Master z tym silnikiem tylko na tych trzech śrubach.
Uszkodzony zawór na pompie wtryskowej.
Model samochodu bądź kod silnika.
Sprawdź czy na przewodzie paliwowym powrocie z pompy jest wkrecona śruba-zawór z napisem OUT i czy jak silnik pracuje idzie paliwo na powrót.
Wygląda że regulator obrotów wyzionął ducha. Czyli pompa na stół.
licznik jest elektryczny, często pada wiązka przy wtyczce od impulsatora, czujnik obrotomierza zależy od wersji, czujnik z boku skrzyni przy kole zamachowym albo przy pompie wtryskowej mechaniczny czujnik generujący impulsy.
https://obrazki.elektroda.pl/4501257900_... 90% to zawor zwrotny pompy WC paliwa
Jesteś pewien, że pompa jest w porządku? Ja osobiście ufam tylko oryginalnym częściom. Gdzie kupowałeś pompę? Problem jednak może tkwić w zupełnie innej części. Na twoim miejscu odwiedziłabym mimo wszystko mechanika, bo pompa to nie przelewki, a wymiana drobnych elementów jest często dość kłopotliwa.
I nie trzeba wykręcać regulacji. No właśnie trzeba, bo dopiero pod nią są śrubki od pokrywy pompy. A wyciek masz z oski dźwigni gazu. Wyciek jest niżej na 100%, nie mam tylko pewności, czy to uszczelka, czy może jakieś mikro pęknięcie. Mam do dyspozycji jeszcze 2 silniki z pompami (dawcy), pompy sprawne, ale chciałem ominąć procedurę regulacji i demontażu...
problem był w zaworku na pompie wtryskowej
Na dole tam gdzie niebieskie kółko jest zamontowana wakupompa, tam gdzie żółte chyba wchodzi rurka bagnetu, czerwone, nie wiem, wygląda jak napęd linki mechanicznego obrotomierza
ale na wale jest 4otwory a pompa wtryskowa musi byc na znak ustawiona bo mam ustawioną i nie chce zapalic
Witam. Błąd 148 to : Błąd dostawy paliwa / pompa paliwa / pompa wtryskowa. Tu tkwi twój problem. Pozdrawiam
Nie jest to trudny rozrząd , na kole rozrządu masz dwa znaki więc się nie pomyl , pompa wtryskowa na kołek , wał korbowy na kołek w kole pasowym lub znak na kole zamachowym od spodu , kręcisz wałem i blokujesz rolkę .
W silniku były tylko panewki wymienione ,zrobiona głowica i pompa wtryskowa i przed remontem silnika wszystko działało pompa olejowa była nawet nie ruszana ściągnięta tylko z silnika .
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
https://obrazki.elektroda.pl/3573355200_... Kilka razy już spotkałem się z tym, że w fiatowskich silnikach 2,5 i 2,8 przeskakuje rozrząd o 3 zęby tylko na pompie wtryskowe. Kolega ma Ducato 2,5 D to jeżdzi bez osłony rozrządu i co jakiś czas na drodze ustawią rozrząd na pompie zdejmując tylko górne kółko prowadzące pasek.
Witam, mam pytanie czy jest możliwość przerobienia silnika 2.8 125km z wtryskiem CR na wersję z mechaniczną pompą wtryskową? Wystarczy sama pompa czy jeszcze głownica? Jakie są róznice między obiema wersjami. Sam nie robię w IVECO i nie mam wielu informacji. pozdrawiam
Nie wiem gdzie znajdują się cechy na wale korbowym na wałku rozrzadu i na pompie wtryskowej?
Mam problem!Poniewasz zrobiłem kapitalny remont silnika w Iveco!Wymieniłem pierscienie,panewki,uszczelniłem zawory!Wymieniłem także wtryski!Ale jak kopcił na biało tak kopci!Nie moge znaleść przyczyny !Czy to mozę być pompa wtryskowa????Jak sie ja reguluje????Przestawilem kąt wyprzedzenia wtrysku ale to nic nie dało!!Czy ktoś wie jaka jest przyczyna...
Przerabialem takie bledy w moim iveco gdy w silniku graja zawory i w liczniku zapala sie czerwony kontrolka od wtrysku wtedy brak mu mocy. Wystarczylo wyczyscic czujnik znajdujacy sie z tylu pompy wtryskowej zawsze dziala.
temat zamykam kontrolka od poziomu płynu chłodniczego.Brak przyspieszenia to przetarty wężyk podciśnienia idący od turbiny do pompy wtryskowej. dziękuje za odpowiedzi Pozdrawiam.
