Zacznij od sprawdzenia wiązki w okolicy czujnika prędkości i pływaka paliwa bo w Iveco wiązki sypią się w palcach .
nie koniecznie uszkodzili, nie oskarzaj nikogo, z wtryskami tak bywa, sa to bardzo precyzyjne urzadzenia i nie jest latwo wyjac je w sterylnych warunkach, ponadto potrafia sie uszkodzic a dokladniej zabrudzic w srodku/skorodowac z powodu wylania z nich paliwa.
Znalazłeś rozwiązanie? U mnie dzieje się podobnie, wymieniłem pompkę paliwa, ale to nie pomogło
W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
W tym przypadku wtryskiwacze nie mają tu nic do rzeczy. Od razu po odpaleniu jakie masz ciśnienie na listwie? Po odpaleniu rośnie aż do 1800 bar?
Przekaźnik który prezentujesz na zdjęciu w modelach 2000 w ogóle nie występuje,wszystkie te małe powinny mieć 5 pinów.Takie są w Daily po 2006r.W niektórych modelach może się trafić zespół diód ,który wygląda podobnie,ale jest minimalnie mniejszy. Teraz pytanie, czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka wtrysku,a następnie gaśnie, a morze świeci...
Iveco moze miec jeszcze filtr ok zbiorika paliwa przy ramie
Witam Potrzebuję schematów do ustawienia pompy paliwa w silniku IVECO, chodzi mi głównie o znaki rozrządu. Dodam iż jest to silnik przemysłowy. Numer Silnika Iveco:196858, Numer pompy paliwa Bosch :5640600014
Zapewniam cię że błędy są w któryś ze sterowników tylko że niewiele komputerów poprawnie diagnozuje to auto. Najlepiej jak byś to zdjagnozował oryginałem do iveco EASY
Uszkodzony przekażnik pomki paliwa.
Zamieszczony tu schemat nie zgadza się z tym w Iveco. Z filtra paliwa paliwo idzie na zawór dawki, który jest normalnie otwarty, prądem jest zamykany. Z zaworu dawki idzie na pompkę zębatą. Jak poda się napięcie na zawór dawki to ciśnienie powinno skoczyć. Zawór zamknie przepływ przez pompę WC.
Inne rozwiązania nie istnieją. Istnieją np. praca podgrzewacza sterowana z czujnika ciśnienia oleju w silniku
Witam Z tego co pamiętam to błąd czujnika położenia wału Który to rok jaki silnik ? Jeśli to common rail to spróbuj palić z wypiętą wtyczką z czujnika ciśnienia paliwa w pompie
Odłącz przewody od pompki paliwa i podłączyć ją na krótko i startuj
masz problem z układem wysokiego ciśnienia paliwa.
Czujnik sprawny?
Koledzy problem jest poważny ale jest sposób ktoś już pomyślał i wynalazł http://moto.allegro.pl/zabezpieczenie-ti... :)
Uszkodzenie ECU, naprawione
Powodów może być 100, potrzebna diagnostyka i odczyt kodu usterki, inaczej nie da rady, najprawdopodobniej, zgłosi błędy związane z obwodem wysokiego ciśnienia paliwa.
Zacznij od wymiany filtrów paliwa.
Syf w regulatorze Cisnienia paliwa
Witam. Iveco Daily 2011 rok. Wskaźnik paliwa nie podnosi się, a rezerwa cały czas miga. Aktywacja wskaźnika testerem podnosi wskazówkę, w parametrach poziom paliwa 0. Smok na 2 przewodach, mostkowanie nie przynosi skutku. Może schemat ktoś posiada?
A próbowałeś dolać paliwa?Zdejmij kleme na chwile,podłącz i sprawdz ile wtedy pokaże paliwa.
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
Trzeba podgląd parametrów tego co widzi sterownik na zimnym gdy nie chce odpalić. Temperatura płynu, powietrza oraz ciśnienie paliwa.
Czy sprawdzałaś kolor paliwa .Może przedostaje się do układu paliwa.
Czy w czasie gdy silnik chodzi na plaku podnosi się wskazówka od obrotomierza ? Jak się podnosi to sprawdzamy ciśnienie paliwa w kanale zasilającym pompowtryski. Na pompie powinien być korek i w jego miejsce podłączamy manometr. Zmień filtr paliwa.
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
witam znalszłeś rozwiązanie twojego problemu? iveco działa?
Padła elektryczna pompka paliwa przy baku
A diagnostyka co mówi? Ciśnienie paliwa, doładowania?
Spada, wlasnie nie wiemy co moze byc przyczyna. Po podlaczeniu zwory na wtyczce wskazuje pelny, po odlaczeniu pusty, a przy podlaczonej pompie ( przy praktycznie pustym zbiorniku) jest 1/4. Nizej nie zchodzi. Nadmieniam, ze mamy nowa pompe paliwa, suwak w nowej jak i starej dziala poprawnie. Wymienilismy dlatego ze pierwsza byla opcja ze wlasnie plywak...
