Jakby co to pytaj mam pełną dokumentacje serwisową do stralisa euro4.
Od wzbudzenia alternatora był padnięty przekaźnik.
Tu: http://www.powertechengines.com/IvecoMan... taka pierwsza z brzegu może to akurat twój silnik.
Z tym załącznikiem to dziecko rozrząd ustawi.
Cytat: "wskazuje na problem z układem elektronicznego sterowania hamulcami (EBS). Dokładna interpretacja kodu zależy od systemu diagnostycznego i wersji oprogramowania pojazdu. W niektórych przypadkach może to oznaczać usterkę związaną z zasilaniem centralki EBS, co może prowadzić do nieprawidłowego działania układu hamulcowego. W innych sytuacjach...
Według AutoData pakuj 700g czynnika, olej PAG 46
Nie patrz na chwilowe spalanie tylko na rzeczywiste na 100 km i w jakich warunkach. Jeżeli ustawiłeś pierwszy pompowtrysk w zakresie 5.31+-0.05 to jest ok.pytanie czy wtryskiwacze wróciły na swoje miejsca, czy mostki zaworów są ustawione w jednym kierunku, czy prawidłowo i na ile zostały wyregulowane zawory i pompowtryski. Jeszcze pytanie czy faza koła...
Powinno pomóc.
Witam, sprawdz w pierwszej kolejności bezpieczniki opisane SCR są dwa- na dole po lewej w skrzynce z bezpiecznikami. Jeżeli będzie cały czas przepalało jeden z bezpieczników, uszkodzony jest Nox sensor możesz zastąpić go 5A wyższym, jeżeli znów przepali do sprawdzenia wiązka koło osuszacza i sam Nox sensor.Pozdrawiam.
Za światła odpowiada FFC (frontowy komputer ramy) umieszczony z przodu na ramie za schodkami pasażera. W pierwszej kolejności sprawdź wszystkie grubsze czerwone przewody na wtyczce zasilającej. Tam wszędzie musi być napięcie nawet bez zapłonu. Jednak wcześniej sprawdź puszkę z bezpiecznikami (kontrolką, lub miernikiem) za kabiną po stronie kierowcy....
Powinno pomóc https://obrazki.elektroda.pl/9286141200_...
Auto jest bardzo poprawione w stosunku do poprzednika. Pali się ikonka silnika auto jedzie bez problemu są 2 czy 3 aktywne błędy np. Tempratura tłumika wiadomo powiązane z dpfem Ale auto jedzie, W swojej karierze od euro 6 a było ich naprawdę sporo do teraz zostało kilka sztuk i nie są częstymi gośćmi na garażu! Dorzucam jeszcze było kilka przypadków...
Prawdopodobnie obluzowała się obsada wtryskiwacza , możesz to sprawdzić wyciągając wszystkie wtryskiwacze . Trzeba wytrzeć dokładnie obsady wtryskiwaczy i podać ciśnienie do układu chłodzenia, ale nie większe niż jest napisane na zaworku bezpieczeństwa w zbiorniczku wyrównawczym, po podaniu ciśnienia bacznie obserwować obsady wtryskiwaczy . Taka diagnoza...
Witam, mma liste kodow ale po niemiecku,kliknij na Emauil: promiten(malpa)yahoo.de, i podaj Email , wklikne te liste pozdrawiam amicar
Posłuchałem dobrej rady info na pw.
Dokręcanie koła zamachowego 1 faza nasmarować śruby olejem silnikowym i dokręcić momentem 120 Nm , 2 i 3 faza dokręcić kont 60 stopni i plus kont 30 stopni. Docisk sprzęgła dokręcamy na krzyż momentem 49 Nm.
Dokładnie tak, tym panelem możesz ustawić czas max do 9 godzin, musisz tam znaleźć hater, ustawić temperaturę i czas i ustawić na ON. Nie przyciskasz już klawisza na desce gdyż całe ustawienia zostaną zresetowane.sterujesz tylko tym panelem przy łóżku.