Wiatm, posiadam Iveco 35C15 z 2002r. Jest po wymaianie filtrów paliwa i regulatora ciśnienia w pompie wtryskowej zaczął ciężko odpalać. Po nocy musze do dłużej kręcić i zaczyna mrugać kontrolka wtrysku, w tedy nie odpali na zaciąg po jednym metrze silnik pracuje bez zastrzeżeń. Co może być problemem? Z góry dziekuję za pomoc.
Witam ma problem z iveco 50c13 zapala sie kontrolka wtrysku paliwa przy odpuszczeniu pedału gazu.Pojazd wtedy traci moc. Po około 5 sekund wraca to do normy.Usterka ta nie występuje kiedy miedzy przełaczaniem biegu robi się przygazówke.Został wymieniony regulator ciśnienia pompy wtryskowej i pompa została wyczyszczona.Pomogło to tylko na pare kilometrów.
Hmm... dziwne z tym euro. Nie ważne. Rozumiem, że te 3 klocki obok regulatora zaznaczone przerywaną kreską, to jeden moduł (jedna wtyczka), przy pompie wtryskowej? Dziękuję za pomoc!!!
Prosty sposób na sprawdzenie . Jeżeli po zagrzaniu silnik nie odpala należy polać pompę wtryskową zimną wodą.Jeżeli schłodzona pompa i silnik odpala to mamy usterkę (zużyte elementy pompy).
Kod błędu wskazuje na czujnik w pompie wtryskowej lub instalację do pompy. Wykasuj błąd z EDC i sprawdź czy się pojawia.
czujnik obrotomierza jest zamontowany w obudowie sprzęgła po lewej stronie przy łapce od sprzęgła lub w starszej wersji pobiera impulsy z czujnika mechanicznego przy pompie wtryskowej i tyle. żadnych innych żrudeł
Dziękuję kolego za konkretne info ponieważ zawór paliwa kojarzył mi sie i zapewne wszystkim z zaworem paliwa owszem ale pompy wtryskowej
Witam. Iveco Daily 2.8, 2003 rok. Auto na zimnym odpalało od strzała, a po rozgrzaniu przerywało oraz gasło. Teraz już na zimnym jest problem z rozruchem, odpala z plaka i chodzi bez problemu, dopóki się nie rozgrzeje, wtedy znowu zaczyna wariować, świeci się kontrolka wtrysku oraz obrotomierz przestaje działać. Wtryski stosunkowo niedawno robione,...
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Na serwisie po podpieciu wyskoczyly dwa błędy, blad od potencjometru gazu oraz od regulatora na pompie wtryskowej. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony....
Witam, kupiłem w niemczech busa iveco z silnikiem 2.3 rok 2012 (euro5) Problem jak w temacie po przejechaniu ok. 50km czasami 100km auto na około pół minuty kopci mocno na biało. Był podłączany na komputer - brak błędów. Auto ma cały czas moc pracuje równo. Przebieg 520000km przy ok. 480000 był robiony remont góry silnika (głowica, pompa wtryskowa,...
najprawdopodobniej problem tkwi w dawce szczątkowej pompy wtryskowej lub znacznym zurzyciu sekcji tłoczących ciepły musi zapalić bez grzania
Proszę o pomoc. Padał gazu nie reaguje w ogóle. Po uruchomieniu auta obroty rosną do 1.5 obrotów i tak się zatrzymują, silnik chodzi równo. Miga kontrolka wtrysku. Zawór pompy wtryskowej wymieniony na nowy. Potencjometr gazu wymieniony. Nic się nie zmieniło po wymianie. IVECO DAILY 2.8 35s13v
Dzisiaj miałem podobne na warsztacie i znalazłem czujnik przy kole zamachowym po stronie pompy wtryskowej. Jutro będe przyjedzie to na ten obrotomierz to sprawdzę jak tam jest
Wracam z tematem, nie było czasu na pisanie i tak się dalej męczę z tym odpalaniem. W między czasie wymieniłem rozrząd, tą małą pompkę wstępną, olej i filtry, uszczelniacz wału, uszczelkę pokrywy zaworów, silnik zrobił się suchy a Iveco jak paliło tak pali. Jak pisałem ciężko odpala jak postoi, ale jak odpali to nie ma z nim problemu, ładnie się wkręca...
kolego z tego co pamietam jest to silnik sofimy . Więc na górze na wałku rozrządu masz znak koło ma tam nacietą szczelinkę a na pokrywie zaworów jest widoczny ząbek dodam ze naciencie na kole musi znajdowac sie na górze . Jak zdejmniesz zdejnmiesz osłone paska zobaczysz koła pompy wtryskowej tam powinien być otwór na wiertło 5 , jest tam też otwór w...