Niestety nie mam schematu./
Iveco Daily 2.3 2007, nie zapala silnik, sprawdziłem sterowniki silnika i jest ok, wyskakuje mi błąd czujnika ciśnienia szyny sygnał powyżej maksymalnie wartości progowej. Czujnik podkładałem z innego auta i jest tak samo, a do tego nie działa pompka paliwa.
Na moje oko albo wtryski jeszcze raz do sprawdzenia bo różnie z regenerowanymi bywa albo gdzieś lewe powietrze łapie w układzie paliwowym (filtr paliwa). W iveco miałem problem z filtrami i był taki błąd, raz z wtryskami podobny był w Iveco i raz dwa razy mi poprawiali wtryski po regeneracji w C klasie 2.2cdi. T5 na szczęście jeszcze chodzi 😉
31 - MASA 15 - "+" po stacyjce 50 - "+" z rozrusznika L - z czujnika temperatury zewnętrznej FGK - Zasilanie świecy płomieniowej 30 - "+"bezpośrednio z akumulatora MV - elektrozawór paliwa
Zbyt dużo wody w separatorze paliwa (spuścić wodę)....
0,9 v do 3,40 v
Przy dieslu chyba jednak masz rację. Dawno temu czytałem o jakimś tam chipie, który obniżał temp., przez co ECU podawał więcej paliwa - auto jeździło jakby na "ssaniu" - ale to dotyczyło bęzyniaka. Niemniej jednak można kupić "powerbox-a" do diesla, który ingeruje głownie w ciśnienie doładowania i dawkę paliwa.
Marseluss_2009 pamiętasz może kolor kabla od poziomu paliwa. Jeżdżę rok bez tego nigdy nie wiem ile mam paliwa.
Na początek wymiana filtra paliwa.
Iveco Daily 2,8 po 2000 r. ma pompkę paliwa elektryczną zewnętrzną na ramie, przed pompką jest dodatkowy filterek wstępny http://obrazki.elektroda.pl/3815501400_1...
ECM 38 Truck not going pump its hard
Daj fotkę
A udało Ci sie podejrzeć parametry paliwa podczas rozruchu?
Witam. Mam problem z iveco daily 2016r 3.0. Sporadycznie wywala błąd cisnienia paliwa za niskie poza progiem i pojazd gasnie albo nie reaguje na pedał gazu. Wtryski sprawdzone w boschu są ok, zawor regulacyjny na listwie wymieniony, pompa cr bez śladów opilkowania i zawor regulcyjny wymieniony oraz zawor mechaniczny przelewowy, filtr paliwa wymieniony....
Nawet na wschodzie mają lepsze,
Przecież zamiast na macajewa można a nawet wypada podejrzeć napięcie wyjściowe z czujnika najprostszym miernikiem "na żywca". Ten regulator ciśnienia może być zawalony syfem z paliwa.
Chwilowy zanik napięcia na zaworze dawki spowoduje skok ciśnienia paliwa. Podłącz oscyloskop i sprawdź czy zawór jest poprawnie wysterowany w czasie gdy silnik gaśnie. Sprawdź, ile idzie paliwa na powrót do zbiornika.
Wtryski, pompa ciśnienia, pompa w baku paliwa, czujnik wału, czujnik wałka.
Podłączyć pod komputer ,najlepiej do Fiata, Iveco i zobaczyć błędy, ja używam MultiEcuScan, super program. Może być za mała dawka paliwa, wtryskiwacze,itd...
Witam. Mam taki problem z dostawczym Iveco. Otóż Kiedy mam zatankowany zbiornik paliwa do pełna, wskazówka pokazuje mi że mam tylko 3/4 baku. (nawet nie całe) Następnie kiedy się zapali rezerwa to powinienem móc zrobić jakieś 100km a mogę zrobić prawie 250km, czyli oszukuje na 100%. Ostatnio wyjmowałem ze zbiornika cały pływak razem z pompką. Potem...
15l DieselGold + 2l benzyny. Nie wolno mieszać! Przy tankowaniu zapytaj na stacji o jakiś preparat, który dolewa się do paliwa.
z tyłu pompy paliwa jest regulator cisnenia paliwa przykrecony na 2 srubki wykrec go i dokładnie przedmuchaj kompresorem mikrofiltr ktory jest w srodku czesto sie zatyka
Ma ktoś rozeznanie jak to jest z tym paliwem z powrotu, który łaczy się na trójniku z przewodem do świecy płomieniowej? Tam wgl nie podaje paliwa co może być przyczyną? Pompa ??
