy Po uruchomieni i samoczynnej pracy silnika daj sobie...
Renault Iliada ma złącze Z Ilidą ten ma tyle wspólnego co myszka miki z pokemonami. JohnNeo, sprawdź co w przedniej tablicy. To co masz na zegarach to nic innego jak brak cana wynikający z przerwy na canie ale też z braku zasilania na sterowniku silnika czy absu, znaczy może być wszystko. Czy pokazuje na wyświetlaczu kontrolkę ładowania z 1 lub 2?...
Grzałki 12V odrzucam bo nie mam kilku dni na czekanie aż mi się woda zagrzeje, bo niestety, ale sprawność takiego zestawu jest niska. Grzałka to grzałka, przy takiej samej mocy nie ma znaczenia napięcie zasilania choć dla 12V pobór prądu może być nieakceptowalny jak również wymagane przekroje przewodów. Upieram się tylko dlatego, że już kupiłem taki...
Jesli zamierzasz powaznie pracowac przy kluczach to zapomnij co tanie i ryzowe a zacznij myslec realnie o dobrych sprzetach i konkretnej pracy w której nie bedziesz sie wkurzał i klijentowi nie powiesz ze nie dałes rady prostego klucza dorobic np; do IVECO ,ZEDBULL org.kosztuje duze pieniadze ponad 10 tys.jak dobrze pamietam kup TANGO i http://www.a-d-e.pl/produkty/kategoria/a...
Cześć, Zakupiłem opryskiwacz samojezdny Lely Hi-Trac 125 trup, z pękniętym tylnym mostem. Po długich poszukiwaniach jakiegokolwiek odpowiednika, finalnie zamontowałem coś z iveco daily. Problem jest teraz taki, że maszyna ma bardzo duże przełożenie, tj. taka prędkość robocza jest osiągana na biegu pierwszym przy 1200rpm (około 7km/h). Maszyna jest w...
A jęsli chodzi o wytrzymałośc ramy to prawda ze ducato to słabizna ? szukać sprintera? lt-ka? Najlepsze ale i najcięższe będzie Iveco daily (auto na ramie jak ciężarówka). Mam znajomych co jeżdżą Masterami i sobie chwalą. Sprinter i LT podobno lubi się z czasem giąć za kabiną.
Hallo, hallo zobacz czy rosną temperatury za i przed katalizatorem - czy np. stanie powiedzmy na 160 st C. - jedna wartość. Po twoich problemach z olejem w wydechu - możesz mieć zawalony katalizator - raz tylko u nas myliśmy w środku 2 dni w roztworze i płukanko z godzinkę, szlauf w nox sensor i gdzie tylko, po kilku dniach problem powrócił - rozwiązanie...
Ciężki temat z tym jest, próbowaliśmy odłączać po kolei wszystkie bezpieczniki bo mysleliśmy że w ten sposób uda nam się zlokalizować obwód w którym powstają zakłócenia ale nic to nie dało. Nadal nie znalexlismy usterki, muszę spróbować podmienic przetwornicę. Dodano po 1 Bez włączonego zapłonu gps też nie działa.
Witam, podobny problem z silnikiem 2.3 auto podczas jazdy wkręca się na max 2000-2500tyś obr po.czym albo gaśnie albo po prostu muli strasznie ciężko pod górę podjechać.Co ciekawe na postoju pedał w podłogę i biję do opisu ile fabryka dała choć od czasu do czasu potrafi zgasnąć wymienione filtry wyczyszczona przepustnica zaworek w pompie wtryskowej...
Witam mam problem z odpaleniem busa. większość mi mówi, że to przez niska temp. która teraz szaleje i żebym zmienił filtr paliwa. 3 dni temu (piątek) zalałem na STATOIL 15l DieselGold + 2l benzyny. Następnego dnia (sobota) odpaliłem ale ciężko (kręciłem, załapał!, załapał! załapał! aż zapalił - bleble ), musiałem polewać wrzątkiem filtr paliwa oraz...
Witam pacjent to wojskowa sanitarka SCAM SM50, silnik Iveco 2.8 125KM, oznaczenie silnika 8140.43S na sterowniku Bosch, taki sam montowany był w Ducato, Boxerach, Jumperach, Daily itp. Jest to model z 2002 r. Wczoraj podczas jazdy coś szarpnęło, zapaliła się czerwona kontrolka wtryskiwaczy która cały czas miga, po wyskoczeniu tego błędu auto wczoraj...
Witam Mam problem jak w temacie z biegiem 7 i 8. Wszystkie inne wchodzą. 1,2,3,4 wchodzi, po czym przebitka trochę ciężko wchodzi (słaby odgłos uderzenia powietrza aczkolwiek tloczek sprawny). Następnie jest bieg 6 i 7 a kolejnych nie ma. W skrzyni były wymieniane wodziki ponieważ stare się rozleciały z nieznanych przyczyn. Skrzynia była dokładnie rozebrana...
Witam , kolego Margowit jeśli potrzebujesz jakiś materiał odnośnie naprawy , budowy skrzyni ZF oraz listy kodów błędów to mam trochę materiałów odnośnie tej skrzyni , nie będę tu nic sugerować co może być przyczyną twojego problemu z tą skrzynią , przez forum nie widząc auta w realu to ciężko cokolwiek doradzać . Napisz mi czy to ta skrzynia co na zdjęciu...