Do stralisa masz manual w dziale download a jak nie to ja cos wrzuce jak bede mial czas
Podaj nr. podwozia.
W tym silniku, w odróżnieniu od silników tradycyjnych, w celu dokonania regulacji obowiązkowo należy zachować kolejność opisaną w tabeli. A) Położenia wału korbowego silnika B) Cylindry, w których należy wyregulować luz zaworów C) Cylindry z zaworami w równowadze D) Cylindry, w których należy wyregulować wstępne ustawienie wtryskiwacza -Ustawić wał...
Witam . Blokada mostu.
przez ten okres samo się wyłączyło dwa razy ale od razu przy ponownym naciśnięciu ON-OFF załączył się panel ponownie i tak go zostawiłem aż mi się zaspało Jeśli to samoczynne wyłączanie następowało w regularnych odstępach czasu (co pół godziny), to można podejrzewać, że przyczyną tych wszystkich zachowań jest niepoprawna komunikacja radia z magistralą...
52070 Przełącznik układu włączenia bocznej przystawki odbioru mocy 53306 Przełącznik sterowania silnika otwieranego dachu 52324 Przełącznik układu przygotowania hamulca silnikowego 53316 Przełącznik głównego przekaźnika zasilania
Spróbuj popuścić korek imbusowy tak jak napisał kolega Chavez(powinna sama opadać pod swoim ciężarem) ,korek widać na twoim zdjęciu siłownika, tylko uważaj żeby kabina cię nie przygniotła. Najlepiej połóż się pod samochód.
Masz uszkodzony siłownik hamulcowy, pewnie ten siłownik w którym diagnosta stwierdził problem. Wystarczy zagiąć lub zaślepić przewody od siłownika i sprawdzić czy ucieka powietrze z modulatora.
Jak możesz to podaj kod silnika to coś poszukam akurat do tego silnika. Jest kilka szczegółów, na które musisz być przygotowany poza momentami jak np. regulacja luzu międzyzębnego i synchronizacja rozrządu, czy też regulacja pompek i zaworów. Przy okazji podrzuć mi maila na priv.
Może być problem z samym licznikiem ale sprawdź najpierw instalacje zasilanie i can.
Tak o tych przekaznikach,trzeci o lewej
Tu masz przełącznik.Wtyczkę spróbuję jeszcze poszukać.
MTCO coś z tachografem (np brak karty) CM nie pamiętam, ale chyba moduł kabiny BM bed module, czyli kaseta łóżka EBS czyli coś z hamulcami (zależne od wersji EBS 1 czy 2, czyli z jedną kasetą czy dwoma) EDC czyli zarządzanie silnikiem AHT nie pamiętam W zasadzie te błędy niewiele mówią o uszkodzeniach bo zależności jest bardzo dużo. Stralis posiada...
Przypuszczam że pada komunikacja między modułem immobilizera a sterownikiem silnika.Wiązka na ramie.Ewentualnie brak zasilania immobilizera,słaby styk,albo nie czyta kluczyka-antena na stacyjce.
Jeśli to Cursor to hamulec Jackobsa. Z przodu silnika na głowicy jest elektrozawór czy coś (nigdy nie rozbierałem) otwiera to kanał olejowy którym olej silnikowy wypycha takie tłoczki w głowicy, tłoczki z kolei podpychają takie dźwigienki które z kolei podpierają zawory wydechowe czyli zmniejszają ich luz. Jak cała ta orkiestra działa jak trzeba to...
Temp przed jest zawsze wyższa - normalne spaliny zaraz za turbo cieplejsze, po kilku km zaczyna działać adblue po osiągnięciu około 200 st C, więc tylko w trasie sprawdzisz, ja spoglądam po jakiś 8 km - co pokazuje komp.
Jeśli potrzebujesz jeszcze pinologi odnośnie twojego sterownika to masz.