Witam, mam problem wymieniałem rozrząd w Iveco 2004, przeskoczył mi na zębach, podczas demontażu ustawiłem głowice i dolny wałek odpala ale nie chodzi tak jak powinien! Jak ustawić pompę paliwa?
Na pompce jak jest pierwszy filtr paliwa. Możliwe ze będzie zapchane i nie będzie dostawał dostatecznie paliwa.
teraz jeszcze do tego wszystkiego sterowanie poduszkami( zawieszeniem pneumatycznym) padło
I tak zrób.
A ten regulator to został nowy wstawiony,filtry paliwa do wymiany jest ich tam dwa i otym wsępnym za pompa elektryczna czesto sie zapomina
Może tak, ale z mojego doświadczenia, a było tych awarii dosyć sporo to raczej jest to spowodowane niesprawnością pompy wysokiego ciśnienia. A ile ma to Iveco przejechane ?
Taki komunikat wyskakuje na wyświetlaczu... Np jak wyświetlało edc 81 to chodziło o filtr paliwa...,
Witam. Nareszcie zakończyłem walkę z busem iveco. Uszkodzony był zawór zwrotny na filtra paliwa. Przepompowywal paliwo do baku z powrotem A na pompę nie dawał prawie nic.po wymianie na nowy bus pali od strzała
Taki blad znalazłem P005 Sterowanie zaworu odcinającego paliwa "A" Obwód / otwarty
Na regenerację też nie ma gwarancji. Bo albo zepsuło się właśnie to co nie było wymieniane , ew. wina kierowcy, no i wreszcie stały punkt programu to wina paliwa.
Woda w filtrze paliwa i włączony tempomat.
Zapowietrzony układ paliwa , lub walnięty zaworek paliwa na pompie (wyjmij tłoczek ) .
Za mało informacji. W ogóle nie reaguje ? a może cykl odpalania rozpoczyna się tzn dmuchawa załącza się później pompka\ wody później cyka pompka paliwa.
Witam. Auto jak w temacie rok 2004 poj.2.8 Nie ma napięcia na czujniku ciśnienia paliwa który jest na szynie paliwowej. przewody sprawdzone do Ecu. Wywala cały czas błąd nr.85 "czujnik ciśnienia paliwa" mruga czerwona kontrolka wtryskiwacza. Auta odpala na wolnych chodzi dobrze ale jak chcesz ruszyć to gasnie ,a przy odrobinie szczęścia idzie jechać...
Już doszłem Była zaduza dafka Paliwa na pompie.
Pompa paliwa wymieniana ta podautem/w baku? Podlacz boxer pod kompa duzo podpowie. Sprawdz owy przelaznik pompy paliwa o ktorym piszesz. W 2.8 iveco ta pompa ma sie zalacxac przy kazdym wlaczeniem zaplonu.
być może pompka paliwa jest zepsuta.
U mnie brakowało paliwa, za mała dawka.
Sprawdż układ zasilania z filtrem paliwa włącznie.
Zobaczy, jak puści ostatnie górne uszczelnienie, to jednak rzadko pada i paliwo jedyną drogę ujścia ma do układu chłodzenia bo najgoręcej jest na dolnym uszczelniaczu, który traci swoje właściwości uszczelniajace. Można wyjąć wszystkie pompowtryski i tłoczyć powietrze do układu chłodzenia- spryskać płynem do sprawdzania szczelności wnętrze otworów pompowtryskiwaczy...
z maluszka system odpada ze wzgledu na malą ilosc miejsca i zal pociecia zbiornika paliwa -- a na czujnik cisnienia miejsce sie znajdzie :) Jak sie nazywa taki element który pod wplywem cisnienia ( niewielkiego) daje jakas tam opornosc ?? Ps. musze wiedziec o co pytac w sklepie elektronicznym -- a obsluga to uczynnych ni nalezy :(
Jakie jest cisnienie paliwa w czasie kręcenia rozrusznikiem?
Iveco to posiada przycisk i kontrolkę do pozyskiwania błędów w kodzie migowym ,podaj kody .Przy wyjmowaniu silnika nie rozłączyłeś przypadkiem przycisku do gaszenia silnika,zasadniczo jest on w pozycji normalnie zwartej.Po włączeniu zapłonu pracuje pompka paliwa.
Podłącz diagnostykę i podaj błędy warto przyjrzeć się parametrom paliwowym. Wstępnie możesz sprawdzić ciśnienia paliwa zasilania.
wymień elektryczą pompe paliwa i problem z głowy.
Tak też kiedyś dałem pompowyryski do sprawdzenia do autoryzowanego serwisu Boscha.Wcześniej sprawdziłem je wstępnie swoim sposobem i przynajmniej dwa na 100% miały wycieki przy cewkach,na samej górze.Ale poszły do serwisu.Powymieniali co tylko możliwe,oprócz cienkich oringów na cewkach- przyczyny całego zamieszania.Dlaczego nie wymienili?W odpowiedzi...