Witam, Czy posiada ktoś schemat instalacji elektrycznej do Iveco EuroTech 190e38? Mam problem z autem, mianowicie czasami bez reguły, auto zaczyna przerywać, muli się itd. itp. Podejrzewam problem z wiązkami i chciałbym je prześledzić. Z góry dziękuję za pomoc!!!
Przydalo by sie konkretnie co to za typ silnika. Oprocz turbajek moze mimo wszystko byc to wina pompy wtryskowej zla regulacja albo zle sekcje tloczace - nie od tego typu silnika
W 2.8 Turbodaily jest normalna pompa wtryskowa, więc o żadnych komputerach nie ma mowy (sądząc po nazwie bo na 100% nie wiadomo co to za silnik). Przyjrzyj sie dokładnie czy pompa wtryskowa (o ile jest) nie współpracuje w jakiś sposób z pomiarem prędkości (linka). Najprawdopodobniej jest to ograniczenie prędkości. I podaj więcej danych silnika
Dzięki kolego .. Chce ustawić go w ten sposób na starym pasku ,aby zobaczyć ,czy wogóle się odezwie .. Nie jestem pewny do tego schematu ,czy on na pewno jest prawidłowy do 2.5 diesla ? Na kole pompy wtryskowej jest jakiś znak ? Czy ew dziura na wiertło czy co kolwiek w tym znaczniu ? GDzieś wyczytałem ,że ma być o średnicy 5mm
Witam wszystkich, po raz kolejny liczę na pomoc forumowiczów. Auto IVECO DAILY 3.0 150 KM 2007r. przebieg 650 tys. km Iveco ma "wycięty" EGR, 3 miesiące temu założono nowe wtryski i regenerowano głowicę. Problem jest następujący. Po odpaleniu, auto na zimnym silniku mocno dymi na biało śmierdzącym dymem, a po przygazowaniu silnik się dławi. Sytuacja...
Jednym kołem napędzane są dwie pompy najpierw olejowa jesli się nie myle a za nią wtryskowa byc może któraś zblokowywuje pasek powodując przestawianie się rozrządu mimo prawidłowego naciągu paska zębatego.
Koło wałka rozrządu wycięciem do góry musi pokrywać się ze naczkiem na deklu od zaworow, pompa wtryskowa na "gwóźdź" w otwór na kole z otworem w bloku, koło na wale też na"gwóźdź" koło pasowe z otworkiem w obudowie plastikowej (na dole obudowy, pod kołem).
Przecież napisane jest wyrażnie !!!!! " nie dostaje ON " czyli nie ma ciśnienia wstępnego ,napisane jest równiez ze zawór jest nowy sterownik tez itd . A co do ON to co to ma za znaczenie ????? woda też powinna lecieć na zawó i olej też !!! weż przestań pisać w tym temacie bo wipisujesz bzdury totalne które mają być poradami a wcale nie wiesz o co chodzi...
słuchaj jakby silniki iveco były tańsze w zakupie nie szukałbym rozwiązania w postaci 2,8 D od Fiata pompę wtryskową ma sterowaną za pomocą linki dlatego czy napotkam jakieś niespotykane problemy zdjęcie przedstawia sterownik komputer, instalacji silnika do niego też poszukuję http://obrazki.elektroda.pl/1499263600_1...