Witam. Problem występuje już od ponad pół roku i często dzieje się to gdy silnik jest już ciepły (po przejechaniu 100-150 km). Podczas jazdy silnik tak jakby przerywa/szarpie, ale auto jedzie dalej. Jest w porządku przez kilkadziesiąt kilometrów, a następnie znów "szarpnie". Podczas szarpnięcia, komputer zapali check engine albo czasami nie. Niestety...
Po polsku to raczej nie ma. Instrukcja z euro 4 ale oznaczenie silnika się zgadza. Głowica 1 - 60Nm 2 - 120Nm 3 - 120st 4 - 60st Korbowody 60Nm + 60st Wtryskiwacze 30 - 35Nm Tłoczki hamulca JAKE BRAKE 19Nm Wałek rozrządu 80Nm + 60st Luz międzyzębny koła wałka/pośrednie 0.074 — 0.195 mm, jak nie rozkręcaĺeś kół pośrednich to można tylko sprawdzić,...
Dziwna skala 0.2 gdy przy naciśnięciu na hamulec jest 60-100bar. Generalnie z czym problem? No właśnie tak pokazuje gdy pedał nie jest naciskany. Na postoju lub podczas jazdy bez wciskania pedału hamulca ciśnienie samo wskakuje na 0.25 bara i puszcza. Przy wciskanym pedale normalnie skacze nawet do 150 bar, zależnie od siły wciśnięcia. Problem zaczął...
Witam, Problem rozwiązany. Powodów było kilka: Na początku silnik nie palił na 1 i 4 cylinder (na podstawie temperatury wydechu). Tzn. bardzo ciężko odpalał na 2 gary, a dopiero po kilku minutach klekotania łapały pozostałe. Po wymianie kabli i cewki (stara cewka miała zardzewiałe gniazdo na wyjściu do 1 cylindra, a że jest to jednocześnie obwód 4 cylindra...
ZLOTY01 sory ale chyba jeszcze mało widziałeś a ja już wstawiałem zaworki od starego VW do IVECO bo klient jeździł na gnojówce (tzn tańsza ropa - czytaj odbarwiana jakimś kwasem opałówka) i latał do mnie o reklamację na wymianę końcówek bo po tygodniu auto mu gasło albo nie chciało zapalić i na nic były tłumaczenia że na gównie nie pojedzie więc zrobiłem...
strzał w dziesiątkę. To jest za mała wydajność cieplna. Z tego też powodu na trasie auto pali poniżej 4 litrów na setkę. Mam takie samo auto z nowym termostatem i takie same objawy. I to nie tylko my (użytkownicy punta 1,9JTD) mamy taki problem. Inni też. Mój ojciec jeździ służbowym iveco i ma tak, że jak odpali silnik to może pół dnia pracować i się...
Kaseta EDC współpracuje z kasetą immobilajzera ukrytą nad kolumną kierowniczą od wewnątrz samochodu. Dość ciężko ją wypatrzyć, ale to mała czarna skrzyneczka z dwoma kostkami. Te kasety muszą współpracować, inaczej nie zapali. Świeca płomieniowa nie jest potrzebna do rozruchu w naszych temperaturach. Najlepszym wyjściem jest podłączenie do komputera...
https://obrazki.elektroda.pl/3664642200_... https://obrazki.elektroda.pl/7246937500_... https://obrazki.elektroda.pl/7260891500_... Tak się prezentuje mój rozrząd. Wygląda na to że przeskoczył o jakiś ząbek. Tylko nie wiem czy dobrze ustawiłem wał na znak, ta dziurka w kole zębatym wału ma się pokrywać...
Witam. Dziś znów po dwóch godzinkach grzebaniny : od czujnika idą cztery przewody, dwa białe o nr *2226 i *2268 oraz dwa brązowe o nr *0115 i *0150 . >>do kwok - właśnie już wcześniej stwierdziłem, że brak jest napięcia 24V względem siebie każdej pary i względem masy na ramie. Czujnika nie odpinałem dziś już bo ciężko jak diabli się tam dostać choć...
Kolego Witek, może czasy dzieciństwa mam dawno za sobą, fizykę podstawówki też, porównanie do pompy i wiadra było specjalnie dla Ciebie :D Możesz swoim uporem przekonywać kogo chcesz i do czego chcesz, ale niestety piszesz głupoty i jeszcze próbujesz podpierać to wzorami fizycznymi. Skoro jesteś taki biegły w tej dziedzinie, to wytłumacz dlaczego wersje...
Ależ autor postu chce wymienić silnik na inny i raczej nie włoży starszego od tego, co ma, więc koło zamachowe będzie małe. Elektronika zapewniające stabilne napięcie jest zaszyta w generatorze w przytoczonym MeecAlte znajduje się taki moduł. http://obrazki.elektroda.pl/6619201900_1... Natomiast obrotami zajmuje się moduł wykonawczy...
Witam, na wstępie zaznaczam że pasek jest taki jaki byl więc 153 zęby nawet dobierany nie po katalogu zwykłym, ale po nr seryjnym, Wszystko zaczęło się od tego, Gdy w te mrozy po dłuższym postoju odpalilem auto zapaliło lądnie, chodziło na wolnych obrotach i po jakis 3ech min zgasło, przy ponownej próbie rozrsusznik nie obrócił więc myślę spróbuje czy...
iveco ciężka odpalać konstrukcja ciężka membrana ciężka
archos problemy tablet działa jedna słuchawka nauszna bester instrukcja obsługa
speedport w724v speedport w724v
Fisher PD-M87 – 6-płytowy odtwarzacz CD, typowe usterki, laser KSS-240A, naprawa, paski Bojler Galmet 140l – ciśnienie próby wodnej, ile bar? Instrukcja testu ciśnieniowego