Jak mają być wszystkie dane to za wskaźnikami, trzeba podpiąć o ile pamiętam oba CANy żeby był przebieg, prędkość, ilość paliwa, zużycie, stan blokad tp
nie chce otwierac nowego tematu a mam problem tez w Iveco ze zbiornikiem, czym go mozna skleic? Z tego co sie orientuje jest on plastikowy
Witam, Iveco Daily silnik 3,0, 2006 r. Włączyłem manometr pomiędzy filtr paliwa a pompę wysokiego ciśnienia, ciśnienie po włączeniu zapłonu 1 atm., jak pompka elektryczna przestanie pracować momentalnie spada do zera. Zatkałem powrót paliwa i wskazówka manometru skoczyła na 9 atm. Pompka ma możliwość wytworzyć dużo wyższe ciśnienie. W czasie rozruchu...
Witam winna byla pompa paliwa zamykam temat pozdrawiam
Czyli co? Mimo tego, że nie dymi i nie ma zauważalnego spadku mocy to wskazujesz na pompowtryskiwacze?
od czego zacząć grzebanie Od wymiany filtra paliwa.
Wstaw go do kogoś kto ma pojęcie o temacie skoro nie dostaje paliwa to chyba dziecko by wiedziało od czego zacząć czyli sprawdzić układ zasilania paliwem.
Dzięki ale mam daleko Wrocław lub Zielona Góra pozostaje A muszę go podpiąć bo czasem się EDC zaświeca (zwłaszcza jak jest zimno na dworze) Ale że auto jakiś czas stało to muszę go trochę rozchodzić Ale wiem że jest problem z czujnikiem temperatury paliwa Dzięki :)
Ja mam trochę starszy model iveco ale z silnikiem 5,8l tyle że z wielką budą i pali do 15-20l/100km ale to przy bardzo silnym wietrze
auto uderzone? uklad paliwowy nie byl zapowietrzony? synchronizacja jest?
Wiatm, posiadam Iveco 35C15 z 2002r. Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia w pompie wtryskowej zaczął ciężko odpalać. Po nocy musze do dłużej kręcić i zaczyna mrugać kontrolka wtrysku, w tedy nie odpali na zaciąg po jednym metrze silnik pracuje bez zastrzeżeń. Co może być problemem? Z góry dziekuję za pomoc.
Pomoże ktoś? Mechanik mówił, że wszystko sprawdził i pozostało, że winny może być sterownik silnika. Wyciągnął go i dał do elektromechanika aby ten zobaczył czy czasami źle nie steruje podawaniem paliwa przez wtryski.
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
Witam. Mam Iveco Daily 35C15 3.0 rok prod. 2007 IV generacja. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że silnik na postoju tak jakby sporadycznie się "dławił" i miał zgasnąć ale nie gaśnie. Są to pojedyncze przypadki, raz tak zrobi i później przez dłuższy czas już nie. Dzieje się to na ciepłym silniku. Podczas jazdy też to się dzieje sporadycznie, wtedy czuć...
Witam. Proszę o info gdzie w silniku cursor 10 znajduje się zawór przelewowy paliwa. Auto nie odpala jak nie napompuję paliwa ręcznie, czasem gaśnie w czasie pracy. [/s]
Mój teść ma TD5050 od jakiegoś roku ok 300mh na razie nie ma z nim problemów. Kupil można by powiedzieć najbogatszą wersję. Tu gdzie mieszkam jest dealer NH i ja robie im klimatyzację. z tego co rozmawialem z ludzmi to nie ma za dużo problemów Najczęściej to tarcze sprzęgłowe jeżeli jest z turem. Silniki są IVECO, pompy paliwa BOSCH. z pompami byl problem...
Witam.Sprawdź kostki pod licznikiem,fajnie by też było zrobić próbę wskaźników komputerem żeby wykluczyć błędy na płycie licznika.
Witam Jest złe spalanie.Część paliwa jest nie spalona.
Sprawdź jeszcze przewód paliwowy i smok w zbiorniku.Znajomy mi podpowiedział ,że to może być przyczyną.Ja jeszcze tego nie robiłem(nie mam czasu),ale w najbliższym czasie tak zrobię.U mnie od dłuższego czasu jest wszystko ok. więc może zbiornik jest brudny i coś blokuje dopływ paliwa
ciśnienie paliwa iveco iveco dawka paliwa iveco pompa paliwa iveco
oświetlenie kurnika twingo kontrolka silnik iveco daily problemy klimatyzacja
samochody ciezarowe thomson 55ua9806
Traktorek Castel Garden - brak iskry i problem z gaszeniem Jak podłączyć Medion MD 81664 do TV Panasonic?