Trzeba kupić zestaw do ustawiania pomp VE. Na all* opisany " Przyrząd do ustawiania pomp wtryskowych" np. GEKO G02652 lub Yato YT-05337 : Jak wygląda ustawianie ? Proszę obejrzeć filmik https://www.youtube.com/watch?v=FTXAm4P6... Można też tradycyjnie za pomocą kapilary zamontowanej zamiast przewodu do wtryskiwacza nr 1
Witam Posiadam Iveco Daily 35C15 z 2002r., autko pali bez problemu, niestety po osiągnięciu 2500- 3000 obrotów lub pod większym obciążeniem traci moc, maxymalna prędkość to 110km/h, przy czym zapala sie kontrolka wtrysków. Po puszczeniu pedału gazu kontrolka gaśnie, jednakże mocy brak. Samochód jest po wymianie filtrów, wyczyszczeniu zbiornika, sprawdzeniu...
Ta tulejka ośki jest jakaś standardowa tzn taka jak do pompy z ducato czy iveco czy sa różne wymiary ? A druga sprawa to jesli juz mam pompe na wierzchu to chciałbym zdemontować immobiliser z pompy tylko nie wiem który mam później podpiąć kabel na pompe z kostki 3 pinowej nr pompy 0460424147
U mnie wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/4478715000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3703816200_1... http://obrazki.elektroda.pl/1020445100_1... Sprężarka jest od Iveco pojemność 600cm3 musiałem tylko zamontować uszczelniacz. Sprężarka pracuje przy ok 900obr/min. Pompa smarowania od Fiesty dorobiłem...
Witam. Mam następujący problem z dwoma identycznymi samochodami. Iveco Daily 3,0 2010r Jedno i drugie auto zgasło w ten sam sposób, relacja kierowcy w czasie jazdy samochód raz zgasł ale odpalił nie zatrzymując się ale jak już stanął i zgasił silnik więcej już nie udało się ani jednego ani drugiego odpalić podkreślam obydwa w ten sam sposób.Na plaka...
Koledzy pomocy, mam iveco daily 2.3 2006r, samochód na zimnym działa w porządku, gdy się nagrzeje zaczyna gasnąć przy gwałtownym dodaniu gazu, nawet na biegu jałowym. Można się nim rozpędzić do 100km/h ale łagodnie dodając gazu, gdy da się but w podłogę, zaświeci się EDC i gaśnie. Na 4 biegu powyżej przy ok 3000 obrotów, można dać pedał w podłogę i...
Witam, mam problem z odpaleniem samochodu. Gdy postoi dłuższą chwilę i ostygnie silnik to nie mogę go odpalić. Rozrusznik kręci prawidłowo i po chwili zaczyna mrugać kontrolka wtrysków za nic nie odpali. Jednak gdy go za zciągnę to odpala natychmiast. Ostatnio został wymianiony zawór ciśnienia pompy wtryskowej. Sprawdzałem, że nie zapowietrza się silnik....
Witam, mam taki problem z Iveco Eurostar z 98r. Silnik 9L, 380 KM, skrzynia Eurotronic. Auto od dłuższego czasu ciężko odpala (trzeba długo kręcić), po odpaleniu trzeba dodać gazu bo inaczej zgaśnie. Jak jest bardzo gorąco na dworze, potrafi zgasnąć przy dojeżdżaniu do skrzyżowania. Nie jest to wina samego silnika, bo był wymieniony w międzyczasie na...
Wizualnie podobne pompy widziałem do VW, Iveco itd... może ktoś z kolegów wie gdzie kupić taką pompę w używce na szybko, sprawa bardzo pilna a pompa na internecie nie dostępna pod tymi symbolami,przeszukałem już wszystko
Chciałem krzyknąć: CEWKA! ale to diesel... więc trzeba sprawdzić sprężanie. W zależności od zużycia silnika, może to być nieszczelność na pierścieniach (najczarniejszy scenariusz) lub, co bardziej prawdopodobne, podparte zawory... Sprawdź luz zaworowy, i warto przy okazji docisnąć głowicę...uszczelka w młodych autach się po prostu "płaszczy", dlatego...
Wszystko zależy od eksploatacji i pilnowania przeglądów.Jedni narzekają na Iveco, inni na Mercedesy ,a inni na jeszcze inne marki.Zależy co i ile(kg) chcesz wozić. Czułe punkty Iveco to tylne mosty.olej w nich najlepiej wymieniać przy każdej wymianie oleju w silniku.2 czy 2.5 litra to żaden wydatek,ale się opłaci,pod warunkiem że nie jest przeciążany.Niestety...