Nie pisałem mu o wydatkach bo przy 200 tysiącach to chyba że szybko u nas wymieniali gdzies 350 do 500 tyś km. Ogólnie to przed każdą zmiana oleju dopal dpf na postoju.
Poszło na pocztę. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Pasek to nie kondon żeby się rozciagal. Nie bym był tego taki pewien Polecam lekture https://www.google.pl/search?client=fire...
A 3 i 7 wchodzi normalnie?? Nie wyskakuje?? Trzeba odkręcić wybierak i zobaczyć co się stało, czy można włożyć bieg ręcznie.
Tak po prostu jest starsze tachografy cyfrowe te z 2006 i chyba z 2007 tak mają, coś z transmisja danych, nie należy nigdy przerywać pobierania danych na siłę jak pojawi się błąd na tachografie odczekać spokojnie do końca jak skończy tachodrive. Dodano po 2 A ten błąd to jest "awaria transmisji danych lub błąd pamięci wewnętrznej tachografu" ogólnie...
Być może jest to uszkodzona pompa ale nigdy nie ma pewności. Na wydanie kilku tysięcy ludzi stać i trafianie w ciemno zamiast zdiagnozować za niższą kasę i wymienić to co potrzeba. Są systemy że nawet gdy jeden z ważniejszych elementów jest uszkodzony to pompa milczy.
nie odłączać żółtej kostki, a podstawiać mu generator zamiast gali przełącznikiem?
Kolejny problem jest taki że nie mogę zlokalizować impulsatora auto jest z retarderem. Z lewej strony od dołu za intarderem patrząc od tyłu skrzyni.
domyslam sie ze chodzi ci o BMS a BMC do pomylka literowa. BMS 33581: Modul sterujacy, obwód koła 2 Niedopuszczalny wynik jednego z testow dzialania ukladu Przyczyna: usterka wewnetrzna zapala sie czerwona lampka ostrzegawcza Czynnosci zaradcze: wymien moduł.
Tak spotkałem się parę razy, jak np. ktoś zamontował wtyczkę J1 na miejsce J2 - czyli sprawdz swój komputer w przedniej części ramy czy nie pomorze zamiana wtyczek z góry na dół.
A drugie (obd) pod schowkiem! Mi też autocom nie chciał gadać przez 30-pinowe gniazdo ze Stralisem, być może z powodu ryżowego kabla-przejściówki, dlatego używam Easy-go do tej marki.
Cześć w stralisie problemem parujących szyb jest góra kabiny, szafki, dach. Masz zacieki na okładzinie między szafkami bocznymi, a lampkami? Jedyne wyjście jest czasochłonne to uszczelnienie wszystkich dziur w dachu. Pod owiewką do sprawdzenia górne lampy obrysowe - możesz dać tam silikon, kilka razy rozbierałem i składałem kabinę, Iveco nie ma uszczelnienia...
Jak nie świeci lampka kontrolna, może nie jest spełniony jakiś warunek? np. hamulec pomocniczy, body nie ma jakiejś informacji itp. Schemat poglądowy ale powinien wystarczyć.
Jeżeli chcesz reanimować zawór osuszacza i zabezpieczyć inne zawory,wlej pare razy do podstawy filtra płyn do układów pneumatycznych za każdym razem nabij i spuść powietrze.Później wymień filtr.Jeżeli to nie przyniesie skutku,czas na nowy zawór.
DTC "fd" za nic mi nie pasuje.odczytałeś to z poziomu diagnostyki na kierownicy?
Odpowiedź znajdziesz w poniższej tabelce: https://obrazki.elektroda.pl/1671318600_...
ciśnienie paliwa iveco iveco iveco przetwornica iveco tablica
mazda skrzynia automatyczny sterownik kocio podajnik dotykowe sterowanie
Działa tylko lewa strona słuchawek - co robić? Piec Wolf COB-2/COB-2-TS: Niskie ciśnienie wody i brak uruchomienia