Zależy jaki immobilaizer. W autach z pompą wtryskowa był system DDS, czyli zaworek paliwa zabudowany specjalnym urządzeniem. Można to zdjąć ale niestety trzeba do tego wyjąć pompę wtryskową. Silniki bez pompy wtryskowej mają elektroniczny immobilaizer i można go unieruchomić wklepując kod z karty kodowej pedałem gazu. Niestety trzeba to robić przy każdym...
O ile dobrze zrozumiałem to jest to silnik diesla i chodzi o pompę wtryskową, a jeżeli tak to zapomnij o wyłączniku bezwładnościowym i elektrycznej pompie paliwa. Kiedyś podłączałem alarm do takiego IVECA ale nie pamiętam który to był pin i w której kostce, pamiętam tylko, że odcięcie zrobiłem na przewodzie z tyłu skrzynki z bezpiecznikami.
MechAM według tego co się orientuję to pompa w zbiorniku paliwa tłoczy od 4,4-5,8 przed filtrem a za filtrem 3,5-5 W tym układzie wtryskowym regulator ciśnienia, umieszczony przed pompą wysokiego ciśnienia, reguluje przepływ paliwa konieczny dla układu niskiego ciśnienia. Następnie pompa wysokiego ciśnienia zasila prawidłowo szynę paliwową. Takie rozwiązanie,...
Witam Tak wiem co to Google i zanim otworzyłem nowy temat przekopałem nie małą część internetu ale nie znalazłem opisu błędu 0063 a nie P0063. Opis błędów P,B,C itp. mam w telefonie. Mniejsza z tym. W Delphi150 błąd miał nr 0063 Nieznany kod błędu, pojechałem na Kts-a tam pokazało błąd 1123 (też bez "P" na początku) Regulacja dawkowania paliwa, Odchyłka...
Witam, podobny problem z silnikiem 2.3 auto podczas jazdy wkręca się na max 2000-2500tyś obr po.czym albo gaśnie albo po prostu muli strasznie ciężko pod górę podjechać.Co ciekawe na postoju pedał w podłogę i biję do opisu ile fabryka dała choć od czasu do czasu potrafi zgasnąć wymienione filtry wyczyszczona przepustnica zaworek w pompie wtryskowej...
Zależy jaki to mróz. Te układy uruchamiają się przy około 3 stopniach na plusie, ale to zależy od typu. Zapalenie kontrolki na ok 3 sek i zgaśnięcie świadczy o prawidłowej samo diagnozie układu, czyli układ nie znalazł przerw. Były dwa rodzaje sterowników świecy płomieniowej w tych modelach, jeden mechaniczno-elektryczny i drugi typowo elektroniczny....
witam autko jak w temacie rok 2001 Problem polega na tym że autko od czasu do czasu nie chce zgasnąć po wyłączeniu stacyjki nadal pracuje silnik tylko obroty się obniżają ale motor pracuje. auto posiada zwykłą pompę wtryskową ,wymieniłem zawór odcinający(nowy) ale to nic nie pomogło, sprawdzałem czy niema jakiegoś prądu szczątkowego na tym zaworze ale...
Witam. Jestem posiadaczem silnika Deutz bf6l 913 z Iveco Magirusa obecnie musze przeprowadzic mały remont i serwis . Nie wiem po co tam montowany jest drugi filtr oleju ( orginalnie) lezy on po srodku silnika na wysokosci misy olejowej wkład tego filtra jest nie co wiekszy niz ten filtr głowny , ale zasilanie go to bardzo małe przewody ktory jeden z...
Witam. Borykam się z problemem jak w tytule. Auto odpala prawie jak TDI, ale po dodaniu gazu zapala się kontrolka wtrysku. Stało się nagłe, w jednej chwili, przy cofaniu na placu.Jak się dodaje gazu bardzo, ale to bardzo powoli to nawet się wkręci do 1500 obr. Po przekroczeniu tej bariery zapala się kontrolka. Przy gwałtownym ale delikatnym gazowaniu...
Witam moze ma ktos pomysł co może żle zrobiłem ? Ustawiłem koło wału na znaki ,wałek rozrzadu na znak na pokrywie ,koło pompy wtryskowej wchodzi do dziurki i do bloku znaki pasuja aż za idealnie !. Wymieniałem dwa zawory po zerwaniu paska . Woda do oleju nie leci,wody nie wyrzuca ,wtryskiwacze zamieniałem miejscami pracują . Ale zapali tylko na jednym...
Sterownik musi być zasilany na pudełko wsówka"30" napieciem +12V . Na stałe. Sprawdz te napiecie ono daje zasilanie na świecę płomieniową. Po przekręceniu stacyjki na sterowniku wsówka "15" pojawia sie +12V. Te napięcie daje napiecie na elektrozawór pompy wtryskowej +12V wsówka "MV", sterowaniem kontrolki wsówka "L", a wyjście do czujnika jest wsówka...
Witam! Mam w naprawie Iveco Daily 2.5TD (pompa mechaniczna, rocznik 96). Klient przyprowadził auto bo "coś cieknie" i nie ma mocy, a ostatecznie gaśnie. Jak wygląda sytuacja: Auto odpala na zimnym super, lekko kopci na niebiesko, ma moc i nic złego sie nie dzieje, póki się nie nagrzeje. Do mniej wiecej 70-80 stopni auto jedzie normalnie, po mocniejszym...
Witam. Pacjent to Renault Master I z roku 94' silnik to 2,5 TURBO DIESEL o mocy 95 KM. Używam go jako lawety, lecz ze względu na to, ze ktoś zrobił platformę o szerokości ponad 2,5m nie mam możliwości wjechania nim do garażu i wszelkie prace wykonuje tylko w słoneczne dni. Na początku były 2 problemy z którymi już sobie poradziłem, ale nie wiem czy...
Witam. Tak jak w temacie. Auto podpięte pod kompa pokazuje brak zasilania na zaworek (cewkę) przy pompie wtryskowej. Zaworek ten jest tak jak by otwarty na maxa, daje maksymalne ciśnienie.Co za tym idzie, błąd edc, wali paliwo zaworem przelewowym , rechot na wolnych obrotach, brak mocy, po ok. minucie od rozruchu,lub jak mu sie zachce przejedzie kawałek...
Po spuszczaniu wody nic nie trzeba odpowietrzac - odkrecasz korek, przekrecasz stacyjke i pompka paliwa sama wypycha paliwo z ew. woda. Po wymianie filtra tez nic sie nie odpowietrza - wystarczy przekrecic stacyjke 3-4 razy zeby pompka troche popracowala i po temacie. Co do stwierdzenia przyczyny - za malo konkretow. Moze woda w filtrze byla juz dluzej...
Witam forumowiczów!Przeszukałem chyba wszystko co jest na necie na temat iveco daily...głowa pęka od nadmiaru informacji.Walcze dzielnie z moim iveciem,z elektryką,niestety poprzedni właściciel daleki był od trzymania instalacji w oryginale... Auto mam juz 3 lata,kontrolka wtrysku(błędu)świeciła od początku,niemiej jednak tydzień temu samochód przechodził...
Witam Iveco 35c12 HPI, silnik 2.8l 2004r. Jakiś czas temu auto zaczęło ciężko odpalać, silnik nie wkręcał się na obroty. Wymontowałem i wysłałem do regeneracji wtryskiwacze 4szt. okazało się że były mocno uszkodzone i zanieczyszczone. Wtryskiwacze zregenerowane, filtr paliwa nowy, wymienione przewody zasilające od smoka do samej pompy wtryskowej na...
Witam Mam ciągnik Massey Ferguson 275 z silnikiem MF A4.236 66KM/2200rpm i mam zamiar zamontować [url=https://www.google.pl/search?q=9945... z IVECO DAILY 2.8 122KM 99450703 posiadam jeszcze pompę wtryskową z tego pojazdu, tylko nie bardzo pasuje, wszystko w bardzo dobrym stanie....
Witam wszystkich, Mój Iveco daily z 2002 roku rzucił palenie i chodzi tylko na samostarcie. Wymieniłem wtryski, pompke paliwowa (elektryczna), regulator cisnienia paliwa. dalej nie pali. Po wyjęciu wnętrza zaworku znajdującego się w pompie wysokiego cisnienia podaje paliwo na listwe wtryskowa ale dalej nie zapala. Prosze o pomoc jezeli ktos ma jakies...
pompa wtryskowa iveco pompa wtryskowa iveco daily iveco daily pompa wtryskowa
ekspres krups ea9000 astra tylne hamulce arduino kasowanie eeprom
lenze naprawa taśma samowulkanizująca
Co to jest zapusk? Definicja i zastosowanie Citroën DS4 - Kluczyki-piloty nie otwierają auta